Reaper of Souls: BETA

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Xenter
Gorebelly
Příspěvky:315
Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Xenter » 24.11.2013, 15:24 hod.

Legendární lahvička, zvyšuje Armor o 15% na 5s po použití. Zatím jsem viděl dva druhy.

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Fru-fru » 24.11.2013, 15:34 hod.

Hmm, že bychom měli i zajímavější lahvičky? No pak mi ale přijde jedna pozice na lahvičku málo..
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

Uživatelský avatar
Patho
Gorebelly
Příspěvky:309
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Patho#2188

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Patho » 24.11.2013, 15:38 hod.

@xenter este aky druh je?

Xenter
Gorebelly
Příspěvky:315

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Xenter » 24.11.2013, 15:44 hod.

Ještě jsem viděl jednu na All Res (+56 na 5s) a potom čistě jen jako neomezenou lahvičku, ale tím si nejsem jistý, jen jsem ji letmo zahlédl v nějakém streamu.

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Casus » 24.11.2013, 16:00 hod.

To mi pripomina Path of Exile, a jak koukam na ten screen, tak novy font nazvu itemu taky.

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Fru-fru » 24.11.2013, 16:04 hod.

Taky jsme se tomu srovnání s POE nemohl ubránit, jen jsme to sem nechtěl psát:-)
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

Uživatelský avatar
Cirdan
Wraith
Příspěvky:137
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Cirdan #2807
Bydliště:Šedé přístavy

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Cirdan » 24.11.2013, 16:24 hod.

Talis píše:http://imageshack.us/f/707/h0h8.jpg/
Screen se streamu Kogora, nasel belt kterej po sebrani goldu zvisuje Armor :)
To je Goldwrap a na 5 sekund zvýší AR o hodnotu sebraných goldů, moc k užitku mi to nepřijde.

Lahvička okamžitě doplní 60% životů a snad na 10 sekund zvýší AR o 5%. Může být použita pořád dokola, jen má klasickou čekací dobu 30 sekund.
Naposledy upravil(a) Cirdan dne 24.11.2013, 16:32 hod., celkem upraveno 1 x.
Zima se blíží.
Obrázek

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Alfajk » 24.11.2013, 16:26 hod.

jasne ze je tam inspirace z path of exile,a to je jenom dobre,kdyby se tam insiporvali rovnou,mohli jsme bejt dneska uplne nekde jinde...nejvic me ale nastvali argumentem "6 skillu vam musi stacit,nemyslime si,ze vetsi pocet skillu je vic zabavy" - no neni to demence? ja vim,ze na konzolych uz proste vic cudliku nemaji a tim padem by na konzoli museli vydat verzi orezanou o jeden skill,ale proc za to maji trpet i pc hraci? ja si myslim,ze by zvetseni poctu skillu jen pomohlo,takhle treba neni vubec misto pro pulku defenzivnich skillu,kdyz kazdej radsi pojede vse na utok a boost dmg...

manusky11
Gorebelly
Příspěvky:304
BattleTag:fionka#2610

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od manusky11 » 24.11.2013, 17:43 hod.

Aj keby bolo 8 slotov na skilly,aj tak by tam všetci narvali útočné skilly.Takže to máš jedno....
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Drakkari » 24.11.2013, 18:26 hod.

a tím by to devalvovalo onu zábavu, snížilo variabilitu buildů a celkově hru zjednodušilo, no ale vývojáři jsou prostě amatéři a dementi no, my obyčejní hráči víme vše o tom jak se dělají hry :)

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od HELLERcz » 24.11.2013, 23:03 hod.

omfg ...

Obrázek

Uživatelský avatar
Cirdan
Wraith
Příspěvky:137
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Cirdan #2807
Bydliště:Šedé přístavy

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Cirdan » 24.11.2013, 23:28 hod.

Dneska jsem ho viděl otvírat těch báglů 54, vypadlo mu 6 legendárek a 2 legendární přísady na crafting.
Zima se blíží.
Obrázek

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Fru-fru » 24.11.2013, 23:36 hod.

Hodně slušný. Ale asi bych na to neměl nervy to takhle vysypat všechno na jednou. Musím říct, že ty lege vypadají fakt hezky a baví mě jejich speciální schopnosti. Doufám, že okolo nich půjde postavit build, když se bude člověk sanžit
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

Uživatelský avatar
tomisco
Doom Knight
Příspěvky:555
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:tomisco#2845

Příspěvek od tomisco » 25.11.2013, 03:05 hod.

Pecka. :) Hromadné vysypavani bagliku s odměnami je jedna z věcí, na které se hodně těším.

Odesláno z mého MI 2S pomocí Tapatalk

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Casus » 25.11.2013, 08:05 hod.

Drakkari píše:a tím by to devalvovalo onu zábavu, snížilo variabilitu buildů a celkově hru zjednodušilo, no ale vývojáři jsou prostě amatéři a dementi no, my obyčejní hráči víme vše o tom jak se dělají hry :)
Ano, protoze serie Diablo vzdycky byla konzolova koridorovka s omezenym poctem skillu, staty se rozdelovaly samy, postavy nemely zadnou specializaci a kazdy vylevleny char byl uplne stejny jak jiny char te classy.
A kdybychom nedejboze chteli rusit tyhle omezeni, snizime variabilitu buildu a hru omezime.

