Zeď nářků

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462
Re: Zeď nářků

Příspěvek od HELLERcz » 08.09.2014, 10:24 hod.

70+ hodin za season HC DHčko, zatím ani jeden gift ! Už nevím, kde jej mám najít :D
Obrázek

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Zeď nářků

Příspěvek od lulinak » 08.09.2014, 10:54 hod.

z nudy cekam na druhy Unity abych tenhle cheat taky vyzkousel, porad ne a ne padnout.

Dneska kouknu na nepouzivanyho followera, a on ho ma uz 3 mesice aktivne nasazenej, jsem tehdy nevedel na co ten ring je... :-) jeste kdybych takhle nahodou nasel i Furnace kua......

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Mlok » 08.09.2014, 11:13 hod.

Teď jsem na to zrovna narazil, tak sem přihodím k unity a cheatu:

http://www.diablofans.com/blizz-tracker ... eat-or-not
It is not an exploit; it's intended to work like this.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Dava_C » 08.09.2014, 12:18 hod.

Mlok píše:"Na vysokym GR už je výdrž tak nějak na druhý koleji"
To si jenom myslíš. Postavy co nemají 30% dmg redukci, tak musí na vysoké GR mít hodně tougness + unity, aby nedostávaly one hit kill z dmg, které se nelze vyhnout (třeba jailer). Strategie couvat a bezpečně z dálky kde není žádný mob házet spelly není použitelná strategie, protože to pak zase nemáš šanci to stihnout (minimálně s Wiz.).
Wizard

GR 1 - 30 pure damage
GR 30 - 37 toughness/damage
GR 38 damage & luck

Není šance stihnout průměrnej GR 38 (je tam velkej skok asi jako T5 a T6 před patchem), pokud jede člověk na 20m+ (buffed) toughness, damage už to tam hodně selektuje, pokud nenarazíte na dobrej rift. Zatímco GR 37 dám 9/10, tak v GR 38 jsem 3x selhal na čas a bude třeba, pokud se budu chtít udržet v ladderu, trochu přehodnotit a vyměnit defense za offense a riskovat.
Koukal jsem průběžně asi na 5h stream hráče, co je v US na GR 40 a několikrát selhal na GR 38, pak si nechal udělat klíče na 40+ (lame!) a asi za 3 hodiny to už znovu nedal. Efektivní pozice wizarda je tedy tak tak GR 37, GG gear a top hráč možná bude dělat GR 38, více už je o lucku a spoustě pokusů, pro obyč farmu T6 a z hlediska síly classy už to nic neznamená.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Mlok » 08.09.2014, 12:32 hod.

To jsem přesně psal v sousedním vláknu. Všichni už jedou taktiku vyrobit si klíče v teamu (a to ještě často s jiným charem než Wiz.) na vysoký GR přímo ten co chci zkoušet a pak zkouším hodně pokusů než se povede super roll GR.
Čistě sólo máme smůlu a budeme o 2-3lvl níže, protože nemáš moc šanci perfektně rollnout 3-4 GR po sobě (abys dal 38/39/40/41).

GR38 bych ještě viděl únosný i s poměrně vysokou tougness (tedy i bez Glass canonu). GR37 jsem už několikrát nestihnul o prsa a ani jedno nebyl dobrý roll GR. A to hraju pořád bez Furnace, což je 2-3 minuty času navíc (za chybějící elite dmg to tak zhruba vychází).

A když se ten perfektní roll GR povede, tak je vidět, že je tam velká rezerva dle časů prvních v žebříčku. To bylo hezky vidět na tom čase co měl na GR40 (asi Fenton nebo kdo to byl). Tam byla tak velká rezerva, že by to stihnul i s výrazně menší dmg.

Farmit klíče v partě nebo dokonce v partě za jinou postavu (udělat si kvůli tomu DH) ale opravdu nehodlám, to raději časem vypadu z žebříčku.

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Zeď nářků

Příspěvek od lulinak » 08.09.2014, 12:49 hod.

ano ja vim ze Unity bylo tak planovany, ale me to proste do kontextu hry vubec nezapada, je to tam IMHO uplne navic, a kdyby to brzy zrusili, byl bych docela rad.... funkce followera nema byt v tom, ze ti najednou (uplnym zazrakem) prida 100 procent zdravi, ale primarne v jeho skillech a v tanku.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Mlok » 08.09.2014, 12:59 hod.

Takže myslíš, že by pak bez unity bylo v pořádku, že rozdíl v žebříčku týmy x sólo by už nebyl jen kolem 7 lvl jako je teď (a to jsem ještě bral pro nejvýše položenou sólo postavu, tedy pro DH, pro jiné je ten rozdíl i teď ještě větší), ale třeba 15-16 lvl?

