Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Ahoj, tohle tema jsem zde na foru jeste nenasel, tak ho zakladam. Piste sem vase duvody, proc jste zacali, nebo dlouhodobe hrajete hc, jak jste se k tomu dostali.
Diablo hry online hraji od dvojky od roku 2008 dosud, puvodne jsem sc hrac. D2 jsem hardcore pustil s kamarady jen ze zajimavosti a zvedavosti - chtel jsem si overit sve znalosti a schopnosti - jak dlouho vydrzim. Byly to krusne zacatky. Prvni rip v D2 byl hned po dosazeni 30 lvl v lokaci Throne of Destruction. Baal vykastil pack strazcu, co byli v Travincal a hlidali vstup k Mefistovi. Ti poslali par blesku a bylo po mne. Dalsi postavu mi zrakvilo PK jmenem Kofot. Od te doby jsem hral opet sc. Vyslo D3 a ja stale na sc. Hral jsem pul roku, pak jsem byl rok pracovne v cizine, bez herniho kompu. Vratil jsem se koncem lonskeho roku, ale jelikoz hraji i jine hry (FIFA, Battlefield, Starcraft 2), k Diablu 3 jsem se nedostal. Vysel ROS a ja opet zacal hrat s kamarady sc, dotahl jsem si temer vsechny sc postavy na 70 lvl. Po tomto uz jsem nemel zadny motor ke hrani, ani po patchi pridavajicim do hry gr a season. A pak to prislo...
Mrknul jsem se po letech na tento site a dostal chut po 4,5 letech rozjet hc. Ale poradne a naplno. Mym snem je dosahnout co nejvyssiho paragonu na hc s naprostym minimem umrti, nejlepe se zadnym. Samozrejme, vsichni jednou umreme, ale tento cil me zene neustale dal. Zatim jsem na hc plvl 329. Co jsem odehral na hc skoro 250h, k sc se mi uz nechce vracet. Maximalne, kdyz si chci neco vyzkouset (napr. naposledy jak funguje pasivka awareness), jinak ale hra, kde muzete chcipnout kolikrat chcete a krom ztraty par goldu se vam nic nestane, uz me nelaka, je to nuda. Hc je nova vyzva, jedinecna sance s kazdou zalozenou hc postavou. Chtel jsem sve hrani posunou o level vys - hrat bezpecne a umet odhalit sve limity. Toto vam v dlouhodobem meritku sc nenabidne. Hc je vic real - musite vic premyslet nez vlitnete na nejakeho bosse, mnohem opatrnejsi herni styl. Je to jako rizeni auta, kde vas jedina chybicka muze stat stovky hodin hrani v podobe ztraty charu... To je nejvetsi motiv - prezit co nejdele... Jak zde bylo zmineno - hc je extaze, vasen. Sc oproti tomu je jako s***** pres dve gumy :-)
Proto jsem uz asi navzdy hc hrac. Navic hrani v parte se supr lidmi zde na foru... To je takova tresnicka na dortu... Diky vsem se kterymi zde mam moznost hrat a tesim se na dalsi pribehy od dalsich hc kolegu...
Diablo hry online hraji od dvojky od roku 2008 dosud, puvodne jsem sc hrac. D2 jsem hardcore pustil s kamarady jen ze zajimavosti a zvedavosti - chtel jsem si overit sve znalosti a schopnosti - jak dlouho vydrzim. Byly to krusne zacatky. Prvni rip v D2 byl hned po dosazeni 30 lvl v lokaci Throne of Destruction. Baal vykastil pack strazcu, co byli v Travincal a hlidali vstup k Mefistovi. Ti poslali par blesku a bylo po mne. Dalsi postavu mi zrakvilo PK jmenem Kofot. Od te doby jsem hral opet sc. Vyslo D3 a ja stale na sc. Hral jsem pul roku, pak jsem byl rok pracovne v cizine, bez herniho kompu. Vratil jsem se koncem lonskeho roku, ale jelikoz hraji i jine hry (FIFA, Battlefield, Starcraft 2), k Diablu 3 jsem se nedostal. Vysel ROS a ja opet zacal hrat s kamarady sc, dotahl jsem si temer vsechny sc postavy na 70 lvl. Po tomto uz jsem nemel zadny motor ke hrani, ani po patchi pridavajicim do hry gr a season. A pak to prislo...
Mrknul jsem se po letech na tento site a dostal chut po 4,5 letech rozjet hc. Ale poradne a naplno. Mym snem je dosahnout co nejvyssiho paragonu na hc s naprostym minimem umrti, nejlepe se zadnym. Samozrejme, vsichni jednou umreme, ale tento cil me zene neustale dal. Zatim jsem na hc plvl 329. Co jsem odehral na hc skoro 250h, k sc se mi uz nechce vracet. Maximalne, kdyz si chci neco vyzkouset (napr. naposledy jak funguje pasivka awareness), jinak ale hra, kde muzete chcipnout kolikrat chcete a krom ztraty par goldu se vam nic nestane, uz me nelaka, je to nuda. Hc je nova vyzva, jedinecna sance s kazdou zalozenou hc postavou. Chtel jsem sve hrani posunou o level vys - hrat bezpecne a umet odhalit sve limity. Toto vam v dlouhodobem meritku sc nenabidne. Hc je vic real - musite vic premyslet nez vlitnete na nejakeho bosse, mnohem opatrnejsi herni styl. Je to jako rizeni auta, kde vas jedina chybicka muze stat stovky hodin hrani v podobe ztraty charu... To je nejvetsi motiv - prezit co nejdele... Jak zde bylo zmineno - hc je extaze, vasen. Sc oproti tomu je jako s***** pres dve gumy :-)
Proto jsem uz asi navzdy hc hrac. Navic hrani v parte se supr lidmi zde na foru... To je takova tresnicka na dortu... Diky vsem se kterymi zde mam moznost hrat a tesim se na dalsi pribehy od dalsich hc kolegu...
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Kdy jsem poprvé okusil HC ? hmmm, půjdu na to trochu jinak
Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii ... https://www.youtube.com/watch?v=vAUVaBFtjfc
byl internet v čechách ještě v plenkách ( rok 1993), služby jako mail/telnet/ftp/web teprve začínaly a někoho v roce cca 1977/8 (btw proto ty Star wars ) napadlo, že "stolní" hry na základech D&D převede do textové formy, naprogramuje v C/C++, pustí to na server a telnetem nechá připojit první hráče. Mno a tak vznikly první MUDy ... a dokonce i ty typu Hack and Slash. V tu chvíli nastupuji na scénu já a zrodil se první Wulf na serveru /skeeve.fel.cvut.cz:4000/
Už tehdá to vlastně fungovalo jako v dnešním RoS. Pokud vás něco zabilo, tak jste vlastně nic neztratili (ani level ani věci), až na malý problém, že jste si museli doběhnout pro mrtvolu, jinak byste o věci přišli, ale vlastně taková varianta SC. To všechny nudilo a tak se do hry zaimplementovali tkz. DéTéčka (death traps). Když jste na toto místo na mapě narazili - nepřišli jste o levely, ale o všechny věci - čili dnešní varianta HC. Aby podobností nebylo málo, po nějakém čase dosáhli téměř všichni max. levelu (téhdá to bylo 30) a tak se vymysleli další levely (obdoba paragonů). Za každý "nad-level" obdržel hráč 1xHP, 1xMP (mana) a 1xSP (stamina). Pokud vás něco zabilo, tak jste automaticky stratili polovinu "nad-levelů" (o staty nikoliv) a to nás v Diablu asi teprve čeká
Postupem roků se MUDy dovedly k téměř dokonalosti a léta páně 1995/6 vyšlo první Diablo. No už podle dema ze Score to byla řádně zjednodušená blbost, že ?
Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii ... https://www.youtube.com/watch?v=vAUVaBFtjfc
byl internet v čechách ještě v plenkách ( rok 1993), služby jako mail/telnet/ftp/web teprve začínaly a někoho v roce cca 1977/8 (btw proto ty Star wars ) napadlo, že "stolní" hry na základech D&D převede do textové formy, naprogramuje v C/C++, pustí to na server a telnetem nechá připojit první hráče. Mno a tak vznikly první MUDy ... a dokonce i ty typu Hack and Slash. V tu chvíli nastupuji na scénu já a zrodil se první Wulf na serveru /skeeve.fel.cvut.cz:4000/
Už tehdá to vlastně fungovalo jako v dnešním RoS. Pokud vás něco zabilo, tak jste vlastně nic neztratili (ani level ani věci), až na malý problém, že jste si museli doběhnout pro mrtvolu, jinak byste o věci přišli, ale vlastně taková varianta SC. To všechny nudilo a tak se do hry zaimplementovali tkz. DéTéčka (death traps). Když jste na toto místo na mapě narazili - nepřišli jste o levely, ale o všechny věci - čili dnešní varianta HC. Aby podobností nebylo málo, po nějakém čase dosáhli téměř všichni max. levelu (téhdá to bylo 30) a tak se vymysleli další levely (obdoba paragonů). Za každý "nad-level" obdržel hráč 1xHP, 1xMP (mana) a 1xSP (stamina). Pokud vás něco zabilo, tak jste automaticky stratili polovinu "nad-levelů" (o staty nikoliv) a to nás v Diablu asi teprve čeká
Postupem roků se MUDy dovedly k téměř dokonalosti a léta páně 1995/6 vyšlo první Diablo. No už podle dema ze Score to byla řádně zjednodušená blbost, že ?
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
HC jsem nikdy nehrál, a v d2 jsem míval co se pamatuju problémy si dojít pro ty itemy u mrtvoly i na sc to byla legrace
hraní d3 mělo u mě vývoj, zezačátku jsem hrával vlastně solo, to mě pak přestalo bavit a našel jsem si postupně hlavně tady lidi se kterýma jsem hrál v partě. Nastala doba kdy všichni nějak naráz přestali hrát, část lidí přešla na HC a já zůstal na sc. Nedalo mi to a založil jsem postavu (jak jinak než barba) a hezky pomalinku se posouval a postupně došel na lvl 60. Celej nadčenej ze hry hc jsem prodal výbavu na sc, přes obchodníka přetáhl goldy v židovském koeficientu a vrhnul se na hraní s nakoupeným gearem na AH.
Machrovsky jsem dal MP4, stačila sekunda v jedu ve fields a byl jsem dole dodnes nato vzpomínám (přitom sc jsem hrával mp10 jako každej že)
Naštěstí mě to neodradilo a u hc jsem zůstal, ikdyž jsou to občas zbytečný nervy kvůli lagům, dc a podobným kravinám ze hry mám určitě větší zážitek, navíc když člověk ripne tak může znova vybavovat postavu a to je přece princip celé série
hraní d3 mělo u mě vývoj, zezačátku jsem hrával vlastně solo, to mě pak přestalo bavit a našel jsem si postupně hlavně tady lidi se kterýma jsem hrál v partě. Nastala doba kdy všichni nějak naráz přestali hrát, část lidí přešla na HC a já zůstal na sc. Nedalo mi to a založil jsem postavu (jak jinak než barba) a hezky pomalinku se posouval a postupně došel na lvl 60. Celej nadčenej ze hry hc jsem prodal výbavu na sc, přes obchodníka přetáhl goldy v židovském koeficientu a vrhnul se na hraní s nakoupeným gearem na AH.
Machrovsky jsem dal MP4, stačila sekunda v jedu ve fields a byl jsem dole dodnes nato vzpomínám (přitom sc jsem hrával mp10 jako každej že)
Naštěstí mě to neodradilo a u hc jsem zůstal, ikdyž jsou to občas zbytečný nervy kvůli lagům, dc a podobným kravinám ze hry mám určitě větší zážitek, navíc když člověk ripne tak může znova vybavovat postavu a to je přece princip celé série
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
HC jsem začal hrát v D2 ještě v 1.09D jako spestření. A pak jsem dlouho hrál SC i HC současně. SC kvůli PvP. Na HC občas také PvP, ale téměř výhradně low lvl (tedy tenkrát 9lvl postavy), aby to nebyla taková ztráta. U D2 jsem s HC ale také i přestal.
Současné HC v D3 je skoro tak na úrovni SC v D2 v 1.10+ na vyšším lvl (tam už hodně zamrzela smrt i na SC, protože jsi přišel o hodně XP a to mohlo být už i dost hodin hraní). Ztráta itemů je na podobné úrovni (pokud má někdo něco extra vzáceného, tak je to pořád horší teď v D3 HC, pokud někdo nemá skoro nic, tak to mohlo být i tenkrát na SC horší).
HC mi osobně nikdy jako až tak velká výzva nepřišlo ani v D2, kde jsi přišel o daleko více než teď. V D2 jsem o pár postav na HC přišel, ale nebylo jich moc, snažil jsem se hrát, aby se to nestávalo. A většinou to nebyla moje chyba (což mi na HC vždy prudilo). Teď v D3 v aktuální podobě už vůbec, tedy minimálně ne s mojím přípstupem, kdy bych se na HC zase snažil hrát opatrně.
Výzva přežít jsou pro mě vysoké lvl GR na SC. A to na hranici mojeho gearu a mojeho skillu. Pokud umřu, tak se to téměř vždy rovná neúspěch ve vysokém GR na hranici mojeho maxima. Tam musím předvést to nejlepší co dokážu.
Na HC to takhle nejde, protože to nejlepší co dokážu nelze předvádět dlouhodobě, tedy tak vysoko se stejnou postavou bych se na HC nikdy nepustil a kdybych vyšší GR zkoušel, tak o hodně nižší lvl než na SC. A ty už zase nejsou vůbec taková výzva.
Samozřejmě i na HC je to možné se posouvat až na hranici svojich možností a nejlepší v žebříčkách to dělají. Ale také při tom umírají (i když jsou hodně dobří). A na to zase nemám čas ani náladu, abych cíleně hrál něco, kde vím, že je velká šance, že brzo umřu a budu muset farmit nový gear.
