bonusy ke skillum
- dohny777
- Wraith
- Příspěvky:166
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dohny#2988
- Bydliště:doma
Caute.
mam jednoduchy dotaz.
kdyz mam nekde bonus ve veci napr: increases skill damage by 15%, tak to znamena :
zakladni skody skillu jsou napr 500%
tak vysledna hodnota poskozeni bude 500+15=515% nebo 500×1.15=575% ??
Tzn jinymy slovy 15% se jen pricte k zakladnim skodam nebo je cely skill zvysem o 15%?
diky
mam jednoduchy dotaz.
kdyz mam nekde bonus ve veci napr: increases skill damage by 15%, tak to znamena :
zakladni skody skillu jsou napr 500%
tak vysledna hodnota poskozeni bude 500+15=515% nebo 500×1.15=575% ??
Tzn jinymy slovy 15% se jen pricte k zakladnim skodam nebo je cely skill zvysem o 15%?
diky
Naposledy upravil(a) dohny777 dne 12.03.2014, 14:10 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: bonusy ke skillum
Bonusy k jednotlivym skillum i jednotlivemu elementarnimu dmg jsou takzvani nasobitele, tedy v tomto pripade 15% bonusu bude platit 500% x 1.15 = 575%
Mate problemy se ctenim celych vet a radi si hrajete se slovicky? Nereagujte na me prispevky ... nemam potrebnou kvalifikaci pro vyuku prvniho stupne zakladnich skol.
Re: bonusy ke skillum
Podrobnější info najdeš zde: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 637?page=1
Re: bonusy ke skillum
takze ked mam na 1h zbraniach holy dmg a mam physical skills % deals more dmg tak to ''vlasnte nefunguje'' tak ako by malo, pri pouzivani physical skillov? rozumiem tomu spravne
Re: bonusy ke skillum
co jsem pochopil, tak záleží s jakou postavou hraješ. pro wd a wize co tam píšou tak jsou physical skilly čistě physical a nezáleží co máš na zbrani za element. pro dh to plati jen pro nějaky skilly. a pro barbara a monka platí to, že physical skilly nejsou čistě physical ale vychazí to i ze zbraně jestli tam je navýšení nějakym elemental rozpětím např 70 - 90 elemtal dmg. z toho jim tam vyplívá, že si musíš spočítat jak velká procentuální složka dmg na zbrani je elemental a porovnat to s ciste physical slozkou. to znamená, že nebudeš dávat čistě physical poškození, ale budeš mít i elementalní poškození podle typu co je na zbrani. takže se může stát, že affix +%physical skill deal more dmg nebude mít takový efekt jako když by jsi pouzžil spravny affix +% elemtal deal more dmg, protože tvoje výsledný poškození se bude skládat např z 20% physical a 80% elemental. takže by jsi tim navyšoval pouze 20% tvýho poškození a to neni zrovna moc :-) jen bych upozornil, že to platí jen pro skill, který jsou physical a to jen pro vybraný postavy.
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: bonusy ke skillum
Přesně tak, pochopil jsi správně, alespoň tedy jako já :-)... U physical dmg je to složitější, tak jak píšeš.
V případě fire/cold/poison/holy/arcane dmg skillu je potom jedno co máš na zbrani a vše se odvíjí od typu poškožení skillu.
V případě fire/cold/poison/holy/arcane dmg skillu je potom jedno co máš na zbrani a vše se odvíjí od typu poškožení skillu.
Re: bonusy ke skillum
pak jsem tam ještě v diskuzi narazil na jednu věc. jestli se bude sčítat +% ke skillu a +% k elementu. pokud s e tyto dva affixy budou jen mezi sebou sčítat, tak bude jedno jestli máš 80% pouze z jednoho affixu nebo z kombinace obou affixu. výsledek tim danym jednim skillem bude stejný. ale pokud se mezi sebou budou přenásobovat, to znamená, že se nejdřív aplikuje jeden affix a pak druhý, tak už to začíná být trošku zajímavější.
a ted trocha čísel na závěr :-)
skill způsobuje 300%
+30% elemental dmg
+40% skill dmg
první vyrianta při sčítání:
300 * (1 + 0,3 + 0,4) = 510%
druhá varianta:
300 * (1 + 0,3) * (1 + 0,4) = 546%
a ted trocha čísel na závěr :-)
skill způsobuje 300%
+30% elemental dmg
+40% skill dmg
první vyrianta při sčítání:
300 * (1 + 0,3 + 0,4) = 510%
druhá varianta:
300 * (1 + 0,3) * (1 + 0,4) = 546%
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: bonusy ke skillum
vsechno se nasobi podle mne, odvozuji ciste selskou logikou
mas 300% dmg skill, mas navyseni ucinnosti skilu o 40% tak to logicky vynasobis x 1.4 a pak vis, ze ten skill dava arcane dmg a ty mas 30% na arcane dmg, tak vysledny dmg skilu vynasobis jeste x 1.3
Takhle to jedine dava smysl ... scitat jabka s hruskami nemuzes ... (takze druha varianta) a ja jsem si uvedomil, ze jsem si tady nekde pred tydnem napsal procenta k mym skilum spatne ...
