Reaper of Souls: BETA

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
gulisek
Fallen Shaman
Příspěvky:80
Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od gulisek » 06.02.2014, 16:20 hod.

zajímáve když jsem ještě měl PTR tak sem se svym barbarem toment 1 dával a doufam že v betě to teda bude o dost těžší. po tom co jsem to odzkoušel jsem opět PTR smazal a nějak mi to ani enchybí spíš bych raději testoval ROS komplet :)

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od spiderer » 06.02.2014, 16:22 hod.

Gulisek - mezi Tormentem na 60 a 70 lvlu je propastnej rozdil = o zabavu bude na chvili urcite postarano ;)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Příspěvek od Kuki10 » 06.02.2014, 16:22 hod.

Obtížnost v ptr a v ros se nedá vůbec srovnat.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

gulisek
Fallen Shaman
Příspěvky:80

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od gulisek » 06.02.2014, 16:25 hod.

tak to jsem potřeboval číst :)

Uživatelský avatar
Navrc3K
Fallen Shaman
Příspěvky:82
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:NavRc3K#2994
Kontaktovat uživatele:

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Navrc3K » 06.02.2014, 16:28 hod.

Kurna doufam ze natom ntb aspon rozjedu twitch kdyz nemam grafiku v pc :D o spis jestli se to nebude sekat jak matrix :D
Obrázek

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od spiderer » 06.02.2014, 17:25 hod.

Padla lepsi zbran, takze uz 855k unbuff, uz je na case pokorit to mega bez skillu :)

SilverHandCZ
Wraith
Příspěvky:169
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:SilverHandCZ#2534

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od SilverHandCZ » 07.02.2014, 07:25 hod.

Na PTR i BETĚ je nový Patch. Informace jsou opět jen na US serverech. Docela to doznalo změn, hlavně změnili některé skilly na jinou damage např. fyzikou na fire a pod. http://us.battle.net/d3/en/blog/1282671 ... e-2-6-2014
"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing. " Edmund Burke

http://eu.battle.net/d3/en/profile/SilverHandCZ-2534/

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Příspěvek od HELLERcz » 07.02.2014, 07:49 hod.

Neco je zda byt fajn. Ale proc zase ty nerfyyy kua uz. Zase deti plakaly nebo co.

Píšu z telefonu ^-_-^
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Dava_C » 07.02.2014, 07:53 hod.

Nerfnuli úplně všechno, nejen obtížnosti - šance, damage, defense.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od hulkxxxl » 07.02.2014, 09:02 hod.

Infernal Machine bosses no longer enrage.... super mužeme je pižlat hodinu :D
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Příspěvek od HELLERcz » 07.02.2014, 09:43 hod.

V tomto ohledu fakt zklamani a nevim zda to zase vrati zpet. Zase se vytraci vyzva pomalu mi prijde.

{Píšu z telefonu}
Obrázek

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od hulkxxxl » 07.02.2014, 09:51 hod.

pokud zůstave t1 tak jednoduché jako je teďka a nebude enrage tak není důvod lézt vejš kvůli pár procentům šance na drop, už nebude strach z enrage ale jen z DC :D
Obrázek Obrázek

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Drakkari » 07.02.2014, 10:04 hod.

Ta změna obtížnosti je asi fajn. Stejně nebyla šance hrát T6. Není nutno býti rozmrzelý, tak budem farmit na T2, žádnej stres, nebo T1 efektivněji :-). Ale ten enrage, toho je škoda to mě taky docela zamrzelo.

pavlas
Doom Knight
Příspěvky:446
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pavko#2573

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od pavlas » 07.02.2014, 10:11 hod.

Mě hlavně dostal Barbar, postava primárně nablízko a oni mu dají elementární damage, physic mění na fire nebo lightning... To mě hlava nebere...
Naposledy upravil(a) pavlas dne 07.02.2014, 10:34 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od HELLERcz » 07.02.2014, 10:13 hod.

Tak ono to ale v praxi nebude až tak hrozné ne s tím Barbarem ? Bojovat bude stejně, jen efekt se změní, že mu budou lítat ze zbraně blesky nebo ohně :D a to je kůůl :D
Obrázek

pavlas
Doom Knight
Příspěvky:446
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pavko#2573

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od pavlas » 07.02.2014, 10:15 hod.

Tak dost kůůl už bude Crusader, Monk taky pěkně bouchá, proč nenechají aspoň jednoho hrdinu čistě na fyzickou sílu a butalitu :D

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od hulkxxxl » 07.02.2014, 10:24 hod.

jo taky nechápu ty změny dmg na elementální... fakt ně.. leda nějak kvůli té změně afixu +% xxx dmg dřív to bylo vlastně do black zbraní teďka je to asi přepracované
Obrázek Obrázek

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od firdecek » 07.02.2014, 10:30 hod.

Podle mě bych se změny obtížnosti až tak nebál. Pořád je 1,5 měsíce do vydání. A to by nebyl Blizzard, aby nevyzkoušel obě možnosti - tedy super těžké a super lehké a pak udělal něco "mezi". Goldy opravdu nebudou tak důležité, vše bude vázané na materiály, takže maximálně se využijí na to, aby místo 90 vit bylo na itemu nekonečným enchantěním 99...což není tak výrazná výhoda vůči začínajícím hráčům...Já mám cca 700-800 mega a nejspíš velkou část prodám za eura, jelikož očekávám zvýšení ceny goldů tím, jak se bude blížit RoS.

Změna skilů na elementární damage je podle mě super výhoda. V PTR mi třeba padl amulet, který zvedal holy damage o 50 procent, ale já jsem zjistil, že můj Monk měl pouze jediný skill, který dával Holy damage...takže to bylo akorát na zahození anebo dání jiné postavě. Teď to bude jinak :)

marian_r
Doom Knight
Příspěvky:416
BattleTag:iAmTehLaw#2891

Re:

Příspěvek od marian_r » 07.02.2014, 10:36 hod.

HELLERcz píše:V tomto ohledu fakt zklamani a nevim zda to zase vrati zpet. Zase se vytraci vyzva pomalu mi prijde.
Vždy musí niekto vyplakávať...

Hraj bez equipu ak chceš výzvu, problem solved.

Kenjy
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Keny#2282

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Kenjy » 07.02.2014, 11:19 hod.

Nevypadá to nějak zle, nerf trochu zamrzí, ale prostě se snaží být víc vstřícní občasnému hráči.
Jinak DH nic důležitého pro mě a Sage set je konečně alespoň trochu použitelný:)

Za mě celkem ok :wave:
Dívám se na svět pohledem sekačky, jež zjistila, že si tráva právě založila odbory...

Odpovědět

Zpět na „Obecně“