T6 průměrná rychlost
54:09
Etrayu DH
nerelogoval jsem.
Někdy zkusím znovu. Měl jsem pocit, že šlo o špatnou serii riftů
Etrayu DH
nerelogoval jsem.
Někdy zkusím znovu. Měl jsem pocit, že šlo o špatnou serii riftů
Re: T6 průměrná rychlost
Slušný čas na DH, čekal jsem to o trochu horší. Je ale pravda, že máš téměř perfekt gear a pro T6 vhodné CDR i na TaT (já nemám ještě ani na ramenou, to se ale ještě časem poladí). Jsem rád, že to může být skoro jako s Wiz., měl jsem obavy o větší rozdíl.
Jsem zatím s DH (pořád nemám poladěno, ale už to má nějaký základ) zkoušel trochu více jen Bounties a tam jsem zatím o hodně pomalejší než s Wiz. A po pár cachkách jsem se přehodil na Wiz. a farmím cachky pro DH s Wiz.
Rifty ale také už brzo zkusím více.
Na T6 to děsně limituje rychlost pokládání sentry. A navíc nutnost být děsně blízko sentry, aby střílela (děsně blízko ve srovnání s Wiz., kde hodím Apocal. a běžím prostě pryč a více se nestarám a ono to na T6 vše chcípne). Ve questech, kde je potřeba zabít 100-150 mobů a je slušná hustota mobů (což v A1 je skoro všude), tak Wiz. to kosí mnohem rychleji. S Wiz. hodím současně Apocal. na hodně míst najednou a je to tam hned (limituje to pouze spotřeba AP, což je v pohodě se Cindercoatem + Frozen armor které nesnižuje AP + offhand, který mi ještě přidá trochu max AP a případně bych mohl přidat i Astral presence kdyby bylo ještě třeba).
S DH nedokážu pokrýt tak velký prostor ani v případě, že mám Empowered shrinu a už to téměř nebrzdí rychlost pokládání sentry. Limituje to faktor, že nemůžu mít tolik aktivních sentry tak daleko od sebe.
Pokud máte někdo změřený průměrný čas na solo bounties A1, tak prosím také o tento údaj.
S Wiz. dlouhodobě držím průměr na solo T6 bounties těsně pod hranicí 10minut (s tím, že je v tom i znovuzaložení hry pro další run a vše jako u těch riftů typu sbírání a rozložení věcí - tedy za hodinu 6 runů stihnu). A to s tím, že cestou zabíjím vždy téměř vše (s Wiz. to je naprosto minimální zdržení a XP je tak mnohem více).
S XP to aktuálně vychází, že na bounties expím o malinko rychleji než v riftech. Rozdíl je ale už dost malý, takže pokud nechci lepší RoRG, tak už jedu raději rifty kde shardy a lepší drop. Před 2.1 byl pro Wiz. mnohem větší rozdíl v expení ve prospěch bounties.
Jsem zatím s DH (pořád nemám poladěno, ale už to má nějaký základ) zkoušel trochu více jen Bounties a tam jsem zatím o hodně pomalejší než s Wiz. A po pár cachkách jsem se přehodil na Wiz. a farmím cachky pro DH s Wiz.
Rifty ale také už brzo zkusím více.
Na T6 to děsně limituje rychlost pokládání sentry. A navíc nutnost být děsně blízko sentry, aby střílela (děsně blízko ve srovnání s Wiz., kde hodím Apocal. a běžím prostě pryč a více se nestarám a ono to na T6 vše chcípne). Ve questech, kde je potřeba zabít 100-150 mobů a je slušná hustota mobů (což v A1 je skoro všude), tak Wiz. to kosí mnohem rychleji. S Wiz. hodím současně Apocal. na hodně míst najednou a je to tam hned (limituje to pouze spotřeba AP, což je v pohodě se Cindercoatem + Frozen armor které nesnižuje AP + offhand, který mi ještě přidá trochu max AP a případně bych mohl přidat i Astral presence kdyby bylo ještě třeba).
S DH nedokážu pokrýt tak velký prostor ani v případě, že mám Empowered shrinu a už to téměř nebrzdí rychlost pokládání sentry. Limituje to faktor, že nemůžu mít tolik aktivních sentry tak daleko od sebe.
