Reaper of Souls: BETA
Legendární lahvička, zvyšuje Armor o 15% na 5s po použití. Zatím jsem viděl dva druhy.
- Fru-fru
- The Butcher
- Příspěvky:1180
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frufran#2167
Re: Reaper of Souls: BETA
Hmm, že bychom měli i zajímavější lahvičky? No pak mi ale přijde jedna pozice na lahvičku málo..
Re: Reaper of Souls: BETA
@xenter este aky druh je?
Re: Reaper of Souls: BETA
Ještě jsem viděl jednu na All Res (+56 na 5s) a potom čistě jen jako neomezenou lahvičku, ale tím si nejsem jistý, jen jsem ji letmo zahlédl v nějakém streamu.
Re: Reaper of Souls: BETA
To mi pripomina Path of Exile, a jak koukam na ten screen, tak novy font nazvu itemu taky.
- Fru-fru
- The Butcher
- Příspěvky:1180
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frufran#2167
Re: Reaper of Souls: BETA
Taky jsme se tomu srovnání s POE nemohl ubránit, jen jsme to sem nechtěl psát:-)
- Cirdan
- Wraith
- Příspěvky:137
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Cirdan #2807
- Bydliště:Šedé přístavy
Re: Reaper of Souls: BETA
To je Goldwrap a na 5 sekund zvýší AR o hodnotu sebraných goldů, moc k užitku mi to nepřijde.Talis píše:http://imageshack.us/f/707/h0h8.jpg/
Screen se streamu Kogora, nasel belt kterej po sebrani goldu zvisuje Armor
Lahvička okamžitě doplní 60% životů a snad na 10 sekund zvýší AR o 5%. Může být použita pořád dokola, jen má klasickou čekací dobu 30 sekund.
Naposledy upravil(a) Cirdan dne 24.11.2013, 16:32 hod., celkem upraveno 1 x.
Zima se blíží.
Re: Reaper of Souls: BETA
jasne ze je tam inspirace z path of exile,a to je jenom dobre,kdyby se tam insiporvali rovnou,mohli jsme bejt dneska uplne nekde jinde...nejvic me ale nastvali argumentem "6 skillu vam musi stacit,nemyslime si,ze vetsi pocet skillu je vic zabavy" - no neni to demence? ja vim,ze na konzolych uz proste vic cudliku nemaji a tim padem by na konzoli museli vydat verzi orezanou o jeden skill,ale proc za to maji trpet i pc hraci? ja si myslim,ze by zvetseni poctu skillu jen pomohlo,takhle treba neni vubec misto pro pulku defenzivnich skillu,kdyz kazdej radsi pojede vse na utok a boost dmg...
Re: Reaper of Souls: BETA
Aj keby bolo 8 slotov na skilly,aj tak by tam všetci narvali útočné skilly.Takže to máš jedno....
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Reaper of Souls: BETA
a tím by to devalvovalo onu zábavu, snížilo variabilitu buildů a celkově hru zjednodušilo, no ale vývojáři jsou prostě amatéři a dementi no, my obyčejní hráči víme vše o tom jak se dělají hry
Re: Reaper of Souls: BETA
omfg ...
- Cirdan
- Wraith
- Příspěvky:137
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Cirdan #2807
- Bydliště:Šedé přístavy
Re: Reaper of Souls: BETA
Dneska jsem ho viděl otvírat těch báglů 54, vypadlo mu 6 legendárek a 2 legendární přísady na crafting.
Zima se blíží.
- Fru-fru
- The Butcher
- Příspěvky:1180
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frufran#2167
Re: Reaper of Souls: BETA
Hodně slušný. Ale asi bych na to neměl nervy to takhle vysypat všechno na jednou. Musím říct, že ty lege vypadají fakt hezky a baví mě jejich speciální schopnosti. Doufám, že okolo nich půjde postavit build, když se bude člověk sanžit
Re: Reaper of Souls: BETA
Ano, protoze serie Diablo vzdycky byla konzolova koridorovka s omezenym poctem skillu, staty se rozdelovaly samy, postavy nemely zadnou specializaci a kazdy vylevleny char byl uplne stejny jak jiny char te classy.Drakkari píše:a tím by to devalvovalo onu zábavu, snížilo variabilitu buildů a celkově hru zjednodušilo, no ale vývojáři jsou prostě amatéři a dementi no, my obyčejní hráči víme vše o tom jak se dělají hry
A kdybychom nedejboze chteli rusit tyhle omezeni, snizime variabilitu buildu a hru omezime.
By me pak moc zajimalo, proc vsichni vitaji zmeny v RoS, kdyz ty zmeny vlastne devalvuji zabavu tim jak zjednodusuji momentalne dokonale propracovanou hru.
Re: Reaper of Souls: BETA
Dojmy z BETY podle Ondry Zacha na BW.cz
Re: Reaper of Souls: BETA
Casus píše:Ano, protoze serie Diablo vzdycky byla konzolova koridorovka s omezenym poctem skillu, staty se rozdelovaly samy, postavy nemely zadnou specializaci a kazdy vylevleny char byl uplne stejny jak jiny char te classy.Drakkari píše:a tím by to devalvovalo onu zábavu, snížilo variabilitu buildů a celkově hru zjednodušilo, no ale vývojáři jsou prostě amatéři a dementi no, my obyčejní hráči víme vše o tom jak se dělají hry
A kdybychom nedejboze chteli rusit tyhle omezeni, snizime variabilitu buildu a hru omezime.
