Blizzcon 2013 a nové informace k D3

killerek
Wraith
Příspěvky:154
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od killerek » 15.11.2013, 13:20 hod.

Z nudy jsem volne prelozil jeden dlouhy bluepost k obtiznostem (Otazkami a odpovedi k obtiznostem jsem dost zjednodusil, pac na tolik textu to obsahovalo malo informaci)

Jeden z cilu datadisku je dat hraci vice kontroly nad hranim, toto se aplikuje samozrejme i na obtiznosti. Jako cast tohoto cile odstranujeme soucasny postupny system obtiznosti (ten co vyzaduje postupne prochazeni skrz Normanl, Nightmare, Hell a Inferno). Nahrazujem systemem, ktery je vice otevreny a nevyzaduje prochazet pribehovou linii vicekrat, pokud nechcete.

Takze progress skrze stare obtiznosti je pryc. Misto toho, jiz v pred-datadikovem patchi, zjistite, ze monstra leveluji zaroven s vami a ziskavaji nove affixy v zavislosti na jejich levelu. Budete mit moznost urcit poskozeni monster, jejich zivot a odmeny z nich pomoci novych 9-ti nastaveni pro obtiznost*, podobne jako u soucasneho Monter power systemu. Vysledkem je, ze si muzete mnohem vice svobodne uzposobit svoji vyzvu bez nutnosti prochazet pribeh porad dokola.

(*Zatim jsou obtiznosti: Normal, Hard, Expert and Torment I-V. Soucasne: Master se odemika na 60 levelu a Torment se odemika na 70 levelu, ale jakmile je jednou odemcen tak je pristupny pro vsechny postavy na ucte)

Q&A:
Q: Rekl bych, ze byl nahrazen novym "monter power". Postupne obtiznosti jsou pryc, monter power je jen prepracovan, ale koncept je stejny.
A: Vicemene. Odmeny pro nove nastaveni obtiznosti bylo prehodnoceno, takze to neni primo Monter power, ale koncept je podobny.

Strucne k hodne textu: Hodne veci neni jeste napevno a bude lazeno, takze nemohou presne odpovedet, ale pripravuji clanek typu "First look" k novym obtiznostem.

Dal uz je to hodne otazek a odpovedi o nicem, takze to shrnu. Obava hracu bez datadisku, ze prijdou vysoke MP je zbytecna, protoze obtiznost Master ma byt neco jako MP8-10. A v soucastem nastaveni je obtiznost Torment neco vice nez MP 10. S klasickymi hlaskami, ze se vse ladi a presna cisla nejsou pevne dana. Tudiz prevod mezi soucasnym MP a novymi obtiznostmi nema cenu resit nez vydaji patch notes pro pred-datadiskovy patch.
Naposledy upravil(a) killerek dne 15.11.2013, 13:59 hod., celkem upraveno 4 x.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Alfajk » 15.11.2013, 13:41 hod.

je to nejak nechapu,jak to chteji vyresit s obtiznosti,kdyz mam novej char, lvl 1 a nechci prochazet vsechny obtiznosti,tak se proste prepnu do experta a hraju tam s postavou lvl 1 proti lvl 60 monstrum,nebo jak ten rozdil lvlu chteji srovnat?

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Antabus » 15.11.2013, 13:49 hod.

Monstra budou lvlovat vždy s tebou - tz. když začneš s 1lvl na expertovi, budou mít monstra lvl 1 jako ty. Nepředstavuj si "EXPERT" jako něco ze současných otížností norm-nm- hell- mnohem víc na to sedí určitý mp - třeba MP6 oproti "EASY" ~ mp0 . Blizzard se tímto rozhodl vyřešit problém, kdy byly ve hře 4 obtížnosti, ale ty první tři sloužily prakticky jenom k cestě na inferno a pak už je nikdo nehral. Itemů, co se zde dalo nafarmit a využit v endgame bylo zoufale málo a abychom o ně ale nepřišli, vyřešil to - dle mě velmi dobře - tím, že všechny legendárky ti mohou padnout na jakkémkoliv lvlu - ale jejich síla bude pochopitelně odpovídající tomu lvlu.

