Fire Hydra 2.1.0
Congrat mloku. Já mám dva kameny 36. Tak se večer taky pokusím. Konečně jsem se rozhodl nehrát 3 leg. gemy a vyměnil jsem amulet, jen mi chybí ty prokleté topazy. Místo frozen solidu jsem dal teda apokalypsu a je to fakt lepší. Nicméně se teď asi vrhnu do tvorby hellfire amuletu. Funguje komunita uber bosses, kde ti stačí jeda mašina na jeden amulet, což je super. Myslím že když se povede slušný amulet, mohlo by mě to dost posunout. Navíc stím 100% dropem je to paráda.
Jinak obyčejnou T6 jsem začal chodit bez unity (rorg + soj - 115%fire damage) a dostávám se průměrně na 4-6min na rift.
Jinak obyčejnou T6 jsem začal chodit bez unity (rorg + soj - 115%fire damage) a dostávám se průměrně na 4-6min na rift.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Více ještě otestována varianta s Familiarem (Toxin + Powerfull + Zeis) a na 36+ ji jednoznačně zavrhuju. Je pro mě jasně horší varianta než se slow time s Trapped.
Glass canon musím bezpodmínečně nechávat, jinak nemám bez Furnace s dmg vůbec šanci na 38. Ono bude pak nutné ho nechávat i s Furnace pokud bych chtěl někdy ještě třeba o ten 1 lvl výše. Na 40 už to nevidím ani když by padnul Furnace, protože nehodlám farmit klíče v partě a pak zkoušet desítky pokusů na perfektní roll GR.
Na T6 je varianta Toxin + Familiar hodně dobrá a budu ji hrát. Fire dmg má pomalejší náběh a maximální dmg s Familiarem hned od začátku + Toxin to hodně urychlí. Časově u T6 nejvíce záleží jak moc se co sbírá. Při dobrém rollu bez sbírání mám T6 už zahraný i pod 3 minuty. Špatný roll riftu + sbírat vše může trvat i 8-9 minut.
Bez unity bych to na T6 hrál taky, jenže nemám fire SoJ...
Dominance defintivně nechávám a budu hrát Blur + Ilusionist + Glass c. + Dominance i na 38+. Sice Dominance na 38 nijak nezachrání krizovku, ale průběžně nějakou dmg pobere a je to vlastně takový slušný postupný heal (za tu dmg co to pobere) a přijde mi ve výsledku lepší než UA. A ono to je potom znát, že do těžkých situací se jde s plným life. Bez Dominance se mi častěji stávalo, že jsem se už nestíhal healovat.
S gemy mám opačný problém. Chtěl bych používat 4 :-)
Na dmg pro variantu se slow time je to jasné, které tři (tedy bez Toxinu) a je tam i zcela jasné, že každý z nich je lepší než jakýkoliv stat i na amuletu (vyšlo by mi to lépe i dokonce než ChD na amuletu, i když tam už by to bylo jen velmi těsné).
Toxin mi mrzí, že se mi nevejde kvůli cor. angelům. Není ho ale za co vyměnit, protože s ním ztratím dmg.
Dobrý HF amulet by byla jedna pasivka navíc a ztráta shadow clones. To pro mě moc velký přínos není. Získal bych navíc tedy ještě UA, což by sice špatné nebylo, ale shadow clones se také hodí (hází mi další slow timy, kterých čím více tím lépe když hraju s Trapped).
Edit:
Dava_C: Koukám, že ti to nedalo a už máš taky GR38 (nebo spíš si měl ještě dříve než já).
Glass canon musím bezpodmínečně nechávat, jinak nemám bez Furnace s dmg vůbec šanci na 38. Ono bude pak nutné ho nechávat i s Furnace pokud bych chtěl někdy ještě třeba o ten 1 lvl výše. Na 40 už to nevidím ani když by padnul Furnace, protože nehodlám farmit klíče v partě a pak zkoušet desítky pokusů na perfektní roll GR.
Na T6 je varianta Toxin + Familiar hodně dobrá a budu ji hrát. Fire dmg má pomalejší náběh a maximální dmg s Familiarem hned od začátku + Toxin to hodně urychlí. Časově u T6 nejvíce záleží jak moc se co sbírá. Při dobrém rollu bez sbírání mám T6 už zahraný i pod 3 minuty. Špatný roll riftu + sbírat vše může trvat i 8-9 minut.
Bez unity bych to na T6 hrál taky, jenže nemám fire SoJ...
