Firebird set - obecna pravidla
McT:
A) To je base int. charu. Máš 10 int na lvl 1 + 3int/lvl (tedy 10 + 69x3 = 217); 50% ChD a 5% ChC má každý char automaticky jako základ
B) Ano, ty co jsou base dmg zbraně (a nezávisí na AS)
C) Ano
D) Paragon - řádek 40
E) AS má vliv pouze na hodnotu sheet DPS, pro infinite DoT je to stejně jedno, tam se AS nepočítá vůbec
Poison dmg můžeš připočíst jako dmg navíc. Do infinite DoT ho počítat ale nemůžeš, není to fire dmg a s FB DoT tedy nemá vůbec nic společného.
Poison dmg v mojem případě:
- sheet DPS 1,285 mil.
- 1,2 APS
- 1,071 mil. dmg bez vlivu attac speed (podstatné pro DoT Toxinu)
- 400% poison dmg/s (na 40lvl gem)
- to máme 5,534 mil. dmg/s za Toxin bez započtení Trapped a Zeisu
- se Zeisem a Trapped to hodí 8,840 mil./s
Tedy dmg samotného gemu není zanedbatelná ani ve srovnání s infinite FB DoT. Na začátku když začneš udělovat dmg je dmg Toxinu daleko významnější, protože je těch 8,840 mil./s už od začátku. Kdežto fire dmg má postupný poměrně pomalý náběh (v závislosti na použitém fire skillu) jak se navyšuje dočasná FB DoT.
U pomalé obouručky vychází pak poison dmg Toxin ještě znatelně větší, jak má pomalá jednoručka velkou base dmg zbraně. Pro rychlou jednoručku jako SS to zase naopak bude znatelně méně.
Edit: Zběžně jsem prošel jak to máš vyplněné a vypadá to ok. Z toho vidíš jak nízkou infinite DoT máš s tím SS. O něco to zvedne až doplníš paragon, ale i tak zůstane dost nízká. Přeci jen paragon nemáš ještě moc vysoký, tak to nepřidá ani ještě tolik.
Uter: V políčkák C12, C13, C14, C15 je chyba. Zkouším srovnat druhého hráče a akorát jsem na tu chybu narazil (u sebe jsem si ji už opravil).
Pro zajímavost pro srovnání, spočítal jsem to dle profilu Dava_C. Zajímalo mi kolik ztrácím na Furnace + SoJ. Do elitek je to velká ztráta. Já mám 114mil. infinite DoT do elit. Dava_C má 161mil. infinite DoT do elit (jestli tam ještě nezůstala nějaká chyba, ještě kontroluju). Oboje bez bonus ze Strongarmů. A oboje počítáné pro kombinaci gemů Zeis + Trapped + Toxin ať je to srovnatelné.
Do obyč mobů už je rozdíl velmi malý. A tam když připočtu dvojité násobení fire dmg pro dočasnou FB DoT, tak to je +- nastejno. Do elitek ztrácím hodně.
Edit: U Dava_C ještě kromě Furnace a SoJ trochu přidá amulet. Má nejlepší kombinaci na dmg (fire + ChC + Chd).
A) To je base int. charu. Máš 10 int na lvl 1 + 3int/lvl (tedy 10 + 69x3 = 217); 50% ChD a 5% ChC má každý char automaticky jako základ
B) Ano, ty co jsou base dmg zbraně (a nezávisí na AS)
C) Ano
D) Paragon - řádek 40
E) AS má vliv pouze na hodnotu sheet DPS, pro infinite DoT je to stejně jedno, tam se AS nepočítá vůbec
Poison dmg můžeš připočíst jako dmg navíc. Do infinite DoT ho počítat ale nemůžeš, není to fire dmg a s FB DoT tedy nemá vůbec nic společného.
Poison dmg v mojem případě:
- sheet DPS 1,285 mil.
- 1,2 APS
- 1,071 mil. dmg bez vlivu attac speed (podstatné pro DoT Toxinu)
- 400% poison dmg/s (na 40lvl gem)
- to máme 5,534 mil. dmg/s za Toxin bez započtení Trapped a Zeisu
- se Zeisem a Trapped to hodí 8,840 mil./s
Tedy dmg samotného gemu není zanedbatelná ani ve srovnání s infinite FB DoT. Na začátku když začneš udělovat dmg je dmg Toxinu daleko významnější, protože je těch 8,840 mil./s už od začátku. Kdežto fire dmg má postupný poměrně pomalý náběh (v závislosti na použitém fire skillu) jak se navyšuje dočasná FB DoT.