Mě by spíš zajímalo, když začnu na lvl1 a rozjedu novou postavu třeba na normal, zda budu po dohrání všech 5 aktů na lvl 70. Dle mě by to tak mělo vypadat a pokud to tak bude, ukazuje to, jak rapidně se sběr zkušeností v datadisku urychlí - žadný expení PL 100 před datadiskem mě nikdo nedonutí 8-)
Naposledy upravil(a) Antabus dne 15.11.2013, 14:00 hod., celkem upraveno 1 x.

killerek
Wraith
Příspěvky:154

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od killerek » 15.11.2013, 13:52 hod.

Antabus to vysvetlil dobre.

Tak to trochu rozepisu, teda alespon tak si to predstavuju.

Zvolis obtiznost dle sily monster, na kterou se citis, coz ti ovlivni pravdepodobne i "kvalitu" dropu. Zacnes na level 1 a moby budou mit treba level 1-3 a jak se bude tvuj level zvedat, tak bude o stejny pocet levelu pribyvat i level montsrum.

Pricemz obtiznost Master nebudes moct vybrat, dokud s jednou postavou nenaexpis level 60 a obtiznost Torment bude pouzitelna az teprve po jedne postave s levelem 70. Takze Torment je ciste datadiskova obtiznost.


EDIT: Anntabus: Tot otazka, jestli zvladneme dat lvl 70 za projiti vsech 5 aktu nebo po projiti pribehu prepnem do Adventure modu a budem lovit Bounty nez dame max lvl. Ale tipnu si, ze na nejlehci obtiznost to nepujde dat jednim pruchodem.

Uživatelský avatar
Predy
Doom Knight
Příspěvky:437
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Archangel#2213

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Predy » 15.11.2013, 14:28 hod.

To je dost zajímavé ale nějak si to nedokážu představit. Jsem teď level 60 takže automaticky mám odemčenou obtížnost Master dodělám tedy level 70 se stávající postavou a odemkne se mi obtížnost která bude horší než inferno mp10. Tak a teď si založím postavu datadisku Crusadera a dám si rovnou obtížnost Tourment jako je fajn že mobové budou mít level 1 ale když budou mít dmg + 371 procent a budou mít o 3439% víc života než já vážně pochybuji, že budu schopný dojít vůbec do Tristamu příjde mi to komický. A to beru jen současný mp10 ten Tourment může být taky mp20 takže jednou tolik.

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Fru-fru » 15.11.2013, 17:34 hod.

Děkuji Killerkovi za zajímavé info. hezky jsi to rozepsal a pěkně jste to tu rozvedli. Mě osobně by lákalo dát si to na Hard a pěkně třeba ve čtvrtém aktu dosáhnout Lvl 60...to by bylo super...
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Antabus » 15.11.2013, 17:41 hod.

predy je to jako když ted rozjíždíš mp1O- já a několik jedinců mně podobných to takto hrajem na HC až na inferno :-) => efektivní to není, ale jednak to lze hrát, druhak, tu obtížnost si budeš moct v klidu kdykoliv v průběhu hraní změnit

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 15.11.2013, 21:18 hod.

killerek můžeš hodit link na ten originální bluepost?

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Dava_C » 15.11.2013, 22:49 hod.

Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 17.11.2013, 09:33 hod.

Hm, tak co psala Lylirra, tak nyní je to tak, že všechny nové legendárky/sety budou accound bind s 2 hodinovým oknem, kdy je možné je prodat přátelům s kterými jste tu věc našli. Takže obchod je zabitej totálně momentálně :(

Nevím jestli jsem to pochopil úoplně správně ale když se pomocí Mystica předmět změní, lze volně prodat ale znovu už Transmogrify nejde.

Není mi z toho jasné, žda je to jen na ty přátele nebo komukoliv.

Uživatelský avatar
Jojo WD
The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Jojo WD » 17.11.2013, 10:13 hod.

Tak je to super keby sa da legendarka dat len tym hracom s ktorym si ju nasiel lebo potom aspon kazdy bude mat na sebe len to co si sam najde a potom nebudu take velke rozdieli medzi hracmi.
Obrázek

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 17.11.2013, 10:30 hod.

Jenže obchodování k diablu patří. Tohle mi přijde jako druhej extrém. Nikdy nemůžeš najít vše co potřebuješ. A jestli to tak bude, tak ta hra bude špatná.

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Drakkari » 17.11.2013, 10:42 hod.

Pořád půjde obchodovat rare itemy, které, když se dobře nalosují.... Legendárky není vše co v diablu padá.

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 17.11.2013, 11:00 hod.

Dle jejich vyjádření budou legendárky zdaleka nejsilnější itemy v RoS, takže obchodovat rare bude asi na dvě věci.

Uživatelský avatar
Jojo WD
The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Jojo WD » 17.11.2013, 11:08 hod.

tak bude len jedna moznost stale hrat s ludmi a nie sam, ktorym ked nieco padne mas sancu to dostat
Obrázek

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Drakkari » 17.11.2013, 11:37 hod.

No obchod by pro Diablo podle mého subjektivního názoru měla být jen okrajová záležitost, většina lidí se těší ze zábavy ze hry a ne na nějaké šmelení že. K čemu to je koupit od někoho zdaleka nejsilnější věc ve hře a pak co? Stěžovat si, že nic nepadá, že je špatně nastavený loot, že je hra pouze nudná farma? To by to dopadlo úplně stejně jako s lootem 1.0 Obchod a radost z dobrého dropu nejde dohromady. Když si všichni všechno dají nebo prodají tak se pak nemusí hrát že...
Pro mě je daleko lepší, když nechají obchodovatelné jen rarky. To jsou věci kterými se, pokud už teda někdo chce vážně výbavu kupovat a kazit si hru, dá dobře vybavit do startu hry. Ale proč by si měl někdo kupovat nejlepší výbavu co ve hře padá? To pak celý Diablo endgame - item hunting, postrádá smysl. Podle mě je obchod nesmysl, který je akorát ku škodě. Vždyť ve většině RPG ani žádný obchod není. Kdyby bylo po mém, tak zruším celý trade. A zároveň by se vyřešili příživníci s botama a jiná pakáž jako scammeři atp.

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od vavik » 17.11.2013, 12:05 hod.

1. Blizzcon toho moc nepřinesl, vývojáři pokračují stále stejným stylem alá máme to na stole, nejsme definitivně rozhodnuti apod., bez reálného výsledku (to jsem myslel, že Josh přinese změnu :( ); půl roku před datadiskem (aspoň jsem v to doufal) a nic není jasné, nepochopím :(

2. obchod a radost z dobrého dropu jde báječně dohromady, ale drop by si měl člověk zasloužit, pak je jedno jaký top předmět padne, radost je stejná, když vím, že někdo další našel jinou věc, akurát pro můj charakter a mám možnost předmět směnit

ne aby každý noob automaticky mohl jezdit nejtěžší obtížnosti hry, jak je tomu těď a aby top předměty/rolly dostávaly lamy na nejnižších mp, ze hry pak znechuceně odchází hráči se stovkami hodin a několikanásobně více zabitými monstry, protože dostali kulové

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od DrSma » 17.11.2013, 12:59 hod.

Můj názor je, že tam obchod nemusí bejt vůbec. Nikdy jsem v Diablu 1 a 2 neobchodoval. (ve trojce jsem se díky tomu málem rozloučil s Diablem na dobro)
Dneska mám pět charů, co najdu, dám svejm figurám. D3 žádnej obchod nepotřebuje. Je to jen o názoru, o zvyku. Já mám obchodování na háku. 8-)

Slunce v duši :green: ;)

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od Javurek » 17.11.2013, 13:08 hod.

Tady nejde o to že si každej jednoduše koupí super zbraň. Současný systém je špatný, řekl bych převážně tím, že jako platidlo jsou velmi snadno získatelné goldy a člověk nemusí vědět prakticky nic aby si je obstaral. Druhá věc je, že člověk nemusí navštěvovat hry, vypisovat co shání, smlouvat s lidmy tak jako v Diablu 2. Takže efektivita získání toho co chci je vyšší. Ale hlavní problém jsou platidlo.

Když budou legendární předměty ještě víc unikátní než nyní, je jasné že nikdo nemůže mt vše. Když si vezmu, že budu chtít nějaký předmět ke svému buildu, přece nebudu čekat 2 roky než já nebo kamarádi tento předmět najdeme.

V diablu 2 jsem z 90% vše co jsem chtěl našel, samozřejmě také z důvodu toho, že jsem o hře věděl velmi hodně a věděl jsem jak efektivně hledat. Ale byli jisté předměty, které prostě nebylo v lidských silách najít, např speciální jewely nebo charmy. Ano mohl jsem to cíleně zkusit farmit ale nechctěl jsem ztrácet čas. Tyhle věci se pak běžně obchodovali. Výměný obchod prostě musí být.

Vždyť ta hra je hodně o shromažďování bohatství, nebo to tak aspoň hodně lidí dělá, aby se mohlo chlubit ostatním. Je to přirozená lidská vlastnost :D Správný systém je takový, že člověk který ví o hře hodně a hodně času věnuje hledání bude bohatý a mít super věci. V systému lepších věcí, tkeré budou account bound se tenhle poměr mezi skupinami bohatých a chudých vyrazně smaže. Jak můžu být bohatý když ty věci nemám komu prodat? Jaká je radost ze super dropu, kterej už mě nevylepší a nejde prodat? Proč mám vlastně dál něco hledat?

"DrSma:Můj názor je, že tam obchod nemusí bejt vůbec.", to je ale názor člověka který hraje 99% času pouze sám z nějakých vlastních důvodů, takže ten obchod ani nepotřebuješ. Jenže lidé jako ty, těch je v Diablu minimálně. Takže tenhle názor je trochu zcestnej, protože ty s obchodováním máš zkušenosti prakticky nulové. Hm, no nikdy jsem nebyl na vysoké a nepotřebuju jí, tak je pojdme zrušit, vždyť já jí nikdy nepotřeboval a vystačil jsem si bez ní.... to má stejnou logiku.

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3

Příspěvek od DrSma » 17.11.2013, 13:32 hod.

Javůrek: příklad o VŠ je dost zcestný a nemá logiku.
Když už bych ho chtěl použít, správná logika je tato: Proč si dělat VŠ, když vydělám víc bez ní?

Hele, hádat se nepotřebuju, ale ty máš názor, já mám názor. Ale poznáku na zamyšlenou ti přihodím. Dosáhl jsi něčeho, co jsi vždycky chtěl? Co se stalo pak? Přestalo tě to bavit, zajímat. Dosánout cíle je ho zabít. To je end game mít možnost získat (vyměnit, koupit) vše, co jsi chtěl.
Ano, D3 je o hromadění. Ale jakej smysl je mít všechno, co potřebuješ?...proč bych pak jako dál hrál???????????????????
To hledání Itemů má smysl jen proto, že každej nemůže mít všechno.

Hlavně je dost povrchní pohled, že po 6 měsících hry na AH nikdo (já) není schopnej pochopit princip toho, co hře škodí. (jsem normální gramotnej člověk, šest měsíců je na takový zjištění opravdu dost dlouhá doba)

Víc k tomu nemám co říct, názor ať si každej udělá sám. (nikoho nepřesvědčuju, jen jsem si dovolil připojit názor do diskuse, od toho tu je,.)

Odpovědět

Zpět na „Archiv - Ke smazání“