Arcane wizzard
Rozhodně vyměnit za armor. Na dmg to má vliv hodně malý. Samotný familiar udělá dmg minimálně. Má jak malou dmg, tak je to jen single target (když se hraje sparflint). Zvednout dmg familiaru o 30% pak neudělá téměř žádný rozdíl.
Já bych šel ještě trochu jinou cestou. Na brnění bych armor dal, tam je to navíc s větším rozsahem hodnot a bude to větší přínos. Na ramena bych rerollnul ale něco jiného a to 20% area dmg. To na skupiny mobů přidá dmg znatelně narozdíl od familiaru.
Já bych šel ještě trochu jinou cestou. Na brnění bych armor dal, tam je to navíc s větším rozsahem hodnot a bude to větší přínos. Na ramena bych rerollnul ale něco jiného a to 20% area dmg. To na skupiny mobů přidá dmg znatelně narozdíl od familiaru.
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Arcane wizzard
Dik za radu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Arcane wizzard
Tak jsem to předělal a je to o dost lepší, area dmg mi padlo zatím jen 15%, ale možná by ještě pomohlo kdybych dal do area dmg body v paragonu, stojí to za to?
Re: Arcane wizzard
Rozhodně. Area dmg jsou první body, které v dané sekci paragonu dávám. Tedy area dmg hraju už od 200 paragonu. A pro tvůj aktuální build ani nepotřebuješ body jinde při paragonu 400+, takže není vůbec co řešit. RCR nepotřebuješ kdyš hraješ Thrown blade. Takže 50 bodů area dmg, 50 bodů life on hit a další body do gold find.
Thrown blade jsem zatím ještě nezkusil a vypadá to také na zajímavou variantu. Až budu mít zase i věci na arcane variantu (tedy hlavně až seženu druhý amulet, vaxo už nechám trvale v light variantě pro kterou je dělaný), tak otestuju.
Zvlášť až spustí nový patch, tak by varianta Thrown blade mohla být velmi zajímavá s depth diggers. To by nakonec mohla být plnohodnotá arcane varianta i oproti buildu s Vyr setem. Sice už nezůstane místo na Fragment of Destiny jak používáš aktuálně ty, ale to až tak nevadí. Depth diggers (upravené ve 2.1, kde mají 80-100% dmg do signature spellů) přidají dmg daleko více. K tomu Moon light ward bude mít zvýšený rozsah arcane dmg až na 40%.
Thrown blade jsem zatím ještě nezkusil a vypadá to také na zajímavou variantu. Až budu mít zase i věci na arcane variantu (tedy hlavně až seženu druhý amulet, vaxo už nechám trvale v light variantě pro kterou je dělaný), tak otestuju.
Zvlášť až spustí nový patch, tak by varianta Thrown blade mohla být velmi zajímavá s depth diggers. To by nakonec mohla být plnohodnotá arcane varianta i oproti buildu s Vyr setem. Sice už nezůstane místo na Fragment of Destiny jak používáš aktuálně ty, ale to až tak nevadí. Depth diggers (upravené ve 2.1, kde mají 80-100% dmg do signature spellů) přidají dmg daleko více. K tomu Moon light ward bude mít zvýšený rozsah arcane dmg až na 40%.