Pokud máte někdo změřený průměrný čas na solo bounties A1, tak prosím také o tento údaj.
S Wiz. dlouhodobě držím průměr na solo T6 bounties těsně pod hranicí 10minut (s tím, že je v tom i znovuzaložení hry pro další run a vše jako u těch riftů typu sbírání a rozložení věcí - tedy za hodinu 6 runů stihnu). A to s tím, že cestou zabíjím vždy téměř vše (s Wiz. to je naprosto minimální zdržení a XP je tak mnohem více).
S XP to aktuálně vychází, že na bounties expím o malinko rychleji než v riftech. Rozdíl je ale už dost malý, takže pokud nechci lepší RoRG, tak už jedu raději rifty kde shardy a lepší drop. Před 2.1 byl pro Wiz. mnohem větší rozdíl v expení ve prospěch bounties.
Re: T6 průměrná rychlost
Tak včera jsem zkusil riftovat se svým Crusem ale bohužel se nemůžu rovnat komukoliv jinému zde.
Crus Firestarter bez Darklightu, CDR 56 procent Perma Akkarat
2x Unity + RORG, Leroic Crowns
Celkový Čas: 2,26 h
Průměrný čas: 14,6 m
Nejdelší čas: 21 minut (Corupted Angels a podobný potvory)
Nejkratší čas: 8 minut (3x Conduit)
Conduit 6x
Goblini 6x všechny zabitý
plnej bágl po zabití guardiana na materiál
Otvírané všechny bedny
Lege a set Itemy jsem nepočítal, ale v průměru vychází 3-4 lege na jeden rift
Nerologoval jsem mezi Rifty + 2x Kadala cca 1x za 4 Rifty
Bez Darklightu to prostě nejde tak rychle, pořád mi připadá, že ten můj Crus je slabej na DMG a přitom se mi ho povedlo vyšroubovat na 750 dmg, takže nevím co víc udělat aby to padalo rychleji a jinak stále mi teď dropuje Rolands set a Akkarat nulově, potřeboval bych pár lepších rollu na Akkarat setu.
Crus Firestarter bez Darklightu, CDR 56 procent Perma Akkarat
2x Unity + RORG, Leroic Crowns
Celkový Čas: 2,26 h
Průměrný čas: 14,6 m
Nejdelší čas: 21 minut (Corupted Angels a podobný potvory)
Nejkratší čas: 8 minut (3x Conduit)
Conduit 6x
Goblini 6x všechny zabitý
plnej bágl po zabití guardiana na materiál
Otvírané všechny bedny
Lege a set Itemy jsem nepočítal, ale v průměru vychází 3-4 lege na jeden rift
Nerologoval jsem mezi Rifty + 2x Kadala cca 1x za 4 Rifty
Bez Darklightu to prostě nejde tak rychle, pořád mi připadá, že ten můj Crus je slabej na DMG a přitom se mi ho povedlo vyšroubovat na 750 dmg, takže nevím co víc udělat aby to padalo rychleji a jinak stále mi teď dropuje Rolands set a Akkarat nulově, potřeboval bych pár lepších rollu na Akkarat setu.
Re: T6 průměrná rychlost
HC Križák season
Celkový Čas: 0:59:59 h (v jedné hře)
Průměrný čas: 6 min
Conduit 4x
Goblins 8x
Legendárek 22 ks z toho 4 setovky
Celkový Čas: 0:59:59 h (v jedné hře)
Průměrný čas: 6 min
Conduit 4x
Goblins 8x
Legendárek 22 ks z toho 4 setovky
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: T6 průměrná rychlost
Z 22 KS LEGENDÁREK 21 KUSŮ CRAP A 1 KUS DO VYTRÍNKY NA OKRASU.
Diablo CAPS LOCK fail.
Diablo CAPS LOCK fail.
Re: T6 průměrná rychlost
SC demon-huntřice (bez TaT a bez WH) ... odehráno s Kridershotem.
Celkový Čas: 1:16:41
Průměrný čas: 7 min
Conduit 1x
Goblini 6x + (z toho mě zdrželo i stádo asi 14 goblinů, snažil jsem se je zabít)
Lege: 15x
Setovky: 4x
Padly mi během hry TaT ! tak musím teď konečně identifikovat ..