U pomalé obouručky vychází pak poison dmg Toxin ještě znatelně větší, jak má pomalá jednoručka velkou base dmg zbraně. Pro rychlou jednoručku jako SS to zase naopak bude znatelně méně.
Edit: Zběžně jsem prošel jak to máš vyplněné a vypadá to ok. Z toho vidíš jak nízkou infinite DoT máš s tím SS. O něco to zvedne až doplníš paragon, ale i tak zůstane dost nízká. Přeci jen paragon nemáš ještě moc vysoký, tak to nepřidá ani ještě tolik.
Uter: V políčkák C12, C13, C14, C15 je chyba. Zkouším srovnat druhého hráče a akorát jsem na tu chybu narazil (u sebe jsem si ji už opravil).
Pro zajímavost pro srovnání, spočítal jsem to dle profilu Dava_C. Zajímalo mi kolik ztrácím na Furnace + SoJ. Do elitek je to velká ztráta. Já mám 114mil. infinite DoT do elit. Dava_C má 161mil. infinite DoT do elit (jestli tam ještě nezůstala nějaká chyba, ještě kontroluju). Oboje bez bonus ze Strongarmů. A oboje počítáné pro kombinaci gemů Zeis + Trapped + Toxin ať je to srovnatelné.
Do obyč mobů už je rozdíl velmi malý. A tam když připočtu dvojité násobení fire dmg pro dočasnou FB DoT, tak to je +- nastejno. Do elitek ztrácím hodně.
Edit: U Dava_C ještě kromě Furnace a SoJ trochu přidá amulet. Má nejlepší kombinaci na dmg (fire + ChC + Chd).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 01.10.2014, 14:24 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Ok díky za kontrolu a rady :-) A když máms SS s poisonem dmg tak to nevadí do té DoTky, když počítá jen s fire dmg? Já si myslím že u toho paragonu to mám na 50% ChD, ale uvidím jak se kouknu doma. Jen ještě pro upřesnění, tohle Infinite Dmg Threshold je max dmg? DoTka je to co je po třech sekundách? A třech sekundách se počítají obě dvě dmg?
Doma vyzkouším tam dát tu svoji fire sekyrku a uvidím jak moc se to zvedne. To mě bylo jasné že budu mít míň DMG, ale zase to lehce vynahradí ta hydra. Ale je asi pravda že mi je ta hydra k ničemu pokud budu dávat DoTku o 10M/sec (příklad) menší dmg.
Jinak pěkně srovnání s Dava_C... Když pomyslím, že nemám Furnance, SoJ a ani ten blbej Sunkeper tak mám podstatně ješě větší ztrátu do elit :-)
Doma vyzkouším tam dát tu svoji fire sekyrku a uvidím jak moc se to zvedne. To mě bylo jasné že budu mít míň DMG, ale zase to lehce vynahradí ta hydra. Ale je asi pravda že mi je ta hydra k ničemu pokud budu dávat DoTku o 10M/sec (příklad) menší dmg.
Jinak pěkně srovnání s Dava_C... Když pomyslím, že nemám Furnance, SoJ a ani ten blbej Sunkeper tak mám podstatně ješě větší ztrátu do elit :-)
Re: Firebird set - obecna pravidla
Typ dmg na zbrani je fuk, rozhodující je jaký použiješ skill (ten musí být fire). Dmg na zbrani má vliv pouze na EE.
Infinite Dmg Threshold je hodnota dmg, kterou dohromady musíš dodat (přímo, nepočítá se do toho vrácená dočasná FB DoT), aby se dočasná FB DoT změnila na infinite. DoTka je obecné označení dmg over time. DoTky jsou to všechno, aby to nebylo jednoduché:
- Samotná apocal. je DoTka
- Hydra (jak Blazing, tak Mamoth) je DoTka
- a pak tu je DoT z FB setu, která je nejprve dočasná a až dosáhne dodaná dmg (součet veškeré fire dmg) hodnoty Infinite Dmg Threshold, tak se dočasná FB DoT změní v infinite
Dokud je FB DoT dočasná, tak platí ta první část popisu na FB setu. U dočasné FB DoT platí to dvojité násobení. Ta hodnota "same amount of dmg over 3s" se totiž počítá tak, že se vezme hodnota udělné dmg přímo (Apocal., hydrou, atd.) a vynásobí se znovu % fire bonusem a bonusem za gemy co se násobí (Zeis, Trapped). Přitom ale už v té přímo udělené dmg přímo je fire bonus i bonus Zeis a Trapped jednou započten.
