Fire Hydra 2.1.0
I ten druhý byl ok. Tam měl jen trochu horší začátek, kde hned chytnul zpoždění. Ale to bylo extra krátké patro a hned další, takže to nevadilo.
My můžeme jen doufat, že Bliz. po první sezóně změní trial. Kdyby to rovnou udělali, že jakmile dáš nějaký GR v limitu, tak následně žádný trial a rovnou můžeš jít jakýkoliv lvl GR až do lvl toho co už jsi úspěšně dal. To by to celé vyřešilo a i plně sólo hráči na tom byli stejně jako ti, co v partě získají spoustu klíču na vysoký lvl GR.
My můžeme jen doufat, že Bliz. po první sezóně změní trial. Kdyby to rovnou udělali, že jakmile dáš nějaký GR v limitu, tak následně žádný trial a rovnou můžeš jít jakýkoliv lvl GR až do lvl toho co už jsi úspěšně dal. To by to celé vyřešilo a i plně sólo hráči na tom byli stejně jako ti, co v partě získají spoustu klíču na vysoký lvl GR.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Jasný, mě to přijde i logický, jako bys měl nekonečný dung, dáš patro, pokračuješ, nedáš, nepokračuješ a zkusíš znovu. Ještě by chtělo vyřešit možnost výběru nižšího GR.
Právě tady se o tom baví http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 259?page=2
Výňatky:
"1) Make rifts monster density more consistent and varied
2) Make keys character AND group bound, i.e. the key can only be used by the char that got it AND it can only be used with the number of players in the team when it was farmed.
These 2 simple changes would make the leaderboard a lot more skill based in my opinion."
"That being said, now that check the leaderboards everyone above me (currently ranked #28), has a M6 DH... It makes a lot of sense now. Of course if you can spam 40 keys, you would want to go with as little toughness as possible and pray for a zombie map. In my case It can take me up to 45 mins to get a 39 key, therefore when I get to 38 i have to guarantee completion, which I've found out my toughness allows me to even on the worst maps."
"Agreed.
But we know nothing is coming "soon"
Easy answer ? Make a DH."
atd.
Když už tam ten blbej leaderboard je, tak pro mě to je poměření síly mého charu, jsem GR 37 ready. GR 38 na více pokusů by šlo stihnout na čas, protože projít to k RG není problém ani tak, 39 když máš luck, což je obecně považováno za nejdůležitější faktor v těchto GR. Jenže mnozí to berou jako soutěž, což je i Blizzardem zamýšleno, pak se najde, jako ve všem, dost lidí, kteří to prostě budou chtít obejít nebo vzít zkratkou. K čemu mi je, že dám GR 39, když ho nebudu moc chodit 8/10?
Právě tady se o tom baví http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 259?page=2
Výňatky:
"1) Make rifts monster density more consistent and varied
2) Make keys character AND group bound, i.e. the key can only be used by the char that got it AND it can only be used with the number of players in the team when it was farmed.
These 2 simple changes would make the leaderboard a lot more skill based in my opinion."
"That being said, now that check the leaderboards everyone above me (currently ranked #28), has a M6 DH... It makes a lot of sense now. Of course if you can spam 40 keys, you would want to go with as little toughness as possible and pray for a zombie map. In my case It can take me up to 45 mins to get a 39 key, therefore when I get to 38 i have to guarantee completion, which I've found out my toughness allows me to even on the worst maps."
"Agreed.
But we know nothing is coming "soon"
Easy answer ? Make a DH."
atd.
Když už tam ten blbej leaderboard je, tak pro mě to je poměření síly mého charu, jsem GR 37 ready. GR 38 na více pokusů by šlo stihnout na čas, protože projít to k RG není problém ani tak, 39 když máš luck, což je obecně považováno za nejdůležitější faktor v těchto GR. Jenže mnozí to berou jako soutěž, což je i Blizzardem zamýšleno, pak se najde, jako ve všem, dost lidí, kteří to prostě budou chtít obejít nebo vzít zkratkou. K čemu mi je, že dám GR 39, když ho nebudu moc chodit 8/10?
