ako sa da legendarka kupit/vygamblit?hulkxxxl píše:ikdyž teďka dost nerfli drop když si můžeš legendu koupit/ vygamblit u vendora
Reaper of Souls: BETA
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Reaper of Souls: BETA
u obchodníka kde se doteďka za ty blood shardy nebo jak se to jmenuje kupovaly tťeba prsteny tak je momentálnľ šance na legendárku... proto snížili drop z mobek, když jde legendy získat i tam
The overall drop rate of Legendaries has not been changed, and is thus the same as before. Granted, the drop rates on some specific Legendaries with really powerful abilities were lowered though, which was done because said Legendaries are now accessible through the Blood Shard vendor.
The overall drop rate of Legendaries has not been changed, and is thus the same as before. Granted, the drop rates on some specific Legendaries with really powerful abilities were lowered though, which was done because said Legendaries are now accessible through the Blood Shard vendor.
Re: Reaper of Souls: BETA
vdaka ti
asi budu stat dost tych blood shards, ze?
asi budu stat dost tych blood shards, ze?
Re: Reaper of Souls: BETA
Nehodilo, ale dobrý pocit z těch nasbíraných shardů, že si to vygemblíš
Jinak co jsem viděl, tak jeden pokus vygemblení itemu = 5 shardů
Jinak co jsem viděl, tak jeden pokus vygemblení itemu = 5 shardů
Re: Reaper of Souls: BETA
Ještě prosím napiš, jak se rollují staty... Pokud třeba gemblíš s Crusaderem, má item také primární atribut Strenght?
Re: Reaper of Souls: BETA
myslim, ze urcite hej.. rovnako ako to je po novom aj s craftom, crafti veci so statom podla toho s akou postavou to craftis
Re: Reaper of Souls: BETA
Zkoušel jsem zatím rukavice .. a normálně u Crusadera se objevil primární stat i inteligence ! takže to není podle mě 100%..
Re: Reaper of Souls: BETA
Ahojte, asi trochu OT, ale chcem sa spýtať v akom množstve padajú goldy v RoS?
Je to viacej ,alebo menej ako je tomu teraz?
Vopred dík za odpoveď
Je to viacej ,alebo menej ako je tomu teraz?
Vopred dík za odpoveď
-
- The Butcher
- Příspěvky:1251
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:spiderer#1213
Re: Reaper of Souls: BETA
S goldama je v RoS zatim celkove problem, nepada jich podle me tolik jako ve vanille a aktualni nastaveni za splneni vsech 5 ukolu z bounties da treba 10k je proste divny kdyz vyndani kamenu stoji 75k+ podle tieru. Ale nastavit balanc u goldu snad do vydani jeste zvladnou, je blbost aby lidi prevadeli stamiliony nebo miliardy do RoS a ti co pojedou od nuly meli kulovy, to by se jim to srovnani rozdilu mezi hraci moc nepovedlo
Co se tyce gambleni za blood shards v bete, zatim jsem na legendarku nenarazil a uvidim jak to bude zitra, kazdopadne clovek si koupi prose item na urcity slot - ramena, helma, boty atd + zbrane 1h weapon, 2h, source atd a nebo amulet/ring (krom amu/ringu ktery stojej myslim 15 shardu vsechno ostatni stoji 5) a ten item se mu narolluje, nekdy padne modrej crap, nekdy nesmyslnej zlutej, nekdy zlutej dobrej a nekdy asi i lege, nicmene je to prijemnej prvek, protoze ty blood shards se farmi plnenim bounties celkem dobre a kdo bude bounty hrat tak to bude mit za chvilku a muze gamblit do zblbnuti (maximalni stack je ted 500 pote je treba je utratit, nebo se nepodari nove zvednout) a navic v bounty clovek ziska rift keys, ktere jsou treba k hrani riftu = myslim, ze tahle komodita hlavni problem nebude - dobry je ze ty itemy uz nestojej zadny dalsi goldy nebo material.
