Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Moderátor:Dark_Deamon
No ono to není o tom, že by byl palác delší... jen by toho nabízel víc pro toho, kdo má zájem
Stejně jako třeba Cave lvl1 + lvl2 na Cold Plains... taky tě nikdo nenutí tam chodit
Pro Tal Rasha's Tombs mám trochu jiné plány
Nicméně to co navrhuješ taky není k zahození, nicméně do Is Alive se to nehodí... to by byla dost významná změna... a z původní hry toho chci většinu zachovat...
K červům... jde to samozřejmě udělat, ale nevím jestli se to do Is Alive hodí... znamenalo by to jedno patro navíc... možná by to bylo zbytečné... možná taky ne
Každopádně děkuju za vyjádření názoru a prosím kohokoliv, kdo k tomu má co říct, ať se vyjádří... víc hlav víc ví
Přeju příjemné hraní
Stejně jako třeba Cave lvl1 + lvl2 na Cold Plains... taky tě nikdo nenutí tam chodit
Pro Tal Rasha's Tombs mám trochu jiné plány
Nicméně to co navrhuješ taky není k zahození, nicméně do Is Alive se to nehodí... to by byla dost významná změna... a z původní hry toho chci většinu zachovat...
K červům... jde to samozřejmě udělat, ale nevím jestli se to do Is Alive hodí... znamenalo by to jedno patro navíc... možná by to bylo zbytečné... možná taky ne
Každopádně děkuju za vyjádření názoru a prosím kohokoliv, kdo k tomu má co říct, ať se vyjádří... víc hlav víc ví
Přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Tak jsem si to otestoval, a ono to na provedení nijak těžké není...
Stejně jako máme runová slova, můžu vytvořit i gemová slova
Docela mazec kdybych do toho zapojil i nové kvality gemů
A proč to sem dávám? Chci vědět, zda mám na gemových slovech dělat, odložit na další verzi (kde bude upraven hell), či úplně zahodit...
Pokud bych na tom dělal, gemová slova by rozhodně nebyla tak silná jako runová slova, a spíše by posilovaly kombinaci gemů (viz příklad - ruby + topaz + sapphire = původní bonusy ele poškození + šance na zásah zacastit Lower Resist... nebo třeba brnění - 3x ruby -> bonus ze tří ruby + life 5-10% např., nebo helma - 3x topaz -> x% MF (z topazů) + x% GF (jako bonus z gemového slova))
Co na to říkáte? Jasně jsem napsal, že nová RW tvořit nebudu, stejně jako nové unikáty a sety... ale v tomto případě by nešlo o tak velkou změnu, nebylo by to jako runová slova, kdy vznikají věci silnější než unikáty a sety, ale jak jsem napsal... šlo by o takové bonusy, které by zvýraznily kombinaci použitých gemů...
Prosím o vyjádření, zda se to do modu hodí, zda byste to tam rádi viděli a co byste ještě poradili
Kdo k tomu má co říct, nechť se vyjádří... každý názor mě zajímá
Předem děkuju a přeju příjemné hraní
Stejně jako máme runová slova, můžu vytvořit i gemová slova
Docela mazec kdybych do toho zapojil i nové kvality gemů
A proč to sem dávám? Chci vědět, zda mám na gemových slovech dělat, odložit na další verzi (kde bude upraven hell), či úplně zahodit...
Pokud bych na tom dělal, gemová slova by rozhodně nebyla tak silná jako runová slova, a spíše by posilovaly kombinaci gemů (viz příklad - ruby + topaz + sapphire = původní bonusy ele poškození + šance na zásah zacastit Lower Resist... nebo třeba brnění - 3x ruby -> bonus ze tří ruby + life 5-10% např., nebo helma - 3x topaz -> x% MF (z topazů) + x% GF (jako bonus z gemového slova))
Co na to říkáte? Jasně jsem napsal, že nová RW tvořit nebudu, stejně jako nové unikáty a sety... ale v tomto případě by nešlo o tak velkou změnu, nebylo by to jako runová slova, kdy vznikají věci silnější než unikáty a sety, ale jak jsem napsal... šlo by o takové bonusy, které by zvýraznily kombinaci použitých gemů...
Prosím o vyjádření, zda se to do modu hodí, zda byste to tam rádi viděli a co byste ještě poradili
Kdo k tomu má co říct, nechť se vyjádří... každý názor mě zajímá
Předem děkuju a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
pokud by gemová slova zůstala jen u tipu jako je "master" tak s tím nemám problém, naopak se mi to celkem líbí...určitě bych se nepouštěl do vylepšování RW pomocí gemů, jako tomu je třeba v Zy-Elu. Vyloženě bych to nechal tak, že gemový RW budou mít jen jednu jednou vlastnost navíc...u některých bych hodil náhodnou vlastnost, u jiných fixní. Třeba u gemových RW kde je použit jeden tip gemu bych nechal vlastnost pevnou. Jak jsi psal, třeba 3x ruby v armoru = 5% life, 3x ruby ve zbrani = 5% enemy fire res...ale pokud se gemy nakombinují, vlastnosti by byly proměnný. Tam kde nebudou jen stejný kameny ale bude tam třeba ruby+topaz+safir už bych dal random vlastnost...třeba 5% chance to LR, nebo 5% enemy fire/cold/light res atd...
snad jsem to napsal srozumitelně...ovšem bojím se toho aby to pak nesebralo velké množství receptů který by se museli dotvořit...
prostě aby gemový RW nijak nezasáhly do hight výbavy ale byly jen vylepšením equipu než člověk najde použitelnou výbavu...
snad jsem to napsal srozumitelně...ovšem bojím se toho aby to pak nesebralo velké množství receptů který by se museli dotvořit...
prostě aby gemový RW nijak nezasáhly do hight výbavy ale byly jen vylepšením equipu než člověk najde použitelnou výbavu...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Přesně takhle to myslím
Upravovat originální RW určitě nebudu, ale ty náhodné vlastnosti... to teda nevím
Co se týká náročnosti, tak to je vedlejší, je to úplně jednoduché... jako obvykle, nejvíc práce to dá promyslet
Budu se držet toho, že GW budou přidávat pouze jednu vlastnost, rozhodně tedy nebudou součástí endgame výbavy
Co mě dál napadlo jako příklad je helma - 2x sapphire -> half freeze duration
2x emerald -> reduce poison duration
2x skull -> hp regen
...atd...
Také by šly vytvořit zajímavé vlastnosti jako CB (do zbraně, max 10%), thorns, open wounds či různé kill-skilly (skilly vyvolané po zabité monstra), ale u těchto bonusů se bude jednat vždy o specifickou kombinaci gemů, na kterou hráč narazí během putování hrou (odměny za questy - takové svitky s nápovědami), nebo na ně hráč narazí náhodou
Jinak za dnešek jsem udělal "Rune Recipes", nakonec se bude ilvl itemu počítat jinak než jsem chtěl, bude pevně daný podle použité runy (např. El dá vždy item s ilevelem 16, stejně jako Zod dá vždy věc s ilvl 99)
Upravovat originální RW určitě nebudu, ale ty náhodné vlastnosti... to teda nevím
Co se týká náročnosti, tak to je vedlejší, je to úplně jednoduché... jako obvykle, nejvíc práce to dá promyslet
Budu se držet toho, že GW budou přidávat pouze jednu vlastnost, rozhodně tedy nebudou součástí endgame výbavy
Co mě dál napadlo jako příklad je helma - 2x sapphire -> half freeze duration
2x emerald -> reduce poison duration
2x skull -> hp regen
...atd...
Také by šly vytvořit zajímavé vlastnosti jako CB (do zbraně, max 10%), thorns, open wounds či různé kill-skilly (skilly vyvolané po zabité monstra), ale u těchto bonusů se bude jednat vždy o specifickou kombinaci gemů, na kterou hráč narazí během putování hrou (odměny za questy - takové svitky s nápovědami), nebo na ně hráč narazí náhodou
Jinak za dnešek jsem udělal "Rune Recipes", nakonec se bude ilvl itemu počítat jinak než jsem chtěl, bude pevně daný podle použité runy (např. El dá vždy item s ilevelem 16, stejně jako Zod dá vždy věc s ilvl 99)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
ty helmy super, jenom nevím jestli bych se pouštěl do věcí jako je CB, OW apod...tohle bych vynechal...tam už to pak zavání tím že by se to mohlo zvrhnout v IAS, FHR, FBR apod...tohle bych fakt vynechal...ty GW bych nechal vyloženě jako možnost pro hráče kterej fakt už neví jak a kde sehnat kus výbavy, tak tam prdne GW s malým bonusem k tomu...
