Fire Hydra 2.1.0
A) A jak zajistím to abych to DoTky dal maximální dmg? hodit blizzard, BH a hydru zaráz a pak čekat co se bude dít?
B) Stím Zeisem, když jsem příliš daleko tak se do toho nezapočítává? Já myslel že tam pak už hranice není Ale i tak se snažím dodržet tu hranici těch yardů.
C) Když dávám za sekundu vělký dmg, zasahujete do toho dalšimi blizardy a nebo to necháváte být do té doby dokud je tam přiměřený dmg? Nejsem schopný vypozorovat to, jestli dalším blizzardem to zruším a nebo ne.
B) Stím Zeisem, když jsem příliš daleko tak se do toho nezapočítává? Já myslel že tam pak už hranice není Ale i tak se snažím dodržet tu hranici těch yardů.
C) Když dávám za sekundu vělký dmg, zasahujete do toho dalšimi blizardy a nebo to necháváte být do té doby dokud je tam přiměřený dmg? Nejsem schopný vypozorovat to, jestli dalším blizzardem to zruším a nebo ne.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak já určitě také nebudu pořád hrát GR a také si dám oddech u T6.
A teď aktuálně BDF dával info na US fóru:
"Solved the blizzard + firebird mystery. The correct damage is being dealt, but the tick rate is being sped up which makes the numbers being summed up into that displayed tick into a lower value."
Pro ty co nejsou v obraze. Pokud se k perma FB DoT přidal Blizzard, tak dmg ticky ve hře najednou ukazovaly nižší čísla než bylo očekáváno a byla tedy obava, zda Blizzard nějakou interakcí dmg nesnižuje. BDF udělal testy, kdy prošel záznam videa snímek po snímku a tam našel, že sice čísla jsou nižší, ale najednou už se nezobrazují po 0,8s jako te standardně pro FB DoT, ale zobrazují se častěji. A jejich součet za měřený čas je správné očekávané číslo (tedy součet dmg FB DoT a Blizz. DoT).
Já jsem si myslel, že to takhle nejspíš bude, ale jisté to nebylo a bez ověření to byly jen dohady.
Z toho ale vyplývá jedna velmi důležitá věc pro všechny. Dmg si vůbec jednoduše nelze srovnávat dle toho co to ukazuje za čísla ve hře. Protože tam na první pohled není šance nijak poznat, že čísla jsou po jiných časových intervalech a tedy jen zběžně sledování čísel je zcela zavádějící.
Sledování čísel funguje spolehlivě pouze pro samostatnou perma DoT když se současně neaplikuje žádná další dmg. Tam si to ten interval 0,8s drží a čísla si lze srovnat.
McT:
A) pokud hraješ variantu BH + Strongarmy, tak dosáhneš perma DoT dost rychle. Potřebuješ na to udělit 9000% dmg. Některé bonusy (jako třeba ty které jsou vidět v profile DPS) ten limit navyšují a některé ne a přitom ty co limit nenavyšují, tak se počítají do udělné dmg pro dosažení toho limitu. Tím je např. Zeis a Trapped. Pro představu příklad: Kdybys neměl žádné bonusy a dával dmg pouze Apocal., tak bys jich potřebal celých 9 pro dosažení perma DoT. Se Zeisem a Trapped jich bude stačit už jen 6. Oproti tomu třeba MW to nijak neovlivní, protože o 20% navýší jak ten limit který musíš dosáhnout, tak udělnou dmg.
V případě BH + Apocal. + Hydra to bude velmi rychle
B) Pro Zeis nevadí, že jsi příliš daleko, vždy pojede už na maximum. Problém bude v tom, že když se vzdálíš moc, tak zcela ztratíš perma DoT a tedy Zeis nebude mít už co násobit
C) Pokud už dosáhneš perma DoT, tak to je hlavní dmg. Další přidaná navíc (Blizz., Hydra, BH) tomu ale pořád trochu pomůže. A když to jde (hlavně u RG), tak určitě přidávat co můžeš. Samozřejmě u Apocal. pokud ještě předchozí neskončila, tak nemá smysl házet další, protože se nestackuje.
