Sentry - Mechanika na pozadí
EDIT: Doplněn FAQ (25.9.2014)
EDIT: Doplněna tabulka porovnání buildů (10.102014) - Tímto děkuji Mlokovy
FAQ:
1. Počítá se +CA/MS/EA dmg na gearu i pro střely z věže? -- ANO
2. Na BP 2.84 a 4.15 je výhodnější +EA dmg na gearu než +CA? -- ANO, nečekejte boost DMG o milióny,ale ANO.
3. EA(cold) vystřelená z věže souští Cull of Weak pasivku? -- ANO
Ahoj.
Jak jsem tak zjistil, většina z Vás vůbec nemá ponětí o tom, jak to všechno na pozadí funguje.
Pokusím se tedy vyrobit menší návod s vysvětlením a přidám odkazy na kalkulátory,tabulky atd.
Taky se budu snažit to průběžně aktualizovat kdykoli se objeví změna v mechanikách věží a věcí s tím spojených.
BreakPoint Atack Speed Sentry, patch 2.1.1
V podstatě jde o to, že Vaše věže se striktně neřídí podle hodnoty AS ve vašem profilu (jejich AS se nezvedá průběžně s vaší AS,ale skokově).
Tzn. Věže mají určité "stropy" rychlosti a dokud nepřekročí další strop, střílejí stále stejně rychle. Ke zvednutí AS věže je potřeba překročit další "strop"
Tyto stropy jsou určené Vaším AS a equipem,který ovlivňuje AS petů. To jsou v současné době pro DH pouze Tasker and Theo rukavice.
Barevná přehledná tabulka BP (BreakPoint):
http://i.imgur.com/GNkLjIu.png
Svislý sloupec je hodnota vašeho AS z profilu viditelné v detailu v inventáři.
Horizontální řádek je hodnota bonusu TaT rukavic, kde číslo za 1 je vždy %AS z legendární vlastnosti. Tedy 1.48 znamená, že na TaT je 48% bonus k AS petů.
Spojnicí těchto hodnot v tabulce je výpočet AS věží a jejich aktuální BP.
Obecně platí, že u 2H kuší by měl být 2,16 BP, u luků 2,84 BP a u 1H nejlépe 4,15 BP,který je ale těžko dosáhnutelný.
Počet výstřelů za 30sec pro určité BP u nejpoužívanějšího buildu. Cluster Arrow(CA) - Mulltishot (MS) - Elemental Arrow (EA)
BP 2,16 = 74 střel = 13x CA, 24x MS, 37x EA
BP 2,84 = 97 střel = 14x CA, 29x MS, 54x EA
BP 4,15 = 150 střel = 14xCA, 36x MS, 100x EA
Jak je vidět, čím vyšší BP, tím je lepší mít bonus dmg k EA, protože poměrová dmg mezi skills je nejvyšší (100střel)
Obecně tedy ohledně BP platí, že je zbytečné zvyšovat na gearu AS pokud tím nedosáhnete dalšího BP !
Kalkulátor BP
http://d3.white.ge/
Tady je jednoduchý a přehledný kalkulátor na BP věží. Pokud by někdo nerozuměl tomu jak to fachčí, nahoďte dotaz ;-).
Tady je tabulka pro srovnání jednotlivých variant buildů. Velmi užitečné
http://data.mlok.net/diablo/
soubor "M6 Builds.xlsx"
Doufám, že jsem mezi DH vnesl trochu světla ohledně skrytých mechanik Sentry a v seriálu budu pokračovat.
Pokud jste v návodu našli nesrovnalost,chybku nebo nefungující odkaz, dejte vědět prosím Překlep se stane každému ;-)
Další díl návodu se bude týkat interních Cooldown věží a skillů, které věže používají.
S přáním vydaženého lovu Váš DH guru
EDIT: Doplněna tabulka porovnání buildů (10.102014) - Tímto děkuji Mlokovy
FAQ:
1. Počítá se +CA/MS/EA dmg na gearu i pro střely z věže? -- ANO
2. Na BP 2.84 a 4.15 je výhodnější +EA dmg na gearu než +CA? -- ANO, nečekejte boost DMG o milióny,ale ANO.
3. EA(cold) vystřelená z věže souští Cull of Weak pasivku? -- ANO
Ahoj.
