Trial
Chodí někdo z Vás trial s Krinderem? Včera jsem našel defakto max roll ve všem tak přemýšlím, zda to má smysl... Původně jsem myslel, že to zahodím, ale pohledal jsem nějaká videa a narazil na toto:
https://www.youtube.com/watch?v=SfgMngy5cLU
- bohužel bez trialu, ale s pěknou funkčností na T6 a GR 40-44 odhadem
Staty na luku:
2955 DPS
10%dmg
7%IAS
695 dex
https://www.youtube.com/watch?v=SfgMngy5cLU
- bohužel bez trialu, ale s pěknou funkčností na T6 a GR 40-44 odhadem
Staty na luku:
2955 DPS
10%dmg
7%IAS
695 dex
Re: Trial
Zdravím - nemůžu se ani za boha dostat přes klíč 40. Může se Mlok nebo někdo zkušenej podívat a říct mi, jaké kusy gearu nejrychleji vyměnit aby se to povedlo? 40tku se mi povede dát tak jednou z deseti pokusů více méně náhodně.
- místo současného pásku nasazuji na trial WH s intelem wiz moje WDčko
- stejně tak můžu nasadit z WDčka ty TaT, bohužel opět s intelem
- sentry pozicuju vlevo pod díru tak, abych maximalizoval Zeis stejně jako všichni ostatní počítám
- vlka pouštím na vlně 39, zkoušel jsem i 38 a pak znovu na 40, ale je to úplně jedno
Gamblim hlavu s critem a +EA, mohl bych nasadit ten krider a dát lighting, ale bude to mít takový vliv na trial?
Předem díky - ty trialy se začínají měnit v čilé zoufalství už totiž...
- místo současného pásku nasazuji na trial WH s intelem wiz moje WDčko
- stejně tak můžu nasadit z WDčka ty TaT, bohužel opět s intelem
- sentry pozicuju vlevo pod díru tak, abych maximalizoval Zeis stejně jako všichni ostatní počítám
- vlka pouštím na vlně 39, zkoušel jsem i 38 a pak znovu na 40, ale je to úplně jedno
Gamblim hlavu s critem a +EA, mohl bych nasadit ten krider a dát lighting, ale bude to mít takový vliv na trial?
Předem díky - ty trialy se začínají měnit v čilé zoufalství už totiž...
Re: Trial
Tady je perfektní videjko, po kterym určitě budeš dávat klíče 42lvl https://www.youtube.com/watch?v=mEptgp- ... bYlBmgiJ7w já s mojim socka equipem je dávam v pohodě
Re: Trial
To video mu možná pomůže, ale předpokládám, že to tak už stejně hraje. A co koukám, tak především má málo dmg a potřebuje poladit gear.
Yaka:
- máš špatný reroll na TaT; na rukavicích musí být vždy ChC, protože tam je roll až 10%; tedy když nemůžeš mít obojí (ChC i ChD), tak ChC dá o hodně více dmg (tohle platí nejen pro trial, prostě to rerollni); většinou vychází na gearu podobně 6% ChC x 50% ChD (já třeba nedávno na RoRG měnil ze 48% ChD na 6% ChC, že mi to aktuálně vychází o chlup lépe), 10% ChC vyjde vždy o hodně lépe než 50% ChD
- a když budeš mít na TaT správně ChC, tak nemá moc cenu měnit za jiné s int (50% ChD bude vycházet podobně jako 673 dex a navíc na těch s dex můžeš mít 10% ChC, což třeba tak dobrý roll na těch druhých ani nemáš)
- určitě použít Trag'Oul Coils, které ti zajistí jednoho vlka okamžitě k dispozici navíc
- dmg je nutné maximalizovat všude co to jde
- boty i helma musí mít % skill dmg (na trial měním helmu a dávám se skill dmg) a mělo by to být do multishot (s Unbound bolt v každém případě)
- set amulet + ring (Travelers + Compass) pomůže s dmg hodně (bohužel zatím také nemám, chybí mi ring, kdybych měl s dobrým rollem, tak by to bylo hned 12% dmg navíc)
- když nebude set ring + amulet, tak aspoň lepší ring než nosíš, ATS na ringu určitě nepotřebuješ a místo toho tedy chybí ChD, další ztráta dmg
- WH použít určitě i když je s int (tedy pokud nemá extra nízkou ChD, pak by to nemuselo vyjít o moc lépe než dex)
- trošku zvýšit lvl Zeisu (Enforcer a Trapped co máš na WD na vyšším lvl máš)
- zvýšit sentry dmg na brnění
- na amuletu bych ještě zkoušel zvýšit roll ChD
Mucin:
Ty máš ale o dost vyšší dmg než on. I teď máš v profilu o trochu vyšší dmg a to máš aktuálně bez dex gemů a bez dmg amuletu (kterým navíc získáš 5. pasivku). A to když prohodíš (což určitě na trial děláš), tak jsi už na o hodně vyšší dmg než on. A o tom to je.
