Jasně, já stejně odpověděl jen na polovinu. Píšu tady odpověď a mluví tu na mě lidi:D
Tak se vrátím na začátek:
1. nelze převést hry
2. potřebuješ mailovou adresu, heslo k acc, security question, získat původní authenticator a změnit tel č. pro SMS security. - tím získáš kompletní přístup k acc. Ale tím to nekončí.
Dále je potřeba, aby jsi změnil na účtu adresu majitele účtu a jméno, security question, změnit authenticator a tel č. pro SMS security.
Takže budeš potřebovat vyřešit věc tak a nejlépe ve spolupráci s původním majitelem, zaslat scan občanky, k tomu nejlépe přiložit účtenku o nákupu aspoň jedné hry ze všech aktivovaných. Pak projít povinným kolečkem se suportem - ti si Tě dále navedou. Platbu bych neprovedl dokud tohle vše bude zařízeno, případně se domluv na záloze ať rozložíš riziko

... V podstatě podstoupit "klasickou" změnu údajů majitele účtu
Kdysi když jsem takhle řešil wowko, tak po mě chtěli znalost jmen aspoň jedné postavy z ACC a její povolání. Ale to už se asi dneska nedělá...
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