mas 300% dmg skill, mas navyseni ucinnosti skilu o 40% tak to logicky vynasobis x 1.4 a pak vis, ze ten skill dava arcane dmg a ty mas 30% na arcane dmg, tak vysledny dmg skilu vynasobis jeste x 1.3
Takhle to jedine dava smysl ... scitat jabka s hruskami nemuzes ... (takze druha varianta) a ja jsem si uvedomil, ze jsem si tady nekde pred tydnem napsal procenta k mym skilum spatne ...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: bonusy ke skillum
aaaaaaa furt som z toho debil, hram monka, takze jak tam pise, secko funguje jak ma na sweeping wind a exploding palm, ale ostatne physical skills su uz akoze ''bugnute'' u monka. co pisali v patch notes, ze physical skills nebudu dalej vyuzivat zo zbrani elementarnu dmg, neviem naco to teda robili, ked tie skilly su teraz v nevyhode. tak to je potom na rit, teraz hladat zbrane bez elemental dmg, ked mam na veciach viac jak 30% extra physical dmg
Re: bonusy ke skillum
taky bych se klonil k tý druhý verzi co jsem psal. tim pádem aby jsi skill využil na max tak je ideální mít stejnou hodnotu navýšení jak u skillu tak i element, který ten skill používá.
momentálně bych se tedy snažil postavit build na jednom elementu aby se affix +% element co nejvíc využil a snažil se tuto hodnotu srovnat i s +% skill na hlavním útočným skillu, aby byl zajištěn maximální účinek.
momentálně bych se tedy snažil postavit build na jednom elementu aby se affix +% element co nejvíc využil a snažil se tuto hodnotu srovnat i s +% skill na hlavním útočným skillu, aby byl zajištěn maximální účinek.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Tak a ted jsem úplně v...:-D
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: bonusy ke skillum
moon: tady neni treba aby se ty hodnoty srovnaly, plati cim vic tim lip. Nebo jsi to myslel tak, jak popisu dal:
Pri rozhodovani, kdyz muzes mit stejny bonus na dvou a vice itemech, se tvoje uvaha da do jiste miry pouzit. Jenze vetsinou pouzivas nejaky skill vic a nejaky min, takze bych se rozhodoval vic podle toho, co casteji pouzivas.
Priklad s DarknessX jedu dva arcane skily, Arcane Torrent a Wave of Force.
Mam 33% bonus k arcane dmg (22% amulet, 11% bracers)
Bonusy ke skilum mam:
15% Wave of Force - helma
15% Arcane Torrent - boty
V pripade, ze bych ty skily pouzival stejne casto, tak by to takhle bylo idealni, jak rikas, lepe posilit oba skily o 15%, nez jeden skill o 30%.
Ale v praxi - na farmeni pouzivam prevazne Wave of force, Arcane Torrent, jen kdyz vim, ze uz Wave of force neutahnu, pripadne ho chvili podrzim v mezicase, ale efektivnejsi je spamovat Wave of Force, ktere ma daleko vetsi dosah a tim ze ho muzu pouzivat skoro porad, bylo by vyhodnejsi mit 30% bonus na Wave of force. Jenze se mi takove boty zatim nepovedly craftnou a i kdyz mam v bedne rare, tak bych prisel o armor a setovy bonus 35 od kazde vlastnosti (Sage set)
Na uberech naopak pouzivam vetsinu casu Arcane Torrent, protoze zere min AP dava tak trvale vyssi dmg a proto na ubery radeji zvolim variantu s bonusy jen pro Arcane Torrent.
A dalsi veci pro rozhodovani, ktery skill posilit:
- vice se vyplati posilit silnejsi skill, nez slabsi skill (zase pokud, by platilo, ze je pouzivas stejne casto)
- na jak velkou jak velkou plochu skill dava damage - zase cim vetsi, tim lip
Pri rozhodovani, kdyz muzes mit stejny bonus na dvou a vice itemech, se tvoje uvaha da do jiste miry pouzit. Jenze vetsinou pouzivas nejaky skill vic a nejaky min, takze bych se rozhodoval vic podle toho, co casteji pouzivas.
Priklad s DarknessX jedu dva arcane skily, Arcane Torrent a Wave of Force.
Mam 33% bonus k arcane dmg (22% amulet, 11% bracers)
Bonusy ke skilum mam:
15% Wave of Force - helma
15% Arcane Torrent - boty
V pripade, ze bych ty skily pouzival stejne casto, tak by to takhle bylo idealni, jak rikas, lepe posilit oba skily o 15%, nez jeden skill o 30%.
