Patch 2.0.5

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Gold Eagle » 28.04.2014, 19:52 hod.

Ty nejsi HAPPY? :)

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Javurek » 28.04.2014, 19:58 hod.

G843 píše:S tim co se zatim naznacilo o obsahu patchu jsem spokojen. Sic zase ulehceni, ale co uz nadelame.

To jak nekdo neustale place ze to nepada, jde videt kolik lidi si tady neproslo diablem 2. Precijen, kolik let trvalo nez napadaly vsechny veci, runy apod. tam, ze. Tady by to kazdy chtel mit hnedka. Lidi si neuvedomuji, ze kdyby kazdemu behem tydne napadlo vsechno TOP, tak za dva tydny to uz nikdo nehraje...
O všechny věci tak ani neslo, tam to bylo spíš o tom že většina unikátních a setových věcí měla využití. Buď na menší postavy, nebo na obchod, v d3 to využiješ leda tak na materiál. V nynějším systému jsou tak jako dřív úplně stejné problémy proto vždy po čase lidi začnou brblat že to není ono. Ono to nikdy nebude dobré dokud budou skilly a staty fungovat tak jako fungují + další věci jako obchod atd.

Ještě k té d2, když člověk věděl co má dělat, věci se dali nafarmit + potradovat a za měsíc jsi měl super postavu se skoro top věcma. Takže o čase to fakt není, d3 má jiné problémy viz výše .)

EDIT1: :) jo a v D2 když člověk hrál např za kouzelnice tak i když mu padlo po páte stejné shako, stále měl nějakou tu radost ze hry, že to prodal někomu za runy a dál šetřil na dražší runové slova nebo jen proto aby bohatl. V d3 to mnaximálně člověk rozloží, prostě mi přijde že tam chybí taková ta radost z lootu, že to člověk hraje x hodin a pak najde updrage +0,5% a ani neví zda to updrage bude, protože to má navíc třeba +10% arcane damage a ten druhej item má zas o 2% víc crit chance. A zbytek itemů se roztaví.

EDIT2: Někdo tu zmiňoval enchant. Co jsem tak zatím ze zkušeností s enchantem pochopil, nevyplatí se enchantovat nic kromě přímo absolutních top kusů. Jinak je to ztráta zlata, protože stejně člověk najde vždy po čase lepší item z dropu.

moon
Wraith
Příspěvky:135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:moonwraith#1913

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od moon » 28.04.2014, 20:39 hod.

měl bych dotaz. co zamýšlejí udělat s tou dmg na zbraních? nebo spíš jaký to bude mít důsledky a co z toho bude? nějak jsem to moc nepochopil co s tim chtěj ted udělat :-) tak jeslti by mi to tu někdo hodnej objasnil :-)

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od NargarotH » 28.04.2014, 23:53 hod.

@Javurek
Have you ever seen the true face of PoE, nephalem? Co jiného k tomu říct no :D
Jinak i když za ten měsíc našel člověk top equip, tak byly pořád nějáké rezervy pro další upgrade díky nejvyšším runám které nepadnou třeba ani za ten měsíc+, a ne jen hledat identický item s trošku většími staty.
R.I.P. 27.3.2014

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Grammator » 29.04.2014, 05:28 hod.

Frozen píše:@grammator: mě mrzí, že člověk není odměněn za obtížnost co hraje. Ostatní se mi líbí, hra mě baví, mám se kam posunovat a změny jen vítám. Bohužel momentální stav je takový, že když budu běhat T1 nebo normal, tak budu daleko více a lépe vybaven než když budeme běhat T3+
já běhám riftíky T3-5 a většinou celkem stabilní drop, na nižším T neřkuli normal sice občas dojde k haluzi a dropu 2-3 leg za sebou, ale to i na vyšším Tčku, a padá mi to hlavně z elit...

NargarotH: PoE sem hrál (i HC), nehraju ale určitě se k němu částečně vrátím až bude více času, tam bych jisté výhrady k dropu měl také, ale co naplat, na global chatu nemohli lidi pochopit, že mám radši D3... :D
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Reeki
Quill Rat
Příspěvky:27

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Reeki » 29.04.2014, 06:28 hod.

