Sentry - Mechanika na pozadí

Odpovědět
Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav
Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 15.10.2014, 13:13 hod.

ok jste mě nalomili jdu to počítat :D někde nějakej peknej luk na porovnání? ne s coldem ale ten craftnutej
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 15.10.2014, 13:28 hod.

Akorát Etrayu je děsně přeceňovaný. V tom srovnání zbraní pro cold/fire build je to hezky vidět. Pokud má naprosto perfektní roll, tak tedy vyjde o prsa lépe než Unbound Bolt. Pokud ale nemá, tak je lepší Unbound Bolt (tam se dobrý roll dá sehnat poměrně snadno, když to je craft).
A to je pro dva cold spendery. Při jednom cold spenderu nemá už Etrayu žádnou šanci.

S Unbound Bolt to srovnáš právě snadno. Srovnej o kolik % máš vyšší base dmg pro kuši oproti Unbound Bolt. A následně srovnej o kolik navýší dmg zvýšení ChC a ChD (tam stačí počítat stávající stav ChC a ChD a kolik bude navíc). Nic dalšího do výpočtu zařazovat nemusíš.

V tom předchozím příspěvku už jsem to pro tvoje staty ChC a ChD spočítal pro ten uvedený příklad (může to být nepatrně jinak dle toho jaký máš ring a amulet a Unbound Bolt).
Pro opravdu perfekntí roll Unbound Bolt to nebude ani těch celých 20% rozdílu base dmg zbraně.

Konkrétně pro můj Unbound Bolt x tvoje kuše to vychází:
- můj Unbound Bolt má 1954 průměrnou base dmg (a to pořád ještě má kus k perfekt rollu i pro base dmg)
- tvoje kuše má 2338 průměrou base dmg
A to je 19,7% navýšení dmg za kuši.

To dáš hravě více navýšením o ChC a ChD za ring, amulet a ChD na luku.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Seton » 15.10.2014, 13:40 hod.

Mlok píše:Seton:
A důvod proč máš jiný názor na CA x EA na gearu? Tohle jsem zkoumal hodně a rád si poslechnu, co tě k tomu vede.
Ze všech zdrojů (kalkulátory, můj ověřovací výpočet, testy ve hře jsem dělal jen pro single target) mi vychází stejný závěr a to, že CA-Ma dělá větší část celkové dmg než EA-FA pro breakpoint 2,84 a to jak pro multitarget, tak i pro single target.
Jediný důvod použití EA na gearu bych viděl v tom, že pak je gear univerzálnější (bude použitelný i pro Ball Lightning build.
Vycházel jsem ze zahraničních fór a kalkulátorů. Možná mám starý data, theorycrafting se neustále mění a buildy se přizpůsobují novým číslům. Nevím o kolik přesně by CA mělo dělat větší část dmg, ale spíš bych řekl, že to bude zhruba nastejno na BP 2,84. S BL je to pak jasný, o tom žádná. V pohodě, jsem schopný akceptovat Tvůj výpočet a test ve hře, jak říkám, asi mám starý data :).
hulkxxxl píše:ok jste mě nalomili jdu to počítat :D někde nějakej peknej luk na porovnání? ne s coldem ale ten craftnutej
Hlavně nezapomínejte na ten FAKT, že se jedná o HRU a PRIMÁRNĚ má sloužit k zábavě a odreagování od všedních problémů :) :).
Je daleko lepší hrát T6 s buildem, se kterým mě "playstyle" baví, než jet něco, na co potřebuju 5 různých kalkulátorů,1 excel a 3 měsíce farmení :D :D.
Je jasný že každej chce posouvat hranice gearu a skills, o tom vlastně diablo je :), ale zdravě :D ;-).
Ale to jen takový zamyšlní, Já stejně taky počítám diablo čísla a dnes jsem prozměnu počítal efektivní CDR na Monkovy a přemýšlel jak to posunout víc a víc :D :D
Pěkný lov :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 15.10.2014, 13:41 hod.

tak etrayu vede kam se podíváš, jen ten soj mi chybí jinak bych ho jel

takže jsem to narval do kalkulačky skusím ucraftit dneska nějakej ten luk, určitě získám kopec ehp a vystřelím se zase někam k 20mil (bracery, i belt) + hodím starej HF amu s brooding pasivkou na sebe (akorát ta arcane imunita na jailer byla příjemná)

s teoreticky parádním unbount bolt, a tím že ušetřím ats + 10cc amu, + cca 30% chd paragon + 30% chd zbraň + 500dex na jiným soj mi vychází že si polepším asi o 3% dps + získám ještě trochu cdr na paragonech

s lepším arcane barbem by ten rozdíl byl asi ještě menší takže za mě je to změna k lepšímu kvůli ehp, kvůli dps bych to asi neměnil, a už se v tom nebudu rýpat :D (alespoň pro dnešek)
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 15.10.2014, 13:48 hod.

