Patch 2.1.2
Ajooo, spánek! to bude nejspíš ono, sem si říkal co mě chybí . Achjo, taková zbytečná potřeba :/.
Díky iki za hint
Díky iki za hint
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.1.2
Seton: cold monk v příspěvku výše, bez přípravy sem dával za 1.2 mld, v partě s DH sem zahlédl nějakých 1.880M, když to vychytám bude sranda (cold EP má nejvyšší základ). Fire monka chci taky zkusit, ale nemám potřebnou holi ani kebuli. Light chci jet s druhým setem a novým bracerem, až to udělají, brzo to asi nebude....)
Ohledně DH: převést dmg ze sentry na DH z ho jen zařadí mezi ostatní chary s tím, že bude mít suverénně nejvyšší dmg output (než monk, barb i WD, uvidíme co ten wizz set až ho jednou možná udělají) ale bude to papír, to byla taknějak podle mě původní myšlenka DH, stejně funguje i v HotS. Já si dal včera z pléna GR 42 potkal sem reflekty a zabil se na nich, tak sem vstal, dal si bacha a dodělal je v pohodě. Chce to jen trochu skillu, na což hráči DH nebyli zvyklí .
Ohledně DH: převést dmg ze sentry na DH z ho jen zařadí mezi ostatní chary s tím, že bude mít suverénně nejvyšší dmg output (než monk, barb i WD, uvidíme co ten wizz set až ho jednou možná udělají) ale bude to papír, to byla taknějak podle mě původní myšlenka DH, stejně funguje i v HotS. Já si dal včera z pléna GR 42 potkal sem reflekty a zabil se na nich, tak sem vstal, dal si bacha a dodělal je v pohodě. Chce to jen trochu skillu, na což hráči DH nebyli zvyklí .
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Patch 2.1.2
1.2 mld-1.6mld jsem právě dával i na Lightning EP setupu, což možná výjde líp, protože rozdáš 2x EP jednou ranou. Jak sem psal pár příspěvků výše Majovy, zatím testuju, tak uvidíme . U cold, co jsem včera lehce zkoušel je obrovská výhoda kontrola davu skrz freeze, ALE! Je tam bohužel velké ALE a to, že cold EP runa netiká . Zdá se to na první pohled jako maličkost, ale když vezmu svůj Light-EP setup kde EP tiká, přidám k tomu slušnej Pain Enchancer (rank35+), tornáda ze SW a blesky z Lightning lege gemu, tak odpálení EP na vyšších GR je řádově o moc sekund dřív než u Cold EP . Nesmíš taky zapomínat na to, že 500% bonus ze SWK se týká i tiků EP takže to je další velká ztráta pro Cold . A další věc co nenahrává Cold EP je ta, že lightnig Cyclone strike stojí polovinu toho co Cold varianta, takže jich zacastíš 2x tolik, což je 2x více DMG ve výsledku!!!
Když vezmu všechny tyhle faktory, tak mi jasně Cold EP na syrový DMG vychází spíš hůř, i když má větší základ ;-). Protože jestli budu dávat 1,8mld s Cold-EP nebo 1,5mld s Light-EP ale 2x rychleji, tak je to pro mě jasná volba
Když vezmu všechny tyhle faktory, tak mi jasně Cold EP na syrový DMG vychází spíš hůř, i když má větší základ ;-). Protože jestli budu dávat 1,8mld s Cold-EP nebo 1,5mld s Light-EP ale 2x rychleji, tak je to pro mě jasná volba
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
Na GR42 to chce dost skillu na live v současné verzi. Na PTR je obtížnost GR o hodně posunuta, takže pro srovnatelný GR bude potřeba zkoušet něco kolem GR50-GR55.
A skill/neskill to při nutnosti střílet + malá tougness prostě nepůjde. Na live je DH tak vysoko pouze díky perma SS, který už nebude. A frost/fire měl strop někde kolem GR43-44 i bez nutnosti self castu. S nutností self castu bude konečná mnohem dříve.