Nevím na co si pořád někteří jedinci stěžují, systém lootu ve vanile ala aukční nesmysl, byla ta největší pitomost co kdy blizzard udělal a pro většinu "normálních hráčů" bylo celé diablo nehratelné. Teď po změně, toho padá opravdu hodně i paragon už má smysl farmit a pořád se to některým jedincům nezdá, já jsem s tím co teď je naprosto spokojen, mám jen jedinou výtku a to že s rostoucí obtížnosti, nepadá lepší equip, protože když farmíme na T4 riftech, tak padá stejný crap, někdy i horší než na normále a to je na pikaču, tohle je jediná věc kterou bych změnil.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Mlok » 29.04.2014, 06:57 hod.

Tak já tu přidám oproti nespokojencům jeden pozitivní názor. Stávající stav D3 se mi hodně líbí a 2.0.5 vítám, za mě to bude ještě lepší a myslím, že tak akorát (aby to nepadalo ani málo ani moc).
Vanillu jsem hrál jen krátce a u té bych dlouhodobě rozhodně nevydržel. Ručně by mi to nebavilo, že to nepadá. A nakoupení na AH bych zase měl vše hned a také by mi to přestalo bavit.

Když se tu srovnává s D2, tak mám zcela opačný názor. U D2 jsem strávil mnohonásobně více času než u D3 (více let hodně hodin, o něco více SC kvůli PVP, ale i spousta hodin HC včetně občasného duelení low level postav), takže moc dobře vím o čem mluvím.

U D2 tak jak fungovalo mi PVM nebavilo vlastně nikdy téměř vůbec (možná až na krátký začátek) a hrál jsem to vlastně pouze kvůli PVP (PVM nějaký čas na HC). A to převážně za doby 1.09D verze, kde se dlouhodobě hrála evropská liga se slušně nastavenými pravidly, které celkem dobře vyvážily postavy.
Skoro ještě lepší než oficiální battle net byl možná německý server zaměřený pouze na pvp hotových postav postavený na modifikovaném 1.09D verzi kde rovnou bylo zapracováno vyvážení postav (začínalo se s 99lvl postavou a rovnou se dalo vše koupit, tedy jen nastavit postavu a jít duelit). Tam byl jediný problém a to omezená komunita proti battle netu. Týmové duely 4x4 byly super.
Offilne jsem D2 vlastně nikdy nehrál a vůbec by mi to nebavilo.

Získat perfektní věci ručním hraním bylo u D2 v podstatě nemožné, nepadalo to vůbec (věci typu Shako, které se daly najít i ručně nebyly na PVP ani použitelný základ). A to mám hodně dobře ověřené z praxe. Díky tomu, že jsem hrál jen kvůli PVP, tak se klidně přiznám, že za doby 1.09D jsem používal i bota na získávání věcí. A to s verzí na spuštění více her. A za více než rok pravidelného pouštění na celou noc 10 současně běžících instancí Diabla toho stejně nebylo až tolik a sotva to stačilo na vybavení jedné perfektní postavy na pvp. A to při ručním hraním bylo naprosto nemožné získat jen část toho co padlo při botění.
K tomu se přidalo, že se dupovalo opravdu ve velkém a to úplně všechno (díky tomu právě výbava typu Shako nebyla použitelná na PVP vůbec). Jen díky tomu bylo celkově ne tak málo top věcí v D2. bez dupování by nikdo neměl téměř nic.
A pak následně další patche to úplně zabily. Tím jak najednou skoro každá postava mohla všechno od ostatních postav (tím myslím třeba teleport z věcí), tak to z mojeho pohledu byla konečná.
Ještě vlastně neustále spamování botů v open hře o nabídce prodeje věcí, to bylo také peklo.