Tak dík teď jsem se v tom úplně ztratil. :-D

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 15.10.2014, 13:54 hod.

Spočítal to dobře. Menší rozdíl než jsem odhadnul (spočítal jsem přesně, ale z nepřesných čísel, nevěděl jsem co přesně získá s lukem za staty) vyšel proto, že na ringu oproti ATS získal jen dex a já počítal, že získá ChC (tím by získal více dmg).

Hodně štěstí s lukem. Mě u něj děsně brzdí modrý matroš (všeho ostatního bych měl na mnohem více pokusů), takže jsem to zatím nechal na tom co mám. Už má slušný roll, ale chtěl bych lepší. Lepší už ale musí být perfektní, protože nemám zase neomezeně Giftů, takže to nechvám až na někdy později na větší zásobu modrého matroše.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 15.10.2014, 13:55 hod.

no je to jednoduchý dmg skoro stejná +- o nějaký ty procenta díky chd a cc vede luk, a díky tomu že je rychlejší ušetřím ats na gearu a díky tomu můžu dát víc ehp

jasný jak facka ne? :D
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 15.10.2014, 13:56 hod.

Tak jo. :-D

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 15.10.2014, 14:05 hod.

ale se tím bavím jak za starých časů s cm wizkou kdy se taky počítaly breakpointy, naháněl jsem každý procento ats abych nakonec s bublinou přesně dosáhl vytouženýho 3.00 :D
Obrázek Obrázek

Valihrach
Quill Rat
Příspěvky:22
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Valihrach#2575

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Valihrach » 15.10.2014, 23:21 hod.

Díky za odpovědi na můj dotaz z minulé strany :). Akorát jsem pročetl vaši diskuzi o BPs, a to mě přivádí na další otázku, pokud mám BP 4,15 a celkem slušnou dmg (se steady aimem cca 1,8M bez bonusu do elementu) což už mám, co je nejúčinnější čistě DPS build? Teď hraju, většinou ve skupině s tank monkem, mix cold-fire, a nepřijde mi rozdíl mezi nejvšším BP a nižším.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vali ... o/42675921

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 15.10.2014, 23:43 hod.

Počítáte oproti tomu kraftenymu luku že etrau má těch 20%? Já su z toho už úplně mimo. Rama gift konečně padl teď už se jen rozhodnout. Etrayu zatim nic. :-D

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 16.10.2014, 07:22 hod.

Ano, samozřejmě, že u Etrayu se počítá s 20% cold dmg. Na 5. straně tohoto vlákna jsem dával odkaz, kde je tabulka se srovnáním zbraní pro cold/fire (CA-Ma, MS-Ars, EA-FA) build. Perfektní roll Etrayu dá o 2% více dmg než perfektní roll Unbound Bolt. V tom odkazu je pak vidět pro jaký gear to bylo počítáné (počítáno pro BiS gear).
Každému to může pak vyjít nepatrně jinak dle jeho gearu a paragonu. Mně třeba Unbound Bolt vychází v tom srovnání pro můj gear ještě o nalinko lépe, v podstatně nastejno s Etrayu. Chybí mi ChD na TaT, což zvyšuje přínos ChD z Unbound Bolt.

On přínos cold dmg není zase až tak velký. Jednak v buildu jsou cold spendery jen 2 ze 3, tedy pro jeden to je k ničemu úplně. A pak také Enforcer je aditivní s elemental dmg (nechápu proč to tak Bliz. naprogramoval) a tím elemental dmg nemá DH zase tak málo a přínos další je o něco menší. Já už mám třeba Enforcer na lvl 40, takže 27% adivních s elemental dmg.

Pokud máš hodně dobrý roll Unbound Bolt, tak není co řešit a Gift použij. Za Etrayu se nemá smysl honit. Ten je pouze pro ty co mají extrémní štěstí a padne jim s perfektním rollem. A i tak si téměř nepomohou oproti Unbound Boult (nebo také vůbec dle konkrétního gearu).

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 16.10.2014, 09:17 hod.

tak včera jsem to přehodil, ucraftil jsem asi 25 luků než jsem měl slušnej kousek (chybí 90 dmg na horní hranici), myslel jsem že mi zůstane ta ats na luku (což nezůstane) takže jsem musel nechat 7% ats na beltu, zisk je teda "jen"

420dex, 420vit 90 allres, 35cd za luk a 30cd v paragonu + 9cc na amuletu

dps je asi porovnatelná, ehp narostlo o cca 3mil, tím že jsem musel zachovat ats na beltu to není o tolik jak jsem čekal (mohl bych dáš ehp variantu beltu a ats v paragonu tím bych si ale dps určitě oproti 2h xbow snížil)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hulk ... o/32566417
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 16.10.2014, 09:43 hod.