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Arcane wizzard
Tak jsem to zkusil a je to jiný kafe Ty Thrown blade jsem používal protože jsem byl takovej papírák a nechtěl jsem být přímo v ohni. Teď si ale můžu natahánou moby přímo na sebe a řezat to na blízko. Depth diggers jsem už nejméně deset sešrotoval. Nevím jestli po patchi by ty staré k něčemu byli, jestlibude potřebovat dropnout nové a nebo se to zlepšení bude týkat i těch starých? to stejné u toho amuletu.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Arcane wizzard
musis dropnout nove, upravene vlastnosti zpetne budou mit jen setovky, hnede legendarky musi dropnout znovu
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Arcane wizzard
Nemam vubec zkušenost s wizardem. Nicméně stále čekám u WD na TnT rukavice, tak proč je nedropnout třeba na wizardovi. Něco jsem ukraftil a je to ok na T4. Kdybych se chtěl posunout výše v tomto buildu, co bych potřeboval upravit? gear i build. V bance mám slušný SoJ s 20% cold, a slušně rollnutý Triumvirate, jinak v podstatě jen odpad z WD. Ze setů mám kromě offhandy jen Vyr rukavice a Firebird rukavice, čili žádný set v dosahu. Veškeré shardy půjdou na TnT rukavice u Kadaly a dodám, že přeferuji build který je stále stejný bez velkých výkyvů ala archon.
Díky B.
Díky B.
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Arcane wizzard
Ahoj Mloku jak se tak dívám, tak jsi zkompletoval Vyr set (gratulace). Chtěl jsem se zeptat jak se ti to hraje? Jak dlouho čekáš na Archona a nemáš slabší Damage Toughness? Na jakou obtížnost jsi schopen jet bez chcípnutí za hru? Já jsem se díval tak rukavky na Vyr set mám docela dobré, ale ty kalhoty co mám nestojí za nic na těch mám jenom int a bez soketů. Díky.
Re: Arcane wizzard
Konečně se Vyr set včera podařil až jsem nechápal. Nejdříve mi padly mizerné boty (dva nepoužitelné staty, takže i po rerollu by nebyly dobré). Tím jsem měl k vyzkoušení 3 kousky, i když nic moc rukavice, mizerné boty a průměrný armor.
Jenže za pár minut padnul další kus a to armor (armor mi už padnul 4. kousek, první dva ale tragické, třetí průměrný) a ten se opravdu povedl. Ideální roll (hodnoty by mohly být ještě lepší a secondary staty taky, ale jsem rád za roll co padnul), takže se šlo zbavit 1-2% ChC.
A za další chvilku mi padnuly Vyr's kalhoty s parádním rollem (int, vit, vysoký armor a resist - resisty jsem rerollnul na socket, armor vychází při takhle vysoké hodnotě lépe).
Takže z toho už zbyla docela rozumná kombinace. Ty debilní boty jsem nemusel použít a teď by to chtělu už jen lepší rukavice (s ChD místo AS).
Také mi padnul ještě konečně i Moonlight ward, i když ne moc dobrý roll. Padnul s nepoužitelným statem + kolem 50% ChD. Nepoužitelný stat rerollnut na int. A arcane má jen 20%. Na zkoušení arcane x light varianta ale dobré. Bracery už mám pro obě varianty.
Ten Moonlight ward může být super ve 2.1. Bude záležet jak se povede nový reroll (který dostanou všechny Moonlight wardy). Zkusil jsem přenést na PTR a tam se povedl parádně (vylezlo z toho 36% light dmg + 97% ChD + 10% ChC). Zůstane na nich jen rerollnutý stat. V ostrém provozu ale zřejmě bude nový reroll, takže může dopadnout hůře (nevím jestli ten reroll je pokaždý stejný nebo nový, zkusím znovu ještě přenést na PTR jestli to vyjde stejně nebo ne).
S Vyr setem je to také jednodušší na prohazovaní, prohazuje se už jen amulet, bracery a SoJ.
