Zdroj???Dava_C píše:IMO za 14 dní vydají další asi poslední část změn ve skillech, za dalších 14 dní bude celkovej balance upravených skillů, kterej spolu s vylazením všeho možného bude trvat tak měsíc, viděl bych to na říjen.Lumpus píše:Zdarte,
jsou již nějaké zprávy o tom kdy ten patch co je na PTR vydají na normálních realmech?
PTR 2.1 Online
-
- Gorebelly
- Příspěvky:377
- BattleTag:casperdeluxe#2494
Re: PTR 2.1 Online
Zdroj není, je to můj odhad, podle toho jak to sleduju.
Na PTR jsem dělal za poslední měsíc 3x nový Copy a pokaždé mi během první hodiny padl Ramaladni's Gift (naposledy jsem si udělal 2280, int, 8 CDR, socket Wand of WoH), takže se těším až to budu mít na live, ale určitě to budu farmit 500 hodin zase
Na PTR jsem dělal za poslední měsíc 3x nový Copy a pokaždé mi během první hodiny padl Ramaladni's Gift (naposledy jsem si udělal 2280, int, 8 CDR, socket Wand of WoH), takže se těším až to budu mít na live, ale určitě to budu farmit 500 hodin zase
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Gorebelly
- Příspěvky:377
- BattleTag:casperdeluxe#2494
Re: PTR 2.1 Online
to se mě líbí toto. Zdroj není. Pak mě kámoši říkají na TSku: V září to výjde!!!! super!!!! .....
Je to jako s vydanim D3. Někdo napise nekde na foru: Vyjde to na konci roku. A vsici se toho chytnou a pak nadavaji, ze blizz furt posunuje data vydani.
Je to jako s vydanim D3. Někdo napise nekde na foru: Vyjde to na konci roku. A vsici se toho chytnou a pak nadavaji, ze blizz furt posunuje data vydani.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: PTR 2.1 Online
zcela výjmečně blizz oznamuje nějaký termíny, i to že napsali že ptr bude do konce června bylo snad poprvý, pokud nepočítám konkrétní datum vydání d3 a ros
patch podle mě nikdy nebyl přesně danej kdy vyjde, osobně jsem už odzačátku odhadoval že to vydají po prázdninách, ale to jsou naše soukromé názory... momentálně odzkoušeli konec sezóny a začátek nové, jak doladí všechny bugy tak určitě bude info že ptr skončí a potom to +- za pár tejdnů můžeme čekat - a ještě zase totálmě překopaný oproti ptr verzi jak je zvykem u blizzu
patch podle mě nikdy nebyl přesně danej kdy vyjde, osobně jsem už odzačátku odhadoval že to vydají po prázdninách, ale to jsou naše soukromé názory... momentálně odzkoušeli konec sezóny a začátek nové, jak doladí všechny bugy tak určitě bude info že ptr skončí a potom to +- za pár tejdnů můžeme čekat - a ještě zase totálmě překopaný oproti ptr verzi jak je zvykem u blizzu
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Eee, já bych radši rukavičky na petíčky a kalhotečky od černejch trníků, bo můj pet WD je na na maso hrátky.Shadou píše:to GoldEagle: tvl to je přeci štít ne? To nepoznáš joo? Asi tě slyšeli, jak si tu včera psal, že víc jak třicátý patro nedáš, pač chcípáš, tak ti dali štít, abys byl odolnější
Re: PTR 2.1 Online
Změny v patchi 2.1 a situace okolo Wizarda
Anglické titulky
http://www.youtube.com/watch?v=WtW6QpP9EO0
Anglické titulky
http://www.youtube.com/watch?v=WtW6QpP9EO0
Re: PTR 2.1 Online
Kdyby se tu někdo našel, kdo by chtěl zahrát při chvíli sezonu na PTRku .. už mám 70 lvl a 4 paragony kdyžtak mě kontaktujte ...
-
- Doom Knight
- Příspěvky:564
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ficek-2914
- Bydliště:Turnov
Re: PTR 2.1 Online
když bys neměl 70tku tak bych dal ale než něco vyexpím tak bude konec sezóny :-)
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Re: PTR 2.1 Online
No, však uvidíš no
btw. přístup do GR dostanu po zabití guardiana v riftu na jakou obtížnsot musím hrát aby mi to dal ? protože hraju Hard ... a 3 hry mi to zatím nedal
btw. přístup do GR dostanu po zabití guardiana v riftu na jakou obtížnsot musím hrát aby mi to dal ? protože hraju Hard ... a 3 hry mi to zatím nedal
Re: PTR 2.1 Online
Dneska během dvou hodin na PTR padla Wand of WoH, Serpent Sparker, Swami, Leorics crown, takto Blizzarde má vypadat droprate.