A na druhou stranu chci hrát i dost velkou část času pohodu, bez nutnosti soustředění. Tedy kdy můžu hrát unavený, nepozorný, atd. Tohle mi zase přinese aktuální T6 na SC, které je teď se slušnou postavou tak lehké (to ale neznamená, že se při hodně velké nepozornosti nedá nikdy umřít).
U D2 si pamatuju svoje začátky na HC. Už dlouho jsem hrál poměrně úspěšně PvP SC se Sorc. Na HC jsem tenkrát neměl partu (parta hrála také PvP SC), takže jsem začínal chvíli sólo. A začínal jsem Mephisto runama bez jakékoliv výbavy, což bylo opravdu HC. Bylo to na úrovni těžkého PvP, kdy jediná drobná chybka a byl jsem okamžitě mrtvý (protože jsem neměl žádnou odolnost jak jsem neměl žádné věci). Tam jsem už pár ripů také dal, ale protože to byl nízký lvl a bez věcí, tak jsem tam nehrál tak opatrně a šel do velkého rizika.
Současné HC v D3 je skoro tak na úrovni SC v D2 v 1.10+ na vyšším lvl (tam už hodně zamrzela smrt i na SC, protože jsi přišel o hodně XP a to mohlo být už i dost hodin hraní). Ztráta itemů je na podobné úrovni (pokud má někdo něco extra vzáceného, tak je to pořád horší teď v D3 HC, pokud někdo nemá skoro nic, tak to mohlo být i tenkrát na SC horší).
HC mi osobně nikdy jako až tak velká výzva nepřišlo ani v D2, kde jsi přišel o daleko více než teď. V D2 jsem o pár postav na HC přišel, ale nebylo jich moc, snažil jsem se hrát, aby se to nestávalo. A většinou to nebyla moje chyba (což mi na HC vždy prudilo). Teď v D3 v aktuální podobě už vůbec, tedy minimálně ne s mojím přípstupem, kdy bych se na HC zase snažil hrát opatrně.
Výzva přežít jsou pro mě vysoké lvl GR na SC. A to na hranici mojeho gearu a mojeho skillu. Pokud umřu, tak se to téměř vždy rovná neúspěch ve vysokém GR na hranici mojeho maxima. Tam musím předvést to nejlepší co dokážu.
Na HC to takhle nejde, protože to nejlepší co dokážu nelze předvádět dlouhodobě, tedy tak vysoko se stejnou postavou bych se na HC nikdy nepustil a kdybych vyšší GR zkoušel, tak o hodně nižší lvl než na SC. A ty už zase nejsou vůbec taková výzva.
Samozřejmě i na HC je to možné se posouvat až na hranici svojich možností a nejlepší v žebříčkách to dělají. Ale také při tom umírají (i když jsou hodně dobří). A na to zase nemám čas ani náladu, abych cíleně hrál něco, kde vím, že je velká šance, že brzo umřu a budu muset farmit nový gear.
A na druhou stranu chci hrát i dost velkou část času pohodu, bez nutnosti soustředění. Tedy kdy můžu hrát unavený, nepozorný, atd. Tohle mi zase přinese aktuální T6 na SC, které je teď se slušnou postavou tak lehké (to ale neznamená, že se při hodně velké nepozornosti nedá nikdy umřít).
U D2 si pamatuju svoje začátky na HC. Už dlouho jsem hrál poměrně úspěšně PvP SC se Sorc. Na HC jsem tenkrát neměl partu (parta hrála také PvP SC), takže jsem začínal chvíli sólo. A začínal jsem Mephisto runama bez jakékoliv výbavy, což bylo opravdu HC. Bylo to na úrovni těžkého PvP, kdy jediná drobná chybka a byl jsem okamžitě mrtvý (protože jsem neměl žádnou odolnost jak jsem neměl žádné věci). Tam jsem už pár ripů také dal, ale protože to byl nízký lvl a bez věcí, tak jsem tam nehrál tak opatrně a šel do velkého rizika.
- Talis
- Burning Soul
- Příspěvky:669
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Talis#2996
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Na někoho, kdo HC nehraje celkem dlouhej text bro
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Teď ne, ale v D2 jsem jen na HC měl nahráno minimálně 800+ hodin (v D2 jsem kdysi hrál opravdu hodně, až moc).
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
no tohle je spíš asi o aktuálním stavu než o minulosti, v minulosti jsem taky nosil plínky a teď už je nenosím (nic ve zlém).
Já jsem HC začal více méně hned po zakoupení diabla vanily a může za to Kuki, musim to tu fláknout. Jelikož jsem koupil diablo III a byl úplná ale úplná lamka, nic jsem nevěděl, co jak funguje a tak a číst měsíc příspěvky na forku mě nebavili, nebo jsem v té době chtěl všechno hned atd. tak jsem se s Kukim domluvil, skočili jsme na skype a on mi povyprávěl všechno možný o Diablu trojce...a tak jsem si založil postavu, nejprve jsem musel softovou , abych mohl pak HC, tu soft jsem dodělal ale přišlo mi to po pár dnech o ničem. Když jsem umřel, tak mi sebrali 10% durability gearu, který jsem opravil u obchodníka a co...nic
Tak jsem si založil HC postavu a najednou hra měla nový náboj, jak sem byl posranej před každým bossem a žadonil u kukiho, aby mi šel pomoci, že určitě ripnu a pak jsem to dal i sám. Až na HC jsem začal řešit jaký affixy mají elitky, kolik mobů je za zatáčkou a hlavně na jakou obtížnost budu hrát. Předtím na SC jsem to prostě zapnul a bylo mi jedno jak, šel jsem ubery s klukama a po vteřině ležel a čuměl pět minut než to zabili a konečně mě zvedli, když se náhodou stalo, že měli u kinga chvilku, aby mě zvedli, tak jsem na další ránu zase ležel, prostě hra o hovně. Až na HC jsem dostal soudnost a hrál to na co mám a ten progress hrou byl najednou pomalejší a hra o to víc bavila. Kdo HC nezkusil, nebo nehraje, tak to nedokáže vůbec posoudit a jen plká, že HC je skoro jako SC, jen musíš doexpit. To je totální kravina, když ti padne Kukri, nebo pěkná SoJka, který moc nepadají a ty s tím chcípneš, tak k čemu ti je, že jsi za hodinu doexpený, když pak efektivně nedáš pomalu nic co dřív??? Na softu když chcípneš, tak se opravíš, o NIC nepřijdeš a jedeš tam kde jsi skončil...
Takže začátky byly krušný, ale postupem času se člověk zlepšuje, přestane pomalu umírat a v současné době mě může zabít akorát blizzard, protože hraju opatrně a i když jdu na hranici svých možností v GR, tak stejně neumřu, pač mám pasivku a jak procne, tak zdrhám a radši to vzdám, než se pokoušet a umřít, zkusím to třeba další Grift od začátku...
