Otázky a Odpovědi

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462
Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od HELLERcz » 05.10.2014, 13:26 hod.

Tos byl solidně ožralý, když vidíš 10 goblinů mimo rifty :D
Obrázek

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od ReptileSVK » 05.10.2014, 13:48 hod.

je mozne ze ten FoM bol sucast riftu...nepamatam. Mapa je rovnaka.

Bit
Doom Knight
Příspěvky:564
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ficek-2914
Bydliště:Turnov

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Bit » 05.10.2014, 13:56 hod.

Určitě to byl rift jinak je v každé mapě max 1...
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Lemurman » 05.10.2014, 17:28 hod.

Čus, mám dotaz jak je to s redukcí CC vlivu u monster, vim, že byla až 60% redukce na tyto efekty. Platí to stále?
Obrázek

Bit
Doom Knight
Příspěvky:564
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ficek-2914
Bydliště:Turnov

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Bit » 05.10.2014, 19:12 hod.

O tom slyším prvně ale přijde mi že žlutý čísla lítaj se stejdou kadencí u všechn typů mobek
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Lemurman » 05.10.2014, 19:59 hod.

CC sem myslel Crowd Control (stun, freeze…), ne crity :D
Obrázek

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od ReptileSVK » 06.10.2014, 06:59 hod.

a jo elity v riftoch maju ponizenu cc takmer na nulu

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Lemurman » 06.10.2014, 13:21 hod.

že by to měli snížený až na 0 se mi moc nezdá
Obrázek

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od ReptileSVK » 06.10.2014, 13:27 hod.

ved nulu nie mozno 1/8 povodneho

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Mlok » 06.10.2014, 14:02 hod.

Lemurman: Ono je to poměrně složité. Něco je přímo popsané zde
http://us.battle.net/d3/en/game/guide/g ... al-changes]

První faktor je ten, že elitky mají minimální hodnotu cc efektu, kterou je ve výsledku třeba aplikovat, aby vůbec k cc efektu došlo. Ve výše linkované tabulce jsou to hodnoty minimum.

Dále stále by měl platit tento blue post (i v aktuálním patchi):
Monsters have a "CC resistance" that is stored on a per-monster basis.
The CC resistance starts at 0%. For every 1 second CC that is applied to the monster, the monster receives 10% CC resistance.
Monsters lose 10% of their CC resistance every second that they are not CC’d.


Tzn. ze začátku bude cc efekt fungovat dobře (tedy pokud daný efekt je vůbec nad tím minimálním limitem), postupně se snižovat (při opakované aplikaci) až se dostane pod minimální hranici a přestane zcela fungovat. Po chvíli jak postupně začne zase klesat monster resistance, tak pomalu zase začne fungovat.

A podstatný příklad z praxe. Templář s intimidate + TF udrží RG pod cc efektem 100% času (aby fungoval Trapped gem), pokud jsi pozicován tak, aby od RG neutekl. Na RG by měl stačit samotný skill intimidate, aby ho udržel 100% času pod cc efektem (to jsem samotné nezkoušel, neměl jsem potřebu mu sebrat TF). TF je pak důležité v situacích kdy je více elitek (případně i na obyč moby), kde intimidate nezvládne pokrýt více cílů.

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Lemurman » 06.10.2014, 14:08 hod.

díky, to sem chtěl slyšet. Jen mám ještě jeden dotaz k tý tabulce na Bnetu, nejsou tam uvedený všechny CC efekty, jak to je s ostatníma?
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Mlok » 06.10.2014, 14:10 hod.

To bohužel netuším. Cíleně jsem hledal jen to co jsem potřeboval vědět pro fungování u mojí Wiz. Tzn. paralysis pro light build co jsem hrál dříve. A teď jak to je s Templářem pro procnutí Trapped gemu (to jsem si i prakticky ověřoval jestli odpovídá a opravdu udrží u RG 100% uptime Trapped gemu pokud nejsem nucený se vzdálit a tedy Templář pak uteče od RG taky).

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od ReptileSVK » 06.10.2014, 14:15 hod.

ukazuje aj vam v breaking news iba html kod?

Uživatelský avatar
Venom
Redaktor DiabloFans.cz
Příspěvky:339
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Venom#21979
Bydliště:Slovenská republika

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Venom » 06.10.2014, 17:48 hod.

Redakčné off-topic: Ďalšia súťaž je spustená!

:arrow: http://www.diablofans.cz/2-kolo-rozdava ... x-360.html

Skúste aj vy šťastie a vyhrajte! ;)
Obrázek
Redaktor webu
http://www.diablofans.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
witekcz
Redaktor DiabloFans.cz
Příspěvky:1206
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:VitekP#2890

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od witekcz » 06.10.2014, 21:34 hod.

ReptileSVK píše:ukazuje aj vam v breaking news iba html kod?
Jo.
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.

Uživatelský avatar
bleptys
Gorebelly
Příspěvky:218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:bleptys#2344
Bydliště:Opava

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od bleptys » 08.10.2014, 16:53 hod.

Jen takový malý postřeh. Nevím jestli se to děje jenom me, ale všiml jsem si, že od new patche mi zmizel fps problém. V plně partě kde každý char dělá neskutečný bordel na obrazovce + elity hra jede plynule.
CZSK Komunita

Uživatelský avatar
Polo-X
Quill Rat
Příspěvky:17
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:#1264
Bydliště:SVK

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Polo-X » 08.10.2014, 21:51 hod.

neviem ci to tu je som tu novy a prejst cele vlakno by zabralo dlhe hodiny, ale je mozne niekde najst pocet zabitych goblinov ako je to napr u elit v profile?
Obrázek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od Seton » 09.10.2014, 08:49 hod.

Ne, počet goblinů nikde není. Musíš si dělat záznamy abys pak mohl v sekci "Zeď nářků" brečet, že už jsi jich zabil 8000 a žádnej portál ;-)
Pak ti někdo řekne, že portál se otvírá jen v bounties a začneš dělat novou statistiku a tak pořád dokola :D ;-)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od ReptileSVK » 09.10.2014, 10:41 hod.

inak o com su tie rebricky ked ani neviem kolkaty som? Ved vsetky miesta su obsadene rovnakym rift levelom. Uplne slabe rebricky. Mali by to zrusit.

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Otázky a Odpovědi

Příspěvek od ReptileSVK » 09.10.2014, 10:53 hod.

Existuje tu nejaka tema ohladom rebrickov? Ak hej dajte link, lebo zas ked ju vytvorim bude mat zivotnost prodlevy toku dat moj PC-admin PC.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“