Sentry - Mechanika na pozadí
ReptileSVK: prosím hoď link na profil, chtěl bych se přiučit od top hráče, jak to poskládat
Jinak hrát pořádně DH bez TaT to je dobrý fór... Jakmile mate full mara set, zaměřte se na taskery, boost je opravdu znát (více výstřelů = více adidas).
Jinak hrát pořádně DH bez TaT to je dobrý fór... Jakmile mate full mara set, zaměřte se na taskery, boost je opravdu znát (více výstřelů = více adidas).
Leader - Klan "CZSK Komunita" - nej klan v CZ a SK :-)
Link: http://www.diablofans.cz/forum/viewforum.php?f=151
D3 - http://eu.battle.net/d3/en/profile/Geor ... o/77293411
Link: http://www.diablofans.cz/forum/viewforum.php?f=151
D3 - http://eu.battle.net/d3/en/profile/Geor ... o/77293411
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Zdravím,
mám k sentry setupu jeden drobný dotaz. Všude možně všichni možní uvádějí jako 1H Calamity nebo Natálku...a já se ptám proč? ... U Calamity je to jasný, o tom žádná...jen ta Natálka mi přijde, už jen v principu, jako jedna z horších možností, jelikož pro set bonus při TaT není místo (nepočítám-li ring - kterýžto, ale na vyšších GR musí dělat místo Unity, potažmo SoJ) a sama o sobě žádnou Leg abilitu nemá. Na sezonní hunterce mám Danettas Spite 2900, což je dmg kterou ze sebe samosebou vyždíme i Natálka, ale alespoň má vlastnost navíc. Sice celkem k prdu, ale lepší než drátem do oka ...
mám k sentry setupu jeden drobný dotaz. Všude možně všichni možní uvádějí jako 1H Calamity nebo Natálku...a já se ptám proč? ... U Calamity je to jasný, o tom žádná...jen ta Natálka mi přijde, už jen v principu, jako jedna z horších možností, jelikož pro set bonus při TaT není místo (nepočítám-li ring - kterýžto, ale na vyšších GR musí dělat místo Unity, potažmo SoJ) a sama o sobě žádnou Leg abilitu nemá. Na sezonní hunterce mám Danettas Spite 2900, což je dmg kterou ze sebe samosebou vyždíme i Natálka, ale alespoň má vlastnost navíc. Sice celkem k prdu, ale lepší než drátem do oka ...
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Ke cold buildu jedine luk Etrayu, 1h je k nicemu, nejde totiz o dps zbrane, ale o base dmg.. a nevyuzijes dmg z pasivky archery
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
včera mi padl konečně vytouženej gift (pro BP 4,15) a udělal jsem díru do zbraně podělím se o skušenosti:
super věc je že když se někam portnu zbraň automaticky procne 1x spike trap a 1x sentry, a hnedka můžu hodit další sentry což je parádní
jal jsem se testovat při split t6 bounty, padalo to hezky, toughness v prd... z 19 jsem šel dolu na 13 něco
dps super (elektrika), takže - narazil jsem na zásadní problém a to je že tím že střílím sám a procuju zbraň mi dává reflekt zabrat, byl jsem akorát bounty u siegeho a málem jsem se zabil
tak na*rat na elektro šel jsem fire rakety, výsledek stejnej dps super, tough bída, navíc se tím ea frost blbě procuje zbraň takže nemá vlastně smysl
skusil jsem dát ten ea s ohnivým jezírkem - to už funguje zbraň hezky procuje jak pasti tak i sentry (já vím že přijdu o cula)
jen ta toughness, nakonec mě napadlo použít gem (ikdyž už jsem to jednou zavrhl), není naexpenej ale s těma ohnivejma jezírkama stačilo pár ea abych měl plnej stack a dosáhl posledního bp - při zachování bracerů a amuletu bez ats!!! a to mi chybí 1% ast jinak bych mohl nechat i tat ty druhé škodááá (chce to ruksak s 19%)
takže jsem skončil s cca 15 mil toughness (s druhejma tat by to bylo hnedka tak 17), holt jsem musel obětovat belt a tat abych dosáhl bp, docela se to už dá, 20 mil toughness to není ale je to hratelný a padá to jak muchy
skusím ještě znova ty blesky, tam mám 20% ats na ruksaku, jen jak jsem psal problém je refleti když vystřelím salvu ea tak díky tomu jak pomalu to putuje a kolik to potom nakládá je to čistá sebevražda (tolikrát jak včera jsem nepoužil potku snad celej rok)