Jakmile se dosáhned Infinite Dmg Threshold a přejde FB DoT do infinite stavu, tak už se všechny bonusy počítají pouze jednou. Už se to totiž nepočítá z přímo udělené dmg, ale přímo 3000% weapon dmg.
Proto ve chvíli přechodu z dočasné na inifinite FB DoT dojde ke snížení dmg (jak najednou zmizí to dvojité násobení). Dočasná FB DoT je proto z tohoto pohledu výhodná. Jenže na druhou stranu dokud není FB DoT infinite, tak pokud nedodáváš další fire dmg, tak dočasná FB DoTka postupně chcípne úplně. To je na druhou stranu velká nevýhoda dočasné FB DoT.
A nedá se říct po třech sekundách. FB DoTka je aplikována průběžně. První sekundu udělíš přímou dmg třeba pomocí Hydry a ta je následující 3s "ve stejné" výši aplikovanána jako dočasná DoT (ve stejné výši píšu do uvozovek, protože to díky dvojitému násobení je více a není to ve stejné výši). Druhou sekundu udělíš další přímou dmg a ta je opět aplikována jako dočasná DoT následující 3s. V tu chvíli se ale už sčítá s tou dmg předchozí po 3s a také s další přímou dmg z Hydry. Proto postupně čísla dmg která vidíš narůstají a svojeho maxima dosáhnou přesně ve chvíli než se dočasná DoT změní na infinite a zmizí dvojí násobení.
Ty ovšem vidíš součet všech DoTek dohromady. Takže jako dočasnou/inifnite FB DoT, tak dohromady posčítanou s přímou dmg Hydry a Apocal.
A aby to celé bylo pro sledování obtížnější, tak u infinite DoT při současném aplikování DoT Apocal., tak se změní interval objevování čísel dmg ve hře.
U Infinite Dmg Thresholdu je pak zajímavé, že se do něj něco počítá a něco ne. % fire dmg navyšuje Infinite Dmg Threshold, oproti tomu bonusy násobících gemů (Trapped, Zeis) ne. U gemů je to pochopitlné, protože se jejich bonus online mění v závislosti na podmínkách (vzdáelnost, cc efekt).
Je ale zajímavé, že bonus do elitek se do Infinite Dmg Threshold nepočítá v případě elitek.
Pro variantu Furnace + SoJ tak vychází Infinite Dmg Threshold nižší i přesto, že samotná hodnota infinite FB DoT je výrazně vyšší (oproti setupu Sunkeeper + RoRG). Tedy jinak řečeno ve variantě Furnace + SoJ je dosahováno Infinite DoT daleko rychleji (nejen, že Infinite Dmg Threshold je nižší, ale současně přímo dodávaná dmg je vyšší).
Infinite Dmg Threshold je hodnota dmg, kterou dohromady musíš dodat (přímo, nepočítá se do toho vrácená dočasná FB DoT), aby se dočasná FB DoT změnila na infinite. DoTka je obecné označení dmg over time. DoTky jsou to všechno, aby to nebylo jednoduché:
- Samotná apocal. je DoTka
- Hydra (jak Blazing, tak Mamoth) je DoTka
- a pak tu je DoT z FB setu, která je nejprve dočasná a až dosáhne dodaná dmg (součet veškeré fire dmg) hodnoty Infinite Dmg Threshold, tak se dočasná FB DoT změní v infinite
Dokud je FB DoT dočasná, tak platí ta první část popisu na FB setu. U dočasné FB DoT platí to dvojité násobení. Ta hodnota "same amount of dmg over 3s" se totiž počítá tak, že se vezme hodnota udělné dmg přímo (Apocal., hydrou, atd.) a vynásobí se znovu % fire bonusem a bonusem za gemy co se násobí (Zeis, Trapped). Přitom ale už v té přímo udělené dmg přímo je fire bonus i bonus Zeis a Trapped jednou započten.
Jakmile se dosáhned Infinite Dmg Threshold a přejde FB DoT do infinite stavu, tak už se všechny bonusy počítají pouze jednou. Už se to totiž nepočítá z přímo udělené dmg, ale přímo 3000% weapon dmg.