Hrál jsem stylem, že jsem si sbíral ze země matroš, itemy jsem nechával tak. Vracel jsem se sem tam pro goldy, kde bylo 40k hromádky atd ...
Během hraní jsem ani jednou neumřel
1x byl super roll riftu na hřbitově, s mnoha elitkama, to jsem si užil ... tam byl i čas kolem 4 a půl minut. Jinak bída ... nejhorší rift jsem měl 9 a půl minuty.
Celkový Čas: 1:16:41
Průměrný čas: 7 min
Conduit 1x
Goblini 6x + (z toho mě zdrželo i stádo asi 14 goblinů, snažil jsem se je zabít)
Lege: 15x
Setovky: 4x
Padly mi během hry TaT ! tak musím teď konečně identifikovat ..
Hrál jsem stylem, že jsem si sbíral ze země matroš, itemy jsem nechával tak. Vracel jsem se sem tam pro goldy, kde bylo 40k hromádky atd ...
Během hraní jsem ani jednou neumřel
1x byl super roll riftu na hřbitově, s mnoha elitkama, to jsem si užil ... tam byl i čas kolem 4 a půl minut. Jinak bída ... nejhorší rift jsem měl 9 a půl minuty.
Re: T6 průměrná rychlost
Teď jsem si začal měřit i DH, ale ne zatím 10 riftů v kuse. Jsem pomalejší než s Wiz., ale není to nakonec tak špatné, čekal jsem to horší dle velkého rozdílu u bounties (u riftů je ten rozdíl ale o dost menší). Odhaduju, že budu někde lehce nad jednou hodinou až to změřím pro 10 riftů v kuse.
A až časem doladím gear, tak pod hodinu to půjde, což je ostatně vidět výše dle času co psal Makinaky (ten už má taky DH pěkně poladěného a k tomu gemy opravdu vysoko).
A až časem doladím gear, tak pod hodinu to půjde, což je ostatně vidět výše dle času co psal Makinaky (ten už má taky DH pěkně poladěného a k tomu gemy opravdu vysoko).
Re: T6 průměrná rychlost
O víkendu jsem dost koumal nad buildem/gear setupem a počítal a sundal jsem Unity a nahradil SoJ, je to dost Glass cannon, ale kdo umí zahrát vysoké GR, tak to pro něj nemůže být problém, navíc dobře procuje Ilusionist. Včera jsem dal 47:02 a teď jsem přišel z práce a změřil 44:42, bez relogů, 3 prázdné rifty (Conduit), jinak spíše průměrné rifty, největší výhoda byla, že jsem nemusel bloudit, včera jsem se v tom runu musel ve dvou mapách vracet. RNG je pořád bi*ch, ale pod 50 je to na pohodu.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: T6 průměrná rychlost
Bez unity to bude v každém případě lepší a pokud necháš Prismatic armor, tak klidně můžeš mít i lepší defense než aktuálně hraju s Frozen storm. Já mám aktuálně 9mil buffed + unity, tzn. 18mil buffed bez unity. A nebyl by žádný problém jít ještě výrazně níže, ale to už pak začíná být nutné se trochu soustředit.
Já mám dva problémy. Nemám fire SoJ, takže touhle cestou jít stejně nemůžu. A druhý je, že mám hrozně rád Frozen armor. Rozhodně není nejefektivnější pro největší rychlost (varianta bez unity a případně s unity ale s pinpoint bar. jak jsi měl předtím bude mírně lepší).
Já ale prostě miluju, jak Frozne storm rozbíjí všechno co potkám, takže se ho na T6 jen těžko budu vzdávat. Zase nechci obětovat větší zábavu (pro mě) mírně větší efektivitě.
To stejné mám u DH, i když postupně pořád zrychluju jak se objevují sem tam upgrady gearu a také se učím efektivněji pokládat sentry, tak i tak jsem pořád pomalejší než Wiz. Ale zase pro mě aktuálně zábava díky změně. U DH se to kompenzuje aspoň tím, že moc nezpomaluje sbíráním všeho materiálu (Wiz. daleko více zpomalí, takže při sbírání úplně všeho je to už v podstatě nastejno).
