Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Hoj, asi uplne blbej dotaz, ale jak se bude lisit vysledny DPS u nize uvedenych zbrani?
Obourucka - 2000 DPS, vsechno fyzicka
Obourucka - 2000 DPS, z toho je ale 800 cold dmg
Obourucka - 2000 DPS, z toho je ale 800 pison dmg
budou mi davat napr. u cold kouzla blizzard vsechny uplne stejne, nebo ta prvni nejvic a posledni nejmin?
Jde mi o to ze stale hledam (nevim proc) jen zbrane, ktere maji pouze fyzickou damage, nikoli elementarni, protoze jsem to nekde vycetl ze bonusy kouzla jhsou vazany jen na fyzickou, anebo je to uplne jedno a staci se jen a pouze ridit velkym cislem DPS nahore u zbrane, bez ohledu z ceho se sklada?
Pomijim ted affixy typu plus 15 procent to cold apod. jde mi o ten prvni radek affixu zbrane s uvedenim plus XY-YZ teto a teto damage.
dik L.
Obourucka - 2000 DPS, vsechno fyzicka
Obourucka - 2000 DPS, z toho je ale 800 cold dmg
Obourucka - 2000 DPS, z toho je ale 800 pison dmg
budou mi davat napr. u cold kouzla blizzard vsechny uplne stejne, nebo ta prvni nejvic a posledni nejmin?
Jde mi o to ze stale hledam (nevim proc) jen zbrane, ktere maji pouze fyzickou damage, nikoli elementarni, protoze jsem to nekde vycetl ze bonusy kouzla jhsou vazany jen na fyzickou, anebo je to uplne jedno a staci se jen a pouze ridit velkym cislem DPS nahore u zbrane, bez ohledu z ceho se sklada?
Pomijim ted affixy typu plus 15 procent to cold apod. jde mi o ten prvni radek affixu zbrane s uvedenim plus XY-YZ teto a teto damage.
dik L.
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Myslím, že je to úplně jedno. Cold dmg stejně nemrazí ani nespomaluje a jestli s ní použiješ cold skill nebo třeba fire je taky jedno. Asi jediný co to ovlivní je grafická stránka zbraně. Ale jestli se pletu, tak mě opravte =)
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Cold dmg má efekt - krátkodobé zpomalení. U svatého poškození, při smrtícím crtical hitů se démoni zdematerializují a nemají po smrti mrtvolky co jsem tak vypozoroval.
Mě jde spíše o druhou část dotazu. Jedu třeba Frenzy poslední runu na zvýšení rychlosti + dmg. Tato runa má v popisu, že dmg se mění na fire. A teď mě zajímá když původní zbraň má v základu část dmg taky fire a já mám na gearu +15% fire skill, tak se mi zvedne jen frenzy o 1,15x (tedy o 15% výše) Nebo se mi to zvedne ještě o tu fire část dmg, kterou jsem měl na zbrani???
já snad napíšu na fórum Blizzardu jak to je. Protože jsem viděl, že někteří rerolují základní +dmg na zbrani, aby také měla stejný element jako mají % navýšení na gearu.
Mě jde spíše o druhou část dotazu. Jedu třeba Frenzy poslední runu na zvýšení rychlosti + dmg. Tato runa má v popisu, že dmg se mění na fire. A teď mě zajímá když původní zbraň má v základu část dmg taky fire a já mám na gearu +15% fire skill, tak se mi zvedne jen frenzy o 1,15x (tedy o 15% výše) Nebo se mi to zvedne ještě o tu fire část dmg, kterou jsem měl na zbrani???
já snad napíšu na fórum Blizzardu jak to je. Protože jsem viděl, že někteří rerolují základní +dmg na zbrani, aby také měla stejný element jako mají % navýšení na gearu.
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Mám pocit že na téma elementar damage tu byl kdysi i článek.
