Coveče, čtu si tu jeho odpověď a nemyslím, že by jsi měl správný závěr : podle mě nyní fetišáci benefitují jak z tvého Crit damage, tak i z Crit chance. Ten Paul tam jasně říká, že dřív byl strop na Crit damage, ale už žádný stop není. Takže není strop ani na 15% Crit chance, které kdysi bylo..Myslím, že kdyby fetišáci měli jen 15% šanci na crit, tak by mi nelítali pořád ty žluté čísla, kolikrát ani nestíhám sledovat a to u mobky stojí třeba jen 5 fetišáků..takže to asi nebude tak easyGold Eagle píše:Nechi srovnat postavy na jednu lajnu, chci, aby ta co hraju byla OP, to mě stačí.
Shadou: Při použití toho speciálního kamene na pety se ti nezvýší critical dmg petů, ti mají dmg stále stejnou, pouze se ti zvedne četnost kritického zásahu petů. Viz i moje diskuse s testerem na Blizzard fóru http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 072?page=5
Peti mají critical chance stejný - 15%. Do jejich dmg se počítá critical hit damage a attack speed damage postavy, ovšem nikoli critical hit chance postavy. Tomu odpovídá i to co počítá kalkulátor dmg petů WD. Proto ten legendární kámen na pety pety hodně boostne - začnou víc jak 2x častěji dávat critical hit damage (i když bude stejná). Měl jsi si spíše všimnout, že při použití toho kamene skáčou od WD petů víc jak 2x častěji žlutý čísla kritických zásahů.
PTR 2.1 Online
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: PTR 2.1 Online
Strop na Fetiše už není, to je pravda. Mě žlutý od nich lítají skoro furt.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: PTR 2.1 Online
no já si myslím, že asi mluvili o fetišácích ze skilu a ti přebírají bonusy z equipu a také další bonusy podle mě i částečně cc a cd postavy, jak jinak by mohli dávat takový pecky? Podle mě to co řešili bylo ohledně fetišáků z pasivky, ty měli defaultně nastavený nějaký krit...ale ani to se mi nezdá, pač když sem začínal a neměl sem ještě zuni, tak sem fetiše z pasivky jel a ty taky kritovali o hodně víc než jen patnáct procent, takže kdo ví jak to nakonec je...každopádně mi prostě při tom testu na ptr přišlo, že mi ten šutr nic nedal...ale jak psal eagle, když bych sundal svůj CC co nejméně, tak by to pak třeba vidět bylo...
Re: PTR 2.1 Online
Spsi by me u toho gemu zajimalo kdyz se dostane na max. tak fire gargan bude non stop?
Re: PTR 2.1 Online
Peti akorat nemuzou umrit, ale pokud maji limitovanou dobu vyvolani, tak na to to vliv nema, takze trvale nebude.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Tak si to přečtěte až do konce, ten předposlední příspěvek a odpovídá tomu i i ten výpočtovej spreadsheet co tam mám na začátku ke stažení. Stáhněte a měntě CC a uvidíte, že neuvidíte nic.
Viz jeho poslední příspěvek:
In the past, it was Critical Hit Damage that was cap at 50% for Pets. If we output 100 damage, a critical hit will be 100 x (1+(50/100)) = 150 damage.
Now, let's say we have 400% CHD. If we output 100 damage, a critical hit will be 100 x 5 = 500 damage.
To je poznámka ke critical damage.
Ale na konci píše:
Critical Hit Chance has been the same all throughout the various patches. No changes.
V překladu: Šance na kritický zásah je stále stejná (tedy jak jsem předtím v postu psal o oněch 15%) i přes všechny patche. Žádná změna.
Mě jen štve, že mi tam vysvětluje zobrazování damage DoT skill apod. což je mně u petů na prd a zbytečně to tak komplikuje. Critical dmg a critical chance na postavě si taky umím spočítat z havy jak ovlivňuje dps opostavy, ale mě zajímají peti nikoli postava.
Uvidíme jak bude ragovat na můj poslední post. To co tvrdím odpovídá tomu Shadouově zkušenosti, ale nepotvrdil to častější žluté čísličkování, protože si toho nevšímal, jen velikosti čísel.