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Varianta 2 mi nezávisle napadla taky. Problém to řeší, ale je to hodně těžkopádné, protože to bude dělat děsný bordel v klíčích. To bys měl pak plnou truhlu různých klíčů, které lze použít jen s omezením, proto se mi to řešení až tak nelíbí. Mně by to tedy nevadilo, když hraju pouze solo a pouze Wiz., takže pro mě žádné omezení. Ale pro hráče co hrajou více postav a k tomu solo i v partě by to byl děsný bordel.
Řešení jaký GR už jsem dal, takový můžu jít bez trialu (s tím, že si můžu vybrat i jakýkoliv nižší) je určitě lepší. A tady by omezení pro konrkétní postavu a počet hráčů ve hře nevadilo, protože by jsi neschovával žádné klíče, jen by s ti na pozadí ukládalo k postavě, aby to server věděl a správně pak pustil.
Já se teď asi zatím vykašlu na nějaké větší pokusy s vysokými GR. Doleveluju si ještě pár gemů aspoň na 35 nebo některé o trochu výše a to mi bude stačit. V současné variantě sbírání klíčů v partě je už jistota, že dříve nebo později (a aspíš dříve) z žebříčku vypadnu i kdybych to o 1-2 lvl GR zvednul (než mám teď).
Stejně si musím nejdříve aspoň postavit build na trialy. Už jsem dopiloval co to šlo variantu s Apocal. a hydrou, kterou hraju i do GR. Už se mi povedl jeden GR34 klíč a se štěstím vyjímečně by to mohlo jít na GR35 klíč. Ale pořád i tak občas nedám ani GR30 (i když to už teď skoro vždy aspoň GR31-GR32).
Zkusím Meteor shower + Smoldering core (teď ani nevím jestli aktuálně mám schovanou tuhle zbraň), to by mělo být o něco lepší. I když ani to nezachrání a klíče na GR38+ solo prostě s Wiz. nepůjdou.
Řešení jaký GR už jsem dal, takový můžu jít bez trialu (s tím, že si můžu vybrat i jakýkoliv nižší) je určitě lepší. A tady by omezení pro konrkétní postavu a počet hráčů ve hře nevadilo, protože by jsi neschovával žádné klíče, jen by s ti na pozadí ukládalo k postavě, aby to server věděl a správně pak pustil.
Já se teď asi zatím vykašlu na nějaké větší pokusy s vysokými GR. Doleveluju si ještě pár gemů aspoň na 35 nebo některé o trochu výše a to mi bude stačit. V současné variantě sbírání klíčů v partě je už jistota, že dříve nebo později (a aspíš dříve) z žebříčku vypadnu i kdybych to o 1-2 lvl GR zvednul (než mám teď).
Stejně si musím nejdříve aspoň postavit build na trialy. Už jsem dopiloval co to šlo variantu s Apocal. a hydrou, kterou hraju i do GR. Už se mi povedl jeden GR34 klíč a se štěstím vyjímečně by to mohlo jít na GR35 klíč. Ale pořád i tak občas nedám ani GR30 (i když to už teď skoro vždy aspoň GR31-GR32).
Zkusím Meteor shower + Smoldering core (teď ani nevím jestli aktuálně mám schovanou tuhle zbraň), to by mělo být o něco lepší. I když ani to nezachrání a klíče na GR38+ solo prostě s Wiz. nepůjdou.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Pěknou diskusi tu máte. Mohl by někdo poradit build pro začátek farmení riftů bez FB setu? Gear není žádný zázrak nicméně není to zas až taková hrůza. Spíš netuším, zda se vyplatí ta kombinace 2H+hydra+blizz (Apo runa) i bez FB setu nebo existuje něco efektivnějšího.
WDčko jsem se rozhodl předělat na farmení goldů když se peti nepřehrabou přes GR 30 a jade mě moc nebaví:/
WDčko jsem se rozhodl předělat na farmení goldů když se peti nepřehrabou přes GR 30 a jade mě moc nebaví:/
Re: Fire Hydra 2.1.0
Apocal. bez FB setu dobrá nebude, to už bude mít prostě dost malou dmg. Kdybych neměl FB set, tak bych hrál něco úplně jiného. Bez FB setu je na tom třeba Archon build velmi slušně (ale tam zase potřebuješ Vyr set).
