Reaper of Souls: BETA

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Arnold
Gorebelly
Příspěvky:306
Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Arnold » 24.01.2014, 10:15 hod.

hulkxxxl píše:prej mají zvednout drop legendárek tak aby padala minimálně jedna každé dve hodiny hraní
Mne ted kazde dve hodiny hrani (dejme tomu ctyri az pet pruchodu kryptou) pada tak 4 az 12 legendarek, tak co by toto bylo za navyseni? :green:

Odesláno z mého PC pomocí Firefox 26.0

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od hulkxxxl » 24.01.2014, 10:46 hod.

arnold to ti to tolik padá v betě? co jsem koukal na streamy tak to moc nepadá, a když něco padne zak z 80% je to plánek
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Antabus » 24.01.2014, 10:50 hod.

frozen: pokud vím, tohle bylo před zavedením mp systému a vlastně stále funguje, na mp0. Na papíře to nezní špatně, ale pokud by se to týkalo tormentu na který se obyč. hráči nemusí ani dopracovat, tak jim prakticky sebereš šanci na to, aby si mohli najít ty nejlepší věci. Jakmile ty nejlepší věci budou padat jen na tu nejtěžší obtížnost, přijdou nářky, brekot a nerfy. Proto nemelo původní inferno dlouhého trvání. I sváteční hráč by měl mít šanci najít ty nejlepší itemy.

Moje otázka beta testerům. Jak vám padájí itemy aneb máte dostatek materiálu na kraft z dropu při běžné farmě? Na PTR je 70% itemů co mi padne rare, obyč modré a bíle nepadají skoro vůbec, a jelikož např tech bilých pro nějaké smyslupné kraftění je potřeba hodně, přijde mi to hrozně nevybalancované.

Uživatelský avatar
Petros
Doom Knight
Příspěvky:511

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Petros » 24.01.2014, 11:23 hod.

Bílého a žlutého craft materiálu je dostatek, mnohem horší je to s modrým a legendárním. Blizzard na vybalancování pracuje a např. Travis Day se vyjádřil, že do Nephalem Riftů přidají šanci na drop legendárního materiálu z Rift Guardiana apod.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od hulkxxxl » 24.01.2014, 12:40 hod.

akorát jsem zachytil info že rozesílali dalších cca 3000 pozvánek do bety... tak koukněte do accountu jestli náhodou nejste někdo mezi vyvolenými, já bohužel nejsem :(
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Frozen » 24.01.2014, 12:49 hod.

Antabus: ale právě o tom ta hra je o postupným zlepšování.... a pokud to dopadne zase tak, že čím více toho zabijete, tím více dostanete, tak to zase pošlou do kopru a všichni budou farmit torment I a II, k čemu chodit vyšší, když to budou zabíjet dlouho? je to prostě demotivující, jako třeba předevčírem padly myslím mdmT super uber legendární ramena na mp10 .... jasně, že ty s iLVL 58. To je prostě výsměch. Já diablo hraju, protože mě to baví hrát s partou lidí, s kterou hraji a baví mě hrát co nejvyšší obtížnost, ale je to akorát pro výsměch. Protože je výhodnější jít několik krypt runů a budete na tom lépe jak s legendami, tak s ohrožením vaší postavy, resp můžete se šťourat .... a to je špatně.

Docela nechápu blizzard, že se z této chyby neponaučil. Udělal jí minimálně po druhé u hry s obrovským potenciálem. Poprvé to bylo když zavedli ve World of warcraft badge systém, který znamenal téměř totéž.... vše pro všechny, není třeba něco umět a mít štěstí na drop, ale je třeba být jak stádo ovcí a akorát bezhlavě sedět a bušit do kláves. Ta hra po zavedení takovéhoto systému pro mě ztratila význam a neskončil jsem s ní jenom já, ale spousta dalších .