Netvrdím to na 100%, ale elementárky jsou důležité na takové ty bonusy do konkrétní damage (arcane, fire...), jako např. dříve Zunimassa botky +7-8% Poison damage, dnes jsou ty bonusy různě po itemech a vyšší.
Mám za to, že když je na zbrani část tvořena něčím konkrétním (jinou elementárkou), pak ten bonus těží jen z části dmg zbraně - tudíž když 2000 ze zbraně je tvořeno 800 cold a vy máte bonus na poison skills, ten bonus se počítá jen z 1200, tzn. nevytěžíte maximum, ideál je mít na zbrani co, co používáte - např. u WD medvědi poison, netopejři fire apod. A že se těch bonusů dá na gearu nasbírat dneska fakt dost Klasická damage (tzv. černá) je tuším ideál, univerzální a funguje na vše.
Pokud to tak není, tak ať mne někdo opraví, fakt za to neručím, jen jsem to tak kdysi pochopil při čtení toho článku (možná i rok zpět).
Tudíž mne nekamenujte jestli kecám
Netvrdím to na 100%, ale elementárky jsou důležité na takové ty bonusy do konkrétní damage (arcane, fire...), jako např. dříve Zunimassa botky +7-8% Poison damage, dnes jsou ty bonusy různě po itemech a vyšší.
Mám za to, že když je na zbrani část tvořena něčím konkrétním (jinou elementárkou), pak ten bonus těží jen z části dmg zbraně - tudíž když 2000 ze zbraně je tvořeno 800 cold a vy máte bonus na poison skills, ten bonus se počítá jen z 1200, tzn. nevytěžíte maximum, ideál je mít na zbrani co, co používáte - např. u WD medvědi poison, netopejři fire apod. A že se těch bonusů dá na gearu nasbírat dneska fakt dost Klasická damage (tzv. černá) je tuším ideál, univerzální a funguje na vše.
Pokud to tak není, tak ať mne někdo opraví, fakt za to neručím, jen jsem to tak kdysi pochopil při čtení toho článku (možná i rok zpět).
Tudíž mne nekamenujte jestli kecám
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
V sekci herní mechanismy je téma bonusy ke skillům a tam jsem našel toto (pro vládnoucí angličtinou a trpělivostí )
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 637?page=1
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 637?page=1
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Řekl bych, že co v tom hledáš, tam není. Jednoduše řečeno charakter poškození, které tvoří dmg zbraně, nehraje roli. S výjimkou nové pasivky wizzarda. Tam se výslovně uvádí, že "Elemental damage from your weapon contributes to Elemental Exposure." Přeloženo: elementární dmg z vaší zbraně se započítává do té pasivky. Teď by mě jen zajímalo, jestli to primární útok přepisuje, nebo jde s tím...
Např. mám zbraň, u které se píše 900-100 fire dmg. Zaútočím primárním útokem elektrického typu. Pro potřeby pasivky jsem nyní udělil fire, elektrický, nebo obojí dmg? Popisek navádí k tomu, že oboje. Protože wizzard jinak nemá žádný (?) primární útok fyzického typu, u kterého by to jinak dávalo smysl.
Např. mám zbraň, u které se píše 900-100 fire dmg. Zaútočím primárním útokem elektrického typu. Pro potřeby pasivky jsem nyní udělil fire, elektrický, nebo obojí dmg? Popisek navádí k tomu, že oboje. Protože wizzard jinak nemá žádný (?) primární útok fyzického typu, u kterého by to jinak dávalo smysl.
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
když je skill například fire, tak si veme bonus z affixu + fire dmg co můžeš najít na itemech a to co je na zbrani je úplně jedno. dmg co je na zbrani se bere v úvahu pouze u phys skillu a to ještě jen u monka, barbara a možná i u crusadera ( ale to nevim jistě, článek jsem četl ještě před vydánim ROS). u těchto zmíněných postav je phys skill jak phys dmg, tak i dmg elementu, která je na zbrani a tady na to funguje i zvýšení affixem + elemental dmg.
