Vyzkoušeno hodně variant (kombinace fire dmg, physical dmg, 2H kuše, apod.) - ale stejně jsem zakotvil na stávajícím cold buildu (i díky radám zkušenějších DH), pro inspiraci mrkněte na profil. Hraje tak většina top DH. Samozřejmě zaléží co vám padne za equip. Je to o lazení detailů (počínaje kobinací equipu, konče BP sentry). Nicméně mě hlavně mrzí, že už zase po měsící hraní (hraju obden) není moc kam DH posunout, gemy co nosím už budu mít taky skoro všechny na 50 lvl, pak už šance na vylepšení drasticky klesá. Poslední co bych ještě upotřebil, je slušný Kridershot
http://eu.battle.net/d3/en/item/kridershot
Výsledkem je, že hrajeme v silné partě GR 44 - 49 (nej složení je stun monk + support WD + 2 DH s max dmg). Sólo prakticky nehraji, co jsem zkusil pár runů, tam jdu efektivně tak GR38, i 40 bych asi stihl, kdyby se rollnula slušná mapa, ale samotného mě to příliš nebaví, tak netestuju.
Pokud jde o trial, nejlépe vychází 3 DH s max dmg + monk, který to stahuje vše před sentry na kupu. Dále je samožejmě nutná úprava equipu(např. lacuni, ringy na dmg), šutrů (zei´s za bane) a hlavně skillů na max dmg, tam se dostaneme i na GR50, ale to už bolí hodně, jak se pak rolle blbá mapa. Hlavně jailer je peklo, od GR40 dává DH prakticky vždy IK. Nicméně chodíme vše, neleavneme když je těžká mapa, prostě dojdem vše, o žebříčky nám fakt nejde, i když nás tam najdete
Ve výsledku je vysoké GR hlavně o kombinaci party (udělali z toho týmovku, což mi i vyhovuje). Bounty a normal rifty na T6 však radši nekomentuji, tam lehne vše na co se jen zle podíváte, snad se v Blizzu proberou a přidají patchem alespoň T10 = normal rifty jsou bez špetky vzrušení, zmrvili je. A to jsem je hrával tak rád...