Yaka:
- máš špatný reroll na TaT; na rukavicích musí být vždy ChC, protože tam je roll až 10%; tedy když nemůžeš mít obojí (ChC i ChD), tak ChC dá o hodně více dmg (tohle platí nejen pro trial, prostě to rerollni); většinou vychází na gearu podobně 6% ChC x 50% ChD (já třeba nedávno na RoRG měnil ze 48% ChD na 6% ChC, že mi to aktuálně vychází o chlup lépe), 10% ChC vyjde vždy o hodně lépe než 50% ChD
- a když budeš mít na TaT správně ChC, tak nemá moc cenu měnit za jiné s int (50% ChD bude vycházet podobně jako 673 dex a navíc na těch s dex můžeš mít 10% ChC, což třeba tak dobrý roll na těch druhých ani nemáš)
- určitě použít Trag'Oul Coils, které ti zajistí jednoho vlka okamžitě k dispozici navíc
- dmg je nutné maximalizovat všude co to jde
- boty i helma musí mít % skill dmg (na trial měním helmu a dávám se skill dmg) a mělo by to být do multishot (s Unbound bolt v každém případě)
- set amulet + ring (Travelers + Compass) pomůže s dmg hodně (bohužel zatím také nemám, chybí mi ring, kdybych měl s dobrým rollem, tak by to bylo hned 12% dmg navíc)
- když nebude set ring + amulet, tak aspoň lepší ring než nosíš, ATS na ringu určitě nepotřebuješ a místo toho tedy chybí ChD, další ztráta dmg
- WH použít určitě i když je s int (tedy pokud nemá extra nízkou ChD, pak by to nemuselo vyjít o moc lépe než dex)
- trošku zvýšit lvl Zeisu (Enforcer a Trapped co máš na WD na vyšším lvl máš)
- zvýšit sentry dmg na brnění
- na amuletu bych ještě zkoušel zvýšit roll ChD
Mucin:
Ty máš ale o dost vyšší dmg než on. I teď máš v profilu o trochu vyšší dmg a to máš aktuálně bez dex gemů a bez dmg amuletu (kterým navíc získáš 5. pasivku). A to když prohodíš (což určitě na trial děláš), tak jsi už na o hodně vyšší dmg než on. A o tom to je.
Re: Trial
Hmm díky
- o tom rollu na ChC jsem nevěděl, že u DH takhle funguje a je tím pádem lepší.
- ring měním i když zatím nemám žádný zázrak
- reroll u bot a hlavy na multishot jsem taky netušil, standartně jsem roloval všude EA tedy chybně
Jinak to video znám a hraju podle něj stejně jako drtivá většina. Bohužel jak píše Mlok, chybí dmg. Trochu se to zvedne tím přerolováním rukavic tedy zřejmě, uvidím a dám vědět.
- o tom rollu na ChC jsem nevěděl, že u DH takhle funguje a je tím pádem lepší.
- ring měním i když zatím nemám žádný zázrak
- reroll u bot a hlavy na multishot jsem taky netušil, standartně jsem roloval všude EA tedy chybně
Jinak to video znám a hraju podle něj stejně jako drtivá většina. Bohužel jak píše Mlok, chybí dmg. Trochu se to zvedne tím přerolováním rukavic tedy zřejmě, uvidím a dám vědět.
Re: Trial
Na rukavicích to tak platí obecně pro každý char. Je to dané tím, že rukavice jsou jediný item, kde ChC roll je vyšší až 10% jako na amuletu. Ale roll ChD přitom vyšší jako na amuletu není a je stejný jako na ostatních itemech, tedy max 50%. Tedy na rukavicích je to nevyvážené a ChC je lepší.