GR jsou na druhou stranu úplně na ho*no, jdeš minutu bez moba, pak potkáš 3 kostry a jdeš zase bez moba, obejdeš obrovskej obdelník a zjistíš, že se musíš vrátit úplně na druhu stranu, když dojdeš do nového patra, tak tam na tebe čeká ta sama mapa. GR jsou taky strašně random, někdy je lehčí udělat lvl 30 než level 28. Upgrade gemů jde hrozně pomalu, přírůstky jsou směšné. Rift Guardian, který se spawne v bludiši na širokém místě půl minuty od tebe. Takto nemají GR budoucnost, fakt otrava.
GR jsou na druhou stranu úplně na ho*no, jdeš minutu bez moba, pak potkáš 3 kostry a jdeš zase bez moba, obejdeš obrovskej obdelník a zjistíš, že se musíš vrátit úplně na druhu stranu, když dojdeš do nového patra, tak tam na tebe čeká ta sama mapa. GR jsou taky strašně random, někdy je lehčí udělat lvl 30 než level 28. Upgrade gemů jde hrozně pomalu, přírůstky jsou směšné. Rift Guardian, který se spawne v bludiši na širokém místě půl minuty od tebe. Takto nemají GR budoucnost, fakt otrava.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Jakej si udělal maximální rank v GR?
Re: PTR 2.1 Online
Tak jsem si stáhl a hrál Diablo 3 PTR 2,1 a je zde pár zásadních věcí, které se mi v něm hrubě nelíbí a doufám, že to ještě nějak změní:
1) Po otevření Great Riftu se už do něj další hráči nemohou dostat. Tohle vážně poškozuje hru v publicu. Pro představu - dnes jsem v PTR dal 10 přihlášení do publica T6 a v devíti z deseti případů mi to hodilo do hry s otevřeným Great Riftem, kde většinou hrál jeden nebo dva hráči. Takže mě napadlo, že založím hru a otevřu ji pro ostatní hráče. Dlouho nic, až po zhruba pěti minutách se objevil aspoň jeden člověk měl i portálový kámen do GR, takže jsme to odstartovali no a za dalších pět minut tam skočili další dva, pomoci samozřejmě nemohli a tak se odhlásili a místo nich se přihlásil další a pak další a další a další a další no prostě hnus.
Napadá mě jenom jedno řešení - po otevření GR dočasně vyndat založenou hru z publica.
2) Druhá věc, co mi hodně vadí, není již tak závažná, přesto je neuvěřitelně nudná. Mluvím o trialu. Proč sakra musím znovu a znovu od nuly levelovat portálový kámen. Přitom by to šlo vyřešit velmi jednoduchým způsobem. Při výběru upgradu drahokamu by mohl portálový kámen zůstat tak jak je aniž by musel zmizet.
3) No a nakonec jsou tu takové maličkosti - příliš se mi nelíbí, že kvůli novým drahokamům se musí ničit dobré vlastnosti prstenů a amuletu, aby v nich mohl být socket pro tyto drahokamy - mohli na ně vytvořit speciální místo v inventáři postavy. Některé narolované pasáže v GR jsou tak prázdné, že ani při nejlepší vůli nemáte šanci splnit předepsaný časový limit. Při otevírání GR je brán za bernou minci ten nejslabší z portálových kamenů. Tohle taky docela hru sráží. Spravedlivější by bylo, kdyby byl brán aspoň průměr všech portálových kamenů, kterými hráči GR otevírají.
Abych neříkal jen negativa - libí se mi nové skilly, nové legendární předměty, vylepšené vlastnosti starých legendárních předmětů a zajímavé vlastnosti nových drahokamů.
Bohužel jestli něco zásadního neudělají s GR a také s nudným a hloupým trialem, tak v publicu a GR hrát prostě nebudu. Na závěr ještě jeden příklad, který dokazuje jak je fungování GR nedomyšlené především co se týká jeho hraní v publicu, kde samotná komunikace mezi hráči je překážkou. V publicu totiž nutně bude vznikat konflikt mezi hráči, který budou mít portálový kámen a budou chtít otvírat GR a mezi těmi kdo ho mít nebudou a budou chtít jet normální rift pro získání portálového kamene.