Vy máte všíchni TaT, tedy fetišáci mají attack speed kolem 1,80. Když jich je kolem moba pět, tak v jednu chvíli to je 9 zásahů za sekundu, při pravděpodobnosti 15% to je že se každou sekundu zobrazí 1,35krát žlutý číslo. Tedy každou 0,74 sekundy - každou třičtvrte sekundy je vidět kritický zásah. Nalaďte si oko třeba dle fire Gdoga. Když máte physical Gdoga, který vletí do chumlu, tak vidíte sem tam žlutý číslo, ale když tam vletí fire Gdog, tak to začne žlutě číslíčkovat okolo něj více, protože jeho aura crituje sem tam i moby okolo. To hle by mě Shadou vidět - s tím kamenem se v okolí fetišů začne více žlutě čísličkovat. Kdyby fetiši počítali critical change a AS postavy stejně i s critical hitem jako to je u postavy, tak by rovnice na jejich dmg nebyla tak komplikovaná. Stačilo by totiž vzít jen celkové DPS hráče + bonusy pro fetiše a to vynásobit nějakým koeficientem a to by bylo základní dps fetiše a pak rozdělit dle aktuální rychlosti fetiše (buď základni As 1,25 nebo zvýšený o TaT), ale tak se to neděje.
Viz jeho poslední příspěvek:
In the past, it was Critical Hit Damage that was cap at 50% for Pets. If we output 100 damage, a critical hit will be 100 x (1+(50/100)) = 150 damage.
Now, let's say we have 400% CHD. If we output 100 damage, a critical hit will be 100 x 5 = 500 damage.
To je poznámka ke critical damage.
Ale na konci píše:
Critical Hit Chance has been the same all throughout the various patches. No changes.
V překladu: Šance na kritický zásah je stále stejná (tedy jak jsem předtím v postu psal o oněch 15%) i přes všechny patche. Žádná změna.
Mě jen štve, že mi tam vysvětluje zobrazování damage DoT skill apod. což je mně u petů na prd a zbytečně to tak komplikuje. Critical dmg a critical chance na postavě si taky umím spočítat z havy jak ovlivňuje dps opostavy, ale mě zajímají peti nikoli postava.
Uvidíme jak bude ragovat na můj poslední post. To co tvrdím odpovídá tomu Shadouově zkušenosti, ale nepotvrdil to častější žluté čísličkování, protože si toho nevšímal, jen velikosti čísel.
Vy máte všíchni TaT, tedy fetišáci mají attack speed kolem 1,80. Když jich je kolem moba pět, tak v jednu chvíli to je 9 zásahů za sekundu, při pravděpodobnosti 15% to je že se každou sekundu zobrazí 1,35krát žlutý číslo. Tedy každou 0,74 sekundy - každou třičtvrte sekundy je vidět kritický zásah. Nalaďte si oko třeba dle fire Gdoga. Když máte physical Gdoga, který vletí do chumlu, tak vidíte sem tam žlutý číslo, ale když tam vletí fire Gdog, tak to začne žlutě číslíčkovat okolo něj více, protože jeho aura crituje sem tam i moby okolo. To hle by mě Shadou vidět - s tím kamenem se v okolí fetišů začne více žlutě čísličkovat. Kdyby fetiši počítali critical change a AS postavy stejně i s critical hitem jako to je u postavy, tak by rovnice na jejich dmg nebyla tak komplikovaná. Stačilo by totiž vzít jen celkové DPS hráče + bonusy pro fetiše a to vynásobit nějakým koeficientem a to by bylo základní dps fetiše a pak rozdělit dle aktuální rychlosti fetiše (buď základni As 1,25 nebo zvýšený o TaT), ale tak se to neděje.
Naposledy upravil(a) Gold Eagle dne 04.08.2014, 12:38 hod., celkem upraveno 1 x.
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: PTR 2.1 Online
Za prve, já jsem psal, že ty čísla ani nestíhám číst a věř, že jedno číslo nebo resp. 1.3 čísla za vteřinu v pohodě zvládnu. Mě to kolikrát lítá 5 čísel za vteřinu, což odpovídá mému critu (cca 40procent).Gold Eagle píše:Tak si to přečtěte až do konce, ten předposlední příspěvek a odpovídá tomu i i ten výpočtovej spreadsheet co tam mám na začátku ke stažení. Stáhněte a měntě CC a uvidíte, že neuvidíte nic.