S DH mám tougness ještě menší než s Wiz. a k tomu není safe passage. Sice se dá více vyhýbat dmg, ale když nedáváš pozor, tak je to pak s DH horší.
Pod 47 se určitě běžně dostat s aktuálním gearem a svojím stylem hry už nemůžu (tzn. pokud nebudu mít extra štěstí na lepších 10 riftů), musel bych už minimálně objetovat Frozne storm a možná ani to by nestačilo.
Já mám dva problémy. Nemám fire SoJ, takže touhle cestou jít stejně nemůžu. A druhý je, že mám hrozně rád Frozen armor. Rozhodně není nejefektivnější pro největší rychlost (varianta bez unity a případně s unity ale s pinpoint bar. jak jsi měl předtím bude mírně lepší).
Já ale prostě miluju, jak Frozne storm rozbíjí všechno co potkám, takže se ho na T6 jen těžko budu vzdávat. Zase nechci obětovat větší zábavu (pro mě) mírně větší efektivitě.
To stejné mám u DH, i když postupně pořád zrychluju jak se objevují sem tam upgrady gearu a také se učím efektivněji pokládat sentry, tak i tak jsem pořád pomalejší než Wiz. Ale zase pro mě aktuálně zábava díky změně. U DH se to kompenzuje aspoň tím, že moc nezpomaluje sbíráním všeho materiálu (Wiz. daleko více zpomalí, takže při sbírání úplně všeho je to už v podstatě nastejno).
S DH mám tougness ještě menší než s Wiz. a k tomu není safe passage. Sice se dá více vyhýbat dmg, ale když nedáváš pozor, tak je to pak s DH horší.
Pod 47 se určitě běžně dostat s aktuálním gearem a svojím stylem hry už nemůžu (tzn. pokud nebudu mít extra štěstí na lepších 10 riftů), musel bych už minimálně objetovat Frozne storm a možná ani to by nestačilo.
Re: T6 průměrná rychlost
Druhá Glass cannon varianta se jevila tak, že jsem nasadil SoJ místo Unity, ale nasadil SoE a místo Bluru nechal EE. Tato varianta mě po výpočtu vyšla o něco hůře než SoJ, WH a Blur. Teď mám 15m Toughness, ale sundat Blur nebo Prismatic, už bych měl občas hoňky, jako na high GR a to už nechci, stejně větší roli bude mít RNG než těch pár % daamage. Ještě mě napadla varianta SoE, Blur a Pintpoint, damage je ještě o malinko větší než WH, Blur a Prismatic, ale tu Toughness tam už dělá jen ta melee redukce, i když je na oko taky kolem 15m, ale i tak je to ještě hratelné.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Paja1986#2735
Re: T6 průměrná rychlost
Tak jsem si chtěl taky zkusit 10 riftů v řadě, ale když jsem se blížil ke dvoum hodinám a byl jsem teprve u 7-mýho, tak jsem se na to vykašlal
Re: T6 průměrná rychlost
Teď jsem zahlédl na US fóru, že někdo akutálně zkoušel s Wiz. Pain Enhancer a že prý ho Apocal. procuje. Pokud ano, tak to by bylo super a na T6 by byl určitě lepší než Toxin. Staré info ještě z konce PTR a začátku 2.1 bylo, že Apocal. Pain Enhancer neprocuje, protože je to normalizovaná DoTka (tedy nemá crity a non crity). A je možné, že došlo k nějaké změně.
Bude to chtít ještě ověřit, je to první info, co se zatím objevilo.
Pain Enhancer teď aktuálně stejně expím pro testování na DH (kde procuje určitě a to bez problémů), takže bych ho pak také zkusil.
Pokud by to opravdu fungovalo, tak by zajímavá varianta k vyzkoušení na T6 mohla být i Zeis + Toxin + Pain.
Bude to chtít ještě ověřit, je to první info, co se zatím objevilo.
Pain Enhancer teď aktuálně stejně expím pro testování na DH (kde procuje určitě a to bez problémů), takže bych ho pak také zkusil.
Pokud by to opravdu fungovalo, tak by zajímavá varianta k vyzkoušení na T6 mohla být i Zeis + Toxin + Pain.
Re: T6 průměrná rychlost
Tak jsem si rekl ze zkusim pro zajimavost pet WD, byt to neni pro T6 farmu idealni character. Veskera dps je single target, jenom pes alespon one-shotuje potvory.
RF + Zuni + Ausguild + TnT + MoJ + TMF. Bez Kukri a WH
FS + poison FA + poison Pitbull
Enforcer 37 + Powerfull 36 + Toxin 41
Vse v jedne hre
Celkovy cas: 01:14:58
Prumerny cas: 00:07:30
Conduit: 0x
Goblini: 2x (mozna fetise nejakyho dali bez meho vsimnuti)
Vsechny rifty 6-8 min. 1x jsem zarval na molten/wall/jail/nevim. Roll vsech riftu mi je sumak kdyz nemam AoE, jedine vetsi mnostvi elitek by bodlo. To jsem nezaznamenal. Sbiral jsem veskery legendarky a modry matros, rekl bych tak tretinu zlutyho.
Malem jsem u toho usnul
Zaver: Asi bych priste nevzal BBV ani jiny cooldown, proste to pouziju 2x za rift a rozdil je 0. Jestli RG zabiju za 5 vterin, nebo 6 neni rozdil. Radeji poison Garga, ktery si aspon obcas nekde bouchne po cely rift. Pokud teda uz funguje ten jeho poison cloud. Samozrejme nejlepsi by bylo jet fire build, ale to se mi nechtelo stelovat.
Cekal bych ale, ze se budu trapit o neco dele.
Zkusil jsem pak jen jeden rift s DH a za stejnych podminek byl za 05:50. Ale mel pomerne slusnou densitu, takze bych rekl ze ve vysledku bude muj DH jen o malinko rychlejsi nez muj WD. ALe priste zkusim 10 riftu s DH
RF + Zuni + Ausguild + TnT + MoJ + TMF. Bez Kukri a WH
FS + poison FA + poison Pitbull
Enforcer 37 + Powerfull 36 + Toxin 41
Vse v jedne hre
Celkovy cas: 01:14:58
Prumerny cas: 00:07:30
Conduit: 0x
Goblini: 2x (mozna fetise nejakyho dali bez meho vsimnuti)
Vsechny rifty 6-8 min. 1x jsem zarval na molten/wall/jail/nevim. Roll vsech riftu mi je sumak kdyz nemam AoE, jedine vetsi mnostvi elitek by bodlo. To jsem nezaznamenal. Sbiral jsem veskery legendarky a modry matros, rekl bych tak tretinu zlutyho.
Malem jsem u toho usnul
Zaver: Asi bych priste nevzal BBV ani jiny cooldown, proste to pouziju 2x za rift a rozdil je 0. Jestli RG zabiju za 5 vterin, nebo 6 neni rozdil. Radeji poison Garga, ktery si aspon obcas nekde bouchne po cely rift. Pokud teda uz funguje ten jeho poison cloud. Samozrejme nejlepsi by bylo jet fire build, ale to se mi nechtelo stelovat.
Cekal bych ale, ze se budu trapit o neco dele.
Zkusil jsem pak jen jeden rift s DH a za stejnych podminek byl za 05:50. Ale mel pomerne slusnou densitu, takze bych rekl ze ve vysledku bude muj DH jen o malinko rychlejsi nez muj WD. ALe priste zkusim 10 riftu s DH
Re: T6 průměrná rychlost
S DH se teď aktuálně držím na průměru 5:30 na rift (což by dalo akorát hodinu na 10 riftů když se přičtou prodlevy mezi rifty). A to s tím, že sbírám vše, takže jsem s časem už docela spokojený.
A průměr znamená z 30+ riftů, tzn. už to ani není šňůra nejlepších 10 riftů v řadě (tam bych našel lehce lepší čas kdybych vybral nejlepší šňůru 10 riftů v řadě ze svojich záznamů).
Největší posun byl když se mi konečně povedla M6 ramena. Tam je naprosto nutné mít 8% CDR, to pomůže hodně. To můžeš udělat taky na těch co máš.
Koukám, že máš parádní helmu, ideální a vysoké hodnoty i pro secondardy stats. U helmy asi taky půjdu cestou bez % dmg skillu, tam je to velká ztráta tougness. Zatím stejně nemám pořádnou s dmg. Ta co mám, tak má o 2,7% menší base dmg než ta co nosím a ten dmg skillu přinese asi 3,4%, takže to nemá smysl.