Já mám tedy přesně opačný názor. Dobrý team by asi měl být mírně výše než sólo hráč, ale rozdíl bych viděl klidně jen 2-4lvl, tedy ještě menší než je teď. Tedy to by znamenalo ještě naopak o něco posílit sólo hru než jen pomocí unity.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Cartman » 08.09.2014, 13:11 hod.

Jak se již psalo několikrát, teprve vlastně probíhá ostrý beta test,. takže věřím, že to ještě změní : ) A snad vyladí.

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Zeď nářků

Příspěvek od lulinak » 08.09.2014, 13:27 hod.

ja nemyslim nic, GR me nijak neberou, jejich zebricky a hluboke analyzovani uz vubec ne (co z toho?), a jen rikam, ze s Unity je to IMHO krok vedle stejne jako byla aukce, proste to nezapada do konextu cely hry a misto primocaryho systemu se budujou jakesi zvlastni umele odbocky vycucane z prstu....
A je to jen blba hra, jedna s tisicu jinych, takze pokud hrace pobavi, splnila svuj ucel. :-)
Ale jinak souhlas, ze porovnavat solo a hru v sehrane parte by se nemelo, protoze tahle hra by mela byt primarne o dobre parte, solo je tam spis jen jako doplnek...

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Dava_C » 08.09.2014, 13:48 hod.

Mlok píše:
GR38 bych ještě viděl únosný i s poměrně vysokou tougness (tedy i bez Glass canonu). GR37 jsem už několikrát nestihnul o prsa a ani jedno nebyl dobrý roll GR. A to hraju pořád bez Furnace, což je 2-3 minuty času navíc (za chybějící elite dmg to tak zhruba vychází).
Možná jsi jeden z nejlepších hráčů na světě, proč by ne. Já to vidím jinak, asi sem lama.

lulinak:

D3 je solo hra, jen z ní dělají MMO. Neměla by být primárně určena pro multiplayer, proto je Unity OK, protože to aspoň trochu nahrazuje partu. Více mi vadí GR a laddery, to do D3 taky nepatří. MMO už Blizzard jedno má.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Zeď nářků

Příspěvek od lulinak » 08.09.2014, 13:59 hod.

ja vam nevim chlapi, ale kdyz pominu GR (jejich slava IMHO skonci za par tejdnu) tak za vetsinu charakteru se da T6 solo jez bez Unity, v tom se asi shodneme.
Cili tim byl splnen cil pro solo hru. Proc tam vymejlsej dodatecnej specialni cheat, kterym zvednou zdravi hrace o 100 procent aby chudinek nahodou nechcipal ani na T6 mi proste hlava nebere.

Takze az za par mesicu bude s velkou slavou trebas spusten T7 a T8, tak jednim z hlavnich duvodu muze byt i ten, ze kazdej s prominutim "trouba" s Unity dnes muze najednou hrat i nejvyssi obtiznost, ktera by mela byt naopak endgame cilem... A tak se pak T6 dale zvysi, a zaroven se pozdeji zase prida cheat typu Unity2 a Unity3, a tak porad dokola.
Snad jsem vysvetlil jak to myslim... :-)

Ale jsme ve zdi narku, tak si jen postezuju, tot vse, komu prijde Unity jako systemovy a koncepcni prvek, nic proti.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Cartman » 08.09.2014, 14:03 hod.

už zase nějaký exploit na 50x víc expů z GR ;D Sem zvědav jestli alespoň tuto zabanujou = p

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Mlok » 08.09.2014, 14:06 hod.

Dava_C: To si nemyslím, že bych byl nějak extra dobrý hráč. I když na druhou stranu to není ani úplně nejhorší, když jsem zatím těsně (nejlepší pokus byl o 20s) nestihnul GR37 bez Furnace, bez fire SoJe a vždy jsem to hrál bez glass canonu a žádný z pokusů nebyl nijak extra dobrý roll GR.
Na GR38 se to teprve reálně ukáže, až se tam někdy dostanu. Je klidně možné, že se mýlím a zlepšení s Furnace bude menší než očekávám (čas strávený zabíjením elitek neznám, jen odhaduju, čas se dá reálně změřit pouze u RG, tedy pokud zrovna nechci natáčet video a pak ho zpětně přessně analyzovat, což určitě nechci) a GR38 těžší než jsem čekal.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Seton » 08.09.2014, 14:26 hod.

Psycho píše:už zase nějaký exploit na 50x víc expů z GR ;D Sem zvědav jestli alespoň tuto zabanujou = p
Tuším, že tento exploit se týká toho, když stojíš ve městě a zbytek party jede Grift. Dostáváš moc zkušeností potom.
Ale to by mě mohlo :D. za tu dobu co se k tomu jednou za čas dostanu abych to ještě prostál ve městě :D no to ne.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Dava_C » 08.09.2014, 14:38 hod.