super věc je že když se někam portnu zbraň automaticky procne 1x spike trap a 1x sentry, a hnedka můžu hodit další sentry což je parádní
jal jsem se testovat při split t6 bounty, padalo to hezky, toughness v prd... z 19 jsem šel dolu na 13 něco
dps super (elektrika), takže - narazil jsem na zásadní problém a to je že tím že střílím sám a procuju zbraň mi dává reflekt zabrat, byl jsem akorát bounty u siegeho a málem jsem se zabil
tak na*rat na elektro šel jsem fire rakety, výsledek stejnej dps super, tough bída, navíc se tím ea frost blbě procuje zbraň takže nemá vlastně smysl
skusil jsem dát ten ea s ohnivým jezírkem - to už funguje zbraň hezky procuje jak pasti tak i sentry (já vím že přijdu o cula)
jen ta toughness, nakonec mě napadlo použít gem (ikdyž už jsem to jednou zavrhl), není naexpenej ale s těma ohnivejma jezírkama stačilo pár ea abych měl plnej stack a dosáhl posledního bp - při zachování bracerů a amuletu bez ats!!! a to mi chybí 1% ast jinak bych mohl nechat i tat ty druhé škodááá (chce to ruksak s 19%)
takže jsem skončil s cca 15 mil toughness (s druhejma tat by to bylo hnedka tak 17), holt jsem musel obětovat belt a tat abych dosáhl bp, docela se to už dá, 20 mil toughness to není ale je to hratelný a padá to jak muchy
skusím ještě znova ty blesky, tam mám 20% ats na ruksaku, jen jak jsem psal problém je refleti když vystřelím salvu ea tak díky tomu jak pomalu to putuje a kolik to potom nakládá je to čistá sebevražda (tolikrát jak včera jsem nepoužil potku snad celej rok)
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Mluvíš tu o 4,15 helltraperu předpokládám. Ten se používá pouze do lightining buildu. Na max bp se cold nepoužívá vůbec a na fire je lepší calamity/balefire caster. Fire build je nejlepší do party, kde ti někdo další dává na moby slow efect. To je pak úplně jiná dmg
Tougness DH vůbec nepotřebuje, většina top hunterů nemá ani 10M spíš tak 5-8M. V partě na vysoké GR klidně i pod 5, tam se jede naprostá max dmg.
Tougness DH vůbec nepotřebuje, většina top hunterů nemá ani 10M spíš tak 5-8M. V partě na vysoké GR klidně i pod 5, tam se jede naprostá max dmg.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
tak to je prizivovanie sa v parte, on hovori o single.
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
To je pravda, ale použitelné to je pouze na SC. Běžně se pak i těm nej týmům (z popředí žebříčku) stává, že během GR DH chcípne a třeba i vícekrát. Na HC si takové extrémy nemůže dovolit (a ještě navíc to testoval zrovna sólo).Makinaky píše:V partě na vysoké GR klidně i pod 5, tam se jede naprostá max dmg.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 07.10.2014, 08:17 hod., celkem upraveno 1 x.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
ano zatím jediná zbraň co mám je HT, v partě je jasný že mi support monk helfne s procem jak pasivky tak gemu, calamitu mám tak slabou že ji ani nevytahuju z truhly, caster šel s tím rolem co měl rovnou došrotu
a hraju HC ne SC, a určitě je lepší i na GR něco ustát a ne kazit hru celé partě tím že bych neustále běhal o patro vejš se schovat protože čekám minutu na pasivku když bych měl být vepředu a rozhazovat sentry - nedovedu si představit jít GR 38 s 5 mil toughness
a hraju HC ne SC, a určitě je lepší i na GR něco ustát a ne kazit hru celé partě tím že bych neustále běhal o patro vejš se schovat protože čekám minutu na pasivku když bych měl být vepředu a rozhazovat sentry - nedovedu si představit jít GR 38 s 5 mil toughness
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Na HC je jasné, že nemůžeš jít s 5 mil. tougness. Na SC tak chodí i na GR50. Prostě jedou metodou, že jakmile podpůrné chary party něco neudrží v cc, tak DH okamžitě chcípne a občas se to stane. I tak je to na SC efektivnější, zvýšení dmg přinese více než to, že DH občas chcípne. Ono navíc na GR45+ je jedno jestli by měl 5mil. tougnes nebo 15mil. tougness, chcípnul by okamžitě tak jako tak.
