Is Alive - Beta
Moderátor:Dark_Deamon
Další do sbírky
...tentokrát akt 3 - Swampy Pit Level 3
...už jen 4 dny
...tentokrát akt 3 - Swampy Pit Level 3
...už jen 4 dny
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - Beta
Nevím no, já jsem vůči módům trošku skeptickej. Většinou to dopadá tak, že se zvyší dmg monster, zvýší dmg postavy (skillů apod.) a vše vlastně vyzní do ztracena. Efekt nula. Jen pak člověk běhá v nepřehledné mapě, protože každej na mapě dělá nějakej animační "bordel". Další co mě odrazuje, tak je tisíc předcraftů, než se člověk dostane ke konci. Tím nechci říct, že je tvoje myšlenka jakkoliv špatná. Tvůj mód má dobrej nápad a zatím to vypadá podle videí zajímavě. Je to totiž něco, jak bych si to třeba já představoval. A to aby to bylo fest těžký. Aby players 8 bylo fakt masakroidní. Aby to prostě nebylo jak ve vanille, kde nebyl problém ráno založit char a večer běhat Pindla na Hell.
Můj cíl je momentálně trošku jinde a to zkompletovat grál a pak se ukáže, co se bude dít dál. Třebas dojde i na Is Alive
Ať tě dobré nápady dál provázejí
Můj cíl je momentálně trošku jinde a to zkompletovat grál a pak se ukáže, co se bude dít dál. Třebas dojde i na Is Alive
Ať tě dobré nápady dál provázejí
Re: Is Alive - Beta
Dark_Deamon mi bere slova, je to už podobný medianu, všude nějaký kouzla, už je to moc přehrocený...
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - Beta
Dark_Deamon: V lecčem si dovolím s tebou nesouhlasit. Už na začátku bylo psáno, že nebudou žádné skilly vylepšované, pouze některé opravené (jako to inferno a arctic blast dmg bug). Pouze přibyla nová monstra, která dělají ten animační bordel, neboť jsou prostě nová, silnější, rychlejší, smrtonosnější.
Počkejme na gamma-test, kde si mnoho lidí z nás vyzkouší, jak drsné to nakonec bude jen dohrát normal.
Nebude tam tisíc předcraftů, v tomhle jsme už dříve ZOMBa mírnili, ať to s nimi nepřehání.
Počkejme na gamma-test, kde si mnoho lidí z nás vyzkouší, jak drsné to nakonec bude jen dohrát normal.
Nebude tam tisíc předcraftů, v tomhle jsme už dříve ZOMBa mírnili, ať to s nimi nepřehání.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - Beta
Dark_Deamon: Jasně, to je v pořádku... jen jestli budeš mít někdy chuť si zahrát Is Alive, rád si přečtu tvůj názor
Ohledně obtížnosti... co se týká normalu, podobá se obtížnosti NM ve vanille
Hrát na /players 8 se dá, ale pokud to hraješ poprvé a rovnou na HC, smrt je zaručena
Craft... cílem beta verze bylo, aby byl craft přehledný (tzn. aby si hráč rychle zvyknul a hra ho sama naváděla) - to se mi dle mého podařilo
Samozřejmě bych si přál, aby byl jednodušší, ale to se mi už asi nepodaří... jakmile člověk párkrát něco pocraftí, rychle si zvykne, a už to jede rychle...