Doufám, že u diabla nastaví ten torment, tak aby to hráče motivovalo jej hrát. Protože, je nezkutečný adrenalin potkat na mp10 kw+doublepack a snažit se sbírat další a další bílý mobky na mapě, aby jste se mohli healovat. Fearovat nebo stahovat elity mimo sajrajt, atp. Má to v sobě kouzlo, ale když se pak podíváte na ostatní jak mají PL100 7x a expí další na mp4 v kryptách.... Když jsem diablo začínal hrát a viděl jsem PL 90+ nebo dokonce 100, tak jsem si říkal, že to musí být borec. Po necelém roce hry si říkám už něco jiného.... PL není ukazatel vůbec ničeho. Proto si Vážím lidí, kteří mají na to koule a jdou rádi vyšší MP i když to není bezpečné, ale o tom mód HC je... mít strach o svojí postavu ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Příspěvek od Kuki10 » 24.01.2014, 12:55 hod.

Jenže momentálně já třeba nemám strach vůbec.
Mp5+ včera mp10 me příčné pasivka a nějak me to nenervuje.
Nějak nemám strach ze umřu, prostě zadnej respekt nic, protože v podstatě o nic nepřijdu.
Neni to jak HC když jsem začínal a to je škoda.
Ale věřím ze v ros už tam ten strach zase bude.:)

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od hulkxxxl » 24.01.2014, 12:56 hod.

pod to se podepíšu, ty ramena padly mě :D ani brim z toho nebyl... na mp10 fakt výsměch...

už jsem tu psal že doufám že nechají vysokou obtížnost aby každej za měsíc nechodil t6 a už nebylo vlastně co dělat, ale s tím jak postoupím v obtížnosti = vyšší risk musí následovat odpovídající odměna, ze začátku se uvádělo že nové legendy padají až od t obtížností, bohužel myslím že tohle padlo a vlastně není důvod momentálně tam lézt a riskovat rip
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re:

Příspěvek od Frozen » 24.01.2014, 13:09 hod.

@kuki: ano teď je opravdu jedno zda umřeš či ne, ale já si chci ještě ty dva měsíce s tou postavou zahrát :lol: . Jakmile ovšem vypnou AH, tak ten strach si myslím, že tam bude a docela velký :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Antabus » 24.01.2014, 13:38 hod.

kuki a frozen: strach z ripu, právě ja to vidím přesně opačně, že v ROS už žádný strach z ripu mít nebudu. Ztratíš nějaký věci, což bolí ze začátku, později až budeš farmit delší čas budeš mít všeho dostatek a ztráta to bude minimální. Když někdo před představením PL 2.0 expil vytuněný char s PL 90+ tak se sakra bál aby neripl a tu 100tku dotlačil, ale ted nic takovýho, o PL nepřijdeš a to mě právě příjde dost vyměklé, není to pro nic tak zasadního co bych nepřekonal pár vzdechy o starých dobrých časech ale...říkejte si co chcete, není to "to pravé" HC.

Uživatelský avatar
Petros
Doom Knight
Příspěvky:511

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Petros » 24.01.2014, 14:14 hod.

Úplně to vidím - nahraješ s postavou stovky hodin, najdeš nějaké super legendárky nebo setovky (některé op ti mohou padnout třeba jen jednou za celou dobu hraní Dia), vymazlíš si je přes Mystic za stovky milionů goldů... a pak s tím vším ripneš. Nějak nevěřím, že si jen povzdechneš a mávneš nad tím rukou :D
Naposledy upravil(a) Petros dne 24.01.2014, 14:22 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Příspěvek od Kuki10 » 24.01.2014, 14:16 hod.

Tak jako když v rosku ztratim legendarky přesně pro můj build, enchantovany itemy který budu shánět třeba několik mesicu, než je vůbec najdu pak bude něco stát vyladění statu atd.... Tak me to bude bolet vic!
Kdo si nesmazal postavu úplně tak o PL nepřijde i když ho nahrál třeba hned po zavedení PL.
Ale představa ze ripnu s postavou kterou budu piplat x měsíců než budem třeba schopni jít torment 6 a to třeba jen díky afixum na legendarce me desi už ted.


Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od spiderer » 24.01.2014, 14:30 hod.

