PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
manusky11
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:fionka#2610
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od manusky11 » 04.01.2014, 14:08 hod.

Celkom pekne si to napísal,ale nesúhlasím.
Nie je možné porovnávať učinnosť tvojho gearu,strávený čas vo vanile(kde bolo prítomné AH) s RoS kde sa počíta na 90% so self dropom.Ide o to že si prakticky zobral gear z "inej hry" a použil v druhej a vravíš ako je to super vybalancované.
To bude možné povedať jedine vtedy ak v RoS stráviš rovnaký čas a dostaneš sa do rovnakého bodu(DPS) ako si teraz.Osobne verím,že sa tam dostaneš/me skôr.

Ale súhlasím s tým že hry typu D3 nikdy nebudú správne vybalancované pre celú komunitu hráčov,to sa ani nedá.
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Dava_C » 04.01.2014, 17:00 hod.

Jenže dokud bude v D3 RNG tím stylem, že Franta, a teď to zjednoduším jen na jednu veličinu, bude mít za 14 dní 1m DPS u svého oblíbeného Arcane buildu a Pepa bude mít za rok 500k DPS a to ještě bude muset hrát fire build, který nesnáší, stejně jako je to nyní a ono to tak 100%ně bude, tak bude Diablo furt ve sra*kach bez AH. Vůbec se nedivím, že to 3/4 lidí leftlo po pár měsících po vydání, když viděli drop. Nebýt AH, tak jsem skončil už v 1.03 (do té doby jsem hrál self-found). Lidi chtěj mít D3 nekonečný, já jsem zase pro to, že nějaká základní herní doba v arkádě typu Diablo, kdy budu objevovat nové věci, má být tak 50 hodin (což je 5x tolik co průměrná 3D střílečka) a pak se ti to musí sypat a udělat si gear snů, za 500 hodin (což je určitě světový nadprůměr) paragon 800 ať se to někam posouvá, protože se musím ptát, pro koho dělají nový paragon? Pro normální lidi asi ne.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

manusky11
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:fionka#2610

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od manusky11 » 04.01.2014, 18:14 hod.

Ano,Random Drop je nefér,ale neexistuje nič medzi tým.To znamená bud random na 100% alebo cielený drop po určitom odohratom čase,ale neviem si to predstaviť.Drop stýlu WOW by tu napríklad vôbec nefungoval,pretože tam tiež pokial by v určitých intervaloch nepridávali nové contenty tiež by to ludia prestali hrávať po určitom čase.
Z mojho pohladu je loot 2.0 omnoho dalej ako vanila,aj ked nie je dokonalý.Vyšší Torment podla musí byť takmer nedosiahnutelný na hranie,niekto sa tam dostane po 500 hodinách niekto nie,podla mna je to v poriadku,štiatie na drop v hre typu D3 musí byť,to sa ani ináč nedá.Proste aby ludia po 300-500 hodinách mali vysnený gear na 100% je nefer tak isto ako terajší systém(možno nie nefér,ale domotivujúce)

S paragonom to je iná,pevne verím,že v Adventure mode,Bounties,Rifts,Torment I a vyššie nejakým spôsobom boostnu expy,lebo naozaj to bude tak ako píšeš.

P.S. - Som velmi rád,že si nespomenul D2 ako vzor :wave:
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Quetak » 04.01.2014, 18:33 hod.

manusky11 píše:Ano,Random Drop je nefér,ale neexistuje nič medzi tým.To znamená bud random na 100% alebo cielený drop po určitom odohratom čase
P.S. - Som velmi rád,že si nespomenul D2 ako vzor :wave:
A to je právě to, že mezi tím něco existuje a to je drop ala D2 ;) Ten byl vyřešenej téměř dokonale nebo spíš total random co je v D3 mu nesahá ani po kotníky. Z toho kdyby si vzali vývojáři příklad + k tomu přidat smart drop tak máme snad ideální drop systém.

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Antabus » 04.01.2014, 18:43 hod.

edit: špatně sem četl

Nicméně se mi nelibí srovnávat drop v D2 - v čem spočívala jeho dokonalost btw? v tom že většinu lege/setovek němelo smysl zvedat ze země?

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Quetak » 04.01.2014, 19:38 hod.

nejde mi ani tak o kvalitu itemů, ale o systém jakým drop fungoval. Je to celkem složitá věc tak se nedivím, že se jim do toho nechtělo, viz zde http://diablo2.diablowiki.net/Item_Generation_Tutorial
jednoduše řečeno, byly itemy který šly vyfarmit někde líp než jinde nebo nikde jinde nešli vůbec. Na drop mělo vliv hrozně moc faktorů, ne jen MF, ikdyž MF byl ten nejvýraznější. V D3 je to total random vše a všude bez nějakýho konceptu, tak jak by to zvládl udělat kdejakej schopnější programátor asi tak za den. Mně osobně se ten systém v D2 líbí víc. V D3 je lepší to, že většina legendárek má jeden dva náhodný affixy takže člověk nikdy neví co z ní vyleze, ale to je tak jediný co je lepší.
Pro D2 jsou weby kde je uvedený s jakou pravděpodobností může kde co padnout, zkusil jsem třeba Stormshield:
0 MF, jeden hráč: Baal 1:2327
400MF, osm hráčů: Baal 1:750
No nebylo by krásný si takhle třeba farmit mempo?

manusky11
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:fionka#2610

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od manusky11 » 04.01.2014, 20:13 hod.