Jak jsem tak zjistil, většina z Vás vůbec nemá ponětí o tom, jak to všechno na pozadí funguje.
Pokusím se tedy vyrobit menší návod s vysvětlením a přidám odkazy na kalkulátory,tabulky atd.
Taky se budu snažit to průběžně aktualizovat kdykoli se objeví změna v mechanikách věží a věcí s tím spojených.
BreakPoint Atack Speed Sentry, patch 2.1.1
V podstatě jde o to, že Vaše věže se striktně neřídí podle hodnoty AS ve vašem profilu (jejich AS se nezvedá průběžně s vaší AS,ale skokově).
Tzn. Věže mají určité "stropy" rychlosti a dokud nepřekročí další strop, střílejí stále stejně rychle. Ke zvednutí AS věže je potřeba překročit další "strop"
Tyto stropy jsou určené Vaším AS a equipem,který ovlivňuje AS petů. To jsou v současné době pro DH pouze Tasker and Theo rukavice.
Barevná přehledná tabulka BP (BreakPoint):
http://i.imgur.com/GNkLjIu.png
Svislý sloupec je hodnota vašeho AS z profilu viditelné v detailu v inventáři.
Horizontální řádek je hodnota bonusu TaT rukavic, kde číslo za 1 je vždy %AS z legendární vlastnosti. Tedy 1.48 znamená, že na TaT je 48% bonus k AS petů.
Spojnicí těchto hodnot v tabulce je výpočet AS věží a jejich aktuální BP.
Obecně platí, že u 2H kuší by měl být 2,16 BP, u luků 2,84 BP a u 1H nejlépe 4,15 BP,který je ale těžko dosáhnutelný.
Počet výstřelů za 30sec pro určité BP u nejpoužívanějšího buildu. Cluster Arrow(CA) - Mulltishot (MS) - Elemental Arrow (EA)
BP 2,16 = 74 střel = 13x CA, 24x MS, 37x EA
BP 2,84 = 97 střel = 14x CA, 29x MS, 54x EA
BP 4,15 = 150 střel = 14xCA, 36x MS, 100x EA
Jak je vidět, čím vyšší BP, tím je lepší mít bonus dmg k EA, protože poměrová dmg mezi skills je nejvyšší (100střel)
Obecně tedy ohledně BP platí, že je zbytečné zvyšovat na gearu AS pokud tím nedosáhnete dalšího BP !
Kalkulátor BP
http://d3.white.ge/
Tady je jednoduchý a přehledný kalkulátor na BP věží. Pokud by někdo nerozuměl tomu jak to fachčí, nahoďte dotaz ;-).
Tady je tabulka pro srovnání jednotlivých variant buildů. Velmi užitečné
http://data.mlok.net/diablo/
soubor "M6 Builds.xlsx"
Doufám, že jsem mezi DH vnesl trochu světla ohledně skrytých mechanik Sentry a v seriálu budu pokračovat.
Pokud jste v návodu našli nesrovnalost,chybku nebo nefungující odkaz, dejte vědět prosím Překlep se stane každému ;-)
Další díl návodu se bude týkat interních Cooldown věží a skillů, které věže používají.
S přáním vydaženého lovu Váš DH guru
Naposledy upravil(a) Seton dne 10.10.2014, 09:26 hod., celkem upraveno 3 x.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- Quill Rat
- Příspěvky:6
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Tomco#2775
- Bydliště:Prievidza
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Super príspevok. Ďakujem za info. V prepočte som zistil, že mám 11% AS úplne zbytočne a hneď ich aj pretočím na niečo iné
- dohny777
- Wraith
- Příspěvky:166
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dohny#2988
- Bydliště:doma
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Dobre zpracovane info pro zacinajici dhcka. Aspo n nekdo se stara
Tohle ale uz vse vim. Zajimalo by me jak je to ale s bonusem +15% na botach a helme do CA. Plati i pro sentry nebo ne??. Kazdy rika neco jine z tech zkusenych dh a na EN forech taky nikde neni na 100% jak to je...
Pak jeste otazka pokud plati ze ANO nebude lepsi pri As sentry nad 2,84 a 4,15 uz urcite, podle poctu strel rollovat misto CA 》 EA ?? Mela by byt vetsi dmg vysledna logicky...
Bb:)
Tohle ale uz vse vim. Zajimalo by me jak je to ale s bonusem +15% na botach a helme do CA. Plati i pro sentry nebo ne??. Kazdy rika neco jine z tech zkusenych dh a na EN forech taky nikde neni na 100% jak to je...
Pak jeste otazka pokud plati ze ANO nebude lepsi pri As sentry nad 2,84 a 4,15 uz urcite, podle poctu strel rollovat misto CA 》 EA ?? Mela by byt vetsi dmg vysledna logicky...
Bb:)
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Moc hezké, díky za vysvětlení mechaniky...
1) Pořád ale tápu nad těmi breakpointy a na zmíněné dělení dvouruční kuše, luky a jednoručky - je to tak že jsou jen TŘI breakpointy podle těch barev http://i.imgur.com/GNkLjIu.png ? Že sentriny začnou střílet víc až když se dostanu do další barvy v tabulce?
2) Pak jsem ještě nevypozoroval, i když to tak asi je, jestli má stejnej účinek rampouch u sentryny jako kdyby byl ode mě (cold elemental arrow) a tím pádem profituje z pasivky Cull the weak (aniž bych střílel já, jen sentryny).
3) A poslední dotaz: mám se snažit nahradit tuto dobře vykraftěnou kuši za Kridershot s % do cold nebo se vyplatí víc pomalá silná zbraň?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/KryO ... o/48163608 moje sezónní postava - nejvíc jí samozřejmě chybí TaT - Kadila ani bubáci ne a ne dát po 200 paragonech :o( a pak ramena ne a ne lepší padnout... Ale díky Unity se mi včera povedl na HC GR31, takže něco se s tim položit dá...
Díky za rady,
KryON
1) Pořád ale tápu nad těmi breakpointy a na zmíněné dělení dvouruční kuše, luky a jednoručky - je to tak že jsou jen TŘI breakpointy podle těch barev http://i.imgur.com/GNkLjIu.png ? Že sentriny začnou střílet víc až když se dostanu do další barvy v tabulce?
2) Pak jsem ještě nevypozoroval, i když to tak asi je, jestli má stejnej účinek rampouch u sentryny jako kdyby byl ode mě (cold elemental arrow) a tím pádem profituje z pasivky Cull the weak (aniž bych střílel já, jen sentryny).
3) A poslední dotaz: mám se snažit nahradit tuto dobře vykraftěnou kuši za Kridershot s % do cold nebo se vyplatí víc pomalá silná zbraň?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/KryO ... o/48163608 moje sezónní postava - nejvíc jí samozřejmě chybí TaT - Kadila ani bubáci ne a ne dát po 200 paragonech :o( a pak ramena ne a ne lepší padnout... Ale díky Unity se mi včera povedl na HC GR31, takže něco se s tim položit dá...