Craft, vyšší obtížnost, nová monstra a nové vlastnosti monster - to jsou hlavní charakteristiky Is Alive, oživení hry... tím ale nenaznačuju, že by to hra potřebovala, ale občas je dobré si vyzkoušet něco trochu jiného
Ohledně skillů, to už objasnil Fraxinus nade mnou... byl by nesmysl posílit monstra, a s nimi i skilly
Díky a taky přeju hodně štěstí s grálem
Maarshjaz: Taky mě to napadlo, když jsem viděl tu miniaturu pro video
Když se ale podíváš na jiná videa, tam to takové není... rozhodně ale nejde o nějaký můj záměr, zas takový blázen jako vývojáři D3 nejsem, abych do hry dával pony level
Fraxinus: Koukám, že už toho nemusím moc dovysvětlovat
Jak píšeš... gamma je za dveřmi, nejlepší bude si ji vyzkoušet a pak se můžeme dál bavit o tom, co do modu přidat, co odstranit, co pozměnit... rozhodně nelpím na tom, aby obtížnost normal ve finální verzi vypadala jako v gamma verzi... rád vyslechnu kritiku a zhodnotím, zda je oprávněná a podle toho mod pozměním
Jdu se zase někam posunout... je dost možné, že během dneška dokončím třetí akt a zase něco natočím, zítra 4. akt, v pátek 5. akt, a pokud vše vyjde jak bych si přál, pak na sobotu připadne kravín a hell realm
...rozhodně si ale nedělám naděje na to, že bych ho prošel celý
Zkoušel jsem tam zajít s nějakými postavami, které jsem stáhnul z webu - nekro kolem 80. levelu, to samé sorceress... a i pro ně to bylo na konci docela nebezpečné... stačila chvíle nepozornosti či lidské hlouposti (v případě sorceress portování na neprozkoumané místo), a už šlo o život...
Každopádně dnes bych ještě měl stihnout něco natočit
Do té doby se mějte moc krásně
Ohledně obtížnosti... co se týká normalu, podobá se obtížnosti NM ve vanille
Hrát na /players 8 se dá, ale pokud to hraješ poprvé a rovnou na HC, smrt je zaručena
Craft... cílem beta verze bylo, aby byl craft přehledný (tzn. aby si hráč rychle zvyknul a hra ho sama naváděla) - to se mi dle mého podařilo
Samozřejmě bych si přál, aby byl jednodušší, ale to se mi už asi nepodaří... jakmile člověk párkrát něco pocraftí, rychle si zvykne, a už to jede rychle...
Craft, vyšší obtížnost, nová monstra a nové vlastnosti monster - to jsou hlavní charakteristiky Is Alive, oživení hry... tím ale nenaznačuju, že by to hra potřebovala, ale občas je dobré si vyzkoušet něco trochu jiného
Ohledně skillů, to už objasnil Fraxinus nade mnou... byl by nesmysl posílit monstra, a s nimi i skilly
Díky a taky přeju hodně štěstí s grálem
Maarshjaz: Taky mě to napadlo, když jsem viděl tu miniaturu pro video
Když se ale podíváš na jiná videa, tam to takové není... rozhodně ale nejde o nějaký můj záměr, zas takový blázen jako vývojáři D3 nejsem, abych do hry dával pony level
Fraxinus: Koukám, že už toho nemusím moc dovysvětlovat
Jak píšeš... gamma je za dveřmi, nejlepší bude si ji vyzkoušet a pak se můžeme dál bavit o tom, co do modu přidat, co odstranit, co pozměnit... rozhodně nelpím na tom, aby obtížnost normal ve finální verzi vypadala jako v gamma verzi... rád vyslechnu kritiku a zhodnotím, zda je oprávněná a podle toho mod pozměním
Jdu se zase někam posunout... je dost možné, že během dneška dokončím třetí akt a zase něco natočím, zítra 4. akt, v pátek 5. akt, a pokud vše vyjde jak bych si přál, pak na sobotu připadne kravín a hell realm
...rozhodně si ale nedělám naděje na to, že bych ho prošel celý
Zkoušel jsem tam zajít s nějakými postavami, které jsem stáhnul z webu - nekro kolem 80. levelu, to samé sorceress... a i pro ně to bylo na konci docela nebezpečné... stačila chvíle nepozornosti či lidské hlouposti (v případě sorceress portování na neprozkoumané místo), a už šlo o život...
Každopádně dnes bych ještě měl stihnout něco natočit
Do té doby se mějte moc krásně
Re: Is Alive - Beta
Tak je to tady:
Jen teda počítejte s tím, že dropy budou jiné a samotní bossové trochu silnější
Už jen 3 dny
Jen teda počítejte s tím, že dropy budou jiné a samotní bossové trochu silnější
Už jen 3 dny
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - Beta
Jasný...v pohodě Já to myslel spíš tak obecně, že na mody nejsu.