Ale v praxi - na farmeni pouzivam prevazne Wave of force, Arcane Torrent, jen kdyz vim, ze uz Wave of force neutahnu, pripadne ho chvili podrzim v mezicase, ale efektivnejsi je spamovat Wave of Force, ktere ma daleko vetsi dosah a tim ze ho muzu pouzivat skoro porad, bylo by vyhodnejsi mit 30% bonus na Wave of force. Jenze se mi takove boty zatim nepovedly craftnou a i kdyz mam v bedne rare, tak bych prisel o armor a setovy bonus 35 od kazde vlastnosti (Sage set)
Na uberech naopak pouzivam vetsinu casu Arcane Torrent, protoze zere min AP dava tak trvale vyssi dmg a proto na ubery radeji zvolim variantu s bonusy jen pro Arcane Torrent.
A dalsi veci pro rozhodovani, ktery skill posilit:
- vice se vyplati posilit silnejsi skill, nez slabsi skill (zase pokud, by platilo, ze je pouzivas stejne casto)
- na jak velkou jak velkou plochu skill dava damage - zase cim vetsi, tim lip
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: bonusy ke skillum
darkness: myslel jsem to tak, že budeš moc mít na výbavě řekněme celkově +80% bonus do fire dmg (ber to číslo, že je jen vymyšlený pro demostraci mé myšlenky). A ted se budeš rozhodovat, jestli obětovat například 15% z fire bonusu do skill bonusu a bude to vypadat tak, že budeš mít 65% fire a 15% skill bonus.
Tady ta myšlenka taky vychází z toho, že můžeš vygenerovat oba affixy na jednom kusu výbavy, kde si budeš vybírat jestli dáš + element nebo + skill bonus dmg.
pak je ještě otázka zda se můžou oba affixy potkat na stejným typu výbavy ( myslim tim třeba kalhoty). pokud se nikde nemůžou potkat, tak to co jsem ted tady psal je úplně k ničemu :-D a platí co jsi psal ty, že čim víc tim líp :-)
Tady ta myšlenka taky vychází z toho, že můžeš vygenerovat oba affixy na jednom kusu výbavy, kde si budeš vybírat jestli dáš + element nebo + skill bonus dmg.
pak je ještě otázka zda se můžou oba affixy potkat na stejným typu výbavy ( myslim tim třeba kalhoty). pokud se nikde nemůžou potkat, tak to co jsem ted tady psal je úplně k ničemu :-D a platí co jsi psal ty, že čim víc tim líp :-)
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: bonusy ke skillum
co jsem zatim nasel ve hre nebo vykraftil, tak se sejit asi nemuzou
elemental dmg mivaji bracery a amulety
skill dmg helma, boty, cheska, pants - nevim jestli jeste nekde
elemental dmg mivaji bracery a amulety
skill dmg helma, boty, cheska, pants - nevim jestli jeste nekde
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:83
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:NoNormal#2841
Re: bonusy ke skillum
Ahoj,
ja jsem se dneska dostal k takovemu problemu a nikde se mi na nej nepodarilo najit odpoved, tak bych poprosil o radu nebo pripadne odkaz. Sbiram +arcane dmg (uz jsem ho mel na wristech, necku, prstenu a zbrani, kamos mel jeste na hlave a pasku lighting) a docela diky dropu se mi nasbiralo i dost dmg do elitek. Kdyz jsem si nasadil itemy na dmg do elitek mel bych mit +54%, ale hra mi tvrdi, ze mam 45,56% do elitek. Kdyz ubiram nektere veci, tak to nikdy neodpovida tomu co mam na sobe. A tak me napadlo jestli neni stejnej problem i s dmg elementu.
ja jsem se dneska dostal k takovemu problemu a nikde se mi na nej nepodarilo najit odpoved, tak bych poprosil o radu nebo pripadne odkaz. Sbiram +arcane dmg (uz jsem ho mel na wristech, necku, prstenu a zbrani, kamos mel jeste na hlave a pasku lighting) a docela diky dropu se mi nasbiralo i dost dmg do elitek. Kdyz jsem si nasadil itemy na dmg do elitek mel bych mit +54%, ale hra mi tvrdi, ze mam 45,56% do elitek. Kdyz ubiram nektere veci, tak to nikdy neodpovida tomu co mam na sobe. A tak me napadlo jestli neni stejnej problem i s dmg elementu.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: bonusy ke skillum
Je to taková redukce když mas něčeho hodně, ted nevím jak se tomu nadává odborne.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:83
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:NoNormal#2841
Re: bonusy ke skillum
diminish return se tomu myslim rika a o to mi prave jde, zdali to neni i u tech elementu a pripadne o kolik, protoze nikde o tom neni zadna zminka
a jinak nevim jestli 10% je hodne mam na sobe 10% a hra tvrdi 9,76
diky za info, ale myslim, ze 9% se v zaokrohlovani neobjevi
a jinak nevim jestli 10% je hodne mam na sobe 10% a hra tvrdi 9,76
diky za info, ale myslim, ze 9% se v zaokrohlovani neobjevi