Tohle ti bude platit možná první týden/dva v sezóně. Čím blíž ale bude konec sezóny tím spíš budou na špičce lidi, kteří dokaží přijít s lepším buildem/líp využít to co budou mít k dispozici. Protože štěstí na drop s vysokým rolem tě sice na začátku může rychle posunout, ale fungující build tě dostane na vyšší obtížnost, než jen tupě naskládané legendárky s vysokým rollem.Seton píše:Tak nějak a navíc ta tabulka "top hráčů" všehovšudy nic neříká. Když mi v prvním týdnu hraní padnou prasácky itemy s top rollem a tím pádem budu schopnej dávat Velký rifty v kratším čase a lépe, tak jsem sotva TOP player. Možná tak TOP lucker, ale to je tak všechno.
Spousta lidí tu tvrdí, že diablo není o skillu. Myslím, že to není tak úplně pravda. Souhlasím s tím, že na hraní diabla nepotřebuješ oproti jiným hrám skoro žádný mechanický skill. Víceméně stačí, když je člověk schopný uhnout ze sr***k na zemi. Nicméně co je pro potřeba, je schopnost porozumnět herním mechanikám a na jejich základě vymyslet fungující build. Ano, člověk může build opsat od někoho jiného, ale opravdu myslíte, že opsáním buildu se dostane dál než ten, kdo ten build vymyslel?
Další věc je efektivita hraní. Season bude trvat jen omezenou dobu, takže efektivita bude hrát významnou roli na tom jak daleko se dokáže kdo dostat v greater riftu. Jakym zpusobem nejrychleji ziskam expy na paragon body? Jakym zpusobem nejrychleji ziskam potrebne legendarky? To jsou veci, ktere patch urcite upravi a kdo na to driv prijde, ten bude mit vyhodu.
Tohle je skill, ktery bude mit dost zasadni vliv na zebricky v 2.1, i kdyz samozrejme straveny cas bude hrat taky obrovskou roli.