z GW bych viděl fakt jen vlastnosti jako 5% 1lvl kletba, 1-5% enemy res, HP regen apod...prostě věci který ti trochu pomůžou ale nepostavíš na tom spešl výbavu...neměly by zasahovat do plánovaného vybavování postav. Teda ne nijak extra moc...
z GW bych viděl fakt jen vlastnosti jako 5% 1lvl kletba, 1-5% enemy res, HP regen apod...prostě věci který ti trochu pomůžou ale nepostavíš na tom spešl výbavu...neměly by zasahovat do plánovaného vybavování postav. Teda ne nijak extra moc...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ok... takže spíš bonusy typu:
Armor - 2x sapphire -> gethit-skill Frost Nova, 2x ruby -> gethit-skill Blaze, 2x emerald -> gethit-skill Poison Explosion atd...
Armor - 2x sapphire -> gethit-skill Frost Nova, 2x ruby -> gethit-skill Blaze, 2x emerald -> gethit-skill Poison Explosion atd...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
třeba a nebo třeba jak jsi měl výš napsaný že sníží délku zmražení, délku otravy atd...prostě věci který ti nijak razantně neovlivní hru, nepostavíš kolem jednoho GW build ale když to GW složíš, nebude to mít jen vlastnosti gemu, ale nějakej malej bonus co ti nepatrně pomůže...
u těch vlastností jako je třeba gethit-skill Frost Nova bych se nebál ty šance na vycástění dát vyšší, protože by bylo zajímavý sledovat barbara jak rve dva safíry do brnka, ne ani tak kvůli maně ale kvůli frost nově, která by byla třeba v 1 aktu proti falenům naprosto geniální...nemuset je nahánět po celý mapě jak ocas...na druhou stranu na tom nepostavíš build protože ten skill nebude dávat na lvl 1 takřka žádnej dmg...
když nad tím tak přemýšlím, možná bych se uplně vyprdnul na vlastnosti jako třeba +5% life, half freeze duration apod a celý GW postavil jen na těchto vlastnostech...byla by to taková specialitka těch GW...
U zbraní by se skill vycastil po zásahu, u brnění třeba po obdrženém zásahu, u štítů při vyblokování atd...
kdyby se podle tipů gemů namíchaly zajímavý skilly, mohla by to být zajímavá strategie do začátku, nemusel bys třeba shánět zbraně s psn dmg abys zastavil regen bosů, ale seskládal bys GW ze smaragdů který dává šanci na vykouzlení třeba variace psn dagger ale fungoval by na všechny zbraně třeba...nebo safíry by castily 1lvl psn novu...rubíny by castili low lvl enchant, topazy třeba static field apod...všechno by to museli být ale nízky lvl skillů aby s tím nešlo lítat jako s eng game výbavou...
u těch vlastností jako je třeba gethit-skill Frost Nova bych se nebál ty šance na vycástění dát vyšší, protože by bylo zajímavý sledovat barbara jak rve dva safíry do brnka, ne ani tak kvůli maně ale kvůli frost nově, která by byla třeba v 1 aktu proti falenům naprosto geniální...nemuset je nahánět po celý mapě jak ocas...na druhou stranu na tom nepostavíš build protože ten skill nebude dávat na lvl 1 takřka žádnej dmg...
když nad tím tak přemýšlím, možná bych se uplně vyprdnul na vlastnosti jako třeba +5% life, half freeze duration apod a celý GW postavil jen na těchto vlastnostech...byla by to taková specialitka těch GW...
U zbraní by se skill vycastil po zásahu, u brnění třeba po obdrženém zásahu, u štítů při vyblokování atd...
kdyby se podle tipů gemů namíchaly zajímavý skilly, mohla by to být zajímavá strategie do začátku, nemusel bys třeba shánět zbraně s psn dmg abys zastavil regen bosů, ale seskládal bys GW ze smaragdů který dává šanci na vykouzlení třeba variace psn dagger ale fungoval by na všechny zbraně třeba...nebo safíry by castily 1lvl psn novu...rubíny by castili low lvl enchant, topazy třeba static field apod...všechno by to museli být ale nízky lvl skillů aby s tím nešlo lítat jako s eng game výbavou...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Dobrý nápad...