Dominance defintivně nechávám a budu hrát Blur + Ilusionist + Glass c. + Dominance i na 38+. Sice Dominance na 38 nijak nezachrání krizovku, ale průběžně nějakou dmg pobere a je to vlastně takový slušný postupný heal (za tu dmg co to pobere) a přijde mi ve výsledku lepší než UA. A ono to je potom znát, že do těžkých situací se jde s plným life. Bez Dominance se mi častěji stávalo, že jsem se už nestíhal healovat.
S gemy mám opačný problém. Chtěl bych používat 4 :-)
Na dmg pro variantu se slow time je to jasné, které tři (tedy bez Toxinu) a je tam i zcela jasné, že každý z nich je lepší než jakýkoliv stat i na amuletu (vyšlo by mi to lépe i dokonce než ChD na amuletu, i když tam už by to bylo jen velmi těsné).
Toxin mi mrzí, že se mi nevejde kvůli cor. angelům. Není ho ale za co vyměnit, protože s ním ztratím dmg.
Dobrý HF amulet by byla jedna pasivka navíc a ztráta shadow clones. To pro mě moc velký přínos není. Získal bych navíc tedy ještě UA, což by sice špatné nebylo, ale shadow clones se také hodí (hází mi další slow timy, kterých čím více tím lépe když hraju s Trapped).
Edit:
Dava_C: Koukám, že ti to nedalo a už máš taky GR38 (nebo spíš si měl ještě dříve než já).
Re: Fire Hydra 2.1.0
lulinak píše:nechapu jak to delate, jak proste s FB setem (bez Unity) nedam GR 28, asi jste supermani.... :-) jinak souhlas, do doby nez FB set zase nerfnou (bo je to asi jediny poradny build na wize, coz se nenosi....) tak jina alternativa moc neni.
Hrat se da se vsim ostatnim, ale kdo zkusi FB, tezko se mu vraci k Archonu, Disintegrate ci MM.
Chtěl jsem se vyjádřít k té variantě MI + BH + StrongarmyMlok píše:Ohledně defense se GR28 bez unity = GR34 s unity (a to je s unity pohoda i s Glass canonem; s defense to začíná být horší až tak na 37+ a to stále s Glass canonem, který je nutný kvůli dmg). Bude to ale pořád o dost lehčí na GR28 bez unity, protože budou mít monstra mnohem nižší life.
Bez unity se lze dostat o hodně výše než na GR28 (i když to samozřejmě nepůjde až tak vysoko a unity je pak nutnost). Když koukám na tvůj build, tak vidím celou řadu problémů:
- máš strašně nízkou tougness (trochu udělá paragon, ale už máš skoro 400, takže to zase nebude tolik)
- Force armor je také jedna z cest, zvlášť na GR39+, ale podle mě ne bez unity s nízkou tougness. Tam to fungovat nebude. Force armor řeší pouze velké hity, ale neřeší větší množství menších hitů (na to je o hodně horší). Varianta s Force armor vyžaduje aspoň nějakou rozumnou tougness + velký healing (LpS). A hlavně varianta s Force armor je těžší na hraní.
- nepoužíváš leg. gemy (ty pomohou s dmg dost)
- dost velké rezervy ve výbavě (nejen amulet a bracery, které máš zatím ještě s % arcane dmg)
- conflagrantion nemá skoro smysl hrát, protože se neprojeví do dmg perma DoT (pomůže pouze s rychlejším dosažením perma DoT)
- varianta buildu BH + MI je vhodná jen v kombinaci se Strongarmy, bez nich to není dobrá varianta; bez Strongarmů má ještě tak trochu smysl hrát vlastní BH Blazer, která dává slušný dmg sama o sobě (ale i tam to chce Strongarmy), MI bych určitě vyhodil; stejně na vyšší GR nakonec MI nikdo už téměř nehraje ani při použití Strongarmů (na vysoké GR musíš mít teleport a skoro všichni raději vyměnili MI zpět za MW)
Magefisty máš ale parádní, takové by se mi přesně hodily.
Nečekám, že by FB dostal nějaký nerf. Dle výsledků žebříčků je FB set ok. Přije tak možná nějaký decentní buff pro ty mírně horší chary v žebříčku. Můj tip je, že i DH zůstane jak je (tedy žádný nerf).
GR 39+ jsem ještě nezkoušel, nemám důvod a čekám na lepší amulet, ale tento typ riftu bych asi dal taky, nicméně z tohoto videa opravdu slintám, ten gameplay mě fakt moc baví.
GR 40
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tohle je zajímavá varianta tam hodit MI místo Hydry, aby tam mohla zůstat MW. To bude velmi dobré pro půběh Griftu, ale zase nejslabší varianta na RG.
