Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
@kuki: ono u toho arcane buildu se musi splnit hodne podminek, aby fungoval efektivne, nekdy to sepisu poradane
@Ride: ja vim, ze DH vydrzi hodne (a taky se mi s nim hralo na MP10 dobre, akorat jsem nestihl zareagovat na arcany, bud diky unavy nebo ze mi je stary comp vykreslil pozde), jen si myslim, ze mel daleko vetsi problem pri DC nez wizard, uz diky toho ze nema pasivku (ale jak nekdo psal, tak i na DH byl build, ktery mohl pomoct)
@Ride: ja vim, ze DH vydrzi hodne (a taky se mi s nim hralo na MP10 dobre, akorat jsem nestihl zareagovat na arcany, bud diky unavy nebo ze mi je stary comp vykreslil pozde), jen si myslim, ze mel daleko vetsi problem pri DC nez wizard, uz diky toho ze nema pasivku (ale jak nekdo psal, tak i na DH byl build, ktery mohl pomoct)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
prave to je ta nebyhoda DH - 1 chyba (nemusi byt tvoje) a obcas konec. proto ho mam na HC nejradeji, je to proste best hruza.
ja osobne bych ty chcipaci pasivky uplne zrusil a nebo bych je dal všem. DH cice neco ma, ale to se neda srovnavat s tou pro wize/monka/wd
ja osobne bych ty chcipaci pasivky uplne zrusil a nebo bych je dal všem. DH cice neco ma, ale to se neda srovnavat s tou pro wize/monka/wd
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
jj, ja uz uvazoval, ze budu hrat bez pasivky vsechny chary, normalne ji nepotrebuju, a pri disconectu v ROS to asi stejne moc nepomuze, na obtiznostech na kterych hraju...
Btw, udelal jsem si vcera radost, kdyz posledni mesic na AH jen prodavam a kraftl novy Marquise ruby a s par vymenenymi itemy uz T2 je docela nuda.
Padlo mi slusne mempo, ale stve me, ze mu rolnulo 5% fear a nema APOC, takze jsem ho zkusil, ale asi ho rozbiju. Fear dela problemy, hlavne bez stahovani a na cursed chestkach, tezko se dari stihnout v casovem limitu, kdyz mobi zdrahaji ..
A jeden poznatek po upgradu compu (hlavne grafiky):
- je to uplne jina hra, nez kdyz se hraje na 10 FPS, da se rychleji reagovat, a chapu vic WD-cka co hrajou na pasivku, apod. protoze se to da..., s pomalou grafikou je ten styl hry dost nerealny, protoze je na vsechno min casu (v nekterych lokacich jsem mel i 5 FPS)
Hrat vic na defense nez na offense budu asi vetsionou stejne, ale trosku vic rozumim tem co hraji jinak a nelibi se jim online only, lagy a DC.
Btw, udelal jsem si vcera radost, kdyz posledni mesic na AH jen prodavam a kraftl novy Marquise ruby a s par vymenenymi itemy uz T2 je docela nuda.
Padlo mi slusne mempo, ale stve me, ze mu rolnulo 5% fear a nema APOC, takze jsem ho zkusil, ale asi ho rozbiju. Fear dela problemy, hlavne bez stahovani a na cursed chestkach, tezko se dari stihnout v casovem limitu, kdyz mobi zdrahaji ..
A jeden poznatek po upgradu compu (hlavne grafiky):
- je to uplne jina hra, nez kdyz se hraje na 10 FPS, da se rychleji reagovat, a chapu vic WD-cka co hrajou na pasivku, apod. protoze se to da..., s pomalou grafikou je ten styl hry dost nerealny, protoze je na vsechno min casu (v nekterych lokacich jsem mel i 5 FPS)
Hrat vic na defense nez na offense budu asi vetsionou stejne, ale trosku vic rozumim tem co hraji jinak a nelibi se jim online only, lagy a DC.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
no kdyz budes chtit na vyssi Tor, klidne napis. myslim ze tanka mam celkem slusnyho, sice ne TOP, ale neco vydrzi a dmg jsem taky trocha zlepsil, i kdyz na to u neho celkem kašlu.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
Arcane build
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
Mno popravdě podle toho videa to vypadá, že moc dlouho nepřežiješ... na to že máš 1000+ ar tak dostáváš pořádně na pr*el. Já hraji frozen orb build a jsem s ním daleko více v klidu i na t3 a to mám o 40k hp méně. Toto je takový skoč si pro smrt.
