Nové obtížnosti

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
WishmasterX
Quill Rat
Příspěvky:2
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Nové obtížnosti

Příspěvek od WishmasterX » 03.03.2014, 12:55 hod.

Jsou u obtížností Hard a Expert nějaké rozdíly, co se týká padajících předmětů oproti obtížnosti Normal? Podle informací, co jsem našel, jsem pochopil, že tyto obtížnosti přidávají pouze exp a goldy. V tom případě bych ale postrádal u nich jakýkoliv smysl.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od hulkxxxl » 03.03.2014, 13:23 hod.

nevím jak tyto obtížnosti, ale mělo to bejt nastavené tak že čím vyšší obtížnost a čím tužší monstrum tím větší šance že item bude mít více vlastností
Obrázek Obrázek

WishmasterX
Quill Rat
Příspěvky:2
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od WishmasterX » 03.03.2014, 13:42 hod.

To je právě to, co myslím, jestli něco takového opravdu platí. I když ale počet vlastností se spíš odvíjí od typu předmětu (Magic, Rare, Legendary) a pokud např. Legendárních padá víc až v Tormentu.
Obecně je seznam bonusů:
NORMAL: None Bonus
HARD: 75% Extra Gold/XP Bonus
EXPERT: 100% Extra Gold/XP Bonus, Double Bounties Rewards
MASTER: 200% Extra Gold/XP Bonus, Double Bounties Rewards, Will Drop Legendary Recipes
TORMENT: 300% Extra Gold/XP Bonus, Double Bounties Rewards, Will Drop Legendary Recipes, 250% Drop Legendary Recipes Bonus
Dotaz je myšlený hlavně na to, jestli třeba s novou postavou ma smysl jít Normal-Expert-Master nebo spíš chodit Normal tak dlouho, dokud nebude zvládat Master nebo vyšší.

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Reve » 04.03.2014, 10:18 hod.

to by me taky zajimalo..jaky tam je rozdil v dropu...a taky jak je to rozdeleno na lvl..napr kdyz byl driv normal do 20lvl nightmare do 30lvl nebo kolik..uz si to nepamatuji...atd...

Uživatelský avatar
kolij
Burning Soul
Příspěvky:604
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Kolij#2462

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od kolij » 04.03.2014, 11:05 hod.

Já jsem chodil do 55 lvl jen na expert a drop legendarek byl vysoky, droplo mi asi 15

Crovnes
Quill Rat
Příspěvky:27
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Crovn#2490

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Crovnes » 04.03.2014, 13:47 hod.

HC na Mastera za první akt 9legendárek, 1z Leorica, 1z Aranee prostě toho pavouka a 1 z Butchera, jinak zbytek byl v truhlách, sudech, rakvích apod...

Uživatelský avatar
Maxim
Doom Knight
Příspěvky:402
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maxim#2668
Bydliště:Znám jedno místo tam tepláků ráj je to dost blízko Ústecký kraj- Lovosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Maxim » 05.03.2014, 20:02 hod.

Má vubec smysl přidávat obtížnosti já to nedotáh ani na jednom profilu na paragon stovku a že přidaj obtížnost mě fakt nemotivuje.
Playmade HC selfound DH
Battletagy:
Maxim#2668-notebook
Maximus#21426-Počítač
Můj Zeal wizard
Obrázek
Finální Boss celýho diabla http://maximus26.rajce.idnes.cz/100_akt ... 03_IMG.jpg to křeslo neni moje

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Stanley » 06.03.2014, 08:00 hod.

Obtížnosti nejsou přidané, ale úplně změněné. Jde o to, že již není Normal, Nightmare, Hell a Inferno u kterých jsi mohl změnit obtížnost pomocí MP. Teď ti stačí projít 4 akty pouze jednou a monstra mění obtížnost dle tvého levelu. Obtížnost si dále můžeš upravit dle gearu od Normal - Torment VI. Ale o tom se tady na fóru už dočteš sám ;)

Uživatelský avatar
Fidols
Fallen Shaman
Příspěvky:89
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mplus#2447

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Fidols » 07.03.2014, 11:58 hod.

K jakému MP by jste ted přiřadily ted Torment 3 ,4, 5 a 6?
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Frozen » 07.03.2014, 14:47 hod.

T2 = mp6, T3 = mp9, T4 = mp10+,

pocitově
Obrázek

Uživatelský avatar
Lumpus
Wraith
Příspěvky:150
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lumpus#2123
Bydliště:Tupesy/Brno

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Lumpus » 07.03.2014, 15:51 hod.

tak to vůbec, vidím to spíš T1= mp2 T2=mp4 T3=mp6 T4=mp8 T5=mp10 T6= dejme tomu by to bylo mp12

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Frozen » 10.03.2014, 12:05 hod.

ono asi záleží jak která postava... a jak který styl, mě u wdčka nerfnuli vše co šlo k mému stylu hraní.
Obrázek

mdmT
Minion of Destruction
Příspěvky:874
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mdmT#2837

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od mdmT » 10.03.2014, 12:49 hod.