Co se týče Is Alive...když koukám na ty videa, tak některá monstra/fire věže apod. mají už na Normalu dost vlastností. Tak jsem si říkal, když už jsou tak nadupadný hned na startu, co teprv na Hell? Nechci říct, že to tak bude nebo že to tam směřuje, ale abys to nepřepálil na Normal a na Hell pak nebylo jiných možností, než právě tunit skilly postav a itemy, protože je jasný, že síla monster s obtížností také poroste. A kdy občas vidím, co se děje už na Normalu.... Jak ale říkám...čerpám jen z toho, co sem postneš....a do hlavy ti taky nevidím, takže je možný, že tu píšu kraviny a ty už máš dávno vše dopředu naplánovaný
Co se týče Is Alive...když koukám na ty videa, tak některá monstra/fire věže apod. mají už na Normalu dost vlastností. Tak jsem si říkal, když už jsou tak nadupadný hned na startu, co teprv na Hell? Nechci říct, že to tak bude nebo že to tam směřuje, ale abys to nepřepálil na Normal a na Hell pak nebylo jiných možností, než právě tunit skilly postav a itemy, protože je jasný, že síla monster s obtížností také poroste. A kdy občas vidím, co se děje už na Normalu.... Jak ale říkám...čerpám jen z toho, co sem postneš....a do hlavy ti taky nevidím, takže je možný, že tu píšu kraviny a ty už máš dávno vše dopředu naplánovaný
Re: Is Alive - Beta
Jasně, v pohodě
Věže budou mít na NM / hellu stejné vlastnosti jako na normal, pouze silnější...
Obecně všechny monstra budou mít na NM / hellu stejné vlastnosti jako na normalu, ale silnější (superunikáti, superbossové, akt bossové...) - výjimkou jsou monstra typu Dead Brain (už bych jim měl vážně vymyslet nějaký oficiální název ), kteří mají na normalu jednu vlastnost, na NM jim přibude další, a na hellu budou mít tři pevně dané vlastnosti... zároveň pokud se vybírá typ monstra pro championa / bosse, vybírá se pouze z těchto nových monster... nikoliv z klasických...
Je tedy možné mít na hellu monstrum, které bude mít jako boss vlastnosti Fire Enchanted + Cursed + Stone Skin (vlastnosti získané jako boss) + Jailer + Shadow + Cold Sniper (pevně dané vlastnosti, které určitému typu monstra udělím)
Taková kombinace by asi trochu zatopila
A obtížnosti se nebojím... když se ta obtížnost jmenuje hell, tak ať to je pořádné peklo
Nikde není psáno, že by každý měl dokončit všechny tři obtížnosti
Tady může opět posloužit D3 jako odstrašující příklad, kdy stačí vybavení a dotyčný dává všechno... včetně čtvrté obtížnosti a pro skill hráče už není místo...
V tomto chci mít Is Alive jiné. Hráč musí mít zkušenosti z diabla už na normalu, na nightmaru musí mít i vybavení, a na hell musí mít už určitý skill
Taková je má vize
Ono to ale není jen tak, poměr hp / dmg monster musí být v rovnováze (když převažuje hp, skilly jako Thorns, Iron Maiden, Conversion, Mind Blast atd... mají mnohem nižší účinek, hráč se soustředí hlavně na dmg; a když převažuje dmg, merc, minioni, a skilly udělujííc masivní dmg nejsou tak účinné, hráč se zaměřuje pouze na defenzivní staty...
Také se musí hlídat hustota monster... single-target i AoE skilly by měly být tpoužitelné...
Tady můžu opět použít odstrašující vzor D3 - hustota monster je obrovská a mají hodně HP - hráčům nejde o nic jiného, než AoE spelly a masivní dmg...
Zkrátka musím myslet na hodně věcí a i když mám už v hlavě určité plány, velice ocením nápady z jiných stran
No to jsem se zas rozepsal...
Mějte se moc hezky a přeju příjemné hraní... já si ho v následujících dnech užiju dosyta
Věže budou mít na NM / hellu stejné vlastnosti jako na normal, pouze silnější...