Včera jsi pak testoval ještě starou verzi PTR, kdy ještě byla extra vysoká dmg. To už je také nerfnuté a to tak, že teď už musíš střílet sám vždy, abys dělal vůbec trochu více dmg (i tak to bude o hodně méně než v první verzi na PTR). Už nelze ani použít metodu položit sentry a střílet schovaný do zdi. Teď hlavní dmg je self cast a samotné sentry mají dmg nerfnutou (a v podstatě budou sloužit jen pro boost self castění).
A mezi ostatní chary ho to vůbec nezařadí. Mezi ostatní chary by se zařadil, kdyby M6 zůstalo jako na live + nerf perma SS. To by bylo rozumné a v tu chvíli by byl tak akorát.
Tak jak to je v poslední verzi PTR, tak nemá oproti jiným charům šanci.
Oni to ale jistě ještě na PTR změní ještě několikrát. Jestli to bude nakonec použitelné se teprve uvidí.
A skill/neskill to při nutnosti střílet + malá tougness prostě nepůjde. Na live je DH tak vysoko pouze díky perma SS, který už nebude. A frost/fire měl strop někde kolem GR43-44 i bez nutnosti self castu. S nutností self castu bude konečná mnohem dříve.
Včera jsi pak testoval ještě starou verzi PTR, kdy ještě byla extra vysoká dmg. To už je také nerfnuté a to tak, že teď už musíš střílet sám vždy, abys dělal vůbec trochu více dmg (i tak to bude o hodně méně než v první verzi na PTR). Už nelze ani použít metodu položit sentry a střílet schovaný do zdi. Teď hlavní dmg je self cast a samotné sentry mají dmg nerfnutou (a v podstatě budou sloužit jen pro boost self castění).
A mezi ostatní chary ho to vůbec nezařadí. Mezi ostatní chary by se zařadil, kdyby M6 zůstalo jako na live + nerf perma SS. To by bylo rozumné a v tu chvíli by byl tak akorát.
Tak jak to je v poslední verzi PTR, tak nemá oproti jiným charům šanci.
Oni to ale jistě ještě na PTR změní ještě několikrát. Jestli to bude nakonec použitelné se teprve uvidí.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.1.2
Seton: vážně dobrý cold sem se nechal inspirovat v zahraničí, jak sem ale řekl, spíchnul sem ten build za nějakých 15 minut a především byl myšlen jako party build (CC+netřeba kill), pokud by se tomu přizpůsobila výbava, mohla by ta čísla být daleko působivější (měl sem např. sunwuko amul s holy a bez ChD), chce to vyzkoušet vše, pak se rozhodnu...
Mlok: ježiš nebreč, tobě vadí že nedáváš kvadriliony dmg a můžeš taky umřít, kvůli čemuž nemůžeš solovat GR 50+? To snad ne, že ne... V tomhle smyslu se skutečně zařadil mezi ostatní. A že to včera bylo lehké... bylo! To jsem přesně tvrdil...
Mlok: ježiš nebreč, tobě vadí že nedáváš kvadriliony dmg a můžeš taky umřít, kvůli čemuž nemůžeš solovat GR 50+? To snad ne, že ne... V tomhle smyslu se skutečně zařadil mezi ostatní. A že to včera bylo lehké... bylo! To jsem přesně tvrdil...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Patch 2.1.2
Sete díky, přidám si tě do fl, a pokud se tento víkend nepoštěstí něco nasyslit, po neděli se ozvu, abych tě moc neotravoval a ty měl čas na testování, budu průběžně sledovat dění kolem
Re: Patch 2.1.2
v pohodě . Jak říkám, sleduj sekci monka a nic ti neunikne ;-). A pokud ano, tak to předtím uniklo mě, ale to se stává jednou za 10 let
Du tam dnes doplnit poznatky z testu Cold-EP vs. Light-EP. Co je jasný už teď je to, že u těchto buildů bude obrovský problém s Rift Guadrianem, takže to vidím na pure party builds
Du tam dnes doplnit poznatky z testu Cold-EP vs. Light-EP. Co je jasný už teď je to, že u těchto buildů bude obrovský problém s Rift Guadrianem, takže to vidím na pure party builds
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
Samozřejmě, že by na PTR měl být DH schopný solovat GR50+. To budou všechny chary s tím jak je obtížnost GR posunuta o hodně níže.Grammator píše:Mlok: ježiš nebreč, tobě vadí že nedáváš kvadriliony dmg a můžeš taky umřít, kvůli čemuž nemůžeš solovat GR 50+? To snad ne, že ne... V tomhle smyslu se skutečně zařadil mezi ostatní. A že to včera bylo lehké... bylo! To jsem přesně tvrdil...