Můžeš zkusit pak třeba:
- postavit build na AT static discharge + určitě BH, tenhle build se dá hrát v podstatě bez čehokoliv speciálního a můžeš si na něj základ craftnout (aughilds, Captaina a třeba Asheru, kterou vidím, že už máš a k tomu pokud má)
- ve fire variantě můžeš také zksuti AT flame ward
Dalších možností je spousta. A koukám, že máš pěkný RoRG. RoRG rollnutý s dírou by se mi hodil. Já mám na roll RoRG nějakou děsnou smůlu. Před navýšením dropu jsem měl cca 15 RoRGů. Teď za těch pár dní po navýšení dropu už dalších 10 kousků. A pořád nemám dobrý roll (s dírou by byl ideální nebo s 6% ChC nebo 45% + ChD). Zatím nejlepší pouze 4,5% ChC nebo 36% ChD.
Můžeš zkusit pak třeba:
- postavit build na AT static discharge + určitě BH, tenhle build se dá hrát v podstatě bez čehokoliv speciálního a můžeš si na něj základ craftnout (aughilds, Captaina a třeba Asheru, kterou vidím, že už máš a k tomu pokud má)
- ve fire variantě můžeš také zksuti AT flame ward
Dalších možností je spousta. A koukám, že máš pěkný RoRG. RoRG rollnutý s dírou by se mi hodil. Já mám na roll RoRG nějakou děsnou smůlu. Před navýšením dropu jsem měl cca 15 RoRGů. Teď za těch pár dní po navýšení dropu už dalších 10 kousků. A pořád nemám dobrý roll (s dírou by byl ideální nebo s 6% ChC nebo 45% + ChD). Zatím nejlepší pouze 4,5% ChC nebo 36% ChD.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Dobrý takhle mi to stačí - zkusim něco s tim lighting stun buildem to koukám funguje bez problémů na t4-t6 podle gearu což na farmení stačí bohatě. Gear na to nějaký mám takže poskládat to do začátku nebude problém. Uvidíme, jeslti za víkend zvládnu ten fire set nafarmit:)
Tak díky za nasměrování.
Tak díky za nasměrování.
Re: Fire Hydra 2.1.0
S light buildem (jak AT static dis., tak Archon) jde hrát T6 a už to aktuálně ani není takové utrpení jako před 2.1 a celkem to odsejpá. S FB setem je to ale samozřejmě rychlejší. Pro AT je teď super, že lze už snadno vyřešit, abys měl pořád dost AP. Vždy můžeš dát arcanota, který přidá opravdu hodně.
S light Archonem jsem se dostal na GR29 (lehký GR30 by ještě šel, při hodně lehkém GR možná ještě GR31, moc jsem to už pak nezkoušel, hraju v GR FB build). Takže má potenciál ještě o něco výše než T6.
U light půjde hrát na T6 určitě dobře i Chain Lightning build, ale to už vyžaduje specifické předměty.
S light Archonem jsem se dostal na GR29 (lehký GR30 by ještě šel, při hodně lehkém GR možná ještě GR31, moc jsem to už pak nezkoušel, hraju v GR FB build). Takže má potenciál ještě o něco výše než T6.
U light půjde hrát na T6 určitě dobře i Chain Lightning build, ale to už vyžaduje specifické předměty.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Pekná diskusia to je fakt.
Ja sa nemôžem dostať cez GR 35,ale zrejme to bude rollom riftov,kedže pokusov som mal len 3-4 a jeden som nestihol o 30sec.
Teraz sa povenujem uberom kedže zvýšili drop častí na amulet na 100%(pri T6)
Je pravda že s monkom,WD v parte kludne generujeme v triale klúče 35+
Pekný zyvšok dna páni
P.S.-Skušal som testovať,Cold+Lithning stun build,s resource cost(37%)+CDR reduction(47%),AP Regen 19.Šlo držať mobky takmer perma v stune,ale proste na DPS to nešlo(buffed okolo 900k).Strašné že proste bez Firebird setu je to na vyšších GR nehratelné........