Co se tyce gambleni za blood shards v bete, zatim jsem na legendarku nenarazil a uvidim jak to bude zitra, kazdopadne clovek si koupi prose item na urcity slot - ramena, helma, boty atd + zbrane 1h weapon, 2h, source atd a nebo amulet/ring (krom amu/ringu ktery stojej myslim 15 shardu vsechno ostatni stoji 5) a ten item se mu narolluje, nekdy padne modrej crap, nekdy nesmyslnej zlutej, nekdy zlutej dobrej a nekdy asi i lege, nicmene je to prijemnej prvek, protoze ty blood shards se farmi plnenim bounties celkem dobre a kdo bude bounty hrat tak to bude mit za chvilku a muze gamblit do zblbnuti (maximalni stack je ted 500 pote je treba je utratit, nebo se nepodari nove zvednout) a navic v bounty clovek ziska rift keys, ktere jsou treba k hrani riftu = myslim, ze tahle komodita hlavni problem nebude - dobry je ze ty itemy uz nestojej zadny dalsi goldy nebo material.
HC THE EXPENDABLES: KILLER 60 (100)
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
Re: Reaper of Souls: BETA
Teď jsou to takový bedýnky, ten vak byla nějaká dočasná podoba.
Jinak podle posledního bluepostu, což je klasická záplava okecávaček, se objevila zajímavá informace:
The fact that some people claim to go for 10+ hours without finding a legendary (což je můj případ - faceroll T1) is not only not our intent, but should in fact be impossible. We added a system in the expansion that tracks the amount of time you spend fighting creatures without finding a legendary and after a certain period of time will slowly start increasing the legendary drop rate. Once a legendary drops for you, actual item not crafting recipe or material, we reset that timer.
Jinak dle mě drop rate v F&F betě byl OK a navíc si myslím, že to byla zatím nejlepší verze RoS
Higher difficulties do in fact increase your chance to find legendary items, coupled with people playing in coop also increasing the rate that everyone overall finds items, etc. Our final target is roughly in the 90 minute range for advanced players.
Jinak podle posledního bluepostu, což je klasická záplava okecávaček, se objevila zajímavá informace:
The fact that some people claim to go for 10+ hours without finding a legendary (což je můj případ - faceroll T1) is not only not our intent, but should in fact be impossible. We added a system in the expansion that tracks the amount of time you spend fighting creatures without finding a legendary and after a certain period of time will slowly start increasing the legendary drop rate. Once a legendary drops for you, actual item not crafting recipe or material, we reset that timer.
Jinak dle mě drop rate v F&F betě byl OK a navíc si myslím, že to byla zatím nejlepší verze RoS
Higher difficulties do in fact increase your chance to find legendary items, coupled with people playing in coop also increasing the rate that everyone overall finds items, etc. Our final target is roughly in the 90 minute range for advanced players.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Reaper of Souls: BETA
hmm tak to je docela pěkná zpráva, jeno doufám že omzeí nějaké exploity aby si pak někdo například neudelal pancirovanou plechovku s life regenem, kterou postaví mezi moby a po hodině přehodí gear a zacne kilovat
Re:
Odměna za Nephalem Rift se změnila, místo vaku je nyní bohatší drop za zabití závěrečného Rift Guardiana.HELLERcz píše:Jen se chci zeptat. Ty vaky s odmenama za splneni riftu uz nejsou? Nebo to neni zaruceny drop pytliku? Vim ze tehda jsem videl kongora jak rozbaloval moooc pytliku a ted nic?
Re: Reaper of Souls: BETA
ešte jedna otázka, podla všetkého sa neoplatí zakladať nový char (barbara napr. ak ho nemám) a začať od nuly ?
Myslím kupovať na barbara nové veci v AH, keď tu tak čítam, tak budú ďaleko lepšie veci po patche ako teraz. Čiže teoreticky by to nemalo význam, či sa mýlim?
Myslím kupovať na barbara nové veci v AH, keď tu tak čítam, tak budú ďaleko lepšie veci po patche ako teraz. Čiže teoreticky by to nemalo význam, či sa mýlim?
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Reaper of Souls: BETA
momentálně podle mě hraj co chceš, chceš si za něj zahrát? tak ho založ... osobně bych neřešil že teďka ho vyexpím za 1,5 hodiny a v ros za 2 a podobné myšlenky... co se týká gearu momentálně je to že zaplať (šance na drop je 00nic), po patchi snad najdeš případně ukováš všechno sám
určitě bych neutrácel nějaké stamiliony za gear, dal si nějakej základabych mohl hrát a to je vše
jediné co se teďka vyplatí je expit teda farmit paragony a nechat si nějaké goldy na ros dozačátku, to co máme nasobě podle mě všechno vyměnímepo cestě na lvl 70
určitě bych neutrácel nějaké stamiliony za gear, dal si nějakej základabych mohl hrát a to je vše
jediné co se teďka vyplatí je expit teda farmit paragony a nechat si nějaké goldy na ros dozačátku, to co máme nasobě podle mě všechno vyměnímepo cestě na lvl 70
Re: Reaper of Souls: BETA
Pamatuju si správně, že v prvopočátcích, v close betě, byl 2. akt zahalen v nočním hávu? Nemyslím teď Dahlgur Oasis, myslím tím Hidden Camp, Khasim Outpost aj.. Teď už tomu tak není, že? Osobně se mě to hodně líbilo...