Viz jeho poslední příspěvek:
In the past, it was Critical Hit Damage that was cap at 50% for Pets. If we output 100 damage, a critical hit will be 100 x (1+(50/100)) = 150 damage.
Now, let's say we have 400% CHD. If we output 100 damage, a critical hit will be 100 x 5 = 500 damage.
To je poznámka ke critical damage.
Ale na konci píše:
Critical Hit Chance has been the same all throughout the various patches. No changes.
V překladu: Šance na kritický zásah je stále stejná (tedy jak jsem předtím v postu psal o oněch 15%) i přes všechny patche. Žádná změna.
Mě jen štve, že mi tam vysvětluje zobrazování damage DoT skill apod. což je mně u petů na prd a zbytečně to tak komplikuje. Critical dmg a critical chance na psotavě si taky umím spočítat z havy jak ovlivňuje dps opostavy, ale mě zajímají peti nikoli postava.
Uvidíme jak bude ragovat na můj poslední post. To co tvrdím odpovídá tomu Shadouově zkušenosti, ale nepotvrdil to častější žluté čísličkování, protože si toho nevšímal, jen velikosti čísel.
Vy máte všíchni TaT, tedy fetišáci mají attack speed kolem 1,80. Když jich je kolem moba pět, tak v jednu chvíli to je 9 zásahů za sekundu, při pravděpodobnosti 15% to je že se každou sekundu zobrazí 1,35krát žlutý číslo. Tedy každou 0,74 sekundy - každou třičtvrte sekundy je vidět kritický zásah. Nalaďte si oko třeba dle fire Gdoga. Když máte physical Gdoga, který vletí do chumlu, tak vidíte sem tam žlutý číslo, ale když tam vletí fire Gdog, tak to začne žlutě číslíčkovat okolo něj více, protože jeho aura crituje sem tam i moby okolo. To hle by mě Shadou vidět - s tím kamenem se v okolí fetišů začne více žlutě čísličkovat. Kdyby fetiši počítali critical change a AS postavy stejně i s critical hitem jako to je u postavy, tak by rovnice na jejich dmg nebyla tak komplikovaná. Stačilo by totiž vzít jen celkové DPS hráče + bonusy pro fetiše a to vynásobit nějakým koeficientem a to by bylo základní dps fetiše a pak rozdělit dle aktuální rychlosti fetiše (buď základni As 1,25 nebo zvýšený o TaT), ale tak se to neděje.
Žádný limit 15% na crit chance NEEXISTUJE. Viz tohle téma, kde to jasně říká docela znalý borec (sekce 3): http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12091749472
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: PTR 2.1 Online
já až na ptr dropnu zas ten šutr, tak nevyvolám fetiše, jen psa a uvidíme jak to bude vypadat
jinak souhlasím s firdeckem, opravdu je to moc čísel, kdybych měl nějaký nahrávadlo, tak pár vteřin nahraju pro ukázku, jak to tam lítá, mám osm fetišů a přijde mi, že každej krituje každým druhým zásahema to by serovnalo mému cc který mám nějakých 54% i s paragonem...proto mi nějak neštimuje ten cap 15% pro ty človíčky. Leda by to vysvětlovalo to, že by oni měli kap těch patnáct procent a přičítalo by se to k tomu mému, tudíž nějakých 69% to je krit každou ránu skoro...a tak to u mě vypadá, samý žlutý čísla, bílý jen od žab a hauntu...i dog krituje třikrát pak jednou bílý útok a pak zas krity...a to je víc než těch patnáct jak ti psal ten týpek....oni asi sami nevědí jakou mechaniku vytvořili
jinak podle mě tam ten týpek píše o fetišek z pasivky, protože tam vůbec nezakomponoval bonusy na equipu, ale možná sem to přehlíd...
jinak souhlasím s firdeckem, opravdu je to moc čísel, kdybych měl nějaký nahrávadlo, tak pár vteřin nahraju pro ukázku, jak to tam lítá, mám osm fetišů a přijde mi, že každej krituje každým druhým zásahema to by serovnalo mému cc který mám nějakých 54% i s paragonem...proto mi nějak neštimuje ten cap 15% pro ty človíčky. Leda by to vysvětlovalo to, že by oni měli kap těch patnáct procent a přičítalo by se to k tomu mému, tudíž nějakých 69% to je krit každou ránu skoro...a tak to u mě vypadá, samý žlutý čísla, bílý jen od žab a hauntu...i dog krituje třikrát pak jednou bílý útok a pak zas krity...a to je víc než těch patnáct jak ti psal ten týpek....oni asi sami nevědí jakou mechaniku vytvořili
jinak podle mě tam ten týpek píše o fetišek z pasivky, protože tam vůbec nezakomponoval bonusy na equipu, ale možná sem to přehlíd...
