PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
LoH som mal aj na amulete.
Perfektné rolly sú síce fajn vec,ale velmi ťažko dropnutelné.
Práve v tom sa mi páči 2.1 že trifecta(z mojho pohladu Int,CC,CHD) nie je vobec potrebná,teda ak beriem svoje solo možnosti okolo GR 30.Na amulete som testoval,odstránenie CHD,výmena za LoH.A ako som písal bolo to v pohode hratelné do 27-28 pri nižšom DPS.
Dalej je velká výhoda,že budú 1-2 amulety aj ringy,ktoré budú primárne rollovať 5 affixov(dalšie možnosti na kombinácie)
Mal som 223% CHD,čo je málo,ale zase v danom builde to nie je nevyhnutné,kedže DoT necrituje(aspoň myslím,crituje vo WoWku )
Perfektné rolly sú síce fajn vec,ale velmi ťažko dropnutelné.
Práve v tom sa mi páči 2.1 že trifecta(z mojho pohladu Int,CC,CHD) nie je vobec potrebná,teda ak beriem svoje solo možnosti okolo GR 30.Na amulete som testoval,odstránenie CHD,výmena za LoH.A ako som písal bolo to v pohode hratelné do 27-28 pri nižšom DPS.
Dalej je velká výhoda,že budú 1-2 amulety aj ringy,ktoré budú primárne rollovať 5 affixov(dalšie možnosti na kombinácie)
Mal som 223% CHD,čo je málo,ale zase v danom builde to nie je nevyhnutné,kedže DoT necrituje(aspoň myslím,crituje vo WoWku )
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Do cca 30 GR souhlas. Myslím, že minimálně 28-29 GR dám jen s tím nouzovým buildem co mám aktuálně na PTR. 30 možná ještě také.
Když už ale ten Firebirds build budu hrát (Archon mi baví o něco více, s tím to ale nepůjde asi ani na 30 GR), tak určitě budu chtít ještě do vyšších lvl. A na vyšší lvl to bude chtít lepší výbavu. Perfekt rolly samozřejmě půjdou obtížně když už nebudu mít většinu věcí crafted. Lepší než co mám aktuálně ale půjdou rychle, to jsem našel i dříve (co jsem neschovával Firebirda) a teď to bude padat o dost více (aktuálně nastavený vyšší drop než býval před časem + daleko více riftů díky potřebě jen jednoho klíče místo pěti - hraju jen sólo).
Ty ringy s 5 affixy jsou dobrý nápad, uvidímě jestli to bude mít šanci jeden ring někdy nahradit. Unity určitě ne, tam to sólo jinak nepůjde. SoJ nemám fire, takže tam si dokážu představit snadno, že by mohl být nějaký ring s hodně dobrým rollem 5 vlastností lepší. U RoRG by se to také dalo odhadnout, zkusím si přibližně spočítat, jak to vyjde.
U RoRG to znamená, že ring, který ho nahradí musí vykompenzovat i to co ztratím použitím 6. kusem FB.
DoT crituje i necrituje, jak se to vezme. Pokud DoT nemá žádný limit, tak ChD, ChC je stejně důležité jako jinde. U FB setu ale dosáhne maximální hodnoty a ten je limitující a pak už je úplně fuk, co máš na výbavě.
Ale nesmíme zapomínat na to, že na vyšší lvl GR budeš potřebovat dávat co nejvíce dmg i po namaxování DOTky FB k tomu navíc, aby to šlo rychleji. A k tomu ChC, ChD také zrychlí namaxování DOTky FB.
Fire dmg ale bude mít větší přínos a tedy přednost, protože ta ovlivní dmg i namaxované DOTky FB.
A co si tak připravuju build a zjišťuju možnosti, tak jsem teď narazil na další dobrý nápad a to použít Slow time (nejlépe asi Point of no return). Jednak to výrazně pomůže s cc. A navíc to pomůže s Bane of the Trapped pro 15+ yardů. To také zkusím.
Když už ale ten Firebirds build budu hrát (Archon mi baví o něco více, s tím to ale nepůjde asi ani na 30 GR), tak určitě budu chtít ještě do vyšších lvl. A na vyšší lvl to bude chtít lepší výbavu. Perfekt rolly samozřejmě půjdou obtížně když už nebudu mít většinu věcí crafted. Lepší než co mám aktuálně ale půjdou rychle, to jsem našel i dříve (co jsem neschovával Firebirda) a teď to bude padat o dost více (aktuálně nastavený vyšší drop než býval před časem + daleko více riftů díky potřebě jen jednoho klíče místo pěti - hraju jen sólo).