Build+itemy ktoré som testoval:
http://www.diablofans.com/builds/1231-hc-overpower-cc
Build som testoval v parte,ale moje DPS tam proste chýbalo
Ja sa nemôžem dostať cez GR 35,ale zrejme to bude rollom riftov,kedže pokusov som mal len 3-4 a jeden som nestihol o 30sec.
Teraz sa povenujem uberom kedže zvýšili drop častí na amulet na 100%(pri T6)
Je pravda že s monkom,WD v parte kludne generujeme v triale klúče 35+
Pekný zyvšok dna páni
P.S.-Skušal som testovať,Cold+Lithning stun build,s resource cost(37%)+CDR reduction(47%),AP Regen 19.Šlo držať mobky takmer perma v stune,ale proste na DPS to nešlo(buffed okolo 900k).Strašné že proste bez Firebird setu je to na vyšších GR nehratelné........
Build+itemy ktoré som testoval:
http://www.diablofans.com/builds/1231-hc-overpower-cc
Build som testoval v parte,ale moje DPS tam proste chýbalo
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak zkouším testovat několik dalších variant:
- varianta s Familiarem (tedy bez BH i bez slow timu); vůbec to není tak špatné mít permanentně vyšší dmg všude i za cenu ztráty cc, bez cc mobové rychleji následují, což je výhoda i nevýhoda (někdy to zrychlí, někdy je to problém a zpomalí); ještě jsem to netestnul na mojem limitu GR37 co jsem ještě nedal, uvidíme tam; každopádně je to super na nízké obtížnosti dohromady s Toxin gemem. Je to rychlejší na T6 jak než BH varianta, tak než slow time (BH má problém, že zrychlí jen někde něco, slow time umí dát s Trapped nejvyšší dmg, ale má nejpomalejší náběh dmg)
- když není Furnace a padnul mi další Gift, tak budu teď více zkoušet Sunkeeper s dobrým rollem.
- Jednak v kombinaci s Aughild setem. Tak mi to sice pro perma FB DoT dá jen o 3% vyšší dmg než Sledge a pro obyč moby o 20% nižší. Ale jsou tu další souvislosti, které to zlepší. Pro dočasnou FB DoT se fire dmg počítá 2x, což pro Sunkeeper sníží ztrátu pro obyč moby a navýší náskok pro elitky. To by samo o sobě ještě asi nestačilo, aby to bylo lepší, přeci jen na vysokých GR to vždy skončí u perma FB DoT a tedy dočasná pomůže jen trochu. Je ale pravděpodobné, že díky Aughilds setu budu moci hrát Glass canon i tam, kde jsem to s ním už nedával (nebo už problematicky). Tím by už dmg byla jasně vyšší než se Sledge. Na dobrý roll Furnace by to ale ani tak nestačilo, i když by to bylo už velmi blízko (s mírným náskokem Furnace).
- a pak ještě až časem seženu dobré magefisty, tak bez Aughilds setu
- pro variantu bez Aughilds setu a bez BH jsem si vyrobil hodně povedené Reaper's Wraps. Mají 20% fire, 6% ChC, slušné hodnoty int a vit. Tohle je jasný základ. K tomu se ale ještě povedlo 7% redukce range attacks, což je nejlepší seconadry pro tenhle build; A i když pro variantu se Cindercoatem nejsou nutné pro AP management, tak je to s nimi příjemnější, můžu spamovat Apocal. více
- konečně mi padnul pořádný RoRG, je se socketem, což je ideální, protože si můžu rerollnout cokoliv potřebuju; Aktuálně mi vychází pro zbytek výbavy, že 6% ChC mi na RoRG dá přesně stejně dmg jako 49% ChD. Takže jsem tam hodil zatím těch 6% ChC (snažit se o zanedbatelně větší dmg při 50% ChD nemá už cenu) a k tomu secondary light resisty; ještě časem jeden, abych měl i variantu s ponechanou AS kdyby časem opravili Mamoth hydru (zatím jsem tam nechal LoH a vyhodil AS; stejně tam bylo jen 5% AS, takže pro případnou opravenou hydru by to chtělo 7% AS)
- varianta s Familiarem (tedy bez BH i bez slow timu); vůbec to není tak špatné mít permanentně vyšší dmg všude i za cenu ztráty cc, bez cc mobové rychleji následují, což je výhoda i nevýhoda (někdy to zrychlí, někdy je to problém a zpomalí); ještě jsem to netestnul na mojem limitu GR37 co jsem ještě nedal, uvidíme tam; každopádně je to super na nízké obtížnosti dohromady s Toxin gemem. Je to rychlejší na T6 jak než BH varianta, tak než slow time (BH má problém, že zrychlí jen někde něco, slow time umí dát s Trapped nejvyšší dmg, ale má nejpomalejší náběh dmg)
- když není Furnace a padnul mi další Gift, tak budu teď více zkoušet Sunkeeper s dobrým rollem.
