Attia: Vnímám to dost podobně... ale taky záleží na tom, jaké vlastnosti dovolím šípům mít... třeba takový pierce se přímo nabízí, ještě uvidím...
Jinak... cítím povinnost vás stručně informovat o mých dalších plánech

Act 4 mám téměř hotový, act 5 mě ještě čeká... to ale nebude všechno, co bude v gamma verzi

V gammě bude celá obtížnost normal + takový menší end-game content

V podstatě jde o to, že přeci jen změna obtížnosti bude v Is Alive něco znamenat. Nightmare se takhle nejmenuje pro nic za nic

Pro ty, co chtějí být dobře připravení, proto vytvořím nové lokace, které budou rozšiřovat jak Normal, tak Nightmare, a Hell (v tomto případě bude plnit funkci end-game obsahu)
Jednoduše... půjde o lokaci ve smyslu dřívější krypty

(pamětníci ví)
Bude to lokace, která bude mít hodně pater, se kterými bude stoupat obtížnost. Prostředí se bude měnit (snad se mi to povede, není to tak jednoduché...), a prvních 5 pater bude takovou rekapitulací pěti dokončených aktů... tzn. budou se tam vyskytovat monstra, která znáte, která jsem vytvořil (Dead Braini atd....) se zvýšeným počtem unikátních monster... další patra už budou komplikovanější, tam se můžou mísit monstra ze všech aktů, a poslední část... tak budou úplně nová monstra, která jste ve hře nepotkali, a o to to bude zajímavější... v posledním patře bude překvapení
Vchod do lokace bude v kravínu, je to taková odměna za dokončení obtížnosti

Nebudu tvořit žádné nové unikáty, sety, runy, runová slova... chci zachovat systém itemů (drop), jako je ve vanille...
Drop v nové lokaci bude velmi podobný dropu v pátém aktu s tím rozdílem, že bude mírně zvýšená šance na drop unikátu / setu / rare a s mírně vyšším ilevelem

Samozřejmě tam nepotkáte jen běžná monstra, ale i bosse, na které jste zvyklí (zpočátku

)
Na toto a act 5 mám celkem měsíc, do té doby bych to moc rád stihnul... snad ano

Kdybyste měli nějaké náměty nebo nápady týkající se end-gamu či samotného modu, rád je vyslyším a pouvažuji nad nimi
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
