Is Alive - Beta
Moderátor:Dark_Deamon
Tak je to tady!
Nová verze upravující akt 2 - dovednosti monster, nová monstra, nové lokace (to v aktu 1 nebylo), nové úkoly (opět - 3 si můžete koupit u obchodníka, 3 můžete nalézt během svého putování 2. aktem)
Zaroveň byl trochu poupraven craft a konečně nahrazen starý obrázek u D2SE z dob alfy za nový (tentokrát moje tvorba)
Stahujte a hrajte (použijte odkaz v mém podpisu... jako vždy)
P.S. Snažil jsem se to sem hodit co nejdříve, takže to není úplně otestováno... když na něco narazíte, co se vám nebude zdát, tak to sem napište a já to opravím
Jednalo by se ale spíš o chyby v dovednostech monster, než errory
A pro vaše bezpečí... pokud hrajete za HC postavu (jako já), raději se vyhýbejte Stony Tomb level 2
Přeju příjemné hraní
Nová verze upravující akt 2 - dovednosti monster, nová monstra, nové lokace (to v aktu 1 nebylo), nové úkoly (opět - 3 si můžete koupit u obchodníka, 3 můžete nalézt během svého putování 2. aktem)
Zaroveň byl trochu poupraven craft a konečně nahrazen starý obrázek u D2SE z dob alfy za nový (tentokrát moje tvorba)
Stahujte a hrajte (použijte odkaz v mém podpisu... jako vždy)
P.S. Snažil jsem se to sem hodit co nejdříve, takže to není úplně otestováno... když na něco narazíte, co se vám nebude zdát, tak to sem napište a já to opravím
Jednalo by se ale spíš o chyby v dovednostech monster, než errory
A pro vaše bezpečí... pokud hrajete za HC postavu (jako já), raději se vyhýbejte Stony Tomb level 2
Přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
Nová verze
- konečně jsem opravil chybu v Underground passage, kde po opuštění lokace a opětném navrácení vás hra vykopla (kvůli Bone wallům prasat)
- podrobnější popis u předmětů na crafting
- opraveno pár menších chyb
Stahujte jako obvykle z mého podpisu
Přeju příjemné hraní
- konečně jsem opravil chybu v Underground passage, kde po opuštění lokace a opětném navrácení vás hra vykopla (kvůli Bone wallům prasat)
- podrobnější popis u předmětů na crafting
- opraveno pár menších chyb
Stahujte jako obvykle z mého podpisu
Přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
screen nemám ale v DoE se ztrácela aura pod Dead brainama. Dělalo to myslím když jsem je zmrazil buď cold sosou nebo cold arrowem u amy...když rozmrzly tak se jim ztratila aura. Netuším jestli to byl jen screen bug nebo o ni fakt přišli protože se ke mě nedostaly aby mi daly dmg...zkusím to ještě testnout.
Re: Is Alive - Beta
Díky za upozornění... podle mě to bude jen screen bug
A btw co říkáš na novou ikonku v D2SE?
Tu samou mám i jako logo na svém YT kanálu a bude v hlavním logu i na webových stránkách pro mod (které chystám spustit společně s plnou verzí - na kterou si ještě počkáme, ale už se k ní blížím
A btw co říkáš na novou ikonku v D2SE?
Tu samou mám i jako logo na svém YT kanálu a bude v hlavním logu i na webových stránkách pro mod (které chystám spustit společně s plnou verzí - na kterou si ještě počkáme, ale už se k ní blížím
Re: Is Alive - Beta
obrázek pěknej...jednoduchej ale fajn, mylsím že se víc hodí než ten modrej. Nic proti autorovi, ale tohle je na IsAlive decentnější a sedí mi to víc...;-)
Jinak na ty stránky se těším a chtěl jsem ti už o ně několikrát napsat jeslti je nechceš zprovoznit protože by si to IsAlive zasloužil...;-) hlavně to, že by lidi věděly přesný info o změnách atd by přilákalo víc hráčů podle mě...;-)
Jinak na ty stránky se těším a chtěl jsem ti už o ně několikrát napsat jeslti je nechceš zprovoznit protože by si to IsAlive zasloužil...;-) hlavně to, že by lidi věděly přesný info o změnách atd by přilákalo víc hráčů podle mě...;-)
Re: Is Alive - Beta
Jj taky mi to k modu sedí víc... ten předtím dělal snad bunneyx nebo Joko, svůj účel to splnilo
Stránky spustím až bude plná verze, protože do té doby můžu ještě něco přidat, tak abych to potom měl kompletní...