K zobrazovaným číslům už napsal dost vlivů Dava_C. Pak tu je ten aktuální rozluštěný rébus, co popisuju na začátku příspěvku. A pak tu je ještě rozdíl dočasná DoT x perma DoT ve dvojitém násobení některý bonusů (Fire dmg, Trapped, Zeis). Díky tomu těsně před přechodem dočasné DoT bude dmg větší a přechodem se o něco sníží (jak už perma DoT započítá ty bonusy jen jednou).
A teď aktuálně BDF dával info na US fóru:
"Solved the blizzard + firebird mystery. The correct damage is being dealt, but the tick rate is being sped up which makes the numbers being summed up into that displayed tick into a lower value."
Pro ty co nejsou v obraze. Pokud se k perma FB DoT přidal Blizzard, tak dmg ticky ve hře najednou ukazovaly nižší čísla než bylo očekáváno a byla tedy obava, zda Blizzard nějakou interakcí dmg nesnižuje. BDF udělal testy, kdy prošel záznam videa snímek po snímku a tam našel, že sice čísla jsou nižší, ale najednou už se nezobrazují po 0,8s jako te standardně pro FB DoT, ale zobrazují se častěji. A jejich součet za měřený čas je správné očekávané číslo (tedy součet dmg FB DoT a Blizz. DoT).
Já jsem si myslel, že to takhle nejspíš bude, ale jisté to nebylo a bez ověření to byly jen dohady.
Z toho ale vyplývá jedna velmi důležitá věc pro všechny. Dmg si vůbec jednoduše nelze srovnávat dle toho co to ukazuje za čísla ve hře. Protože tam na první pohled není šance nijak poznat, že čísla jsou po jiných časových intervalech a tedy jen zběžně sledování čísel je zcela zavádějící.
Sledování čísel funguje spolehlivě pouze pro samostatnou perma DoT když se současně neaplikuje žádná další dmg. Tam si to ten interval 0,8s drží a čísla si lze srovnat.
McT:
A) pokud hraješ variantu BH + Strongarmy, tak dosáhneš perma DoT dost rychle. Potřebuješ na to udělit 9000% dmg. Některé bonusy (jako třeba ty které jsou vidět v profile DPS) ten limit navyšují a některé ne a přitom ty co limit nenavyšují, tak se počítají do udělné dmg pro dosažení toho limitu. Tím je např. Zeis a Trapped. Pro představu příklad: Kdybys neměl žádné bonusy a dával dmg pouze Apocal., tak bys jich potřebal celých 9 pro dosažení perma DoT. Se Zeisem a Trapped jich bude stačit už jen 6. Oproti tomu třeba MW to nijak neovlivní, protože o 20% navýší jak ten limit který musíš dosáhnout, tak udělnou dmg.
V případě BH + Apocal. + Hydra to bude velmi rychle
B) Pro Zeis nevadí, že jsi příliš daleko, vždy pojede už na maximum. Problém bude v tom, že když se vzdálíš moc, tak zcela ztratíš perma DoT a tedy Zeis nebude mít už co násobit
C) Pokud už dosáhneš perma DoT, tak to je hlavní dmg. Další přidaná navíc (Blizz., Hydra, BH) tomu ale pořád trochu pomůže. A když to jde (hlavně u RG), tak určitě přidávat co můžeš. Samozřejmě u Apocal. pokud ještě předchozí neskončila, tak nemá smysl házet další, protože se nestackuje.
K zobrazovaným číslům už napsal dost vlivů Dava_C. Pak tu je ten aktuální rozluštěný rébus, co popisuju na začátku příspěvku. A pak tu je ještě rozdíl dočasná DoT x perma DoT ve dvojitém násobení některý bonusů (Fire dmg, Trapped, Zeis). Díky tomu těsně před přechodem dočasné DoT bude dmg větší a přechodem se o něco sníží (jak už perma DoT započítá ty bonusy jen jednou).