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
firdecek: Uvidíme com mi napíše. "Critical hit chance: Pets take advantage of your sheet critical hit chance to do critical damage." MCP taky odkazuje ne toho Paula. Mě se taky zdá, při pozorování garga doga, že ten rozhodně crituje častěji než jen cca každý šestý zásah, spíše taky jako já. U fetišů se mi zase zdá že critují méně často, jsem na jednoho co bojoval s jedním mobem koukal. Sek, normal dmg, sek, normál dmg, sek normál dmg, sek critical, sek normal, sek normal, sek normal, sek normal. Už jsem si připadal nepatřičně, že je jako pozoruju psa snažícího se výskoky oplodnit kobylu. V minulosti měli fetuiši 15% CC, bylo to i tady někdy v přeložených bluepostech. Nyní o tom vím prd tak rejpu jak to je. Udělám to nakonec tak, že vyvolám fetiš army na PTR, nechám si jen 1 kousek a budu počítat z kolika úderů dá critical a tím to bude jasný.
Jestli mají peti cc stejný jako postava, tak to v tom sheetu není ani vidět, protože ten počítá základní dmg a critical dmg, ale nevidíte tam jak často se critical dmgm aplikuje. Jak často critical dmg budou peti dávat právě ovlivňuje critical chance. Critical dmg zůstane stejná.
Proto si nakonec otestuji 1 fetiše na PTR (měli by jít postupně dissimiss) nebo to nějak uklohním na gdogovi nebo gargovi.
Pokud bude pořadí normal a critical hitů nějak takové:
n/c/n/n/n/n/c/n/c/n/n/n/n/c/n/n/c/n/n/n/n/n/n/n/c/n/c/n/n/n/n/n/n/n Tak to bude cc 15%
Jestli bude takové
n/c/n/n/c/n/c/n/n/n/c/n/c/n/c/n/c Tak to bude cca 45% critical chance jako u postavy a je to jasné, že 15% cc z minula už je blbost.
Jelikož Kadala na mě sejří a nchce dát TaT, tak mojí peti útočí pomaleji a bude se mi to tak lépe počítat.
Jestli mají peti cc stejný jako postava, tak to v tom sheetu není ani vidět, protože ten počítá základní dmg a critical dmg, ale nevidíte tam jak často se critical dmgm aplikuje. Jak často critical dmg budou peti dávat právě ovlivňuje critical chance. Critical dmg zůstane stejná.
Proto si nakonec otestuji 1 fetiše na PTR (měli by jít postupně dissimiss) nebo to nějak uklohním na gdogovi nebo gargovi.
Pokud bude pořadí normal a critical hitů nějak takové:
n/c/n/n/n/n/c/n/c/n/n/n/n/c/n/n/c/n/n/n/n/n/n/n/c/n/c/n/n/n/n/n/n/n Tak to bude cc 15%
Jestli bude takové
n/c/n/n/c/n/c/n/n/n/c/n/c/n/c/n/c Tak to bude cca 45% critical chance jako u postavy a je to jasné, že 15% cc z minula už je blbost.
Jelikož Kadala na mě sejří a nchce dát TaT, tak mojí peti útočí pomaleji a bude se mi to tak lépe počítat.
Naposledy upravil(a) Gold Eagle dne 04.08.2014, 13:01 hod., celkem upraveno 3 x.
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: PTR 2.1 Online
fakt až tak divně? Já zrovna včera žasnul, jak jsou ti moji tvorečkové hodní a dobří, sem byl v halls of agony samozřejmě moby ve dveřích a tak je to na hodinu a jeden ke mě přiběhl zezadu a já jel žáby na LoH tak sem si ho nevšímal, ale přiběhl právě jeden z mých človíčků a sek crit sek crit a mob dole normál sem u něj neviděl...divné.