Dřív byly ty stránky možná potřeba víc, jestli si pamatujete jak vypadal craft na začátku projektu
Teď ještě přidělám pár popisků, aby bylo ve hře vše úplně jasné (co se craftu týče)... nechci, aby to bylo jak v Zy-Elu, kde musíš manuál studovat hodiny, abys věděl co craftit
A jinak až budu mít plnou verzi, tak spustím stránku a projekt si "zaregistruju" i na moddb.com a Phrozen Keepu (bez toho by žádné mody nevznikly)
Dokonce mě na youtube kontaktoval jeden australanec, že se mu mod líbí a že o něm nemůže najít žádné info
...ale primárně mi jde o zdejší komunitu
Doufám tedy, že plnou verzi stihnu dokončit někdy na jaře přístí rok, abychom mohli dát na léto nebo podzim (zimu?) turnaj
Jak jsem už psal... do Vánoc bych chtěl stihnout gamma verzi - tj. celá obtížnost normal
Tak snad to zvládnu
Stránky spustím až bude plná verze, protože do té doby můžu ještě něco přidat, tak abych to potom měl kompletní...
Dřív byly ty stránky možná potřeba víc, jestli si pamatujete jak vypadal craft na začátku projektu
Teď ještě přidělám pár popisků, aby bylo ve hře vše úplně jasné (co se craftu týče)... nechci, aby to bylo jak v Zy-Elu, kde musíš manuál studovat hodiny, abys věděl co craftit
A jinak až budu mít plnou verzi, tak spustím stránku a projekt si "zaregistruju" i na moddb.com a Phrozen Keepu (bez toho by žádné mody nevznikly)
Dokonce mě na youtube kontaktoval jeden australanec, že se mu mod líbí a že o něm nemůže najít žádné info
...ale primárně mi jde o zdejší komunitu
Doufám tedy, že plnou verzi stihnu dokončit někdy na jaře přístí rok, abychom mohli dát na léto nebo podzim (zimu?) turnaj
Jak jsem už psal... do Vánoc bych chtěl stihnout gamma verzi - tj. celá obtížnost normal
Tak snad to zvládnu
Re: Is Alive - Beta
Zdravím všechny
Teď dělám na actu 3 - vytvořil jsem jednoho nového superunikáta a dále 6 nových superbossů (od nynějška oficiální označení pro bosse typu Gremak)
Dále jsem upravil rozložení monster ve Swampy Pit lvl 3, aby to bylo zajímavější
Ještě tedy dodělám 6 nových questů do aktu 3 a nová verze bude připravena k otestování
Do té doby přeju příjemné hraní
Teď dělám na actu 3 - vytvořil jsem jednoho nového superunikáta a dále 6 nových superbossů (od nynějška oficiální označení pro bosse typu Gremak)
Dále jsem upravil rozložení monster ve Swampy Pit lvl 3, aby to bylo zajímavější
Ještě tedy dodělám 6 nových questů do aktu 3 a nová verze bude připravena k otestování
Do té doby přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
Nová verze je tady!
Chci jen upozornit, že není přímo testovaná, takže kdyby se vám něco nezdálo, ozvěte se
Snažil jsem se to uploadnout co nejdříve...