Netuším co k této nevyváženosti Bliz. vedlo, když všude jinde jsou odpovídající hodnoty (6% ChC x 50% ChD a na amuletu 10% ChC x 100% ChD).
EA vychází lépe pro 4,15 breakpoint. Na 2,84 breakpointu se to může přiblížit v případě, že na gearu je hodně cold dmg, tzn. Etrayu + cold SoJ. Potom je to hodně vyrovnané. V případě pouze 20% cold dmg je multishot na 2,84 znatelně lepší.
U trialu je to nicméně o něco více vyrovnané. Multishot je o hodně lepší pro 1-3 cíle, pro 4-5 cílů je to +- nastejno a pro 6+ už mírně vede EA. V trialu máš na začátku více cílů, kdy mírně vede EA. Jenže nejdříve rychle chcípnou cíle s málo life (což ani moc nepomůže, problém jsou cíle s hodně life) a pak tam po delší dobu zůstane cílů méně, takže i na trial bych dával raději multishot.
A hlavně to budš mít univerzální, mimo trial je multishot jasná volba. Pokud bys měl boty a helmu pouze na trial a měl tam 15% EA, tak bych to zase až tak neřešil.
Netuším co k této nevyváženosti Bliz. vedlo, když všude jinde jsou odpovídající hodnoty (6% ChC x 50% ChD a na amuletu 10% ChC x 100% ChD).
EA vychází lépe pro 4,15 breakpoint. Na 2,84 breakpointu se to může přiblížit v případě, že na gearu je hodně cold dmg, tzn. Etrayu + cold SoJ. Potom je to hodně vyrovnané. V případě pouze 20% cold dmg je multishot na 2,84 znatelně lepší.
U trialu je to nicméně o něco více vyrovnané. Multishot je o hodně lepší pro 1-3 cíle, pro 4-5 cílů je to +- nastejno a pro 6+ už mírně vede EA. V trialu máš na začátku více cílů, kdy mírně vede EA. Jenže nejdříve rychle chcípnou cíle s málo life (což ani moc nepomůže, problém jsou cíle s hodně life) a pak tam po delší dobu zůstane cílů méně, takže i na trial bych dával raději multishot.
A hlavně to budš mít univerzální, mimo trial je multishot jasná volba. Pokud bys měl boty a helmu pouze na trial a měl tam 15% EA, tak bych to zase až tak neřešil.
Re: Trial
Ok - k těm rukavicím já jsem vycházel bohužel z WDčka, kde peti mají zastropovaný ChC ale aplikuje se na ně ChD. Proto sem roloval automaticky ChD a neřešil to což je chyba.
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Trial
Škoda, že není jednoduchý výcuc v prvním příspěvku o ideální sestavě pro Trial . Chci zkusit postavit DH jen na Trialy. Nevím ale jak by bylo snadné se dostat na DH, který by dal Trial minimálně 38.
Re: Trial
Pro GR38 klíče to máš hned (tedy v případě, že máš TaT, protože ty jsou jediná potřebná věc, která případně hned nově nepadne). Hned v prvním příspěvku jsem psal, že jsem dával klíče na GR39/40 a to bylo asi po 3-4 dnech od založení DH, kdy jsem neměl ještě vůbec žádné pořádné věci (ideální gear nemám ani teď, ale už je to o hodně lepší než tenkrát).
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Trial
Tak zatím nemám ani kompletní set. V tom ale problém nevidím, to se po utracení několika shardů snad poddá (roll na věcech je pak jiná kategorie ). Ale ty rukavice nemám. Ty mi Kadala asi jen tak nedá. Gemy bych asi taky nahrabal. Musím se mrknout, jestli mi nějaký vyexpený bude chybět. Ale to je taky to nejmenší.
Re: Trial
Trial bude bohužel bez TaT bída. Na vyšší GR to ještě celkem jde postavit i bez TaT. Tam se využívá toho, že bez TaT můžeš nosit 6 kousků M6 a díky tomu můžeš použít kombinaci unity + SoJ, což do jisté míry vykompenzuje chybějící TaT.
Na trial to ale nic moc neřeší, protože tam se unity stejně nepoužívá a SoJ je na trial k ničemu. Tam tak pouze získáš trochu dmg za RoRG x lepší dmg ring, ale to už není takový rozdíl jako RoRG x SoJ pro GR.