- Jednak v kombinaci s Aughild setem. Tak mi to sice pro perma FB DoT dá jen o 3% vyšší dmg než Sledge a pro obyč moby o 20% nižší. Ale jsou tu další souvislosti, které to zlepší. Pro dočasnou FB DoT se fire dmg počítá 2x, což pro Sunkeeper sníží ztrátu pro obyč moby a navýší náskok pro elitky. To by samo o sobě ještě asi nestačilo, aby to bylo lepší, přeci jen na vysokých GR to vždy skončí u perma FB DoT a tedy dočasná pomůže jen trochu. Je ale pravděpodobné, že díky Aughilds setu budu moci hrát Glass canon i tam, kde jsem to s ním už nedával (nebo už problematicky). Tím by už dmg byla jasně vyšší než se Sledge. Na dobrý roll Furnace by to ale ani tak nestačilo, i když by to bylo už velmi blízko (s mírným náskokem Furnace).
- a pak ještě až časem seženu dobré magefisty, tak bez Aughilds setu
- pro variantu bez Aughilds setu a bez BH jsem si vyrobil hodně povedené Reaper's Wraps. Mají 20% fire, 6% ChC, slušné hodnoty int a vit. Tohle je jasný základ. K tomu se ale ještě povedlo 7% redukce range attacks, což je nejlepší seconadry pro tenhle build; A i když pro variantu se Cindercoatem nejsou nutné pro AP management, tak je to s nimi příjemnější, můžu spamovat Apocal. více
- konečně mi padnul pořádný RoRG, je se socketem, což je ideální, protože si můžu rerollnout cokoliv potřebuju; Aktuálně mi vychází pro zbytek výbavy, že 6% ChC mi na RoRG dá přesně stejně dmg jako 49% ChD. Takže jsem tam hodil zatím těch 6% ChC (snažit se o zanedbatelně větší dmg při 50% ChD nemá už cenu) a k tomu secondary light resisty; ještě časem jeden, abych měl i variantu s ponechanou AS kdyby časem opravili Mamoth hydru (zatím jsem tam nechal LoH a vyhodil AS; stejně tam bylo jen 5% AS, takže pro případnou opravenou hydru by to chtělo 7% AS)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Co je lepsi do tohodle buildu, +elite dmg nebo +fire dmg?
Jde mi o to, ze kdyz by mi padl Furnace a vymenil bych ho za to co mam, tak bych prisel o 40% fire dmg a Furnace by me pridal 40% bonus do elitek, taakze nebyl bych na tom ve vysledku hur (elitky +40% ale -40% fire, normal mobove -40% fire dmg) pri zachovani DPS?
Jde mi o to, ze kdyz by mi padl Furnace a vymenil bych ho za to co mam, tak bych prisel o 40% fire dmg a Furnace by me pridal 40% bonus do elitek, taakze nebyl bych na tom ve vysledku hur (elitky +40% ale -40% fire, normal mobove -40% fire dmg) pri zachovani DPS?