Na výběr máme z tohohle:
att-skill / hit-skill (vyvolá skill po zásahu, neplatí pro kouzla)
gethit-skill (vyvolá skill po zasáhnutí monstrem)
death-skill (vyvolá skill po umření hráče - tohle rozhodně používat nebudu )
kill-skill (vyvolá se po zabití monsta - tady platí i u kouzel)
levelup-skill (po dosáhnutí dalšího levelu... to taky nebudu používat )
Jako to tak vidím, tak bych to dal takhle:
Zbraň - hit-skill
Helma - kill-skill
Torso + štít - gethit-skill
Na výběr máme z tohohle:
att-skill / hit-skill (vyvolá skill po zásahu, neplatí pro kouzla)
gethit-skill (vyvolá skill po zasáhnutí monstrem)
death-skill (vyvolá skill po umření hráče - tohle rozhodně používat nebudu )
kill-skill (vyvolá se po zabití monsta - tady platí i u kouzel)
levelup-skill (po dosáhnutí dalšího levelu... to taky nebudu používat )
Jako to tak vidím, tak bych to dal takhle:
Zbraň - hit-skill
Helma - kill-skill
Torso + štít - gethit-skill
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Jjj super...;-) jinak jeste me napadlo ze bys pak moh rozdelit skilly podle kvality gemu. Chiped safir hodi ice bolt,flawed da ice blast,normal da novu,flawless trreba glacial perfect FO atd...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Nad tím jsem už přemýšlel a zatím dávám dohromady skilly podle elementů... podle toho pak vyberu:
Cold: Ice Bolt, Ice Blast, Frost Nova, Glacial Spike, Blizzard, Frozen Orb, Arctit Blast
Fire: Fire Bolt, Fire Ball, Inferno, Blaze, Fire Wall, Meteor, Hydra, Firestorm, Volcano, Fire Blast
Lightning: Shock Web, Charged Bolt, Lightning, Nova, Chain Lightning
Poison: Poison Explosion, Poison Nova
Magic: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Blessed Hammer, Holy Bolt
Physic: War Cry, Mind Blast, Twister, Tornado
Hybridní: Molten Boulder, Fissure, Fist of the Heavens, Corpse Explosion, Physic Hammer
Buffy: Enchant, Fade, Venom, Burst of Speed, Holy Shield, Shout, Battle Orders, Battle Command, Bone Armor, Cyclone Armor, Hurricane (?), Armageddon (?)
Kletby: Inner Sight, Slow Missiles, Cloak of Shadows, Howl, Taunt, Battle Cry + Necro kletby
Speciální skilly: Static Field, Grim Ward, Find Item, Find Potion, Bone Wall (?), Bone Prison (?)
vysvětlivka - (?) - nevím, zda to bude správně fungovat
Snad jsem nic nevynechal
Cold: Ice Bolt, Ice Blast, Frost Nova, Glacial Spike, Blizzard, Frozen Orb, Arctit Blast
Fire: Fire Bolt, Fire Ball, Inferno, Blaze, Fire Wall, Meteor, Hydra, Firestorm, Volcano, Fire Blast
Lightning: Shock Web, Charged Bolt, Lightning, Nova, Chain Lightning
Poison: Poison Explosion, Poison Nova
Magic: Teeth, Bone Spear, Bone Spirit, Blessed Hammer, Holy Bolt
Physic: War Cry, Mind Blast, Twister, Tornado
Hybridní: Molten Boulder, Fissure, Fist of the Heavens, Corpse Explosion, Physic Hammer
Buffy: Enchant, Fade, Venom, Burst of Speed, Holy Shield, Shout, Battle Orders, Battle Command, Bone Armor, Cyclone Armor, Hurricane (?), Armageddon (?)