... no takto, ono je to poměrně špatně porovnatelný ... protože ve vanile se zvyšováním MP rostl hlavně monster heal a ne až tak moc monster dmg ... u tormentu je to poněkud jinak ... např. mezi náma oblíbenýma obtížnostma T2 a T4 je rozdíl v dmg, který dávají monstra 2,1 násobný ... tzn. dosávám jednou takovej náklad ... což byl ve vanile rodíl cca mezi MP5 a MP10, tam byl růst dmg dokonce menší než mezi T2 a T4 ( přesně 1,93 násobek ) ... naopak ve vanile byl výrazně vyšší růst HP monster, v uvedeným příkladu byl mezi MP5 a MP10 to bylo 5,3x více HP, který monstra mají a mezi T2 a T4 je to "jen" 2,56 násobek ... z toho vyplývá - pro přechod na T4 není potřeba až tak extrémně více dps než pro hraní na T2, ale zatraceně více ehp ...

Tapeworm
Burning Soul
Příspěvky:634
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tapeworm#2172

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Tapeworm » 10.03.2014, 15:44 hod.

Lumpus : co se dmg týká tak ani náhodou. Poslední dny týdny před vydáním patche jsem hodně chodil MP10 krypty. Klasika připravilo se to s monkem a pak se naběhlo s jinejma charama a vamlátilo. Před samotným vymlácením bylo třeba nabrat NV. Při nabírání NV se hledali v podstatě jen elitky a mobky se moc neřešily. Prostě se běhalo okolo nich než se našla elita. Pak se pokosilo vše naráz a hledala se další. Při tom běhání okolo mobek sem tam nějakou tu ránu člověk schytal, ale v pohodě se to dalo ustát.
Na T5 nebo na T6 kdybych jen tak v prvním aktu běhal mezi zombíkama a sem tam od nějakýho koupil nějakou ránu tak nepřeběhnu ani přes půl mapy a ležel bych a to mám v téhle době nesrovnatelně lepší gear než se kterým jsem běhal před vydáním patche na MP10.

Uživatelský avatar
Lumpus
Wraith
Příspěvky:150
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lumpus#2123
Bydliště:Tupesy/Brno

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Lumpus » 13.03.2014, 16:56 hod.

No ale s tím že T4= Mp10+ rozhodně souhlasit nemohu. před patchem sem Mp10 chodit nemohl ted chodím T4 v pohodě i T5 a to jsem gear upravil jen mírně

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Frozen » 14.03.2014, 07:24 hod.

Proto říkám, že záleží od postavy a buildu. Já jsem třeba dříve chodil mp10 v pohodě a nyní jsem na t4 několikrát skončil ve spirit vesselu. Ale je pravda, že třeba s wizzardem to jde v pohodě.
Obrázek

George
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od George » 16.03.2014, 17:01 hod.

to Lumpus: nic ve zlem, ale mas zkresleny pohled = podle accountu hrajes wizze, projdi se treba s monkem co mas a neustojis ani horsi kombinaci elity na T4...

T4 - T5 je asi porovnatelna s mp10 (zalezi podle druhu charu), T6 je pro chary na blizku uz hodne brutalita kvuli obdrzenemu dmg (znatelne vyssi nez ve vanille).

Podle me to je ciste o equipu s regenem a ehp, protoze vanilla byla postavena hlavne na Life stealu - hraval jsem monka mp10 s dvema jednoruckama s LS za miliardu a byl jsem prakticky nesmrtelny. Fungovala tak vestisna charu...

Po patchi totalni zmena, LS nepouzitelny... zmena buildu a prechod na Life regen / Life on hit naprosta nutnost a je to znatelne tezssi. Momentalne ustojim bez problemu T4 s dmg na monkovi cca 270k unbuff (jedu cyklony a pernament stun, moc se toho kolem me nehybe). T5 a T6 chodim jen se slusnou partou, nejlepe wizzu. Tam je treba znatelne posilit ehp na ukor dmg - zmenou prstenu a pasku mam cca 2mil ehp, 950 allres, 5500 life gergen, 1200 LoH a porad je to na nektere elity sakra malo (napr. kombinace retez + mrazak / waller + arcan diskoteka byva konecna i pro silnou partu).

Navic po patchi je jednoznace nejvyhodnejsi wizzard, kdyz si drzi odstup i s prumernym equipem udola vse i na T5-T6. Treba monk je na T6 brutalita, tohle blizz zatim nevybalancoval. Uvidime jak to pujde na RoS s lepsim equipem...

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od fuxicek » 16.03.2014, 19:32 hod.

vzpomente si, jak by jste hrali MP10 bez LS, az na par jedincu to nikdo ani radeji nezkousel, oproti tomu T6 hraju jen s 800 LOH, takze se to srovnavat vubec neda, byla zmenena i mechanika hry, treba reflect damage mi prijde ze vubec nereflektuji atd......

Mikiscz
Quill Rat
Příspěvky:7
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od Mikiscz » 27.03.2014, 12:37 hod.

Nebudu zakladat zbytecne nove tema a zeptam se tady:
jaky je podle vas rozdil mezi normal a T 1-6...ohledne padani itemu, treba legendarek?
nekde sem cetl ze cim veci T. tim sou veci kvalitnejsi...co to presne znamena? lepsi roll statu, nebo jak si to mam vysvetlit?

tizzio
Wraith
Příspěvky:104
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tizzio #2172

Re: Nové obtížnosti

Příspěvek od tizzio » 27.03.2014, 19:03 hod.

Na normal padaji take pouzitelne veci, vcetne setovych planku.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“