KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Sekce pro SinglePlayer hráče.
Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od Mlok » 15.07.2014, 20:11 hod.

Tak v RoS má každý všechno jen svojí zásluhou co se zrušil AH a je BoA. Z Vanilly bylo vše stejně velmi rychle na výměnu, takže ten kdo hrál self found dříve, tak tím v RoS mohl ztratit tak maximálně pár hodin oproti těm co měli nakoupeno.
A od 2.0.6 a posledního navýšení dropu legendárek to teď padá opravdu dost, tak to jde teď už o dost rychleji než dříve.

Frozen orb build je aktálně už mimo a je řada lepších buildů. S některými se i sólo T6 hrát dá, ale tak dobré jako některé buildy jiných postav to není. Vše najdeš v sekci Wiz.

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od DrSma » 15.07.2014, 20:26 hod.

Mlok píše:Tak v RoS má každý všechno jen svojí zásluhou co se zrušil AH a je BoA. Z Vanilly bylo vše stejně velmi rychle na výměnu, takže ten kdo hrál self found dříve, tak tím v RoS mohl ztratit tak maximálně pár hodin oproti těm co měli nakoupeno.
Není to pavda. V partě dostáváš bonus EXP jen za to, že partu vůbec hraješ, pak taky dobrá parta zvládne vyšší T mnohem lépe. Za další se v takové partě někteří jen vezou a ostatní jim honí Paragony. A věci jdou v partě předávat dvě hodiny. Takže máš 4x větší šanci sehnat Item, než sám. A co ti, co měli z Vanilly několik miliard Goldů třeba z RMAH/AH? Já za celej svůj Self (rok a půl) pobral 0,6 miliardy..
A vůbec nejdůležitější pro mě na tom je prostě můj dobrej pocit, že jsem si opravdu všechno vybudoval sám.

DD: můžeš to udělat jako já. Pokud bys chtěl hrát coop i solo, tak si na Evropě udělej coop postavy (všichni na coop jsou logicky na EU) a na US hrej čistý solo.
To je ideální varianta. ;) Díky za gratuli a na to video se mrknu zítra, dnes už mě trochu tlačí čas.
Jinak jak píše Mlok, zkus zatím prozkoumat nejdřív Sekci Charaktery/Wizard a hledej "Frozen orb build".


EDIT: a pokud jde o piplačku, tak totálně na budku bylo ve Vanille sám poskládat HellFire Ring - to byl fakt očistec. Dodnes jsem na něj ale pyšnej :)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od Mlok » 16.07.2014, 07:22 hod.

To co jsi napsal je vše pravda, ale neviděl bych to tak dramaticky. RoS hraju výhradně sólo (nebyl jsem v multiplayer hře ani jednou), takže také vím o čem píšeš. Ve Vanille jsem hrál v partě jen párkrát, ale používal jsem AH, takže ve Vanille jsem to měl o hodně jednodušší.
Do RoS jsem neměl ani celý paragon 100 (před RoS jsem hrál jen chvilku, začal jsem na začátku prosince a moc to nehrotil, že už bude RoS) a výbava se v podstatě hned celá obměnila, takže mi to nijak nepomohlo. Vedle ve vláknu to psal Darkness, začal teď SC prvně a z ničeho dal PL100 za 42 hodin. Po těch 42 hodinách má postavu mírně lepší než jsem měl já z Vanilly. A to jsem ještě cca 8 hodin hrál 5. akt.
Takže vstup do RoS znamenal cca 34 ušetřených hodin hry.

A vstupoval jsem asi s 300mil goldy, což na začátku určitě trochu pomohlo.