D2 som hrával iba cca 2 roky aktívne,ale tiež sa mi stalo že mi nepadli TOP runy nikdy,musel som tradovať/kupovať.To že niekde bola vačšia šanca bolo fajn,ale z mojho pohladu chodiť baal runy 1000x krát aby mi padol item,ktorý mohol padnúť len tam,je podla teba super drop systém?Ano po určitom čase ti ten item mohol padnúť,ale ani vôbec nemusel!Ten drop nebol garantovaný po určitých pokusoch,alebo sa mýlim?
Radšej si budem chodiť random po svete a čakať na drop ako chodiť jedného bossa stále dookola,šanca je podla mňa zrovnatelná.

Podla mňa úmyselne nepoužili drop systém z D2(no more Ball runy a mephisto runy.....)
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Quetak » 04.01.2014, 20:25 hod.

zase tolik itemů, který by padali jen z jednoho moba nebylo, většina mohla padnout téměř kdekoli, jen šance byli největší z bossů, což je i logický. Boss by měl mít největší šanci na top item.
No žádný Ball/Mephisto runy, ale místo toho tu máme Alkaizer/crypt runy....to je prašť jak uhoď, akorát v D3 se farmí jen expy protože legendárky nějak cíleně farmit nejde. Ať se snažej sebelíp stejně vždy budou existovat runy, který jsou na něco nejlepší, tak to prostě v hrách jako diablo chodí.

manusky11
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:fionka#2610

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od manusky11 » 04.01.2014, 21:14 hod.

Quetak píše: No žádný Ball/Mephisto runy, ale místo toho tu máme Alkaizer/crypt runy....
Uplne súhlasím,tým pádom,ani D2 sýstém nebol dokonalý,pre niekoho lepší,pre niekoho horší,pre mňa,čo sa týka šance dropu,takmer rovnaký.Oni už pred vydaním D3,deklarovali že nechcú akt boss runy,preto tá šanca tam nie je vačšia.
Osobne dúfam,že nám dajú motiváciu farmiť tažký torment a nemyslím odmenu vo len forme expov :)
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Antabus » 04.01.2014, 21:22 hod.

Quetak: Tak tady je mi jasný, že se neschodneme, protože je to věc vkusu. Mě tohle pravě celkem vadilo, protože tě pak donutí chodit místo oblíbených lokací ty, co jsou nejvyhodnější. Ted ti ty nejlepší mohou padnout všude. V D2 bylo taky zatraceně těžký některý elitní legenárky najít, ikdyž si chodil kam si měl a jinde -náhodně- si je najít nemohl vůbec, což mě právě příjde taky špatné, že aspon malinká šance na vše nebyla na všech místech.

Je tam i ještě více věcí, ale nechtěl bych psát o D2. Shrnu to v tom, že radši než vylepšovat dle mě nevyhovující drop D2, vylepšil bych ten současný, neumím potrvdit/vyvrátit zda se o to postará loot 2. Betu nemám, u PTR se nemužu donutit sedet delší dobu.

Uživatelský avatar
zahadum
Doom Knight
Příspěvky:483
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zahadum#2966

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od zahadum » 04.01.2014, 21:33 hod.

Blizzard chcel zabrániť tzv Baal a Mephisto runom...hmm a ako to urobil ?:)) no dal nám KEYWARDENOV :D takže miesto Baalov máme kľučiarov :))

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Quetak » 05.01.2014, 00:29 hod.

já blizzu tohle nemám za zlý. Jak už sem psal ve hrách jako je diablo, který jsou o grindu, to tak bude vždycky v určitý formě. Buď se budou zabíjet určitý mobové nebo běhat nějaký lokace, nebo oboje, ale vždy bude věc, která se bude dělat pořád dokola do zbláznění.
Rád bych ale, aby tomu dal nějakej systém. Loot 2.0 už tam má nějaký dobrý věci, ale pořád to má rezervy. Některý legendárky budou padat až na torment, což je plus. Staty pro vaší postavu je další plus. Mohl by to ale udělat ještě přísnější. třeba 50% legendárek(těch slabších) by padalo do mastera. Od tormentu přidat na každou úroveň dalších 10% mezi možný drop, odstupňovaný podle síly legendárky. Na torment 5 už by padalo vše co existuje. Na 6 bych klidně přidal každý legendárce +random affix a zvýšil staty o 10%, zvýšil max rolly na cc/cd/as/... u všeho o trochu (klidně jen 0,5cc, 5cd, 1as atp. U rare itemů průběžně navýšit maximální počet primárních affixů.
Člověk by se pak musel pěkně prokousat k těm top itemum. Těch možností jak udělat hru zajímavou je tolik, jen by museli mít koule a nebát se toho. Nemám možnost vyzkoušet loot 2.0 na lvlu70, ale na 60ce je to velká slabota, krom speciálních affixů na legendárkách a rollu main statu pro hranou postavu je to spíš zhoršení stávajícího stavu než že by to bylo tak super mega epic loot jak to propagovali na blizzconu.
Neházím flintu do žita, času je ještě dost na zlepšení.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Dava_C » 05.01.2014, 00:58 hod.

