Trhání hry na high PC. Proč?

Odpovědět
lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442
Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od lulinak » 24.06.2014, 14:49 hod.

ono jedna vec je trhani a druha vec je fyzicka reakce cloveka na deni, pochybuji o tom, ze pri fyzicke reakci se zpozdenim rekneme 0,2-0,4 sekundy (odhad) nekomu pomuze mit FPS 35 misto 25.
Ale jinak souhlas, pokud by se to neustale znatelne trhalo (tedy ca pod 25 FPS) musi to bejt opruz, to bych nehral taky.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Kuki10 » 24.06.2014, 14:54 hod.

Si zvyknes....
Ale bejt to nějaká fps hra tak uninstall...

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Alfajk » 24.06.2014, 21:59 hod.

reakce cloveka 0,4vteriny? to je duchodce po mrtvici ne? uz 100ms odezvu povazuju za nehratelny u ruznejch FPS her...

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od lulinak » 25.06.2014, 10:37 hod.

hmm 100ms celkem na toto vsechno dohromady:

- reakci oci a mozku
- poslani podnetu do ruky a prstu
- fyzicke zmacknuti mysi rukou
- a finalni neco co to pak s mirnym zpozdenim udela na postave

to musis bejt superman, ale tady je jich jak jsem zjistil spoustu, takze me to neprekvapuje... :-)

jsem na tebe zvedat v tomto modelovem testu (mozna je tam nejak kalkulovan samotny i ping, nevim...), ktery vsak s herni vravou nema moc spolecneho.

http://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime/
http://getyourwebsitehere.com/jswb/rttest01.html

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Alfajk » 25.06.2014, 11:02 hod.

jenze tady resime rozdil mezi klikem a naslednym provedeni akce ve hre,ne mezi tim,kdy ti to dojde do mozku,to je vetsinou tech standardnich 200ms

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od hulkxxxl » 25.06.2014, 13:02 hod.

dáváte dokupy hrušky s jabkama, jedna věc je trhání hry- málo obrázků za sekundu... klikám a nic to nedělá/ teda dělá ale nevidím že to něco dělá nebo pomalu

b) reakce člověka, typu objeví se mi arcane pod nohama tak čas než uhnu, to jsou ty testíky měl jsem kolem 250ms což je normálka, to máte jak v autě se udává že 0,5 sekundy trvá za běžnejch okolností než člověk zareaguje, proto se nemá třeba jezdit někomu nelepenej na nárazníku že...

s nízkejma fps bohužel ani nevidím kolikrát hlavně v tom bordelu co tam je že se něco děje, arcane, orby molteny apod..., na sc bych se nato asi vykašlal na hc je to dost održku
Obrázek Obrázek

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od lulinak » 25.06.2014, 14:10 hod.

ale to se tu snazim (marne) vysvetlit mlho, ze snizeni FPS z 35 na 25, pri prumerny fyzicky reakci ca 0,4 vteriny, bude mit finalni vliv limitne se blizici nule, tot vse.
Ale pro nekoho je cislovka 25 FPS indikatorem, ze prave kvuli tomu asi umre, protoze predtim tam svitilo 60... :-)

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Tyckin » 25.06.2014, 18:57 hod.

Tak 60fps či 25fps bych vážně neřešil, 25fps člověk vnímá ještě jako plynulý obraz :) Podstatně hůře se ale hraje v 7-10fps že :D
Co mi přijde zvláštní, že když jedem bounties, běhá to parádně i když se nás u nějakého úkolu sejde víc a začně to lítat. Jak ale vlezu do riftu, najednou jdou fps dolů a jakoby se to seká i když jsou fps docela vysoko, i když jsem tam víceméně sám a nikde se nic neděje - ten přechod je prostě tak markantní, že se to nedá přehlédnout, alespoň ne na mém PC. A jak se začne bojovat, je konec, fps brutálně dolů :roll:
Mi to skoro připadá jak kdyby hra měla potíž s těmi náhodně generovanými mapami a monstry (zejména nějaké mapy jsou krutě trhané), zatímco bounties jí potíž nedělají...

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Kuki10 » 25.06.2014, 19:10 hod.

Jenže na PC nebudeš proste mít konstantních 25 fps, ty propady do toho odezva monitoru, klávesnice....
Film má stabilních 25 nebo 30 teď nevím, tak tam to nepoznáš.
Ale u diabla je to ještě zlatý...

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Papagaj
Gorebelly
Příspěvky:378
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papagaj#2656
Bydliště:Zilina

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Papagaj » 08.08.2014, 10:57 hod.

Tak chlapci a dievcata oddnes som majitelom ASUS ROG SWIFT PG278Q a Diablo 3 ma uplne ine grady.

Jemne skubanie a stuttering je fuc, hra bezi s aktivovanym G- SYNC samozrejme.
Ziadny tearing nic a FPS kolisu zo 144 na 50.

( skusane samozrejme na PTR bo LIVE je zabugovany a podporuje len 60 HZ )

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Tyckin » 08.08.2014, 11:23 hod.

No já jsem fakt zvědav, jak se s tím cca za dva týdny popere nový komp - Core i5, GTX750, SSD - jestli se to bude cukat i na tomhle, tak končím :twisted:
Kámoš hraje na Radeonu 7770 a nejde pod 15fps ani náhodou, tahle grafika je tak o 30-40% výkonnější, tudíž by to bylo být OK, ovšem to je pouze teorie - jsou lidi se silnějšíma sestavama a trhá jim to jako prase :evil: Budu se pak modlit...

