Zeď nářků
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Tiež shardy nedávam do barbara, ten je namaxovany aj na T10 solo. Ale začal som tak trochu WD skladat. Uvidim možno ma to chytí, mam tam 300 hodin z vanilly, kedysi som ho hraval aktivnejsie.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Zeď nářků
dropl sem ty unity a tu chujovinu na nesmrtelnost a nepříjde mi to vůbec tak good, jako antíky na 50% redukci, přitom by to mělo být to stejný né?
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Zeď nářků
Možná blbá otázky, ale oblékl jsi ten ring i na sebe? Jeden musí mít follower a jeden ty
Re: Zeď nářků
No Unity je velký pomocník ... je to dost znát, když ho používám. Pak dojde to T6 další hráč, follower zmizne, Unity je mi v prdu, mobky mě málem dávají IK rychle nahodím SOJ a skáču jen co to jde
Re: Zeď nářků
Vyměním na Vaxo amuletu těch +75% goldů za ty 4 int. co tam mám navíc (jinak stejný roll, tedy až na to, že já ještě nemám rerollnuto na 20% el. dmg) :-)Papagaj píše:Zas si musim postazovat ako to furt pada a uz ma to aj zacina stvat Vcera mi padol Vaxo amulet (roll jak prasa vid profil) a v spojitosti s Teleport + Calamity... OP
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeď nářků
asi pláču na nesprávném hrobě, ale přesto to ze sebe aspoň dostanu. Když už zavedly bounties, tak by mohli vymyslet víc questů ve více lokalitách v tom prvním aktu, pač dělat pořád dokola pět až sedm questů je na jedličkárnu....nebo když už se jim nechce nic vymýšlet, tak aspoň ten ring dají do truhel i do ostatních aktů a pak by se to střídalo a problém na čas vyřešen....
- skyrim1988
- The Butcher
- Příspěvky:1287
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Strecha#2293
- Bydliště:Havířov
Re: Zeď nářků
Ja jel vcera 3x A1 bounties a pak me to preslo.Mozna,ze kdyz vice zabrecime,tak bude padat i z mrtvol
Naposledy upravil(a) skyrim1988 dne 18.06.2014, 08:59 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Zeď nářků
K tomu bylo více nápadů v Bliz. diskuzích. Mně se líbil nápad přidat odměnu za splnění všech bounties ve všech aktech. Tedy za jednotlivý act by zůstala jak je a pak by byla ještě větší celková.Shadou píše:asi pláču na nesprávném hrobě, ale přesto to ze sebe aspoň dostanu. Když už zavedly bounties, tak by mohli vymyslet víc questů ve více lokalitách v tom prvním aktu, pač dělat pořád dokola pět až sedm questů je na jedličkárnu....nebo když už se jim nechce nic vymýšlet, tak aspoň ten ring dají do truhel i do ostatních aktů a pak by se to střídalo a problém na čas vyřešen....
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeď nářků
no to je sice hezkej nápad, ale neřeší to tu monotónost, potřebuješ ring, jezdíš pořád první akt, chceš procházecí boty, jezdíš druhý akt atd. Jooo jiné by bylo, kdyby si udělal všech pět aktů bounties a nástavbové truhle by ten ring byl jistojistě, to by ale zas pak byla nuda a každý by jich za tejden měl na každým prstu pět...podle mě nej řešení by bylo vytvořit dalších patnáct dvacet questů do každýho aktu a opravdu to náhodně střídat a ne, že jdu dvacet bounty a dvacetkrát sem ve fields kazra den, spider královnu, skeletona...to pak fakt z toho hrabe a dáš dvě tři bounty a pak jdeš off...
Re: Zeď nářků
To by bylo potřeba nastavit nějak rozumně šanci na drop. Tedy třeba RoRG by měl 6-7x větší šanci než z krabičky A1. To zdaleka není garantovaný drop, ale pořád by mělo smysl dělat všechny acty.
Já s bounties tedy takový problém nemám a baví mě. Je to pořád daleko více různorodé než rifty. V riftu je to stejné úplně pokaždé, jiná mapa a jiná mostra to moc nezachrání.
Navíc zvlášť v A1 bounties je v podstatě všude velká hustota monster, což je super. Narozdíl od riftů, kde každou chvíli hraju nějaký rift, kde pořád chodím a monstra nikde. Nejvíce mi dokáže naštvat rift, který má A1 mapu a skoro žádná monstra (v té stejné mapě v A1 bounties by přitom bylo monster mraky).
K tomu cursed chests a shrines jsou vítané spestření.
Možná je to také tím, že jsem bounties nikdy nehrál probíhacím způsobem, tedy jen dlouho běžet do cílového místa a zabít jen nejnutnější. Vždy zabíjím i co nemusím, někdy více, někdy o něco méně, většinou dle hustoty monster.
Jediné co nemám rád je mapa s Araneou. Tu dávám jen občas a někdy založím novou hru, abych se téhle mapy zbavil. Tím i zkouknu vždy bounties v dalších aktech a některé někdy udělám.
Já s bounties tedy takový problém nemám a baví mě. Je to pořád daleko více různorodé než rifty. V riftu je to stejné úplně pokaždé, jiná mapa a jiná mostra to moc nezachrání.
Navíc zvlášť v A1 bounties je v podstatě všude velká hustota monster, což je super. Narozdíl od riftů, kde každou chvíli hraju nějaký rift, kde pořád chodím a monstra nikde. Nejvíce mi dokáže naštvat rift, který má A1 mapu a skoro žádná monstra (v té stejné mapě v A1 bounties by přitom bylo monster mraky).