Kupříkladu Barb, který nemá žádnou změnu na PTR už je na GR61+ (a možná už výše, to už bylo včera).
A hlavně jsi to testoval včera pro starou verzi PTR, teď je všechno jinak (mnohem horší než včera).
Takže jsi vyzkoušel, že pro starou verzi PTR, která není aktuální a kde bylo daleko více dmg u DH bylo lehké dát nizoučký GR. GR42 je nizoučký na PTR, to je jako dávat kolem GR32-GR35 na live. Tedy i včera bys musel dávat aspoň GR50, aby to mělo nějakou vypovídající hodnotu.
O samotnou dmg mi ale vůbec nejde. Nepotřebuju žádný boost jako byl v první verzi PTR (což už ostatně ani není v dnešní verzi). Ale jde o celý mechanismus možnost přežití x možnost udílet dmg, který je v dnešní verzi zcela narušen.
Na live to je lehce přepálené, ovšem to je pouze kvůli slow ball buildu s perma SS. Tady zcela chápu a souhlasím s nerfnutím perma SS. To samo o sobě by stačilo na live, aby se DH limitoval na maximu na GR43-44 (kam se bez slow ball buildu dostal) a pro většinu hráčů kolem GR40. To byl akorát balanc.
V předchozí verzi PTR (včerejší), kde byla ještě hodně přepálená dmg, tak ani s tou přepálenou dmg se nikdo nedostal dost vysoko (zahlédnul jsem něco o GR44). A to ještě bylo bez největšího nerfu celého mechanismu, kdy jsi včera mohl střílet do zdi a sentry dávaly pořád hodně dmg. Teď už ne.
Celý problém není o velikosti dmg, ale o možnosti udílet dmg a přitom přežít. U range charakterů je potřeba to nějak zařídit s jejich nízkou tougness bez dmg reduction bonusu:
- u DH to bylo do teď pomocí sentry, což už neplatí (bez self castu už nezabiješ aktuálně nic nebo tedy tak pomalu, že je to na vyšších GR k ničemu).
- u Wiz. je to kombinace Teleport/Ilusionist/vyšší tougness než DH/force Armor/skilly kde nemusíš dlouho střílet a můžeš okamžitě pryč (tedy podobný mechanismus jako sentry na live)
Aktuální stav DH neumožňuje žádný mechanismus (včera to ještě umožňoval i když opruzovým způsobem střílet do zdi). Máš vlastě vůbec představu jaký je aktuální stav a o čem je řeč? To se včerejším stavem nemá vůbec nic společného.
Ale jak jsem psal, Blizz. to zase jistě ještě několikrát změní. Problém je v tom jakým směrem to tlačí. Ten směr neumožní balanc mezi schopnosti udílet dmg a přežít. Na to musí přijít změna jiným směrem.
Re: Patch 2.1.2
Najprv musíš zohnať legendárne pyžamo.Seton píše:Ajooo, spánek! to bude nejspíš ono, sem si říkal co mě chybí . Achjo, taková zbytečná potřeba :/.
Díky iki za hint
Re: Patch 2.1.2
Mám setový . společně s ponožkama to přidává +30% k chrápání a 3. setovej bonus s trenkama přidává +90% na procnutí ranní erekce
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
:-) woe
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.1.2
Když říkám GR 50 tak myslím s obtížností co je nyní live, tu na PTR sem si ještě nezažil... Možná žiješ v mylné představě že jsem včera šel jeden jediný GR 42 a od té doby nehraju. Ten GR 42 byl pro mě první nástřel, skok do vody abych tak řekl, abych demonstroval že i když sem na to nebyl vůbec zvyklý (předtím sem si možná chvíli běhal ve weeping a skočil kinga abych zjistil že ho dám na dvě rány), naposledy sem hrál dnes dopoledne a od té doby se nemůžu připojit (servers busy), jestli se od té doby něco zásadně neproměnilo, tak mám aktuální info.
Možná sem na tebe byl zbytečně zlý (asi kvůli bnet fóru plnému crybabies), ale opravdu nevidím ten velký problém. Je fakt že jsem zvyklý hrát glass a vlastně mě to baví. Ale podle mě nástroje co má nyní DH tě před smrtí dokážou ochránit dostatečně. Některé affixy budou otravné vždy (thunderstorm, frozen, jailer, reflect), ty ovšem vadí i wizzardovi. Můj DH navíc nějakou tu ránu snese... nevidím problém kde ty, pravděpodobně ho i hraju jinak (nepoužíval sem SS, ani force armor u wizza, nestřílím do zdi atd.). Že občas zdechnu, to zdechnu i s crusem... na vyšším GR, jakožto hraniční obtížnosti hry se smrt taknějak dá čekat (prakticky se jede tak vysoko dokud se neumře, popř. dokud se to stihne když ti to WD s crusem podrží). Úloha Dh jako bořiče a střelce zezadu je tímhle dobře definovaná, že už jen nestojí opodál a nenechá za sebe pracovat sentry na jiném screenu než je on sám podle není build breaking. Můj názor, sry...
Ten GR61 mi příjde nezajímavý, na bnetu se od startu PTR množí "bug reporty" o nepřiměřeně velkém počtu pylonů v riftu.
Možná sem na tebe byl zbytečně zlý (asi kvůli bnet fóru plnému crybabies), ale opravdu nevidím ten velký problém. Je fakt že jsem zvyklý hrát glass a vlastně mě to baví. Ale podle mě nástroje co má nyní DH tě před smrtí dokážou ochránit dostatečně. Některé affixy budou otravné vždy (thunderstorm, frozen, jailer, reflect), ty ovšem vadí i wizzardovi. Můj DH navíc nějakou tu ránu snese... nevidím problém kde ty, pravděpodobně ho i hraju jinak (nepoužíval sem SS, ani force armor u wizza, nestřílím do zdi atd.). Že občas zdechnu, to zdechnu i s crusem... na vyšším GR, jakožto hraniční obtížnosti hry se smrt taknějak dá čekat (prakticky se jede tak vysoko dokud se neumře, popř. dokud se to stihne když ti to WD s crusem podrží). Úloha Dh jako bořiče a střelce zezadu je tímhle dobře definovaná, že už jen nestojí opodál a nenechá za sebe pracovat sentry na jiném screenu než je on sám podle není build breaking. Můj názor, sry...
Ten GR61 mi příjde nezajímavý, na bnetu se od startu PTR množí "bug reporty" o nepřiměřeně velkém počtu pylonů v riftu.
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Patch 2.1.2
Tak pokud se budeme bavit o obtížnosti live, tak jak už jsem psal. Stačil nerf perma SS, který přišel a je za mě ok a DH je na maximu někde na GR43-GR44 (jak to bylo než se začal hrát slow ball build s perma SS), což je přesně na úrovni Wiz.
A většina se dostala jen na GR40, výše jen ti výrazně lepší hráči. A ještě to bylo hodně proto, že s DH jdou získávat přímo klíče na daný GR, takže mnoho lidí mohlo dělat více pokusů.
Jak tak více čtu, tak on ten aktuální stav (který byl avizovaný asi 20 hodin zpět) ještě není na PTR nasazený. O tomto stavu připraveném k nahození na PTR je dnes celý den aktuální debata na oficiálním fóru a je to co se mi vůbec nelíbí.