Obrázek

By me pak moc zajimalo, proc vsichni vitaji zmeny v RoS, kdyz ty zmeny vlastne devalvuji zabavu tim jak zjednodusuji momentalne dokonale propracovanou hru. :roll:

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od HELLERcz » 25.11.2013, 09:41 hod.

Dojmy z BETY podle Ondry Zacha na BW.cz
Obrázek

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Drakkari » 25.11.2013, 11:24 hod.

Casus píše:
Drakkari píše:a tím by to devalvovalo onu zábavu, snížilo variabilitu buildů a celkově hru zjednodušilo, no ale vývojáři jsou prostě amatéři a dementi no, my obyčejní hráči víme vše o tom jak se dělají hry :)
Ano, protoze serie Diablo vzdycky byla konzolova koridorovka s omezenym poctem skillu, staty se rozdelovaly samy, postavy nemely zadnou specializaci a kazdy vylevleny char byl uplne stejny jak jiny char te classy.
A kdybychom nedejboze chteli rusit tyhle omezeni, snizime variabilitu buildu a hru omezime.

Obrázek

By me pak moc zajimalo, proc vsichni vitaji zmeny v RoS, kdyz ty zmeny vlastne devalvuji zabavu tim jak zjednodusuji momentalne dokonale propracovanou hru. :roll:

mrkni na oficiální US forum, tam je RoS pod palbou kritiky, 90% hráčů tam tu hru neuvěřitelně kritizuje a skoro nikdo ji nevítá tak jak popisuješ, naopak v EU vidím docela solidní konstruktivní zájem :D Jinak nevidím v RoS že by přidali počet slotů na skilly, taky děláš jako bys ve starších dílech používal víc jak 7 skillů a staty nějak variabilně rozděloval, jako bys tam nefarmil jednoho nebo dva bosse, na stejných nerandomizovaných mapách a s postavou, kde sis vybral jeden z pěti buildů, který sis pravděpodobně našel na netu, ale tak každý to vidí jinak, není potřeba se tu vyblejvat sarkastickými posty pravda, končím :D

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Casus » 25.11.2013, 11:43 hod.

Me nevadi kdyz to nekdo vidi jinak. Me vadi kasparek co u naprosto zjednodusenyho D3, kde vetsina veci predchudce byla vyhozena a nahrazena jednorozmernym mechanismem mluvi o nejakym zjednodusovani co by mohlo hru poskodit.

A ano mas pravdu, v D2 mi gemy zvysovaly jenom mainstat, Runy a jewely jsem nepouzival. Abych to mel jednodussi, vzdycky jsem si zapl maphack co mi ukazal cestu, prozkoumavani je naprd, koridor ftw. A skilly jsem cpal podle navodu, protoze mi sam Diablo drzel nuz na krku abych to nemohl udelat jinak.

Ale pokud jsi dite s iq stejnym jak vek a nezvladas jiny nez konzolovy hry, tak to chapu.

Btw, nikde jsem nepsal ze v RoS pridavaji slot. A tu demagogii s "iluzi vyberu" si strc do riti, pocet moznosti neni danej tim ze si lidi vybiraji tu nejlepsi. :wave:

A docela by me zajimalo co tech 90% USA hracu chcou z D3 mit... To samy Lord of RNG/RMAH jak puvodni D3? Kde mi za 350+h nepadlo nic dobryho? Kde byl nejvetsi boss Athene co nic nevyfarmil? Kde nebyl zadnej loot progress? Nebo konzolovou kejdu, protoze myslet boli?

Imho je kazdej posun k progress krivce, systemu postupnyho vylepsovani gearu, self foundu a zniceni vlivu rng a rmah pozitivni.
Naposledy upravil(a) Casus dne 25.11.2013, 11:55 hod., celkem upraveno 1 x.

pns
Gorebelly
Příspěvky:213

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od pns » 25.11.2013, 11:52 hod.

Drakkari píše: mrkni na oficiální US forum, tam je RoS pod palbou kritiky, 90% hráčů tam tu hru neuvěřitelně kritizuje a skoro nikdo ji nevítá tak jak popisuješ, naopak v EU vidím docela solidní konstruktivní zájem :D Jinak nevidím v RoS že by přidali počet slotů na skilly, taky děláš jako bys ve starších dílech používal víc jak 7 skillů a staty nějak variabilně rozděloval, jako bys tam nefarmil jednoho nebo dva bosse, na stejných nerandomizovaných mapách a s postavou, kde sis vybral jeden z pěti buildů, který sis pravděpodobně našel na netu, ale tak každý to vidí jinak, není potřeba se tu vyblejvat sarkastickými posty pravda, končím :D
d1-1996, d2-2001 ... ono by se hodne stalo vymyslet nejake trapne stromecky s moznosti rozdelovani bodiku do skillu ktere chci pouzivat, jj z toho by se asi blizz zhroutil.. ros v tomhle ohledu nereseni nic a v podstate to zustava i nadale failem jakym d3 je...

edit: oni s tim ani nic delat nemuzou, protoze by priznali jak d3 v ohledu rpg failem a nasledne by museli i neco udelat(nakopat do riti) s Wilsonem, ale za to ze jim tolik vydelal ho nechaji...

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Drakkari » 25.11.2013, 12:27 hod.

no mrkni, stromečky vymyšlený měli http://oi41.tinypic.com/ny64ac.jpg pak asi přišel Jay :D

já to ale na fail nevidím, je to jiný koncept, někomu vyhovuje někomu ne

Odpovědět

Zpět na „Obecně“