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Frozen » 08.08.2014, 12:50 hod.

Já mám
FX6300,
SSD Kingstone V300 (450/450) na systém,
SSD ADATA premiere (550/550) na hry
Radeon HD 7950 (384 bit. 3Gb ddr5 a 1000MHz)
16 GB DDR3
Asus Xonar DGX

a stejně hra v nějakých situací chodila i na 12 FPS i na low detaily, ostatně ladění a vše okolo toho jsem už vzdal a prostě jsem přijal fakt, že když chceš jet na kobyle co má zlámané tři nohy, tak nepojede rychle ani když ji koupíš nová kopyta a nebo jí dáš před čenich oves.
Obrázek

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od hulkxxxl » 08.08.2014, 13:04 hod.

hlavně to dělá v plné partě.. jak jsme 3 je to ok dojde čtvrtej a katastrofa je na světě
Obrázek Obrázek

casperdeluxe
Gorebelly
Příspěvky:377
BattleTag:casperdeluxe#2494

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od casperdeluxe » 08.08.2014, 13:12 hod.

tvl jak to tak ctu co mate za pc a seka se vam to, tak celkem nechapu. Ja mam phenom x4 965 black tusim, 4gb ramek a gtx 650. A ze by se to nejak sekalo? to teda ne. obcas zlehynka v nejake lokaci v parte. ale nic zavratnyho. asi budu muset taky mrknout kolik mam fps

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Tyckin » 08.08.2014, 13:14 hod.

Frozen - tak grafiku máš nabušenou, ale může být zrada v procesoru - AMD má vysoké takty, ale výkon ve hrách nic extra. 6 jader je tady asi taky celkem k prdu - třebas já mám teď 4jádro AMD 3,2Ghz (4GB RAM, Radeon 5670 - hraju 1280x1024) a jak jsem tak při hraní sledoval, D3 mi na 100% zaměstná jedno jádro, zatímco ostatní se flákaj - celkové vytížení CPU prostě nepřeleze 30%.
Nicméně ať je to jak chce, ani tak by se to cukat nemělo, není důvod, optimalizované to mají fakt úžasně :twisted:

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Kuki10 » 08.08.2014, 13:22 hod.

S 8 jádrem mě ty fps taky padají ale jen v diablu.
Jinak frozenovo cpu by to melo v pohodě nakrmit tu grafiku...

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Papagaj
Gorebelly
Příspěvky:378
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papagaj#2656
Bydliště:Zilina

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Papagaj » 08.08.2014, 13:43 hod.

Vsade pisu, ze PTR je uz vyborne optimalizovane...tak uz treba len vydrzat :)

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Reve » 08.08.2014, 14:04 hod.

Papagaj píše:Tak chlapci a dievcata oddnes som majitelom ASUS ROG SWIFT PG278Q a Diablo 3 ma uplne ine grady.

Jemne skubanie a stuttering je fuc, hra bezi s aktivovanym G- SYNC samozrejme.
Ziadny tearing nic a FPS kolisu zo 144 na 50.

( skusane samozrejme na PTR bo LIVE je zabugovany a podporuje len 60 HZ )
to je kvalita...pred par dny sem o nem zrovna cetl..hned sem koukal kolik stoji, ze bych do nej sel, ale cena 20k me odradila :)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od Kuki10 » 08.08.2014, 14:06 hod.

Neboj to spadne. :)

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

space7
Wraith
Příspěvky:140
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nathaniela#1621

Re: Trhání hry na high PC. Proč?

Příspěvek od space7 » 08.08.2014, 14:07 hod.

Hodím sem vlastní postřeh. Mám notebook , kde nemám až tak vysoký výkon ale na minimum taky nejedu. Samozřejmě že ho přenáším z domu do práce. Všiml jsem si že doma mi to ten suttering nedělá a celkově je pohyb plynulý. Kdežto v práci jsem si všiml že to nejede až tak plynule, že to jde poznat.
Zkoušel jsem to v Actu 1. běžel jsem od portu ke klenotníkovi.
Jediný rozdíl je tada vlastně v připojení. V práci není až tak dobrý net, ale taky je to optika stejně jako doma. Nicméně to jde prostě poznat.
Možná je to jen haluz nebo to prostě byla náhoda, nevím. Ale je divné že si na toto trhání stěžují i majitelé takových sestav, které zvládnou všechny současné a i budoucí tituly s 50% výkonem. A zase někdo kdo nemá vyloženě Hi-end PC říká že mu to jede slušně.
Nicméně je pravda že v riftech ve 3+ lidech už to padá nehorázně. Hlavně pak rifty s A5 mapami , když je v partě crus , WD nebo wizard s tal rashou.
Nedávno jsem hrál se dvěma feťáckými psovody a místy se to nedalo hrát téměř vůbec.

Jinak se o to trhání moc nezajímám, jelikož je to všeobecně známý fakt a ladění jsem vzdal. Jediná věc která mi znatelně pomohla bylo zapnutí V-sync.
Takže věřím že s G-sync to musí být pohoda .)
Naposledy upravil(a) space7 dne 08.08.2014, 14:14 hod., celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Nekonečnost je omezena pouze velikostí Tvé fantazie. (by Nathaniela)
Profil je klikem přes obázek

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“