Mně se tedy nelíbí ani ten prvotní nástřel na PTR, který jsi zkoušel. Ten by byl konkurence schopný byl, akorát s opruz stylem hraní střílej do zdi. Tedy bylo by to úplně stejný jako teď na live (zase schovávačka jak to jde) s rozdílem, že teď bys za tím rohem musel střílet do zdi.
A přesný popis té poslední iterace PTR připravené k nahození jsem dával na předchozí stránku, takže jsem čekal, že o tom je celou dobu řeč, když jsou reakce na mě následně po tom co jsem tu informaci vložil.
Jen znovu zdůrazním jednu část:
Does this mean that only our shots are buffed by 100% for every sentry, or also the shots of these sentries?
Good question! This set bonus applies only to your shots, not the shots fired by Sentries.
Tedy větší dmg už bude pouze z toho co DH sám vystřelí. Samotné sentry budou dělat dmg minimální a budou se pokládat z důvodu navýšení dmg self castění. Tedy v situaci schovávní se za rohem/zdí/... nepůjde udílet dmg téměř žádnou.
S tímhle systémem bych nedal současný (obtížnost jako na live) GR40+ ani kdyby dmg byla o dost větší než teď na live (což navíc už také není).
Jinak jak bys chtěl na PTR dát adekvátní lvl GR bez střílení do zdi? Nevím jaké GR hraješ běžně na live. Já v poslední době hrál pouze GR41-GR44. Na GR43/GR44 je one na live one shot téměř cokoliv (i s unity). Hrát to ale nějak ještě lze, protože si můžeš držet dostatečný odstup. To v připravované verzi nepůjde vůbec.
Na live se perma SS používá pouze pro slow ball build. Pro frost/fire není možné udržet perma, takže SS je horší a hraje se vault (taky hraju vault, slow ball build nehraju).
S Wiz. jsem také nepoužíval force armor, ale to pouze proto, že jsem nehral s Wiz. dostatečně vysoko. V žebříčku mám ještě pořád zápis na GR39 i když se už propadám pomalu pryč. GR40 jsem zkusil jen párkrát. A od té doby, co jsem udělal DH, tak jsem s Wiz. vyšší GR nehrál.
A GR40 je pro Wiz. akorát hranice, kde ještě jde hrát Prismatic. Na GR41/42+ už to bez Force armor nejde.
S DH v žebříčku ani nejsem. GR40 jsem dal už dostkrát, ale čas nestačil na žebříček. A GR41 mi nejlepší pokus utekl o 10s, na GR42 pak o 40s. GR43/GR44 mám nahraných také už hodně, protože jsem zvyšloval více gemů na lvl45 (a hraju výhradně solo).
Kam jsi se na live dostal přibližně ať jen vím z jakého pohledu to celé píšeš? Dle lvl gemů to moc vysoko není. Dle lvl gemů mi přijde, že jsi vlastně vysoké GR nikdy nehrál. Třeba ale máš ještě jiný acount, který tu nemáš uvedený.
Pylonů je teď více, ale jsou tam pro všechny postavy.
A většina se dostala jen na GR40, výše jen ti výrazně lepší hráči. A ještě to bylo hodně proto, že s DH jdou získávat přímo klíče na daný GR, takže mnoho lidí mohlo dělat více pokusů.
Jak tak více čtu, tak on ten aktuální stav (který byl avizovaný asi 20 hodin zpět) ještě není na PTR nasazený. O tomto stavu připraveném k nahození na PTR je dnes celý den aktuální debata na oficiálním fóru a je to co se mi vůbec nelíbí.
Mně se tedy nelíbí ani ten prvotní nástřel na PTR, který jsi zkoušel. Ten by byl konkurence schopný byl, akorát s opruz stylem hraní střílej do zdi. Tedy bylo by to úplně stejný jako teď na live (zase schovávačka jak to jde) s rozdílem, že teď bys za tím rohem musel střílet do zdi.