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
ono taskery nejsou zárukou nejlepší dmg vždy, zalezí jaký máte roll a co farmite. Já bohužel blbý rol na taskery nez CD a navíc stále nepadl WH. Kazdopádně když behám rifty, bounty a klice, tak nejlepší dmg mám s trifecta mara rukavice, harington wastguard(ten co po otevreni zvedne dmg o 100-130%) a k tomu hexi pants +25%dmg. Jelikoz truhly a mrtvoly jsou skoro všude, často litám s aktivovanym vlkem s dps koelm 3,2mil se kterym to pada jak hrusky. Do GR je to samozřejmě něco jiného, tam nahazuju taskery, protože v griftech harington pasek nevyužiju...
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Měl bych také nějaký dotaz.
Jak ovlivňuje typ sentry co bude sentry střílet s M6? Třeba vezmu cold variantu BP 2,84 = 97 střel = 14x CA, 29x MS, 54x EA; Všechno jsou to počty dle spenderů, které používám. Ty jsou jasné. Bude ale sentry střílet i nějaký počet svojich vlastních raket (nezávislých na M6)?
Snažím se dobrat důvodu, proč se pro uvedený příklad hraje Sentry - Spitfire Turret. Kdyby Sentry využívala pouze spenderů z lišty, tak by nebyl důvod hrát Spitfire Turret, ale mohlo se hrát třeba Polar Station.
A pak kdo už hrajete nějaký čas light variantu s Ball Lightning, jak je to s fps v sólo hře? Na videu Gabynatora jak s tímhle buildem dal GR48 je vidět, že má pořád kolem 30fps, což je pěkná bída na sólo hru. A teď se snažím zjistit, zda je to tím co používá z HW nebo to Ball Lightning tak zpomaluje, že klesají fps i na pořádném HW.
Snažím se rozhodnout zda zkusím light nebo cold variantu. Nízké fps bych nerad. Stejně ale spíš zkusím cold variantu. Light varianta je pro sólo vysoké GR sice silnější, ale hrát perma Smoke screen se mi líbit téměř jistě nebude (opruzová klikačka trvale pod 1,5s klikat na Smoke screen).
Jak ovlivňuje typ sentry co bude sentry střílet s M6? Třeba vezmu cold variantu BP 2,84 = 97 střel = 14x CA, 29x MS, 54x EA; Všechno jsou to počty dle spenderů, které používám. Ty jsou jasné. Bude ale sentry střílet i nějaký počet svojich vlastních raket (nezávislých na M6)?
Snažím se dobrat důvodu, proč se pro uvedený příklad hraje Sentry - Spitfire Turret. Kdyby Sentry využívala pouze spenderů z lišty, tak by nebyl důvod hrát Spitfire Turret, ale mohlo se hrát třeba Polar Station.
A pak kdo už hrajete nějaký čas light variantu s Ball Lightning, jak je to s fps v sólo hře? Na videu Gabynatora jak s tímhle buildem dal GR48 je vidět, že má pořád kolem 30fps, což je pěkná bída na sólo hru. A teď se snažím zjistit, zda je to tím co používá z HW nebo to Ball Lightning tak zpomaluje, že klesají fps i na pořádném HW.