Proto ve chvíli přechodu z dočasné na inifinite FB DoT dojde ke snížení dmg (jak najednou zmizí to dvojité násobení). Dočasná FB DoT je proto z tohoto pohledu výhodná. Jenže na druhou stranu dokud není FB DoT infinite, tak pokud nedodáváš další fire dmg, tak dočasná FB DoTka postupně chcípne úplně. To je na druhou stranu velká nevýhoda dočasné FB DoT.
A nedá se říct po třech sekundách. FB DoTka je aplikována průběžně. První sekundu udělíš přímou dmg třeba pomocí Hydry a ta je následující 3s "ve stejné" výši aplikovanána jako dočasná DoT (ve stejné výši píšu do uvozovek, protože to díky dvojitému násobení je více a není to ve stejné výši). Druhou sekundu udělíš další přímou dmg a ta je opět aplikována jako dočasná DoT následující 3s. V tu chvíli se ale už sčítá s tou dmg předchozí po 3s a také s další přímou dmg z Hydry. Proto postupně čísla dmg která vidíš narůstají a svojeho maxima dosáhnou přesně ve chvíli než se dočasná DoT změní na infinite a zmizí dvojí násobení.
Ty ovšem vidíš součet všech DoTek dohromady. Takže jako dočasnou/inifnite FB DoT, tak dohromady posčítanou s přímou dmg Hydry a Apocal.
A aby to celé bylo pro sledování obtížnější, tak u infinite DoT při současném aplikování DoT Apocal., tak se změní interval objevování čísel dmg ve hře.
U Infinite Dmg Thresholdu je pak zajímavé, že se do něj něco počítá a něco ne. % fire dmg navyšuje Infinite Dmg Threshold, oproti tomu bonusy násobících gemů (Trapped, Zeis) ne. U gemů je to pochopitlné, protože se jejich bonus online mění v závislosti na podmínkách (vzdáelnost, cc efekt).
Je ale zajímavé, že bonus do elitek se do Infinite Dmg Threshold nepočítá v případě elitek.
Pro variantu Furnace + SoJ tak vychází Infinite Dmg Threshold nižší i přesto, že samotná hodnota infinite FB DoT je výrazně vyšší (oproti setupu Sunkeeper + RoRG). Tedy jinak řečeno ve variantě Furnace + SoJ je dosahováno Infinite DoT daleko rychleji (nejen, že Infinite Dmg Threshold je nižší, ale současně přímo dodávaná dmg je vyšší).
Kromě toho, že máš malý bonus % do elit, tak hodně ztrácíš za nízkou base dmg SS.McT píše: Jinak pěkně srovnání s Dava_C... Když pomyslím, že nemám Furnance, SoJ a ani ten blbej Sunkeper tak mám podstatně ješě větší ztrátu do elit :-)
Re: Firebird set - obecna pravidla
Já nechápu jak se v tom můžete tak vyznat Já právě myslel že to číslo znamená i maximální možný útok.
Uter: Nechtěl by jsi do toho souboru přidat i kolonku pro výpočet maximálního DMG? Vím, že těch možností tam je asi hodně (gemy, pasivky atd.) ale zase kdyby se to tam postupně doplňovalo tak by z toho pak byl komplexní balík.
Uter: Nechtěl by jsi do toho souboru přidat i kolonku pro výpočet maximálního DMG? Vím, že těch možností tam je asi hodně (gemy, pasivky atd.) ale zase kdyby se to tam postupně doplňovalo tak by z toho pak byl komplexní balík.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Tak jsem si nějakým způsobem poskládla mého wizzarda z věcí co jsem měl v truhle viz http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/17223418, prosím o zhodnocení či nějaké návrhy na zlepšení.
Děkuji
Děkuji
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666 - aktuálně pařím DH
Re: Firebird set - obecna pravidla
McT: maximálního DMG čeho?
Dmg tam máš a to pro infinite FB DoT, to je položka "Tick Size of Infinite Firebird Dot once active". To tě zajímá nejvíce a to je k čemu je ta tabulka celá dobrá :-)
A komplexní balík to už je, protože tam všechny násobiče jsou. Nic tam nechybí.
