Máte slabý drop?
Re: Máte slabý drop?
to,ze je ten drop cinknutej,tvrdim od samyho zacatku...
Naposledy upravil(a) Alfajk dne 28.01.2014, 15:12 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Máte slabý drop?
Mohli byste mi to nějak do češtiny zesumarizovat ? prosím
Re: Máte slabý drop?
Taky jsem tomu moc nerozuměl, chtělo by to aspoň shrnutí v češtině.
Re: Máte slabý drop?
Ako som to ja pochopil:
Programátori sa pozreli na údaje dvoch hráčov ktorí mali extrémne slabý drop a zistili, že naozaj sú na minime v naprogramovanom pásme náhodných čísiel.
Toto sa dá vyložiť tak, že pri vytvorení účtu alebo postavy sa vám pridelí nejaký náhodne vygenerovaný koeficient "luck" a proste ak nepadá tak nepadá. Prípadne to môže ovplyvňovať inú náhodnú činnosť, napríklad craft.
Takýto koncept (pridelenie "luck/curse" na postavu sa rieši pri viacerých MMORPG a zatiaľ to bolo vždy popierané. Som programátor a robím štatistické spracovania a naozaj neviem načo by to bolo potrebné (okrem nahnevania pár hráčov). Pravdepodobne aby boli rozdiely medzi hráčmi bez ohľadu na ich "skily" a štýl hrania, nič iné ma nenapadá.
Travis adjusted some settings of the safety net which should now apply to everyone.
Malo by to byť korigované garantovaným dropom vždy po nejakých hodinách hrania (myslím že som niekde čítal že po dvoch hodinách, môže sa to ale zmeniť), to znamená že ak nepadne legendárka generovaním náhodného čísla, padne z kilu po 2 hodinách. Ostáva ale nezodpovedaná otázka aká bude kvalita takéhoto dropu.
Programátori sa pozreli na údaje dvoch hráčov ktorí mali extrémne slabý drop a zistili, že naozaj sú na minime v naprogramovanom pásme náhodných čísiel.
Toto sa dá vyložiť tak, že pri vytvorení účtu alebo postavy sa vám pridelí nejaký náhodne vygenerovaný koeficient "luck" a proste ak nepadá tak nepadá. Prípadne to môže ovplyvňovať inú náhodnú činnosť, napríklad craft.
Takýto koncept (pridelenie "luck/curse" na postavu sa rieši pri viacerých MMORPG a zatiaľ to bolo vždy popierané. Som programátor a robím štatistické spracovania a naozaj neviem načo by to bolo potrebné (okrem nahnevania pár hráčov). Pravdepodobne aby boli rozdiely medzi hráčmi bez ohľadu na ich "skily" a štýl hrania, nič iné ma nenapadá.
Travis adjusted some settings of the safety net which should now apply to everyone.
Malo by to byť korigované garantovaným dropom vždy po nejakých hodinách hrania (myslím že som niekde čítal že po dvoch hodinách, môže sa to ale zmeniť), to znamená že ak nepadne legendárka generovaním náhodného čísla, padne z kilu po 2 hodinách. Ostáva ale nezodpovedaná otázka aká bude kvalita takéhoto dropu.
Re: Máte slabý drop?
"safety net" je v překladu záchraná síť - obecně opatření proti tomu, co se stalo, bez toho, aby opravovali příčinu, nýbrž na základě vyhodnocených symptomů. Rozhodně to mariane nemusí být technicky provedeno jako garance dropu za určitou dobu. Rozhodně nemůžeš vědět, jak to mají, takže pokud to někdo neřekl v bluepost, tak to taky může nakrásně být urban legenda.
Co já osobně na tom nechápu je, jak se jim tohle může stát? To v Blizzu neví nic o generování náhodných čísel? Ať mi písnou mail :-/
Co já osobně na tom nechápu je, jak se jim tohle může stát? To v Blizzu neví nic o generování náhodných čísel? Ať mi písnou mail :-/
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Máte slabý drop?
Je to trochu jinak, ten typek na EU foru to popsal trosku nesrozumitelne a zanesl tam sve domnenky a ticha posta funguje.
Neni zadny skryty attribute postavy "luck" pri vytvoreni postavy ani uctu.