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
diky za reakce - ale je to teda ve finale jak? pokud kouzlo blizzard dava 900 procent weapon damage, tak to dava pouze z jeji fyzicke casti tj 1200, anebo z celkovyho DPS tj 2000?
Vyhodil jsem uz dvacet legendarek dvourucek jen pro to, ze bylo jejich DPS slozeno z fyzicke a elementarni casti, a nechavam si jen ty, ktery jsou plne fyzicky.
Jestli ma blizz nekde mezery, tak je to kurna vysvetleni tehle zakladnich veci, prase aby se v tom vyznalo, co je mysleno "z weapon damage".... :-)
Vyhodil jsem uz dvacet legendarek dvourucek jen pro to, ze bylo jejich DPS slozeno z fyzicke a elementarni casti, a nechavam si jen ty, ktery jsou plne fyzicky.
Jestli ma blizz nekde mezery, tak je to kurna vysvetleni tehle zakladnich veci, prase aby se v tom vyznalo, co je mysleno "z weapon damage".... :-)
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
jako wizardovi ti může být jedno jakou dmg má zbran a bere se to celý velký číslo
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Já myslím, že už je to jedno, black weapon bug už na nových zbraních ani itemech není. Nové bonusy +% k elementu se nerovnají těm, co jsou např. na Zuni botech nebo Tal amuletu nebo starém Triumviratu, které přímo zvyšovaly sheet DPS. Nové bonusy můžeš stackovat nezávisle na elementu tvé zbraně, podle toho, jaký element jedeš a zvyšujou ti DPS aniž by to bylo vidět v sheet DPS.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Takže konkrétně - mám 2000dps zbraň, z toho 800 tvoří cold. Mám 20% bonus na poison skills na ringu. Použiju na WD medvědy (poison) - budou těžit těch 20% ze celé zbraně (z 2000) a nebo 20% jen z části (tj. z 1200, jelikož 800 je cold)? Dík za vysvětlení a chci to vědět na 100%
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Z celé zbraně! Pokud použiješ skill cold, fire, lightning nebo poison, tak je ÚPLNĚ JEDNO JAKEJ ELEMENT JE NA ZBRANI, a ty potřebuješ sbírat bonusy podle toho, jaký skill používáš, někdy upravit build podle itemů . Jediný problém vyvstává, jak už bylo zmíněno u phys skillů, ale to je kapitola sama pro sebe.
EDIT: mimochodem, stačí trochu pohledat
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 15&t=10252
EDIT: mimochodem, stačí trochu pohledat
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 15&t=10252
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
diky, tedy pokud v pripade wize staci koukat na to cely DPS cislo bez ohledu z ceho je slozeno tak ok, jen jsem ...vyhodil tuny dobrych zbrani cekanim na cisty fyzicky DPS... :-)
Budu jeste plynule pokracovat druhou a posledni modelovou situaci:
Aktualne mam rekneme:
Celkem 6000 inteligence
z toho na helme 750
z toho na ramenou 750
cili tyto dva predmety delaji presne 20 procent celkoveho mnozstvi inteligence
Jak se zmeni celkovy DPS pri vymene obou predmetu za:
helmu s plus 10 procent Arcane Orb, ale zadna inteligence
ramena plus 10 procent Arcane Orb, ale zadna inteligence
tedy celkove mnozstvi inteligence (a tim tedy i sila kouzla) se snizila o 20 procent, ale proti tomu zase zpetne zvysuju o 20 procent silu Arcane Orbu.