Light varianta:
- tady jsem si nebyl jistý jestli bude s Vyr setem lepší nebo ne, ale je
- dmg v Archonu o trošku lepší i když rozdíl poměrně malý (22% získání za improved archon + 500 int ze setu a oproti tomu ztráta 13% light dmg z pásku)
- dmg mimo Archon mírně horší (ztráta pásku), ale to ani tak nevadí, mimo Archon to není nic moc tak jako tak
- čekání na Archona 11s (ideálně by mělo být 10s, ale mám 2x po 7% CDR, které ještě musím vylepšit na 8%; tady jsem měl dříve 10,5s když jsem bez Vyr setu měl na rukavicích už 8% CDR), takže Archon je hodně brzy, tedy pohoda
- teleport tomu v Archonu pomohl hodně, díky němu daleko lépe využívám dobu v Archonu zkrácením přesunům a lepší možností přepozicovat v boji; 1s cool down teleportu je super
- úvodní výbuch tomu také trošku pomáhá, i když ne už tak moc
- slow time se také někdy hodí, light variantu dobře doplňuje k Paralysis
- tougness mám dokonce nepatrně vyšší jak se povedl Vyr's armor, ale zatím mám ramena s 13% life a předtím jsem tam měl u Ashery 20% area dmg; tady budu určitě vyrábět další Borns ramena s 20% area dmg a vyzkouším jak to vyjde s toungess (rád bych těch 20% area dmg zachoval)
- dmg konkrétně mám aktuálně těsně přes 1,2mil + 67% light + 42% elitky
- a teleport znatelně pomomáhá při krizovkách
- tougness 11/14 mil mimo Archon (hodnoty bez/s Unwavering Will) a 14/17 mil v Archonu (zase bez/s Unwavering Will)
- hraju teď T5 bounties napohodu, neumírám vůbec
- rifty hraju pořád raději T4, ty opravdu jedou rychle, teleport to ještě hodně zrychlil
- T5 rifty bych také hrát mohl (vyzkoušeno) a neumírám, ale už jsou znatelně pomalejší, takže preferuji rychlejší T4
- na T6 to není ani s teleportem, to bych musel asi dát unity, ale nemám pořád druhý kousek a to pak bude velká bída s dmg (ono ani se SoJem to na T6 sólo už není s dmg dobré)
Takže za mě light varianta teď paráda. Ještě to doladit (lepší Vyr's rukavice + nějaké ty rerolly, nová ramena zkusit).
Jenže za pár minut padnul další kus a to armor (armor mi už padnul 4. kousek, první dva ale tragické, třetí průměrný) a ten se opravdu povedl. Ideální roll (hodnoty by mohly být ještě lepší a secondary staty taky, ale jsem rád za roll co padnul), takže se šlo zbavit 1-2% ChC.
A za další chvilku mi padnuly Vyr's kalhoty s parádním rollem (int, vit, vysoký armor a resist - resisty jsem rerollnul na socket, armor vychází při takhle vysoké hodnotě lépe).
Takže z toho už zbyla docela rozumná kombinace. Ty debilní boty jsem nemusel použít a teď by to chtělu už jen lepší rukavice (s ChD místo AS).
Také mi padnul ještě konečně i Moonlight ward, i když ne moc dobrý roll. Padnul s nepoužitelným statem + kolem 50% ChD. Nepoužitelný stat rerollnut na int. A arcane má jen 20%. Na zkoušení arcane x light varianta ale dobré. Bracery už mám pro obě varianty.
Ten Moonlight ward může být super ve 2.1. Bude záležet jak se povede nový reroll (který dostanou všechny Moonlight wardy). Zkusil jsem přenést na PTR a tam se povedl parádně (vylezlo z toho 36% light dmg + 97% ChD + 10% ChC). Zůstane na nich jen rerollnutý stat. V ostrém provozu ale zřejmě bude nový reroll, takže může dopadnout hůře (nevím jestli ten reroll je pokaždý stejný nebo nový, zkusím znovu ještě přenést na PTR jestli to vyjde stejně nebo ne).
S Vyr setem je to také jednodušší na prohazovaní, prohazuje se už jen amulet, bracery a SoJ.
