Fire Hydra 2.1.0
Já bych se, ještě zeptal.. těch 10% se zobrazuje v DMG zbraně a nebo ne? Asi ne, že?
Re: Fire Hydra 2.1.0
Ano, zobrazuje.
Re: Fire Hydra 2.1.0
GZ. O tom jsem psal v sekci Obecně, celkem masakr, neuvěřitelný gear po 3 týdnech. Nechápu. Neříkám, že je to špatně, naopak je to dobře, ale takhle to teda na nonseason nepadá, dokonce jsem se o tom bavil o víkendu s kámošema a tvrdí, že to padá víc a kvalitnější kusy.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak pánové, púrosím o radu zkušenějších :-)
Vyhosil jsem toto:
http://imgup.cz/image/gZh
http://imgup.cz/image/gZl
http://imgup.cz/image/gZn
Nasadil toto:
http://imgup.cz/image/gZQ
Nejsem si jistý jestli jsem udělal dobře
Vyhosil jsem toto:
http://imgup.cz/image/gZh
http://imgup.cz/image/gZl
http://imgup.cz/image/gZn
Nasadil toto:
http://imgup.cz/image/gZQ
Nejsem si jistý jestli jsem udělal dobře
Re: Fire Hydra 2.1.0
Dneska jsem si postavil gear/build na trialy. GR 35 je hratelná docela často. Nicméně, pro mě nemá stále smysl, dokud nebudu dávat alespoň GR 39, tak to chodit nebudu. Když si představím jaká je to ztráta času oproti " DH podvodníčkům" tak mě vždycky přejde chuť.Yaka píše:Jinak trial mě hrozně, ale hrozně nebaví, nehodil by sem někdo build se kterým se to dá slušně dát aspoň na klíč 30 (bez změny buildu jsem tahal 28 a 29 klíče zatím, ale zkusil jsem to asi 5x jenom takže žádný zázraky)? Bez mučení přiznám, že řešit zda je Slow time horší nebo lepší než BH či MI kvuli 2 minutám na trialu se mi fakt nechce:(
Změny oproti profilovýmu gearu: Prsteny jsem vzal trifectový RoRG, Unity s CC a CD (šel by ještě lepší prsten, ale nechce se mi nějaký hledat a přerolovávat), amulet s Toxinem zůstal, Cindercoat místo Firebird brnka a do ruky 3750 + 20% Fire Maximus. Familiar místo Teleportu a místo Illusionist Dominance.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Vy asi hrajete všichni single ty t6 rifty počítám, zkouším farmit krom jiného WoW a celkem by se mi hodilo, kdyby jsem mohl běhat společně s někým kdo už jí nepotřebuje pro zvýšení šance na drop, už tak moc nehraju takže víc wizzardů by se hodilo.
Jinak Davo zkusím dnes trial s trochu jiným gearem, Maximus mám i když zdaleka ne tak dobře rolnutý navíc stále čekám na gift, který půjde do sunkeepru, takže i ten základní dmg je u maximusu cca o 300 měnší než s čím to zkoušíš ty. Stejně budu muset dát jednoručku abych mi zůstal bonus na FB set:)
Jinak Davo zkusím dnes trial s trochu jiným gearem, Maximus mám i když zdaleka ne tak dobře rolnutý navíc stále čekám na gift, který půjde do sunkeepru, takže i ten základní dmg je u maximusu cca o 300 měnší než s čím to zkoušíš ty. Stejně budu muset dát jednoručku abych mi zůstal bonus na FB set:)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Dava_C:
Jestli použít Trapped a Zeis v trialu je otázkou. Nebude to tak jednoznačné (že je lepší nepoužít gemy). Zeis má třeba v trialu omezenou funkčnost. U Trapped záleží jak se to postaví (pomoct tomu s ICE armor Frozne Storm). Důvodem proč nemusí být lepší trifecta ring bez gemu je dvojité násobení obou gemů pro dočasnou DoT, které výrazně navýší jejich účinek. A trial je především o dočasné DoT.
Chtělo by to více testů. Já na to ale nemám žádné pořádné ringy. RoRG bych měl aktuálně jen s 6% ChC + 36% ChD, což už není žádný zázrak. A unity mám 3. kus, kde bych mohl díru rerollnout na ChD (a získat tak 5,5% ChC + vyšší hodnotu ChD). Možná unity aspoň zkusím místo jednoho gemu.