Ty výhody ale nevidím až tak dramaticky:
- 4x větší šance sehnat item není skoro nikdy, jednak na to je potřeba hrát partu 4x stejná postava což moc lidí nedělá a pak také i ti ostatní některé itemy potřebují a ne každý se podělí (třeba na publicu); o něco snáze získat výbavu tu ale je
- to už je větší usnadnění používání komunit typu RiF, což už pro leechery ale ani nepovažuju za hraní
- EXP jdou o dost rychleji, tady souhlasím zcela (opravdu dobrá SC parta dá T6 rifty kolem 5 minut, mě trvá sólo T5 rift 10 minut), i tak to ale nevidím problém při hře sólo, jen bude paragon mírně nižší (na vyšších paragonech to bude rozdíl menší jak tam i menší rozdíl paragonů znamená hodně expů)
- pokud se v partě někteří jen vezou, tak parta je neefektivní a vyšší torment rychle nedá a budou takový leecheři pomalejší než jsem já sólo
- s goldy mohl být problém pouze na začátku v RoS než si sólo uděláš slušnou postavu
- aktuálně jsou pro mě pro sólo hru goldy už nezajímavé, vůbec je neřeším a už mi více přibývají než spotřebovávám a to i přesto, že craftím a rerolluju opravdu hodně jak se snažím vytvořit itemy s perfektním rollem (pro představu třeba Aughlids bracery už mám schované 5x v truhle s hodně dobrými rolly, tzn. všechny 20% elem. dmg + int + vit + 6% CC a jen řeším více typů elementů a vyšší hodnoty rollů + i lepší secondary stats - což tohle stálo už určitě 200+ craftů těch bracerů)
- goldy při slušném buildu, který zvládá sólo aspoň trošku vyšší torment nejsou tím limitem, limitem jsou pro mě aktuálně modré předměty na materiál a pak gemy u rerollů ringů a amuletů)
- jen od začátku července jsem nasbíral výhradně sólo 250+ mil goldů (je ale pravda, že jsem těch cca 12 dní do neděle hrál na mě nezvykle více díky tomu, že jsem byl doma na nemocenské; pořád to ale zdalea nebylo nonstop, ze začátku jsem dost ležel, jak mi bylo špatně + část dne byla doma malá dcera, když jsem samozřejmě nehrál)
- celkově budu už skoro na miliardě goldů posbíraných ve hře a teď ji překročím rychle jak to už s téměř hotovým buildem (už ladím jen detaily a jediný mírně větší zlepšení budou nové Vyr's rukavice s ChC + ChD, které ne a ne padnout) jde teď rychle (T5 bounty mi jdou opravdu hodně rychle a tam přibývají goldy hodně rychle i když se nezaměřuju na sbírání goldů a hraju vždy celou pětici bounties abych měl klíče na rifty). Taky v paragonu už dávám body do zvýšení šance na goldy (v dané skupině už nic jiného nepotřebuju, protože na daný build nepotřebuju vůbec žádný bod do RCR)

V RoS jsem na tom tedy úplně stejně, jen s nepatrnou výhodou trochu goldů z Vanilly, které jsem všechny sám nenasbíral. A nějak mi nepřijde, že by to bylo v RoS takhle sólo nějaké těžké (jako to bylo selffound ve Vanille).

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od Mlok » 16.07.2014, 07:27 hod.

DrSma píše:
Mlok píše: DD: můžeš to udělat jako já. Pokud bys chtěl hrát coop i solo, tak si na Evropě udělej coop postavy (všichni na coop jsou logicky na EU) a na US hrej čistý solo.
To je ideální varianta. ;)
Udělat to tak jistě může, ideální mi to nepřijde. US má o hodně horší ping a je škoda si to takhle zhoršovat. Pokud je dobré připojení do internetu, tak ten rozdíl je obrovský a na hratelnosti je to hodně znát (na EU mám ping ve hře 35-50ms, na US 200-250ms).

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od DrSma » 16.07.2014, 07:54 hod.

Mlok: hlavně, že jsme se shodli.
Jedinej rozdíl, že jseš lepší hráč a přijde ti vše lehké. Já jsem rád (zatím) za T4 s třema nejlepšíma charama, z toho pouze jeden a půl to hraje tak, že nemlátím jak do zdi a potvory taky trochu padaj.

Často rozdíl udělá jeden Item, to známe všichni. Čekám na Unity, ten mě posune na T5. Možná možná i na tu T6 se zaťatejma zubama sem tam. Zkrátka jsem ještě neměl štěstí.

Hrál jsi na US? Ping je tam sice horší, ale ve hře to vypadá jinak. Zeptej se Daweho (Klan Poetarum). Hrával tam HC a i přes relativně nepříznivý čísla ti potvrdí, že hra šlapala normálně. I mě se tam hraje dobře, nemám problém. Tohle ale nechme na DD. Udělal jsem mu návrh a je na něm, aby si to rozhodnul.

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od dawemorraless » 16.07.2014, 08:05 hod.