Re: PTR 2.1 Online
aha ale i tak je to dobre my se na ptr dostali an rift 31 jade+vyvolavac a byl problem ze mu proste fetisove nevydrzeli dostali ranu a bylo po nich
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: PTR 2.1 Online
to eagle: na kadalu se vyser, včera mi droply při normálně bounties taskery lepší než sem měl, sice horší AS na rukavkách,ale vyšší AS petů a je to hned znát. Jezdi podle svýho návodu bounties. Normálně jak sem přestal otáčet mrtvoly a rozbíjet bedny a otvírat truhly, tak mi začaly i na bounty padat lege jako na běžícím pásu normálně z elitek...a taskery byly jedny z nich...kadala má asi krámy, pač nedá a nedá nic....
Obecně by chtělo vypozorovat, jestli někoho už nebaví normální hra a hraje jen na PTR(pro mě to je ztracenej čas, jdu tam jen když něco potřebuju vyzkoušet a není to dlouhodobý). Chtělo by to dropnout ten gem na těch 20%cc petům a vyzkoušet jak funguje to vylepšování. Protože to 32 patro mi už přišlo celkem masakr a vím určitě, že až pojedu na ostro a budu moci umřít, tak výš jak do třicátýho nevlezu, jsou tam pak strašný skoky, jel sem 29tý a celkem v pohodě a hodilo mě to do 32hýho a rip. Zas je pravda, že kdybych jel opatrněji, tak bych možná asi přežil, co se týče dmge, tak sem to pořád krájel pěkně, fetiši ze skilu vydrželi, pes taky...ale ta dmg mobů hlavně elitek už je fakt moc....
A už kvůli tomu by právě bylo fajn vypozorovat, jak funguje ten upgrade gemu. Jak se může dostat až na rank 50 a tím se stanou fetiši nesmrtelní...kdyby to fungovalo že každý patro jeden upgrade, tak je to utopie, nevím kdo by dal padesáté patro....ale kdyby to fungovalo tak, že po každém dokončení GR máš šanci nějakou procentuální na vylepšení a tak by ses na ten 50 rank dostal i třeba kdybys opakovaně dosáhl 30 patra, tak by to bylo asi schůdnější...hlavně na HC, na SC je to asi jedno, tam se to bude prostě zkoušet a bud vyjde nebo nevyjde...
Obecně by chtělo vypozorovat, jestli někoho už nebaví normální hra a hraje jen na PTR(pro mě to je ztracenej čas, jdu tam jen když něco potřebuju vyzkoušet a není to dlouhodobý). Chtělo by to dropnout ten gem na těch 20%cc petům a vyzkoušet jak funguje to vylepšování. Protože to 32 patro mi už přišlo celkem masakr a vím určitě, že až pojedu na ostro a budu moci umřít, tak výš jak do třicátýho nevlezu, jsou tam pak strašný skoky, jel sem 29tý a celkem v pohodě a hodilo mě to do 32hýho a rip. Zas je pravda, že kdybych jel opatrněji, tak bych možná asi přežil, co se týče dmge, tak sem to pořád krájel pěkně, fetiši ze skilu vydrželi, pes taky...ale ta dmg mobů hlavně elitek už je fakt moc....
A už kvůli tomu by právě bylo fajn vypozorovat, jak funguje ten upgrade gemu. Jak se může dostat až na rank 50 a tím se stanou fetiši nesmrtelní...kdyby to fungovalo že každý patro jeden upgrade, tak je to utopie, nevím kdo by dal padesáté patro....ale kdyby to fungovalo tak, že po každém dokončení GR máš šanci nějakou procentuální na vylepšení a tak by ses na ten 50 rank dostal i třeba kdybys opakovaně dosáhl 30 patra, tak by to bylo asi schůdnější...hlavně na HC, na SC je to asi jedno, tam se to bude prostě zkoušet a bud vyjde nebo nevyjde...