Re: Fire Hydra 2.1.0
To s tou densitou mobů by opravdu mohli pořešit, je to opravdu jako hod kostkou, taky se mi zdá, že to je jak kdy, někdy prázdné chodby a bloudění, někdy o elity doslova zakopávám.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Díky za vysvětlení. JJ jedu jinak BH + Strongarmy, Apocalypsu a hydru. Pro větší DMG mi hlavně teď chybí SoJ a Sunkeeper (Furnance). Jinak je tedy jedno jak jdou kouzla po sobě, "ono" se to nějak samo nastackuje a perma DoT se rozjede. Poté jen přiživovat Blizzardem a občas BH i pro záchranu života
S těmi čísli u těch útoků, je to fakt zavádějící a celkem hodně matoucí. Jedině si pak ten DMG sám spočítat, zapnout viditelnost životů nepřátel a hledat kolik se odečítá. To ale v boji není tak moc reálné. I tak si stejně útok nechám zaplý, viditelnost životů u nepřátel se mi moc nelíbí
Ohledně prázdných chodeb... Aspoň to není stále stejné, jednou jich tam máš hodně, někdy přiměřeně a nekdy opravdu hodně málo. Kdyby to bylo stále vyrovnané, možná by se z toho stal stereotip
S těmi čísli u těch útoků, je to fakt zavádějící a celkem hodně matoucí. Jedině si pak ten DMG sám spočítat, zapnout viditelnost životů nepřátel a hledat kolik se odečítá. To ale v boji není tak moc reálné. I tak si stejně útok nechám zaplý, viditelnost životů u nepřátel se mi moc nelíbí
Ohledně prázdných chodeb... Aspoň to není stále stejné, jednou jich tam máš hodně, někdy přiměřeně a nekdy opravdu hodně málo. Kdyby to bylo stále vyrovnané, možná by se z toho stal stereotip
Re: Fire Hydra 2.1.0
Pořešit by to chtělo. Bohužel věta z blue postu
While this is not something we're likely to perfect in one fell swoop, we will indeed be making adjustments to Greater Rift monster density in future patches.
u nich znamená. Víme o tom, ale zatím na to úplně kašlem. A možná někdy v daleké budoucnoti se uráčíme s tím něco udělat.
While this is not something we're likely to perfect in one fell swoop, we will indeed be making adjustments to Greater Rift monster density in future patches.
u nich znamená. Víme o tom, ale zatím na to úplně kašlem. A možná někdy v daleké budoucnoti se uráčíme s tím něco udělat.
Rozmanitost proti stereotypu si mohou dovolit v normálních riftech. Ale ne v GR, dle kterých se dělají žebříčky.McT píše:Ohledně prázdných chodeb... Aspoň to není stále stejné, jednou jich tam máš hodně, někdy přiměřeně a nekdy opravdu hodně málo. Kdyby to bylo stále vyrovnané, možná by se z toho stal stereotip
Re: Fire Hydra 2.1.0
Můžeš mi prosím hodit nějakej odkaz na df.com pokud o nějakým víš, kde se tohle řeší..?Mlok píše:To je jednoduché.
Hydra dmg na gearu nefunguje s Mamoth hydrou (a nevypadá, že by to jen tak opravili, stejně jako Mamoth hydra nefunguje s AS), takže to si rovnou škrtni. Můžeš použít buď + Blizz. dmg nebo defense stat.
Jakýkoliv skill u kterého musíš stát na místě je na vyšší GR zcela nepoužitelný (na GR38+ už je někdy i problém ta krátká chvilka stání na místě než vyvoláš hydru nebo Blizz. zvlášť s pomalou obouručkou se kterou to trvá déle; v tomhle se mi líbí hraní se Sunkeeperem se kterým ta prodleva je mírně kratší), tedy včetně MM.
Včera mi dropnul hezkej offhand a shoulders - kde mám na obou +15% Hdyra damage. Na offhandu se ho nezbavím jelikož jsem muset rollnout CHC (naštěstí mám ještě jeden podobnej kousek). Na ramenách jsem to rollnul asi na 30 pokus a nechtěl jsem to dát pryč. Armor je mnohem snadnější tam rollnout.
Chtěl jsem vyzkoušet jak je to účinné. Zkoušel jsem TaT a Blazing Hydru ale dmg je podstatně nižší, jelikož nemám AtackSpeed.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Děkuji. Shoulders rollnu na Armor, kdyby to náhodou Blizzard předělal tak to rollnu zpět.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Ještě máš možnost shánět nový kus a tenhle schovat. Sice teď jsou daleko snáze dostupné goldy, pokud ale reroll vyskočí do příliš vysokých hodnot, tak je to stejně konečná. A na reroll zpět můžeš potřebovat zase hodně pokusů.