Bez TaT můžeš dát BP5 s lukem, ale i to bude o něco těžší než BP6 s TaT. Dosažitelné to ale je. A když jsem to hodil pro můj gear jaký je tam rozdíl, tak BP6 mi přidá 24% dmg navíc.
Bez TaT si tedy myslím, že bych pořád klíče na GR38/39 dával také. Ale už to bude vyžadovat trošku lepší rolly, nejen úplná základ. A je to jen odhad.
Na trial to ale nic moc neřeší, protože tam se unity stejně nepoužívá a SoJ je na trial k ničemu. Tam tak pouze získáš trochu dmg za RoRG x lepší dmg ring, ale to už není takový rozdíl jako RoRG x SoJ pro GR.
Bez TaT můžeš dát BP5 s lukem, ale i to bude o něco těžší než BP6 s TaT. Dosažitelné to ale je. A když jsem to hodil pro můj gear jaký je tam rozdíl, tak BP6 mi přidá 24% dmg navíc.
Bez TaT si tedy myslím, že bych pořád klíče na GR38/39 dával také. Ale už to bude vyžadovat trošku lepší rolly, nejen úplná základ. A je to jen odhad.
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Trial
Takže musím farmit TaT, no uvidím, jak mě to bude dlouho bavit .
Re: Trial
Upravil jsem to dle Vašich připomínek. Dávám stabilně 39, jednou z pěti trailů dám 40/41 klíč. Víc už z toho s tím současným gearem zřejmě opravdu nevymlátím, takže gamblim hlavu.
Opravdu mám i na hlavu pak narolovat +Multishot na ten trial?
Opravdu mám i na hlavu pak narolovat +Multishot na ten trial?
Re: Trial
Pokud hlavu mimo trial budeš nosit s vit bez % dmg skillu, tak je to asi skoro jedno. Ten rozdíl EA x Multishot v trialu bude minimální. Klidně bych použil to co se dříve povede na 15%.
Já včera dal asi 40 trialů a pár nových poznatků:
- zkoušel jsem Enchantress s Focusem na all skill (aktuálně nahozený na nesmrtelnost, zkoušel jsem pak i jeden GR s Enchantress a hned se vrátil zase k Templáři, jen jsem už pak neprohazoval Focus na trial) a docela dobré. Je to +- vyrovnané se Scoundrelem. S Enchantress je lepší cc (a když se povedou slepice, tak to hodně pomůže), ale mám s ní zase mírně nižší dmg a asi dvakrát mi i umřela (tedy byla na střídačce :-) )
- prvně se podařil GR44 klíč (konkrétně 2 kousky a jednou to bylo s Enchantress a jednou se Scoundrelem, takže je to asi jedno s čím to hraju a 43 dávám +- nastejno také s oběma)
- Toxin gem znamená -1 lvl (tedy jasně o dost horší než Zeis), což se ale v trialu dalo čekat (spíše jsem zkoušel o kolik je horší)
- jak jsem tu na předchozí stránce řešil přiblížení k mobům, tak je to jednoznačně lepší, právě díky tomu jsem konečně dal i ty GR44 klíče i bez zlepšení dmg (set ring stále není)
- ještě to navíc řeším tak, že házím past i jednu ještě výše nad sebe až k mobům, aby ke mě nedošly moby na melee range a mohl jsem být co nejvýše (tedy jsem většinou ještě kousek nad úrovní healing well, pouze pokud se na mě hrnou na melee range a past je všechny nezastaví, tak ustoupím jen co je nezbytně nutné)
- díky tomu začnou sentry střílet jednak o chlup dříve a pak se méně stává, že se někde výše zasekne mob na kterého neútočí
- je to nakonec opravdu lepší i pro přežití, neumírám tak vůbec ani se Scoundrelem (pokud se totiž něco teleportuje a jsem úplně blízko, tak skočí až za mě a netrefují mě)
- Enchantress i Scoundrel tak mnohem více střílí (když jsem více dole, tak často je to moc daleko a nestřílí vůbec)
- a nakonec když jsem výše, tak si můžu dovolit dávat sentry mírně více doleva (když jsem byl hodně dole, tak v takové pozici někdy přestaly už střílet)
Aktuálně už jsem také téměř jistě na maximu mojeho gearu. Ale dalo mi to naději, že i s klasikou frost/fire rocket buildem bych mohl dávat i GR45 klíče (až bude set ring).