Oproti tomu D3 v současném stavu mi hodně baví i při hraní sólo PVM. Padání věcí je tak akorát, že se i při hraní typu 10-12 hodin týdně dá dostat na rozumné věci a padá to (přitom top věci mi budou trvat opravdu hodně dlouho). Je možné si zkoušet všechny možné buildy bez předělání celé postavy, bounty a rifty jsou také hodně povedené režimy, aktuální paragon systém také super. Vůbec nemám potřebu řešit jakékoliv cheaty nebo jakkoliv si hru zjednodušovat (i třeba jen použitím různých metod rychlého expení kvůli chybě, která je časem opravena).
Acount bound jedině vítám. Obchodování mi nechybí (u D2 to bylo nutné zlo pro získání potřebných věcí na PVP), takže mi vůbec nevadí, že Blizzard nebyl schopný dupování, botování a jiné cheaty vyřešit jiným způsobem než použitím acount bound.

Teď prostě Diablo 3 hraju protože mi to baví tak jak to je a ne spousta nutného nezáživného, abych mohl pak následně jen menší část doby strávené u hraní dělat co mi opravdu baví (PVP u D2).

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Dava_C » 29.04.2014, 06:58 hod.

Jen pro upřesnění reakce na to, že tu někdo psal, jak furt brečím.

Zaujal mě jeden příspěvek v diskusu na hlavní stránce:

"To že Blizzard chce upraviť dropy, aby ich bolo viac, je to úplne v poriadku lebo hoci sa zvýšil drop v riftoch o 100% tak stále to ešte nemusí byť tam, kde by to mohlo byť. Nesmieme zabudnúť, že táto hra je o náhode a že keď niekto za deň má 20 legendáriek, tak sú aj takí, ktorí ich budú mať 4. Toto sa stalo mne konkrétne tento víkend cca 16 hodín hrania - HC T1 rifty a bounties všetky akty - výsledok? 6ks legendáriek, ktoré šli hneď na materiál, 15 horadric cache - žiadna legendárka a celkovo asi 6ks forgotten soul - de facto mi to stačilo na craft devastatora, ale už na to aby som tam dal socket nie. Jediné, čo som získal bolo 5 PL za celý víkend. Myslím, že to nie je celkom adekvátne. Minimálne by som uvítal keby na konci každého riftu bol garantovaný 1 forgotten soul na T1 a vyššie."

Tady další příspěvek - opačný extrém:

"Já bych to nechal jak to je s těmi dropy. Za páteční odpoledne jsem nadropoval zhruba 25 legendary a set itemů a stejný množství i za víkend, protože jsem teda nijak extra nehrál."

25 legendárek farmím 14 dní.

Prostě někteří lidi tu nechápou, že existují i extrémní smolaři a to že jim osobně to padá, tak ostatním nemusí. Udělám rift za 5 minut (což není nic moc, ale prostě se ta spirála neroztočila a na vyšší T/dělat rifty rychleji nemůžu a za 20 riftů mi spadne 1 lege. Takže mě nejen, že napadají dobré lege, dobré sety, ale ani obyčejné lege, kdysi tu psal myslím SilverHand, že i když to všechno roztavíš, tak je to více stress-free, než když nepadá vůbec nic.
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 29.04.2014, 07:22 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Mlok » 29.04.2014, 07:04 hod.

A ještě doplnění k padání věcí x obtížnost. To mi také až tak nechybí. Myslím, že omezení některých věcí na T1+ a k tomu připravované mírné navýšení šance na vyšších tormentech je dostatečné. Omezení některých věcí třeba jen na T6, toho nejsem příznivcem.

Hodně se tu zmiňuje, že je lepší farmit na normal. Mě to tak ani nepřijde a pořád moc nechápu k čemu je hraní na normal dobré. Oproti T1-T2 to není o moc rychlejší a nezískají se žádné expy, které se hodí na paragon. A navíc to není ani zábavné hrát na normal.
Nižší než T2 nehraju vůbec. Užívám si hru jako celý komplex. Tedy proč bych měl jen o trochu rychleji farmit věci, když můžu hrát přiměřenou obtížnost svojí postavě. I tak to padá ještě celkem rozumně a současně rostou více expy a je to zábavné.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od HELLERcz » 29.04.2014, 07:11 hod.

Někdo psal, že farmit Frozen Blood na Utar sekerku nemá cenu, protože to dá se říct vůbec nepadá. Blizz odpověděl, že pokud to farmíme, tak máme se radovat, protože v dalším patchi co teď bude (asi tento 2.0.5) navýší spawn Chiltary. Ne drop šanci, ale šanci na to, že tam ta fialka bude. A mimochodem napsal, že "We don't have an ETA for the patch yet, but it is being worked on!" a to napsal před 4 hodinama :D na to, že údajně má být patch zítra toudle dobou, tak mlží dobře .. nebo nebude .. ? ..
Obrázek

manusky11
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:fionka#2610

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od manusky11 » 29.04.2014, 07:12 hod.

To Mlok:Perfektne napísané,100% súhlas,presne tak vidím stav D3 aktuálne aj ja :) Aj ked s vyššíím T by mali rollovať itemy aspoň vyššie hodnoty affixov.

To Dava_C:Ako nehnevaj sa na mňa,žiadny flame,ale čo tvoj príspevok to veta ako ti to nepadá.Ale ty už statisticky nemôžeš byť taký smoliar.Takže sú len dve možnosti:

- bud máš prehnané nároky na drop
- alebo ti to padá normálne a len sa stažuješ

Poradím ti,kúp si nové D3 založ nový ACC a pojde to....počkať,vlastne nepôjde :wave
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098

Uživatelský avatar
st.ranger
Gorebelly
Příspěvky:240
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:stranger#2818

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od st.ranger » 29.04.2014, 07:47 hod.

Občas je trochu frustrující, že když jdeme v partě, tak všem padne klíč na IM a mě ne, všem padne materiál z unique monstra a mě ne. Z Riftů si ostatní odnášení cca 2 legendy a já nic. Ale přesto mě to stále baví a stále to hraji, protože nemohu chtít měsíc od vydání hrát T6 s prstem v nose. Sice nechápu, jak se ke všem těm věcem dopracovali i někteří hráči tady, ale pokud to padlo jim, musí to jednou padnout i mě.
Jen mám poněkud zvláštní SD, za Monka mi padla legendární kuše pro DH, za Crusadera botky s affixem na procházení monster pro WD. Včera akorát úlovek Echoing Fury pro Monka. Ale opět jsem musel enchantovat na socket.
Decepticon Justice Division
Crusader
Barbarian
Monk
Wizard
Demon Hunter

Achievements: 7780

Papagaj
Gorebelly
Příspěvky:378
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papagaj#2656
Bydliště:Zilina

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Papagaj » 29.04.2014, 08:33 hod.

Na tomto fore sa furt len breci, nadava a ... nefarmi :) Zatial world #7 wizard :D :green:

Uživatelský avatar
Bagr13
Doom Knight
Příspěvky:430
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bagr#2994

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Bagr13 » 29.04.2014, 09:36 hod.

Ono se to otočí hrajem převážne 3 pořád stejný lidi spolu, a točí se to jednou to padá tomu, podruhé druhému.
Jetli chce mít někdo dobrou postavu tak musí hrát jenom s jednom, to je fakt. Pokud někdo měl na začatku stesti a napadali planky (me se zda ze prestali padat) tak se da celkem v pohodě postavit postava na T3(na T4 se bojím :lol: ).
JE treba fakt ze jsem nezavadil o setovku a pak na T3 behem pul hodky mi padli 3 :) proste to chce prekonat a ono neco dobreho padne :)

Když si vezmu mojí postavu:

Helma - kadala
pásek, zbraň, off-hand - drop
prsten krabicky na normal, a zbytek vyroba :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bagr ... o/27252030
Ty profily trošku zkreslují - momentálně - 1,1mil dps, při cca 14mil tougness, life 770tis

Uživatelský avatar
maslo
Wraith
Příspěvky:156
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maslo#2503
Bydliště:Západní Čechy

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od maslo » 29.04.2014, 10:46 hod.

Musím taky zareagovat na to ohledně dropů včera sem nechápavě koukal tak i mí spolubojovníci na TS co jim to dokonale otrávilo den.

Přijdu z práce a zapnu hru a TS skočím na rift T2 a během riftu 3 legendárky říkám super tak jdeme na další rift a další 3 legendárky to už si říkám no ty vo... co se to děje ta jdu další rift a další 2 legendárky tak to už nechápu a jen se směju. Po 7 hod hraní mi napadalo 27 legendárek a lidem na TS cca 6 lidem nenapadalo tolik legendárek za stejnou dobu.
Mezi ty legendárky beru i legendárky od kakali. Z 70% to byl jen odpad a ten zbytek nějaká ta setovka a nějaký použitelný hadřík + legendární potion který se mi pomalu a jistě množí (už jich mám 5)

Ono nejde o to, že to nepadá ono to padá ale vše je o náhodě a o tom na jaké obtížností se hraje ale stejnak je to Z 90% náhoda.

Diablo 3 je super hra a každou změnu vítám ale všeho s mírou. Spíš bych být blizzardem přidával určité motivace a cíle (něco jako Hellfire ring ale mnohem složitější).

A pro ty co si stěžují a mrmlají že to nepadá tak tu hru nehrajte a nesnažte se někomu zprotivit hru. Kdo chce být v něčem dobrý tak taky musí tomu obětovat čas a né chtít hned vše. (to platí i v životě)

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Gold Eagle » 29.04.2014, 11:02 hod.

Za kouzelníka padápravidelně jako setovka za žlutá offhadní koule do ruky. Za oba mi padla.

A Adventure Journalu mám už 17 kusů to je snad už bug.

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od firdecek » 29.04.2014, 11:35 hod.

Papagaj píše:Na tomto fore sa furt len breci, nadava a ... nefarmi :) Zatial world #7 wizard :D :green:
Tohle už podle mě není vypovídající. Tím, jak přibylo mnoho unikátních efektrů typu imunita na arcane apod, tak se to nedá lehce porovnávat jedním číslem. Může být spousta wizzů s menším DPS o 30%, ale vyšším elemental damage o 30% a je to srovnatelné...jak to tak pozoruju, tak největší výzvou je to, jak rychle kdo umí projít Riftu na T6 ...

Uživatelský avatar
Croven
Quill Rat
Příspěvky:23
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Croven#2177

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od Croven » 29.04.2014, 12:37 hod.

To, ze mne na monka za tyzden padne 12 lege zbrani a vsetko su to useless 2h mi nevadi, FS nikdy neni dost.. radsej free FS ako dratom do oka :D ved ten thunderfury raz padne (alebo kadala da :D ), jedina vec co mi trosku vadi je to,ze craft je gamble a nie craft... mozem vycraftit vec co ma uplne ho*no staty,ale moze sa mi podarit dream craft :D takze v podstate je mi to jedno.. len skoda, ze staty itemov su rovnake, takze je jedno ci mi padne lege item na normale alebo T6 (az na T only lege)

kazdopadne sa na novy patch tesim

manusky11
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:fionka#2610

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od manusky11 » 29.04.2014, 13:22 hod.

firdecek píše:..jak to tak pozoruju, tak největší výzvou je to, jak rychle kdo umí projít Riftu na T6 ...
Ani toto nie je meradlo,kedže žáleží ako sa daný Rift vygeneruje.Niekedy máš jednu mapu plnú mobiek a elít,niekedy zase 8 levelov kde len tažko niekoho nájdeš,respektíve sú tam mobky velmi riedko
Ale D3 nie je o honení digitálneho ega,ale o pocite z hrania a jemného chvenia v zátilku ked zbadáte oranžový,alebo zelený stĺpik :love:
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Patch 2.0.5

Příspěvek od firdecek » 29.04.2014, 14:28 hod.

No myslím, že v tomto se mýlíš - pro mnoho lidí je právě diablo možnost, jak se ukázat před ostatními. Vždyť i proto teď blizzard bude závádět Tiered Rifty, kde každý může ukázat ostatním, jak daleko se dostane a také Seasons, kde každý začíná naprosto od nuly (ladder). Čili pro někoho to je jen hack n slash mlátička, pro někoho strategie jak nejrychleji dosáhnout nejvyšších pater obtížnosti apod.

EDIT: například já už žádné chvění při sloupcích na zemi nepociťuji, protože s největší pravděpodobností mi dropl jen další forgotten soul. Až když vidím v inventáři zajímavý obrázek (typu won kim lau apod.), tak teprve tehdy mám trochu radosti a vzrušení z toho, jaké staty to bude mít.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“