Díky za rady,
KryON
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
cull by měl fungovat jinak by to nemělo smysl, ta kuše nemá chybu jsi mě nalákal abych crafitl
ale když seženeš pěknou 1h dostaneš se bez tat na další bp určitě koukni do kalkulačky (to dělení je kvůli rychlosti zbraně), to jestli se to vyplatí je asi na dlooouhou diskuzi, osobně preferuju rychlejší zbraň ale musím to taky přepočítat kvůli BP, ale je to složité, musíš přidat někde ats aby jsi dostal další bp, tím si ele ubereš další staty jako cc, cd atd díky kterým by byla syrová dmg zase spíš větší, nejlepší je asi jít někde ke smraďochovi a stopovat si za jak dlouho ho člověk sejme
jinak když by jsi sehnal tat 2,16 bp máš hnedka, případně 2,84 se dá myslím dostat s nějakou takovouhle pěknou 2h s + ats ale to už chce natom trochu popracovat (+ats na amu, beltu atd)
ale když seženeš pěknou 1h dostaneš se bez tat na další bp určitě koukni do kalkulačky (to dělení je kvůli rychlosti zbraně), to jestli se to vyplatí je asi na dlooouhou diskuzi, osobně preferuju rychlejší zbraň ale musím to taky přepočítat kvůli BP, ale je to složité, musíš přidat někde ats aby jsi dostal další bp, tím si ele ubereš další staty jako cc, cd atd díky kterým by byla syrová dmg zase spíš větší, nejlepší je asi jít někde ke smraďochovi a stopovat si za jak dlouho ho člověk sejme
jinak když by jsi sehnal tat 2,16 bp máš hnedka, případně 2,84 se dá myslím dostat s nějakou takovouhle pěknou 2h s + ats ale to už chce natom trochu popracovat (+ats na amu, beltu atd)
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Díky, taky jsem čuměl když od kováře vyšla, skoro mi bylo líto, kolikrát jsem mu zabil ženu (kraft napoprvé). Takže jsou tři breakpointy - 2,16, 2,84 a 4,15...
-
- Doom Knight
- Příspěvky:564
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ficek-2914
- Bydliště:Turnov
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Kryon: pokud se nepletu Kridershot nemá bonus do elementu jen EA ti dává navíc hatred takže můžuš střílet i ty ... Cold % přidává jen etrau (nejsem si jistý krider mi nikdy nepadl)
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
JJ, je možný, že si pletu název s jiným lukem, kterej má % do cold... Myslel jsem samozřejmě ten s těma element %-tama, jak moc se vyplatí na "Cold" build. Bohužel ten luk na ementál jsem poslal dál, aniž bych si uvědomil, co to je, ale naštěstí to zůstalo v klanu :o).
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Ahoj. Předem všem děkuji za zpětnou vazbu, jsem rád, že jsem to nepsal zbytečněKryOn píše:Moc hezké, díky za vysvětlení mechaniky...
1) Pořád ale tápu nad těmi breakpointy a na zmíněné dělení dvouruční kuše, luky a jednoručky - je to tak že jsou jen TŘI breakpointy podle těch barev http://i.imgur.com/GNkLjIu.png ? Že sentriny začnou střílet víc až když se dostanu do další barvy v tabulce?
2) Pak jsem ještě nevypozoroval, i když to tak asi je, jestli má stejnej účinek rampouch u sentryny jako kdyby byl ode mě (cold elemental arrow) a tím pádem profituje z pasivky Cull the weak (aniž bych střílel já, jen sentryny).
3) A poslední dotaz: mám se snažit nahradit tuto dobře vykraftěnou kuši za Kridershot s % do cold nebo se vyplatí víc pomalá silná zbraň?
Díky za rady,
KryON
1)Ano, začnou střílet rychleji až na další barvě v tabulce . Je jedno jaký druh zbraně máš, jen prostě s 2H se vyšších BP dosahuje strašně špatně (4,15 vůbec)
2)Ano, střela EA z věže těží z pasicky CtW
3) Zatím bych nenahrazoval, to by musela padnout jóó sakra dobrá Calamity nebo Nat Slayer a tím se dostat nad 2,8 nejlépe na 4,15 ;-)
Ano, platí i pro střely ze Sentry . Ano, pokud překročíš oba zmíněné BP tak se už vyplatí bonus do EA,kvůli počtu střel a poměrové DMG za 30sec.(psal jsem to v návodu).dohny777 píše:Dobre zpracovane info pro zacinajici dhcka. Aspo n nekdo se stara
Tohle ale uz vse vim. Zajimalo by me jak je to ale s bonusem +15% na botach a helme do CA. Plati i pro sentry nebo ne??. Kazdy rika neco jine z tech zkusenych dh a na EN forech taky nikde neni na 100% jak to je...