Počítám, že conflagration si jen zapomněl z jiného buildu v pasivkách.
Počítám, že conflagration si jen zapomněl z jiného buildu v pasivkách.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
Conlagration pridava, mi i parte 6% CC do mobu, ktere trefim fire spellem - > familiar sparklift nebo vybuch z beltu, kdykoli seberu poition. Tj, skoro porad.
Hraju zamerne bez skilu na stit, zpomalovani, apod, jednak lip vim, kolik mi co bere a jednak dam vic dmg. A vydrzim dost, vcera mi v public hre ripnul barbar v Halls of Agony, nevim co delal, lekl se elit nebo co a s wizem v pohode.
Zakladem tohoto buildu, je:
1. ze dam skoro tolik dmg co frozne orb, i kdyz nic nedelam.
2. ze se spoleham na zkusenosti a naucene reflexy a hraju strategicky a nespoleham se na obranne skily, ktere v krizove situaci muzou selhat
3. davam mozna 1.5x - 2x tolik dmg co frozen orb build pri stejnem dps
Na vyssi torment radeji hraju s barbarem v parte a troska armor + 3k+ regen vykyvy zdravi zahladi.
Hraju zamerne bez skilu na stit, zpomalovani, apod, jednak lip vim, kolik mi co bere a jednak dam vic dmg. A vydrzim dost, vcera mi v public hre ripnul barbar v Halls of Agony, nevim co delal, lekl se elit nebo co a s wizem v pohode.
Zakladem tohoto buildu, je:
1. ze dam skoro tolik dmg co frozne orb, i kdyz nic nedelam.
2. ze se spoleham na zkusenosti a naucene reflexy a hraju strategicky a nespoleham se na obranne skily, ktere v krizove situaci muzou selhat
3. davam mozna 1.5x - 2x tolik dmg co frozen orb build pri stejnem dps
Na vyssi torment radeji hraju s barbarem v parte a troska armor + 3k+ regen vykyvy zdravi zahladi.
Naposledy upravil(a) Darkness dne 14.03.2014, 12:49 hod., celkem upraveno 1 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
Familliar sparkflint dává arcane dmg. Z toho pásku beru, to jsem si nevšiml, ale nemyslím si, že by ty globy padali tak moc, aby si udržel ten crit na nich a když tak většinou až po boji a to ti je k prdu. Jsou tam lepší pasivky. Tuto používám jen u fire buildu, kde mám Explosive Blast a chain reaction + flame blady, jinak to nemá moc smysl.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
sparklift je fire, mrkni na runu (a zvyseny crit plati 3s)
Naposledy upravil(a) Darkness dne 14.03.2014, 15:11 hod., celkem upraveno 1 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
právě že mrkám, ale pořád se mi tam nechce ukázat turn dmg to fire. Ve hře to je prý fire, takže ok.
Ovšem tvrdit, že dáváš 2x tolik dmg co frozen orb při stejném dps... s tím bych raději moc nepočítal, vzhledem k tomu, že Frozen orb dává 774%.
Ovšem tvrdit, že dáváš 2x tolik dmg co frozen orb při stejném dps... s tím bych raději moc nepočítal, vzhledem k tomu, že Frozen orb dává 774%.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
s tim nepocitam, to mam overeno
1. amulet hazi miny, tim ze hraju mezi moby tak skoro furt a davaji dmg 254% az 4x (tj 1016%)
2. storm armor reactive, tim ze chodim mezi moby procuje skoro furt 189% a jeho normalni utok 157% (single target), ale vyhoda je, cim rychleji na mne utoci, tim vic dostanou (i range a nektery bordel na zemi procuje storm armor)
3. Conflagration procuje skoro furt 6% cc (bonus i pro partu)
4. Belt procuje casto 355%
5. wave of force 351% muzu spamovat asi 10x za sebou, naprazdno, normalne se dobiji pres MW conduit a APOC (a mam redukci na resouce cost asi 22%)
6. arcane torrent 1452% dmg, a kdyz ho pouzivam na blizku, tak skoro vzdy neco trefi a ma plosny dmg (i kdyz maly)
7. Wave of force za kazdeho moba co trefim navysuje dmg pristiho skilu o 2%, tj klidne 10 - 20% i vic
8. nedobijim AP a vetsinou nedochazi, pokud nezapomenu, ze stojim na totemu, apod, jako zakladni skill pouzivam WOF a mezi tim obcas AT, nebo kdyz dochazi AP tak jen AT
9. dmg davam i kdyz se mezi moby jen prochazim, nebo kdyz uhybam u elitek, nebo kdyz sbiram heal globy ...