Já se určitě časem vrátím i k BH variantě buildu. Mám rád BH stylem hraní. Na to ale nutně potřebuju Furnace, se Sunkeeperem i Sledge jsem bez dobrých magefistů a bez SoJ ve variantě s BH už strašně pomalý u RG (trvá mi to skoro 2x tak dlouho než varianta Sunkeeper + slow time + trapped), že takovou časovou rezervu tam nejde vytvářet.
A ještě jedna zajímavá věc ohledně Hydry, která se teď řeší na US fóru. Když se Mamoth Hydra recastuje pořád dokola, tak lze získat větší dmg, protože se tak obejde nefungování AS (recastěním zafunguje). Není to samozřejmě nic průlomového, protože to má jen velmi omezené použití (jednak nemůžeš moc často stát na místě a pak je to limitované spotřebou AP), ale někdy se hodit může. Budu zkoušet u RG, kde se slow time můžu hodně stát na místě a tím získat trochu dmg navíc.
Já se určitě časem vrátím i k BH variantě buildu. Mám rád BH stylem hraní. Na to ale nutně potřebuju Furnace, se Sunkeeperem i Sledge jsem bez dobrých magefistů a bez SoJ ve variantě s BH už strašně pomalý u RG (trvá mi to skoro 2x tak dlouho než varianta Sunkeeper + slow time + trapped), že takovou časovou rezervu tam nejde vytvářet.
A ještě jedna zajímavá věc ohledně Hydry, která se teď řeší na US fóru. Když se Mamoth Hydra recastuje pořád dokola, tak lze získat větší dmg, protože se tak obejde nefungování AS (recastěním zafunguje). Není to samozřejmě nic průlomového, protože to má jen velmi omezené použití (jednak nemůžeš moc často stát na místě a pak je to limitované spotřebou AP), ale někdy se hodit může. Budu zkoušet u RG, kde se slow time můžu hodně stát na místě a tím získat trochu dmg navíc.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak jsem docela dost z toho deprimovanej. Dal jsem GR33 (mel jsem dobry dungeon), ale na GR34 to uz nehorazne vse trvalo a navic jsem se dost casto valel na zemi v kaluzi krve (pri Toughness 15 mega). Nejak mi totalne unika jak nekdo to muze davat na 38 nebo na 40 a pritom moc neumirat. Nechapu.
Kdyz mate nahozeny full stack na elitku, za kolik vam to tika? Me jak u ktery, ale zhruba kolem 70 mega a kdyz jsem dal tak diky Zeisu kolem 90-100 mega.
Zkousel jsem dvourucku s 3700 DPS a vysledek byl horsi maximalne stejny jako se Serpentem (prisel jsem totiz o 40% do fire dmg)
Unity - mam v bedne Unity s 12% do elitek, ale kdyz mi celkove ubere asi 15% damage, tak ma to vubec cenu nasazovat?
SoJ - nemam a prijde mi docela haluz mit prstynek s 20% fire a 30% do elitek.
Takze si vubec nerikam, zda se ma cenu honit za top itema (hlavne ten SoJ), abych daval GR o 2-3 urovne vys. T6 davam s prstem v nose, po odehrani tohodle buildu nemam chut na archona, tal rashu build nebo cokoliv jineho, protoze cokoliv jineho je neefektivni a na prd. V truhle mam 600 mega zlata a nevim co s tim a ani nevim, zda ma smysl farmit prachy. Trosku ted to na me padlo, tak se omlouvam ostatnim hracum.
Kdyz mate nahozeny full stack na elitku, za kolik vam to tika? Me jak u ktery, ale zhruba kolem 70 mega a kdyz jsem dal tak diky Zeisu kolem 90-100 mega.
Zkousel jsem dvourucku s 3700 DPS a vysledek byl horsi maximalne stejny jako se Serpentem (prisel jsem totiz o 40% do fire dmg)
Unity - mam v bedne Unity s 12% do elitek, ale kdyz mi celkove ubere asi 15% damage, tak ma to vubec cenu nasazovat?
SoJ - nemam a prijde mi docela haluz mit prstynek s 20% fire a 30% do elitek.