Pak jeste otazka pokud plati ze ANO nebude lepsi pri As sentry nad 2,84 a 4,15 uz urcite, podle poctu strel rollovat misto CA 》 EA ?? Mela by byt vetsi dmg vysledna logicky...
Bb:)
Nepleteš. Krinder nepřidává žádné DMG do elementu ani do skills, ale říká, že EA nyní generuje Hatred místo toho aby ho "žrala" ;-). Což ve výsledku samozřejmě zvýší celkové DMG protože se stanete "další věží". Je to ovšem nepraktické na vyšších GR,protože tam člověk prostě nesmí jen tak stát a solit .Bit píše:Kryon: pokud se nepletu Kridershot nemá bonus do elementu jen EA ti dává navíc hatred takže můžuš střílet i ty ... Cold % přidává jen etrau (nejsem si jistý krider mi nikdy nepadl)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Ještě ve vláknu vedle píšeš, že ti přijde, že fire je lepší než cold. Mě příjde zase, že cold má jednu velikou výhodu v těch raketách u clusteru, který proletí i wallery a řízeně jsou schopný (protože jich je pět z výstřelu) pokrýt celou obrazovku, ale taky vyzkoušim.
Jediný, co mi padá jsou sojky :o) těch mam fajrovejch asi pět nebo šest, už se skoro bojim identifikovat před sauroonem, kterej na sojku čeká (nebo čekal) už nehorázně dlouho, snad 300 nebo 400 para :o) na sezóně :o). Nicméně kolem mě zase všichni běhají v TaT, takže rád vyměním. To ale samozřejmě nejde, jedinej kdo dokáže obchodovat s předměty a goldy je ReptileSVK a takovej guru já nejsem :o).
Jediný, co mi padá jsou sojky :o) těch mam fajrovejch asi pět nebo šest, už se skoro bojim identifikovat před sauroonem, kterej na sojku čeká (nebo čekal) už nehorázně dlouho, snad 300 nebo 400 para :o) na sezóně :o). Nicméně kolem mě zase všichni běhají v TaT, takže rád vyměním. To ale samozřejmě nejde, jedinej kdo dokáže obchodovat s předměty a goldy je ReptileSVK a takovej guru já nejsem :o).
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
jojo, Reptile ti to ve hře prodá za 4 bilióny a 5000 ks od každýho Flawless Imperial gemu,doporučuju ;-). Dlouho sem ho tu neviděl,škoda,byla sranda
Btw SoJ je jedinej prsten co mě zatím padl jen jednou a to tak, že měl narollovaný staty z bot nebo pásku nebo nevím
No,ale zpět k DH.
No, abych to upřesnil, píšu tam, že se mi zvedla efektivní DMG,ale na druhou stranu, je problém s kontrolou mobů,kvůli absenci zpomalení! Takže né, že by to bylo vyloženě lepší, jen má ten build jinej poměr DMG/Survivability. Díky CA:LfB a EA:Immolation je podstatně větší DMG proti single target než u cold CA, protože v případě jednoho cíle hitne jen jedna raketa,kdežto granáty z LfB hitnou jeden cíl všechny. EA:Immolation zase vytváří na zemi DoT fire bazének, což je při počtu 4x sentry proti Bossovy veliký plus.
Další věc je, že u cold buildy máš stejně mix elementů (MS a Sentry jsou fire). Kdežto tady je vše Fire,takže vše těží z bonus Fire na gearu, je to málo,ale přece .
O AoE efekt se stará dobrý známý MS s raketama a překvapivě i EA:Immolation, protože jak se věže rozjedou, fire bazénky jsou naprosto všude a tím pádem pokrytí je .
Btw rakety zůstávají u Sentry a MS, což je dostatečný pro 1-5 cílů a cílů kterých je víc 5-x tak to jsou většinou trash mobové a o ty se stará MS+EA.
Btw SoJ je jedinej prsten co mě zatím padl jen jednou a to tak, že měl narollovaný staty z bot nebo pásku nebo nevím
No,ale zpět k DH.