K tomu cursed chests a shrines jsou vítané spestření.
Možná je to také tím, že jsem bounties nikdy nehrál probíhacím způsobem, tedy jen dlouho běžet do cílového místa a zabít jen nejnutnější. Vždy zabíjím i co nemusím, někdy více, někdy o něco méně, většinou dle hustoty monster.
Jediné co nemám rád je mapa s Araneou. Tu dávám jen občas a někdy založím novou hru, abych se téhle mapy zbavil. Tím i zkouknu vždy bounties v dalších aktech a některé někdy udělám.
Re: Zeď nářků
quest s Araneou nemá rád nikdo jak tak sleduju, v split bounties pravidelně zůstává poslední neobsazená . Není se čemu divit, pavouci zpomalujou, je to bludiště,dlouho trvá než ji najdeš a já osobně tam mám navíc performance problém,asi jako na hřbitově v A5. nic nic, vlezu do pavoukou a padnou FPS :/
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: Zeď nářků
jj Queena je hnus, taky čekám kdo to poseldní udělá
Re: Zeď nářků
Tak proto sem to musel chodit ja jo pico? Me to neva, wd paintrain tam proleti jak prd
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Re: Zeď nářků
Hamman: přesně . a na publicu to taky vždycky vyžírám já, protože už mám hotovo a čekat ve městě? to bych se cítil jak vemeno
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: Zeď nářků
Tak jasně že když ostatní ještě dělaj bountiny a já osahávám ve městě Kadalu, tak se k té Queeně teda portnu, ale je to hnus bounty
Re: Zeď nářků
Zatiaľ sa mi na publicu nestalo že tam nikto nejde, áno rozoberú sa najprv ostatné, ale nakoniec tam idú všetci a hľadajú rôznymi smermi.
- smajli
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:smajli#2160
- Bydliště:Lubná
Re: Zeď nářků
Tak mě zrovna ten úkol s královnou baví, z těch velkejch pavouků padají poměrně dost goldy a už nám svoji trasu, takže u královny sem za chvilku.
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeď nářků
tak ony jak se ty questy pořád opakují a jsou stejný, tak vypozoruješ, že ta královna bývá pouze na dvou msítech, stejně tak jako kazra den ve fields a i ostatní, takže už běháš najisto...ale je to nudaMlok píše:To by bylo potřeba nastavit nějak rozumně šanci na drop. Tedy třeba RoRG by měl 6-7x větší šanci než z krabičky A1. To zdaleka není garantovaný drop, ale pořád by mělo smysl dělat všechny acty.
Já s bounties tedy takový problém nemám a baví mě. Je to pořád daleko více různorodé než rifty. V riftu je to stejné úplně pokaždé, jiná mapa a jiná mostra to moc nezachrání.
Navíc zvlášť v A1 bounties je v podstatě všude velká hustota monster, což je super. Narozdíl od riftů, kde každou chvíli hraju nějaký rift, kde pořád chodím a monstra nikde. Nejvíce mi dokáže naštvat rift, který má A1 mapu a skoro žádná monstra (v té stejné mapě v A1 bounties by přitom bylo monster mraky).
K tomu cursed chests a shrines jsou vítané spestření.
Možná je to také tím, že jsem bounties nikdy nehrál probíhacím způsobem, tedy jen dlouho běžet do cílového místa a zabít jen nejnutnější. Vždy zabíjím i co nemusím, někdy více, někdy o něco méně, většinou dle hustoty monster.
Jediné co nemám rád je mapa s Araneou. Tu dávám jen občas a někdy založím novou hru, abych se téhle mapy zbavil. Tím i zkouknu vždy bounties v dalších aktech a některé někdy udělám.
Každopádně když už jsi narazil na ty rifty, nebudu zakládat nový vlákno, když už tu brečíme Někde sem četl, že blizz se snaží, aby rift trval +- stejnou dobu, to znamená, že má rozložený moby a taky jejich sílu, jestli rafe, elite, nebo normální, tak, že jejich zabitím by ses měl dostat k RG v podobný čas, dejme tomu čtvrt hodiny. Tak sem si říkal, že jestli to mají takhle nastavený, tak bych zapnul rift, šel si třeba udělat jídlo a čas by běžel, pak bych tam skočil a měl bych všude mobů jako nablito, samý elitky, aby se ten RG objevil v daný okamžik. Kdyby to tak fungovalo, tak by to bylo fajne...ale ted to funguje přesně jak pšíeš, skočím do riftu a běžím jak bolt na stovce sám a pak najednou pár mobků, pak zase kus sám a hle sem na konci patra....to mi připomíná, že slibovali nekonečný dungeon, to mají být ty rifty?? Nekonečný si představuju jinak teda
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Zeď nářků
ten ukazatel je prej počítadlo nastavený na 999 kilů asi, někde jsem to četl v blue postu, když se ti podaří najít mapu kde jsou hromady nějakejch pidižvíků máš rift hotovej raz dva, v 2.1 by se to mělo počítat i podle síly monstra takže elitka tě v tom počítadle posune dál než pidižvík což je správný
jinak jsem se těšil jak kdysi psali že udělají nějaký nekonečný vlny nepřátel asi něco ve stylu truhly jen jsem si to představoval že jich bude nějak víc no
jinak jsem se těšil jak kdysi psali že udělají nějaký nekonečný vlny nepřátel asi něco ve stylu truhly jen jsem si to představoval že jich bude nějak víc no
Re: Zeď nářků
Nekonecna vlna nepratel = afk exp
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk