Wand of Woh
Mno moc bych neřešil co slyší tvoje sluchovody
Každopádně to bouchá celkem 12x - četl jsem to i někde za bnet fóru.
Nicméně dneska určitě vyzkouším i runu Short Fuse - tedy 1 + 3 za 909% dmg. Mám ovšem obavy, že na tom nejsem s CDR tak dobře abych nemusel čekat.
Mno uvidíme, každopádně to zkusím a uvidím co bude mít lepší efekt...
Každopádně to bouchá celkem 12x - četl jsem to i někde za bnet fóru.
Nicméně dneska určitě vyzkouším i runu Short Fuse - tedy 1 + 3 za 909% dmg. Mám ovšem obavy, že na tom nejsem s CDR tak dobře abych nemusel čekat.
Mno uvidíme, každopádně to zkusím a uvidím co bude mít lepší efekt...
Re: Wand of Woh
Takže včera jsem odzkoušel runu Short Fuse a musím říst, že se to s Chain Reaction nedá vůbec srovnávat....
Ikdyž mám celkem slušnou hodnou CDR tak jsem musel na spell asi 1,5 vteřiny čekat. Navíc tři výbuchy jsou docela málo oproti 12, takže Chain Reaction jasně vítězí...
Ještě jsem zkoušel nasadit Born´s set (ramena + armor), tím pádem jsem přišel o Andarielku, kam jsem dal Aughild´s helmu. Dalších 10% CDR bylo rozhodně znát na rychlosti bouchání, ovšem ten element dmg, o který jsem přišel byl příliš velký (19% Andarielka, 20% Cindercoat).
Ikdyž mám celkem slušnou hodnou CDR tak jsem musel na spell asi 1,5 vteřiny čekat. Navíc tři výbuchy jsou docela málo oproti 12, takže Chain Reaction jasně vítězí...
Ještě jsem zkoušel nasadit Born´s set (ramena + armor), tím pádem jsem přišel o Andarielku, kam jsem dal Aughild´s helmu. Dalších 10% CDR bylo rozhodně znát na rychlosti bouchání, ovšem ten element dmg, o který jsem přišel byl příliš velký (19% Andarielka, 20% Cindercoat).
Re: Wand of Woh
Taaaakže, zaprvé se nemá říkat, že člověk neripne, protože druhej den ripne. Hůlka je v perdeli a první RIP vlastní vinou na světě, když nepočítám ten před dvěma lety na chlast... Na T2 jsme rushovali jak blázni, každej dával IK a já když viděl chumel kladivounů, tak jsem si říkal, co by, to ubouchám. Vlétnul jsem do nich, párkrát mi zamotali přicházivší elitky řetězy kolem krku a hůlka je kde, hůlka j v prnebi... Fuuuuu
EDIT a může za to ta jistota imunity proti arcainům, boucháním moltenu, bordelu na zemi... Po dlouhý době jsem si byl jistej, že se mi nic nestane kua a ku*va drát prostě i T2 když se sejdou rány a jsou z jinýho soudku znamenájí konec... nebo novej začátek, příští bude lepší, hau, jdu asi na monka :o)
EDIT a může za to ta jistota imunity proti arcainům, boucháním moltenu, bordelu na zemi... Po dlouhý době jsem si byl jistej, že se mi nic nestane kua a ku*va drát prostě i T2 když se sejdou rány a jsou z jinýho soudku znamenájí konec... nebo novej začátek, příští bude lepší, hau, jdu asi na monka :o)
Naposledy upravil(a) KryOn dne 10.06.2014, 13:28 hod., celkem upraveno 1 x.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Wand of Woh
RIP chlape....škoda hůlky.:-(
Já taky říkal ze jsem v rosku ještě neripl a druhej den už me nesli.:-D
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Já taky říkal ze jsem v rosku ještě neripl a druhej den už me nesli.:-D
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: Wand of Woh
Díky a dodatečně taky ROS RIP... fakt neumírám, fakt ne takhle blbě a ještě jsem si na to vzal dneska dovolenou, hehe :o). Ale co, hůlka za půl roku bude zase nová :o), zas tak hodně super duper to neni, člověk musí pořád klikat. Prostě to sebevědomí je prů*er. Takže moje ripy jsou monk dc chyba blizz, monk víno, monk dashing strike chyba blizz, monk maltael chyba DC blizz i když jsem žil a měl plnej život, najednou jsem byl tuhej a wizna rushing. No to není nejhorší na dva roky, tak snad nezripuju ten zbytek, když se zase rouham :o)
Re: Wand of Woh
RIP...
Wandky je určitě škoda ale rozhodně to není takovej unikát aby nepadla znovu, jen to bude možná chvíli trvat...