Kletby: Inner Sight, Slow Missiles, Cloak of Shadows, Howl, Taunt, Battle Cry + Necro kletby
Speciální skilly: Static Field, Grim Ward, Find Item, Find Potion, Bone Wall (?), Bone Prison (?)
vysvětlivka - (?) - nevím, zda to bude správně fungovat
Snad jsem nic nevynechal
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
arctic blast + inferno bych vyhodil...neumím si představit jak by to v reálu fungovalo...tohle bych úplně vypustil...
jinak chybí mi tam cold armory u sosy...;-) to by mohl bejt dobrej bonus pro melee postavy, a taky thunder storm
do psychic bych hodil i Psychic Hammer od assy...;-)
jinak chybí mi tam cold armory u sosy...;-) to by mohl bejt dobrej bonus pro melee postavy, a taky thunder storm
do psychic bych hodil i Psychic Hammer od assy...;-)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Díky
Zatím to byl jen takový výčet skillů, samozřejmě ne všechny použiju (např. již zmíněné arctic blast + inferno)
...je to jen takový přehled různých skillů, ze kterých se dá vybírat
Zatím to byl jen takový výčet skillů, samozřejmě ne všechny použiju (např. již zmíněné arctic blast + inferno)
...je to jen takový přehled různých skillů, ze kterých se dá vybírat
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Zdravím
Aktuálně si promýšlím, jak budu dělat nové questy a všeljaké mechanismy, gemwordy zatím nechávám stranou...
Během promýšlení musím mít na paměti to, že Is Alive je projektem, kde je povolené jen to, co zapadá do celkového konceptu... tj hlavně využití všech mechanismů, které hra nabízí (craftění, tma, goldy, nepovinné (málo navštěvované) lokace...) a ztížení hry
Od vanilly se liší tím, že člověk tráví více času craftěním, a právě proto je nutné to opravdu dobře promyslet...
A tak jsem narazil na důležitou vlastnost Diabla, kterou chci mít zachovanou za každou cenu... a to je vysoká znovuhratelnost
A tak mě napadlo vytvořit ve hře itemy (většinou odměny za questy), které budou tzv. class-dependent
O co se jedná? Jsou to věci, které po transmutování nevytvoří vždy stejný výsledek, ale bude to záviset na craftící postavě
Příklad: Splníte quest, a jako jednu odměnu dostanete takovouto věc. Mnou dané je to, že to bude gem s danou kvalitou. Typ se ale bude určovat podle toho, která postava ho transmutuje v kostce. Máme 7 typů gemů, 7 charakterů, takže to je jasné. Pokud by onen quest plnil necromancer, dostal by za odměnu samozřejmě skull
Nemusí se jednat jen o gemy, ale i jiné věci, které třeba pozmění pravidla craftingu...
...tímto chci dostat znovuhratelnost i do craftění (co se týče boje tak to je jasné, to je z vanilly řešeno přes skilly)
Radši to sem píšu, abych nad tím netrávil tolik času zbytečně... máte někdo něco proti, jak se vám to jako nápad zatím líbí?
Přeju příjemné hraní
Aktuálně si promýšlím, jak budu dělat nové questy a všeljaké mechanismy, gemwordy zatím nechávám stranou...
Během promýšlení musím mít na paměti to, že Is Alive je projektem, kde je povolené jen to, co zapadá do celkového konceptu... tj hlavně využití všech mechanismů, které hra nabízí (craftění, tma, goldy, nepovinné (málo navštěvované) lokace...) a ztížení hry
Od vanilly se liší tím, že člověk tráví více času craftěním, a právě proto je nutné to opravdu dobře promyslet...
A tak jsem narazil na důležitou vlastnost Diabla, kterou chci mít zachovanou za každou cenu... a to je vysoká znovuhratelnost
A tak mě napadlo vytvořit ve hře itemy (většinou odměny za questy), které budou tzv. class-dependent
O co se jedná? Jsou to věci, které po transmutování nevytvoří vždy stejný výsledek, ale bude to záviset na craftící postavě
Příklad: Splníte quest, a jako jednu odměnu dostanete takovouto věc. Mnou dané je to, že to bude gem s danou kvalitou. Typ se ale bude určovat podle toho, která postava ho transmutuje v kostce. Máme 7 typů gemů, 7 charakterů, takže to je jasné. Pokud by onen quest plnil necromancer, dostal by za odměnu samozřejmě skull
Nemusí se jednat jen o gemy, ale i jiné věci, které třeba pozmění pravidla craftingu...
...tímto chci dostat znovuhratelnost i do craftění (co se týče boje tak to je jasné, to je z vanilly řešeno přes skilly)
Radši to sem píšu, abych nad tím netrávil tolik času zbytečně... máte někdo něco proti, jak se vám to jako nápad zatím líbí?
Přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Když vemu v potaz jen crafty z vanily a ne tvý recepty, nebude to dělat bordel v tom, že postava co dostane ruby/ametisty bude mít nejlepší možnost na crafty? přeci jen blood a craft jsou nejpoužívanější crafty ve vanile naopak co bude dělat chudák nekro s lebkou?:-D ale jak říkám beru teď v potaz jen vanila crafty...
k tomu znovucraftění mě napadlo, jestli jsi třeba nepřemýšlel nad sedmi lokacema (třeba další patra pod hrobkama ve 2 aktu) který by dávaly jeden tip gemu...prostě dojdeš do hrobky se symbolem čtverce a máš jistotu že ti tam bude padat samej rubín...podle obtížnosti by padaly i kvaliy...normal by byl chipped+flawed, nightmare by byl chipped-flawless a hell by byl chipped-radiant...další tři kvality gemů by tam nikde nepadaly...
ty lokace by nebyly žádný procházky růžovou zahradou, ale měl bys jistotu že tam padá s větší šancí jeden jedinej konkrétní tip gemu...
k tomu znovucraftění mě napadlo, jestli jsi třeba nepřemýšlel nad sedmi lokacema (třeba další patra pod hrobkama ve 2 aktu) který by dávaly jeden tip gemu...prostě dojdeš do hrobky se symbolem čtverce a máš jistotu že ti tam bude padat samej rubín...podle obtížnosti by padaly i kvaliy...normal by byl chipped+flawed, nightmare by byl chipped-flawless a hell by byl chipped-radiant...další tři kvality gemů by tam nikde nepadaly...
ty lokace by nebyly žádný procházky růžovou zahradou, ale měl bys jistotu že tam padá s větší šancí jeden jedinej konkrétní tip gemu...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
To s těma lokacema není vůbec špatnej nápad, akorát to vychází na ty hrobky (7 hrobek, 7 charakterů, 7 druhů gemů)
A že ty gemy nebudou zadarmo... to je snad v Is Alive samozřejmé
Dobrý postřeh, s vanilla recepty budu muset něco udělat... buď přidat i skull crafting nebo je odstranit... nebo je nechat být
Měl jsem spíš na mysli vyšší znovuhratelnost, aby když to jedeš pořád za jeden char, aby tě lákaly i jiné chary... a proto mě napadlo, že když každý charakter bude mít trochu jiné odměny za splněné (dobrovolné) questy, značně by to zvýšilo znovuhratelnost (gemy jsou jen taková maličkost, šlo by spíš o takové změny v craftingu... např. sorceress by za splnění questu mohla ke craftění použít Eagle Orb libovolné kvality (na tento typ zbraně by se ji odstranil požadavek white-only itemu) - mohla by použít kvalitu superior, socketed, magic... a takové další maličkosti (a nejen ty)...
A že ty gemy nebudou zadarmo... to je snad v Is Alive samozřejmé
Dobrý postřeh, s vanilla recepty budu muset něco udělat... buď přidat i skull crafting nebo je odstranit... nebo je nechat být
Měl jsem spíš na mysli vyšší znovuhratelnost, aby když to jedeš pořád za jeden char, aby tě lákaly i jiné chary... a proto mě napadlo, že když každý charakter bude mít trochu jiné odměny za splněné (dobrovolné) questy, značně by to zvýšilo znovuhratelnost (gemy jsou jen taková maličkost, šlo by spíš o takové změny v craftingu... např. sorceress by za splnění questu mohla ke craftění použít Eagle Orb libovolné kvality (na tento typ zbraně by se ji odstranil požadavek white-only itemu) - mohla by použít kvalitu superior, socketed, magic... a takové další maličkosti (a nejen ty)...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ukázka: runové slovo Torch: http://zomb.webzdarma.cz/Screenshot047.jpg
Jedná se o dva standardní rubíny (ne flawed - nenechte se zmást novým designem gemů) v helmě...