Mlok: Pokud takto dáváš GR 37 bez Furnace a SoJ, tak budeš dávat i GR 38. Pokud budeš dávat GR 38 stabilně, tedy ne na náhodu, tak klobouk dolů. Na druhou stranu přijdeš o Cindercoat a největší problém nejsou elity, ale mobové, kde Furnace nepomůže a RG, který trvá i s Furnace a Glass canonem asi 3 minuty. Pro můj současný setup, tak jak ho mám teď v profilu, je GR 38 časově nestihnutelná, jednou jsem byl v plusu, jak jsem dával screen, ale RG bych asi stejně nestihl, podruhé jsem dostal 2 patra coruptů a potřetí jsem dostal průměrnej rift, ale nestihl jsem ho asi o dvě minuty.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Darkness
The Butcher
Příspěvky:1316
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LeonardoCA#1772
Bydliště:earth

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Darkness » 08.09.2014, 15:05 hod.

Kdyz koukam na rozdil ve vasi vybave a skilech, tak podle mne mozna v cem je lepsi vyuziti slow time, ze se vic vyuzije damage kterou dava hydra ...., blizard nedava skoro zadnou damage, to je jen na udrzeni dotky ..., hydra dava mnohonasobne vic
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Obrázek

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Mlok » 08.09.2014, 15:08 hod.

Když hraješ BH variantu buildu, tak corupty můžeš vyřešit snadno a to použitím Toxinu (poison dmg se aplikuje jako první, takže nahodi poison štít a je vyřešeno). Vedle už jsem dával přesný výpočet, že vychází mírně lépe na dmg než 20% fire na amuletu, takže je to jasná volba pro BH variantu buildu.

Moc jsem těch GR37 ještě nehrál. Zatím jen 3 pokusy. A nebyly jak jsem psal žádný super roll, ale na druhou stranu ani super těžký roll. Dostat GR37 plný coruptů, tak je konečná a nestihnu to o týden. A do slow time varianty buildu není místo pro Toxin, takže tady smůla. Určitě ale ještě někdy dám šanci BH variantě buildu.

Více pokusů mi bude trvat dlouho, protože jednak není tolik času a pak jsem ještě zkoušel Archona a nemám už zásoby goldů, takže lvl gold gem a budu sbírat chvíli goldy. A pak zase budu chodit ještě chvíli bounties pro lepší RoRG (který ty už dávno máš a navíc stejně jedeš fire SoJ).

SoJ také za až tak velkou výhodu nepovažuju, tedy mi nezachrání. Pokud bude Furnace a tedy i poměrně velká dmg do elit i bez SoJe, tak SoJ už do elit zase tak moc dmg nepřidá a jak píšeš, tak přidju o Cindercoat. A mám vyzkoušené, že s AP je to pak už na hraně a musím někdy zbytečně šetřit a už to lehce zdržuje nebo musím dát Astral presensce (na T6 pro zrychlení dávám často i se Cindercoatem ještě AP). Také jsem se zatím vykašlal na nákup ringů u Kadaly a zase se vrátil k nákupu věcí za 5 shardů (potřebuju toho více, ať už některé itemy ještě trochu zlepšit, tak potřebuju druhé Strongarmy, aktuální jsem přetočil naposledy na light a testoval s Archonem a druhou helmu na prohazování).

Mimo elitky na tom budu s Furnace úplně stejně jako jsem teď a to ještě vyžaduje dobrý roll Furnace (když už nemám Furnace, tak aspoň roll Sledge of Athskeleng se povedl pěkně). Takže tam vím na čem jsem už teď. A u obyč mobů bude rozdíl v buildech. Na obyč moby bude varianta slow time určitě o něco silnější, protože multiplikativní bonus za Trapped dělá hodně (a na GR36+ už i samotný slow time bez MI mi stačí, abych ho měl skoro všude jak více procuje ilusionist) a BH máš jen omezeně.

U RG je tedy otázka jak je to s tím bonusem ze Strongarmů (někdy otestuju). Pokud funguje a podaří se ho snapshotnout, tak to bude vycházet podobně jako se slow time. Pokud se bonus ze slow timu nepodaří, tak u RG budu mít se slow time znatelně větší dmg za vynásobení DoTky Trapped gemem. A k tomu funguje se slow time u RG daleko lépe Mamoth hydra (a i jinde drží moby méně v pohybu, takže lépe hydra trefuje), protože RG se méně pohybuje. A dmg navíc kterou uděláš s opakovanou BH nedožene vynásobenou dmg perma DoTky bonusem za Trapped.

RG pro variantu slow time + Furnace bude určitě nejrychlejší. Zase na druhou stranu ve variantě BH je to lepší v jiných situacích (a samotná udělá také celkem dost dmg když se hraje Blazer).

