PTR 2.1 Online
Na změření dmg je spousta metod v Diablu, netřeba žádný meter. Dmg meter stejně nesimuluje reálnou hru, protože třeba nebere v úvahu, že musíš pravidelně mít nějaký pohyb. Těžko bude simulovat spoustu dalších věcí typu některých proců, area dmg. A pak třeba zvýšení dmg jen pro určitou situaci (dosah tedy skilly typu Audacity, jen po hitu typu elemental exposure). V reálné hře někdy ten dosah máš a dmg se zvýší a někdy nemáš a nezvýší.
A hlavně je potřeba měřit dohromady s tougness. Protože k čemu je samotná změřená dmg, když ji třeba kvůli nízké tougness pak ve hře stejně nedáš, jak pořád zdrháš.
Proto ten reálný test je daleko lepší a simuluje build jako celek.
Já používám více metod na ověření buildu:
- sledování čísel hitů průběžně (nemám zapnuté pořád, protože bez čísel je to přehlednější, pravidelně si ale pro nějaké ty testíky zapínám)
- čas zabití více různých cílů, zejména si to měřím tam co běžně i hraju, takže dost při T1 bounties (Skeleton king, Butcher)
- maximální množství mobů zabitých na jeden Archon ve stejné lokaci (samozřejmě vyhodnocení mnoha pokusů jak hraju, protože pokaždé jsou trochu jinak rozmístěné), tohle je ale specifikum Archon, který mi to sám počítá, ručně to stíhat nejde
- počet mobů zabitých v konktréní cursed shrině, tady se dá už srovnávat každý build, protože to počítá každému samo
a občas i některé další.
Každý z testů je zaměřený na trochu něco jiného, něco single target, něco AoE dmg, atd. A pak se to vyhodnotí jako celek.
A hlavně je potřeba měřit dohromady s tougness. Protože k čemu je samotná změřená dmg, když ji třeba kvůli nízké tougness pak ve hře stejně nedáš, jak pořád zdrháš.
Proto ten reálný test je daleko lepší a simuluje build jako celek.
Já používám více metod na ověření buildu:
- sledování čísel hitů průběžně (nemám zapnuté pořád, protože bez čísel je to přehlednější, pravidelně si ale pro nějaké ty testíky zapínám)
- čas zabití více různých cílů, zejména si to měřím tam co běžně i hraju, takže dost při T1 bounties (Skeleton king, Butcher)
- maximální množství mobů zabitých na jeden Archon ve stejné lokaci (samozřejmě vyhodnocení mnoha pokusů jak hraju, protože pokaždé jsou trochu jinak rozmístěné), tohle je ale specifikum Archon, který mi to sám počítá, ručně to stíhat nejde
- počet mobů zabitých v konktréní cursed shrině, tady se dá už srovnávat každý build, protože to počítá každému samo
a občas i některé další.
Každý z testů je zaměřený na trochu něco jiného, něco single target, něco AoE dmg, atd. A pak se to vyhodnotí jako celek.
Re: PTR 2.1 Online
dummy je meter na penisy? Podle me je to prave jen provlastni potrebu a uplne jednoducha vec....HELLERcz píše:Já bych uvítal daleko víc jiných věcí než metr na penisy a dummy
Re: PTR 2.1 Online
DPS meter existuje, funguje tak, že sleduje udělenou damage celkovou, aktuální a průměrnou. Jdeš třeba v Archonu a kolik sebereš mobům HP, tolik ti to napočítá. Je to zakázané, takže jsem to nezkoušel, nechci riskovat, ale streameři s tím hrajou normálně.
http://www.twitch.tv/avoidlol/b/541429451
http://www.twitch.tv/avoidlol/b/541429451
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1 Online
jak je to s přepisováním pasiv feťáků fetarmádou ve 2.1 ?, je tam nějaká změna ?
-
- Quill Rat
- Příspěvky:6
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Tomco#2775
- Bydliště:Prievidza
Re: PTR 2.1 Online
Zatiaľ to nemajú doriešené, ale pravdepodobne to rozdelia na dve časti. Jedná bude FS a druhá FA. Takže pokiaľ budeš používať FA, tak budeš mať viac fetishov ako ten čo používa len FS. Fethisov potom nebudeš prepisovať. Len neviem na čo bude toľko fetishov na mape. Akurát to spomalí grafiku. Aj tak sa tam už mocú. Uvidíme ako to ešte doladia.maja píše:jak je to s přepisováním pasiv feťáků fetarmádou ve 2.1 ?, je tam nějaká změna ?
Re: PTR 2.1 Online
díky za info, to množství feťáků bude zajímavé, ani né tak pro grafiku :-), grafiku mnohem více zatěžují některé efekty Crusee, nebo Wizze, s pety to ještě není tak zlé, ale s tím množstvím uvidíme. Největší bordel dělá vykreslení různých nesmyslných efektů.
Re: PTR 2.1 Online
proste profi hraci hrali kdysi Quake 3 Arena umyslne na minimalni graficke detaily, cimz se mohli sustredit na hru, cili obdobne nastaveni by casem mohlo byt i u D3, protoze nekdy v kombinaci party neni na obrazovce videt skoro nic.....
Re: PTR 2.1 Online
to je pravda, včera na t6, ve složení 3 x DH + WD - Jade, při latenci 60-70, FPS - do 10, nehratelné.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: PTR 2.1 Online
Už mám grafiku nastavenou na minimu. Hned mám v partách s mojmi vraždícími batolaty přehled. Ale i tak to občas skřípe když se sejdem s křížákem a dalšími pet WD.