To jsem vůbec nečekal, že to půjde až tak vysoko.
Na US fóru řeší jiné buildy, aby dokázali dávat 44 klíče a sem tam 45 a ono to přitom jde i s frost/fire. A to mám mimo set ring pořád mírné rezrevy ohledně dmg na gearu (lepší rolly).
Já včera dal asi 40 trialů a pár nových poznatků:
- zkoušel jsem Enchantress s Focusem na all skill (aktuálně nahozený na nesmrtelnost, zkoušel jsem pak i jeden GR s Enchantress a hned se vrátil zase k Templáři, jen jsem už pak neprohazoval Focus na trial) a docela dobré. Je to +- vyrovnané se Scoundrelem. S Enchantress je lepší cc (a když se povedou slepice, tak to hodně pomůže), ale mám s ní zase mírně nižší dmg a asi dvakrát mi i umřela (tedy byla na střídačce :-) )
- prvně se podařil GR44 klíč (konkrétně 2 kousky a jednou to bylo s Enchantress a jednou se Scoundrelem, takže je to asi jedno s čím to hraju a 43 dávám +- nastejno také s oběma)
- Toxin gem znamená -1 lvl (tedy jasně o dost horší než Zeis), což se ale v trialu dalo čekat (spíše jsem zkoušel o kolik je horší)
- jak jsem tu na předchozí stránce řešil přiblížení k mobům, tak je to jednoznačně lepší, právě díky tomu jsem konečně dal i ty GR44 klíče i bez zlepšení dmg (set ring stále není)
- ještě to navíc řeším tak, že házím past i jednu ještě výše nad sebe až k mobům, aby ke mě nedošly moby na melee range a mohl jsem být co nejvýše (tedy jsem většinou ještě kousek nad úrovní healing well, pouze pokud se na mě hrnou na melee range a past je všechny nezastaví, tak ustoupím jen co je nezbytně nutné)
- díky tomu začnou sentry střílet jednak o chlup dříve a pak se méně stává, že se někde výše zasekne mob na kterého neútočí
- je to nakonec opravdu lepší i pro přežití, neumírám tak vůbec ani se Scoundrelem (pokud se totiž něco teleportuje a jsem úplně blízko, tak skočí až za mě a netrefují mě)
- Enchantress i Scoundrel tak mnohem více střílí (když jsem více dole, tak často je to moc daleko a nestřílí vůbec)
- a nakonec když jsem výše, tak si můžu dovolit dávat sentry mírně více doleva (když jsem byl hodně dole, tak v takové pozici někdy přestaly už střílet)
Aktuálně už jsem také téměř jistě na maximu mojeho gearu. Ale dalo mi to naději, že i s klasikou frost/fire rocket buildem bych mohl dávat i GR45 klíče (až bude set ring).
To jsem vůbec nečekal, že to půjde až tak vysoko.
Na US fóru řeší jiné buildy, aby dokázali dávat 44 klíče a sem tam 45 a ono to přitom jde i s frost/fire. A to mám mimo set ring pořád mírné rezrevy ohledně dmg na gearu (lepší rolly).
Re: Trial
No já jsem teď ve fázi, kdy stojím přesně pod studní a pasti mám dané kolem dokola studně. Pozice sentry je stejná u všech takže tu neřeším. Pravdou je, že mě tam občas IKčkuje portující se mobka, což se mi dřív, když jsem stál nad studní nestávalo..
Možná zkusím stát výš, uvidíme jak moc nebo málo to bude funkční. Stala se mi zajímavá věc, včera jsem chvíli dával trialy a zapomněl jsem vyměnit folowera:)) takže tam byl templář s legaci puzzle ringem a z vyvolaného goblina v trialu se mi udělal portál do vaultu to bylo úsměvný:))
Možná zkusím stát výš, uvidíme jak moc nebo málo to bude funkční. Stala se mi zajímavá věc, včera jsem chvíli dával trialy a zapomněl jsem vyměnit folowera:)) takže tam byl templář s legaci puzzle ringem a z vyvolaného goblina v trialu se mi udělal portál do vaultu to bylo úsměvný:))
Re: Trial
Sentry dávám podobně jako na videu, ale právě ještě více doleva. Jak je to na videu si myslím, že zdaleka ještě nebude mít Zeis na max.