Já ještě chci přidat do slow time varianty Ancient Parthan Defenders. Zatím jsem všechny rozložil, že byl k ničemu roll, tak až se podaří použitelné. To mi může trochu pomoct s defense a mohl bych zase případně uvažovat o Glass canonu. Tady by ještě bodnul nějaký ten paragon, aspoň tak na 650.

Darkness:
To o slow time jsem měl zrovna rozepsané. Využije výrazně lépe Mamoth hydru + navíc bonus za Trapped. Ale nesouhlasím s tím, že Bliz. nedává skoro žádný dmg.
GR34 jsem dal pouze s Apocal. bez dalšího dmg dealeru (zkoušel jsem přidat teleport a nevyhodit MI, tak jsem zkusil bez hydry). Hydra už chyběla, ale každopádně je Apocal. hlavní dmg dealer buildu. Zkus to opačně, místo Apocal. dát do buildu pouze hydru (s obouručkou, tedy jen jedna hydra) a nemáš šanci GR34 stihnout, protože nebudeš mít dmg.
I jen samotné Apocal. není potřeba tolik na vytvoření perma Dot. Díky tomu jak se pro dočasnou DoT násobí některé bonusy dmg 2x (fire dmg, Trapped, Zei's) a přitom se nepočítají do potřebného limitu na perma DoT (tam se počítá myslím jen fire dmg a to pouze jednou).
Mně to vychází (v reálu ověřeno), že během třetí Apocal. (samotné bez Hydry) už získám perma DoT.

Něco na té BH variantě ale musí být, když ji hrajou téměř všichni z popředí žebříčku. Slow time nehrál nejdříve nikdo (z prvních 40 v žebříčku), teď už se sem tam objeví.

Doplněno:
A zapomněl jsem ještě uvést jednu zásadní věc. Vše co jsem psal bylo hrané ještě před snížením dosahu perma DoT. Po snížení dosahu jsem zatím nehrál vyšší než GR32, kde to nebyl sebemenší problém. Na GR37 to ale může být problém dost velký a zatím z praxe nevím jak moc.

Oglojoo
Quill Rat
Příspěvky:14
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Oglojoo#2623

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Oglojoo » 08.09.2014, 16:08 hod.

lulinak píše:Takze az za par mesicu bude s velkou slavou trebas spusten T7 a T8, tak jednim z hlavnich duvodu muze byt i ten, ze kazdej s prominutim "trouba" s Unity dnes muze najednou hrat i nejvyssi obtiznost, ktera by mela byt naopak endgame cilem... A tak se pak T6 dale zvysi, a zaroven se pozdeji zase prida cheat typu Unity2 a Unity3, a tak porad dokola.
Snad jsem vysvetlil jak to myslim... :-)
Naprosto souhlasím s tvým názorem na Unity, a mám obdobné obavy o budoucím vývoji hry. T6 mi teď přijde bez použití prstenu jako optimálně vyladěný a né úplně snadno dosažitelný endgame. Bohužel mechanika jako je Unity může, tak jak jsi psal, vést k zavedení dalších vyšších obtížností, kde už to bez takových konkrétních předmětů nepůjde a hráči na ně budou odkázáni bez možnosti volby (podobně jako teď vysoké GR, ale ty vem čert), což by pro diablo byla docela škoda.

marian_r
Doom Knight
Příspěvky:416
BattleTag:iAmTehLaw#2891

Re: Zeď nářků

Příspěvek od marian_r » 09.09.2014, 13:22 hod.

Váš pohľad na nevhodnosť unity je skreslený. Nie každý má kompletný build a/alebo ideálnu výstroj.

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Zeď nářků

Příspěvek od Tyckin » 11.09.2014, 06:01 hod.

Včera další, od RoS už asi osmý SoJ - poison pochopitelně, physical verzi fakt nemám na seznamu dropů :twisted: Následoval po dlóuhé době TMF prstýnek, totálně, ale totálně na ho*no :{ A jako bonus parádní Doombringer, ale se str. místo int. :OXO A pak mi ještě kluci řeknou, že snížili droprate na WH pásek a Kukri, omg :) Ačkoli u mne už to asi snížit ani nejde, páč tam mám šanci 0,0009% :D
Jinak dobrá komedie jsou teď T6 rifty - probíháme to, zabíjíme jen elitky (často i split), do 4-5 minutek je hotovo - dropu tímto způsobem mraky, shardů též = takto si lze udělat novej char za jeden či dva večery - tak vám vážně nevím, jestli je to dobře :roll: GR člověk běhá vlastně jen kvůli povýšení gemů a jak jsou na nějaké smysluplné úrovni, není proč tam lézt, pokud vás netrápí žebříčkové touhy :)
Naposledy upravil(a) Tyckin dne 11.09.2014, 09:45 hod., celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“