Souhlasím, že playstyle s WoW není nijak extra zábavný, nicméně ten dmg tam prostě je...
Wandky je určitě škoda ale rozhodně to není takovej unikát aby nepadla znovu, jen to bude možná chvíli trvat...
Souhlasím, že playstyle s WoW není nijak extra zábavný, nicméně ten dmg tam prostě je...
Re: Wand of Woh
Díky, mě ted docela začal bavit primar postava a plnym setem od talrashi (co mi zbývá zase jinýho)... sice to zasere od meteorů celou obrazovaku, ale je to účinný... Asi to ale vidim na monka, dycky mi bavil support party a až s NOAHařema jsem přešel na DPS. I když tady je průser, že jak to neni T4, tak už jsou to většinou IKčka a monk se hodí tak na auru a palmu....
Re: Wand of Woh
takze z 5 RIPu na HC trikrat kvuli chybe Blizz, tak tedy diky, HC fakt necham nekomu, kdo ma v zivote nekonecne mnoho casu na hradni neceho s nulovou garanci ze budu za vterinu jeste mozna i zivej... :-)
Re: Wand of Woh
Já uvažoval nad tím, že bych začal hrát HC. Všichni tady píšou, že je to úplně něco jinýho než SC. A jakmile prý jednou zkusíš HC, tak SC už nikdy nezapneš atd. atd.....
To je všechno hezký, ale dokud blizzard neudělá něco s tou optimalizací tak se do toho pouštět fakt nehodlám. Byl bych strašně nasranej kdybych RIPnul s nějakou vymazlenou postavou jenom díky tomu, že hra v plné partě prostě neběží hladce....
To je všechno hezký, ale dokud blizzard neudělá něco s tou optimalizací tak se do toho pouštět fakt nehodlám. Byl bych strašně nasranej kdybych RIPnul s nějakou vymazlenou postavou jenom díky tomu, že hra v plné partě prostě neběží hladce....
Re: Wand of Woh
to nen ijen o Blizzu, to je proste o tom, ze jsi zavislej na mnoha faktorech, na nez mas bohuzel zcela nulovy vliv, jako je poskytovatel internetu, poskytovatel el. energie, vsechny jednotlivy komponenty v pocitaci, elektrosoustava a jistice v baraku, atd. atd., jsou to ruzny\ch desitky, veci ktery se muzou kazdou minutu z nejakyho duvodu pokazit s vysledkem, ze piplana postava je instant RIP.
Za techto podminek mi to fakt prije jako ztrata casu a ruleta, ale spousta lidi to vidi jinak a maji asi zajistenou plnou redundanci vsech techto parametru, takze neni problem... :-)
Za techto podminek mi to fakt prije jako ztrata casu a ruleta, ale spousta lidi to vidi jinak a maji asi zajistenou plnou redundanci vsech techto parametru, takze neni problem... :-)
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Wand of Woh
A přesně proto není HC pro každého . Se smrtí se musí počítat, ať už jakýmkoliv způsobem.
Re: Wand of Woh
Na HC se tomu aspoň do jisté možné míry přizpůsobíš. Tedy stavíš postavu bezpečněji (např. omezení některých druhů dmg, větší toughness) a nehraješ takové riziko, hraješ více v partě. Vše to do jisté míry zvyšuje šanci na přežití i při nečekaném vnějším vlivu.
Samozřejmě to není 100% a umřít kvůli nějakému vnějšímu vlivu můžeš. I ty vnější vlivy si ale lze aspoň do určité míry pohlídat (hrát na stabilním slušném připojení, mít UPSku, atd.).
HC jsem hrál poměrně dlouho u D2, takže to vyzkoušené mám.
Z mojeho pohledu to ale právě tímto na atraktivitě hry ubírá. Na SC hraju daleko větší riziko a právě v tom je pro mě ta největší zábava. Tím nemyslím jen o něco méně bezpečnou výbavu. Ale hlavně styl hry samotné. Na SC si v boji běžně kličkuji/křižuji větší množství laserů a dalších x různých operací i když to je často s větší ztrátou života. Právě tohle celé ale velmi oživuje hru. Na HC bych hrál mnohem defensivněji. Aspoň trošičku se to přibližuje PvP. A není to o tom, že bych SC hrál tak, že bych běžně umíral, ale jen sem tam (tzn. cca 1 smrt za více paragon lvl). A vždy mi potěší, když nějaký těžší rizikový boj přežiju.
Možná také proto mi nechybí v buildu vůbec teleport jako defensivní mechanismus. Tedy tím myslím tak jak je v D3 implementovaný. Kdyby byl teleport jako v D2, tak ho nahodím okamžitě. Teleport bych v D3 ocenil hlavně pro urychlení přesunů. Ale ani v tomhle není nijak zázračný se svojí spoustou omezení (tedy podmínky jaké všechny musí být splněny, aby šel teleport na konkrétní místo).