No, abych to upřesnil, píšu tam, že se mi zvedla efektivní DMG,ale na druhou stranu, je problém s kontrolou mobů,kvůli absenci zpomalení! Takže né, že by to bylo vyloženě lepší, jen má ten build jinej poměr DMG/Survivability. Díky CA:LfB a EA:Immolation je podstatně větší DMG proti single target než u cold CA, protože v případě jednoho cíle hitne jen jedna raketa,kdežto granáty z LfB hitnou jeden cíl všechny. EA:Immolation zase vytváří na zemi DoT fire bazének, což je při počtu 4x sentry proti Bossovy veliký plus.
Další věc je, že u cold buildy máš stejně mix elementů (MS a Sentry jsou fire). Kdežto tady je vše Fire,takže vše těží z bonus Fire na gearu, je to málo,ale přece .
O AoE efekt se stará dobrý známý MS s raketama a překvapivě i EA:Immolation, protože jak se věže rozjedou, fire bazénky jsou naprosto všude a tím pádem pokrytí je .
Btw rakety zůstávají u Sentry a MS, což je dostatečný pro 1-5 cílů a cílů kterých je víc 5-x tak to jsou většinou trash mobové a o ty se stará MS+EA.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Moc pěkně zpracované, na DH se chystám až budu spokojen s wizardem.
Chtěl bych se zeptat jestli je DH o dost lepší oproti WZ, při stejné maximální výbavě? DH má hodně sentry které toho evidentně hodně nastřílí, ale zase nějaký tak velký DMG jako WZ. A co se týká do hromadných útoků tak by s WD mohli být na tom stejně.
Má to nějak někdo testováno kdo hrál s oběma postavami?:-) Vím že všude ve statiskách jsou na prvních příčkách DH a WD, ale i tak mě to zajímá :-)
PS: Možná si odpovím sám. WZ zakouzlí blizzard který se nestackuje a DMG se mu stále zvětšuje + hydra už něudělá tolik paseky. Pokud DH má X senter a ty stříli celkem rychle tak mají sice menší DMG, ale v součtu těch útoku udělají více :-) je tomu tak?
Chtěl bych se zeptat jestli je DH o dost lepší oproti WZ, při stejné maximální výbavě? DH má hodně sentry které toho evidentně hodně nastřílí, ale zase nějaký tak velký DMG jako WZ. A co se týká do hromadných útoků tak by s WD mohli být na tom stejně.
Má to nějak někdo testováno kdo hrál s oběma postavami?:-) Vím že všude ve statiskách jsou na prvních příčkách DH a WD, ale i tak mě to zajímá :-)
PS: Možná si odpovím sám. WZ zakouzlí blizzard který se nestackuje a DMG se mu stále zvětšuje + hydra už něudělá tolik paseky. Pokud DH má X senter a ty stříli celkem rychle tak mají sice menší DMG, ale v součtu těch útoku udělají více :-) je tomu tak?
- Serethiel
- Quill Rat
- Příspěvky:22
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Serethiel#2441
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
nevie niekto ci sentry spustaju efekt s helltrapper kuse (act 5 bounty kusa) alebo musim strielat sam ? je tam sanca na hit ....
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
@Serethiel: No to by jsi chtěl trošku moc . Jakože věž bude střílet a u toho ještě vyrábět další věže a pasti.
Ne, nespouštějí abilitu Helltrapperu, musíš tedy přidat ruku k dílu a střílet sám ;-)
Ne, nespouštějí abilitu Helltrapperu, musíš tedy přidat ruku k dílu a střílet sám ;-)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Serethiel
- Quill Rat
- Příspěvky:22
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Serethiel#2441
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
tak to je skoda ale co uz vravel som si ze toto by bolo op kousicek uz asi
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Jedete někdo shakram s tím offhandem na generaci hatred? Je to taky pěkný masakr když to střílejí i věže.
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Prosím do dotoho vlákna dávejte jen dotazy týkající se jeho obsahu, ať si to tu nezasviníme pokud možno ;-). Děkuji . Tzn. machanika věží a jejich hatered spenderů a dotazy s tím spojené.