Stahujte jako vždy pomocí odkazu z mého podpisu
Seznam změn:
Posílena superunikátní monstra v aktu 3
Přidáno jedno superunikátní monstrum do aktu 3
Přidáno 6 nových superbossů do aktu 3
Přidáno 6 nových questů do aktu 3 (Alkor)
Pozměněny některé vlastnosti nových monster v aktu 3
Přeju příjené hraní
Chci jen upozornit, že není přímo testovaná, takže kdyby se vám něco nezdálo, ozvěte se
Snažil jsem se to uploadnout co nejdříve...
Stahujte jako vždy pomocí odkazu z mého podpisu
Seznam změn:
Posílena superunikátní monstra v aktu 3
Přidáno jedno superunikátní monstrum do aktu 3
Přidáno 6 nových superbossů do aktu 3
Přidáno 6 nových questů do aktu 3 (Alkor)
Pozměněny některé vlastnosti nových monster v aktu 3
Přeju příjené hraní
Re: Is Alive - Beta
Nějak takhle vypadá souboj amazonky na lvlu 13 s 0% cold resistance a Nah-Gulem
Re: Is Alive - Beta
Tak si takhle dělám na actu 4 (už jsem přidal nová monstra, v tu chvíli jsem upravoval superunikátní monstra) a koukám, koukám... v aktu 4 jsou v souborech naprogramovaná 4 nová superunikátní monstra, která ve hře nejsou... je samozřejmě jasné, že vás o ně nemůžu připravit
Takže je někam umístím, ještě udělám 3 nové questy a nová verze bude připravená
Mějte se moc krásně a přeju příjemné hraní
Takže je někam umístím, ještě udělám 3 nové questy a nová verze bude připravená
Mějte se moc krásně a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
Tak noví superunikáti umístěni, většinu práce na questech mám hotovou, už zbývá jen vymyslet odměny a povídání...
Zítra tedy bude dost pravděpodobně nová verze s aktem 4
Mějte se moc hezky a přeju příjemné hraní
Zítra tedy bude dost pravděpodobně nová verze s aktem 4
Mějte se moc hezky a přeju příjemné hraní
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - Beta
Koukal jsem na to video a pěkně ti dal na pr*el
Když jsi ukazoval equip, tak mě napadlo, jestli nepřemýšlíš dát na Arrows nějaký vlastnosti...?
Když jsi ukazoval equip, tak mě napadlo, jestli nepřemýšlíš dát na Arrows nějaký vlastnosti...?
Re: Is Alive - Beta
Jojo... to je tak, když se na něj jde s 0% cold resistance
Magické vlastnosti u Arrows... v plánu to nemám, případnému přidání vlastností se nebráním (např. pierce), záleží na tom, jestli to amazonka využije (resp jestli to bude potřebovat)
Vím, že třeba v Zy-Elu to tak bylo, dokonce i v xmas modu
Ale jako u jiných rozhodnutí, potřebuju znát více názorů, jestli se to do hry hodí, a prodiskutovat to tady
Každopádně díky za návrh, ještě o tom pouvažuju
Magické vlastnosti u Arrows... v plánu to nemám, případnému přidání vlastností se nebráním (např. pierce), záleží na tom, jestli to amazonka využije (resp jestli to bude potřebovat)
Vím, že třeba v Zy-Elu to tak bylo, dokonce i v xmas modu
Ale jako u jiných rozhodnutí, potřebuju znát více názorů, jestli se to do hry hodí, a prodiskutovat to tady
Každopádně díky za návrh, ještě o tom pouvažuju
Re: Is Alive - Beta
nemyslim si že by se vlastnosti na šípech hodily do Is Alive...jako je to na ZOMBovi, ale myslím že tohle už trochu zacházíme někam jinam...stejně jako se skill charmama který jsi nakonec vypustil atd...Pokud hodíš možnost získat vlastnosti na šípy, je to jen krůček k socketům v rukavicích atd...
Jediná věc co mě napadá, pokud bys tohle chtěl nějak rozšířit, je hodit to do craftů...jakože rozšířít crafty i na šípy/šipky...ale normální výskyt jako tomu je v Zy-Elu bych nedával...ale i tady bych byl dost opatrný, případně to dost omezil...