Oni se jen mrkli na historii dropu tech dvou hracu a zjistili, ze meli extremni smulu, ze se jim vsechny dropy generovaly mizerne (tj generator nahodnych cisel se pravdepodobne pohyboval extremne na dolni hranici kvality itemu)
Proste kdyby hrali ruletu a sazeli na cervenou, tak je to jako by jim padla 30x za sebou cerna, tot vse (a stava se to)
Safety net je zavedena v ROS a PTR, ze po hodine hrani se zacne pravdepodobnost na drop legendarky zvysovat, az do doby nez padne. Pak je zas na puvodni hodnote. Travis v jednom bluepostu psal neco ve smyslu, ze pokud v budoucnosti nepadne legendarka do 8-12 ti hodin, pak to bude pravdepodobne bug, ale stale to neni garance ze do 2-3 hodin mam legendarku
Neni zadny skryty attribute postavy "luck" pri vytvoreni postavy ani uctu.
Oni se jen mrkli na historii dropu tech dvou hracu a zjistili, ze meli extremni smulu, ze se jim vsechny dropy generovaly mizerne (tj generator nahodnych cisel se pravdepodobne pohyboval extremne na dolni hranici kvality itemu)
Proste kdyby hrali ruletu a sazeli na cervenou, tak je to jako by jim padla 30x za sebou cerna, tot vse (a stava se to)
Safety net je zavedena v ROS a PTR, ze po hodine hrani se zacne pravdepodobnost na drop legendarky zvysovat, az do doby nez padne. Pak je zas na puvodni hodnote. Travis v jednom bluepostu psal neco ve smyslu, ze pokud v budoucnosti nepadne legendarka do 8-12 ti hodin, pak to bude pravdepodobne bug, ale stale to neni garance ze do 2-3 hodin mam legendarku
Naposledy upravil(a) Darkness dne 29.01.2014, 17:45 hod., celkem upraveno 3 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Máte slabý drop?
Takovou smůlu měl i brácha
Re: Máte slabý drop?
Ale o čem to pak bude když každej jouda bude mít garantované itemy a je úplně jedno zda to bude hrát na úrovni nebo jako dement.
Re: Máte slabý drop?
Hraji hodinku denně nemohu se rovnat polobohům s top gearem, ergo jsem dement Díky bohu za safe net Blizzarde!
Re: Máte slabý drop?
Javurek:
ale to mám pocit, že se to tak dělo ve vanille. Prostě my hráli, nepadlo NIC ... nebo děsný roll... a pak dojde jouda, co hraje svátečně a padne mu perfektní IK chestka .. pamatuju dodnes
ale to mám pocit, že se to tak dělo ve vanille. Prostě my hráli, nepadlo NIC ... nebo děsný roll... a pak dojde jouda, co hraje svátečně a padne mu perfektní IK chestka .. pamatuju dodnes
Re: Máte slabý drop?
Na tom něco je, mám podobnou zkušenost. Kamarád si koupil Diablo III, naprostý začátečník, viděl tu hru poprvé... Procházel klasicky Normal, padl mu tam Leoric Signet s Dexteritou a 28% Exp. Bonus... Já mám oproti němu nahráno o X procent více, nepadl mi ještě nikdy
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Máte slabý drop?
jj klasika, dost často mi padá s nízkým paragonem víc jak s vysokým, případně se lognu do hry sejmu první elitu a legenda je na světe, no někdy zas celej den nic tak to je namašlu, jinak co se týká těch 2 hodin tak já to chápu tak ne že to bude natvrdo nastavené ale že drop chtějí nastavit tak aby člověk našel +- každé 2 hodiny legendu, teďka je jen otázka jak to nastavit když někdo 2 hodiny seká weep a někdo projede 4x celej akt
Re: Máte slabý drop?
Jde o to že ten kdo tomu věnuje čas a hraje na "úrovni" by měl mít daleko lepší drop, jestli to bude skoro stejný jak ten safe net tak je to pořádnej fail zase.
Re: Máte slabý drop?
keď pár ľudí tvrdilo,že v Diablo 3 fakticky nie je magic find a všetko je nagenerované vopred podľa záhadného vzorca tak to ľudia označili ako konšpiračnú teoriu....a vidíte ((
Re: Máte slabý drop?
Souhlasím s tím, že lepší drop by měl být na vyšších levelech. Asi úplně nejlepší by bylo, kdyby ty nejlepší předměty bylo možné získat jen na vyšších obtížnostech (například T4 a vyšší). Zároveň by ale bylo dobré, aby Blizzard konečně udělal něco z hráči, co chtějí hrát v publicu na vyšších obtížnostech, ale nemají na to. Na MP10 je bohužel takových hráčů pořád ještě hodně. Sami by nehráli ani na MP5, ale do MP10 v publicu se v klidu hlásí. Jeden takový se ve skupině ztratí, ale často se mi stává, že chytnu postupně do party tři takové a pak nastává složité rozhodování jestli to vzdát nebo kvůli valorům táhnout dál.