A přesný popis té poslední iterace PTR připravené k nahození jsem dával na předchozí stránku, takže jsem čekal, že o tom je celou dobu řeč, když jsou reakce na mě následně po tom co jsem tu informaci vložil.
Jen znovu zdůrazním jednu část:
Does this mean that only our shots are buffed by 100% for every sentry, or also the shots of these sentries?
Good question! This set bonus applies only to your shots, not the shots fired by Sentries.
Tedy větší dmg už bude pouze z toho co DH sám vystřelí. Samotné sentry budou dělat dmg minimální a budou se pokládat z důvodu navýšení dmg self castění. Tedy v situaci schovávní se za rohem/zdí/... nepůjde udílet dmg téměř žádnou.
S tímhle systémem bych nedal současný (obtížnost jako na live) GR40+ ani kdyby dmg byla o dost větší než teď na live (což navíc už také není).
Jinak jak bys chtěl na PTR dát adekvátní lvl GR bez střílení do zdi? Nevím jaké GR hraješ běžně na live. Já v poslední době hrál pouze GR41-GR44. Na GR43/GR44 je one na live one shot téměř cokoliv (i s unity). Hrát to ale nějak ještě lze, protože si můžeš držet dostatečný odstup. To v připravované verzi nepůjde vůbec.
Na live se perma SS používá pouze pro slow ball build. Pro frost/fire není možné udržet perma, takže SS je horší a hraje se vault (taky hraju vault, slow ball build nehraju).
S Wiz. jsem také nepoužíval force armor, ale to pouze proto, že jsem nehral s Wiz. dostatečně vysoko. V žebříčku mám ještě pořád zápis na GR39 i když se už propadám pomalu pryč. GR40 jsem zkusil jen párkrát. A od té doby, co jsem udělal DH, tak jsem s Wiz. vyšší GR nehrál.
A GR40 je pro Wiz. akorát hranice, kde ještě jde hrát Prismatic. Na GR41/42+ už to bez Force armor nejde.
S DH v žebříčku ani nejsem. GR40 jsem dal už dostkrát, ale čas nestačil na žebříček. A GR41 mi nejlepší pokus utekl o 10s, na GR42 pak o 40s. GR43/GR44 mám nahraných také už hodně, protože jsem zvyšloval více gemů na lvl45 (a hraju výhradně solo).
Kam jsi se na live dostal přibližně ať jen vím z jakého pohledu to celé píšeš? Dle lvl gemů to moc vysoko není. Dle lvl gemů mi přijde, že jsi vlastně vysoké GR nikdy nehrál. Třeba ale máš ještě jiný acount, který tu nemáš uvedený.
Pylonů je teď více, ale jsou tam pro všechny postavy.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.1.2
Co na to říci... kdybych tušil že jsi solo žebříčkář tak se s tebou asi ani nebavím Pak je pochopitelné že chceš všechny staty narvat na jednu superutlimátní postavu... Gemy sem moc neexpil spíš mi šlo o 600 na season, nevím kolik mám max zvládnuté (nestarám se o žebříčky), ale jinak sem byl min 44 s wizzem a DH a 48 se supp crusem... Solo sem vyšší běhal jen s holy crusem (nikdo neměl čas )... Možná chceš od DHčka něco jiného než já... pak si tedy rvi vlasy dál, jen si uvědom, že je tu nemalá část hráčů, kterým změny vyhovují...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Patch 2.1.2
změny sou fajn, ale né takový, že jdeš po flámu do postele se supermodelkou a ráno zjistíš, že je to bachyně : )
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.1.2
Změny jsou fajn... docela chápu to rozčarování na DH... ale dřív fungoval stylem že si naházel sentry a nechal je práci udělat za tebe, prostě to postřílely a ty si stál opodál... navíc víc dmg než ostatní chary, opravdu někdo čekal že to tak vydrží? Čekat za rohem až to věžičky postřílí nebo střílet do zdi zřejmě není ten typ akčního RPG, co chce Blizzard dělat...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Patch 2.1.2
Jak future patch ovlivní DH v trialech?Mlok píše:.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Grammator: Žebříčkář nejsem,, jen jsem občas hrál vyšší GR. Kdybych měl nějaký větší zájem být lépe v žebříčku, tak už jsem dávno s Wiz. začal zkoušet ve velkém GR40/41 když mám teď snadno dostupné klíče s DH.
