první dojem z PTR byl...tragický..je to hlavně proto, že je to velmi syrová verze skutečnýho patche 2.0, případal jsem si jak na staveništi. Už jsem si zvykl a převažuje optimismus, protože
viz dále :
minusy:
denzita je špatná,není nic epičtějšího než zabíjení tun nepřátel, toto se doufám zlepší a vybrečíme si změnu - ale mě to tuhle chvíli teda tolik nevadí, já běhám lokace v a3 (keepy1,2,3, fields of sloughter a rakkis crossing jsou uplně v pohodě) De facto se jedná jenom o přesun do jiného aktu a osvěžení.
Bugy, chyby -je jich tu opravdu hodně, to bych nečekal,ale pokud bude o to výsledný produkt lepší, jen dobře. Je to PTR,takže minus s rezervou
Plusy :
Velká možnost výběru, velká variabilita, tu podporuje nový patch jeko celek hned na několika urovních:
Změny ve skillech - viz dále
Paragon body - umožňují vykrývat nedostatky gearu, to dovolí vznik kombinací doted nemožných
Nové legendárky posilující jinak průměrné spelly - po jejich nálezu mužete např zcela překopat svuj dosavadní build a budete hrát nejméně stejně efektivně
nové affixy - zejména +%dmg konkrétního spellu nebo do elemetálního dmg skoro na čemkoliv
Např dneska jsem zkoušel wizze, necelých 200K dps, 500K EHP vše unbuff, na mastera to v pohodě stačí, obtížnost přiměřená, dvakrát třikat sem umřel za dvě hodky hraní. Zaměřil jsem se primárně na to pokusit se vytvářet build na určitý element (fire, cold, light, arcane) první zjištění je hlavně to, že to LZE, na všechny jsem vytvořil takový build, který dával mastera svižně = rovnocenný buildy - dobrý balance spellů a možnost si vybrat - což je přesně to co celou dobu chybělo. Zkoušel sem ještě barbara a WD a už jste někdy běhali s barbarem a JEHO armadou? Že ne? A chtěli byste? Už to jde
Nepůjdu do podrobností at to není moc dlouhý.
Drop systém - určitě ho musím zmínit jako +, itemů padá málo a jsou kvalitní, každý si bude moct dobrý gear, se kterým se proseká na nejtěžší obtížnost, po určitým úsilí najít, ted má každý postavu vymazlenou "dropy" z AH, přesto už sem našel několik kousků, co byly na stejné urovni jako items co mám ted a to sem hrál sumasumárum pár hodin. Trochu mě zaráží, že padá více rare než magických, ale počty kraftovacích matrošků moc v oku nemám, to sem nezkoumal skoro. Legendárek mi padlo tak podobně jak by mi padlo v současným diablu, což mě příjde akorat, speciální vlastnosti na nich už jsem chválil, nepadla mi ale žadná setovka, ty budou asi opravdu vzácný, doufám, že bonusy tomu budou odpovídat.
-------------------------------------------------------------------
pak je tu skupina změn, o kterých nemám jasno zda jsou dobře nebo špatně, nebo je hodnotím tak nějak neutrálně.