pak je mozna taky vyhoda za wave of force je okamzity dmg, tj kdyz zdrha goblin, a hodim 4x za sebou, a do toho jeden arcane torrent, + storm armor, atd, tak padne
tj davam mozna 1500% dmg/s (nejblizsimu okoli) jen pasivne itemy a storm armor, kdyz to slape a nezpomalujou se mobi mrazenim nebo cimkoli jinym ... ;-)
pozn: pisu mozna, protoze frozen orb jsem zkousel jen chvii a videl jsem jen par krat, nemam to uplne otestovane, ale na 100% davam dmg vice a na single target pak pravdepodobne 2x tolik .... protoze s frozen orb a electrolute + prodigi tak rychle nedobijes AP
1. amulet hazi miny, tim ze hraju mezi moby tak skoro furt a davaji dmg 254% az 4x (tj 1016%)
2. storm armor reactive, tim ze chodim mezi moby procuje skoro furt 189% a jeho normalni utok 157% (single target), ale vyhoda je, cim rychleji na mne utoci, tim vic dostanou (i range a nektery bordel na zemi procuje storm armor)
3. Conflagration procuje skoro furt 6% cc (bonus i pro partu)
4. Belt procuje casto 355%
5. wave of force 351% muzu spamovat asi 10x za sebou, naprazdno, normalne se dobiji pres MW conduit a APOC (a mam redukci na resouce cost asi 22%)
6. arcane torrent 1452% dmg, a kdyz ho pouzivam na blizku, tak skoro vzdy neco trefi a ma plosny dmg (i kdyz maly)
7. Wave of force za kazdeho moba co trefim navysuje dmg pristiho skilu o 2%, tj klidne 10 - 20% i vic
8. nedobijim AP a vetsinou nedochazi, pokud nezapomenu, ze stojim na totemu, apod, jako zakladni skill pouzivam WOF a mezi tim obcas AT, nebo kdyz dochazi AP tak jen AT
9. dmg davam i kdyz se mezi moby jen prochazim, nebo kdyz uhybam u elitek, nebo kdyz sbiram heal globy ...
pak je mozna taky vyhoda za wave of force je okamzity dmg, tj kdyz zdrha goblin, a hodim 4x za sebou, a do toho jeden arcane torrent, + storm armor, atd, tak padne
tj davam mozna 1500% dmg/s (nejblizsimu okoli) jen pasivne itemy a storm armor, kdyz to slape a nezpomalujou se mobi mrazenim nebo cimkoli jinym ... ;-)
pozn: pisu mozna, protoze frozen orb jsem zkousel jen chvii a videl jsem jen par krat, nemam to uplne otestovane, ale na 100% davam dmg vice a na single target pak pravdepodobne 2x tolik .... protoze s frozen orb a electrolute + prodigi tak rychle nedobijes AP
Naposledy upravil(a) Darkness dne 14.03.2014, 15:31 hod., celkem upraveno 4 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
a takhle vypada Torment III v idealnim slozeni party
btw od toho jak mi naskocil paragon za 2 minuty 40 mil exp - to jde ....
btw od toho jak mi naskocil paragon za 2 minuty 40 mil exp - to jde ....
Naposledy upravil(a) Darkness dne 14.03.2014, 13:47 hod., celkem upraveno 1 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
electrocute nepoužívám. Hele ono spíš záleží co máš za věci... pak podle toho můžeš složit build :-) a toho bordelu tam děláš snad více jak s frozen orbem
Ale jo v tom je to diablo teď hezké, že je vícero buildů co se dají hrát, vesměs... si každý vybere to co ho baví a to jede.