Čekám, že v D3 ROS to bude stejné, ať už kvůli expům nebo šanci na lepší drop (předpokládám, že minimálně šance na drop bude určitě na vyšších obtížnostech větší). Problém je hlavně v tom, že smrt postavy na SC je strašně málo trestaná. Navrhoval bych, aby například všichni hráči, kteří by umřeli ve hře více než 3x během jedné hodiny, byli hrou vyhozeny do menu. To samé bych udělal z hráči, kteří si odskočí od hry na více než pět minut. Za současné situace, když tohle udělají dva hráči, tak ti zbývající s tím nic nemůžou udělat, protože možnost vote kick musí odsouhlasit ve 4 členné skupině 3 hráči.
Čekám, že v D3 ROS to bude stejné, ať už kvůli expům nebo šanci na lepší drop (předpokládám, že minimálně šance na drop bude určitě na vyšších obtížnostech větší). Problém je hlavně v tom, že smrt postavy na SC je strašně málo trestaná. Navrhoval bych, aby například všichni hráči, kteří by umřeli ve hře více než 3x během jedné hodiny, byli hrou vyhozeny do menu. To samé bych udělal z hráči, kteří si odskočí od hry na více než pět minut. Za současné situace, když tohle udělají dva hráči, tak ti zbývající s tím nic nemůžou udělat, protože možnost vote kick musí odsouhlasit ve 4 členné skupině 3 hráči.
Re: Máte slabý drop?
No, mám rád konšpiračné teórie, ale v skutočnosti je dosť ťažké generovať dve disjunktné skupiny s normálnym (Gaus) rozdelením.zahadum píše:keď pár ľudí tvrdilo,že v Diablo 3 fakticky nie je magic find a všetko je nagenerované vopred podľa záhadného vzorca tak to ľudia označili ako konšpiračnú teoriu....a vidíte ((
To je dosť ťažké. Aké obmedzenie by ti vyhovovalo? Vyšší level nemusí byť lepší (PL 100, rozpredal equip alebo ho prehodil na inú postavu a mé priemerný), nižší môže byť lepší. DPS tiež nemusí byť najdôležitejšie...Ksinbad píše:Zároveň by ale bylo dobré, aby Blizzard konečně udělal něco z hráči, co chtějí hrát v publicu na vyšších obtížnostech, ale nemají na to. Na MP10 je bohužel takových hráčů pořád ještě hodně. Sami by nehráli ani na MP5, ale do MP10 v publicu se v klidu hlásí.
Jediné čo ma napadá je že koľko hodín odohrám na nejakej obtiažnosti sólo, na toľko hodín ma pustí do publicu, ak nezmením equip - dobrá blbosť nie?
Okrem toho ľudia sú z iných hier zvyknutí (a ja tiež) že kooperatívna hra viacerých je ľahšia než sólo.
Re: Máte slabý drop?
marian_r
Tím omezením jsem navrhoval (je to mimochodem v druhém odstavci mého předchozího příspěvku) zpřísnit úmrtí na SC. Například 3 smrti během jedné hodiny a hra by takového hráče vyhodila do menu (po hodině hraní by se to mohlo resetovat). Údaj jak na tom kdo je v počtu smrtí by mohl být v liště s ostatními schopnostmi. Přijde mi, že by to nemusel být špatný nápad, určitě by to dodalo hře větší šťávu a spolehlivě by to omezilo ty, kteří zatím nemají na to hrát tak vysokou obtížnost hry.
Tím omezením jsem navrhoval (je to mimochodem v druhém odstavci mého předchozího příspěvku) zpřísnit úmrtí na SC. Například 3 smrti během jedné hodiny a hra by takového hráče vyhodila do menu (po hodině hraní by se to mohlo resetovat). Údaj jak na tom kdo je v počtu smrtí by mohl být v liště s ostatními schopnostmi. Přijde mi, že by to nemusel být špatný nápad, určitě by to dodalo hře větší šťávu a spolehlivě by to omezilo ty, kteří zatím nemají na to hrát tak vysokou obtížnost hry.
Re: Máte slabý drop?
To tiež nemusí pomôcť, pripojí sa ti slabý hráč, bude hrať ešte viac konzervatívne (nebude sa zapájať do bitky), čo urobíš?