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: Fire Hydra 2.1.0
Záleží kolik máš daných statů jinde na výbavě. 40% fire dmg bude ale téměř vždy znatelně lepších než 40% do elit.
Jenže Furnace hlavně přidá navíc i skoro dvojnásobnou base dmg a to je oč tu běží především. Sparker (ten tvůj) má pouze 1724 base dmg (AS je k ničemu a je potřeba brát base dmg bez vlivu AS), k tomu cca +400 za offhand a jsme na 2124. Tedy až na vyjímku Blazing hydra, která AS využije.
Furnace může mít base dmg kolem 3700. Tedy skoro 2x tolik. Něco ještě dožene jednoručka za ChC na offhandu. Ale ani tak to zdaleka nestačí.
Dobrý Furnace je jasně nejlepší a nic se mu nevyrovná. Pouze perfektní Sunkeeper + perfekntí FB orb + perfektní magefisty se Furnace poměrně přiblíží, ale pořád to vychází hůře.
Jenže Furnace hlavně přidá navíc i skoro dvojnásobnou base dmg a to je oč tu běží především. Sparker (ten tvůj) má pouze 1724 base dmg (AS je k ničemu a je potřeba brát base dmg bez vlivu AS), k tomu cca +400 za offhand a jsme na 2124. Tedy až na vyjímku Blazing hydra, která AS využije.
Furnace může mít base dmg kolem 3700. Tedy skoro 2x tolik. Něco ještě dožene jednoručka za ChC na offhandu. Ale ani tak to zdaleka nestačí.
Dobrý Furnace je jasně nejlepší a nic se mu nevyrovná. Pouze perfektní Sunkeeper + perfekntí FB orb + perfektní magefisty se Furnace poměrně přiblíží, ale pořád to vychází hůře.
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Fire Hydra 2.1.0
To je strašnej poděl toto , ještě že člověk nemusí u té hry používat derivace a integrace To jsem tak pyšně použil svůj Gift na Maxima (vím, že má jen 16% do fire, ale tak jeden Gift ještě schovávám
Re: Fire Hydra 2.1.0
Dik za vysvetleni Mloku, no vcera jsem si nasadil Zeis gem a zatim davam GR 32, chtel bych jeste vys, ale tipuju, ze se zaseknu tak na GR33 mozna 34 max.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: Fire Hydra 2.1.0
A teď mi ještě vrtá hlavou (určitě pak testnu), proč vlastně všichni včetně mě používají UA. Sice občas pomůže, ale je dost nespolehlivá a navíc pokud dojde na extrémní situaci, tak i když procne, tak to často stejně nezachrání.
Jestli by tedy nebylo vlastně lepší ji úplně vyhodit a místo ní dát nějakou jinou obranou pasivku typu dominance. Dominance jsem ještě nezkoušel v GR a nevím jak moc dobře tam funguje.
Asi jak jsem byl k dominance skeptický co se týká fungování před 2.1. Tam to bylo tak, že kde fungovala dobře, tam nebyla potřeba a kde byla potřeba, tak nefungovala protože nebylo co zabíjet.
Tohle se ale s FB buildem hodně změnilo, protože se hraje úplně jiným stylem. A když je málo mobů a není co zabíjet, tak potřeba teď už naopak není a skoro pořád je situace, kdy jsou mobové úplně všude jak je snaha toho zabít co nejvíce najednou. A tam by fungovat mohla aspoň nějak. Uvidím až vyzkouším.
A pokud by dominance fungovala aspoň trošku slušně, tak pak bych klidně nespolehlivou UA vyhodil. Na oboje není místo, pokud tam chci mít Glass canon (a ilusionist a blur).
A mohla by, když ji vidím u čím dál více lidí používat.
Jestli by tedy nebylo vlastně lepší ji úplně vyhodit a místo ní dát nějakou jinou obranou pasivku typu dominance. Dominance jsem ještě nezkoušel v GR a nevím jak moc dobře tam funguje.
Asi jak jsem byl k dominance skeptický co se týká fungování před 2.1. Tam to bylo tak, že kde fungovala dobře, tam nebyla potřeba a kde byla potřeba, tak nefungovala protože nebylo co zabíjet.