Ale jo v tom je to diablo teď hezké, že je vícero buildů co se dají hrát, vesměs... si každý vybere to co ho baví a to jede.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
jj, mas pravdu
a protoze zalezi na itemech, chci toho zkusit vice a itemy neni kde skladovat, tak uz mam wize 3x
DarknessX Arcane
DarknessS Disintegrate
DarknessF Fire
Lighting a Frost musim vylevelit ...
a protoze zalezi na itemech, chci toho zkusit vice a itemy neni kde skladovat, tak uz mam wize 3x
DarknessX Arcane
DarknessS Disintegrate
DarknessF Fire
Lighting a Frost musim vylevelit ...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
Vcera prvne farma Torment IV. V dobrem tymu pohoda. Experimentoval jsem s area damage a funguje tak jak jsem si myslel. Podobne jako magic weapon electrolute. Na single target je k nicemu, na skupinach je efektivni a na vetsi skupiny staci 2-3 rany a jsou dole, a proto se vyplati stahovak v parte.... (protoze area dmg funguje jen na 10 yardu)
Area damage je tim padem nejvyznamnejsi utocny atribut, je lepsi navysit o 15% area damage, nez navysit o 15% dps.
(hmm, po druhem zamysleni, to mozna nebude uplne pravda - ze je lepsi 15% area dmg nez 15% dps, pripadne to bude mit nejake podminky - protoze area dmg ma proc koeficient 20%, pocitat se mi to nechce a kdy to plati odhadnout z hlavy nedokazu, ale kazdopadne se hodne vyplati)
Dal jsem do nej vsech 50 bodu z paragonu, ale bohuzel tak mam mensi redukci na resource cost a to jsem kompenzoval tim, ze jsem si vzal na T IV run stary SOJ s -5 AP na arcane torrent, aby mi na mene cilu nedochazely AP. Na elitky se taky hodi.
Za 1 hod 15 min jsme prosli od zacatku aktu po sejmuti kinga a dalo mi to 1.5 PL, od oka 700 mil exp.
ukazka z katedraly
Jinak po patchi a taky v ROS plati vic jak pred tim, DPS staci mit slusne, ale co je dulezite je defense Toughness/EHP. Na T4 s 1.2 mil Toughness, bych bez barbara a monka v parte mel problemy. DPS okolo 200k je dostacujici i na T6, pokud mas dobry build, ale je potreba mit EHP alespon 2-3 mil.... (mluvim hlavne o wizardech ...) na videu jsem mel asi 170k dps buffed
s Toughness < 1mil na T4+ na HC radeji zapomen
PS: a pokud chces hrat na vyssi obtiznost, zapomen na to, ze wizard je postava ciste na dalku, elitky v riftech (a nejen tam) ti to drive nebo pozdeji vysvetli
Area damage je tim padem nejvyznamnejsi utocny atribut, je lepsi navysit o 15% area damage, nez navysit o 15% dps.
(hmm, po druhem zamysleni, to mozna nebude uplne pravda - ze je lepsi 15% area dmg nez 15% dps, pripadne to bude mit nejake podminky - protoze area dmg ma proc koeficient 20%, pocitat se mi to nechce a kdy to plati odhadnout z hlavy nedokazu, ale kazdopadne se hodne vyplati)
Dal jsem do nej vsech 50 bodu z paragonu, ale bohuzel tak mam mensi redukci na resource cost a to jsem kompenzoval tim, ze jsem si vzal na T IV run stary SOJ s -5 AP na arcane torrent, aby mi na mene cilu nedochazely AP. Na elitky se taky hodi.
Za 1 hod 15 min jsme prosli od zacatku aktu po sejmuti kinga a dalo mi to 1.5 PL, od oka 700 mil exp.