Light varianta:
- tady jsem si nebyl jistý jestli bude s Vyr setem lepší nebo ne, ale je
- dmg v Archonu o trošku lepší i když rozdíl poměrně malý (22% získání za improved archon + 500 int ze setu a oproti tomu ztráta 13% light dmg z pásku)
- dmg mimo Archon mírně horší (ztráta pásku), ale to ani tak nevadí, mimo Archon to není nic moc tak jako tak
- čekání na Archona 11s (ideálně by mělo být 10s, ale mám 2x po 7% CDR, které ještě musím vylepšit na 8%; tady jsem měl dříve 10,5s když jsem bez Vyr setu měl na rukavicích už 8% CDR), takže Archon je hodně brzy, tedy pohoda
- teleport tomu v Archonu pomohl hodně, díky němu daleko lépe využívám dobu v Archonu zkrácením přesunům a lepší možností přepozicovat v boji; 1s cool down teleportu je super
- úvodní výbuch tomu také trošku pomáhá, i když ne už tak moc
- slow time se také někdy hodí, light variantu dobře doplňuje k Paralysis
- tougness mám dokonce nepatrně vyšší jak se povedl Vyr's armor, ale zatím mám ramena s 13% life a předtím jsem tam měl u Ashery 20% area dmg; tady budu určitě vyrábět další Borns ramena s 20% area dmg a vyzkouším jak to vyjde s toungess (rád bych těch 20% area dmg zachoval)
- dmg konkrétně mám aktuálně těsně přes 1,2mil + 67% light + 42% elitky
- a teleport znatelně pomomáhá při krizovkách
- tougness 11/14 mil mimo Archon (hodnoty bez/s Unwavering Will) a 14/17 mil v Archonu (zase bez/s Unwavering Will)
- hraju teď T5 bounties napohodu, neumírám vůbec
- rifty hraju pořád raději T4, ty opravdu jedou rychle, teleport to ještě hodně zrychlil
- T5 rifty bych také hrát mohl (vyzkoušeno) a neumírám, ale už jsou znatelně pomalejší, takže preferuji rychlejší T4
- na T6 to není ani s teleportem, to bych musel asi dát unity, ale nemám pořád druhý kousek a to pak bude velká bída s dmg (ono ani se SoJem to na T6 sólo už není s dmg dobré)
Takže za mě light varianta teď paráda. Ještě to doladit (lepší Vyr's rukavice + nějaké ty rerolly, nová ramena zkusit).
Re: Arcane wizzard
Hraju s templářem, takže slušný healing (trvale si držím 10tis./s dohromady templář + Captain + paragon body) + jeho dva skilly na jednorázový healing každých 30s. Plus aspoň nějaký life after each kill (teď ale po nahození Vyr kalhot jen na zbrani a pásku).
Arcane varianta:
- zkoušena pro srovnání zatím jen s tím horším Moonlight wardem
- jednoznačne je celkově horší, možná ve 2.1, kde Moonlight ward bude moct být lepší než Vaxo + dostanou boos některé skilly (dising., arcan. torent, atd), i když není zatím jasné v jaké podobě přesně (ještě to mají měnit)
- zatím nemám arcane SoJ, takže v arcane variantě čekám na Archon 13,5s
- temporal flux je horší než paralysis, navíc slow time z Archonu se špatně doplňuje s temporal flux (2x ten stejný efekt)
- u arcane varianty musím mít ještě v paragonu 50 bodů do zvýšení maximum AP a 50 bodůu do RCR, což ubírá jinde
- u Templáře pak přijdu o jeden healing skill (musím dávat AP regeneraci)
Chvíli jsem zkusil i Thrown blade, tím by se to srovnalo s light variantou (tedy nebyla by potřeba řešit AP). Je to ale o něco horší než Lightning blast, takže to při mojem aktuálním vybavení nemá žádný smysl oproti light variantě. Navíc bez arcane SoJe je to na delší dobu mimo Archon.
U light varianty se s Vyr setem vyřešili goblini. Ty byly bez Vyr setu lepší s tempolar flux. Teď když je teleport + slow time, tak není co řešit.
Arcane varianta:
- zkoušena pro srovnání zatím jen s tím horším Moonlight wardem
- jednoznačne je celkově horší, možná ve 2.1, kde Moonlight ward bude moct být lepší než Vaxo + dostanou boos některé skilly (dising., arcan. torent, atd), i když není zatím jasné v jaké podobě přesně (ještě to mají měnit)
- zatím nemám arcane SoJ, takže v arcane variantě čekám na Archon 13,5s
- temporal flux je horší než paralysis, navíc slow time z Archonu se špatně doplňuje s temporal flux (2x ten stejný efekt)
- u arcane varianty musím mít ještě v paragonu 50 bodů do zvýšení maximum AP a 50 bodůu do RCR, což ubírá jinde
- u Templáře pak přijdu o jeden healing skill (musím dávat AP regeneraci)
Chvíli jsem zkusil i Thrown blade, tím by se to srovnalo s light variantou (tedy nebyla by potřeba řešit AP). Je to ale o něco horší než Lightning blast, takže to při mojem aktuálním vybavení nemá žádný smysl oproti light variantě. Navíc bez arcane SoJe je to na delší dobu mimo Archon.
U light varianty se s Vyr setem vyřešili goblini. Ty byly bez Vyr setu lepší s tempolar flux. Teď když je teleport + slow time, tak není co řešit.
Re: Arcane wizzard
Chtěl bych se u tvojí poznámky zastavit .... Minulý týden jsem také dostal Moonlight Ward a také nebyl nijak zvlášť rollnutý. 20% arcane, +life, AS ... No zkrátka nechal jsem si svůj starý amulet, který má raw +17% eDPS. Což mě opět přivádí k tvojí poznámce o rerollu tohoto amuletu ve 2.1. Jak to bude fungovat? A reroll je pro více věcí, nebo je Moonlight Ward výjimkou?Mlok píše:Také mi padnul ještě konečně i Moonlight ward, i když ne moc dobrý roll. Padnul s nepoužitelným statem + kolem 50% ChD. Nepoužitelný stat rerollnut na int. A arcane má jen 20%. Na zkoušení arcane x light varianta ale dobré. Bracery už mám pro obě varianty.
Ten Moonlight ward může být super ve 2.1. Bude záležet jak se povede nový reroll (který dostanou všechny Moonlight wardy). Zkusil jsem přenést na PTR a tam se povedl parádně (vylezlo z toho 36% light dmg + 97% ChD + 10% ChC). Zůstane na nich jen rerollnutý stat. V ostrém provozu ale zřejmě bude nový reroll, takže může dopadnout hůře (nevím jestli ten reroll je pokaždý stejný nebo nový, zkusím znovu ještě přenést na PTR jestli to vyjde stejně nebo ne).
Re: Arcane wizzard
To je pouze pro Moonlight Ward, protože ve 2.1 má zvýšený rozsah arcane % dmg. A funguje to tak, že u Moonlight wardu to rerollne všechny staty (nevím proč všechny, proč není reroll pouze % arcane dmg, kde se mění rozsah). Změní se ale jen hodnoty, zůstanou už ty staty co tam jsou. A pokud už nějaký stat byl rerollnut u Miriam, tak zůstane jak je.
A zkoušel jsem přenést znovu postavu na PTR a byl rerollnutý stejně jako předtím. Tak jsem zvědav, jestli to takhle stejně zafunguje i na po spuštění 2.1.
A zkoušel jsem přenést znovu postavu na PTR a byl rerollnutý stejně jako předtím. Tak jsem zvědav, jestli to takhle stejně zafunguje i na po spuštění 2.1.
Re: Arcane wizzard
Aha tak to nebude pro mě až taková bomba. Pro disin build se mi rollnul asi nejhůř jak to šlo. Bez int, zato s +vit a AS. Našel bych někde list všech legendárek u kterých se něco bude měnit zpětně? Ty co budu muset najít znovu mě ani nezajímají. Vím že to budou setovky. A co třeba set ringy The Rose compass apod? Mají mít 5th affix. Stávající dropnuté dostanou navíc random affix, nebo je bude nutné najít znovu?