Na druhou stranu tam máš jen 10% life, takže to také tak zázračný roll není a nový kus můžeš naopak řešit až to někdy opraví, protože to zase bude bůhví kdy.
Já mám třeba teď na Strongarmech už také pomalu limit na reroll za goldy i když vždy nějaké nafarmím pomocí gemu. Už jsem totiž na 15mil. za reroll a pořád se to zvyšuje. Takže už na to 1% kašlu (mám tam 19% fire).
Na druhou stranu tam máš jen 10% life, takže to také tak zázračný roll není a nový kus můžeš naopak řešit až to někdy opraví, protože to zase bude bůhví kdy.
Já mám třeba teď na Strongarmech už také pomalu limit na reroll za goldy i když vždy nějaké nafarmím pomocí gemu. Už jsem totiž na 15mil. za reroll a pořád se to zvyšuje. Takže už na to 1% kašlu (mám tam 19% fire).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Nový kus shánět zatím nemusím. Mám v truhle ještě jeden, který má mnohem lepší roll +495int, +470vit, +cca 550armor Jen si teď z hlavy nevybavím jestli má ještě nějaký další stat. Takže teď jde jen o to porovnat, kterej je lepší - jestli ten v truhle nebo ten co teď nosím s tím, že bych rollnul +armor za hydru. Myslím, že bude lepší ten co je v truhle kvůli lepším statům (+10% life mě zas tolik nevytrhne). Ale to musím zkusit.
Prachy na rerolly neřeším. Stačí nasadit MF gear (Goldskin + rukavice + prsten) a za chvilku je peněz dost. Navíc když se poštěstí Vault.
Dneska plánuju několik několik změn:
Firebird armor místo Cindercoatu + Magefisty + Unity
Sunkeeper místo SS (ideálně s dobrým elementem pro použití EE místo GlassCannonu)
Safe Passage místo Wormhole na Teleportu
Uvidím zda to bude mít efekt
Prachy na rerolly neřeším. Stačí nasadit MF gear (Goldskin + rukavice + prsten) a za chvilku je peněz dost. Navíc když se poštěstí Vault.
Dneska plánuju několik několik změn:
Firebird armor místo Cindercoatu + Magefisty + Unity
Sunkeeper místo SS (ideálně s dobrým elementem pro použití EE místo GlassCannonu)
Safe Passage místo Wormhole na Teleportu
Uvidím zda to bude mít efekt
Re: Fire Hydra 2.1.0
Jsem teď zabrousil na General discusion na US bnetu a na první stránce jsou 4 thready o strašnosti Trialů .
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
2 pokusy GR 39
RNGod mi moc nepřál
http://imgup.cz/images/2014/09/18/GR39.jpg Omajgad
http://imgup.cz/images/2014/09/18/GR39sux.jpg nikdo na světě by tento typ riftu nedal ani s Conduitem, prasárna, už jen samotná mapa
RNGod mi moc nepřál
http://imgup.cz/images/2014/09/18/GR39.jpg Omajgad
http://imgup.cz/images/2014/09/18/GR39sux.jpg nikdo na světě by tento typ riftu nedal ani s Conduitem, prasárna, už jen samotná mapa
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Ahoj všem, mám jen dva dotazy. Když všichni používají unity, proč nikdo nezkusí ten set co vyvolá všechny followery, pak by se účinek výrazně zlepšil. teď pobere 50% pak by člověk dostával pouze 25%.
Druhý dotaz, já hraji se zaměřením na fire, ale blizzard mám s frozen solid. Pak se mi daří elitky zabít aniž by se vůbec pohnuli. Má tohle šanci i výše, neb bude problém v tom, že nebudu stíhat čas?
Díky a ať se daří....jinak ta kostka mi ještě nepadla ani jednou a to jsem v 2.1 nahrál už docela dost. Je to jako s RoRG, trvalo mi 600 bounties než mi padl.
Druhý dotaz, já hraji se zaměřením na fire, ale blizzard mám s frozen solid. Pak se mi daří elitky zabít aniž by se vůbec pohnuli. Má tohle šanci i výše, neb bude problém v tom, že nebudu stíhat čas?