Bude vysledek obou kombinaci predmetu davat stejny DPS?
kdo ulohu vyresi muze si vecer zapnout na hodinu D3, ostatni maji zaracha :-) diky
Budu jeste plynule pokracovat druhou a posledni modelovou situaci:
Aktualne mam rekneme:
Celkem 6000 inteligence
z toho na helme 750
z toho na ramenou 750
cili tyto dva predmety delaji presne 20 procent celkoveho mnozstvi inteligence
Jak se zmeni celkovy DPS pri vymene obou predmetu za:
helmu s plus 10 procent Arcane Orb, ale zadna inteligence
ramena plus 10 procent Arcane Orb, ale zadna inteligence
tedy celkove mnozstvi inteligence (a tim tedy i sila kouzla) se snizila o 20 procent, ale proti tomu zase zpetne zvysuju o 20 procent silu Arcane Orbu.
Bude vysledek obou kombinaci predmetu davat stejny DPS?
kdo ulohu vyresi muze si vecer zapnout na hodinu D3, ostatni maji zaracha :-) diky
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
To už je vysoká matematika
Každopádně si myslím, že pokud snížíš int o 20%, tak se ti tím úměrně nesníží dmg také o 20%, protože na to mají vliv i další faktory jako CC a CD apod.
Navíc je to bonus k dmg jednoho skillu a pokud to nemáš nadlidsky vyřešeno, že nepotřebuješ používat signature spell, tak ti sebere další část dmg.
Každopádně si myslím, že pokud snížíš int o 20%, tak se ti tím úměrně nesníží dmg také o 20%, protože na to mají vliv i další faktory jako CC a CD apod.
Navíc je to bonus k dmg jednoho skillu a pokud to nemáš nadlidsky vyřešeno, že nepotřebuješ používat signature spell, tak ti sebere další část dmg.
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Nepoužíváš jenom Arcane orb, takže nebude. Dále je pak důležité jaké jiné kouzla používáš, resp jejich magii (cold, fire, arcane,...).
Jinak se vrátím k té zbrani. U wizzarda je to přímo specifické pokud využíváš pasivku Elemental Exposure, tak je pro tebe nejvýhodnější zbraň s poison a nebo holy dmg.
Důvod je naprosto jednoduchý. Tato pasivka přidá na target debuff, který mu zvýší inc dmg podle toho kolik na něj použiješ elementů a je tam dodatek, že se bere i element ze zbraně... (cap je 4x stack, tzn 20%)
Tzn. Pokud máš v main hand zbraň s holy/poison (1 stack - holy/poison), familliar (1stack - fire), Electrocute (1 stack - lightning), Arcane Orb(1 stack - cold)
Takže již při prvním útoku je aplikováno na target +15% inc dmg, jakmile přiletí orb je inc dmg na maximu a to na 20%. Nabíjení AP přes electrocute udržuje debuff na targetech. To je další důvod proč bych nevyměnil familliara (10% dmg + 1stack + 179% weapon dmg na attack) za blackhole (spotřeba AP), v případě absolute zero na single target je ztráta dmge oproti familliarovi obrovská a skupiny? vždyť ty padají pohledem i tak...
viz. http://eu.battle.net/d3/en/profile/Froz ... o/31755495
Jinak se vrátím k té zbrani. U wizzarda je to přímo specifické pokud využíváš pasivku Elemental Exposure, tak je pro tebe nejvýhodnější zbraň s poison a nebo holy dmg.
Důvod je naprosto jednoduchý. Tato pasivka přidá na target debuff, který mu zvýší inc dmg podle toho kolik na něj použiješ elementů a je tam dodatek, že se bere i element ze zbraně... (cap je 4x stack, tzn 20%)
Tzn. Pokud máš v main hand zbraň s holy/poison (1 stack - holy/poison), familliar (1stack - fire), Electrocute (1 stack - lightning), Arcane Orb(1 stack - cold)
Takže již při prvním útoku je aplikováno na target +15% inc dmg, jakmile přiletí orb je inc dmg na maximu a to na 20%. Nabíjení AP přes electrocute udržuje debuff na targetech. To je další důvod proč bych nevyměnil familliara (10% dmg + 1stack + 179% weapon dmg na attack) za blackhole (spotřeba AP), v případě absolute zero na single target je ztráta dmge oproti familliarovi obrovská a skupiny? vždyť ty padají pohledem i tak...