Re: Arcane wizzard
Zatím nevím o ničem jiném co by se mělo měnit i zpětně, tedy zatím pouze Moonlight ward. Všechny ostatní změny by měly platit pouze pro nově dropnuté předměty.
Re: Arcane wizzard
Zdravím. Vrátil som sa k D3 po asi po ročnej pauze. Zaujal ma Arcane Wizard konkretne Disintegrate build. Viem že nie je najsilnejší (v 2.1 má byť nejaký boost canneling spellov?) avšak príde mi zábavný. Momentálne mám DPS buffed okolo 1.6mil. Toughness 6.5m. Bounty a Rifty farmím prevažne na T2/3 kvoli efektivite. Našiel som behom posledných dní 3 kúsky z Vyrs setu. Z toho pekne rollnuté (+rerollnuté) rukavice INT,CC,CD,AD, boty s 15% Disintegrate DMG. Mám aj RoRG takže stačia 3 kúsky, Sloraks MAdness s +30% Disintegrate.
Je Vyrs set použiteľný aj ked sa nezameriavam na čisto ARchon build ? Nemám skoro žiadne CDR, na Archona čakám dlhšie ale popri Disintegrate je to celkom zmena hodiť sa do Archona na elitky
Je Vyrs set použiteľný aj ked sa nezameriavam na čisto ARchon build ? Nemám skoro žiadne CDR, na Archona čakám dlhšie ale popri Disintegrate je to celkom zmena hodiť sa do Archona na elitky
S4 Monk 1100+
Re: Arcane wizzard
Poprosím o radu.
Dnes mi padol pekne rollnutý Mirrorball, mám teraz dilemu : používať ho namiesto Triumviratu ? Stratím síce +10% Arcane Damage ale tie +2 extra MM mi príde ako pekný boost kedže build je založený na Arcane..
Dnes mi padol pekne rollnutý Mirrorball, mám teraz dilemu : používať ho namiesto Triumviratu ? Stratím síce +10% Arcane Damage ale tie +2 extra MM mi príde ako pekný boost kedže build je založený na Arcane..
S4 Monk 1100+
Re: Arcane wizzard
Pokud používáš MM, tak určitě s Mirroballem. I když do arcane buildu se mi MM moc nezdá. MM se hraje hlavně ve fire buildech.
Re: Arcane wizzard
MM je dobrej jako primarni stat, cili bud je hrat naplno jako doplnek k Archonovi, anebo se snazit nemit vubec signature spell.
Kdyz obcas vidim lidi co maj dohromady MM, Archona, Blizzard, disintegrate apod. tak je to strasny plytvani slotama....
Kdyz obcas vidim lidi co maj dohromady MM, Archona, Blizzard, disintegrate apod. tak je to strasny plytvani slotama....
Re: Arcane wizzard
Hloupý dotaz.
Používám arcane torrent s runou cascade. Ono to hodí více projektilů a celkový damage je součtem těch hodnot, které vyskočí při jedné salvě ? Teď nemám na mysli ty ostatní rakety které mužou vyletět s tou šancí 12.5%. V popisku je 573% weapon damage. Crituje to okolo 5 milionů. Jde mi o to, že když zkusím vystřelit třeba magic missile , která má 240% weapon damage, tak ta crituje za 9m, ale je to je jen single shot. Chápu to tedy správně ?
Používám arcane torrent s runou cascade. Ono to hodí více projektilů a celkový damage je součtem těch hodnot, které vyskočí při jedné salvě ? Teď nemám na mysli ty ostatní rakety které mužou vyletět s tou šancí 12.5%. V popisku je 573% weapon damage. Crituje to okolo 5 milionů. Jde mi o to, že když zkusím vystřelit třeba magic missile , která má 240% weapon damage, tak ta crituje za 9m, ale je to je jen single shot. Chápu to tedy správně ?