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: PTR 2.1 Online
Na 50 lvl gemu se dostaneš tím že budeš postupně upgradovat gem ne že musíš dodělat 50 lvl nicméně to budou měnit bude to až od 200 lvlu a bude to fungovat tak že po každým GR se ti objeví ta bubáčice která Ti nabídne upgrade (je tam jen šance na upgrade) samozřejmě záleží na to kam až se dostaneš zvíší Ti to chance na upgrady a dá Ti i body navíc. Pokud upgradneš gem GR by měl skončit. Ted je to tak že bubáčice se ukáže pokud rift nestihneš ale doděláš. Podle mě ted moc nemá smysl hrát ptr páč bude ptr patch kde se bude měnit zase spousta věcí hlavně monk a bude to of course SOON
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: PTR 2.1 Online
no jestli to je takto, tak to bude super klidně at dají 300lv, hlavně že to bude mít pokaždý šanci a nebudem se na HC muset za každou cenu nikam hnát...někde Eagle psal, že tuším 27lv GR je T6 rift, mi ten 29lv přišel celkem easy, ale je pravda, že nakládali a stíhat se to už moc nedalo, zbyla mi slabá minuta a u RG mi procla pasivka a nebýt doga tak ho ani nedám...ale dal nakonec...
Jestli to bude tak, že se objeví pokaždý a budu mít možnost vylepšit a skončit je super zpráva Aspon ty GR déle vydrží,než abych měl za pár dní gem na 50 ranku a zas to bylo o ničem...
Jestli to bude tak, že se objeví pokaždý a budu mít možnost vylepšit a skončit je super zpráva Aspon ty GR déle vydrží,než abych měl za pár dní gem na 50 ranku a zas to bylo o ničem...
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: PTR 2.1 Online
No podle mě patch 2.1 bude poslední velký přídavek před dalším datáčem...takže to chtějí pořádně vyladit, což je dobře. Pak už budou zase jen hýbat s číslama na skillech a tu a tam přidají legošku...fakt se na ten patch těším už aby ta kukri padla....
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: PTR 2.1 Online
no já myslím, že datáč už další nebude, celkově je obrovský odliv hráčů, jediné co je přiláká není nějaká nová postava v datáči, kolik procent lidí hraje crusadera, kterého přitáhli na datáč? Minimum...jediná cesta, jak dostat masy lidí zpět je diablo čtyři....
Re: PTR 2.1 Online
já si myslím, že minimálně jeden ale spíše dva datáče ještě vyseknou... když si vezmu jak ošidili závěrečné video RoSka, tak s tímhle přístupem a stylem vyvážení hry: boostnem toho, co uzavírá řadu, až se to srovná, boostnem dalšího otloukánka, maj látku na několik přídavků. Diablo sám o sobě je dle příběhové linky vlastně nesmrtelný, může se reinkarnovat klidně jako jedovatá houba, co roste k nebesům a má jedovaté spory ničící atmosféru (ještě to má i enviromentální výchovný podtext)... jako chápu, že video, jak jsme zmlsaní spolkne rozpočet jednoho lokálního herního studia, ale mohli to udělat nějak chytře, jako napřiklad v DII, kdy Mefistův kámen ničí jen ruka v plátěné rukavici. takže můžou přidat postavu Necra, Školníka, Rybáře, Šebestové a Horníka.
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: PTR 2.1 Online
Kdepak Diablo 4, to ještě dalších 5 let nikdo neuvidí..do vývoje enginu, grafiky a systému se investovalo tolik ,že to jen tak nezahodí šmarja Je to jako by měli po 2 letech dávat nový Starcraft nebo WoW Prostě to neudělají, budou dělat další datáče, ostatně si myslím, že v dalším datadisku budeme bojovat proti Diablovi znovu, kterého Malthael tak blbě pustil z pasti Black Soulstonu...Shadou píše:no já myslím, že datáč už další nebude, celkově je obrovský odliv hráčů, jediné co je přiláká není nějaká nová postava v datáči, kolik procent lidí hraje crusadera, kterého přitáhli na datáč? Minimum...jediná cesta, jak dostat masy lidí zpět je diablo čtyři....
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: PTR 2.1 Online
ale co tam vymyslí za nový postavy? Jako hlav na to mají asi dost no...mohli by teda vrátit druida, když už budou dělat datáč Toho bych si zas rád zahrál, hezky s vlkama a méďou Podle mě už na čtyřce někdo z nich určitě maká, ta nevyroste ze dne na den
Re: PTR 2.1 Online
já jsem zvědav na ten jejich projekt, jak má prozatimní jméno "projekt titan" už to jednou restartovali, tu práci na něm, tak uvidíme, co z toho vyleze. recyklovat své staré (námětem) hry nemohou do nekonečna.
( http://en.wikipedia.org/wiki/Titan_(Bli ... t_project) )
( http://en.wikipedia.org/wiki/Titan_(Bli ... t_project) )