Jop na US je horší ping ale hrálo se tam dobře rozhodně maj menší problémy s lagama než EU.....btw Unity je crap bug cheat prostě ewwwwwww :ble: Drsmo poskládej marrauder set + Tat na DH a můžeš na softu lítat T6 i bez unity :wave: ale rychle než to nerfnou :green:
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od DrSma » 16.07.2014, 08:10 hod.

Ty vole Dawe, já a DH? Nejedeš na něčem?
Ale je pravda, že mi za Baraba jeden kousek Marraudera padnul a v bedně ho ze slušnosti suším :D

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od Mlok » 16.07.2014, 08:11 hod.

Nehrál jsem US dlouhodobě, ale zkoušel několikrát jak běhá když byl výpadek EU. Možná jak jsem zvyklý na ten perfektní ping 35-50, tak mi prostě přijde jakékoliv zhoršení bída.
Třeba teď na PTR je to z mojeho pohledu aktuálně naprostá hrůza (kdyby to chodilo lépe, tak jsem PTR testnul více než jsem už testnul), s každým kliknutím vnímám neustále zpožděné reakce (bída jak dmg skilly, tak teleport). Ani jsem nezkoumal, jestli PTR je někde společné pro všechny a tedy jestli není také na US (což je dost možné) nebo jen prostě PTR chodí hůře (slabší servery, apod.). V každém případě na PTR mám ping podobný jako na US, tedy také 200-250ms.

A třeba nejsem nějak moc lepší hráč, ale už vidím jeden rozdíl. Hraju po celou dobu hraní pouze Wiz., tzn. netříštím si drop na více postav a díky tomu se mi daří tu jednu postavu vyladit i při hře sólo lépe.

Samozřejmě souhlasím, že to je na DD a ať si to nejlépe vyzkouší.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od Mlok » 16.07.2014, 08:15 hod.

A unity také nemám. Tedy mám, ale jen jeden kousek (bez druhého k ničemu), který tedy má aspoň pěkný roll (u druhého už to bude více méně fuk). Unity potřebuju ale až na T6 (bez unity dávám T6 jen lehčí věci typu bounties T1, ale třeba Butcher už je opravdu opruz ho drtit na 5-6 cyklů Archonu). T5 aktuálně v pohodě bez unity.
A na T6 mi stejně ani unity nezachrání. Vyřeší defense, ale budu mít už slabou dmg. Hratelné to bude, ale už to bude na můj vkus moc pižlačka, takže sólo se trvale na T6 s buildem co hraju neposunu nikdy v aktuálním patchy.

Možná ve 2.1 to půjde dobře v kombinaci unity (až jednou padne druhý kousek) a navýšení dmg pomocí leg. gemů. Ve 2.1 stejně budu muset zkusit hrát s unity (jestli tedy někdy bude druhý kus), protože vyšší lvl TR bez unity sólo nepůjdou vůbec.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 16.07.2014, 08:17 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od dawemorraless » 16.07.2014, 08:16 hod.

Ptr je na US ale mám pocit že na jiných servrech než live ....dyt si Drsmiči mastil dh nekecej nebo někde mám vyčmuchat ten screen jak si tam rapidem bombardoval moby >:D jako ta palebná síla marrauder setu je kulervoucí...no já doufám že ten unity cheat odstraní :)
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od Mlok » 16.07.2014, 08:18 hod.

Na jiných serverech bude určitě, protože údržba se dělá nezávisle a jiný den. Takže teď otázka u PTR kolik dělá jen to, že je na US (zhoršení ping) a kolik, že může mít i horší servery.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od Mlok » 16.07.2014, 08:20 hod.

Unity určitě neodstraní, protože to tak bylo cíleně konstruované, aby to tak fungovalo. A nikdy proti tomu Bliz. v diskuzích nic neměl (v diskuzích, kde někteří také chtěli nerf unity).

Já jsem určitě pro jeho ponechání. I tak je dobrá parta pořád ve výhodě oproti sólo hráči s unity.

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od DrSma » 16.07.2014, 08:28 hod.

Ano, taky vidím Unity jako záchranné lano od Blizzu pro Solo hráče. Jsem za něj opravdu rád.