1) Po otevření Great Riftu se už do něj další hráči nemohou dostat. Tohle vážně poškozuje hru v publicu. Pro představu - dnes jsem v PTR dal 10 přihlášení do publica T6 a v devíti z deseti případů mi to hodilo do hry s otevřeným Great Riftem, kde většinou hrál jeden nebo dva hráči. Takže mě napadlo, že založím hru a otevřu ji pro ostatní hráče. Dlouho nic, až po zhruba pěti minutách se objevil aspoň jeden člověk měl i portálový kámen do GR, takže jsme to odstartovali no a za dalších pět minut tam skočili další dva, pomoci samozřejmě nemohli a tak se odhlásili a místo nich se přihlásil další a pak další a další a další a další no prostě hnus.
Napadá mě jenom jedno řešení - po otevření GR dočasně vyndat založenou hru z publica.
2) Druhá věc, co mi hodně vadí, není již tak závažná, přesto je neuvěřitelně nudná. Mluvím o trialu. Proč sakra musím znovu a znovu od nuly levelovat portálový kámen. Přitom by to šlo vyřešit velmi jednoduchým způsobem. Při výběru upgradu drahokamu by mohl portálový kámen zůstat tak jak je aniž by musel zmizet.
3) No a nakonec jsou tu takové maličkosti - příliš se mi nelíbí, že kvůli novým drahokamům se musí ničit dobré vlastnosti prstenů a amuletu, aby v nich mohl být socket pro tyto drahokamy - mohli na ně vytvořit speciální místo v inventáři postavy. Některé narolované pasáže v GR jsou tak prázdné, že ani při nejlepší vůli nemáte šanci splnit předepsaný časový limit. Při otevírání GR je brán za bernou minci ten nejslabší z portálových kamenů. Tohle taky docela hru sráží. Spravedlivější by bylo, kdyby byl brán aspoň průměr všech portálových kamenů, kterými hráči GR otevírají.
Abych neříkal jen negativa - libí se mi nové skilly, nové legendární předměty, vylepšené vlastnosti starých legendárních předmětů a zajímavé vlastnosti nových drahokamů.
Bohužel jestli něco zásadního neudělají s GR a také s nudným a hloupým trialem, tak v publicu a GR hrát prostě nebudu. Na závěr ještě jeden příklad, který dokazuje jak je fungování GR nedomyšlené především co se týká jeho hraní v publicu, kde samotná komunikace mezi hráči je překážkou. V publicu totiž nutně bude vznikat konflikt mezi hráči, který budou mít portálový kámen a budou chtít otvírat GR a mezi těmi kdo ho mít nebudou a budou chtít jet normální rift pro získání portálového kamene.
Re: PTR 2.1 Online
A doufám, že to, že se nemůžeš připojit do probíhajícího GR zůstane, protože jinak tam budou hovada chodit leechovat jako v RiF.
Jinak je fakt třeba odstranit ten random prvek v GR a to jejich pošahaný RNG při upgradech gemů.
Jinak je fakt třeba odstranit ten random prvek v GR a to jejich pošahaný RNG při upgradech gemů.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
No např. když upgradujete kámen na pety, tak po tom co vyfarmíte GR kámen, pak se prokoušet hovadským trialem a dostanete normál kámen do GR, tak po nějaké tom projití si dáte např. na levelu 25 GR konečně upgradnout unikátní gem pro pety a když se zadří, tak dostanete někdy i upgrade t o rank, což je o +0,5% zvýšení dmg petů! Du blejt.
Dava_C:
1. HJeště si nám neprozradil kam si došel v GR.
2. Zdá se mi, žei když nebudou moci lézt do GR, tak okouněním ve městě ti zvýší náročnost hry - life mobů a tak, ale přirom ve hře nepomohou. Jist si ovšem nejsem.
Dava_C:
1. HJeště si nám neprozradil kam si došel v GR.
2. Zdá se mi, žei když nebudou moci lézt do GR, tak okouněním ve městě ti zvýší náročnost hry - life mobů a tak, ale přirom ve hře nepomohou. Jist si ovšem nejsem.
Re: PTR 2.1 Online
Dava_C
Toho bych se vůbec nebál. Dodatečně umožnit ostatním hráčům skočit do GR totiž není řešením už z toho důvodu, že dodatečně připojený hráč nemusí mít portálový kámen nebo ho má, ale z nízkým levelem. Z toho by byl hrozný guláš. Opravdu jen oddělení GR a publica mi přijde jako řešení - nic lepšího se mi vymyslet nepovedlo. To oddělení může být jen dočasné (po dobu trvání GR).