Chakram jsem zkoušel, ale build není zdaleka tak efektivní jako obdoby s EA. V příštím díle návodu vysvětlím proč
Další věc, co štvala mě a hlavně spoluhráče (monk,barb,JadeWD) je to, že přes ten bordel (zvlášť s runou Twin Chakram) prostě není nic vidět,ale opravdu nic a tak si to JadeWD sosal na prázdno jen podle odhadu, kde asi tak skupinka mobů stojí . T6 ano, GR potenciál, ne e :/
Chakram jsem zkoušel, ale build není zdaleka tak efektivní jako obdoby s EA. V příštím díle návodu vysvětlím proč
Další věc, co štvala mě a hlavně spoluhráče (monk,barb,JadeWD) je to, že přes ten bordel (zvlášť s runou Twin Chakram) prostě není nic vidět,ale opravdu nic a tak si to JadeWD sosal na prázdno jen podle odhadu, kde asi tak skupinka mobů stojí . T6 ano, GR potenciál, ne e :/
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
V tom případě už se těším na další díl, mimochodem super práce díky za ní.
- nizo
- Quill Rat
- Příspěvky:10
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:D3WiLL #2725
- Bydliště:Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
V prvom rade dakujem Setonovi, vdaka ktoremu som konecne pochopil ako to cele funguje. A kedze mi vcera padli Lacuni Prowlers, ktore tusim jedine v hre maju AS, prekopal som cely build na dosiahnutie BP 7 a otestovat ho. http://eu.battle.net/d3/en/profile/D3Wi ... ero/255632 . Kedze mam TaT iba 46% musel som pouzit ako druhy ring Oculus Ring s AS 9. Mam vsak pekny Natalya's Reflection, ktory by som chcel na miesto neho pouzit s AS 7 a profitovat tym zo setu Natalya's Venegance. Staci to vsak iba na BP 6. A tu je moj dotaz, preco pisem. Do toho ringu som narval suter Pain Enhancer a myslel si ze bude procovat a stackovat jeho sekundarnu vlastnost Blood Frenzy 3% AS za kazdeho krvacajuceho nepriatela a tym sa dostanem do vyssieho BP 7. AS sa mi vsak ani nehne, takze sa zda, ze tento gem je bugnuty a nefunguje korektne. Ma tu s tymto niekdo podobne skusenosti ? Hladal som aj po nete, ale nic kloudneho som tam nenasiel. Je mozne, ze ho kvoli tomu nikto nepouziva zatial. Diky za odpoved.
Re: Sentry - Mechanika na pozadí
Opět díky za zpětnou vazbu. Potěší .
@nizo: Ohledně tohoto jsou zde ještě spekulace. Tento gem by měl procovat na základě sentry hitu. První vlastnost je ověřená od pár hráčů,ovšem objevují se i názory, že nefunguje (neaplikuje se bleed pokud je hit z věže). Ohledně druhé vlastnosti jsem zatím nenarazil na jasnou a stručnou odpověď. Budu dál hledat ověřené informace,ale zatím opravdu nevím. Tak či tak, gem procne (když neberu tickety,kde hráči píší, že ne) jen jednou, tzn. bleed se nekumuluje a funguje jen na první salvu věží. tím pádem je Bane of the Powerful lepší volbou ;-).
@nizo: Ohledně tohoto jsou zde ještě spekulace. Tento gem by měl procovat na základě sentry hitu. První vlastnost je ověřená od pár hráčů,ovšem objevují se i názory, že nefunguje (neaplikuje se bleed pokud je hit z věže). Ohledně druhé vlastnosti jsem zatím nenarazil na jasnou a stručnou odpověď. Budu dál hledat ověřené informace,ale zatím opravdu nevím. Tak či tak, gem procne (když neberu tickety,kde hráči píší, že ne) jen jednou, tzn. bleed se nekumuluje a funguje jen na první salvu věží. tím pádem je Bane of the Powerful lepší volbou ;-).
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !