otázky k inf. mach.

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Příspěvek od Kuki10 » 18.11.2013, 22:17 hod.

Padnout bohužel nemůže.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Kaplan007
Wraith
Příspěvky:193
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kaplan007#1270

Re: otázky k inf. mach.

Příspěvek od Kaplan007 » 19.11.2013, 16:28 hod.

Jak to bude s příchodem RoS a s novými obtížnostmi? Podle mých informací (nevím, jestli správných) by mělo být 5 obtížností a měl by být zrušen monster power. To by se týkalo je RoS nebo i původní hry? Jak by to bez mp potom bylo s procentuální šancí na drop klíče?

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Příspěvek od Kuki10 » 19.11.2013, 17:02 hod.

Základní hra by mela zůstat stejná, jak to bude v ros se neví, nebo jsem zatím nic nečetl.:)

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Weeman
Quill Rat
Příspěvky:31

Re: otázky k inf. mach.

Příspěvek od Weeman » 23.11.2013, 18:50 hod.

Ja mam pocit, ze je to nejake bugnute ne? Beham tedy jen MP3, ale ruzne keywardeny nescetnekrat a zadny drop klice.
Vzdy mam 5NV. Dokonce jsem zacal zkouset mit 5NV pred tim, nez keywardena vubec potkam (nezaznamenal jsem zlepseni).
Zkousim vse mozne, ale stale nic. V prvnim aktu mam za sebou cca 15 pokusu, ve 3. aktu cca 8 (2. a 4. po 5 pokusech). Vim, ze tech pokusu neni moc, ale s Wizem jsem mel daleko vetsi uspesnost a to dokonce na MP1. Ted beham s Barbarkou.

Nejake postrehy? :) Vic runu urcite :D

George
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: otázky k inf. mach.

Příspěvek od George » 24.11.2013, 10:35 hod.

Beham s DH na pohodu mp7-8 a padne mi prakticky pokazde (reknu z cca 15 runu jednou nepadl). Takze zvysit tak na MP7 je podle me nejefektivnejsi (s 5 NV pravdepodobnost 70%) = rychle killujes a klic padne prakticky pokazde. Pod MP5 uz to pada opravdu o poznani mene (neplati logika, ze ti pri mp5 s 50% pravdepodnosti musi padnout klic pri kazdem druhem killu wardena). :)

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“