U Andulajzny

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154
Re: U Andulajzny

Příspěvek od Tokugawa » 05.11.2014, 09:34 hod.

Ještě bych měl jednu otázku. Tohle jsem našel:
Mlok píše:...většinou vychází na gearu podobně 6% ChC x 50% ChD (já třeba nedávno na RoRG měnil ze 48% ChD na 6% ChC, že mi to aktuálně vychází o chlup lépe), 10% ChC vyjde vždy o hodně lépe než 50% ChD
Nejspíš to Mlok někde dokáže vyčíst. Kde? V nějakém kalkulátoru? Existuje na WD něco? Onehdy jsem viděl celkem pěknej kalkulátor na DH. Nebo se to vidí někde ve hře v podrobnostech? To ale musím změnu nejprve udělat a až potom porovnat, jestli je lepší nebo horší a to je mi škoda materiálu.
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Stanley » 05.11.2014, 09:52 hod.

Tak kalkulátorů existuje řada i na různé chary, ale nikdy jsem je moc nepoužíval, takže ti odkaz nedám. Zkus pohledat. Ve výsledku se toho dá hodně spočítat kalkulačkou, něco se vyzkouší a tak dále. Ale opravdu nevím jak to počítá zrovna Mlok. Možná sem během dne zabrousí a poví ti to :)

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Tokugawa » 05.11.2014, 09:54 hod.

Spíš mě zarazil ten poměr, kdy tvrdí, že 6% CC je lepší než 48% CD. Ani tak mi nejde o kalkulátor, zase tak moc šikanovat sám sebe nechci, jako spíš o pochopení toho počítání.
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Uživatelský avatar
maslo
Wraith
Příspěvky:156
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maslo#2503
Bydliště:Západní Čechy

Re: U Andulajzny

Příspěvek od maslo » 05.11.2014, 09:56 hod.

jednoduše řečeno pokud máš ChC 48 a výš tak už jí nedávej a jdi do CD (např. k čemu je když budeš mít CHC 60% a CD 200% budeš dávat šlupky pořád ale malý těch 48% -50% je ideál)

Edit: kolonka Damage není vše člověk musí koukat i na ostatní staty aby to bylo vyvážené a vyhovovalo to.

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Tokugawa » 05.11.2014, 09:59 hod.

CC mám 39,5% a CD 366%. Takže ještě trochu :)
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Uživatelský avatar
maslo
Wraith
Příspěvky:156
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maslo#2503
Bydliště:Západní Čechy

Re: U Andulajzny

Příspěvek od maslo » 05.11.2014, 10:04 hod.

a co jedeš v paragonech ;) ?

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Tokugawa » 05.11.2014, 10:09 hod.

Nejvíc CC, potom Cooldown, jen o málo míň.
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Mlok » 05.11.2014, 10:13 hod.

maslo píše:jednoduše řečeno pokud máš ChC 48 a výš tak už jí nedávej a jdi do CD (např. k čemu je když budeš mít CHC 60% a CD 200% budeš dávat šlupky pořád ale malý těch 48% -50% je ideál)
Je potřeba to vždy spočítat co vyjde lépe. To s ChC 48 a výše obecně vůbec neplatí. Zrovna nedávno jsem měl 52,6% ChC a 507% ChD. A z toho stavu jsem na jednom ringu udělal reroll z 48% ChD na 6% ChC, protože 58,6% ChC a 459% ChD dává o malinko více dmg (vzniklo to tak, že mi na gearu přibylo jenděch 50% za WH, předtím mi vycházel lépe ten roll 48% ChD na tom ringu). A bude to tak vycházet ještě i po domaxování ChC v paragonu (to budu na 60% ChC a bude vycházet pořád ještě nepatrně lépe 60% ChC + 459% ChD než 54% ChC + 509% ChD).
To jen na ukzáku, že i při ChC přes 50% může být v některém konkrétním případě pořád ještě lepší přidat další ChC než ChD. Samozřejmě, že když to bude extrém typu pouze 200% ChD, tak už nebude lepší přidávat ChC. Tak nízkou ChD ale snad ani nikdo mít nemůže, když každý bude mít 50% base + 50% paragon + 130% zbraň a na amuletu, kde je to povinný stat. Tedy 310% (počítám horší roll na amuletu jen 80%) by měl mít vždy každý jako úplné minimum.

A v paragonu se většinou (zase lépe spočítat) vyplatí jet nejdříve ChD. Na itemech je to 6% ChC vs 50% ChD (a to ještě často spíše vs 47-48%, protože není perfektní roll.
Oproti tomu na paragonu je to 5% ChC x 50% ChD, takže většinou vyhraje ChD (když nejsou body na obojí).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 05.11.2014, 10:17 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Tokugawa » 05.11.2014, 10:17 hod.

Díky, Mloku. Víš, právě to počítání mě trápí, protože vím, že se ta procenta jednoduše nesčítají, takže když mám 15% do FA tady a 15% do FA tamhle, tak to ve výsledku není 30%, ale méně. Takže si to spočítat neumím :)
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Mlok » 05.11.2014, 10:29 hod.

Není to tak složité spočítat.