Žádnou superultimátní postavu nechci. Já bych chtěl hlavně slušný balanc postav. To, že mi nesedí nový směr DH je můj problém, to není obecný problém. Ale nedokážu si představit, jak se jim může podařit balanc s tímhle nastoleným směrem.
A vyšší GR jsou právě to, co se snaží Blizz. balancovat. Nebýt slow ball buildu s parma SS a conduitu u Barba, tak se jim to v aktálním patchi celkem i povedlo.
Jinak moc nechápu, jak jsi mohl hrát v partě GR44+ a přitom mít gemy na lvl30. To bys musel po dokončení takových GR pokusy na upgrade gemu zahazovat, protože jinak bys musel mít gemy mnohem výše (to bys měl 100% šanci na upgrade do lvl34 gemu, respektivě lvl38 gemu a pak až do lvl44 a 48 60% šanci).
A komu vyhovují poslední připravené změny u DH netuším. První iterace se na PTR se někomu líbila, na to byly smížené ohlasy. Ale to bylo hlavně proto, že ve hře vidělo hodně lidí vysoká čísla a jak jde dobře T6 a to jim stačilo.
Po zveřejnění připravované úpravy jsem nezaznamenal už žádné pozitivní ohlasy.
Dava_C: Poslední připravená změna ještě není vyzkoušená. V GR je jasné, že bude k ničemu. V trialu to ale může být podobné jako teď (dmg je dle výpočtu +- stejná), tam není problém většinu času stát na místě s dobře vybraným a vybaveným followerem.
Jak jsem psal, tak to ale Blizz. určitě zase změní. Jen si nedokážu představit jak se jim může nastoleným směrem podařit nějaký rozumný balanc. Kdyby jen idělali nerfl perma SS, tak měli balanc hotový hned a to dříve odzkoušený.
Žádnou superultimátní postavu nechci. Já bych chtěl hlavně slušný balanc postav. To, že mi nesedí nový směr DH je můj problém, to není obecný problém. Ale nedokážu si představit, jak se jim může podařit balanc s tímhle nastoleným směrem.
A vyšší GR jsou právě to, co se snaží Blizz. balancovat. Nebýt slow ball buildu s parma SS a conduitu u Barba, tak se jim to v aktálním patchi celkem i povedlo.
Jinak moc nechápu, jak jsi mohl hrát v partě GR44+ a přitom mít gemy na lvl30. To bys musel po dokončení takových GR pokusy na upgrade gemu zahazovat, protože jinak bys musel mít gemy mnohem výše (to bys měl 100% šanci na upgrade do lvl34 gemu, respektivě lvl38 gemu a pak až do lvl44 a 48 60% šanci).
A komu vyhovují poslední připravené změny u DH netuším. První iterace se na PTR se někomu líbila, na to byly smížené ohlasy. Ale to bylo hlavně proto, že ve hře vidělo hodně lidí vysoká čísla a jak jde dobře T6 a to jim stačilo.
Po zveřejnění připravované úpravy jsem nezaznamenal už žádné pozitivní ohlasy.
Dava_C: Poslední připravená změna ještě není vyzkoušená. V GR je jasné, že bude k ničemu. V trialu to ale může být podobné jako teď (dmg je dle výpočtu +- stejná), tam není problém většinu času stát na místě s dobře vybraným a vybaveným followerem.
Jak jsem psal, tak to ale Blizz. určitě zase změní. Jen si nedokážu představit jak se jim může nastoleným směrem podařit nějaký rozumný balanc. Kdyby jen idělali nerfl perma SS, tak měli balanc hotový hned a to dříve odzkoušený.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.1.2
Tak to pozor... nikdy bych si netroufl tvrdit, že takhle vypadá vybalancovaná změna K těm GR... vzhledem k tomu že mám radši obyč, tak GR chodím jen když potřebuju (tzn. 99% na rank 25), a pak jdu to co jde parta... sám bych ambice jít z hecu GR 48 neměl... k tomu supp crusovi mě ukecal kámoš... Ohlasy na poslední změnu nemůžou být když není vyzkoušená (stále se nemůžu připojit a vypadá to že skoro nikdo, jestli je vůbec na PTR už checkuju jen v profilu bonus z mauradera, to můžu i bez vstupu do hry ), osobně ale v tom nevidím velký problém, prostě přeleje část dmg ze sentry k tobě, kolik to bude ve finále dávat se uvidí, ale když mi každá sentry přidá 100% k CA, k tomu ballistic, ele dmg, ChD... asi zůstaneme ve stamilionech, což je samo o sobě OP... čekám nerf
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Patch 2.1.2
Na T6 to jistě problém nebude, tam lze ale i teď hrát úspěšně i non M6 buildy. Na vysokých GR to bude zcela nepoužitelné, protože tam sám střílet vůbec nemůžeš, protože tak okamžitě umřeš. Tedy nepoužitelné by to bylo i v případě, že by dmg byla násobně větší než je na live (což ale navíc ani není). První iterace byla použitelná pouze proto, že se to jelo stylem jako je na live (tedy položit sentry a schovaný střílet do zdi), což už bude k ničemu.
Na GR42+ je problém u elitek s blbými afixy přežít i teď (s vyjímkou perma SS, který je zrušený) když střílí sentry samovolně. Držet se zcela mimo dosah jaileru a dalších afixů v dost případech už i teď tak omezí střílení sentry (buď jsi moc daleko nebo se musíš neustále rychle přesouvat a zase omezuje cooldown sentry pro jejich přmístění), že už se to nedá pak stihnout v limitu. Taky je často lepší takovou elitku obejít nebo převaultovat pokud to jde.
O přímém střílení na takové elitky nemůže být vůbec řeč, to ani nedojdeš tak blízko, abys byť jendou vystřelil.
Pro T6 jsem tu už psal v předchozím příspěvku, že je to změna v jednom ohledu bude určitě pozitivní a to přesun companion bonusu na 2P. Tzn. otevře to ještě větší prostor pro non M6 buildy kdy půjde použít jen 2 kusy M6 setu. A hratelný M6 set i v té poslední iteraci bude na T6 určitě dobře.
Nerf dmg toho posledního stavu už bych nečekal, na US fóru už je spočítáno o kolik to bude dmg nižší než pro první iteraci PTR a už to nebude žádná extra hitparáda ani když budeš mít možnost sám neomezeně střílet aniž bys umřel.
Na GR42+ je problém u elitek s blbými afixy přežít i teď (s vyjímkou perma SS, který je zrušený) když střílí sentry samovolně. Držet se zcela mimo dosah jaileru a dalších afixů v dost případech už i teď tak omezí střílení sentry (buď jsi moc daleko nebo se musíš neustále rychle přesouvat a zase omezuje cooldown sentry pro jejich přmístění), že už se to nedá pak stihnout v limitu. Taky je často lepší takovou elitku obejít nebo převaultovat pokud to jde.
O přímém střílení na takové elitky nemůže být vůbec řeč, to ani nedojdeš tak blízko, abys byť jendou vystřelil.
Pro T6 jsem tu už psal v předchozím příspěvku, že je to změna v jednom ohledu bude určitě pozitivní a to přesun companion bonusu na 2P. Tzn. otevře to ještě větší prostor pro non M6 buildy kdy půjde použít jen 2 kusy M6 setu. A hratelný M6 set i v té poslední iteraci bude na T6 určitě dobře.
Nerf dmg toho posledního stavu už bych nečekal, na US fóru už je spočítáno o kolik to bude dmg nižší než pro první iteraci PTR a už to nebude žádná extra hitparáda ani když budeš mít možnost sám neomezeně střílet aniž bys umřel.