Takze si vubec nerikam, zda se ma cenu honit za top itema (hlavne ten SoJ), abych daval GR o 2-3 urovne vys. T6 davam s prstem v nose, po odehrani tohodle buildu nemam chut na archona, tal rashu build nebo cokoliv jineho, protoze cokoliv jineho je neefektivni a na prd. V truhle mam 600 mega zlata a nevim co s tim a ani nevim, zda ma smysl farmit prachy. Trosku ted to na me padlo, tak se omlouvam ostatnim hracum.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: Fire Hydra 2.1.0
Trochu se divím, že jsi dal GR 33 bez Unity, bez Teleportu a bez String of Ears, alespoň jedno z toho by to chtělo. Možná to bylo tím lehkým riftem a taky pokud vezmu, že se to dá dát za nějakých 7 minut a tobě to třeba trvalo 12 minut, tak je více času na kitování a bezpečnější gameplay, což na vyoských GR není. Na 38+ potřebuješ top itemy a to nejen top primary staty, ale i top secondary staty a musíš mít Unity a v 90% případů i String of Ears + SoJ.
Nasaď Unity (zdvojnásobí ti Toughness prakticky, když ho budeš mít i na followerovi spolu s relicem na nesmrtelnost), na ztrátu sheet damage nekoukej a SoJ by to chtělo taky. Já mám 21m Toughness buffed ingame a i s Unity a Teleportem na GR 38 hořím jak papír v některých situacích a chce se to hodně ohánět (umírat nesmíš - jedna, dvě smrti znamenají konec).
Nasaď Unity (zdvojnásobí ti Toughness prakticky, když ho budeš mít i na followerovi spolu s relicem na nesmrtelnost), na ztrátu sheet damage nekoukej a SoJ by to chtělo taky. Já mám 21m Toughness buffed ingame a i s Unity a Teleportem na GR 38 hořím jak papír v některých situacích a chce se to hodně ohánět (umírat nesmíš - jedna, dvě smrti znamenají konec).
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Bez unity to na GR35+ opravdu nejde. Tedy ten nasadit musíš. A pak hraješ variantu bez teleportu, která jde hrát jen do určitého lvl. Já dal bez teleportu maximálně GR36. Ovšem bez unity to bez teleportu bude mít strop o dost dříve.
A nemáš string of ears.
Na vyšších GR se musíš za každou cenu tlačit dopředu, abys dával dmg co nejvíce mobům (a hlavně elitkám) najednou. A to bez teleportu pak už nejde. Navíc safe passage přidá i nějakou tu defense.
Jakou dvouručku jsi zkoušel? Nejde tu o DPS zbraně, ale o base dmg zbraně, tedy bez vlivu AS. Dvouručku je potřeba nejlépe Furnace. Pokud není, tak Sledge (s tím jsem dost dlouho hrál a hraju pořád nižší obtížnosti, kde mi vychází lépe než dobrý roll Sunkeeperu). Pokud není ani jedno, tak aspoň cokoliv s 1.0 AS.
Sparker máš velmi slušný. Sparker je ale pro výslednou dmg hodně slabý. Tím jak je to rychlá zbraň, tak má malou dmg (ten tvůj konkrétně jen 1724). Sice to částečně kompenzuje druhou hydrou, ale ta neřeší hodnotu perma FB DoTky, která bude pořád nízká. Sunkeeper i Devastator dají o hodně vyšší perma DoT. Takže pokud neumíš hodně dobře využít dvě hydry (a to případně hrát s Blazing Hydrou, se kterou už někdo dal GR40), tak vyhoď Sparkera.
Pro srovnání na Sunkeeperu mám base dmg 1955 (bez vlivu AS, tedy to oč tu běží), což je o dost více a k tomu navíc 30% do elitek.
V ideálním případě mi tiká perma FB DoTka u elitky kolem 130mil. Tzn. test bez přidávání dmg Apocal. nebo Hydrou (což se na vyšších GR vždy snažím přidávat, aby se dmg ještě o trochu navýšila a šetřil čas). A ideální případ znamená maximální vzdálenost kvůli Zei's + nahozený slow time. Oboje ale není u RG problém a udržím to 95% času. V průběhu riftu pak o trošku horší. Slow timů mám hodně, ale nejsou úplně všude a Zei's také nefunguje pořád na plnou vzdálenost.
Já dal GR38 se Sunkeeperem bez dobrých magefistů (s těmi bych to proházal a získal něco na dmg) a bez SoJe. SoJ je určitě přínos, ale až tak mi nechybí (mám rád možnost více spamovat Apocal. se Cindercoatem). S Furnace (a s tím co mám aktuálně k dispozici) by mi dmg vyšla ještě o cca 20% více do elitek a ještě o dost více do obyč mobů.