Vzorec pro spočítání "půměrné dmg", tedy čísla, které ukáže kolikrát větší dmg máš v průměru oproti non critu. A tohle číslo je potřeba mít co nejvyšší:
1 + ChC * ChD / 10000

Ten můj případ pro představu:
1) 52,6% ChC + 509% ChD
1 + 52,6 * 509 / 10000 = 3,677

2) 58,6% ChC + 459% ChD
1 + 58,6 * 459 / 10000 = 3,69

Je to akorát blízko hranice, kdy to jde vyrovnané, ale pořád vychází o malinko lépe varianta 2 (proto před přidáním ChD na pásku to vycházelo opačně).

A žádné obecné pravidlo neplatí, protože vždy záleží na konkrétním gearu. Tedy pravidla typu, že by měla být ChC:ChD 1:10 je lepší ignorovat, protože to tak často nevyjde. Zrovna uvedený příklad mojeho gearu je toho důkazem (varianta 1 je blíže poměru 1:10 a přitom je horší).

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Cartman » 05.11.2014, 10:31 hod.

-Zbytecny-
Naposledy upravil(a) Cartman dne 05.11.2014, 12:38 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Tokugawa » 05.11.2014, 10:34 hod.

Díky, ten vzorec nezapomenu, hodí se :)
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Tokugawa » 05.11.2014, 10:36 hod.

Psycho, takže když, teoreticky, mám těch 15% a přidám k nim ještě dalších 15%, tak je to:
15/15=1, takže mi přibyde pouze jedno procento? 8-/
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Cartman » 05.11.2014, 10:44 hod.

-Zbytecny-
Naposledy upravil(a) Cartman dne 05.11.2014, 12:41 hod., celkem upraveno 1 x.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Mlok » 05.11.2014, 10:54 hod.

To záleží co přesně počítáš.

Pokud jde o % dmg ke skillu na gearu, tak 15% přidá vždy 15% z base dmg.

Tady ale pak jde o srovnání, když už 15% máš, tak jsi na 115% base dmg. Přidáš dalších 15% (což přidá opravdu celých dalších 15% ale z base dmg, což je 100%) a budeš mít 130%.
Tebe ale teď zajímá srovnání stavu před (115%) a stavu po (130%). A tady to spočítáš jako 1,3/1,15=1,13%. Tedy přidání druhých 15% dmg ke skillu zvýší celkovou dmg už jen o 13% oproti předchozímu stavu (protože těch 13% není z base dmg, ale už z dmg navýšené těmi prvními 15%).

Takhle to funguje u všech aditivních mechanismů.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Cartman » 05.11.2014, 11:24 hod.

Ale bud v klidu, Mlok tu rad lidi stresuje vypoctama, propoctama atp:D A ve finale objevis jiz objeveny ; )- Deska je spousta stranek, viz muj popisek dole, kde te za rucicku dovedou k top buildu a nemusis se stresovat s tim, co jak mas dat. Je dobry tomu rozumet, ale zase, je to jen hra. A kdyz to de i bez toho, tak co se nervovat.

Sice se pripravis o to objevovani, nadseni, ale zkratka a dobre vzdy bude neco top, daleko lepsi nez to, co si vymyslis ty sam. Ja si ale vezmu to nejlepsi a trosku si to treba poupravim, abych se nepripravil uplne o zabavu a zaroven to trochu pochopil.
Naposledy upravil(a) Cartman dne 05.11.2014, 11:52 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Tokugawa
Doom Knight
Příspěvky:428
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Unterwasser#2154

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Tokugawa » 05.11.2014, 11:26 hod.

Taky to tak beru, Psycho. Snažím se to trochu pochopit, abych se dokázal rozhodovat sám. Což si občas myslím, že už dokážu, ale vzápětí se ukáže, že ne :-)
Necromancer Pestilia
Klan Mrtvolky

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Mlok » 05.11.2014, 11:45 hod.

Psycho: Takhle to právě nefunguje. Tady vůbec nejde o objevování již objeveného. Můžeš si najít aktuálně nejlepší známé buildy, to vymýšlet nemusíš a můžeš jen kopírovat.
Ale vždy budeš mít nějaký svůj konkrétní gear a u něj ti žádná stránka ani originál který kopíruješ nepomůže, protože potřebuješ rozhodnout, co bude lepší pro ten konkrétní případ tvoje gearu. Něco vidíš rovnou ve hře (ale tam nevidíš cílový stav, dokud to neprovedeš a potřebuješ to vědět předetm, jestli danou akci třeba reroll máš dělat nebo ne). Někdy může pomoct kalkulátor, který načte současný stav a umožní měnit staty a pak ukáže cílový stav, ale to také nejde vždy.
Přitom výpočet je často velmi jednoduchý (na úrovni matematiky základní školy) a ukáže lepší variantu okamžitě.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: U Andulajzny

Příspěvek od Cartman » 05.11.2014, 11:55 hod.

Jojo, to sem chtel napsat, gear ma kazdy jinej, ale vetsinou mas popsane i to, kolik jakych statu potrebujes a sestupne podle dulezitosti a to uz urcity nenarocny ukazatel je, nebo u tech sentry, je na to tabulka a basta.

Kazdopadne to nebylo nic na telo : ))

Uživatelský avatar
maslo
Wraith
Příspěvky:156
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maslo#2503
Bydliště:Západní Čechy

Re: U Andulajzny

Příspěvek od maslo » 05.11.2014, 13:35 hod.

Jde o to že se vyskytuje spoustu neznámých a nikdo nemůže říct na 100% že se to tak počítá a že už se tam nezohleďnuje další xxx věcí.

Odpovědět

Zpět na „Witch Doctor“