ukazka z katedraly
Jinak po patchi a taky v ROS plati vic jak pred tim, DPS staci mit slusne, ale co je dulezite je defense Toughness/EHP. Na T4 s 1.2 mil Toughness, bych bez barbara a monka v parte mel problemy. DPS okolo 200k je dostacujici i na T6, pokud mas dobry build, ale je potreba mit EHP alespon 2-3 mil.... (mluvim hlavne o wizardech ...) na videu jsem mel asi 170k dps buffed
s Toughness < 1mil na T4+ na HC radeji zapomen
PS: a pokud chces hrat na vyssi obtiznost, zapomen na to, ze wizard je postava ciste na dalku, elitky v riftech (a nejen tam) ti to drive nebo pozdeji vysvetli
Naposledy upravil(a) Darkness dne 17.03.2014, 17:11 hod., celkem upraveno 9 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
Area dmg byla dobře znát když sem protahoval, na farmení taky přerozdělim body z paragonu
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
btw. posledni dva dny jsem videl ripnout kazdy den jednoho barbara - lidi elitky furt podcenuji
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Tak to me v partě naštěstí nikdo dlooooouho neripnul a snad to tak i zůstane.(public nehrají)
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
Já jsem taky už neviděl dlouho nikoho ripnout, vzhledem k tomu, že hraji jen se lidma co znám, tak díky bohu . Jinak když jseš s wizzardem dále od boje, tak máš lepší přehled o tom co se děje a případně můžeš i pomoci... než když člověk vběhne do vřavy a vidí jen disko trysko a kontroluje stav svých HP a počet nepřátel, ale to poznáš až vyleveluješ toho frost wizze. Nebudeš pak chtít už jinak
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Darkness se rozhodla prozradit některá tajemství wizardů
Zkousel jsem frozen orb vcera jeden run keeps T1-T3. Neni spatny, ale hraje se mi s nim spatne, protoze to neumim, protoze se musi drzet idealni odstup aby fungoval na max, a tak vubec, ale jeste ho obcas budu zkouset.
Ono je to uplne o jinem nahledu.
Pro vetsinu je wizard papir, ktery slusne reze na dalku.
Pro mne je opravdu mocny wizard jen ten, ktery se mezi moby muze prochazet a oni padaji, kdyz se na ne jen podiva.
Ja dam nejvic dps, kdyz jsem mezi moby. Pocet me nezajima, jen afixy elitek. a bordel na zemi. Naopak, cim vic mobu je, tim lip. 1. AP mi nejde vubec dolu. 2. vice LOH 3. Area damage se projevi naplno. Rekneme, jestli bych potreboval na jednoho moba 5 ran. Na 10 mobu 3 rany. Tak 50+ mobu lehne na jednu, max dve rany.
Paradoxne, vice mobu, znamena pro arcane build, mnohem rychljesi farmu. Nemusim cekat chvilkama na regeneraci AP a zabijim rychleji.
(Pocitam ze s frozen orbem to bude naopak.)
Dale, kdyz skocim mezi moby nebo elitky s frozen armor, tak jsou vsichni prvni moment zpomaleni nebo zmrazeni. Navic mam dalsi hity na regeneraci AP z frozen armor. Frozen armor procuje s koeficientem 0.2 a 2x za sekundu. Tzn. kdyz zasahnu 10 mobu, mam sanci kazdou sekundu na 40 AP, pri 10 APOC a to je sakra rozdil, nez stat nekde daleko a dostavat AP jen z frozen orbu, ktery procuje hur.
(proto jsme ted zamenil storm armor za frozen armor, protoze kdyz se v parte objevi nekdo, kdo jakkoli moby zpomaluje, tak mi je runa reactive na dve veci, a chtit po vsech, aby menily skily podle mne nemuzu)
Navic mi tenhle styl hry vyhovuje a prijde daleko bezpecnejsi. Protoze vzdycky vim kolik mi co bere a neprijdu na to az kdyz mne neco nahodou trefi a sejme. A taky, kdyz je parta pohromade, mobi jsou pohromade, rychleji padnou, a kdyz uz se neco deje, tak muzu skocit nekam do volneho prostoru.
Mezi moby davam s tim jak to mam postavene 2x tolik dps, nez bych daval na dalku .... a netrva to nez orb doleti, ale hituju okamzite .... to muze rozhodovat nekdy o zivote nekoho, kdo ma problem.
Taky heal globy padaji vetsinou mezi moby nebo pobliz a ne pul obrazovky daleko. Jednak tim healuju vsechny kdyz je sbiram a jednak diky pasku davam dmg.
Mam desitky duvodu, proc hraju na blizko ...
-------------------------
Pomoci barbarovi, ktery pobiha na plague a mezi 10-ti arcanami na elitce waller jde tezko....