Ty ringy s 5 affixy jsou dobrý nápad, uvidímě jestli to bude mít šanci jeden ring někdy nahradit. Unity určitě ne, tam to sólo jinak nepůjde. SoJ nemám fire, takže tam si dokážu představit snadno, že by mohl být nějaký ring s hodně dobrým rollem 5 vlastností lepší. U RoRG by se to také dalo odhadnout, zkusím si přibližně spočítat, jak to vyjde.
U RoRG to znamená, že ring, který ho nahradí musí vykompenzovat i to co ztratím použitím 6. kusem FB.
DoT crituje i necrituje, jak se to vezme. Pokud DoT nemá žádný limit, tak ChD, ChC je stejně důležité jako jinde. U FB setu ale dosáhne maximální hodnoty a ten je limitující a pak už je úplně fuk, co máš na výbavě.
Ale nesmíme zapomínat na to, že na vyšší lvl GR budeš potřebovat dávat co nejvíce dmg i po namaxování DOTky FB k tomu navíc, aby to šlo rychleji. A k tomu ChC, ChD také zrychlí namaxování DOTky FB.
Fire dmg ale bude mít větší přínos a tedy přednost, protože ta ovlivní dmg i namaxované DOTky FB.
A co si tak připravuju build a zjišťuju možnosti, tak jsem teď narazil na další dobrý nápad a to použít Slow time (nejlépe asi Point of no return). Jednak to výrazně pomůže s cc. A navíc to pomůže s Bane of the Trapped pro 15+ yardů. To také zkusím.
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Tak toto je sakra dobrý nápadMlok píše: ....
A co si tak připravuju build a zjišťuju možnosti, tak jsem teď narazil na další dobrý nápad a to použít Slow time (nejlépe asi Point of no return). Jednak to výrazně pomůže s cc. A navíc to pomůže s Bane of the Trapped pro 15+ yardů. To také zkusím...
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
U slow time bude další dilema, jestli nepoužít i Duplicates. To pak je hned 5 slow timů najednou po každém použití Duplicates (jeden vlastní slow time). To už ale nějak začínají docházet volné sloty na skily. A už to bude rozhodování zda použít nebo nepoužít BH v takovém případě. Tohle zkusím pro apocalypse build (tedy kde jediný dmg dealer bude Apocalypse bez disint.).
Aspoň, že pro samotný FB build je těch možností opravdu hodně a bude co zkoušet.
Aspoň, že pro samotný FB build je těch možností opravdu hodně a bude co zkoušet.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
A to jsem chtěl fira rozložit.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
A ještě jsem dohledal, že aktuálně na PTR je 90% z prvních 200 žebříčku GR postaveno na Apocalypse buildu. Tady zůstává otázka, zda stackování Apocalypse je záměr nebo bug a jestli to nebude "opraveno".
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... bRi!bcZccZ
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... Zbe!bcZccZ
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... Zde!YYZYcc
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... bSi!ccbccZ
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... Zde!cZZccZ
Já bych viděl tyhle buildy jako takové odrážecí s tím, že je u každého prostor pro změny/úpravy a bude záležet na obtížnosti a na osobních preferencích.
Stačí tejden počkat a ten nejlepší z nich se sám ukáže, pokud někdo nebude chtít nic řešit a bude chtít, to co je nejvíce OP.
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... Zbe!bcZccZ
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... Zde!YYZYcc
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... bSi!ccbccZ
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... Zde!cZZccZ
Já bych viděl tyhle buildy jako takové odrážecí s tím, že je u každého prostor pro změny/úpravy a bude záležet na obtížnosti a na osobních preferencích.
Stačí tejden počkat a ten nejlepší z nich se sám ukáže, pokud někdo nebude chtít nic řešit a bude chtít, to co je nejvíce OP.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
http://www.imgup.cz/images/2014/08/26/2 ... 8.2014.jpg 2.1 readyKuki10 píše:A to jsem chtěl fira rozložit.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Jednoznačný casual......
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Tak aktuálně FB po opravě "chyby" má ještě větší chybu. Po nastackování DOT tiká někdy nižší dmg, někdy vyšší. Nejpravděpodobnější je, že to funguje následovně:
"So I looked at those numbers and did some no-weapon no-buff tests of my own. The DoT is interacting strangely with critical hit chance and damage. When the infinite dot takes hold, it decides whether to "Crit" or "not crit". I base this on a quick experiment: I fought Ghom and did the reset several times: the dots are always either a high number, or a low number. For the point of my test, weaponless and using what I was using, the number was 1,320,808 million damage per second. The high number was 4,211,464 damage per second. I then reset the game, and took out all critical hit damage paragon points (50%). The low number remained 1,320,808, and the high number was 3,551,360.