Gold Eagle
Na tvůj druhý dotaz dokážu odpovědět. Ano, pouhým okouněním ve městě se zvyšuje náročnost hry v GR. Bohužel nemusí to být jen okounění ve hře - dám příklad: dva hráči jedou baunties (nemají portálový kámen nebo je GR prostě už nudí) přihlásí se k nim další dva, kteří otevřou GR. Jakmile to udělají je hra automaticky těžší pro obě skupiny a nelze s tím udělat nic smysluplného, tedy až na odhlášení se od hry. Jestli s tím něco Blizzard neudělá, tak GR se stanou zabijákem publica.
Toho bych se vůbec nebál. Dodatečně umožnit ostatním hráčům skočit do GR totiž není řešením už z toho důvodu, že dodatečně připojený hráč nemusí mít portálový kámen nebo ho má, ale z nízkým levelem. Z toho by byl hrozný guláš. Opravdu jen oddělení GR a publica mi přijde jako řešení - nic lepšího se mi vymyslet nepovedlo. To oddělení může být jen dočasné (po dobu trvání GR).
Gold Eagle
Na tvůj druhý dotaz dokážu odpovědět. Ano, pouhým okouněním ve městě se zvyšuje náročnost hry v GR. Bohužel nemusí to být jen okounění ve hře - dám příklad: dva hráči jedou baunties (nemají portálový kámen nebo je GR prostě už nudí) přihlásí se k nim další dva, kteří otevřou GR. Jakmile to udělají je hra automaticky těžší pro obě skupiny a nelze s tím udělat nic smysluplného, tedy až na odhlášení se od hry. Jestli s tím něco Blizzard neudělá, tak GR se stanou zabijákem publica.
Re: PTR 2.1 Online
Pouze do levelu 30, který dělám konstantně. Na levelu 31 nebo 32 se mi vždycky něco pokazilo:Gold Eagle píše: Dava_C:
1. HJeště si nám neprozradil kam si došel v GR.
- blbá prázdná mapa/vracečka
- A4/5 mobové a elity (největší problém mám s elektrikou)
- těžký guardian
Shodou okolností bych tu 32 stihl, ale na kdyby se nehraje, takže na více jak 30 nemám. Bez použití nově dropujícího gearu a bez použití nových gemů.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Ksinbad píše: Gold Eagle
Na tvůj druhý dotaz dokážu odpovědět. Ano, pouhým okouněním ve městě se zvyšuje náročnost hry v GR. Bohužel nemusí to být jen okounění ve hře - dám příklad: dva hráči jedou baunties (nemají portálový kámen nebo je GR prostě už nudí) přihlásí se k nim další dva, kteří otevřou GR. Jakmile to udělají je hra automaticky těžší pro obě skupiny a nelze s tím udělat nic smysluplného, tedy až na odhlášení se od hry. Jestli s tím něco Blizzard neudělá, tak GR se stanou zabijákem publica.
Tak to je na pikaču, to GR budu hrát jen na single. Jen blbec si bude na publicu zvyšovat obtížnost GR a tím i na konci snižovat pravděpodobnost upgrade gemu. To vichr z hor naplno řečeno pos*al.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: PTR 2.1 Online
Ten system pripojovani do GR je na public neskutecne otravny zvlast na HC. Uplne ze zacatku jak jsem zkousel PTR, 2xWIZ + barb + crus. Nekde okolo GR25 barbar a crusader chcipli, odpojili se, zustali jsme 2 wizardi, meli jsme co delat sami se sebou a pak se co pul minuty nekdo pripojoval ..., psat furt at vyskoci ze hry, kdyby nam tam minimalne 5x nekdo neskocil, tak jsme rift mozna stihli v limitu, ale takhle bez sance.... a k tomu lagy, jak se furt nekdo pripojuje/vyskakuje
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
-
- Gorebelly
- Příspěvky:377
- BattleTag:casperdeluxe#2494
Re: PTR 2.1 Online
jdu uz asi 10. rift a fur ne a ne mi padnout klic na otevreni GR. Chodim t2 t3. a furt nic
Re: PTR 2.1 Online
Není to klíč, ale portálový kámen. Já chodím rifty jen na T6 a tam mi padl pokaždé, ale je možné, že na nižších levelech je jeho padnutí omezené.