Proste nekterym jeste nedoslo, ze nekdy je lepsi nez rezat hlava nehlava, jen protoze "muzu" - a navic nekde v malem prostoru, kam se neda bezpecne dostat, tak je lepsi pomaly ustup. Protoze, kdyz dostane lag nebo DC, nebo to proste neustoji, tak mu nikdo nepomuze.
Kdyz horde elitka hodi na zem 15 arkan, tak se automaticky presunu tam kde arcany nejsou a par sekund je klid ....
@Frozen: musime dat nekdy spolu hru, tak T3 cely akt A3-A4 a budeme moct porovnat, ja uvidm jak frozen hraje nekdo kdo to s nim umi a ty uvidis jak funguje muj build.
Ono je to uplne o jinem nahledu.
Pro vetsinu je wizard papir, ktery slusne reze na dalku.
Pro mne je opravdu mocny wizard jen ten, ktery se mezi moby muze prochazet a oni padaji, kdyz se na ne jen podiva.
Ja dam nejvic dps, kdyz jsem mezi moby. Pocet me nezajima, jen afixy elitek. a bordel na zemi. Naopak, cim vic mobu je, tim lip. 1. AP mi nejde vubec dolu. 2. vice LOH 3. Area damage se projevi naplno. Rekneme, jestli bych potreboval na jednoho moba 5 ran. Na 10 mobu 3 rany. Tak 50+ mobu lehne na jednu, max dve rany.
Paradoxne, vice mobu, znamena pro arcane build, mnohem rychljesi farmu. Nemusim cekat chvilkama na regeneraci AP a zabijim rychleji.
(Pocitam ze s frozen orbem to bude naopak.)
Dale, kdyz skocim mezi moby nebo elitky s frozen armor, tak jsou vsichni prvni moment zpomaleni nebo zmrazeni. Navic mam dalsi hity na regeneraci AP z frozen armor. Frozen armor procuje s koeficientem 0.2 a 2x za sekundu. Tzn. kdyz zasahnu 10 mobu, mam sanci kazdou sekundu na 40 AP, pri 10 APOC a to je sakra rozdil, nez stat nekde daleko a dostavat AP jen z frozen orbu, ktery procuje hur.
(proto jsme ted zamenil storm armor za frozen armor, protoze kdyz se v parte objevi nekdo, kdo jakkoli moby zpomaluje, tak mi je runa reactive na dve veci, a chtit po vsech, aby menily skily podle mne nemuzu)
Navic mi tenhle styl hry vyhovuje a prijde daleko bezpecnejsi. Protoze vzdycky vim kolik mi co bere a neprijdu na to az kdyz mne neco nahodou trefi a sejme. A taky, kdyz je parta pohromade, mobi jsou pohromade, rychleji padnou, a kdyz uz se neco deje, tak muzu skocit nekam do volneho prostoru.
Mezi moby davam s tim jak to mam postavene 2x tolik dps, nez bych daval na dalku .... a netrva to nez orb doleti, ale hituju okamzite .... to muze rozhodovat nekdy o zivote nekoho, kdo ma problem.
Taky heal globy padaji vetsinou mezi moby nebo pobliz a ne pul obrazovky daleko. Jednak tim healuju vsechny kdyz je sbiram a jednak diky pasku davam dmg.
Mam desitky duvodu, proc hraju na blizko ...
-------------------------
Pomoci barbarovi, ktery pobiha na plague a mezi 10-ti arcanami na elitce waller jde tezko....
Proste nekterym jeste nedoslo, ze nekdy je lepsi nez rezat hlava nehlava, jen protoze "muzu" - a navic nekde v malem prostoru, kam se neda bezpecne dostat, tak je lepsi pomaly ustup. Protoze, kdyz dostane lag nebo DC, nebo to proste neustoji, tak mu nikdo nepomuze.
Kdyz horde elitka hodi na zem 15 arkan, tak se automaticky presunu tam kde arcany nejsou a par sekund je klid ....
@Frozen: musime dat nekdy spolu hru, tak T3 cely akt A3-A4 a budeme moct porovnat, ja uvidm jak frozen hraje nekdo kdo to s nim umi a ty uvidis jak funguje muj build.
Naposledy upravil(a) Darkness dne 17.03.2014, 17:25 hod., celkem upraveno 6 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)