Obecně všechny monstra budou mít na NM / hellu stejné vlastnosti jako na normalu, ale silnější (superunikáti, superbossové, akt bossové...) - výjimkou jsou monstra typu Dead Brain (už bych jim měl vážně vymyslet nějaký oficiální název ), kteří mají na normalu jednu vlastnost, na NM jim přibude další, a na hellu budou mít tři pevně dané vlastnosti... zároveň pokud se vybírá typ monstra pro championa / bosse, vybírá se pouze z těchto nových monster... nikoliv z klasických...
Je tedy možné mít na hellu monstrum, které bude mít jako boss vlastnosti Fire Enchanted + Cursed + Stone Skin (vlastnosti získané jako boss) + Jailer + Shadow + Cold Sniper (pevně dané vlastnosti, které určitému typu monstra udělím)
Taková kombinace by asi trochu zatopila
A obtížnosti se nebojím... když se ta obtížnost jmenuje hell, tak ať to je pořádné peklo
Nikde není psáno, že by každý měl dokončit všechny tři obtížnosti
Tady může opět posloužit D3 jako odstrašující příklad, kdy stačí vybavení a dotyčný dává všechno... včetně čtvrté obtížnosti a pro skill hráče už není místo...
V tomto chci mít Is Alive jiné. Hráč musí mít zkušenosti z diabla už na normalu, na nightmaru musí mít i vybavení, a na hell musí mít už určitý skill
Taková je má vize
Ono to ale není jen tak, poměr hp / dmg monster musí být v rovnováze (když převažuje hp, skilly jako Thorns, Iron Maiden, Conversion, Mind Blast atd... mají mnohem nižší účinek, hráč se soustředí hlavně na dmg; a když převažuje dmg, merc, minioni, a skilly udělujííc masivní dmg nejsou tak účinné, hráč se zaměřuje pouze na defenzivní staty...
Také se musí hlídat hustota monster... single-target i AoE skilly by měly být tpoužitelné...
Tady můžu opět použít odstrašující vzor D3 - hustota monster je obrovská a mají hodně HP - hráčům nejde o nic jiného, než AoE spelly a masivní dmg...
Zkrátka musím myslet na hodně věcí a i když mám už v hlavě určité plány, velice ocením nápady z jiných stran
No to jsem se zas rozepsal...
Mějte se moc hezky a přeju příjemné hraní... já si ho v následujících dnech užiju dosyta
Re: Is Alive - Beta
Tordah: Koukám, že ten tvůj příspěvek někam zmizel... ale já si ho stihl přečíst
...alespoň myslím, žes to byl ty
Dmg inferna jsem zdvojnásobil, bug však neodstranil... stále to ukazuje 2x větší dmg, než má skill doopravdy...
Zkoušel jsem to nějak upravit přes skilldesc.txt, ale neúspěšně
Bez code editing to asi opravit nepůjde, že?
Já jsem zase trochu postoupil...
V postupu mě zastavil až Mephisto, i když určité ztížení postupu hrou bylo znát... potřeboval jsem trochu vyšší light resy, tak jsem zkoušel něco pocraftit...
Vzal jsem si štít, který měl self-repair, a šel na pána nenávisti...
Mephisto má velmi příjemnou auru, jak si můžete všimnout... animaci conviction, ale conva to není... je to modifikovaná Holy Freeze, ale uděluje poison dmg... jedná se asi o jediné poison dmg ve hře, které je schopné samo o sobě vás zabít
Act 4 byl rychlý, boj s Diablem byla docela sranda, až se video uploadne, hodím na něj odkaz
...alespoň myslím, žes to byl ty
Dmg inferna jsem zdvojnásobil, bug však neodstranil... stále to ukazuje 2x větší dmg, než má skill doopravdy...
Zkoušel jsem to nějak upravit přes skilldesc.txt, ale neúspěšně
Bez code editing to asi opravit nepůjde, že?
Já jsem zase trochu postoupil...