viz. http://eu.battle.net/d3/en/profile/Froz ... o/31755495
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Jo, přesně tak jsem to taky zkoušel, elemental exp, sun keeper, a tri zmíněné skilly,... je to pěkný bonus k dmg, ale já se naopak nemůžu odprostit od Black Hole, runa je skoro jedno jaká (hodně je střídám), jde o ten efekt, kdy si partu elitek můžu podržet a z bezpečné vzdálenosti do nich nasázet tři orby A ještě brzdí i goblina
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Ještě dotaz - budu mít na itemu 20% physical skills more damage, vztahuje se to i na pety? Dokonce když ty fetišáky jako WD "vyrábím" pasivkou, nikoli konkrétním skillem?
A když tedy vyměním současnou rare zbraň s běžnou damaga např. za zbraň s poison damage, nic se nezmění co se týče tohoto bonusu, bude stále plně využívání?
Jsem už z toho fakt nějak víc a víc jelen jak nad tím přemýšlím
A když tedy vyměním současnou rare zbraň s běžnou damaga např. za zbraň s poison damage, nic se nezmění co se týče tohoto bonusu, bude stále plně využívání?
Jsem už z toho fakt nějak víc a víc jelen jak nad tím přemýšlím
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
To jsme dva jeleni
Ale pokud peti dávaj psychical dmg a máš bonus do psych na itemu, tak to bude brát jen část dmg zbraně, tu základní část bez elementu. Ta problematika mi přijde docela složitá (až zbytečně), tak doufám, že jsem ji pochopil dobře.
Ale pokud peti dávaj psychical dmg a máš bonus do psych na itemu, tak to bude brát jen část dmg zbraně, tu základní část bez elementu. Ta problematika mi přijde docela složitá (až zbytečně), tak doufám, že jsem ji pochopil dobře.
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
Fetish použití jako skill dávají physical dmg, tudíž potřebuju mít běžnou zbraň (damage) abych vytěžil maximum z bonusu, nikoli elementárku že? OK.
Mne spíš zajímalo, jestli se ten bonus bude na fetish vznikající přes pasivku vůbec aplikovat - tzn. když mám 20% bonus do physical skills, jestli se pasivka bere taky jako skill Ti fetišáci jsou totiž vyráběni přes ni, nikoli skillem.
Fakt mi tohle taky přijde docela chaotický - v základní hře jsem měl kdysi black weapon a tudíž na wizovi jsem čerpal všechny bonusy z Ttriumvirate či Zuni botek a nic neřešil, efekt byl vidět na útočném čísle (dmg), ale dneska aby se v tom prase vyznalo
Nějakej herní zažranec by to měl nastudovat a publikovat tu článek, určitě by to hromadu lidí zajímalo
Mne spíš zajímalo, jestli se ten bonus bude na fetish vznikající přes pasivku vůbec aplikovat - tzn. když mám 20% bonus do physical skills, jestli se pasivka bere taky jako skill Ti fetišáci jsou totiž vyráběni přes ni, nikoli skillem.
Fakt mi tohle taky přijde docela chaotický - v základní hře jsem měl kdysi black weapon a tudíž na wizovi jsem čerpal všechny bonusy z Ttriumvirate či Zuni botek a nic neřešil, efekt byl vidět na útočném čísle (dmg), ale dneska aby se v tom prase vyznalo
Nějakej herní zažranec by to měl nastudovat a publikovat tu článek, určitě by to hromadu lidí zajímalo
Re: Elementar dmg na zbranich - ujasneni
také púro WD ti může být jedno co je na zbrani za element dmg. všechny tvoje phys skill jsou kompletně braný jako phys skill a berou ze zbraně 2000 a ne jen 800, protože zbytek je nějakej element.