By me pak moc zajimalo, proc vsichni vitaji zmeny v RoS, kdyz ty zmeny vlastne devalvuji zabavu tim jak zjednodusuji momentalne dokonale propracovanou hru.
mrkni na oficiální US forum, tam je RoS pod palbou kritiky, 90% hráčů tam tu hru neuvěřitelně kritizuje a skoro nikdo ji nevítá tak jak popisuješ, naopak v EU vidím docela solidní konstruktivní zájem Jinak nevidím v RoS že by přidali počet slotů na skilly, taky děláš jako bys ve starších dílech používal víc jak 7 skillů a staty nějak variabilně rozděloval, jako bys tam nefarmil jednoho nebo dva bosse, na stejných nerandomizovaných mapách a s postavou, kde sis vybral jeden z pěti buildů, který sis pravděpodobně našel na netu, ale tak každý to vidí jinak, není potřeba se tu vyblejvat sarkastickými posty pravda, končím
Re: Reaper of Souls: BETA
Me nevadi kdyz to nekdo vidi jinak. Me vadi kasparek co u naprosto zjednodusenyho D3, kde vetsina veci predchudce byla vyhozena a nahrazena jednorozmernym mechanismem mluvi o nejakym zjednodusovani co by mohlo hru poskodit.
A ano mas pravdu, v D2 mi gemy zvysovaly jenom mainstat, Runy a jewely jsem nepouzival. Abych to mel jednodussi, vzdycky jsem si zapl maphack co mi ukazal cestu, prozkoumavani je naprd, koridor ftw. A skilly jsem cpal podle navodu, protoze mi sam Diablo drzel nuz na krku abych to nemohl udelat jinak.
Ale pokud jsi dite s iq stejnym jak vek a nezvladas jiny nez konzolovy hry, tak to chapu.
Btw, nikde jsem nepsal ze v RoS pridavaji slot. A tu demagogii s "iluzi vyberu" si strc do riti, pocet moznosti neni danej tim ze si lidi vybiraji tu nejlepsi.
A docela by me zajimalo co tech 90% USA hracu chcou z D3 mit... To samy Lord of RNG/RMAH jak puvodni D3? Kde mi za 350+h nepadlo nic dobryho? Kde byl nejvetsi boss Athene co nic nevyfarmil? Kde nebyl zadnej loot progress? Nebo konzolovou kejdu, protoze myslet boli?
Imho je kazdej posun k progress krivce, systemu postupnyho vylepsovani gearu, self foundu a zniceni vlivu rng a rmah pozitivni.
A ano mas pravdu, v D2 mi gemy zvysovaly jenom mainstat, Runy a jewely jsem nepouzival. Abych to mel jednodussi, vzdycky jsem si zapl maphack co mi ukazal cestu, prozkoumavani je naprd, koridor ftw. A skilly jsem cpal podle navodu, protoze mi sam Diablo drzel nuz na krku abych to nemohl udelat jinak.
Ale pokud jsi dite s iq stejnym jak vek a nezvladas jiny nez konzolovy hry, tak to chapu.
Btw, nikde jsem nepsal ze v RoS pridavaji slot. A tu demagogii s "iluzi vyberu" si strc do riti, pocet moznosti neni danej tim ze si lidi vybiraji tu nejlepsi.
A docela by me zajimalo co tech 90% USA hracu chcou z D3 mit... To samy Lord of RNG/RMAH jak puvodni D3? Kde mi za 350+h nepadlo nic dobryho? Kde byl nejvetsi boss Athene co nic nevyfarmil? Kde nebyl zadnej loot progress? Nebo konzolovou kejdu, protoze myslet boli?
Imho je kazdej posun k progress krivce, systemu postupnyho vylepsovani gearu, self foundu a zniceni vlivu rng a rmah pozitivni.
Naposledy upravil(a) Casus dne 25.11.2013, 11:55 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Reaper of Souls: BETA
d1-1996, d2-2001 ... ono by se hodne stalo vymyslet nejake trapne stromecky s moznosti rozdelovani bodiku do skillu ktere chci pouzivat, jj z toho by se asi blizz zhroutil.. ros v tomhle ohledu nereseni nic a v podstate to zustava i nadale failem jakym d3 je...Drakkari píše: mrkni na oficiální US forum, tam je RoS pod palbou kritiky, 90% hráčů tam tu hru neuvěřitelně kritizuje a skoro nikdo ji nevítá tak jak popisuješ, naopak v EU vidím docela solidní konstruktivní zájem Jinak nevidím v RoS že by přidali počet slotů na skilly, taky děláš jako bys ve starších dílech používal víc jak 7 skillů a staty nějak variabilně rozděloval, jako bys tam nefarmil jednoho nebo dva bosse, na stejných nerandomizovaných mapách a s postavou, kde sis vybral jeden z pěti buildů, který sis pravděpodobně našel na netu, ale tak každý to vidí jinak, není potřeba se tu vyblejvat sarkastickými posty pravda, končím
edit: oni s tim ani nic delat nemuzou, protoze by priznali jak d3 v ohledu rpg failem a nasledne by museli i neco udelat(nakopat do riti) s Wilsonem, ale za to ze jim tolik vydelal ho nechaji...
Re: Reaper of Souls: BETA
no mrkni, stromečky vymyšlený měli http://oi41.tinypic.com/ny64ac.jpg pak asi přišel Jay
já to ale na fail nevidím, je to jiný koncept, někomu vyhovuje někomu ne
já to ale na fail nevidím, je to jiný koncept, někomu vyhovuje někomu ne