PTR 2.1 Online

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436
Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Alfajk » 09.07.2014, 22:49 hod.

driv jsem ty patchnotes sledoval vzdycky se zdesenim,ale nema to cenu,lepsi je to neresit a ve hre hrat to,co je zrovna op a vyuzit toho do doby,nez to dalsi patch zase rozposere...doby,kdy jsme si vybrali patch,na kterym jsme chteli hrat a ten jsme hrali,jsou uz bohuzel pryc...

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Dava_C » 09.07.2014, 23:43 hod.

Sice od Blizzu všechno špatně ale boost EB - Chain reaction z 320% na 520% je hodně hodně znát, EB teď hituje jako náklaďák, není to WD, ale elita T6 3-4s ujde.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od HELLERcz » 10.07.2014, 06:01 hod.

Jé no paráda, oni Bárbovi vrátili regen Fury u setu skákacího pomocí pasivky Earthen Might ... takže jako za starých časů .. vrátili se k tomu nakonec. 3x skočím a mám plno Fury :D
Obrázek

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od hulkxxxl » 10.07.2014, 06:26 hod.

paráda to je zase posílení eq barba já to snad nesložím úúúúú

včera padla ik chesta ale eq gatě ne a ne sehnat, potešilo i posílení ww jak dps tak bude i stahovat moby 2x častěji což je super k eq

monk s palmou je v pánu jak jsem si myslel vše co uvírá % života se předělá na % zbraně a je to tu, sice bude dávat dobrý pecky ale pokud jede jen jako support tak asi nemají klucí momentálně žádnou dps a spoléhali jen na palmu takže to bude chtít trochu překopat gear a pak to bude lepší ale 95% life ubranýho se to určitě nikdy nevyrovná
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od HELLERcz » 10.07.2014, 06:54 hod.

Zkouším ze srandy dělat za Barbara GR opět ... jdu do 15 lvl je to cajk, jen nějak jsem měl asi smůlu na málo mobů a progress bar pomalu leze do 100% i na nižším lvl.
Modrá skupinka elitek dává ten spešl expící globe jen 1ks ... ne jak dřív, že každá modrá elitka dala 1 ... teď je to až po zabití elitek, jako celku.
A Žlutá elitka dává 3x .. jako dřív.

Lege gemy už mi padly 4 a vypadá to zajímavě .. nevím co si zvolit pak jako první :D
Obrázek

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od hulkxxxl » 10.07.2014, 06:58 hod.

hele ty gemy jdou dát jen do amuletu a ringu nebo i jinam?

myslím že to tak bylo myšlený ale mám pocit že tolidi strkají všude co má soket

jinak zajímavě vypadají mím třeba rorg se soketem a +30% do elitek bych tam určitě vrazil místo 70 allres :D
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od HELLERcz » 10.07.2014, 07:16 hod.

píše se tam, že to jde dát jen do bižuterie :) takže ring amulet .. zatím jsem to nezkoušel .. postupuju v GR .. jdu do 24 :D už jde do tuhého.
Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od HELLERcz » 10.07.2014, 07:36 hod.

Hele, nevím jestli to bylo i předtím, ale zajímavá ikonka u padnuté setovky :D

ZDE
Obrázek

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Grammator » 10.07.2014, 08:01 hod.

já nevim všichni tam brečej kvůli nerfu wizza, já žádnej nevidím... je to kvůli channeling spellům? to je principiální změna, kterou to chce jen vychytat... když před pár dny byl blue post že zrušej initial cost a dmg se buse supňovat tak následovaly asi 2 stránky postů velebících blizz, když to pak výjde, tak se všichni můžou ........

trochu mě mrzí nerf palmy, ta totiž není problém, když mám montrum s x bilionů hp, tak to že bouchne po smrti není problém, problém je že mu těch x bilionů sundám bez dmg, a to palma nedělá... kdyby nebyly itemy istantně killující plevel tak by i palma byla k ničemu...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od firdecek » 10.07.2014, 08:20 hod.