Díky a ať se daří....jinak ta kostka mi ještě nepadla ani jednou a to jsem v 2.1 nahrál už docela dost. Je to jako s RoRG, trvalo mi 600 bounties než mi padl.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Unity na followerech z asheary nefunguje. pouze na tvém hlavním pomocníkovi.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Frozen Solid připadá v úvahu pouze do varianty buildu se Sparkerem a tedy 2x Hydrou. Sem tam to někdo hraje i na vyšší GR. Je to ale podle mě slabší (mně to navíc vůbec nesedí ani stylem hry, také jsem to zkoušel a slušný SS mám).
Jak už napsal space7, na vyvolaných followerech unity nefunguje. Ono ale i kdyby fungoval, tak plný Ashera set není možné nasadit současně s FB setem ani při použití RoRG a jednoručky.
Dava_C: Ten první pokus byl těsný. Ta druhá mapa je o ničem (ta zdrží i když není zrovna až tak velká).
Jak už napsal space7, na vyvolaných followerech unity nefunguje. Ono ale i kdyby fungoval, tak plný Ashera set není možné nasadit současně s FB setem ani při použití RoRG a jednoručky.
Dava_C: Ten první pokus byl těsný. Ta druhá mapa je o ničem (ta zdrží i když není zrovna až tak velká).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Zdravím - podařilo se mi dosbírat set, je to opravdu úlet, stihl jsem večer jen jeden GR a to jsem se držel zpátky v trialu, protože samozřejmě změna stylu hraní atd.. zastavil jsem trial na 27 - GR jsem s tímhle dal s 5 minutovou rezervou včetně zabitého guarda. Upřímně řečeno - kam se na tohle hrabe WD na předešlém patchi s fetishema...
Potřeboval bych poradit, kde vytahnout toughnes. Itemy jsou rolnuté jak jsou bohužel, chybí HP (možná doplnit z paragonu?).
Buffed staty jsou:
hp 300 000
all res 1500-1700
armor 9900
Jako první ted plánuju gamblit amulet kvuli třetímu gemu.
Díky za pomoc
Potřeboval bych poradit, kde vytahnout toughnes. Itemy jsou rolnuté jak jsou bohužel, chybí HP (možná doplnit z paragonu?).
Buffed staty jsou:
hp 300 000
all res 1500-1700
armor 9900
Jako první ted plánuju gamblit amulet kvuli třetímu gemu.
Díky za pomoc
Re: Fire Hydra 2.1.0
Amulet u Kadaly je děsně neefektivní. To pravděpodobně jen utopíš hrozně moc shardů a výsledek žádný.
Jako první pro aktuální variantu jak to máš postavené bych udělal nový Aughilds armor. To je poměrně snadné aby se povedl int + vit + 550+ armor. U Kadaly bych začal helmlou. FB helma padá s int + socket, takže se povede velmi brzo aby vyšla s int + vit + 6% ChC + socket. To ti pomůže hodně, protože máš málo life a na helmě je vysoký roll vit.
A pokud nemáš unity, tak u Kadaly už raději kupovat ringy než amulety. Kromě unity máš šanci i na SoJ.
A light SoJ se moc nevyplatí. Pokud máš Sunkeeper a Powerfull gem, tak SoJ za dmg do elitek přidá 1,75 / 1,45 = 1,207. Tedy přidá 20,7% dmg do elitek.
Kdybys místo toho měl jakýkoliv ring s int + ChC + ChD + Socket, tak ti pro tvoje aktuální staty přidá 17% do všech mobů (počítal jsem pro ring s 6% ChC a 46% ChD). V tomhle případě by byl lepší i perfektn roll rare ringu, který není problém sehnat, protože můžeš udělat obrovské množství pokusů (a ta trošku nižší int na rare ringu neudělá skoro žádný rozdíl).
Nebo lépe rovnou dát unity, ale to asi nemáš dva kousky, když ho nepoužíváš.
A kdybys takový ring s ChD dal, tak budeš mít už poměrně dost ChD (a navíc zatím nízký roll na tom amuletu) a klidně bych pak na amuletu z těch 74% ChD udělal díru. Při tom ringu s 6% ChC + 46% Chd by ztráta Chd na amuletu snížila dmg jen o 13%. Kdybys měl na tom amuletu rerollnuto více, tak už ta ztráta bude o něco větší. Z ideálních 100% bys přišel už o 17% dmg.