Je pravda, že současné HC trošku pohnojili v blizzu tím, že člověk při ripu neztratí paragony. To je velké mínus co tu hru HC trošku zkazilo. Ale ještě ve vanille to fungovalo tak, že když hráč ripnul, tak přišel o vše, jen v bedně mu něco zbylo, ale paragony fuč a vše pryč...s příchodem RoSka to trošku zkazili, ale zas co naděláme? Nemá cenu to prudit, stejně to nikdo nezmění...můžou za to malé americké děti, které nejspíše chcípají dvakrát denně a tak neměli šanci se na nějaký vyšší paragon dostat....nebo to je možná kvůli blizzu, který ví, že jeho servery nejsou moc košér a padají jak švestky a tudíž se hodně umírá jejich vinou. Jelikož nechtějí postavy obnovovat(což se nedivím, pač by žádostí bylo miliony) tak nechali paragony i po ripu a tak to už tolik nebolí, když člověk zemře, víceméně vše zůstane, jen gear je fuč. Mnohdy to ale bolí také dost, jak jsem psal výše, když je kukri, nebo jiný unikátní předmět, který moc nepadá, tak ta smrt bolí a já osobně bych radši vymazal všechny paragony a zachoval ten item, než paragony a item nemít. Ideální by bylo přijít o všechno mimo bedny, ale to už se nevrátí asi...
Ale i se všemi změnami, které na HC proběhli je hra na HC určitě záživnější a člověk si jí víc užije, než na softu. Vím to od sebe, když mě teď v posledních dvou měsících dvakrát blizz zabil minutovým lagem a následným DC. Tak jsem si řekl, že už na to nemám tolik času, abych se znova snažil jako idiot a farmil věci a že půjdu na soft...vydrželo mi to dva questy v bounty a už jsem znova expil HC postavu. Hardcore je jako droga, kdo to zkusí, už nepřestane, nebo je hodně těžké přestat. Znám pár hráčů, kteří HC hráli a jsou teď na softu. Ale většina z nich je honičů ega a jsou tam jen proto, aby byli v tabulkách...
Tabulky v současné verzi jdou mimo mě, jak už jsem někde psal, dokud neudělají grifty stylem, že všech miliarda hráčů, kteří to zapnou budou mít stejnou mapu a stejné mobky, jako je to v raidech ve wowku, a tudíž budou mít stejné podmínky, tak pak mají nějaké tabulky smysl. Teď je to o štěstí na mapu a mobky a tudíž o ničem...ano chodím taky GR, ale solo na to prdím, to je o ničem, chodíme to v partě pro zábavu, ale jen kvůli nám, snažíme se o patro zvedat naše maximum a to nás baví, tabulky jsou nám u prdelky...
Takže abych to shrunul. Diablo jedna a dva tam jsem ani nehrál online, hrál jsem jen soft a tudíž mi to vždy moc dlouho nevydrželo, doexpil jsem postavu, prošel všechny obtížnosti a diablo smazal. Až v D3 jsem přičichnul k HC a bylo to jako přičichnout k toluenu, od té doby si dávám každý den dávku a není v dohlednu, že bych přestal. Pořád mě to baví...už ani ne kvůli hře samotné, jako kvůli lidem, který jsem kvůli hře poznal...denně zaskočit pár riftů, pokecat na TSku a pohoda. I ten adrenalin, že můžeš umřít a bude "konec" má svou část a je jedním z důvodů, proč to stále hraji. Hrát jen SC, tak jsem s vanillou skončil po dvou měsících a v RoSku po měsíci...
Já jsem HC začal více méně hned po zakoupení diabla vanily a může za to Kuki, musim to tu fláknout. Jelikož jsem koupil diablo III a byl úplná ale úplná lamka, nic jsem nevěděl, co jak funguje a tak a číst měsíc příspěvky na forku mě nebavili, nebo jsem v té době chtěl všechno hned atd. tak jsem se s Kukim domluvil, skočili jsme na skype a on mi povyprávěl všechno možný o Diablu trojce...a tak jsem si založil postavu, nejprve jsem musel softovou , abych mohl pak HC, tu soft jsem dodělal ale přišlo mi to po pár dnech o ničem. Když jsem umřel, tak mi sebrali 10% durability gearu, který jsem opravil u obchodníka a co...nic
Tak jsem si založil HC postavu a najednou hra měla nový náboj, jak sem byl posranej před každým bossem a žadonil u kukiho, aby mi šel pomoci, že určitě ripnu a pak jsem to dal i sám. Až na HC jsem začal řešit jaký affixy mají elitky, kolik mobů je za zatáčkou a hlavně na jakou obtížnost budu hrát. Předtím na SC jsem to prostě zapnul a bylo mi jedno jak, šel jsem ubery s klukama a po vteřině ležel a čuměl pět minut než to zabili a konečně mě zvedli, když se náhodou stalo, že měli u kinga chvilku, aby mě zvedli, tak jsem na další ránu zase ležel, prostě hra o hovně. Až na HC jsem dostal soudnost a hrál to na co mám a ten progress hrou byl najednou pomalejší a hra o to víc bavila. Kdo HC nezkusil, nebo nehraje, tak to nedokáže vůbec posoudit a jen plká, že HC je skoro jako SC, jen musíš doexpit. To je totální kravina, když ti padne Kukri, nebo pěkná SoJka, který moc nepadají a ty s tím chcípneš, tak k čemu ti je, že jsi za hodinu doexpený, když pak efektivně nedáš pomalu nic co dřív??? Na softu když chcípneš, tak se opravíš, o NIC nepřijdeš a jedeš tam kde jsi skončil...
Takže začátky byly krušný, ale postupem času se člověk zlepšuje, přestane pomalu umírat a v současné době mě může zabít akorát blizzard, protože hraju opatrně a i když jdu na hranici svých možností v GR, tak stejně neumřu, pač mám pasivku a jak procne, tak zdrhám a radši to vzdám, než se pokoušet a umřít, zkusím to třeba další Grift od začátku...
Je pravda, že současné HC trošku pohnojili v blizzu tím, že člověk při ripu neztratí paragony. To je velké mínus co tu hru HC trošku zkazilo. Ale ještě ve vanille to fungovalo tak, že když hráč ripnul, tak přišel o vše, jen v bedně mu něco zbylo, ale paragony fuč a vše pryč...s příchodem RoSka to trošku zkazili, ale zas co naděláme? Nemá cenu to prudit, stejně to nikdo nezmění...můžou za to malé americké děti, které nejspíše chcípají dvakrát denně a tak neměli šanci se na nějaký vyšší paragon dostat....nebo to je možná kvůli blizzu, který ví, že jeho servery nejsou moc košér a padají jak švestky a tudíž se hodně umírá jejich vinou. Jelikož nechtějí postavy obnovovat(což se nedivím, pač by žádostí bylo miliony) tak nechali paragony i po ripu a tak to už tolik nebolí, když člověk zemře, víceméně vše zůstane, jen gear je fuč. Mnohdy to ale bolí také dost, jak jsem psal výše, když je kukri, nebo jiný unikátní předmět, který moc nepadá, tak ta smrt bolí a já osobně bych radši vymazal všechny paragony a zachoval ten item, než paragony a item nemít. Ideální by bylo přijít o všechno mimo bedny, ale to už se nevrátí asi...