Variantu s Familiarem taky zkusím, to by mohlo být dobré když se tím navíc ušetří ilusionist (který pro MI vždy nechávám).
Jestli použít Trapped a Zeis v trialu je otázkou. Nebude to tak jednoznačné (že je lepší nepoužít gemy). Zeis má třeba v trialu omezenou funkčnost. U Trapped záleží jak se to postaví (pomoct tomu s ICE armor Frozne Storm). Důvodem proč nemusí být lepší trifecta ring bez gemu je dvojité násobení obou gemů pro dočasnou DoT, které výrazně navýší jejich účinek. A trial je především o dočasné DoT.
Chtělo by to více testů. Já na to ale nemám žádné pořádné ringy. RoRG bych měl aktuálně jen s 6% ChC + 36% ChD, což už není žádný zázrak. A unity mám 3. kus, kde bych mohl díru rerollnout na ChD (a získat tak 5,5% ChC + vyšší hodnotu ChD). Možná unity aspoň zkusím místo jednoho gemu.
Variantu s Familiarem taky zkusím, to by mohlo být dobré když se tím navíc ušetří ilusionist (který pro MI vždy nechávám).
Re: Fire Hydra 2.1.0
edit, blbost
Jinak, co se týče BoTT, tak ten gem vyloženě nemám rád, zahrál jsem s ním GR 38 na zkoušku, ale o prsa, zdálo se mi, že mám málo damage s ním. Nevím zda by to s BoTP nebylo lepší. Nemám totiž rád, když je něco tak nečitelné jako BoTT. Prakticky nevíš kdy a jestli je aktivní. BoTP má sice omezenou fuknčnost - na začátku nefunguje, u RG funguje jen 70s v tom nejlepším případě, spíše méně, ale víš kdy je on a kdy off. Já jsem stará škola, měl jsem rád prostě staré staty a k tomu d3up.com, kde jsem viděl přírůstek úbytek i změnou 1 bodu do int a bylo to jasné. Gemy se chovají v 5 situacích 5x jinak a zvláště BoTT.
Jinak, co se týče BoTT, tak ten gem vyloženě nemám rád, zahrál jsem s ním GR 38 na zkoušku, ale o prsa, zdálo se mi, že mám málo damage s ním. Nevím zda by to s BoTP nebylo lepší. Nemám totiž rád, když je něco tak nečitelné jako BoTT. Prakticky nevíš kdy a jestli je aktivní. BoTP má sice omezenou fuknčnost - na začátku nefunguje, u RG funguje jen 70s v tom nejlepším případě, spíše méně, ale víš kdy je on a kdy off. Já jsem stará škola, měl jsem rád prostě staré staty a k tomu d3up.com, kde jsem viděl přírůstek úbytek i změnou 1 bodu do int a bylo to jasné. Gemy se chovají v 5 situacích 5x jinak a zvláště BoTT.
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 24.09.2014, 09:40 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Zkusil jsem na trialy build/gear tak, jak popsal Dava_C. Vyměnil oba talenty, nasadil Maximus a vyhodil SoJ+Unity s gemama a nahodil klasicky ringy s nejlepšíma statsama, který jsem našel v bance. Byly fakt nic moc (první byl TMF ring pro WD a bůhví co ten druhý). Každopádně před tím trial 26-27 max. Po změně 30-31 trialy. Teď jsem vyměnil 2 kousky FB setu za lepší (shoulders a chest), tak to možná půjde o něco lépe.
Každopádně díky za radu Dava_C.
Každopádně díky za radu Dava_C.
Re: Fire Hydra 2.1.0
BoTP funguje u RG pořád. Bonus do elitek funguje pořád vždy. A 20% bonus dmg je snapshotnutý ve chvíli přechodu do perma DoT. Takže pouze nebude fungovat po vypršení pro aditivní dmg k perma DoT, což už není takový problém. U RG tedy pouze nesmí vypršet než stihneš nahodit perma DoT. Většinou se to nestane ale párkrát už jsem to zažil (vypršel mi ještě těsně před RG).