Na brnění ale + 15% sentry být musí, to je ztráta daleko větší.
A průměr znamená z 30+ riftů, tzn. už to ani není šňůra nejlepších 10 riftů v řadě (tam bych našel lehce lepší čas kdybych vybral nejlepší šňůru 10 riftů v řadě ze svojich záznamů).
Největší posun byl když se mi konečně povedla M6 ramena. Tam je naprosto nutné mít 8% CDR, to pomůže hodně. To můžeš udělat taky na těch co máš.
Koukám, že máš parádní helmu, ideální a vysoké hodnoty i pro secondardy stats. U helmy asi taky půjdu cestou bez % dmg skillu, tam je to velká ztráta tougness. Zatím stejně nemám pořádnou s dmg. Ta co mám, tak má o 2,7% menší base dmg než ta co nosím a ten dmg skillu přinese asi 3,4%, takže to nemá smysl.
Na brnění ale + 15% sentry být musí, to je ztráta daleko větší.
Re: T6 průměrná rychlost
Zkusil jsem další pokus. Oproti minule jsem si přidal rychlost v pasivce.
Stále Etrayu DH frost/fire rocket
Pasivky: Cull the weak, ballistic, steady aim, awarness, tactital advantage
čas 51:37.
Abych to dal pod 50 minut s aktuálním gearem, musel bych mít štěstí na rifty. Nebo v půlce z nich empowered shrine, která mě boostne víc než jakýkoliv pylon. Prostor pro zlepšení gearu tam je tak malý, že to nebude mít skoro žádný vliv na tuhle probíhačku.
Pod 50 minut je reálné se s DH dostat, je to ale zase jen o počtu pokusů.
Stále Etrayu DH frost/fire rocket
Pasivky: Cull the weak, ballistic, steady aim, awarness, tactital advantage
čas 51:37.
Abych to dal pod 50 minut s aktuálním gearem, musel bych mít štěstí na rifty. Nebo v půlce z nich empowered shrine, která mě boostne víc než jakýkoliv pylon. Prostor pro zlepšení gearu tam je tak malý, že to nebude mít skoro žádný vliv na tuhle probíhačku.
Pod 50 minut je reálné se s DH dostat, je to ale zase jen o počtu pokusů.
Re: T6 průměrná rychlost
U mě už je Tactical Advantage spíš pomalejší, i když budu ještě více testovat. Někdy pomůže poměrně dost, ale často jsem pak rychlejší než cooldown na sentry a ztrácím dmg za chybějící Ambush (který je na T6 výborný).
Ty máš ale navíc 7% CDR na TaT, to může být ten potřebný rozdíl, kdy už více pomůže rychlejší pohyb. Dokud jsem neměl CDR na ramenou, tak to vůbec nemělo smysl, teď co už mám, tak je to lepší a Tactical Advantage už by mělo větší smysl.
Na bounties používám Tactical Advantage vždy.
Těch 10 pokusů bylo zvoleno, aby se eliminovalo štěstí na dobrý roll riftu a současně to ještě někdo chtěl vůbec měřit. Lepší by ale bylo měřit dlouhodobě (50+ riftů). Aspoň tedy mě jde o rychlost s jakou daná postava to dává průměrně a ne o štěstí na nejlepší roll 10 riftů.
Já u sebe už měřím teď dlouhodobě (začalo mi to bavit sledovat ten čas i když se za ním vůbec přehnaně nehoním). Naistaloval jsem si kvůli tou xnsw stopky (které jsou mimochodem opravdu super).
Teď jsem schválně vzal posledních 10 riftů, kde jsem měl spíše lepší časy a tam jsem s přidáním 9x 30s za přestávky mezi rifty na 51:55.
Ty máš ale navíc 7% CDR na TaT, to může být ten potřebný rozdíl, kdy už více pomůže rychlejší pohyb. Dokud jsem neměl CDR na ramenou, tak to vůbec nemělo smysl, teď co už mám, tak je to lepší a Tactical Advantage už by mělo větší smysl.
Na bounties používám Tactical Advantage vždy.
Těch 10 pokusů bylo zvoleno, aby se eliminovalo štěstí na dobrý roll riftu a současně to ještě někdo chtěl vůbec měřit. Lepší by ale bylo měřit dlouhodobě (50+ riftů). Aspoň tedy mě jde o rychlost s jakou daná postava to dává průměrně a ne o štěstí na nejlepší roll 10 riftů.
Já u sebe už měřím teď dlouhodobě (začalo mi to bavit sledovat ten čas i když se za ním vůbec přehnaně nehoním). Naistaloval jsem si kvůli tou xnsw stopky (které jsou mimochodem opravdu super).
Teď jsem schválně vzal posledních 10 riftů, kde jsem měl spíše lepší časy a tam jsem s přidáním 9x 30s za přestávky mezi rifty na 51:55.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 25.10.2014, 14:52 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: T6 průměrná rychlost
Už mi nějakou dobu nepadl setový kousek, ale máš samozřejmě pravdu. Akorat na ramenou jsem roloval Sentry, takže pro CDR nemám už prostor. Mimochodem 3mil/reroll a mam tam 10%. A u chestky to je podobný případ, tam jsem pro změnu musel dát 3 sockety tusím. Alespoň mám hodně prostoru ke zlepšení . Hlavně v ringách, zbrani ... no ono toho je víc I když Pledge + Compass Rose není špatná kombinace na T6.Mlok píše:Největší posun byl když se mi konečně povedla M6 ramena. Tam je naprosto nutné mít 8% CDR, to pomůže hodně. To můžeš udělat taky na těch co máš. Koukám, že máš parádní helmu, ideální a vysoké hodnoty i pro secondardy stats. U helmy asi taky půjdu cestou bez % dmg skillu, tam je to velká ztráta tougness. Zatím stejně nemám pořádnou s dmg. Ta co mám, tak má o 2,7% menší base dmg než ta co nosím a ten dmg skillu přinese asi 3,4%, takže to nemá smysl. Na brnění ale + 15% sentry být musí, to je ztráta daleko větší.
Re: T6 průměrná rychlost
Mně to ukazuje, že 10% sentry tam bylo rovnou a reroll je na 14% life. Ale je možné, že to ukazuje na webu blbě.
Jinak já mám všechny M6 kousky od Kadaly. Ramena už mi stála dost, tam se povedlo CDR až asi u 9. kousku.
S CDR bych chtěl ještě Rucksack (CDR místo vit.), ale to bude hodně těžké. Zatím z dalších 3 kousků (jeden drop a dva od Kadaly) nebyl žádný ani lepší než nosím natož s CDR.
A 3mil. za reroll není nic. U Rucksacku jsem se zastavil na 15mil. a to jen proto, že od ideálního má daleko a sháním lepší. Kdyby měl lepí roll, tak zkouším reroll dále minimálně do 25mil. za reroll.
Jinak já mám všechny M6 kousky od Kadaly. Ramena už mi stála dost, tam se povedlo CDR až asi u 9. kousku.
S CDR bych chtěl ještě Rucksack (CDR místo vit.), ale to bude hodně těžké. Zatím z dalších 3 kousků (jeden drop a dva od Kadaly) nebyl žádný ani lepší než nosím natož s CDR.
A 3mil. za reroll není nic. U Rucksacku jsem se zastavil na 15mil. a to jen proto, že od ideálního má daleko a sháním lepší. Kdyby měl lepí roll, tak zkouším reroll dále minimálně do 25mil. za reroll.
Re: T6 průměrná rychlost
Možná máš pravdu. Kouknu doma co tam vlastně na ramenou mam za reroll. Co se rerollu týče, tak jsem to nemyslel ani tak na prachy (ty jsou během pár hodin zpět s Hoarder gemem), ale na materiály. Teď jsem ukraftil asi 30 luku a dosel modry material, to je dost opruz. Navic všech 30 stalo za prd.
Re: T6 průměrná rychlost
Luk spotřebuje hodně materiálu, tam to mizí rychle. Taky jsem už na luky vyplácal 3 Gifty jak jsem vždy po čase sehnal více materiálu a povedl se lepší. Tím mi Gifty i došly, ale už mi zase padl další do rezervy, takže pohoda.