Ale i se všemi změnami, které na HC proběhli je hra na HC určitě záživnější a člověk si jí víc užije, než na softu. Vím to od sebe, když mě teď v posledních dvou měsících dvakrát blizz zabil minutovým lagem a následným DC. Tak jsem si řekl, že už na to nemám tolik času, abych se znova snažil jako idiot a farmil věci a že půjdu na soft...vydrželo mi to dva questy v bounty a už jsem znova expil HC postavu. Hardcore je jako droga, kdo to zkusí, už nepřestane, nebo je hodně těžké přestat. Znám pár hráčů, kteří HC hráli a jsou teď na softu. Ale většina z nich je honičů ega a jsou tam jen proto, aby byli v tabulkách...
Tabulky v současné verzi jdou mimo mě, jak už jsem někde psal, dokud neudělají grifty stylem, že všech miliarda hráčů, kteří to zapnou budou mít stejnou mapu a stejné mobky, jako je to v raidech ve wowku, a tudíž budou mít stejné podmínky, tak pak mají nějaké tabulky smysl. Teď je to o štěstí na mapu a mobky a tudíž o ničem...ano chodím taky GR, ale solo na to prdím, to je o ničem, chodíme to v partě pro zábavu, ale jen kvůli nám, snažíme se o patro zvedat naše maximum a to nás baví, tabulky jsou nám u prdelky...
Takže abych to shrunul. Diablo jedna a dva tam jsem ani nehrál online, hrál jsem jen soft a tudíž mi to vždy moc dlouho nevydrželo, doexpil jsem postavu, prošel všechny obtížnosti a diablo smazal. Až v D3 jsem přičichnul k HC a bylo to jako přičichnout k toluenu, od té doby si dávám každý den dávku a není v dohlednu, že bych přestal. Pořád mě to baví...už ani ne kvůli hře samotné, jako kvůli lidem, který jsem kvůli hře poznal...denně zaskočit pár riftů, pokecat na TSku a pohoda. I ten adrenalin, že můžeš umřít a bude "konec" má svou část a je jedním z důvodů, proč to stále hraji. Hrát jen SC, tak jsem s vanillou skončil po dvou měsících a v RoSku po měsíci...
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Diablo 3 hraji od vydání a to do teď bez pauzy a vlastně jsem díky němu vypustil všechny jiný hry, které bych si jinak zahrál. Jak zde Shadou píše, že jel SC a byla to naprostá nuda, tak očividně si Diablo pořídil až v pozdější době.
Já na začátku rozjel SC a to hl díky nestabilnímu internetu, což by pro HC bylo v té době nehratelné. Nicméně obtížnost hry po vydání byla úplně na jiným lvl než tomu je dnes. Začal jsem hrát díky oblíbenosti z D2 barbara. Jenže co mě nečekalo když jsme první měsíce musel běhat dokola první akt na inferno abych se mohl posunout do druhého a o třetím jsem si mohl leda tak nechat zdát ve snech. Hra byla udělána aby ji vlastně nikdo nedohrál na nejtěžší úroveň. Dohrálo ji pár jedinců a co si budeme povídat, bylo jen díky eurům a AH. Nafarmit v té době dostatečnej počet goldů natož equip byl takřka nadlidskej úkol. Nicméně barbar byl v té době hodně nevybalancvanej a takřka nehratelnej, tak jsem přešel na DH kterej byl zase OP a posléze jsem na SC nahrál nejvíce hodin (asi 800h) za monka. S ním jsem vydržel do patche 1.0.6 kde se hra postupně zlehčovala a díky AH mě i pomalu přestávala bavit. Nicméně někdy před Vánocema 2012 jsem konečně zařídil VDSL a tudís stabilita netu byla zaručena.
Proto jsem tedy 25.12.2012 přešel na HC kde jsem si založil WD a sním jsem progresoval až do vydání patche, který hru připravil na příchod datadisku RoS. Můj cíl do té doby byl jasnej, vylevlovat co nejvíce postav na paragon lvl 100. To mě vlasně drželo hl ve hře. Nakonec jsem jich naexpil 5 (nejrychleji snad za 80h tušim) a ještě jsem měl na hřbitově lvl 95,72,45 a nějaké nízké. Tím jsem si do RoS nafarmil slušnou výchozí pozici a mohl si rozdělit více než dost paragon bodů. Před RoS jsem byl tuším TOP 42 v paragonech ve světě na HC, na což jem byl dost hrdý :-)
Po vydání RoS jsem začal hrát Wizarda díky bugu ve frozen orbu, ten mě ovšem po čase přestal bavit a tak když DH konečně dostalo pasivku jsem vyzkoušel jeho a musím říct, že jak jsem třeba rok dokázal hrát wd, tak teď jedu převážně jenom DH. Rozehrál jsem sezonu kde mám dosud solo dh GR36 a ve čtyřech GR39. Nicméně hra nyní nenabízí takovou pestrost jako tomu bylo kdysi. GR není dělaný pro HC, protože když se snažíte jít co nejvejš, tak tam vždy umřete. To by ani tak nevadilo když smrtí nic neztratíte pokud opravdu na sobě nemáte nějaký TOP item. Gearu záložního mám na další 4 DH v podobné kvalitě jako to co hraji a jediná starost je vylevlovat novou postavu což taky není tragédie když to zabere max 45min :-/ T6 je procházka kde nemusím na nic myslet a jen slepě jdu a řežu co mi přijde do cesty s tim, že jednou rukou držim hrnek s kafem a v druhý cigáro. O uberech se raději ani zmiňovat nebudu, ty jsou výsměch sám o sobě a bountis je vlastně stejný jako obyč rifty.
To vše mě nutí se zamyslet, zda li si nedát s D3 pauzu a nevěnovat se taky jiným věcem...
CHTĚL BYCH SMEKNOUT VŠEM, KDO ROZJELI HC OD VYDÁNÍ A NEBÁLI SE TOHO!!!! Do toho patche 1.0.4. to musel bejt vážně porod probobojat se vůbec na inferno a na tož progresovat samotné inferno...klobouk dolů...
Já na začátku rozjel SC a to hl díky nestabilnímu internetu, což by pro HC bylo v té době nehratelné. Nicméně obtížnost hry po vydání byla úplně na jiným lvl než tomu je dnes. Začal jsem hrát díky oblíbenosti z D2 barbara. Jenže co mě nečekalo když jsme první měsíce musel běhat dokola první akt na inferno abych se mohl posunout do druhého a o třetím jsem si mohl leda tak nechat zdát ve snech. Hra byla udělána aby ji vlastně nikdo nedohrál na nejtěžší úroveň. Dohrálo ji pár jedinců a co si budeme povídat, bylo jen díky eurům a AH. Nafarmit v té době dostatečnej počet goldů natož equip byl takřka nadlidskej úkol. Nicméně barbar byl v té době hodně nevybalancvanej a takřka nehratelnej, tak jsem přešel na DH kterej byl zase OP a posléze jsem na SC nahrál nejvíce hodin (asi 800h) za monka. S ním jsem vydržel do patche 1.0.6 kde se hra postupně zlehčovala a díky AH mě i pomalu přestávala bavit. Nicméně někdy před Vánocema 2012 jsem konečně zařídil VDSL a tudís stabilita netu byla zaručena.