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Reaper of Souls: BETA
no bejvalo to celé takové tmavé až jsem měl strach jak t půjde hrát když budu mít moc světla v pokoji.... asi to změnili
PS: prej mají zvednout drop legendárek tak aby padala minimálně jedna každé dve hodiny hraní
PS: prej mají zvednout drop legendárek tak aby padala minimálně jedna každé dve hodiny hraní
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: Reaper of Souls: BETA
to snad nezavedou. Mě by se líbilo kdyby měli legendy a ostatní věci více item lvlů a šance na drop by byla např. následující:
Torment I: iLVL 71 (80%), iLVL 72(15%), iLVL 73(5%)
Torment II: iLVL 71 (30%), iLVL 72(45%), iLVL 73(20%) iLVL 74(5%)
Torment III: iLVL 72 (30%), iLVL 73(45%), iLVL 74(20%) iLVL 75(5%)
Torment IV: iLVL 73 (30%), iLVL 74(45%), iLVL 75(19%) iLVL 76(5%) iLVL 77 (1%)
Torment V: iLVL 74 (10%), iLVL 75(50%), iLVL 76(30%) iLVL 77(7%) iLVL 78 (3%)
Torment VI: iLVL 75 (3%), iLVL 76(44%), iLVL 77(30%) iLVL 78(12%) iLVL 79 (8%) iLVL 80(3%)
Aby mělo smysl se snažit chodit vyšší torment a ne farmit nižší, protože za ten čas mi stejně ty legendy napadají a bude to dle mnohých "efektivnější" než-li hrát vyšší obtížnost. Kdežto tento způsob by motivoval k postupu, vlastně i k podobnému systému dospělo WOWko, kde zpočátku byly věci s iLVLem max +3 a později s příchodem datadisků a motivováním lidí začali itemy mít lvl nezávisle k postavě tzn pak byl max lvl třeba 70 ale iLVL hranice až třeba 250 (pokud si dobře vzpomínám). Pokud by se něco podobného zavedlo u diabla s tím, že iLVL by mohli padat až od určité úrovně obtížnosti, tak by to podle mě přidalo hře na životnosti a zábavě. Když bude obtížnost znamenat jen zvýšenou šanci, je to demotivující.... protože dneska každý kouká na efektivitu, ne na zábavu.
Torment I: iLVL 71 (80%), iLVL 72(15%), iLVL 73(5%)
Torment II: iLVL 71 (30%), iLVL 72(45%), iLVL 73(20%) iLVL 74(5%)
Torment III: iLVL 72 (30%), iLVL 73(45%), iLVL 74(20%) iLVL 75(5%)
Torment IV: iLVL 73 (30%), iLVL 74(45%), iLVL 75(19%) iLVL 76(5%) iLVL 77 (1%)
Torment V: iLVL 74 (10%), iLVL 75(50%), iLVL 76(30%) iLVL 77(7%) iLVL 78 (3%)
Torment VI: iLVL 75 (3%), iLVL 76(44%), iLVL 77(30%) iLVL 78(12%) iLVL 79 (8%) iLVL 80(3%)
Aby mělo smysl se snažit chodit vyšší torment a ne farmit nižší, protože za ten čas mi stejně ty legendy napadají a bude to dle mnohých "efektivnější" než-li hrát vyšší obtížnost. Kdežto tento způsob by motivoval k postupu, vlastně i k podobnému systému dospělo WOWko, kde zpočátku byly věci s iLVLem max +3 a později s příchodem datadisků a motivováním lidí začali itemy mít lvl nezávisle k postavě tzn pak byl max lvl třeba 70 ale iLVL hranice až třeba 250 (pokud si dobře vzpomínám). Pokud by se něco podobného zavedlo u diabla s tím, že iLVL by mohli padat až od určité úrovně obtížnosti, tak by to podle mě přidalo hře na životnosti a zábavě. Když bude obtížnost znamenat jen zvýšenou šanci, je to demotivující.... protože dneska každý kouká na efektivitu, ne na zábavu.