Quetaku, tak ty si nemusíš zoufat, pro tebe si hodný strýček Blizz připravil:

to reach 800 ppt requires 97x p100

:green:

Při 5x pomalejším expení než ve vanille (RoS) je to vyloženě záležitost pro masy ;)
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Quetak » 05.01.2014, 01:22 hod.

ale já přece nechci aby z diabla byla hra jen pro lidi co u toho sedí pořád jako já. Však není nutný aby každý hrál torment6, lidi co budou hrát 6h týdně tak budou hrát třeba master, časem se třeba prokoušou na tormentXX. Rozhodně ale nechci aby za 50h hraní hrál každý torment6, za 100h měl top itemy a mohl diablo odložit do dalšího datadisku. Někdo hraje jen pro zábavu a odreagování a těm by nemělo vadit, že si nezahrají na nejvyšší obtížnost. Někdo zase má nějaký cíl, za kterým si jde, jako třeba mít top itemy/paragon/cokoliv a když toho cíle dosáhne po pár desítkách hodin hraní tak rázem není proč hrát.
To vidím u sebe, dodělal jsem pl1000 a sem tam dám nějakej krátkej run, oproti dřívějšku to hraju tak 1/5 času, možná ani to ne - není cíl, není motivace. Progress v získávání equipu musí být tak akorát aby to stačilo pro občasný hráče, ale taky aby to uspokojilo hráče náročnější.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od HELLERcz » 05.01.2014, 02:53 hod.

No nebudou to mít lehké na druhou stranu :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Marast » 05.01.2014, 03:45 hod.

Nechci se vám do toho nějak motat pánové, ale dle mého je jenom dobře, že tu píšou lidi jako Quetak. Ty znalosti a zkušenosti získané z her jsou prostě vidět a ten člověk prostě ví co píše a proč to píše. Snaha se mu oponovat ve srovnávání herních mechanismů výše zmíněným mi přijde hned v několika bodech natolik nešťastná, že jsem se odvážil ozvat. Ono je totiž strašně jednoduché vytrhávat slova a věty z kontextu, ba co snazší je to u tak obsáhlých a složitých věcí, kterými herní mechanismy bezpochyby jsou. Ale co už. I to může být věcí vkusu.
Zkuste se to prosím brát jako výzvu k zamyšlení a nikoliv jako důvod k nasrání, či rozvíření témat nesouvisejících s tímto. Děkuji za pochopení.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Casus » 05.01.2014, 03:49 hod.

Quetak píše:Někdo hraje jen pro zábavu a odreagování a těm by nemělo vadit, že si nezahrají na nejvyšší obtížnost.
Nezlob se na me, ale pokud zaplatim za hru a jediny co mi brani v hrani casti contentu je rng krat pocet odehranych hodin, tak je to hodne spatny protahovac herni doby a takova hra neni dobra, pridat nulu do konstant s potrebnyma xp, nebo sanci na drop umi kazdy, to neni zadny game design. Dobry game design je takovy, kde si kazdej prijde na svy a hra ho bude bavit.

Mozna ze nebyt to online only tak si kazdy muze stahnout mod, kterej hru upravi presne na miru, nebo aspon co nejbliz. Ale oh wait! Online only je prece lepsi. :lol:

Uživatelský avatar
Tal_Rasha
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TalRasha#2799

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Tal_Rasha » 05.01.2014, 04:43 hod.

Quetak píše:Rozhodně ale nechci aby za 50h hraní hrál každý torment6, za 100h měl top itemy a mohl diablo odložit do dalšího datadisku.
Presne povedané. Predstavujem si určitý "Endgame". Bod v ktorom mám padnutý dobrý equip, vysoký level a dávam max obtiaznosť.

Alfa a Omega celého toho Endgamu je v tom ako to Blizzardi ten drop/obtiaznost/craft/paragon časovo rozložia. A či to bude rozložené dostatočne rovnomerne. Otázka znie, chceme byť TOP po 100, 200, 500, 1000, 2000, 5000 ... hodinách ? Osobne som za čo najdlhší endgame, ktorý nebude potrebovať ani ladder.

Uživatelský avatar
Guru
Doom Knight
Příspěvky:469

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od Guru » 05.01.2014, 09:20 hod.

Tak oni toho Mystika s moznosti rerollu do datace nedaji, ze se tu furt resi AH a RNG ?! :lol:
Mate problemy se ctenim celych vet a radi si hrajete se slovicky? Nereagujte na me prispevky ... nemam potrebnou kvalifikaci pro vyuku prvniho stupne zakladnich skol.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne

Příspěvek od HELLERcz » 05.01.2014, 09:21 hod.

Do kdy bude aktivní PTR ? asi se neví že.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“