When the dot flips over to Infinity mode, it appears to be deciding if it crit or not, then sticking with it."
Přitom než dosáhne maxima, tak dmg DOT stoupá jak má a na závěr se stane to v popisu a v případě, že to vyjde na non crit, tak o hodně klesne než byla těsně před svojím maximem (což je očividně nesmysl, aby to tak bylo).
Tak doufám, že vůbec uznají, že je to tak špatně a opraví to. Bez toho by byl FB skoro k ničemu.
Nejprve (po aplikování "opravy" a stálém reportování na fóru, že po opravě to nefunguje jak má) se objevil tento blue post:
"I just spoke to the QA team who retested the Firebird's Finery set bonus, and confirmed it is working correctly. Basically, the 6-piece bonus works like this...
It produces less damage than on the PTR as it ramps up
It produces the same damage as on the PTR once it is infinite
In other words, the attack starts off a bit slower now before building to PTR strength."
A až pak teprve o chvíli později aspoň tenhle blue post, kde aspoň píše, že se tím budou ještě zabývat:
"Thanks all! We're passing along your reports to our QA and development teams and will continue to monitor your feedback and experiences. Please let us know if the issues you've reported so far persist."
"So I looked at those numbers and did some no-weapon no-buff tests of my own. The DoT is interacting strangely with critical hit chance and damage. When the infinite dot takes hold, it decides whether to "Crit" or "not crit". I base this on a quick experiment: I fought Ghom and did the reset several times: the dots are always either a high number, or a low number. For the point of my test, weaponless and using what I was using, the number was 1,320,808 million damage per second. The high number was 4,211,464 damage per second. I then reset the game, and took out all critical hit damage paragon points (50%). The low number remained 1,320,808, and the high number was 3,551,360.
When the dot flips over to Infinity mode, it appears to be deciding if it crit or not, then sticking with it."
Přitom než dosáhne maxima, tak dmg DOT stoupá jak má a na závěr se stane to v popisu a v případě, že to vyjde na non crit, tak o hodně klesne než byla těsně před svojím maximem (což je očividně nesmysl, aby to tak bylo).
Tak doufám, že vůbec uznají, že je to tak špatně a opraví to. Bez toho by byl FB skoro k ničemu.
Nejprve (po aplikování "opravy" a stálém reportování na fóru, že po opravě to nefunguje jak má) se objevil tento blue post:
"I just spoke to the QA team who retested the Firebird's Finery set bonus, and confirmed it is working correctly. Basically, the 6-piece bonus works like this...
It produces less damage than on the PTR as it ramps up
It produces the same damage as on the PTR once it is infinite
In other words, the attack starts off a bit slower now before building to PTR strength."
A až pak teprve o chvíli později aspoň tenhle blue post, kde aspoň píše, že se tím budou ještě zabývat:
"Thanks all! We're passing along your reports to our QA and development teams and will continue to monitor your feedback and experiences. Please let us know if the issues you've reported so far persist."
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Je to imho dvojnásobný fail:
1) jak se to může stát, když v každém třetím vlákně se tyto bugy řešily a byly i reportovány
2) nebyl by to takový fail, kdyby Firebirds =/= Wizard
vishnu: Just admit you rushed 2.1 out the door because of the PoE patch/seasons, revert it, and do another month of PTR like you should have. Then, once 2.1 is actually finished, re-release it.
Tons of my friends who had stopped playing came back to play tonight, discovered that the game was junk, and are going to be gone again by the time you get your act together. 2.1 was your chance to revive the game, and you failed because you rushed.
plyer: we have reported these issue thread after thread after thread and no response, not put in "known issues" in bug forum... it is as if the reports went unnoticed. these same issues have been around for the entire duration of the ptr... another month wouldn't help anything since they act like they don't even try. I work in QA for my company... if I did a job this terrible, no doubt I would face disciplinary action.
1) jak se to může stát, když v každém třetím vlákně se tyto bugy řešily a byly i reportovány
2) nebyl by to takový fail, kdyby Firebirds =/= Wizard
vishnu: Just admit you rushed 2.1 out the door because of the PoE patch/seasons, revert it, and do another month of PTR like you should have. Then, once 2.1 is actually finished, re-release it.
Tons of my friends who had stopped playing came back to play tonight, discovered that the game was junk, and are going to be gone again by the time you get your act together. 2.1 was your chance to revive the game, and you failed because you rushed.
plyer: we have reported these issue thread after thread after thread and no response, not put in "known issues" in bug forum... it is as if the reports went unnoticed. these same issues have been around for the entire duration of the ptr... another month wouldn't help anything since they act like they don't even try. I work in QA for my company... if I did a job this terrible, no doubt I would face disciplinary action.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Bugy hlášeny byly. Teď tam je ale aktuálně jiný bug než byl hlášen na PTR. To co se teď chová u FB divně, tak na PTR fungovalo ok.