Když nemáš fire SoJ, tak ti nemůže unity ubrat tolik dmg. U unity budeš mít akorát těch 12% do elitek místo 49% ChD. Tedy pokud máš aspoň trošku slušný unity (tzn. int + dmg do elit + ChC nebo ChD + socket). Do elitek to bude vycházet +- nastejno (možná i dokonce nepatrně lépe). Do obyč mobů ztratíš zhruba 8-9%. To jsem bral pro slušné itemy (mě by to tak zhruba vyšlo), nepočítal to přesně pro tebe. Koukám, že máš úděsné magefisty, kde chybí ChD, takže to může vyjít o něco hůře.
Bez unity nemůžeš hrát vůbec agresivně a tlačit se dostatečně dopředu už na poměrně nízkém lvl GR, takže budeš hrozně moc ztrácet i v rychlosti zabíjení. Tedy i za cenu mírné ztráty dmg to bude s unity lepší.
Když nemám použitelné magefisty, tak mi vychází lépe dmg s FB rukavicemi + Aughilds. Je to ale pro variantu bez BH, takže nevadí, že nemám Strongarmy. Kdybych měl perfektní magefisty, tak se už se i Sunkpeerem poměrně přiblížím Furnace a nebudu už ztrácet tak moc (ale zase bych ztrácel navíc mírně na tougness, což teď s Aughildem napak mírně získám).
Dava_C: Nemusí to být úplně top ještě na GR38, když se mi to podařilo a pořád top výbavu nemám (ale už se to musí aspoň blížit TOP výbavě). Tougness máme aktuálně stejnou, mám také ingame buffed 21mil. a s variantou slow time to ještě docela šlo na GR38 ohledně defense (s dmg mám problém pořád větší než s defense). I když samozřejmě žádná pohoda to není. Ten slow time tomu ale dost pomáhá. Mám to ale jen díky Aughildu, s obouručkou bez Aughildu mám o trochu méně (možná akorát rozdíl paragonu oproti Tobě).
A nemáš string of ears.
Na vyšších GR se musíš za každou cenu tlačit dopředu, abys dával dmg co nejvíce mobům (a hlavně elitkám) najednou. A to bez teleportu pak už nejde. Navíc safe passage přidá i nějakou tu defense.
Jakou dvouručku jsi zkoušel? Nejde tu o DPS zbraně, ale o base dmg zbraně, tedy bez vlivu AS. Dvouručku je potřeba nejlépe Furnace. Pokud není, tak Sledge (s tím jsem dost dlouho hrál a hraju pořád nižší obtížnosti, kde mi vychází lépe než dobrý roll Sunkeeperu). Pokud není ani jedno, tak aspoň cokoliv s 1.0 AS.
Sparker máš velmi slušný. Sparker je ale pro výslednou dmg hodně slabý. Tím jak je to rychlá zbraň, tak má malou dmg (ten tvůj konkrétně jen 1724). Sice to částečně kompenzuje druhou hydrou, ale ta neřeší hodnotu perma FB DoTky, která bude pořád nízká. Sunkeeper i Devastator dají o hodně vyšší perma DoT. Takže pokud neumíš hodně dobře využít dvě hydry (a to případně hrát s Blazing Hydrou, se kterou už někdo dal GR40), tak vyhoď Sparkera.
Pro srovnání na Sunkeeperu mám base dmg 1955 (bez vlivu AS, tedy to oč tu běží), což je o dost více a k tomu navíc 30% do elitek.
V ideálním případě mi tiká perma FB DoTka u elitky kolem 130mil. Tzn. test bez přidávání dmg Apocal. nebo Hydrou (což se na vyšších GR vždy snažím přidávat, aby se dmg ještě o trochu navýšila a šetřil čas). A ideální případ znamená maximální vzdálenost kvůli Zei's + nahozený slow time. Oboje ale není u RG problém a udržím to 95% času. V průběhu riftu pak o trošku horší. Slow timů mám hodně, ale nejsou úplně všude a Zei's také nefunguje pořád na plnou vzdálenost.
Já dal GR38 se Sunkeeperem bez dobrých magefistů (s těmi bych to proházal a získal něco na dmg) a bez SoJe. SoJ je určitě přínos, ale až tak mi nechybí (mám rád možnost více spamovat Apocal. se Cindercoatem). S Furnace (a s tím co mám aktuálně k dispozici) by mi dmg vyšla ještě o cca 20% více do elitek a ještě o dost více do obyč mobů.