Snažím se rozhodnout zda zkusím light nebo cold variantu. Nízké fps bych nerad. Stejně ale spíš zkusím cold variantu. Light varianta je pro sólo vysoké GR sice silnější, ale hrát perma Smoke screen se mi líbit téměř jistě nebude (opruzová klikačka trvale pod 1,5s klikat na Smoke screen).
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Při tomto setupu nebude střílet svoje vlastní (ty základní) ty jsou nahrazeny Elle arrow skillem , ale Spitfire rakety ano, ty střílí a o to jde, s pasivkou Balistic je to další dávka potřebného DMG ;-).
Light sem nějakej čas testoval, ale velikej drop FPS sem nezaregistroval. Pokud už bylo na obrazovce hooodně marastu (2x elite pack) a 4 věže, vypadalo to spíš jak prezentace v PowerPointu než hra, ale to se mi bohužel po 6 hodinách paření na ntb stává často
Light sem nějakej čas testoval, ale velikej drop FPS sem nezaregistroval. Pokud už bylo na obrazovce hooodně marastu (2x elite pack) a 4 věže, vypadalo to spíš jak prezentace v PowerPointu než hra, ale to se mi bohužel po 6 hodinách paření na ntb stává často
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Pokud střílí i Spitfire rakety, tak je to jasné. Ballistic tam už stejně je kvůli CA/Maelstrom.
A ještě jedno ověření k CA/Maelstrom. Bude fungovat You gain 1% Life per enemy hit? Někde jsem zahlédnul, že to co střílí sentry díky M6 (tedy můj spender), tak to co mám obdržet já (tedy v tomto případě life) tak nefunguje.
A ještě jedno ověření k CA/Maelstrom. Bude fungovat You gain 1% Life per enemy hit? Někde jsem zahlédnul, že to co střílí sentry díky M6 (tedy můj spender), tak to co mám obdržet já (tedy v tomto případě life) tak nefunguje.
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
1% LoH z veže nefunguje.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
To dá přece rozum, že to nemůže ze Sentry fungovat. Dovedete si předtavit, co by to s váma udělalo, kdyby jste potkali monstra s Reflectem? By byl člověk tuhej za mikro sekundu
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
S množstvím chyb a podivně fungujících mechanismů není u Bliz. logického skoro nic, takže logikou bych na to moc u Bliz. nechodil :-)
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
skor je to o tom, ze by to bolo jednoduche. Ked tych nikolko 10 vystrelov z vez za sekundu by liecilo, boli by ste nesmrtelny.
- dohny777
- Wraith
- Příspěvky:166
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dohny#2988
- Bydliště:doma
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Ja ted hraji v parte vysoke Gr s crossbow ale s Bp 2,84 myslim ze je to nejlepsi volba na dmg.
dmg vychazi lepsi jak s mojim max rollem na etrayu. Pac maji stejny bp ale dmg je lepsi.
dmg vychazi lepsi jak s mojim max rollem na etrayu. Pac maji stejny bp ale dmg je lepsi.
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Je to většinou tak, už jsem k tomuhle viděl pár přesných srovnání a bylo to vždy hodně těsné. Vždy ale vyšel Etrayu o chlup hůře. Záleží pak hodně jak se povede u obojeho roll. A také jak přesně je postavený build (tím myslím jaké % dmg je v cold variantě opravdu cold, není to zdaleka 100% a čím je to méně, tím hůř pro Etrayu).dohny777 píše:Ja ted hraji v parte vysoke Gr s crossbow ale s Bp 2,84 myslim ze je to nejlepsi volba na dmg.
dmg vychazi lepsi jak s mojim max rollem na etrayu. Pac maji stejny bp ale dmg je lepsi.
ReptileSVK: Jasně. A proto v žebříčku žádný WD není výše než na GR43 (na EU dokonce jen GR42). A pokud jde o týmy, tak tam WD hlavně musí mít dva DH, co budou dělat dmg. A i když je všechno pod cc efektem, tak to není vůbec taková sranda, jak to na první pohled z některých videí nejlepších týmů vypadá. Stačí drobná chyba a všichni jsou dead.