Tohle se ale s FB buildem hodně změnilo, protože se hraje úplně jiným stylem. A když je málo mobů a není co zabíjet, tak potřeba teď už naopak není a skoro pořád je situace, kdy jsou mobové úplně všude jak je snaha toho zabít co nejvíce najednou. A tam by fungovat mohla aspoň nějak. Uvidím až vyzkouším.
A pokud by dominance fungovala aspoň trošku slušně, tak pak bych klidně nespolehlivou UA vyhodil. Na oboje není místo, pokud tam chci mít Glass canon (a ilusionist a blur).
A mohla by, když ji vidím u čím dál více lidí používat.
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Fire Hydra 2.1.0
Abych přenesl debatu do správného topicu.
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... &start=640
Děkuji Mloku za rady, zatím nechám gift v truhle, nemám komplet FB set, chybí mi pořádné boty a tak zůstanu u svého SS. Třeba se to nějak vyvrbí, nechám tomu čas a něco padne, snad.
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... &start=640
Děkuji Mloku za rady, zatím nechám gift v truhle, nemám komplet FB set, chybí mi pořádné boty a tak zůstanu u svého SS. Třeba se to nějak vyvrbí, nechám tomu čas a něco padne, snad.
Re: Fire Hydra 2.1.0
AU je rovnako nespolahliva ako Dominance, na 100% ta nezachrani ani jedna. Vdaka amuletom som vyskusal obe a to je uz ina. V kombinacii sa oplatia, to ale bez dobreho rollu na vyssie GR nepojde. U mna aktualne 30+ kuskov a najlepsi mam na sebe……….
Po zvyseni dropu je to teraz lahsie aj ked farmit kluce je otras, hlavne solo. Ale stale je to podla mna BIS. Aj ked top wizzardi ho nema nikto, skor sa im s tym nechcelo prplat a tie co maju uz nadropovali davno.
Po zvyseni dropu je to teraz lahsie aj ked farmit kluce je otras, hlavne solo. Ale stale je to podla mna BIS. Aj ked top wizzardi ho nema nikto, skor sa im s tym nechcelo prplat a tie co maju uz nadropovali davno.
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Fire Hydra 2.1.0
Mě se, Mloku, líbí tahle varianta bez Hydry a s MI. Bohužel, jak už jsem psal nemám vůbec chuť hrát GR a testovat a tato kombinace začne pořádně fungovat asi tak na 36+, kdy začne fungovat Ilusionist.
http://www.diablofans.com/forums/diablo ... ebird-play
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hora ... ro/8987746
Naneštěstí na těch 38 a 39 videích má opět dobré rifty.
http://www.diablofans.com/forums/diablo ... ebird-play
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hora ... ro/8987746
Naneštěstí na těch 38 a 39 videích má opět dobré rifty.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Ilusionist si můžeš nechat zafungovat i o dost níže, stačí trochu snížit tougness (třeba dát pinpoint barrier), takže na test netřeba ani tak vysoko.
Já zaítm testnul dominance na 35 a tam funguje celkem slušně a tam je jasně lepší než UA. Uvidíme výše.
Dále pak na nižší lvl je varianta s Familiarem velmi dobrá (s Toxin, Powerfull, Zeis), na 35 poářd ještě ok. Výše nevím jestli to dám s Glass canonem, spíš to vidím zase na slow time.
Bez slow time funguje hydra znatelně hůře a tam ta uvedená varianta s BH + MI + Strongarmy je zajímavá. U varianty BH + MI + Strongarmy bez hydry vidím jako největší slabinu RG. Už jsem ověřil, že u RG nefunguje bonus ze Strongarmů po hození BH. Takže tam to bude o hodně slabší než slow time + trapped + hydra.
Já zaítm testnul dominance na 35 a tam funguje celkem slušně a tam je jasně lepší než UA. Uvidíme výše.
Dále pak na nižší lvl je varianta s Familiarem velmi dobrá (s Toxin, Powerfull, Zeis), na 35 poářd ještě ok. Výše nevím jestli to dám s Glass canonem, spíš to vidím zase na slow time.