Proto jsem tedy 25.12.2012 přešel na HC kde jsem si založil WD a sním jsem progresoval až do vydání patche, který hru připravil na příchod datadisku RoS. Můj cíl do té doby byl jasnej, vylevlovat co nejvíce postav na paragon lvl 100. To mě vlasně drželo hl ve hře. Nakonec jsem jich naexpil 5 (nejrychleji snad za 80h tušim) a ještě jsem měl na hřbitově lvl 95,72,45 a nějaké nízké. Tím jsem si do RoS nafarmil slušnou výchozí pozici a mohl si rozdělit více než dost paragon bodů. Před RoS jsem byl tuším TOP 42 v paragonech ve světě na HC, na což jem byl dost hrdý :-)
Po vydání RoS jsem začal hrát Wizarda díky bugu ve frozen orbu, ten mě ovšem po čase přestal bavit a tak když DH konečně dostalo pasivku jsem vyzkoušel jeho a musím říct, že jak jsem třeba rok dokázal hrát wd, tak teď jedu převážně jenom DH. Rozehrál jsem sezonu kde mám dosud solo dh GR36 a ve čtyřech GR39. Nicméně hra nyní nenabízí takovou pestrost jako tomu bylo kdysi. GR není dělaný pro HC, protože když se snažíte jít co nejvejš, tak tam vždy umřete. To by ani tak nevadilo když smrtí nic neztratíte pokud opravdu na sobě nemáte nějaký TOP item. Gearu záložního mám na další 4 DH v podobné kvalitě jako to co hraji a jediná starost je vylevlovat novou postavu což taky není tragédie když to zabere max 45min :-/ T6 je procházka kde nemusím na nic myslet a jen slepě jdu a řežu co mi přijde do cesty s tim, že jednou rukou držim hrnek s kafem a v druhý cigáro. O uberech se raději ani zmiňovat nebudu, ty jsou výsměch sám o sobě a bountis je vlastně stejný jako obyč rifty.
To vše mě nutí se zamyslet, zda li si nedát s D3 pauzu a nevěnovat se taky jiným věcem...
CHTĚL BYCH SMEKNOUT VŠEM, KDO ROZJELI HC OD VYDÁNÍ A NEBÁLI SE TOHO!!!! Do toho patche 1.0.4. to musel bejt vážně porod probobojat se vůbec na inferno a na tož progresovat samotné inferno...klobouk dolů...
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
máš pravdu, začal jsem až před vánoci a diablo vyšlo ten rok v březnu, takže jsem měl "ztrátu" osm devět měsíců a HC jsem začal s měsíčním zpožděním a to už asi bylo vše u blizzu OK, pač jsem s připojením ani hraním problém neměl...
Jinak bych rád viděl foto, jak (nebo čím) hraješ, když máš v jedný ruce hrnek s kafem a v druhý cigáro (joke)
Jinak podruhé, když v té hře nebudeš hledat nic co v ní není a ani očekávat neočekávané, tak tě bude bavit ještě sto let Prostě jen přijít, skočit pár riftů, pokecat s kámošema na tsku a jít od válu...ale řešit, že T6 se dá zvládnout se žlutým gearem, ubeři jsou easy a grifty nevyvážený...to jsou věci neřešitelný a když se jima budeš zabejvat, tak tě to akorát odradí a k tý pauze dožene a tak ten tisící paragon první v česku neuděláš Možná první tisící na světě na HC, nemám přehled jak to je, nesleduju to...
A pak ještě jeden tip, jak si tu hru "zpříjemnit" - neschovávej si žádnej náhradní gear...když budeš vědět, že v truhle máš prázdno, tak je to taky větší harcore A pak když ripneš, tak se nenech vylevlit za hodku a projdi si to sám, najdi gear atd...ono je to jednoduchý skočit do party čtyř DH a za dvě hodiny máš mara set, ale to je právě to proti čemu brojíš...to zlehčení. Ono kdyby jsi si to farmil sám a nějaká část ti nepadla měsíc, tak bys na to taky koukal jinak a stejně tak i ostatní co tu prudí s tím, že každý má v truhle tisíc věcí a vše padá snadno...
Jinak bych rád viděl foto, jak (nebo čím) hraješ, když máš v jedný ruce hrnek s kafem a v druhý cigáro (joke)
Jinak podruhé, když v té hře nebudeš hledat nic co v ní není a ani očekávat neočekávané, tak tě bude bavit ještě sto let Prostě jen přijít, skočit pár riftů, pokecat s kámošema na tsku a jít od válu...ale řešit, že T6 se dá zvládnout se žlutým gearem, ubeři jsou easy a grifty nevyvážený...to jsou věci neřešitelný a když se jima budeš zabejvat, tak tě to akorát odradí a k tý pauze dožene a tak ten tisící paragon první v česku neuděláš Možná první tisící na světě na HC, nemám přehled jak to je, nesleduju to...
A pak ještě jeden tip, jak si tu hru "zpříjemnit" - neschovávej si žádnej náhradní gear...když budeš vědět, že v truhle máš prázdno, tak je to taky větší harcore A pak když ripneš, tak se nenech vylevlit za hodku a projdi si to sám, najdi gear atd...ono je to jednoduchý skočit do party čtyř DH a za dvě hodiny máš mara set, ale to je právě to proti čemu brojíš...to zlehčení. Ono kdyby jsi si to farmil sám a nějaká část ti nepadla měsíc, tak bys na to taky koukal jinak a stejně tak i ostatní co tu prudí s tím, že každý má v truhle tisíc věcí a vše padá snadno...
- Slw
- Minion of Destruction
- Příspěvky:826
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
d2 lod sem začal hrát hc cca před 11cti lety, bo sem na sc furt chcípal a přestalo mě to bavit. takže sem d2 začal hrát "pořádně" (něco sem si načetl o fungování hry). d3 sem jel sc jen s první postavou na rozkoukání- v infernu sem věčně čichal kytky - tudíž sem týden po zakoupení placky ložil hc monka a začal hrát "pořádně" (kill dia na inf za nějaký čas)
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Diablo 3 hardcore? Pamatuju si to, jakoby to bylo dnes....To jsem takhle jednou slyšel tady na fans.cz podcastu rozhovor se Slajmonem, který byl první v CZSK komunitě, který to na hardcore dohrál a líbilo se mi, jak na dotazy redaktora odpovídal a jak to měl fakt zmáklé a promyšlené a jak si za tím šel. Pokud tohle náhodou někdy bude číst, tak ho tímto zdravím a posílám svou úctu. Jenže v zápětí mi došlo: vždyť je to jen online, co když Blizzardu spadnou servery? Co když mi spadne internet? Co když vypnou proud zrovna když budu hrát? Co když...vždyť když to zvážím, tak můžu přijít lusknutím prstu o char, na kterém strávím stovky hodin a ani za to třeba nebudu moct! No ale v tom případě za takto daných podmínek ten hardcore přece může hrát jenom naprostý debil. A tak jsem se do toho s chutí pustil.