Jediná věc co mě napadá, pokud bys tohle chtěl nějak rozšířit, je hodit to do craftů...jakože rozšířít crafty i na šípy/šipky...ale normální výskyt jako tomu je v Zy-Elu bych nedával...ale i tady bych byl dost opatrný, případně to dost omezil...
Re: Is Alive - Beta
Attia: Vnímám to dost podobně... ale taky záleží na tom, jaké vlastnosti dovolím šípům mít... třeba takový pierce se přímo nabízí, ještě uvidím...
Jinak... cítím povinnost vás stručně informovat o mých dalších plánech
Act 4 mám téměř hotový, act 5 mě ještě čeká... to ale nebude všechno, co bude v gamma verzi
V gammě bude celá obtížnost normal + takový menší end-game content
V podstatě jde o to, že přeci jen změna obtížnosti bude v Is Alive něco znamenat. Nightmare se takhle nejmenuje pro nic za nic
Pro ty, co chtějí být dobře připravení, proto vytvořím nové lokace, které budou rozšiřovat jak Normal, tak Nightmare, a Hell (v tomto případě bude plnit funkci end-game obsahu)
Jednoduše... půjde o lokaci ve smyslu dřívější krypty (pamětníci ví)
Bude to lokace, která bude mít hodně pater, se kterými bude stoupat obtížnost. Prostředí se bude měnit (snad se mi to povede, není to tak jednoduché...), a prvních 5 pater bude takovou rekapitulací pěti dokončených aktů... tzn. budou se tam vyskytovat monstra, která znáte, která jsem vytvořil (Dead Braini atd....) se zvýšeným počtem unikátních monster... další patra už budou komplikovanější, tam se můžou mísit monstra ze všech aktů, a poslední část... tak budou úplně nová monstra, která jste ve hře nepotkali, a o to to bude zajímavější... v posledním patře bude překvapení
Vchod do lokace bude v kravínu, je to taková odměna za dokončení obtížnosti
Nebudu tvořit žádné nové unikáty, sety, runy, runová slova... chci zachovat systém itemů (drop), jako je ve vanille...
Drop v nové lokaci bude velmi podobný dropu v pátém aktu s tím rozdílem, že bude mírně zvýšená šance na drop unikátu / setu / rare a s mírně vyšším ilevelem
Samozřejmě tam nepotkáte jen běžná monstra, ale i bosse, na které jste zvyklí (zpočátku )
Na toto a act 5 mám celkem měsíc, do té doby bych to moc rád stihnul... snad ano
Kdybyste měli nějaké náměty nebo nápady týkající se end-gamu či samotného modu, rád je vyslyším a pouvažuji nad nimi
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
Jinak... cítím povinnost vás stručně informovat o mých dalších plánech
Act 4 mám téměř hotový, act 5 mě ještě čeká... to ale nebude všechno, co bude v gamma verzi
V gammě bude celá obtížnost normal + takový menší end-game content
V podstatě jde o to, že přeci jen změna obtížnosti bude v Is Alive něco znamenat. Nightmare se takhle nejmenuje pro nic za nic
Pro ty, co chtějí být dobře připravení, proto vytvořím nové lokace, které budou rozšiřovat jak Normal, tak Nightmare, a Hell (v tomto případě bude plnit funkci end-game obsahu)
Jednoduše... půjde o lokaci ve smyslu dřívější krypty (pamětníci ví)
Bude to lokace, která bude mít hodně pater, se kterými bude stoupat obtížnost. Prostředí se bude měnit (snad se mi to povede, není to tak jednoduché...), a prvních 5 pater bude takovou rekapitulací pěti dokončených aktů... tzn. budou se tam vyskytovat monstra, která znáte, která jsem vytvořil (Dead Braini atd....) se zvýšeným počtem unikátních monster... další patra už budou komplikovanější, tam se můžou mísit monstra ze všech aktů, a poslední část... tak budou úplně nová monstra, která jste ve hře nepotkali, a o to to bude zajímavější... v posledním patře bude překvapení
Vchod do lokace bude v kravínu, je to taková odměna za dokončení obtížnosti
Nebudu tvořit žádné nové unikáty, sety, runy, runová slova... chci zachovat systém itemů (drop), jako je ve vanille...