V postupu mě zastavil až Mephisto, i když určité ztížení postupu hrou bylo znát... potřeboval jsem trochu vyšší light resy, tak jsem zkoušel něco pocraftit...
Vzal jsem si štít, který měl self-repair, a šel na pána nenávisti...
Mephisto má velmi příjemnou auru, jak si můžete všimnout... animaci conviction, ale conva to není... je to modifikovaná Holy Freeze, ale uděluje poison dmg... jedná se asi o jediné poison dmg ve hře, které je schopné samo o sobě vás zabít
Act 4 byl rychlý, boj s Diablem byla docela sranda, až se video uploadne, hodím na něj odkaz
Re: Is Alive - Beta
Tak tady to je:
Zítra akt 5 a uvidím, co ještě stihnu
...zůstaňte naladěni... už jen dva dny
Zítra akt 5 a uvidím, co ještě stihnu
...zůstaňte naladěni... už jen dva dny
Re: Is Alive - Beta
Takže info za dnešek...
Probojovával jsem se aktem 5, až jsem to nakonec zapíchnul u Baala. Obtížnost stoupá celkem rychle, Tundra byl docela boj o život, Ancientové byli na /players 1 obtížní asi jako na /players 8. Vlny byly už dost nebezpečné, merc dost často umíral, poslední vlnu (minions of destruction) jsem musel mlátit po jednom (na /players 1!)
Baala bych musel dávat alespoň půl hodiny, a za to mi nestojí... to si radši pofarmím, splním pár questů, nalevelím, nacraftím, a pak to snad půjde
Nebudu to hnát násilně vpřed, ale užiju si farmení
Žádné video v blízké době točit nehodlám, tak snad to nějak vyrdžíte
Už zítra
Probojovával jsem se aktem 5, až jsem to nakonec zapíchnul u Baala. Obtížnost stoupá celkem rychle, Tundra byl docela boj o život, Ancientové byli na /players 1 obtížní asi jako na /players 8. Vlny byly už dost nebezpečné, merc dost často umíral, poslední vlnu (minions of destruction) jsem musel mlátit po jednom (na /players 1!)
Baala bych musel dávat alespoň půl hodiny, a za to mi nestojí... to si radši pofarmím, splním pár questů, nalevelím, nacraftím, a pak to snad půjde
Nebudu to hnát násilně vpřed, ale užiju si farmení
Žádné video v blízké době točit nehodlám, tak snad to nějak vyrdžíte
Už zítra
Re: Is Alive - Beta
Tak se mi nakonec podařilo zabít Baala (po chvilce farmení a splnění dvou questů ze 4. aktu)... merce jsem už potom ani neoživoval, Baal je prostě šílenej ďábel v tomhle modu
Cow Level... tak odsud jsem co nejrychleji zmizel
...později pochopíte
A Hell realm? První tři patra v pohodě (rekapitulace 1.-3. aktu), ale ve čtvrtém jsem už neměl šanci... monstra ze 4. a 5. aktu, náhodně namíchané, navíc hned na začátku boss s aura enchanted... je to dost těžké...
Vzhledem k tomu, že to je teprve 4. patro z 16, tak o obtížnost je postaráno
Cow Level... tak odsud jsem co nejrychleji zmizel
...později pochopíte
A Hell realm? První tři patra v pohodě (rekapitulace 1.-3. aktu), ale ve čtvrtém jsem už neměl šanci... monstra ze 4. a 5. aktu, náhodně namíchané, navíc hned na začátku boss s aura enchanted... je to dost těžké...
Vzhledem k tomu, že to je teprve 4. patro z 16, tak o obtížnost je postaráno
Re: Is Alive - Beta
Už je to tady, dámy a pánové, oficiální konec beta verze
Byla tu s námi skoro rok (první verze vyšla 22.12.2012)...
Po roce vývoje a testování se ji dostane zasloužilý odpočinek
Jdu uploadnut gammu a vytvořit nové téma
Byla tu s námi skoro rok (první verze vyšla 22.12.2012)...
Po roce vývoje a testování se ji dostane zasloužilý odpočinek
Jdu uploadnut gammu a vytvořit nové téma