BoTT pro variantu bez slow timu se mi také až tak nelíbí. Sice Templář ho s TF procuje poměrně dobře a u RG se dá zajistit aby jel většinu času, ale jak píšeš, tak je blbé, že je tak nečitelný. U Zeisu to sice také nevidíš přesně, ale když jsi dosta daleko, tak je jasné, že funguje.
Na T6 právě kvůli tomu hraju ještě Frozne Storm (na T6 nehraju slow time nikdy).
Na vyšší GR uvidím pro variantu bez slow timu (zkouším hrát obě varianty), jestli nedám BoTP. Navíc zkouším i variantu s Familiarem. Jen ohledně dmg bych bral trochu raději BoTP. Slow aura z BoTT ale také není k zahození, zvlášť pro variantu Familiar, kde nemáš žádný cc. Sice nezpomaluje tak moc, ale lepší než nic.
U trialu právě zkouším také hrát Frozen storm (v téhle variantě je už BoTT určitě lepší než bez gemu), uvidíme jak to půjde pro upravené trialy teď ohledně defense.
BoTT pro variantu bez slow timu se mi také až tak nelíbí. Sice Templář ho s TF procuje poměrně dobře a u RG se dá zajistit aby jel většinu času, ale jak píšeš, tak je blbé, že je tak nečitelný. U Zeisu to sice také nevidíš přesně, ale když jsi dosta daleko, tak je jasné, že funguje.
Na T6 právě kvůli tomu hraju ještě Frozne Storm (na T6 nehraju slow time nikdy).
Na vyšší GR uvidím pro variantu bez slow timu (zkouším hrát obě varianty), jestli nedám BoTP. Navíc zkouším i variantu s Familiarem. Jen ohledně dmg bych bral trochu raději BoTP. Slow aura z BoTT ale také není k zahození, zvlášť pro variantu Familiar, kde nemáš žádný cc. Sice nezpomaluje tak moc, ale lepší než nic.
U trialu právě zkouším také hrát Frozen storm (v téhle variantě je už BoTT určitě lepší než bez gemu), uvidíme jak to půjde pro upravené trialy teď ohledně defense.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Zkoušel jsem trialy a 34 - 36 klíče, žádná změna se nekoná, stále na nic
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
A tak hezký zvyšovat si kameny z takových hodnot, já měl hodně kamenů ještě kolem 30 a zvedat to až na 39 je takové malé martyrium Zkouším nyní variantu s bublinou a runou Time Warp + Teleport Fracture a zdá se mi to celkem fajn. Uvidíme jak to půjde v 39, kde jsem měl zatím jeden "nadějný" pokus, ale bloudění + málo mobů mě stálo moc moc času. Asi bych to nedal i tak, ale ono to půjde, ne že ne A jak vám to padá po patchi u Kadaly? Dala mi dnes ze 3 gamblů 3 legendární 2-handy, ale ne ty co bych chtěl, chci lepší Furnace.Dava_C píše:Zkoušel jsem trialy a 34 - 36 klíče, žádná změna se nekoná, stále na nic
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak to ti závidím to odhodlání, mě to prostě nebaví ani z té 36 se dostávat na 39, pak už by mě občas bavilo to zkoušet a testovat a zlepšovat se na té 39/40, ale fakt mi to za to nestojí se tam 40 minut hrabat, radši v klidu chodím T6, GR prostě sux. Kadala 2/1000 (chestky).