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Zdravím, taky se přidám...
Tak já s HC začal od nuly cca před týdnem (aktulálně jsem s DH na paragonu 320 a od cca 150 para lítám už jen rifty T6). Nemám moc času na hraní, naštěstí ze startu rychlejšímu expu výrazně pomohl Haloween boost
Ze SC mám DH vcelku v ruce, nicméně mám pocit, že už jej nebylo prakticky kam posunout dále, proto jsem si řekl, že zkusím HC - co že to na něm všichni mají... a hle, chytlo mě to opět jako v začátcích. Pocit z RIPu hru jen posiluje, za chyby se krutě platí, gear je pořád kam posuvat, navíc "příjemná" nutnost farmit do zásoby, jelikož smrt je nevyhnutelá. Zatím jsem RIPnul pouze jednou kolem para 100. Kupodivu né mojí chybou, ale na DC, které jsem měl snad poprvé v životě, na SC jsem ho nezažil. Smrt mě naštěstí neodradila, jen více nabudila ...
Bohužel mám ale pocit, že zde většina HC hráčů z fóra (tedy co mám v listu) i s vyššími pragony 400-500 lítá "na jistotu" T3-4 = což mě dost mrzí, jsem tak nucen farmit public, jelikož rád hraju "na hraně", je T6 nutností. Z toho plyne i moje první zkušenost s PK - včera nějaký kašpárek z ruska, hned za vchod do riftu na T6 natlačí 5 nepříjemných elit packů a už je vyčkává, kdo vejde. Přežil jsem to jen díky pasivce a rychlému portu zpět. Rychle mrknu na jeho profil, jasný PK (předem se na profily prostě nedívám, moje chyba). Mezítím se připojili další dva hráči, psal jsem pozor past, ale wizz s para cca 400 RIP, WD para 580 tak tak proběhl a port zpět. Tož následovala domluva s WD (moje EN je horší, ale pochopil), tentokrát příprava předem, WD proběhl opodál vchodu, já port na něj a pěkně jsme to rusákovi s odstupem vyhladili... Takovéhle nervy na SC nikdy nezažijete, prostě tohle vše patří k HC
HC bych doporučil všem, pro které ztratila hra náboj, jako pro mě... zkuste SC občas proložit HC a budete příjemně překvapeni. Jakýkoliv progress potěší daleko více než na SC... a hlavně, smrt je nevyhnutelná, jde jen o to, vzdorovat co nejdéle!
Tak já s HC začal od nuly cca před týdnem (aktulálně jsem s DH na paragonu 320 a od cca 150 para lítám už jen rifty T6). Nemám moc času na hraní, naštěstí ze startu rychlejšímu expu výrazně pomohl Haloween boost
Ze SC mám DH vcelku v ruce, nicméně mám pocit, že už jej nebylo prakticky kam posunout dále, proto jsem si řekl, že zkusím HC - co že to na něm všichni mají... a hle, chytlo mě to opět jako v začátcích. Pocit z RIPu hru jen posiluje, za chyby se krutě platí, gear je pořád kam posuvat, navíc "příjemná" nutnost farmit do zásoby, jelikož smrt je nevyhnutelá. Zatím jsem RIPnul pouze jednou kolem para 100. Kupodivu né mojí chybou, ale na DC, které jsem měl snad poprvé v životě, na SC jsem ho nezažil. Smrt mě naštěstí neodradila, jen více nabudila ...
Bohužel mám ale pocit, že zde většina HC hráčů z fóra (tedy co mám v listu) i s vyššími pragony 400-500 lítá "na jistotu" T3-4 = což mě dost mrzí, jsem tak nucen farmit public, jelikož rád hraju "na hraně", je T6 nutností. Z toho plyne i moje první zkušenost s PK - včera nějaký kašpárek z ruska, hned za vchod do riftu na T6 natlačí 5 nepříjemných elit packů a už je vyčkává, kdo vejde. Přežil jsem to jen díky pasivce a rychlému portu zpět. Rychle mrknu na jeho profil, jasný PK (předem se na profily prostě nedívám, moje chyba). Mezítím se připojili další dva hráči, psal jsem pozor past, ale wizz s para cca 400 RIP, WD para 580 tak tak proběhl a port zpět. Tož následovala domluva s WD (moje EN je horší, ale pochopil), tentokrát příprava předem, WD proběhl opodál vchodu, já port na něj a pěkně jsme to rusákovi s odstupem vyhladili... Takovéhle nervy na SC nikdy nezažijete, prostě tohle vše patří k HC
HC bych doporučil všem, pro které ztratila hra náboj, jako pro mě... zkuste SC občas proložit HC a budete příjemně překvapeni. Jakýkoliv progress potěší daleko více než na SC... a hlavně, smrt je nevyhnutelná, jde jen o to, vzdorovat co nejdéle!
Leader - Klan "CZSK Komunita" - nej klan v CZ a SK :-)
Link: http://www.diablofans.cz/forum/viewforum.php?f=151
D3 - http://eu.battle.net/d3/en/profile/Geor ... o/77293411
Link: http://www.diablofans.cz/forum/viewforum.php?f=151
D3 - http://eu.battle.net/d3/en/profile/Geor ... o/77293411
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Presne na toto PK spolehaji - na neznalost a nedbalost. Za vymlaceni pasti 3xGZ!!! Chtel bych videt jeho kyselou drzku . Jeste lepsi by bylo, kdyby dostal brutal lag nebo rovnou dc a papa. Neni nad to, kdyz se z lovce stane korist a PK se udavi ve vlastni medicine To je pak nejvic HUMILIATION Ale to bychom z toho delali off-topic...
PK resime zde a je tam i seznam, takze pokud v nem jeste neni, staci odkaz na jeho profil a zapiseme ho : http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 118&t=9598, prosim dalsi hc storky
PK resime zde a je tam i seznam, takze pokud v nem jeste neni, staci odkaz na jeho profil a zapiseme ho : http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 118&t=9598, prosim dalsi hc storky
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
... tvl LSD s kým to proboha hraješ?:-))) ... my už nechodíme ani T6 protože je to taková nuda že u toho spíme a tak to jen prolítneme kvůli trialu a hrajeme v podstatě jen gr 30+... tzn. pokud si chceš zahrát normální hru s lidma z fóra, tak si dej do flistu kohokoliv z našeho klanu :-) ... jen teda nejsme na sezóně, tzn. pokud jsi tam, tak to je jiná ...