Sice koukám, že nerfnuli Exploding palm, podle očekávání. Ale že by změnili Furnace či Rimeheart nikde nevidím...a jen s těmito itemy se dá projít do GR 100...jinak ty dva efekty na tom spešl gemu vypadají zabijácky :) ale díky tomu se každý bude chtít dostat do GR 50 a pak už je to šumák...

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Mlok » 10.07.2014, 08:34 hod.

Wiz. dostal opravdu spíše nerf na některých místech. Mně to ale ani až tak nevadí, aspoň mi vyřešili dilema jestli ve 2.1 nevyhodit Captain set a dát místo toho Depth Diggers + Thundergod's. Takhle je to jasné a můžu zůstat u Captain setu.

MM Conflagrate - tady se to dalo čekat, dmg tady neustále narůstala v čase a to se jim pro GR určitě nelíbilo. Ta změna je ale docela rozumná. Dmg, kterou to dá hned je výrazně navýšena a nějaký (3x) ten stack ještě ponechali. V téhle podobě je MM Conflagrate lepší pro doplnění CDR Archon buildu než byla dříve. Časem fire Archona určitě zkusím až budu na to mít amulet a SoJ.

A změna u channeled skillů až tak špatná zase není. Když zase vyhodili ten initial cost, tak je to pořád mírně lepší než to je aktuálně. Mohli akorát ten narůstající interval dmg posadit malinko výše, ale i takhle se to dá. Channeled skilly se budou hrát dohromady s Unwavering Will.

A změna pro LoH je docela rozumná, tím se to srovnalo a budou všechny skilly healovat srovnatelně i když pořád dost málo.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Dava_C » 10.07.2014, 08:54 hod.

Až na to, že musíš castit 4s abys dosáhl stejné dýps jako před úpravou a tyto:

casting Blackhole (for some crowd control)
- casting any other spell, really
- moving to align multiple enemies into the beam
- knockback elites
- waller elites
- jailer elites
- knockback + waller elite (ran into that special pack)
- frozen elites
- nightmare elites
- wormhole elites
- vortex elites
- Frozen Pulse/Desecrator - these are hard hitting. You gotta move.

efekty ti channeling překazí, navíc se musíš hýbat, nemůžeš stát ani na T6 natož v GR
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Kuki10 » 10.07.2014, 08:58 hod.

Pocky jak překazí?

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Dava_C » 10.07.2014, 09:17 hod.

Stojí castíš, stackuješ dps over time, pak dostaneš jailer a nastackovná damage ti zmizí a začínáš zase od základu, to samé, pokud se pohneš, nebo např. hodíš meteory nebo Blackhole.

Možná řešení:

Damage ramps up as well as down. Each second not channeling decreases by 100% weapon damage back to the initial 360% (RageQuit). This way you don't lose all your work standing still and maxing the DPS (which I think should go a little higher too)
.
Channeled spells have a 3 second timer to remain at %damage. Buff drops if channeled spell does not hit a monster in this time limit. (Apharell)
.
When channeling, gain immunity to crowd control effects, like knockback, frozen, nightmare, etc (PieHole)
.
Make "Unwavering Will" better to promote standing still while channeling more (Not sure if people use Hexing Pants for channeling builds for short 25% DPS buffs or even if that would work).
.
Channeled spells also have a DOT component...so you are still doing damage when/if knock-backed, vortexed, etc (Alunsina)
.
Make it a true buff....same mechanics as Live, but starting at 511% and maxing out at 1011% (or more...please!)
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Kuki10 » 10.07.2014, 09:20 hod.

Jo takhle dík.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Mlok » 10.07.2014, 09:31 hod.

Dava_C:
Jistě, to je všechno pravda. Někdy se pohnout musíš a něco může castění přerušit, to je jasné. Ale zase to není až tak hrozné v kombinaci s Unwavering Will.

Ta navrhovaná řešení jsou rozumná, já bych asi nechal něco v tom stylu těch prvních dvou, tedy abys přerušením o navýšení dmg nepřišel hned nebo jen postupně pomalu zase klesala.