Ve hře pak můžeš ještě k infinite DoT pro urychlení přidávat zase další přímou dmg, tedy i když je FB DoT už permanentní, tak pořád házet Apocal. a Hydru. Dmg samotné infinite FB DoT je ale o dost větší než ta přímá dmg co můžeš přidat, takže se to dělá hlavně na vyšších GR, kde každá ušetřená sekunda dobrá. Třeba na T6 u RG se ani nemusíš namáhat, ten chcípne rychle i jen pomocí infinite FB DoT (já ze zvyku většinou házím přímou dmg i tady).
Pro variantu buildu SS + Blazing hydra se to více přibližuje. Tedy dmg infinite FB DoT je menší a přímá dmg Blazing hydry je větší. Tedy tam je o to více nutné neustále dávat i přímou dmg.
Maximální dmg kterou bys mohl vidět ve hře je nezajímavé číslo, které sem tam ojediněle uvidíš. Uvidíš ho ještě ve stavu dočasné FB DoT, kdy se povede současně maximální přímá dmg ze všech skillů. Jeho hodnota bude závist na použitých skillech, velké číslo bývá hlavně pro Molten impact když critne ve chvíli kdy je dočasná FB DoT na svojem vrcholu. Tohle číslo je ale pro srovnání gearu stejně nezajímavé.
Dmg tam máš a to pro infinite FB DoT, to je položka "Tick Size of Infinite Firebird Dot once active". To tě zajímá nejvíce a to je k čemu je ta tabulka celá dobrá :-)
A komplexní balík to už je, protože tam všechny násobiče jsou. Nic tam nechybí.
Ve hře pak můžeš ještě k infinite DoT pro urychlení přidávat zase další přímou dmg, tedy i když je FB DoT už permanentní, tak pořád házet Apocal. a Hydru. Dmg samotné infinite FB DoT je ale o dost větší než ta přímá dmg co můžeš přidat, takže se to dělá hlavně na vyšších GR, kde každá ušetřená sekunda dobrá. Třeba na T6 u RG se ani nemusíš namáhat, ten chcípne rychle i jen pomocí infinite FB DoT (já ze zvyku většinou házím přímou dmg i tady).
Pro variantu buildu SS + Blazing hydra se to více přibližuje. Tedy dmg infinite FB DoT je menší a přímá dmg Blazing hydry je větší. Tedy tam je o to více nutné neustále dávat i přímou dmg.
Maximální dmg kterou bys mohl vidět ve hře je nezajímavé číslo, které sem tam ojediněle uvidíš. Uvidíš ho ještě ve stavu dočasné FB DoT, kdy se povede současně maximální přímá dmg ze všech skillů. Jeho hodnota bude závist na použitých skillech, velké číslo bývá hlavně pro Molten impact když critne ve chvíli kdy je dočasná FB DoT na svojem vrcholu. Tohle číslo je ale pro srovnání gearu stejně nezajímavé.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 01.10.2014, 14:45 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Aha tak to nic, takže jednoduše řečeno se snažit mít nejvíce dmg u Tick Size of Infinite Firebird Dot once active... :-) jiná čísla jsou nezajímavá, ale za to jsou pěkná když to tam skáče :-)
Re: Firebird set - obecna pravidla
Ano. U Tick Size of Infinite Firebird Dot once active je cílem mít co největší číslo. Nedá se ale říct, že ostatní čísla jsou nezajímavá. To jsem se tu snažil vysvětlit na předchozí straně, že to není pouze o hodnotě infinite DoT díky dvojímu násobení dočasné FB DoT. Tohle ta tabulka přímo vůbec neřeší.
Infinite Dmg Threshold pak také není úplně nezajímavé číslo. Jak jsem psal, pro T6 je lepší mít spíše vysoký Infinite Dmg Threshold (i když tam je to nakonec skoro jedno, stejně to všechno chcípne rychle), pro vysoké GR naopak spíše nižší (tam už to tak jedno není, s vysokým Infinite Dmg Threshold se bude častěji stávat ztráta DoTky protože nebyla ještě infinite). Je to ale až doplňkový údaj, "Tick Size of Infinite Firebird Dot once active" je nejdůležitější číslo.
hit.man:
Celkově ok, více části výbavy má pak prostor pro mírné zlepšení (vyměnit časem pásek, kalhoty s 570+ armor, rukavice s vit místo Attack sp., boty s AR + armor, offhand s vit místo apoc, atd.). Začal bych s RoRG (aby měl ChC nebo ChD), když padá teď už hodně. A kua kde všichni berete ty EoE? :-)
Infinite Dmg Threshold pak také není úplně nezajímavé číslo. Jak jsem psal, pro T6 je lepší mít spíše vysoký Infinite Dmg Threshold (i když tam je to nakonec skoro jedno, stejně to všechno chcípne rychle), pro vysoké GR naopak spíše nižší (tam už to tak jedno není, s vysokým Infinite Dmg Threshold se bude častěji stávat ztráta DoTky protože nebyla ještě infinite). Je to ale až doplňkový údaj, "Tick Size of Infinite Firebird Dot once active" je nejdůležitější číslo.
hit.man:
Celkově ok, více části výbavy má pak prostor pro mírné zlepšení (vyměnit časem pásek, kalhoty s 570+ armor, rukavice s vit místo Attack sp., boty s AR + armor, offhand s vit místo apoc, atd.). Začal bych s RoRG (aby měl ChC nebo ChD), když padá teď už hodně. A kua kde všichni berete ty EoE? :-)
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Firebird set - obecna pravidla
Aha, takže pokud se nepletu, tak "increase Blizzard damaged" mám skoro zbytečný. Temi mi vlastně zvedá pouze přímou DMG ale ta není tak vysoká.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Ano. Increase Blizzard dmg nijak neovlivní hodnotu infinite DoT, pouze přímou dmg, která je z Apocal. dost malá. Na vysoké GR je pak lepší místo toho defense stat. Na T6 bych klidně nechal. Tam více defense netřeba a trochu to tam urychlí (k infinite DoT se tam stejně skoro nedostaneš). Já aktuálně nemám lepší FB shoulders, takže nemám co řešit a dmg Bliz. používám všude.
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Firebird set - obecna pravidla
To je fajn, aspoň mám co vylepšovat. Můj současný gear zvládá jen GR30 a právě mám problém s tím, abych neumřel, jinak vše padne k zemi rychle. T6 je pro mě v této chvíli rychlá farma .
Co nutně potřebuju, tak je druký Unity a lepší zbraň .
Co nutně potřebuju, tak je druký Unity a lepší zbraň .
Re: Firebird set - obecna pravidla
Já bych se tě chtěl zeptat k čemu máš pasivku Audacity? Vzhledem k tomu co používáš za kouzla, tak je ti zbytečná ne? 15yardů je ve hře dost blízko
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Firebird set - obecna pravidla
Jaj, to jsem včera přehodil a až teď mi to trklo, to není OD ale DO . Tak to byla moje blbost. Měl jsem tam jinak Conflagration. Díky za upozornění.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Conflagration ti Mlok řekne, že je taky na prd :-)
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Firebird set - obecna pravidla
Tak je pravda, že by se hodilo něco na obranu nebo co by si poradil?
Re: Firebird set - obecna pravidla
Unstable anomaly, ti dá v podstatě další život. To používám na vyšší obtížnosti. Ted mám ve výbavě i Dominance, ten ti dá štít. Mám ho teď protože hledám wardeny a v prvním aktu jak po mě hází oštěpy, tak je to dost nepříjemné při probíhání. Jinak místo Dominance mám glass canon
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Firebird set - obecna pravidla
Unstable anomaly mám na hellfire amuletu a strašně mě právě mrzí, že je ten amulet mimo pasivku slabý . Ale zase ta pasivka je opravdu dobrá, to musím uznat.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Proto chodím wardeny, rád bych hellfire s fireskills20% , ChD 100%, ChC 10% a pasivkou :-) jojo žiju ve snu, ale i tak doufám že by se mohl ukovat, aspoň v podobných statech :-)
Re: Firebird set - obecna pravidla
Když něco defensivního tak snad jedině Unstable Anomaly. Na GR často zachrání život. Na T6 solo rifty zbytečnost - měním za Astral presence
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Firebird set - obecna pravidla
Jo tak to bych chtěl taky . Ale demotivovali mě videa na youtube, kde craftil např. 50 ringů a pak si vybíral. Já získal jen jeden a i k měnu ta cesta nebyla nejkratší . Ale určitě někdy ještě zkusím.McT píše:Proto chodím wardeny, rád bych hellfire s fireskills20% , ChD 100%, ChC 10% a pasivkou :-) jojo žiju ve snu, ale i tak doufám že by se mohl ukovat, aspoň v podobných statech :-)