Re: PTR 2.1 Online
Na Dfans.com je nový datamined patch notes. U wiz doga opět pár nesmyslně malých buffíků, sem tam něco ujde a snížení cooldownu EB na 3s(?) - LOL.
Buff dvouruček!
Buff dvouruček!
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: PTR 2.1 Online
Salvage All Button!
konečně, to mě těší vždycky jsem si takový button přál
konečně, to mě těší vždycky jsem si takový button přál
Re: PTR 2.1 Online
buff 2hand jupí, tak snad uvidíme s dvouručkou i někoho jinýho než křižáky a enchantressky
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: PTR 2.1 Online
takže mužeme s klidem rozšrotovat všechny 2h co máme.... crus dostene -20% na pasivce aby nebyl s novou 2h moc silnej, mám pocit že opráším darklight protože tím pádem je muj flail na brokovnici zase k ničemu
ale zase je to jen buff dps zbraní nic jinýho (už to tu bylo jednou) , čekal bych nějakou úpravu skilů toho se asi nedočkáme (nebo pro barba se rýsovala možnost použít dve 2h naráz)
PS tak ty změny elementů u wize to je masakr... sice už ho nehraju ale připadá mi to opravdu napalici
ale zase je to jen buff dps zbraní nic jinýho (už to tu bylo jednou) , čekal bych nějakou úpravu skilů toho se asi nedočkáme (nebo pro barba se rýsovala možnost použít dve 2h naráz)
PS tak ty změny elementů u wize to je masakr... sice už ho nehraju ale připadá mi to opravdu napalici
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: PTR 2.1 Online
Taky jsem se lekl, ale píšou, že to změní "retroactive", což pokud vím, znamená zpětně. Takže vlastně se na dmg output nic nezmění. Což jsem si oddych, když mi konečně k brokovnici padlo Eberli Charohulkxxxl píše:crus dostene -20% na pasivce aby nebyl s novou 2h moc silnej, mám pocit že opráším darklight protože tím pádem je muj flail na brokovnici zase k ničemu
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: PTR 2.1 Online
tak to jsem si nevšilm díky za upozornění to snad nepamatuju že by se to změnilo už u existujících zbraní
edit koukám stream PTR neuvěřitelně posílili LOH ty hodnoty jsou fakt masakr s tím budeme dělat všichni T6 úplně v klidu
dá se dosáhnout asi 50 - 60 000 LOH to je šílený
edit koukám stream PTR neuvěřitelně posílili LOH ty hodnoty jsou fakt masakr s tím budeme dělat všichni T6 úplně v klidu
dá se dosáhnout asi 50 - 60 000 LOH to je šílený
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: PTR 2.1 Online
Je to změněno z5ně ...Loh je pěkně znát. Před GR je testík tím pádem se nezačíná na 1 lvl. Tempest rush (flurry je masakr) s daibem se dá luxusně nastackovat a bouchat za nehorázný čísla pokud sem se nepřehlíd tak sem tam čul 892 mio
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: PTR 2.1 Online
Tak jsem zkoušel na sc maximus oproti dualwield odynson a thunderfury. A hle papírový dps mi vzrostlo o 150k při použítí emeraldů ve zbraních. Ale musím říct že ten můj maximus je dobrej a ty dualwieldový zbraně spíš takovej průměr. Jinak nová leoric crown celkem brutal http://imgur.com/wNlzP6V
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: PTR 2.1 Online
ono to je myšlený aby se 2h dala porovnat s dw ne jako že by měli naráz všichni běhat s 2h to se asi nestane
leoric je krutej ještě vymyslet jak ho narvat mezi všechny ta sety nějak se mi tam nevejde
leoric je krutej ještě vymyslet jak ho narvat mezi všechny ta sety nějak se mi tam nevejde
Re: PTR 2.1 Online
Salvage all button???? to jako fakt? konečně se někdo praštil do čela a řekl si, že to mělo už dávno být? Jupíííí . A 2H zbraně? no těším se moc! paráda! opět paráda za mě .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: PTR 2.1 Online
Důležité je, že se začalo něco dít, některé změny dávají smysl, některé jsou výstřel naslepo. Jsou zatím tak na 1/4 potřebného lazení skillů/run, ale i tyto změny zatím docela mění "rozložení sil" viz. změny elementů (lightning EB, 100% šance na freez u Blizzu, Fire runa Blizzu atd.), zkrácením CD na EB z 6s na 3s už se bude projevovat nedostatek AP při 50% CDR, takže Cindercoat, ale kam pak dát Firebirds set(?), dát Tal set(?), nechat Evocation(?), přidat Astral presence(?), CDR bude stále dobré pro FN a BH, ale bude se muset řešit i RCR a zvážit jestli se nevyplatí snížit CDR a zvýšit sheet damage nebo Toughness. Pak přidání pasivky na Swami na ponechání damage Archonu po jeho zkončení na xx sekund. Změna "travelingu" u ET a zvýšení/zrychlení stackování channeling spellů spolu s dvouručkama, které pro ně začnou být použitelné nejen díky damage a dobrým lege affixům, ale i díky nízké AS. 3,4k Furnace + Firebird + Fire disi nebo MM conflag? . Zatím jsem toho moc nenačetl, takže to jsou jen takové střípky z toho, co tento patch udělal s wizzem.hulkxxxl píše:PS tak ty změny elementů u wize to je masakr... sice už ho nehraju ale připadá mi to opravdu napalici
Ještě, že mám u 13 charů plný batohy s lege, které měly potenciál, nevyplatí se nic salvagovat, to mám zkušenost už z dřívějška.
edit: podržené neplatí, 3s má pouze lightning runa dle všeho
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 18.07.2014, 10:27 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