A svojí pozici mám také ještě o malý chlup výše než na videu a hlavně pasti mám výše, tedy místo těch spodních pastí co jsou na videu mám naopak horní řadu výše nad studní, vše také směrem vpravo od studně. Vlevo od studny nedávám pasti nikdy, to bych se přibližoval zase blíže k sentry.
A více dolu je dám jen v případě, že jsem občas zatlačen nějakou vlnou více dolů (což ale tak moc často nebývá, tím jak jsem hodně nahoře, Enchantress tak dříve a více střílí a udrží moby o hodně výše).
A svojí pozici mám také ještě o malý chlup výše než na videu a hlavně pasti mám výše, tedy místo těch spodních pastí co jsou na videu mám naopak horní řadu výše nad studní, vše také směrem vpravo od studně. Vlevo od studny nedávám pasti nikdy, to bych se přibližoval zase blíže k sentry.
A více dolu je dám jen v případě, že jsem občas zatlačen nějakou vlnou více dolů (což ale tak moc často nebývá, tím jak jsem hodně nahoře, Enchantress tak dříve a více střílí a udrží moby o hodně výše).
Re: Trial
Tak se mi objevil nový "problém" v trialu.
Chtěl jsem chodit chvíli GR41 rifty a vůbec se mi nedaří v trialu GR41 klíče.
Na vlně 43 jsem téměř vždy moc rychlý a i když to tam skončím, tak dostanu klíč na GR42. Tedy stačila by rychle odehraná vlna 42, jenže tu zase téměř pokaždé přeskočím (jdu skoro vždy z vlny 40 rovnou na 43).
Pár trialu jsem zkusil zase dohrát co to šlo a získal další 2 klíče na GR44. Ty mi ovšem pěkně naštvaly. Oba rolly bídné, takže jsem to hrál lehce přes 20 minut a za tu námahu jsem dostal 6x fail pro upgrade gemů. Sice mám už jen 30% šanci (gemy na 45lvl), ale 1-2 pokusy se podařit tedy mohly.
Tak jsem místo GR41 hrál více GR42 a nějaké GR40 na které jsem měl klíčů dost (GR42 hodně nových, GR40 ještě stará zásoba). GR40 už jsem dal v limitu opakovaně, ale nedám to pod 12 minut, což je potřeba na poslední místo žebříčku. U GR42 už jsem se zlepšil a už jsem měl dva pokusy co jsem nedal o 15-20s, pořád je to ale kus k limitu.
Na GR41 bych stejný roll stihnul, ty jsem ale nehrál. Je zase pravda, že pokud by se časem pokus podařil, tak do řebříčku je GR42 o mnoho výše.
Teď jsem nějaký čas hrál GR více (od konce XP bonusu skoro pořád), tak si zase dám pauzu a budu hrát T6. Na GR40+ mi to leze pomalu, jen kolem 2mil./hodinu. Nejen, že to tam dává za čas méně XP, ale ještě to snižuje chybějící XP bonus pool. Sice neumírám nijak moc, ale sem tam ano, takže pool na GR42+ není. I s trvalým poolem by to ale bylo pořád pouze 2,5miliardy/hodinu, což je pořád o dost méně než na T6.
Chtěl jsem chodit chvíli GR41 rifty a vůbec se mi nedaří v trialu GR41 klíče.
Na vlně 43 jsem téměř vždy moc rychlý a i když to tam skončím, tak dostanu klíč na GR42. Tedy stačila by rychle odehraná vlna 42, jenže tu zase téměř pokaždé přeskočím (jdu skoro vždy z vlny 40 rovnou na 43).
Pár trialu jsem zkusil zase dohrát co to šlo a získal další 2 klíče na GR44. Ty mi ovšem pěkně naštvaly. Oba rolly bídné, takže jsem to hrál lehce přes 20 minut a za tu námahu jsem dostal 6x fail pro upgrade gemů. Sice mám už jen 30% šanci (gemy na 45lvl), ale 1-2 pokusy se podařit tedy mohly.
Tak jsem místo GR41 hrál více GR42 a nějaké GR40 na které jsem měl klíčů dost (GR42 hodně nových, GR40 ještě stará zásoba). GR40 už jsem dal v limitu opakovaně, ale nedám to pod 12 minut, což je potřeba na poslední místo žebříčku. U GR42 už jsem se zlepšil a už jsem měl dva pokusy co jsem nedal o 15-20s, pořád je to ale kus k limitu.