Immunity to crowd control effects by bylo sice super, ale to Bliz. neudělá určitě. Tohle by měl mít především Archon a ten to také nemá.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Dava_C » 10.07.2014, 10:00 hod.

Grammator píše:já nevim všichni tam brečej kvůli nerfu wizza, já žádnej nevidím... je to kvůli channeling spellům? to je principiální změna, kterou to chce jen vychytat... když před pár dny byl blue post že zrušej initial cost a dmg se buse supňovat tak následovaly asi 2 stránky postů velebících blizz, když to pak výjde, tak se všichni můžou ........
Tak ono jde spíše o celkovou filozofii Blizzu ohledně nerfů/baffů/balancu, jsou nepoučitelní. Desítky spellů nechávají ladem a pak boostnou nehranější build (WoW) z 320% na 520% a na druhou stranu přidají damage meteorů ze 190% na 195% prostě výsměch. V minulém patchy boostli MM zkrz DD kalhoty a spolu s hydrou z toho udělali zajímavý build na vyšší TR a v tomto patchy nerfli jak DD tak MM-C. Tak jak teď nyní funguje Firebird, kdy mirroballem nakazíš Ghoma a tento hit ho vlastně za minutu oneshotne, tak to určitě takto nechtěli a nerfnou to, zatím ten Firebird bonus nic moc. Úprava channeled spellů není dořešená, spíše je to nerf než buff v této podobě pro vyšší GR. Co kruci jako dělali těch 14 dní? Ale to je furt dokola už dva roky.

Ono se nemusí nutně buffovat damage, což mnohdy vůbec nepomůže, např. Energy twister (ten je teď bugnutý), ale můžou udělat hůlku ve stylu WoW, cast 2 additional Twisters nebo hůlku, která povolí Blizzardu stackovat se, to je prostě pro hráče otázka hodiny, pak to interně testnou a za týden to můžu pustit ven. Hráči jim píšou stovky až tisíce návrhů a s Blizzem to nehne, kdo někdy hrál s WD osobně nebo ho měl v partě, tak to je prostě jiná liga oproti wizovi, každej to ví, ale nic se s tím neděje.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od lulinak » 10.07.2014, 10:14 hod.

mno protoze hraju jen Disintegrate Entropy tak me se zmenou tak akorat nakrkli, je to jedina runa kde clovek stoji primo u mobu (oproti srabackymu koseni pres pul obrazovky u ostatnich run) a oni ted snizi jeho damage ca o 30 procent a bude ponovu trvat ca 3 vteriny nez to zacne davat neco smyslupnyho.
A uz zak OP EB build dostal o dalsich 40 procent damage vic.
Sorry ale prijde mi ze se v tom tak zamotali, ze uz fakt nemaji tucha co delaj, logiku to nema zadnou...

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Dava_C » 10.07.2014, 10:30 hod.

Je to tak, pro mě jako hráče, co to nějakou dobu hraje je toto naprosto nepochopitelné. Když vyšlo RoS, tak tam měl být částečný balance s tím, že další část balancu a celkové vyladění bude v 2.1. Opak byl pravdou RoS ještě víc prohloubilo mezery mezi classama a v 2.1 je to taková tragédie, opravdu jsou do toho zamotaní, chybí fantazie, invence, chuť něco vymyslet, chuť něco obšlehnout od hráčů z fora. Jak dlouho připravovali RoS, jak dlouho ho testovali, jak dlouho získavali data z live RoS, jak dlouho připravovali 2.1 a jak dlouho ho už testují a stále nic.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: PTR 2.1 Online

Příspěvek od Seton » 10.07.2014, 11:06 hod.

Je to furt nahoru a dolů, když vyšel RoS úplně čerstvě, tak zase všichni wizardi po týdnu lítaly T6 a dávali Frozen orbem(nebo jak se to jemnuje) kvadrilión bambiliónů dmg za 1 nanosekundu a navíc to všechno mrazili. Do teď si pamatuju,když z 15 lidí v klanu se 10 plácalo na T3 a 5 wizzů farmilo T6 clear hellrift :/ :/.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“