Když nemáš fire SoJ, tak ti nemůže unity ubrat tolik dmg. U unity budeš mít akorát těch 12% do elitek místo 49% ChD. Tedy pokud máš aspoň trošku slušný unity (tzn. int + dmg do elit + ChC nebo ChD + socket). Do elitek to bude vycházet +- nastejno (možná i dokonce nepatrně lépe). Do obyč mobů ztratíš zhruba 8-9%. To jsem bral pro slušné itemy (mě by to tak zhruba vyšlo), nepočítal to přesně pro tebe. Koukám, že máš úděsné magefisty, kde chybí ChD, takže to může vyjít o něco hůře.
Bez unity nemůžeš hrát vůbec agresivně a tlačit se dostatečně dopředu už na poměrně nízkém lvl GR, takže budeš hrozně moc ztrácet i v rychlosti zabíjení. Tedy i za cenu mírné ztráty dmg to bude s unity lepší.
Když nemám použitelné magefisty, tak mi vychází lépe dmg s FB rukavicemi + Aughilds. Je to ale pro variantu bez BH, takže nevadí, že nemám Strongarmy. Kdybych měl perfektní magefisty, tak se už se i Sunkpeerem poměrně přiblížím Furnace a nebudu už ztrácet tak moc (ale zase bych ztrácel navíc mírně na tougness, což teď s Aughildem napak mírně získám).
Dava_C: Nemusí to být úplně top ještě na GR38, když se mi to podařilo a pořád top výbavu nemám (ale už se to musí aspoň blížit TOP výbavě). Tougness máme aktuálně stejnou, mám také ingame buffed 21mil. a s variantou slow time to ještě docela šlo na GR38 ohledně defense (s dmg mám problém pořád větší než s defense). I když samozřejmě žádná pohoda to není. Ten slow time tomu ale dost pomáhá. Mám to ale jen díky Aughildu, s obouručkou bez Aughildu mám o trochu méně (možná akorát rozdíl paragonu oproti Tobě).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Já myslím, že na stabilní dávání GR 38 to třeba je. GR 39 je o náhodě tak jako tak a u GR 40+ jsem o tom na 100% přesvědčen.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Zatím nevím jak moc pravidelně budu dávat GR38 v aktuálním stavu výbavy. Stabilně (pod tím si představím tak 95% případů) to pravda nevidím, ale tak 50% pokusů by to být mohlo (což je pravda, že už za stabilně nepovažuju, ale pořád to není styl štěstí na super roll jeden z padesáti).
Každopádně Furnace by to chtělo jako súl (nebo aspoň dobré magefisty - na těch už aspoň pracuju u Kadaly).
Každopádně Furnace by to chtělo jako súl (nebo aspoň dobré magefisty - na těch už aspoň pracuju u Kadaly).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Diiik za rady, to Unity s followerem me vubec nenapadlo, to musim vyzkouset. ZKusim i ten teleport (nevim teda misto ceho). Magefisty asi taky pudou pryc. Sunkeeper nemam, tak mozna zkusim vyvarit nejakej ten Devastator.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: Fire Hydra 2.1.0
Jinak ja se furt bojim, ze presne nevim jak mam byt daleko od mobu aby jim ten full stack nespadl, je to tak 1,5 obrazovky max?
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: Fire Hydra 2.1.0
Občas ztratit perma DoT ale přeci není žádný velký problém. To ani tak moc nezdrží. Dočasná DoTka má ke konci před přechodem do perma dokonce větší dmg díky tomu, že se tam některé násobicí bonusy počítají dvakrát (a u perma už ne).
U elitek se stejně musíš vrátit pro bonusy, takže je tím stejně zkontroluješ a doděláš je v případě potřeby. A u obyč mobů je to fuk, že je nezabiješ všechny. Zdržování se dobíjením všech obyč mobů je daleko horší než to, že tam zůstavají.
Pokud tě elitka následuje, tak ji prostě táhneš pořád za sebou. Pokud ne, tak vždy kouknu dále jestli je co zabít a u elitky zůstanu pouze v případě, že široko daleko nic není a musel bych se pak vracet už příliš daleko.
U teleportu jsou v podstatě jen dvě možnosti:
- nechat pouze BH (nebo pouze slow time) bez MI
- zkusit to bez Hydry s BH + MI + teleport (to samozřejmě není rozumné řešení pokud bys hrál se Sparkerem)
- hodně lidí to dříve hrálo bez MW, ale už všichni došli k tomu, že dmg z MW chybí příliš
U elitek se stejně musíš vrátit pro bonusy, takže je tím stejně zkontroluješ a doděláš je v případě potřeby. A u obyč mobů je to fuk, že je nezabiješ všechny. Zdržování se dobíjením všech obyč mobů je daleko horší než to, že tam zůstavají.