Bez slow time funguje hydra znatelně hůře a tam ta uvedená varianta s BH + MI + Strongarmy je zajímavá. U varianty BH + MI + Strongarmy bez hydry vidím jako největší slabinu RG. Už jsem ověřil, že u RG nefunguje bonus ze Strongarmů po hození BH. Takže tam to bude o hodně slabší než slow time + trapped + hydra.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Jde o to, že potřebuješ testovat na 37+ spíše až na 38, protože tam se gameplay láme, do 36 můžeš hrát víc variant a v testech nebudeš mít na 36 a 38 stejné výsledky (pokud vezmeme třeba 10 runů, abychom vyloučili extrémy). Čistě teoreticky je varianta MW + Familiar jasně nejlepší na RG, Hydra + BH je takovej střed damage + Crowd control, BH + MI bez Hydry je asi nejlepší na CC a umožní ti hrát bezpečněji a tím pádem i útočněji a musíš získat ten čas, kterej ztratíš na RG. Kéž by to šlo prostě zkoušet jen tak na 37+
Rád bych konečně viděl někoho zahtrát na videu 38 těžkej rift. ty skeletoni moc neřeknou.
Rád bych konečně viděl někoho zahtrát na videu 38 těžkej rift. ty skeletoni moc neřeknou.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
MW + Familiar je dobrý na RG, ale pořád je to nepatrně horší než slow time + trapped, i když už s minimálním rozdílem.
Teď jsem akorát konečně dal GR37. Ve variantě Sunkeeper + slow time + trapped + Aughilds + Glass canon. Roll GR byl průměrný.
Update: GR38!
Opět ve stejné variantě jako ten GR37. Byl to ale už spíše lehčí roll. Mobové spíše lehčí (i když pořád to může být ještě lepší). Komplikací byla velmi nízká hustota mobů a 4 patra. Být to více nahusto, tak se to dalo výrazně rychleji, takhle jsem už skoro žádnou rezervu času neměl.
Už je to ale pomalu můj limit, chybí dmg (ani jsem ten GR39 zatím nezkusil a upgradoval gemy). Jak nemám dobré magefisty, tak ve variantě s Aughlid setem mám dmg skoro stejnou jako když hraju se Sledge (mírně lepší do elitek, horší pro bílé moby se Sunkeeperem), jen mám o malinko vyšší tougness.
Teď by mi nejvíce bodnul Furnace (Gift už mám zase další schovaný, už padnul pátý), s tím by byla dobrá dmg i bez SoJe a bez perfekt magefistů a zůstal by mi bez SoJe Cindercoat se kterým se mi hraje lépe, když nemusí tolik šetřit s AP (navíc s Furnace bych nahodil ještě Reapers a měl AP ještě o dost více).
Teď jsem akorát konečně dal GR37. Ve variantě Sunkeeper + slow time + trapped + Aughilds + Glass canon. Roll GR byl průměrný.
Update: GR38!
Opět ve stejné variantě jako ten GR37. Byl to ale už spíše lehčí roll. Mobové spíše lehčí (i když pořád to může být ještě lepší). Komplikací byla velmi nízká hustota mobů a 4 patra. Být to více nahusto, tak se to dalo výrazně rychleji, takhle jsem už skoro žádnou rezervu času neměl.
Už je to ale pomalu můj limit, chybí dmg (ani jsem ten GR39 zatím nezkusil a upgradoval gemy). Jak nemám dobré magefisty, tak ve variantě s Aughlid setem mám dmg skoro stejnou jako když hraju se Sledge (mírně lepší do elitek, horší pro bílé moby se Sunkeeperem), jen mám o malinko vyšší tougness.
Teď by mi nejvíce bodnul Furnace (Gift už mám zase další schovaný, už padnul pátý), s tím by byla dobrá dmg i bez SoJe a bez perfekt magefistů a zůstal by mi bez SoJe Cindercoat se kterým se mi hraje lépe, když nemusí tolik šetřit s AP (navíc s Furnace bych nahodil ještě Reapers a měl AP ještě o dost více).