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
To jo, ale to je neomlouvá, od začátku tam měli bug za bugem, opravili jeden a dva se objevily jiný, nikdy nefungoval tak jak měl se všemi možnými variantami buildů. Random DoTky jsou jen další závada po zavedení live, stejné by to bylo, kdyby bylo další sestavení PTR, opět by se objevily nové chyby, ale na live se tohle dostat nesmí, minimálně to s tím Apocalypsem, když vezmu, že jsme všichni lidi a můžem udělat chybu. Pak tu máme problém s balancem v leaderboardech, které je ovlivněno a navíc hydry jsou pořád ?buglé?.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
je potreba na to koukat realii dnesniho herniho trhu, temer kazda hra ma bugy a tyto byvaji nikdy neopraveny, to ze se Blizz alespon snazi, je posunuje vyrazne vyse nez 99 zbylych vydavatelu...
Proste tam ale IMHO chybi pevna ruka, ktera by jasne rekla, ze pokud to neumi naprogramovat bez bugu tak proste pujdou, cili to ted vypada jak to vypada, a hraci jsou primarne pouzivani jako vystupni kontrola, ale komunitu to ocividne stale bavi, tak proc ne...
Proste tam ale IMHO chybi pevna ruka, ktera by jasne rekla, ze pokud to neumi naprogramovat bez bugu tak proste pujdou, cili to ted vypada jak to vypada, a hraci jsou primarne pouzivani jako vystupni kontrola, ale komunitu to ocividne stale bavi, tak proc ne...
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
manusky11 píše:
- nefunkční FB set (random DoT)
Viete niekto napísať ako a či vobec to v praxy funguje?Ja budem dnes online až po 22:00......
Random DoT,takže ako som sa dočítal,stackuješ,stackuješ a tesne pred maximom sa to bugne a hodí to nádodný/random DMG pre DoT-ku?Je to tak aj v reále?
Dakujem
Mlok píše:DoT z FB setu nefunguje jak má, ale nedá se říct, že by byla vyloženě random.
Všechny DoTky v D3 jsou už delší dobu řešeny tak, že jsou normalizovány. Tzn., že se spočítá průměrná dmg za crit a non crit hity.
Příklad:
- mám base dmg 100 (bez ChC a ChD)
- budu mít 20% ChC
- budu mít 500% ChD (schválně volím extrémnější příklad s málo ChC a více ChD)
- non crit hit bude 100
- crit hit bude 600
- a teď normalizavná dmg ta vyjde 0,2 * 600 + 0,8 *100 = 200
FB DoT aktuálně funguje tak, že nenormalizuje (jak by měla), ale jakmile se dostane na max stack, tak buď critne nebo ne. Tedy pro uvedený příklad bude hořet v 80% případů za 100 a ve 20% případů za 600. Správně by měla hořet vždy za 200.
A když se ti stane, že na RG zrovna necritne, tak je to problém velký.
A jediné co to pak může změnit je ukončení již hořící FB dotky a vytvoření nové (jenže ani nová nemusí critnout):
- výměna FB gearu
- rip
- vzdálení se dostatečně daleko od monstra
A dokud není FB DoTka na svojem maximu, tak se průběžně mění a její hodnota lítá sem tam (zda v daném čase zrovna crituješ nebo ne). Kdyby se počítala online v čase i po dosažení max. stacku, tak by nebylo třeba normalizovat.
Jenže po maximálním nastackování má DoTka hodnotu, kterou získá na začátku (tedy crit nebo non crit) a už se dále v čase nemění. Tenhle mechanismus je pro implementaci daleko jednodušší a spolehlivější, proto se používá. Jenže se musí normalizovat, což se aktuálně neděje.
Přitom na PTR byla FB DoTka správně normalizovaná. Až s opravdou špatné interakce s Apocalypsou tam zanesli tuhle novou chybu chybějící normalizace.
O chybě špatné interakce s Apocalypsou přitom věděli ještě před spuštěním na live a spustili to i s tou chybou. Tu pak narychlo na live opravovali, až to takhle úplně posr...i.
Je to, jak píše Mlok, random jsem psal pro zjednodušení. Tady je i video jako důkaz místo slibů.