Pokud tě elitka následuje, tak ji prostě táhneš pořád za sebou. Pokud ne, tak vždy kouknu dále jestli je co zabít a u elitky zůstanu pouze v případě, že široko daleko nic není a musel bych se pak vracet už příliš daleko.
U teleportu jsou v podstatě jen dvě možnosti:
- nechat pouze BH (nebo pouze slow time) bez MI
- zkusit to bez Hydry s BH + MI + teleport (to samozřejmě není rozumné řešení pokud bys hrál se Sparkerem)
- hodně lidí to dříve hrálo bez MW, ale už všichni došli k tomu, že dmg z MW chybí příliš
Re: Fire Hydra 2.1.0
Mlok: myslím, že 8/10 by bylo OK
Kaindra, vzdálenost po NERFu je hodně malá. Např. víš jak máš tu mapu z A5, jak jsou tam ty chrliče ohně po stranách (otevřou se dvířka ze zdí a vyplivne to oheň), jsou to takové ty úzké pravidelné uličky jakoby do čtverců a uvnitř jsou kruhové výseče na mapce. Tak pokud je elita na druhé straně toho "kruhu" tak ti už DoTka spadne.
Kaindra, vzdálenost po NERFu je hodně malá. Např. víš jak máš tu mapu z A5, jak jsou tam ty chrliče ohně po stranách (otevřou se dvířka ze zdí a vyplivne to oheň), jsou to takové ty úzké pravidelné uličky jakoby do čtverců a uvnitř jsou kruhové výseče na mapce. Tak pokud je elita na druhé straně toho "kruhu" tak ti už DoTka spadne.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Supr dik, uz se tesim az si to po praci otestuju. JJ jinak ty elitky taky taham za sebou a klidne i dva packy a furt se snazim tlacit dopredu, jen v nekterych debilnich dungeonech to jde blbe.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: Fire Hydra 2.1.0
V tom právě hodně pomůže teleport, když tam není místo. Navíc safe passage pomůže přežít, když je tam přehuštěno.
- DoctorFish
- Wraith
- Příspěvky:102
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:DoctorFish#2128
Re: Fire Hydra 2.1.0
Zdravicko, potreboval bych od nekoho radu, jak vylepsit sveho wizza. Je mi jasne, ze musim nahanet Furnace. Zatim pouzivam Maximus a Sledge mam v bedne. Predem díky.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Doct ... o/27172904
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Doct ... o/27172904
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Doct ... o/27172904
We're going to get you. We're going to get you. Not another peep. Time to go to sleep.
Evil Dead
We're going to get you. We're going to get you. Not another peep. Time to go to sleep.
Evil Dead
Re: Fire Hydra 2.1.0
DoctorFish:
- unity nutnost
- použij třetí gem (Zeis), je o hodně lepší i než 49% ChD co máš na RoRG
- pro vyšší GR musíš maximalizovat dmg, tzn. je potřeba nechat MW a nejlépe i Glass canon (a tedy ponechat buď jen UA nebo Dominance)
- tedy hrát to bud bez MI nebo bez hydry (pokud bez hydry, tak určitě s přidáním dmg do Bliz. na obou místech výbavy)
- Sledge vychází o trochu lépe než Maximus (tedy pokud máš slušný Sledge, tzn. aby měl int, vit, % dmg, % dmg do elit, socket)
- kromě Furnace vychází slušně (i když o malinko hůře) ještě Sunkeeper
- na brnění bych dal raději buď dmg k Blizzardu nebo 580+ armoru (15% do life dá sice o něco větší tougness, ale pak je stejně problém to healovat dostatečně rychle, takže je lepší armor; % life dávám přednost pouze na výbavě, kde je nižší hodnota armoru 397, tam je to už tak velký rozdíl, že je lepší % life)
- na shoulderech na zvážení také dát dmg Blizzardu (to ale už v závislosti jak jsi na tom s umíráním, protože by byla nejlepší varianta tam mít % life + % Blizz.)
- String of ears
- unity nutnost
- použij třetí gem (Zeis), je o hodně lepší i než 49% ChD co máš na RoRG
- pro vyšší GR musíš maximalizovat dmg, tzn. je potřeba nechat MW a nejlépe i Glass canon (a tedy ponechat buď jen UA nebo Dominance)
- tedy hrát to bud bez MI nebo bez hydry (pokud bez hydry, tak určitě s přidáním dmg do Bliz. na obou místech výbavy)
- Sledge vychází o trochu lépe než Maximus (tedy pokud máš slušný Sledge, tzn. aby měl int, vit, % dmg, % dmg do elit, socket)
- kromě Furnace vychází slušně (i když o malinko hůře) ještě Sunkeeper
- na brnění bych dal raději buď dmg k Blizzardu nebo 580+ armoru (15% do life dá sice o něco větší tougness, ale pak je stejně problém to healovat dostatečně rychle, takže je lepší armor; % life dávám přednost pouze na výbavě, kde je nižší hodnota armoru 397, tam je to už tak velký rozdíl, že je lepší % life)
- na shoulderech na zvážení také dát dmg Blizzardu (to ale už v závislosti jak jsi na tom s umíráním, protože by byla nejlepší varianta tam mít % life + % Blizz.)