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Jak psal Kolmen, tak první měsíce D3 byly "hardcore" i na SC. Akt1 na Infernu jsem hrál s barbem měsíc, abych mohl vůbec vystrčit čumák v Aktu 2 a nesejmula mě moucha jednou ranou. A do Aktu 3 jsem se také hodně dlouho nepodíval. Abych s barbem v A3 nechcípal jako alík, musel jsem hrát v partě. Byly tam takové vychytávky, že se eliťák s miniony healovali, zabili vás a než jste obživli, měli full HP. V té době A3 většina hráčů dohrála na SC tak, že ho prochcípala až k Azmodanovi. A legendárky padaly jen svátečně a na AH jsem první rok prodal úplné prd. HC začátek přišel, když jsem s barbarkou pár měsíců od zavedení paragonů dosáhl PL100. Už nebyla motivace to hnát dál. V podstatě to spustil Petros, který mi jednou psal, že až konečně dojedu PL100, měl bych zkusit HC, které je zábavnější a je tam dobrá komunita hráčů, kteří si pomáhají. Tak jsem HC tedy zkusil a hraji ho výhradně dodnes. Hlavně monky. Hromadu jsem jich zrakvil, jelikož rád riskuji a nerad utíkám z boje, i když vidím, že to vypadá na průser. Hraji většinou sólo, TS a Skype kvůli špatnému sluchu nepoužívám, neposunuji se dopředu tak rychle jako někteří členové tohoto fóra, takže T6 s prstem v nose rozhodně nedávám ani s jednou postavou a na GR25+ sólo abych si oblékl plínky... Ale i tak jsem momentálně ze hry poněkud unavený, zapnu to tak jednou za týden a čekám na novou sezónu nebo patch.
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Moc pekne napsane. Take pamatuji rane zacatky SC. Na Inferno jsem chcipal temer na potkani. Co akt, to alespon mesic intenzivniho hrani nez jsem se mohl vydat dale. Ve druhem aktu se mi nekolikrat stalo, ze jsem potkal bosspack a boss mel affix DAMAGE OVERTIME. V praxi to znamenalo, ze se vam v miste, kde dnes vidite procle pasivky, objevila cervena lebka se zkrizenymi hnaty a vas health sel okamzite rychle dolu. Z toho se nedalo utect, jedine oddalit diamond skinem (hral jsem za wizze) a pak nasledoval temer vzdy rip. SC me prestal bavit ve chvili, kdy jsem dotahl temer vsechny chary na 70 lvl a nebavilo me je proste dal progressovat. Na HC motivace prezit co nejdele posouva hrani uplne na jinou uroven.
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
D3 hraji prakticky denně od vydání. Dříve sem hrál zhruba 100h za měsíc ted tak 30. Jako první sem rozjel SC a hned na začátku sem si řekl no AH more fun což se mi taky potvrdilo.Progress inferna byla neskutečná masáž jakmile se objevili elitky s DOT bylo zle 2 akt vlhkej sen Na první legendárku sem čekal 256 hodin a padla mi Butchers sickle s 657 Dps z čehož sem málem hodil Nicméně sem to nevzdal a pokračoval k světlým zítřkům. Po čase sem se zapojil do výzvy hrát D3 jako D2 samozřejmě noah kde jsem se zčíhnul ze pár lidma a poprvé asi po roce hraní zkusil coop po pár Sc paragonech sem zjistil že už to jaksi není ono tak nastal čas nebýt posera a zkusit to jinak Moje 1 HC 60 byla poctivě a solo vyexpena na US servru bez electiv modu a byla to slečna Wizzna. Od té doby HC jasná volba challenge skončila a založili sme NOAH klub kam se přidalo pár šílenců a hrálo se HC v bandě. Sem na tom jak Tomisco nikam nespěchám rád hraju (jak by řekl Kryon že chčiju proti větru) jinak než youtube Baví mě zkoušet ruzný buildy čistit lokace a hrát pro zábavu Fom runy atd. z těch sem míval kopřivku. Muj e penis je malý a tak tomu i zůstane nejdůležitější je zábava. Bohužel té zábavy rapidně ubývá nevím proč ale ty 2 roky vanilly mi bavili daleko víc než ROS nyní. Hodně mě mrzí zrušení NV zrušení leg craft materiálu atd. Snad bude líp peace
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
- xpandelx
- Gorebelly
- Příspěvky:228
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:xpandelx #2976
Re: Proc jsem zacal hrat hardcore (pribehy hracu)
Zdravím veľmi príjemé i úsmevné čítanie.K Diablu som sa dopracoval úplnou náhodou cez švagra nakoľko som Diablo sériu nikdy nehral a to hrám PC hry od roku 1993.Diablo šlo proste mimo mňa.Okolo DIII bol skutočne veľký HYPE tak som kúpil a začal som SC o HC som vedel len to, že je tam perma DEAD, takže som sa len pousmial a povedal si, že to budú hrať asi len masochisti.SC som hral tak, že keď som nebol schopný ísť ďalej sadol za PC švagor a nakúpil mi gear z AH nakoľko som bol totálna lama.Dohral barba začal Wizzarda a po 3 hodinách som Diablo odložil aby som sa k nemu po cca pol roku vrátil s tým, že nebolo čo hrať, tak zrelaxujem.Z relaxu však bola utópia nakoľko ma nebavilo hrať niečo čo som prešiel.Skúsil som nazrieť na tieto stránky a objavil partiu extra masochistov ktorý hrajú Hardcore NOAH a povedal som si, že keď už Hardcore tak poriadne.Zo začiatku to bol so mnou skutočne pôrod moja Barbarka RIPla podľa mojich odhadov minimálne 20-30krát, ale chlapci pomáhali ako sa len dalo.Tým, že som/sme nepoužívali AH som si osvojil hernú mechaniku a naučil sa všetko potrebné o itemoch, takže za tento krok som bol skutočne rád.Po zmenách ktorý Blizz spravil na Barbarovi som to s ním vzdal a pustil sa do Wizzard classy, ktorú hrám doteraz.Hardcore je pre mňa výzva neustále posúvať svoje hranice a dáva mi energiu na neustále farmenie gearu i keď by mala byť postava čo i len o percento silnejšia alebo odolnejšia.Pocit keď procne passivka a ste obkolepený MOBmi alebo ELITpackom a následný nával adrenalínu je proste na nezaplatenie.Po každej stresovej situácií si poviem čo som mal a nemal spraviť.To na SC nikto nerieši RIPne vráti sa na checkpoint a ide sa ďalej.Ja po každom RIP(e), za ktorý si môžem sám trúchlim nad svojou blbosťou.Jediná vec ktorá fakt zamrzí je RIP od Blizzu viď DC alebo Internetovým providerom no a ten najhorší asi pri výpadku elektrickej energie či grafickej karty.Všetkým Vám prajem pohodové hranie bez lagov a disconnectu, nech sa Vám darí.
PS:V poslednej dobe chodí čoraz menej ľudí tak keď tak pošlite Freq.Rád zahrám s kýmkoľvek,čokoľvek.Live long and prosper
PS:V poslednej dobe chodí čoraz menej ľudí tak keď tak pošlite Freq.Rád zahrám s kýmkoľvek,čokoľvek.Live long and prosper