Antabus - bude to presne naopak jak pisou kluci - kdyz jsi umrel s postavou ted ve Vanille tak jsi prisel o aktualni gear + mrzky progress PL0-100, za 3 hodiny jsi vyexpil char na 60ku a za dalsich 15 minut jsi byl oblecen velmi podobne jako ta mrtvola protoze sis na AH vybral prakticky ten samej gear co jsi mel predtim (obcas jen s decentne mensima statama podle rozpoctu) a hral jsi tak, ze jsi krom snizeni MF prakticky nepoznal zadny rozdil a to se mohlo opakovat do doby dokud jsi mel nejaky goldy. V RoS to bude tak ze kdyz ripnes tak nepujdes na shopping do AH nakoupit ten samej gear, ale budes si ho muset poctive vyfarmit, coz nebude dle aktualniho drop ratu zadna legrace. I kdyz tomu, ze spousta veci je AB tak nehrozi, ze by pro tebe legendarky mesic nekdo schovaval v parte, protoze tradovatelny jsou pouze v te parte kde padly po dobu 2 hodin, jediny co pujde tradovat vicemene bez omezeni budou neenchantovany rarovky, ale s tema se clovek tormentem jen tak prosekavat rozhodne nebude podle toho jak to v bete ted vypada. Celkove si myslim, ze v RoS bude smrt bolet mnohem vic nez ve Vanille, jediny co bude asi mnohem jednodussi bude potom expeni diky bonusovym PL bodum.

mdmT
Minion of Destruction
Příspěvky:874
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mdmT#2837

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od mdmT » 24.01.2014, 15:37 hod.

... jj vidím to stejně, jestli někdy nevadí umřít, tak je to teď, za 3 hodiny jsem znova na MP10, ani o expy ve finále nepřijdu ... sice jasan v Rosu si každej bude snažit dělat záložní výbavu, aby něco měl, ale bude to znamenat pád o několik levelů níž co se týče hratelné ontížnosti ... nicméně jedna věc mi taky vadí a to ta, že nebude mít každej char svůj PL, protože podle něj se dalo poznat, že má ta konkrétní postava něco za sebou, takto bude mít stejnej paragon i postava kterou někdo pw leveluje za 2h ... vyhovovalo by mi to tak, že by existoval paragon na account kam by se přičítali expy od všech charů a podle kterýho by se všem charům přidávali bonusy, ale k tomu, aby zůstal i PL na té které konkrétní postavě ... přece jen by pak byla další motivace, říct si po roce, jo s touto postavou jsem už neripl rok a má PL 300 :-) ... toto mě osobně v novém pojetí PL bude chybět, půjde už jen a jen o ten equip ...

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Antabus » 24.01.2014, 15:41 hod.

[quote="Petros" a pak s tím vším ripneš. Nějak nevěřím, že si jen povzdechneš a mávneš nad tím rukou :D[/quote]

A proč ne? přesne tohle je HC. Pokud s tím máš problém, asi bys měl jit na SC.
EDIT: takto formulované to vyznívá asi jinak než sem zamyšlel, chci tím říct, že právě hraješ HC, tak se podle toho chovej, a ber na vědomí, že špatný rozhodnutí tě o tohle všechno muže připravit, pokud ti to dělá problémy se s tím smířit a v případě ripu si neumíš říct, "je to hra", tak HC fakt není ta spravná cesta.

Je to velká polemika, věšteckou kouli doma nemam, ale mám asi trochu hodnotnější zkušenosti v posuzování hrání bez aukce.

Možnosti vaší čtverky, kdy jste bud flipingem nebo eurama si nakoupili takovou sumu penez, že jak piše spiderer si za 15minut obleču postavu do toho samýho co měl nebožtík se teda fakt dost směju. Můj učet na HC kdy sem ješte nehral NoAH challenge se pohyboval vždy hluboce pod 100M, mel sem jednu postavu barba a vedel sem když umřu tak mám po ptákách, výbava, paragon, vše. A taky sem si proto všeho dost vážil a podle toho sem taky hrál - to je to HC jak má být. Frozen psal v jiném vlakně že na lidi co nafarmili 90pl+ koukal s patřičným obdivem, ano, takový to bylo. Dneska a už tuplovaně s paragonem 2.0 to nebude mit naprosto žadný smysl, nafarmit paragon X na HC bude to stejné co udělat jej na SC- absolutně.