- String of ears
- DoctorFish
- Wraith
- Příspěvky:102
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:DoctorFish#2128
Re: Fire Hydra 2.1.0
Moc díky Mloku za rady. Hned se na to vrhnu, jakmile se vratim z prace :-)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Doct ... o/27172904
We're going to get you. We're going to get you. Not another peep. Time to go to sleep.
Evil Dead
We're going to get you. We're going to get you. Not another peep. Time to go to sleep.
Evil Dead
Re: Fire Hydra 2.1.0
Teď jsem zjistil jak jsem úplně přehlédnul jednu důležitou věc, tak aby se náhodou někomu nestalo to samé.
U Templáře jsem dlouho používal TF s Wyrdwardem. Nějak se mi to ale pořád nezdálo, že to stejně skoro nestunuje. Možná k tomu došlo až s nějakým patchem, v každém případě to nefunguje na proc lightningu 5 nepřátelům. Aktuálně proc itemu nemůže způsobit další proc dalšího itemu. Tedy přeskočený lightning z TF s Wyrdwardem nestunuje.
Na základě toho jsem přešel na Azurewrath, ze kterého Freeze funguje, ale není žádná hitparáda.
Úplně jsem opomněl efekt "Each enemy hit has their attack speed and movement speed reduced by 30% for 3 seconds.", který funguje. Sám o sobě také není žádná hitparáda i když je také přínosem, proto jsem tomu nějak nevěnoval moc pozornost.
Jenže je tu jedno podstatné ale. Efekt z TF funguje správně jako každý jiný efekt. A tedy funguje na Trapped gem. Teď jsem to jen zrovna našel, že se o tom dohadovali na US fóru, jestli opravdu funguje (a funguje).
Takže s Trapped je povinnost mít na Templáři TF, hned mu ho zase vrátím. Wyrdward uvidím, to má efekt jen na přímý jeden útok, který dává stun stejně poměrně často i bez Wyrdwardu díky charged skillu. Použiju dle toho jak bude ve srovnání s tím ringem co nosí (a který má podstatných 8% CDR + reduce duration of control imparing effects).
Bez Trapped to bude ale také asi pořád nejlepší volba.
U Templáře jsem dlouho používal TF s Wyrdwardem. Nějak se mi to ale pořád nezdálo, že to stejně skoro nestunuje. Možná k tomu došlo až s nějakým patchem, v každém případě to nefunguje na proc lightningu 5 nepřátelům. Aktuálně proc itemu nemůže způsobit další proc dalšího itemu. Tedy přeskočený lightning z TF s Wyrdwardem nestunuje.
Na základě toho jsem přešel na Azurewrath, ze kterého Freeze funguje, ale není žádná hitparáda.
Úplně jsem opomněl efekt "Each enemy hit has their attack speed and movement speed reduced by 30% for 3 seconds.", který funguje. Sám o sobě také není žádná hitparáda i když je také přínosem, proto jsem tomu nějak nevěnoval moc pozornost.
Jenže je tu jedno podstatné ale. Efekt z TF funguje správně jako každý jiný efekt. A tedy funguje na Trapped gem. Teď jsem to jen zrovna našel, že se o tom dohadovali na US fóru, jestli opravdu funguje (a funguje).
Takže s Trapped je povinnost mít na Templáři TF, hned mu ho zase vrátím. Wyrdward uvidím, to má efekt jen na přímý jeden útok, který dává stun stejně poměrně často i bez Wyrdwardu díky charged skillu. Použiju dle toho jak bude ve srovnání s tím ringem co nosí (a který má podstatných 8% CDR + reduce duration of control imparing effects).
Bez Trapped to bude ale také asi pořád nejlepší volba.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Pro ty, kdo si nechali WoW:)
https://www.youtube.com/watch?v=PqoGZjgdgec
Ať tu neřešíte furt dokola to stejné, i když přínosné..
https://www.youtube.com/watch?v=PqoGZjgdgec
Ať tu neřešíte furt dokola to stejné, i když přínosné..