Dawe: Ale jasný, že jsem i DH opruboval - však jukni umě do Topicu, jsou tam napsaný i odehraný hodiny - dokonce jsou to řádově desítky hodin :!: :D
(ale hlavně jsem to udělal pro Lemurka - neměl jsem srdce ho zklamat a nemít jedinou postavu DH :P )

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od hulkxxxl » 16.07.2014, 08:58 hod.

v blue postu bylo napsaný že unity funguje tak jak má a tak to má zůstat

jinak se to hodí když není s kým hrát a máte blbé připojení i na nižší obtížnosti než t6 v kombinaci ještě s IK setem je to vážně paráda a klid v duši
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od DrSma » 16.07.2014, 09:15 hod.

Xentere: jestli se tu ochomejtneš, mohl bys mi, prosím, podrobněji popsat, jak makal Ashaera Set? Každej postřeh se hodí. Zvažuju, že bych to zařadil do Follower Specialu, ale sám to nemám otestovaný a dokud s tím někdo nebude mít nahranejch pár hodin, nechci to tam dávat jen proto, že to na papíře vypadá docela dobře. Samozřejmě předpokládej, že všichni tři pomocníci jsou Immortal. Díky

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od Mlok » 16.07.2014, 09:27 hod.

Já jsem chvíli testoval Ahsera set 3 kusy než jsem měl Vyr's set a přijde mi to nic moc a raději jsem hrál s Thundergods páskem (měl jsem tři pozice na Ahseru + pásek, takže buď Ashera 2 kusy + Thundergods nebo 3 kusy Ashera s proházením ostatních setů na potřebné pozice, protože Ashera nemá pásek). Všechny followery najednou stejně zase tak moc nemáš.
I když je pravda, že jsem ty dva bonusové neměl nijak moc poladěné, mohlo to tedy být o něco lepší. Kdyby tam byli všichni tři pořád a poladili by se, tak už by to bylo dobré (ale to nejsou).

A pak ti další dva bonusoví followeři nejsou plnohodnotní jako ten hlavní. Některé věci na nich nefungují, např. unity (tedy nelze mít větší redukci dmg než 50% s jedním followrem. Tohle jsem bral jako info z oficiál fóra, kde to více lidí cíleně testovalo. Já testovat tohle moc nemohl, když nemám ani 2 unity, tak jsem nemohl testovat 3 a 4 unity. Testoval jsem s 2x nesrmtelným follow. a jeden all skill (jak tam byly 3 a ještě k tomu občas shadow clones z amuletu, tak problém s umíráním Scoudrella s all skill jsem neměl).

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od DrSma » 16.07.2014, 13:01 hod.

DD: konečně jsem se dostal k tomu tvýmu vídeu - vezmu to opět rámcově, protože podrobně se daj žabomyší války řešit vpodstatě donekonečna.

Je to můj osobní pohled.
Za mě je to klasa DPS Wiz ve stylu "sejmi dřív, než sejmou tebe" - to je v podstatě dobrá taktika, ale já bych s tímhle na HC/T4 nevlezl. I on asi ne, je to SC hra. Všimni si, jak mu lítaj HP a to má v Riftech štěstí většinou na potvory z A1, A2. Tři elitky z A5 (v Riftech běžně k potkání) by s ním, podle mě, pěkně zametly.

V RoS Blizzardi dokázali zajímavou věc - dá se říct, že se do provozu jde uvést téměř jakejkoliv výmysl s nějakou základní logiku, abys kosil cca do T3. Na T3 tak nějak začíná obtížnost. T1 je odrazovej můstek, záchytnej bod po LVL70, abys nazbrojil na první Tormenty. T4 a T5 si už říká o některé konkrétní zlepšováky. Jako je Unity+nesmrtelnej Templář, nebo se obklopit Petama (WD), nebo nosit full IK SET (Immortal King-barbaři) atd atd atd. T6 na Solo je prostě jen výzva. Můžeš kdykoliv umřít.

Ten borec jede T4 právě proto, že má na sobě na vyšší T v podstatě jen Aughild Set (což je opravdu jen taovej základ) a zbytek má napranej komplet do DPS. - T5 by prostě nedal - nestihl by vše včas vykuchat a jak by měl něco ustát, neměl by chanci. Vysoká DPS je nahoněná přes CC+CD+INT (skoro 9,5k).