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Já udělal pár kamenů dříve (kolem 5) s kámošem DH, ale nedělali jsme to, abychom pak jeli každej solo, taky radši vyrankuju vše sám. Nepochybuju o tom, že ti lidi v topu dělají desítky 40+ kamenů s DH a pak zkoušejí štěstí, jejich věc, budou nahoře rychleji, ale to mě žíly netrhá, navíc hra to umožňuje a doslova k tomu vybízí. Pro mě není problém si to zvednout i z 25, akorát to bere víc toho času no. A když už si pak uděláš aspoň 5 kamenů na 39 GR a máš gear + štěstí na proc, tak je slušná šance to dát. Tím zvedáním si alespoň člověk vydělá shardy, gambluje a je šance si polepšit. Já si dneska přerolloval EoE amulet z 93 % na 98 % crit dmg, Blizzard na ramenech ze 14 % na 15 % (stálo to pár desítek melounů), ale i takové maličké posuny mi dělají radostDava_C píše:Tak to ti závidím to odhodlání, mě to prostě nebaví ani z té 36 se dostávat na 39, pak už by mě občas bavilo to zkoušet a testovat a zlepšovat se na té 39/40, ale fakt mi to za to nestojí se tam 40 minut hrabat, radši v klidu chodím T6, GR prostě sux. Kadala 2/1000 (chestky).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Nezkoušel někdo běhat s hexing gatěma, funguje těch 25% dmg navíc vždy? Má cenu měnit za cindercoat v mém případě?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BIiz ... o/47414498
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BIiz ... o/47414498
Re: Fire Hydra 2.1.0
Za mě mírné zlepšení v trialu po patchi.
7 pokusů a výsledné klíče:
- 2x GR37 (tenhle klíč jsem před patchem nedal ani jednou)
- 4x GR36 (ten jsem dával před patchem málokdy)
- 1x GR35
A může se občas zadařit i GR38 klíč, jednou mi utek opravdu těsně (ani ne půl sekundy). Je ale pravda, že jsem zase lehce změnil build. Dal jsem také Familiar. Nechal jsem Frozne storm. A místo GC (s Frozen storm už hodně malá tougness s Maximem) jsem dal EE (to mi až teď napadlo, že by s Frozen storm také nebylo tak špatné). Takže pasivky Blur, Astral presense (na trialy používám vždy, bez ní jsem vždy o něco horší, protože sem tam nemám někde Blizard. kde by včas už měl být), Dominance (také nutnost s Frozen storm) a EE.
herba:
Rovnou je vyhodoď a nech Cindercoat. Dmg bonus z hexing pants se nezapočítává do perma DoT, tedy jsou úplně k ničemu. Cíleně testovalo několik lidí z US fóra.
7 pokusů a výsledné klíče:
- 2x GR37 (tenhle klíč jsem před patchem nedal ani jednou)
- 4x GR36 (ten jsem dával před patchem málokdy)
- 1x GR35
A může se občas zadařit i GR38 klíč, jednou mi utek opravdu těsně (ani ne půl sekundy). Je ale pravda, že jsem zase lehce změnil build. Dal jsem také Familiar. Nechal jsem Frozne storm. A místo GC (s Frozen storm už hodně malá tougness s Maximem) jsem dal EE (to mi až teď napadlo, že by s Frozen storm také nebylo tak špatné). Takže pasivky Blur, Astral presense (na trialy používám vždy, bez ní jsem vždy o něco horší, protože sem tam nemám někde Blizard. kde by včas už měl být), Dominance (také nutnost s Frozen storm) a EE.
herba:
Rovnou je vyhodoď a nech Cindercoat. Dmg bonus z hexing pants se nezapočítává do perma DoT, tedy jsou úplně k ničemu. Cíleně testovalo několik lidí z US fóra.
Re: Fire Hydra 2.1.0
37 to už je krása. Gz.Mlok píše:Za mě mírné zlepšení v trialu po patchi.
7 pokusů a výsledné klíče:
- 2x GR37 (tenhle klíč jsem před patchem nedal ani jednou)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Já jsem skeptickej pokud jde o Hex kalhoty, za mě ne :-) Navíc běhat jak pošuk, někdy ti zachrání život to, že v klidu stojíš a nemusíš nikam běhat, prostě se mi to neosvědčilo.herba píše:Nezkoušel někdo běhat s hexing gatěma, funguje těch 25% dmg navíc vždy? Má cenu měnit za cindercoat v mém případě?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BIiz ... o/47414498
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Fire Hydra 2.1.0
Ja pred patchem max klic 27 dnes 31 jen tak lehce ale musim pro objektivnost priznat ze to bylo poprve s unity ringem, ale zase na druhou stranu jsem se to jeste poradne nenaucil hrat radeji jedu T6 rifty u nichz se muzu divat na telku :-) ta obtiznost celeho D3 je legracni.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Zkus nějaký pořádný GR a uvidíš jak je legrační :-Dbabacho píše:ta obtiznost celeho D3 je legracni.