Runové slovo Torch reprezentuje čirý oheň - potřeba jsou jen rubíny, nabízí jen kouzla z fire větve sorceress (druida a assassinku také využiju, ale v jiném runovém slově)
Chipped: Fire Bolt (2x ruby)
Flawed: Blaze (2x ruby)
Standard: Fire Ball (2x ruby)
Flawless: Fire Wall (3x ruby)
Perfect: Meteor (3x ruby)
Radiant: Hydra (3x ruby)
Šance je pro vše stejná - 10% (jak jsem vypsal výše - spouštěče jsou u zbraně - hit-skill, helma kill-skill a torso / shield gethit-skill) a úroveň je vždy 3
Jsem ochotný to poupravit, je to pro mě záležitost pár sekund... jen se chci ujistit, že mnou zvolené konstanty 10% šance / 3 slvl vám připadají tak akorát, nebo je mám zvýšit / snížit...
Přeju příjemné hraní
Jedná se o dva standardní rubíny (ne flawed - nenechte se zmást novým designem gemů) v helmě...
Runové slovo Torch reprezentuje čirý oheň - potřeba jsou jen rubíny, nabízí jen kouzla z fire větve sorceress (druida a assassinku také využiju, ale v jiném runovém slově)
Chipped: Fire Bolt (2x ruby)
Flawed: Blaze (2x ruby)
Standard: Fire Ball (2x ruby)
Flawless: Fire Wall (3x ruby)
Perfect: Meteor (3x ruby)
Radiant: Hydra (3x ruby)
Šance je pro vše stejná - 10% (jak jsem vypsal výše - spouštěče jsou u zbraně - hit-skill, helma kill-skill a torso / shield gethit-skill) a úroveň je vždy 3
Jsem ochotný to poupravit, je to pro mě záležitost pár sekund... jen se chci ujistit, že mnou zvolené konstanty 10% šance / 3 slvl vám připadají tak akorát, nebo je mám zvýšit / snížit...
Přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
teoreticky se to špatně říká, ale mě osobně s to zdá fajn...když vemu za jak dlouho se dostanu na lepší gemy který mimo jiné potřebuju na spoustu jiných věcí, myslím že přehnaný to není...
zatím bych to tak nechal, tohle se líp zhodnotí až bude možnost s tímhle hrát...jak rychle se bude dát sehnat radiant gem, na jakým levelu atd...jak moc to bude imba a tak...
zatím bych to tak nechal, tohle se líp zhodnotí až bude možnost s tímhle hrát...jak rychle se bude dát sehnat radiant gem, na jakým levelu atd...jak moc to bude imba a tak...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Třeba u smaragdu jsem si vyhrál, protože mám na výběr pouze ze dvou poison skillů
Jasně... chce to vše ještě ozkoušet, zda všechno funguje a hlavně jak...
Jinak za dnešek jsem vytvořil 128 gemových slov, zítra budu pokračovat
Jasně... chce to vše ještě ozkoušet, zda všechno funguje a hlavně jak...
Jinak za dnešek jsem vytvořil 128 gemových slov, zítra budu pokračovat
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ještě pár screenů... uploadnul jsem je na moddb.com, takže se na ně můžete podívat tam: http://www.moddb.com/mods/is-alive/images
Můžete komentovat
Můžete komentovat
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
...pro dnešek vytvořeno 43 nových gemwords, takže jich je celkem 171... na tomto počtu už to zůstane, alespoň tedy do nadcházející verze
Ještě mi zbývá udělat několik věcí: pár nových questů - v rámci jednoho většího budete chodit po stopách tajemného hrdiny, který... ehm... abych toho moc neprozradil
Snad jen to, že to nebude už jen jednoduché jdi a zabij (jako klasické dobrovolné questy), ale bude to chtít také trochu přemýšlet...
Rune crafting už mám téměř hotový, a pak už zbývá "jen" upravit nightmare monstra, questy, npc...
I když to vypadá na moc práce, věřím, že když se do toho opřu, mohla by být nová verze hotová koncem června
Přeju příjemné hraní
Ještě mi zbývá udělat několik věcí: pár nových questů - v rámci jednoho většího budete chodit po stopách tajemného hrdiny, který... ehm... abych toho moc neprozradil
Snad jen to, že to nebude už jen jednoduché jdi a zabij (jako klasické dobrovolné questy), ale bude to chtít také trochu přemýšlet...
Rune crafting už mám téměř hotový, a pak už zbývá "jen" upravit nightmare monstra, questy, npc...
I když to vypadá na moc práce, věřím, že když se do toho opřu, mohla by být nová verze hotová koncem června
Přeju příjemné hraní