Drop v nové lokaci bude velmi podobný dropu v pátém aktu s tím rozdílem, že bude mírně zvýšená šance na drop unikátu / setu / rare a s mírně vyšším ilevelem
Samozřejmě tam nepotkáte jen běžná monstra, ale i bosse, na které jste zvyklí (zpočátku )
Na toto a act 5 mám celkem měsíc, do té doby bych to moc rád stihnul... snad ano
Kdybyste měli nějaké náměty nebo nápady týkající se end-gamu či samotného modu, rád je vyslyším a pouvažuji nad nimi
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
Jak máš v plánu přesně provést vlez do end-game lokace z kravínu? Jde mi o to že pokud si zabiju nehctě kinga, zamezím si tím i vlez do té lokace, což by mi přišlo škoda...Napadlo mě udělat kinga samozřejmě těžšího než je ve vanile, zrušit mu tu vlastnost že po zabití znemožní znovu otvírat cowky a dát mu drop itemu (variace na whirtovu nohu) kterou se pak bude otvírat end-game lokace...
nebo máš v plánu do kravínu hodit třeba vlez jako do cave nebo nějakej portál jako v 5 aktu?
jinak nápad super s tou end-game lokací...
pierce na šípy nevím...přeci jen jsou v D2 itemy který pierce dávají a amka ho má jako skill....jde mi o to jestli tím nevyrušíš použitelnost itemu jako je třeba Razortail nebo nutnost pro amazonku tam ty body dát...
nebo máš v plánu do kravínu hodit třeba vlez jako do cave nebo nějakej portál jako v 5 aktu?
jinak nápad super s tou end-game lokací...
pierce na šípy nevím...přeci jen jsou v D2 itemy který pierce dávají a amka ho má jako skill....jde mi o to jestli tím nevyrušíš použitelnost itemu jako je třeba Razortail nebo nutnost pro amazonku tam ty body dát...
Re: Is Alive - Beta
O Kinga bych si nedělal starost, PlugY dovolují navštívit farmu i po jeho zabití... pro jistotu ho však naklonuju, odstraním originál a nahradím ho kopií, aby se tam mohli vydat i lidi, co PlugY používat nechtějí
Ano... přechod bude jako vlez do jeskyně, nebo poklop
Pierce na šípech... taky pravda
Tohle nechám zatím ležet... byla by to jedna z posledních věcí, které bych do modu dal... a na to mám ještě hodně času
Snad se mi to podaří stihnout... každopádně sem budu dávat info o progressu a o tom, jak to všechno stíhám
Ano... přechod bude jako vlez do jeskyně, nebo poklop
Pierce na šípech... taky pravda
Tohle nechám zatím ležet... byla by to jedna z posledních věcí, které bych do modu dal... a na to mám ještě hodně času
Snad se mi to podaří stihnout... každopádně sem budu dávat info o progressu a o tom, jak to všechno stíhám
Re: Is Alive - Beta
Tak act 4 je hotový, konečně ho už mám z krku
...ne, že by byl tak strašný... ale rád vidím svůj postup, a přece jen tvoření podle šablony (kterou jsem si vytvořil) je spíše manuální práce
Abyste to lépe pochopili... když tvořím questy, téměř celé to je o Ctrl + C a Ctrl + V (naštěstí mám programovatelnou klávesnici, takže mačkám jen G1 a G2 )
A o kontrolování, jeslti to je správně (různé názvy, jeslti se shodují...), vymýšlení názvů, odměn, kalkulacích dropů... nejdřív člověk objevuje, jak to všechno funguje (tzn. já před takovými 2 roky), to je docela zábavné, ale teď je to spíše o tvoření nových řádků v *.txt souborech a téměř automatickém přepisování
...to jsem ale odbočil
Act 4 asi samostatně nevydám, budu rovnou pokračovat actem 5 a slibovaným end-gamem
Kdyby ale přeci jen někdo chtěl, jsem ochotný uploadnout novou verzi s 4. actem na server
...ale počítám s tím, že nechcete mod hrát takhle po kousíčkách, a radši si počkáte na větší verzi... doufám tedy, že si Gamma verzi zahrajete, i když to bude teda "jen" obtížnost normal
Mějte se moc krásně a přeju příjemné hraní
...ne, že by byl tak strašný... ale rád vidím svůj postup, a přece jen tvoření podle šablony (kterou jsem si vytvořil) je spíše manuální práce
Abyste to lépe pochopili... když tvořím questy, téměř celé to je o Ctrl + C a Ctrl + V (naštěstí mám programovatelnou klávesnici, takže mačkám jen G1 a G2 )
A o kontrolování, jeslti to je správně (různé názvy, jeslti se shodují...), vymýšlení názvů, odměn, kalkulacích dropů... nejdřív člověk objevuje, jak to všechno funguje (tzn. já před takovými 2 roky), to je docela zábavné, ale teď je to spíše o tvoření nových řádků v *.txt souborech a téměř automatickém přepisování
...to jsem ale odbočil
Act 4 asi samostatně nevydám, budu rovnou pokračovat actem 5 a slibovaným end-gamem
Kdyby ale přeci jen někdo chtěl, jsem ochotný uploadnout novou verzi s 4. actem na server
...ale počítám s tím, že nechcete mod hrát takhle po kousíčkách, a radši si počkáte na větší verzi... doufám tedy, že si Gamma verzi zahrajete, i když to bude teda "jen" obtížnost normal
Mějte se moc krásně a přeju příjemné hraní
Re: Is Alive - Beta
Tak já ho hrávál občas, ale do 4 aktu jsem se zatím nedostal...jsem na konci prvního :-D (hraju převážně pl8) takže myslím že 4 akt nemusíš dávat...
ale chtěl jsem se zeptat na jednu věc. Jde nějak upravit poměr síly monster po nastavení playersX? Jde mi o to že když se s Is Alive trochu seznámíš a pochopíš jak funguje, není problém hrát většinu postav na pl8 a snižovat jen na bosy. Nešlo by nastavit aby playersX mělo výraznější vliv na monstra? tzn že by pl8 vážně bylo takřka nehratelný? (IK killy, 5% šance na zásah, nechutnej boost do life atd). Aby to hráče nutilo hrát převážně fakt jen pl 1, případně 2-3 a jinde si sám neškrtnul a na víc pl to bylo hratelný jen v partě. Protože i když si říkám že pojedu na pl1, nedá mi to protože vím že na PL8 to zvládnu taky a expí to mnohem líp...;-) :-D takže stejně hraju v 99% na pl8...
ale chtěl jsem se zeptat na jednu věc. Jde nějak upravit poměr síly monster po nastavení playersX? Jde mi o to že když se s Is Alive trochu seznámíš a pochopíš jak funguje, není problém hrát většinu postav na pl8 a snižovat jen na bosy. Nešlo by nastavit aby playersX mělo výraznější vliv na monstra? tzn že by pl8 vážně bylo takřka nehratelný? (IK killy, 5% šance na zásah, nechutnej boost do life atd). Aby to hráče nutilo hrát převážně fakt jen pl 1, případně 2-3 a jinde si sám neškrtnul a na víc pl to bylo hratelný jen v partě. Protože i když si říkám že pojedu na pl1, nedá mi to protože vím že na PL8 to zvládnu taky a expí to mnohem líp...;-) :-D takže stejně hraju v 99% na pl8...
Re: Is Alive - Beta
Možné to snad je, ale asi takhle... zkus to dohrát až na konec 3. aktu, na /players 8 a na HC