Obrázek

Teď ti ukážu, kam se cca dívám, co mi padlo do oka:

Obrázek

- Pokud jde o DPS, všimni si, že je tvořena CC+CD+INT + bonus do Elit 59% - to už je pěknej náklad z toho základu
- mě tam ještě dost chybí +% do Cold Damaga. Orb i díru používá s Cold. Teď si představ, když se to znásobuje do Elit, kdyby měl ještě třeba nějakých +50% Cold Damage (ale pozor, tady právě začíná ten balanc, protože itemy nemaj nafukovací staty, prostě by musel kvůli EleDMG někde ubrat)
- Area Damage 50% - zjednodušeně řečeno - každej pátej hit (je totiž 20% šance na Proc) způsobí v okolí zásahu škody rovné 50% z CELKOVÉ udělené DMG. Jinými slovy, pokud je kolem tebe chuml potvor a zapracuje ti AD, můžeš jednou ranou vyhladit půl mapy :D (představ si AD 110% a udělíš crit za 20M - když zapracuje AD, všechny! opakuji všechny potvory v okruhu 10 yardů dostanou zásah za 22M!)

- Obranu má postavenou na vysokých resistech a life regenu.

- Build je taky prostej - takový mám rád :green: Je založenej na bušení Frozen Orbem s vysokým DPS a zbytek je v podstatě podřízenej získávání AP (Arcane Power) protože hodně žere. - proto ani nehrotí AS, jak jsem zmiňoval minule.
- pro jednoduchost vezmu lištu zleva doprava:
1. Teleport na zdrhání, to není co dodat, znáš i z D2
2. podpora DPS
3. sice štít, ale hlavně - podpora DPS
4. podpora DPS
- na myši útoky (díra podporuje DPS udělené Orbem)
- passivky má dvě obraný (Blur jasnej, Ilusionista na častější Teleport - Wiz ho prostě potřebuje) a dvě na doplňování AP.



ZÁVĚR: Build má obyčejnou selskou logiku. Určitě bys něco takovýho klidně postupně sestavil i ty. Nevšimnul jsem si žádný výjimečný kombinace ani nápadu. (je pravda, že celý to video jsem neviděl, jen proletěl, tak jsem snad něco nepřehlídnul)

Je to stavba ve znamení SC - jednou nohou v hrobě (žádná passivka na druhej život, žádný immunity Amulet, nebo Item jako třeba Ice Climbery (boty), žádnej Blackthorn Set atd atd. - neříkám, že musíš mít všechno, to jsou příklad, ale on nemá prostě žádnou pojistku možná tak krom Teleportu)

Osobně nikdy žádný buildy nikde nekopíruju. Vždy si je dělám tak, aby se mi podle nich dobře hrálo. Hraju přece já, ne borec z netu. Navíc - samotnej Build je v podstatě k ničemu! - vždy jde o úzké a přesné propojení Gearu a Buildu. Dovolím si stát za tím, že právě Gear je to, co diktuje podobu buildů.

Takže já bych ti poradil (zdálo se mi, že ti tenhle styl není cizí) zkoušet si pěkně na nižších obtížnostech kombinovat Skilly, jak se ti budou pozdávat, vyhovovat, jak je uživíš atd. a každou změnu pěkně hodinku dvě potestovat. Zabavíš se, polezou ti expy a budeš se tím nejlíp učit.
Tak to dělám od doby, co mi do ruky přišlo D1. ;) - pokud chceš ale strhat žebříčky, tak to není nejvhodnější styl :twisted:

PS: pamatuj, že útok se standardně staví na Skillu, kterej AP doplňuje a na druhým, kterej ho spotřebovává (obvykle ten druhý je hlavní DPS dealer)

Možná je to trochu obšírnější, ale tohle je prostě D3 v nejmenší možný kostce >:D

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od Kuki10 » 16.07.2014, 13:06 hod.

Hlavně jak je to video starý?

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od DrSma » 16.07.2014, 13:08 hod.

No, vzhledem k tomu, že típek nepoužívá eledmg..

Ale to je asi celkem jedno. Chtěl jsem DD prostě ukázat, jak se na to dá dívat samostatně,..

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE

Příspěvek od DrSma » 16.07.2014, 13:15 hod.

..RoS už to je :green:

Odpovědět

Zpět na „Solo Selffound“