Otázky a Odpovědi
Tos byl solidně ožralý, když vidíš 10 goblinů mimo rifty
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Otázky a Odpovědi
je mozne ze ten FoM bol sucast riftu...nepamatam. Mapa je rovnaka.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:564
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ficek-2914
- Bydliště:Turnov
Re: Otázky a Odpovědi
Určitě to byl rift jinak je v každé mapě max 1...
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
- Lemurman
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1721
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lemurman #2764
Re: Otázky a Odpovědi
Čus, mám dotaz jak je to s redukcí CC vlivu u monster, vim, že byla až 60% redukce na tyto efekty. Platí to stále?
-
- Doom Knight
- Příspěvky:564
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ficek-2914
- Bydliště:Turnov
Re: Otázky a Odpovědi
O tom slyším prvně ale přijde mi že žlutý čísla lítaj se stejdou kadencí u všechn typů mobek
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Otázky a Odpovědi
a jo elity v riftoch maju ponizenu cc takmer na nulu
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Otázky a Odpovědi
ved nulu nie mozno 1/8 povodneho
Re: Otázky a Odpovědi
Lemurman: Ono je to poměrně složité. Něco je přímo popsané zde
http://us.battle.net/d3/en/game/guide/g ... al-changes]
První faktor je ten, že elitky mají minimální hodnotu cc efektu, kterou je ve výsledku třeba aplikovat, aby vůbec k cc efektu došlo. Ve výše linkované tabulce jsou to hodnoty minimum.
Dále stále by měl platit tento blue post (i v aktuálním patchi):
Monsters have a "CC resistance" that is stored on a per-monster basis.
The CC resistance starts at 0%. For every 1 second CC that is applied to the monster, the monster receives 10% CC resistance.
Monsters lose 10% of their CC resistance every second that they are not CC’d.
Tzn. ze začátku bude cc efekt fungovat dobře (tedy pokud daný efekt je vůbec nad tím minimálním limitem), postupně se snižovat (při opakované aplikaci) až se dostane pod minimální hranici a přestane zcela fungovat. Po chvíli jak postupně začne zase klesat monster resistance, tak pomalu zase začne fungovat.
A podstatný příklad z praxe. Templář s intimidate + TF udrží RG pod cc efektem 100% času (aby fungoval Trapped gem), pokud jsi pozicován tak, aby od RG neutekl. Na RG by měl stačit samotný skill intimidate, aby ho udržel 100% času pod cc efektem (to jsem samotné nezkoušel, neměl jsem potřebu mu sebrat TF). TF je pak důležité v situacích kdy je více elitek (případně i na obyč moby), kde intimidate nezvládne pokrýt více cílů.
http://us.battle.net/d3/en/game/guide/g ... al-changes]
První faktor je ten, že elitky mají minimální hodnotu cc efektu, kterou je ve výsledku třeba aplikovat, aby vůbec k cc efektu došlo. Ve výše linkované tabulce jsou to hodnoty minimum.
Dále stále by měl platit tento blue post (i v aktuálním patchi):
Monsters have a "CC resistance" that is stored on a per-monster basis.
The CC resistance starts at 0%. For every 1 second CC that is applied to the monster, the monster receives 10% CC resistance.
Monsters lose 10% of their CC resistance every second that they are not CC’d.
Tzn. ze začátku bude cc efekt fungovat dobře (tedy pokud daný efekt je vůbec nad tím minimálním limitem), postupně se snižovat (při opakované aplikaci) až se dostane pod minimální hranici a přestane zcela fungovat. Po chvíli jak postupně začne zase klesat monster resistance, tak pomalu zase začne fungovat.
A podstatný příklad z praxe. Templář s intimidate + TF udrží RG pod cc efektem 100% času (aby fungoval Trapped gem), pokud jsi pozicován tak, aby od RG neutekl. Na RG by měl stačit samotný skill intimidate, aby ho udržel 100% času pod cc efektem (to jsem samotné nezkoušel, neměl jsem potřebu mu sebrat TF). TF je pak důležité v situacích kdy je více elitek (případně i na obyč moby), kde intimidate nezvládne pokrýt více cílů.
- Lemurman
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1721
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lemurman #2764
Re: Otázky a Odpovědi
díky, to sem chtěl slyšet. Jen mám ještě jeden dotaz k tý tabulce na Bnetu, nejsou tam uvedený všechny CC efekty, jak to je s ostatníma?
Re: Otázky a Odpovědi
To bohužel netuším. Cíleně jsem hledal jen to co jsem potřeboval vědět pro fungování u mojí Wiz. Tzn. paralysis pro light build co jsem hrál dříve. A teď jak to je s Templářem pro procnutí Trapped gemu (to jsem si i prakticky ověřoval jestli odpovídá a opravdu udrží u RG 100% uptime Trapped gemu pokud nejsem nucený se vzdálit a tedy Templář pak uteče od RG taky).
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Otázky a Odpovědi
ukazuje aj vam v breaking news iba html kod?
- Venom
- Redaktor DiabloFans.cz
- Příspěvky:339
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Venom#21979
- Bydliště:Slovenská republika
Re: Otázky a Odpovědi
Redakčné off-topic: Ďalšia súťaž je spustená!
http://www.diablofans.cz/2-kolo-rozdava ... x-360.html
Skúste aj vy šťastie a vyhrajte!
http://www.diablofans.cz/2-kolo-rozdava ... x-360.html
Skúste aj vy šťastie a vyhrajte!
- witekcz
- Redaktor DiabloFans.cz
- Příspěvky:1206
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:VitekP#2890
Re: Otázky a Odpovědi
Jo.ReptileSVK píše:ukazuje aj vam v breaking news iba html kod?
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.
- bleptys
- Gorebelly
- Příspěvky:218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:bleptys#2344
- Bydliště:Opava
Re: Otázky a Odpovědi
Jen takový malý postřeh. Nevím jestli se to děje jenom me, ale všiml jsem si, že od new patche mi zmizel fps problém. V plně partě kde každý char dělá neskutečný bordel na obrazovce + elity hra jede plynule.
CZSK Komunita
- Polo-X
- Quill Rat
- Příspěvky:17
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:#1264
- Bydliště:SVK
Re: Otázky a Odpovědi
neviem ci to tu je som tu novy a prejst cele vlakno by zabralo dlhe hodiny, ale je mozne niekde najst pocet zabitych goblinov ako je to napr u elit v profile?
Re: Otázky a Odpovědi
Ne, počet goblinů nikde není. Musíš si dělat záznamy abys pak mohl v sekci "Zeď nářků" brečet, že už jsi jich zabil 8000 a žádnej portál ;-)
Pak ti někdo řekne, že portál se otvírá jen v bounties a začneš dělat novou statistiku a tak pořád dokola ;-)
Pak ti někdo řekne, že portál se otvírá jen v bounties a začneš dělat novou statistiku a tak pořád dokola ;-)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Otázky a Odpovědi
inak o com su tie rebricky ked ani neviem kolkaty som? Ved vsetky miesta su obsadene rovnakym rift levelom. Uplne slabe rebricky. Mali by to zrusit.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Otázky a Odpovědi
Existuje tu nejaka tema ohladom rebrickov? Ak hej dajte link, lebo zas ked ju vytvorim bude mat zivotnost prodlevy toku dat moj PC-admin PC.