Samozřejmě to není 100% a umřít kvůli nějakému vnějšímu vlivu můžeš. I ty vnější vlivy si ale lze aspoň do určité míry pohlídat (hrát na stabilním slušném připojení, mít UPSku, atd.).
HC jsem hrál poměrně dlouho u D2, takže to vyzkoušené mám.
Z mojeho pohledu to ale právě tímto na atraktivitě hry ubírá. Na SC hraju daleko větší riziko a právě v tom je pro mě ta největší zábava. Tím nemyslím jen o něco méně bezpečnou výbavu. Ale hlavně styl hry samotné. Na SC si v boji běžně kličkuji/křižuji větší množství laserů a dalších x různých operací i když to je často s větší ztrátou života. Právě tohle celé ale velmi oživuje hru. Na HC bych hrál mnohem defensivněji. Aspoň trošičku se to přibližuje PvP. A není to o tom, že bych SC hrál tak, že bych běžně umíral, ale jen sem tam (tzn. cca 1 smrt za více paragon lvl). A vždy mi potěší, když nějaký těžší rizikový boj přežiju.
Možná také proto mi nechybí v buildu vůbec teleport jako defensivní mechanismus. Tedy tím myslím tak jak je v D3 implementovaný. Kdyby byl teleport jako v D2, tak ho nahodím okamžitě. Teleport bych v D3 ocenil hlavně pro urychlení přesunů. Ale ani v tomhle není nijak zázračný se svojí spoustou omezení (tedy podmínky jaké všechny musí být splněny, aby šel teleport na konkrétní místo).
Re: Wand of Woh
jasny souhlas, hral jsem uz za dob ZX Spectra, kde tri zivoty a dost, cili si umim predstavit i jeden zivot a dost, ale scipnout na tom ze providerovi internetu spadnul router anebo ze blizz mel zrovna v tu chvili jaksi lag, to je trochu neco jinyho.... :-)
ale nerikam ze by me to nebavilo, asi i jo, i ta parta, vzajemna pomoc a cela atmosfera tam bude uplne jina, ale tech "ale" je tam proste stale moc...
ale nerikam ze by me to nebavilo, asi i jo, i ta parta, vzajemna pomoc a cela atmosfera tam bude uplne jina, ale tech "ale" je tam proste stale moc...
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Wand of Woh
Má to svá pro i proti Ale jak psal Mlok, tak hodně těch proti se dá podchytit. Já třeba na HC umřel 4x a z toho jednou mou chybou. Ale do HC se člověk nesmí nutit, to musí přijít samo
Aby jsme ale nebyli pořád OT, tak ačkoliv mi WoH ještě nepadla, tak si ten gameplay s ní nedokážu moc představit (nějaký videa jsem viděl), chtělo by to zkusit
Aby jsme ale nebyli pořád OT, tak ačkoliv mi WoH ještě nepadla, tak si ten gameplay s ní nedokážu moc představit (nějaký videa jsem viděl), chtělo by to zkusit
Re: Wand of Woh
Už mi konečně padly Ice climberky ! poprvé od dob datáče a padly mi i 2. Hexing pants ... ale tato tyčka zatím stále nic !
Stanley: taky si to moc neumím představit a láká mě to zkusit včetně illusionary botek.
Stanley: taky si to moc neumím představit a láká mě to zkusit včetně illusionary botek.
Re: Wand of Woh
Tak playstyle s WoW je celkem zábavný a otravný zároveň.
Mám na sobě Hexing Pants - takže mým úkolem je pokud možno být co nejvíce v pohybu. A pak to krásně bouchá a monstra padají jako hrušky.... Ten dmg je fakt velkej! Na druhou stranu je pravda, že pro některé hráče může být to neustálé bouchání otravné.
Zrovna včera se mě asi 3 hráči ve hře ptali, jak to zvládám s tím věčným boucháním a efekty
Abych se přiznal, tak prvních pár hodin hraní s WoW mě to celkem štvalo ale pak jsem si tak nějak zvyknul. A když nemám na výbuchy náladu tak si zvuk hry lehce stáhnu a pustím si kvalitní muziku a celkově je to potom příjemnější...
Včera jsem ještě zkusil místo pasivky Ilusionist dát pasivku Elemental Exposure a DMG se rázem posunul výš (+5% fire za EB, +5% cold za WoW)....
Momentálně mě jen trápí trochu defense - vypadá to, že pár topazů budu muset měnit za diamanty...
EDIT: Ještě by to asi chtělo lepší Mirrorbal ale bohužel jsem zatím neměl štěstí, Kadala mi pořád cpe jen Triumvirate.
Ale včera jeden nádhernej
+10% Fire
+10% Cold
+10 % Arcane
+10% Crit. Chance
+700 Inteligence
+ tuším APoC
Jakmile budu doma tak sem pošlu screen...
Mám na sobě Hexing Pants - takže mým úkolem je pokud možno být co nejvíce v pohybu. A pak to krásně bouchá a monstra padají jako hrušky.... Ten dmg je fakt velkej! Na druhou stranu je pravda, že pro některé hráče může být to neustálé bouchání otravné.
Zrovna včera se mě asi 3 hráči ve hře ptali, jak to zvládám s tím věčným boucháním a efekty
Abych se přiznal, tak prvních pár hodin hraní s WoW mě to celkem štvalo ale pak jsem si tak nějak zvyknul. A když nemám na výbuchy náladu tak si zvuk hry lehce stáhnu a pustím si kvalitní muziku a celkově je to potom příjemnější...
Včera jsem ještě zkusil místo pasivky Ilusionist dát pasivku Elemental Exposure a DMG se rázem posunul výš (+5% fire za EB, +5% cold za WoW)....
Momentálně mě jen trápí trochu defense - vypadá to, že pár topazů budu muset měnit za diamanty...
EDIT: Ještě by to asi chtělo lepší Mirrorbal ale bohužel jsem zatím neměl štěstí, Kadala mi pořád cpe jen Triumvirate.
Ale včera jeden nádhernej
+10% Fire
+10% Cold
+10 % Arcane
+10% Crit. Chance
+700 Inteligence
+ tuším APoC
Jakmile budu doma tak sem pošlu screen...
Re: Wand of Woh
Perfektní triumvirate by se mi hodil taky. Dříve jsem nakoupil hodně orbů u Kadaly a triumviratů mi dala už tak 20, ale žádný tak pěkný. Teď abych zase nakupoval další, když jsem změnil arcane na light (pro arcane byl téměř perfektní). S perfektním bych to nemusel vůbec řešit.
A jen pro upřesnění, cold dmg tam není vůbec. Je tam vždy fire, light a arcane. Co je to poslední je fuk, jedna vlastnost se rerollne na potřebnou (i když u orbu to může být na hodně pokusů).
Pár diamntů tak moc velkou změnu stejně neudělá, když to je jen 50% resisty za jeden. Já bych jako první dal Blur, to je základ.
A jen pro upřesnění, cold dmg tam není vůbec. Je tam vždy fire, light a arcane. Co je to poslední je fuk, jedna vlastnost se rerollne na potřebnou (i když u orbu to může být na hodně pokusů).
Pár diamntů tak moc velkou změnu stejně neudělá, když to je jen 50% resisty za jeden. Já bych jako první dal Blur, to je základ.
Re: Wand of Woh
Jo spatně jsem to napsal... je tam jen fire/arcane/light... pointa byla v těch desítkách
Re: Wand of Woh
Zkusím to tady po delší odmlce oživit.
Abych se posunul dál, byl jsem nucen vzdát se Cindercoatu a přesunout Aughild´s na helmu abych mohl nosit Born´s set.
Výhodou je další CDR a až +30% k EB což dělá sakra velkej rozdíl.
Stejně tak jsem svlíknul kalhoty Hexing Pant of Mr. Yan kvůli dalšímu CDR z Captain´s setu.
Další změnou pak byla výměna offhand Mirrorball za Firebird´s Eye (+% Fire spells) a tím i odstranění primary spellu z buildu. Místo MM je teď BH - obrouvskej nárůst DMG hlavně když na sebe natáhnu 2-4 party elit.
Gear má samozřejmně ještě veliké rezervy - amulet, magefist, bracers.
Kdo hrajete WoW build - postněte sem svůj profil. Rád bych se případně inspiroval :-)
Abych se posunul dál, byl jsem nucen vzdát se Cindercoatu a přesunout Aughild´s na helmu abych mohl nosit Born´s set.
Výhodou je další CDR a až +30% k EB což dělá sakra velkej rozdíl.
Stejně tak jsem svlíknul kalhoty Hexing Pant of Mr. Yan kvůli dalšímu CDR z Captain´s setu.
Další změnou pak byla výměna offhand Mirrorball za Firebird´s Eye (+% Fire spells) a tím i odstranění primary spellu z buildu. Místo MM je teď BH - obrouvskej nárůst DMG hlavně když na sebe natáhnu 2-4 party elit.
Gear má samozřejmně ještě veliké rezervy - amulet, magefist, bracers.
Kdo hrajete WoW build - postněte sem svůj profil. Rád bych se případně inspiroval :-)