Jenže když chceš vyhnat 2hand Xbow na BP 2,8 tak to je hrozně moc ATS....

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 16.10.2014, 09:46 hod.

To se ti povedl docela rychle. Já mám se stejnou dmg, ale jen 31% ChD. A bylo to na cca druhých 25 pokusů (první luk z prvních 25 pokusů byl ještě trochu horší). Až bude materiál, tak zkusím dalších aspoň 50 pokusů.
A pásek vyměníš časem až budeš mít více bodů v paragon a už budeš dávat jen do ATS.

I tak bych to nechal určitě jak to máš teď.

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od AlterEgo » 16.10.2014, 10:32 hod.

Nepremysleli jste nad Sydyru Crust?
Ze by se tam nechal Attack speed, dmg vs elity a dexterity prehodit na 10% dmg.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 16.10.2014, 11:01 hod.

Ani ne, protože budu mít raději 35% ChD než 10% do elit (do elit to vyjde nepatrně lépe s 10% do elit, ale ten rozdíl je hrozně malý aby stál za ztrátu dmg do obyč mobů). A raději budu mít na luku dex než 7% ATS.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 16.10.2014, 11:05 hod.

Kde berete ty sojka.....
Mě padlo s Physical ale asi to nemá smysl.
Získám s ním 15 do elít a to je prostě drbat.
Na ten luk se asi zaměřím.
Btw v te tabulce jak je pár stránek zpátky aby se prase vyznalo. :)

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 08:37 hod.

Padnul mi Etrayu na kterém by mi vyšla base dmg o 1,5% horší než na aktuálně nošeném Unbound Bolt. K tomu jen 18% cold. A takto vyšel pro můj aktuální gear o hodně hůře než Unbound Bolt (který navíc budu ještě craftit lepší), takže jsem mu ani nevěnoval Gift (srovnání počítáno samozřejmě jako by Gift už měl).

Ještě jsem se vrátil k problematice jaký skill pro cold/fire rocket build. Dříve jsem řešil jen EA-FA x CA-Ma. Nějak jsem ale pozamněl více řešit MS-Ars, když je jako jediný fire.
A ono nakonec pro 20% cold dmg na gearu (tedy bez Etrayu) vychází MS-Ars lépe než CA-Ma. Narazil jsem na to při problematice, kde se řešilo o kolik je horší mít fire dmg na gearu pro tenhle build. A kupodivu je tam rozdíl minimální a když je dobrý gear s % fire dmg, tak klidně nosit a není třeba se honit za cold variantou. To co jsem k tomu našel (kalkulátory, diskuze) jsem zase ověřoval a souhlasí si mi to také.

Nakonec je to tedy takto:
- pro 2,84 breakpoint nejvíce dmg přidá MS-Ars (není to ale o moc oproti CA-Ma, i když hodně záleží na počtu mobů, je to různé), druhý je CA-Ma a nejméně EA-FA mimo vyjímku situaci 10+ mobů správně nakupených u sebe, tam už začíná mírně vést EA-FA. Celkově určitě ale vychází EA-FA nejhůře
- pro 4,15 breakpoint EA-FA jednoznačně vede

Zatím jsem nechal na gearu jednou 15% CA a jednou 15% MS, nechce se mi to přetáčet na kousku, který chci časem vyměnit.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 20.10.2014, 08:56 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Stanley » 20.10.2014, 08:53 hod.

Taky mi minulý týden padl cold soj a to rovnou s dírou, takže zatím s rerolem čekám, jednak na matroš a jednak si nejsem jistý co rolnout :). Ale na GR 35+ solo je to bez unity už moc, ale na T6 jsem udělal hřbitov z pátýho aktu pod 3 minuty, to lítalo jako blázen :)

Už jen nějaký pořádný amulet, abych mohl dát třetí lege gem a bude. WH taky padl, ale hrůůůůza... main stat na reroll, pak tam byl AR, AS asi 5% a hlavně CD jen 27% (o jeden bodík minimum), kde je zvracející smajlík sakra :lol:

EDIT: jinak co myslíte, mám na tom luku co nosím vrátit zpátky CD? Když jsem tam původně namotal +10% dmg, tak jsem měl druhej ring s CD, ale teď střídám unity a SOJ. Se SOJ mám CC 45,5 a CD 400 (s tím, že s vyšším plvl mužu dát ještě 15% CD) a s Unity to je pak 51,5 CC a CD stejné. Taky by možná nebyla špatná varianta dát na SOJce CD místo DEX. Ale s Unity by pak byl problém pořád... Díky za názory.
Naposledy upravil(a) Stanley dne 20.10.2014, 09:00 hod., celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“