Na GR41 bych stejný roll stihnul, ty jsem ale nehrál. Je zase pravda, že pokud by se časem pokus podařil, tak do řebříčku je GR42 o mnoho výše.
Teď jsem nějaký čas hrál GR více (od konce XP bonusu skoro pořád), tak si zase dám pauzu a budu hrát T6. Na GR40+ mi to leze pomalu, jen kolem 2mil./hodinu. Nejen, že to tam dává za čas méně XP, ale ještě to snižuje chybějící XP bonus pool. Sice neumírám nijak moc, ale sem tam ano, takže pool na GR42+ není. I s trvalým poolem by to ale bylo pořád pouze 2,5miliardy/hodinu, což je pořád o dost méně než na T6.
Re: Trial
Tak já jsem konečně poladil postaveni na trialu a doplnil nějakou +sentry dmg a davam stabilne 40/41 klíče. Dokonce i občas 42. Problém je, že jsem zatím dal jen GR37. Zkusil jsem asi 6 GR38/39 a GR38 bych dal jenom s trochu slušným rolem. GR39 asi taky. Ale nějak se mi nedaří podobně jako tobě získat přesně klíč co chci - u mě GR38 klíče. Furt mi to přestřeluje. V GR mám problém s toughness, kdy při 6,5mil TGH mě na GR38 one shotne Jailer i s Unity. Tzn. Pokud potkám Jailera, skončil jsem.
Re: Trial
Mám 8,4mil tougness a na GR42+ už je to stejné. Problém je i thunderstorm a frozen, i když tam to nemusí být one shot. U takové elitky se musíš prostě držet mimo dosah, což je poměrně obtížné skloubit s tím, aby sentry střílely (hodně záleží na mapě), protože dosah jaileru je velký. Pokud je během riftu takových elitek 2-3, tak to problém není. Jakmile jich ale potkám o dost více (což se mi dost často stane), tak už to problém je. Sice se mi už dost daří tomu vyhýbat, ale pak to dost zdrží a nestihnu časový limit. Někdy takovou elitku přeskočím, ale to ne vždy jde.
O slušném rollu riftu to je ale především, daleko více než u Wiz. GR40 jsem sice dal už minimálně 5x, ale to neznamená, že ho dávám stabilně. Pořád mám na GR40 o něco více neúspěšných pokusů než úspěšných.
Jsem uvažoval, zda se na tougness nevykašlu úplně a mírně nezvýším dmg (mohl bych vyměnit helmu, kterou hraju s vit bez % dmg do skillu). Lepší by to ale asi nebylo, protože občas dostanu dmg i jinou a tam to není one shot a s nižší tougness by být už mohlo.
Přeci jen pokud chci někdy dát GR42, tak musím hrát agresivně a často Vaultovat přes moby, abych jich dal dohromady více a zabil je rychleji. Samozřejmě to nejde až tolik jako s Wiz, kde mám 3x tolik tougness, ale snažit se o to musím. Bez toho GR42 nedávám o hodně.
O slušném rollu riftu to je ale především, daleko více než u Wiz. GR40 jsem sice dal už minimálně 5x, ale to neznamená, že ho dávám stabilně. Pořád mám na GR40 o něco více neúspěšných pokusů než úspěšných.
Jsem uvažoval, zda se na tougness nevykašlu úplně a mírně nezvýším dmg (mohl bych vyměnit helmu, kterou hraju s vit bez % dmg do skillu). Lepší by to ale asi nebylo, protože občas dostanu dmg i jinou a tam to není one shot a s nižší tougness by být už mohlo.
Přeci jen pokud chci někdy dát GR42, tak musím hrát agresivně a často Vaultovat přes moby, abych jich dal dohromady více a zabil je rychleji. Samozřejmě to nejde až tolik jako s Wiz, kde mám 3x tolik tougness, ale snažit se o to musím. Bez toho GR42 nedávám o hodně.
Re: Trial
Na Vault jsem si nezvykl. Jsem zpet na immunite. Zvlastni, teleport na Wiz jsem miloval. Sna6im se davat sentry dopredu pred klubko potvor a doufam ze neco pritahnou. V uzkych koridorech, kde nemuzu uplne bezpecne probihat skrz to moc ale nefunguje.