Berte prosím v potaz, že vše kvalitní co vaše postava nosila a vy jste našli/koupili vylepšení šlo okamžitě do AH, nic takového nebude, budete mit neustále v truhle výbavu B (a později C,D atd atd.) v truhle. Kuki když budeš několik měsiců hrát tak už budeš mít tolik verzí vybav a možností buildů, že budeš moct ripnout 10krát a furt budeš mit svou postavu oblečenou. Jak sem to psal, bude to přesně opačné, čím dýl budeš hrát, tím méně bude smrt postavy znamenat. Ano, muže se ti podařit najít nejaký vyjimečný vzácný kousek, a ten mrzet bude. No tak obleču co jde a jdu hrát dál, za čas padne zase něco epickýho.

Jelikož se v tomto NoAh modu se většinu času v diablu ted dobrovolně pohybuju několik měsíců, tak vím o čem mluvím - a to ted je dropnout něco užitečnýho opravdu těžký.
Naposledy upravil(a) Antabus dne 24.01.2014, 15:55 hod., celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Příspěvek od Kuki10 » 24.01.2014, 15:44 hod.

No hlavně aby to s dropem nebylo jak ted, to bych mohl farmit rok.:-D
Btw k těm goldum já mám 300m a to už jen prodavam co najdu a ono to celkem skáče, každej den nejakej milion + jsem prodal Starej gear a kupuju už ted jen nějaký blbosti pro radost, ale ty Goldy furt rostou.:-D

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Petros
Doom Knight
Příspěvky:511

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Petros » 24.01.2014, 16:04 hod.

Antabus píše:...
Řeči o SC si příště odpusť. Reagoval jsem na tvé tvrzení, že bez Paragonu už nebude HC to pravé, což je podle mého názoru nesmysl. Nějaký progres bude vidět na postavě stále (počet zabitých elit atd.) a nevidím důvod nevážit si postavy, která bude mít po týdnech / měsících farmení poskládanej kvalitní gear na míru.

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Antabus » 24.01.2014, 16:19 hod.

Rozhodně sem tě nechtel urazit, trochu sem tam dopsal na vysvětlenou, jak jsem to prvotně a přílíš zkráceně vyjádřil.

No tak uznej sám. Když by PL se smrtí postavy zanikl, tak nahrát takový PL 800 zní uplně pohádkově. A kdyby se to někomu povedlo, tak si jistě zaslouží v hráčském světě obdiv. V přicházejícím PL 2.0 to nemá žadnou hodnotu. Z pohledu HC hráče to nic nevypovídá o hráčském umu. Jen o tom, že ho diablo fakt dost baví a má dostatek času se mu věnovat. To je velká škoda. A opravdu si myslím, že tohle už uplně HC není.

Další věc je co zmínil mdmt. Není poznat pořádně, s jakou postavu si čeho dosáhl. Podle elit nepoznaš nic. Muj mp10 WD má zabito 1013 elit a má PL 55, barbar 16000 elit a PL 80. Kdyz budu mít to štestí, WD dosáhne stejneho PL s 1500 zabitých elit. Je to takové odosobnění od svého hrdiny. To už je však trochu něco jiného.

gulisek
Fallen Shaman
Příspěvky:80

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od gulisek » 24.01.2014, 17:03 hod.

všimněte si že podle obtížnosti taky padaj itemy na určitý lvl takže nebude tak snadné se vyšplhat na nejvyšší příčku :) já jsem v PTR hrál Expert a sem tam padla věc na 60 lvl a to je přesně to co já očekávam,nepotřebuju mít top item hned,ale za to budu mít radost z toho že mi padnul a jestli se mejlim tak i to je lidské. :)

Uživatelský avatar
Petros
Doom Knight
Příspěvky:511

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Petros » 24.01.2014, 17:29 hod.

Antabus píše:...
Neurazil jsi mě, jen bych nerad, abychom se kvůli rozdílným názorům posílali na SC nebo někam úplně jinam.
Samozřejmě, že na HC je potřeba počítat se smrtí a určitě si kvůli ní nebudu hledat nejbližší větev, ale ztráta vypiplané postavy rozhodně zamrzí.
Problémy s progresem by možná pomohl vyřešit ladder postav nebo třeba Blizz přijde s něčím jiným, uvidíme.

Edit: oprava

Odpovědět

Zpět na „Obecně“