Gem přidá dmg více než bys ztratil na tom amuletu.
Případně můžeš zatím zkusit i rare amulet. Sice by zase měl nižší int, ale to se dá přežít. Na rare amuletu se navíc může povést i kombinace fire dmg + ChC + ChD + socket, což řeší problém nižšího rollu int na amuletu.
Jako první pro aktuální variantu jak to máš postavené bych udělal nový Aughilds armor. To je poměrně snadné aby se povedl int + vit + 550+ armor. U Kadaly bych začal helmlou. FB helma padá s int + socket, takže se povede velmi brzo aby vyšla s int + vit + 6% ChC + socket. To ti pomůže hodně, protože máš málo life a na helmě je vysoký roll vit.
A pokud nemáš unity, tak u Kadaly už raději kupovat ringy než amulety. Kromě unity máš šanci i na SoJ.
A light SoJ se moc nevyplatí. Pokud máš Sunkeeper a Powerfull gem, tak SoJ za dmg do elitek přidá 1,75 / 1,45 = 1,207. Tedy přidá 20,7% dmg do elitek.
Kdybys místo toho měl jakýkoliv ring s int + ChC + ChD + Socket, tak ti pro tvoje aktuální staty přidá 17% do všech mobů (počítal jsem pro ring s 6% ChC a 46% ChD). V tomhle případě by byl lepší i perfektn roll rare ringu, který není problém sehnat, protože můžeš udělat obrovské množství pokusů (a ta trošku nižší int na rare ringu neudělá skoro žádný rozdíl).
Nebo lépe rovnou dát unity, ale to asi nemáš dva kousky, když ho nepoužíváš.
A kdybys takový ring s ChD dal, tak budeš mít už poměrně dost ChD (a navíc zatím nízký roll na tom amuletu) a klidně bych pak na amuletu z těch 74% ChD udělal díru. Při tom ringu s 6% ChC + 46% Chd by ztráta Chd na amuletu snížila dmg jen o 13%. Kdybys měl na tom amuletu rerollnuto více, tak už ta ztráta bude o něco větší. Z ideálních 100% bys přišel už o 17% dmg.
Gem přidá dmg více než bys ztratil na tom amuletu.
Případně můžeš zatím zkusit i rare amulet. Sice by zase měl nižší int, ale to se dá přežít. Na rare amuletu se navíc může povést i kombinace fire dmg + ChC + ChD + socket, což řeší problém nižšího rollu int na amuletu.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Hmm Soj vyměnit nebude problém, ringů mám mraky včetně skvělých rollů a je pravda, že na to jsem zapomněl, že tam mám light SoJ. Unity mám jeden s 6% CC připravený na socket místo ChD (je tam nějaký zbytečný stat, který přeroluju na socket) bohužel jak píšeš, mám zatím jen jeden.
Dávat socket na amuletu místo ChD mi přišlo neefektivní, nepočítal jsem to - opravdu se to vyplatí? Hlava je nejslabší kus FB setu, který mám - zkoušel jsem gamblit celou dobu ruce a i přes cca 400 pokusů nic. Nakonec mi dva dny zpátky dal RG aspoň ty dobře rolnuté magefisty.
Dobře tedy - začnu armor chestou, gamble hlavu a vyměním ten ring. Hodně mě překvapilo, jak snadno to jde i se současnými staty, vyzkouším variantu bez teleportu s BH, abych si na to trochu zvyknul.
Zatím díky
Dávat socket na amuletu místo ChD mi přišlo neefektivní, nepočítal jsem to - opravdu se to vyplatí? Hlava je nejslabší kus FB setu, který mám - zkoušel jsem gamblit celou dobu ruce a i přes cca 400 pokusů nic. Nakonec mi dva dny zpátky dal RG aspoň ty dobře rolnuté magefisty.
Dobře tedy - začnu armor chestou, gamble hlavu a vyměním ten ring. Hodně mě překvapilo, jak snadno to jde i se současnými staty, vyzkouším variantu bez teleportu s BH, abych si na to trochu zvyknul.
Zatím díky
Re: Fire Hydra 2.1.0
Já už měsíc dělám jen amulety u tý cikánky, je to černá díra, ale nedá se svítit .
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