A tady trochu testů firebirds DoT z PTR
http://www.twitch.tv/magicrectangle/c/4754727
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Tak včera som skúšal so svojim gearom a speckou GR(link v profile).Od GR 25 už mením SoJ za Unity s followerom,ale cez GR 28 som sa nedostal,najlepší pokus ked to rollne slušný rift+mobky mi chýbalo cca 60-70 sec.Chýba mi DPS,nemal som štastie na ring,amulet a weapon zatial.
Uvidíme ako to pojde ked fixnú FB.Na iný build nebol čas a dnes ideme s rodinou na weekend preč Takže dalšie pokusy až v nedelu.
Držím palce páni.
Uvidíme ako to pojde ked fixnú FB.Na iný build nebol čas a dnes ideme s rodinou na weekend preč Takže dalšie pokusy až v nedelu.
Držím palce páni.
Naposledy upravil(a) manusky11 dne 28.08.2014, 10:06 hod., celkem upraveno 2 x.
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Omyl,prosím zmazať.
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Zda se mi to nebo fire wizz bez fb setu je totálně k ničemu?:-D
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: PTR 2.1(v3) Double hydra + Fire Disintegrate Ghom test
Nezdá, bez FB setu fire nemá smysl.
Trochu jsem testoval zatím s ne moc dobrou výbavou (ale už ne úplně mizernou) a došel k následujícímu:
- channeling spely hrát opravdu nejde na vyšší GR (ani bonus defense u AT flame ward to nezachrání), je nutné hrát cokoliv, kde je možno být neustále v pohybu
- zatím testuju různé varianty Apocalypsa + hydra
- aktuálně se slow time + duplicates: tahle varianta znamená slow time neustále všude (valstní + duplicates) a je vhodná v kombinaci s Bane of the Trapped (což jsem zatím cíleně chtěl, abych měl společný RoRG s Archon buildem
- pro variantu bez slow timu (také zkusím až postupně naexpím gemy) bude lepší dát Bane of powerfull + Zeil
- nemám Furnace (zatím jsem ho ve hře ještě neviděl), takže hraju s Maximusem, který není tak špatný, ale Furnace bude znatelně lepší
- oproti Maximu je otázka, zda není lepší už Devastator + FB Orb. Testuju taky. Maximus sice přidá dmg, ale zase ztratí 10% ChC, 20% fire dmg a Aughilds (ten můžu mít pouze s FB Orbem).
- zatím jsem dal GR 30 a dočasně jsem i v žebříčku na 765. místě (to dlouho nevydrží, jak se bude žebříček zlepšovat).
- build mi ale tolik jako Archon nebaví, takže budu hodně střídat a více hrát Archon a jen sem tam si dám FB kvůli vyšším GR (hlavně abych poexpil gemy, jeden už mám takhle na 31 lvl)
- na nižší obtížnosti je FB build zbytečně pomalý (Archon o dost rychlejší) a asi by se musel na nižší obtížnosti hrát dohromady s nějakým channeling spellem aby se zrychlil, to ještě také testnu
Trochu jsem testoval zatím s ne moc dobrou výbavou (ale už ne úplně mizernou) a došel k následujícímu:
- channeling spely hrát opravdu nejde na vyšší GR (ani bonus defense u AT flame ward to nezachrání), je nutné hrát cokoliv, kde je možno být neustále v pohybu
- zatím testuju různé varianty Apocalypsa + hydra
- aktuálně se slow time + duplicates: tahle varianta znamená slow time neustále všude (valstní + duplicates) a je vhodná v kombinaci s Bane of the Trapped (což jsem zatím cíleně chtěl, abych měl společný RoRG s Archon buildem
- pro variantu bez slow timu (také zkusím až postupně naexpím gemy) bude lepší dát Bane of powerfull + Zeil
- nemám Furnace (zatím jsem ho ve hře ještě neviděl), takže hraju s Maximusem, který není tak špatný, ale Furnace bude znatelně lepší
- oproti Maximu je otázka, zda není lepší už Devastator + FB Orb. Testuju taky. Maximus sice přidá dmg, ale zase ztratí 10% ChC, 20% fire dmg a Aughilds (ten můžu mít pouze s FB Orbem).
- zatím jsem dal GR 30 a dočasně jsem i v žebříčku na 765. místě (to dlouho nevydrží, jak se bude žebříček zlepšovat).
- build mi ale tolik jako Archon nebaví, takže budu hodně střídat a více hrát Archon a jen sem tam si dám FB kvůli vyšším GR (hlavně abych poexpil gemy, jeden už mám takhle na 31 lvl)
- na nižší obtížnosti je FB build zbytečně pomalý (Archon o dost rychlejší) a asi by se musel na nižší obtížnosti hrát dohromady s nějakým channeling spellem aby se zrychlil, to ještě také testnu