Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489
Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Dava_C » 11.10.2013, 09:15 hod.

*Life Steal is less effective when you are higher level.
*At level 60, Life Steal gains a 0.10x multiplier.
*At level 70, Life Steal no longer functions.

MonsterAffixNames.txt
- Wormhole - Wormhole
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Reve » 11.10.2013, 09:18 hod.

= ze LS bude absolutne knicemu..protoze behem chvile se zase stane z expeni do 70 pouze rychla rutina...

Uživatelský avatar
Darkness
The Butcher
Příspěvky:1316
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LeonardoCA#1772
Bydliště:earth

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Darkness » 11.10.2013, 10:02 hod.

Prave tim, ze budou limity na CD CC AS se snad povede zrusit existenci BIS itemu. V tuto chvili jednoduse kazdy vi, ze nejvic dmg udela kdyz vsechno bude mit na max. Ale tim ze bude limit, tak se otevre cesta k tomu vybrat si afixy podporujici svuj build a styl hry. Samozrejme zas se pravdepodobne objevi BIS itemy pro konkretni build, ale pro jiny build to budou jine.

Jednoduse hraci se presanou hnat za trifecta itemy, apod, a bude vic prostoru k premysleni jak poskladat vybavu, aby mi podporila muj build a styl hry. Aspon doufam ...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Obrázek

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Alfajk » 11.10.2013, 11:51 hod.

Dava_C píše:*Life Steal is less effective when you are higher level.
*At level 60, Life Steal gains a 0.10x multiplier.
*At level 70, Life Steal no longer functions.

MonsterAffixNames.txt
- Wormhole - Wormhole

srsly? takze life si budem "dopijet" po combatu jako ve wowku,nebo co? nechapu proc sahaji na funkcni mechaniku a radeji nefixnou to,co je rozbity...takze ted zase vsichni misto lifesteal budou nosit life on hit,pecka,doted jsme meli na vyber,jestli zbran s LS nebo LoH,ted to zkrouhnou jen na LoH...

easyyy
Fallen Shaman
Příspěvky:57

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od easyyy » 11.10.2013, 12:16 hod.

Jako.. je to datamining PTR servru. Hodně se ještě změní a závěry bych dělal až když to vyjde .. takhle jedna změna možná zní debilně (i pro mně jakožto DH) ale dohromady s ostatníma to možná bude dávat smysl. Já už jsem se u blizzu poučil, že dokud to není u mně na PC tak jakoby to neexistovalo, ještě to můžou tolikrát překopat..
Odesláno z mé klávesnice pomocí kláves.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Dava_C » 11.10.2013, 12:18 hod.

To taky nechápu, mě by do datáče stačil V. akt, paragon 2.0 a když už tak loot 2.0, vše ostatní bych nechal, jen bych samozřejmě s dalšími levely povoloval nové skilly a runy a staré nechal, jako teď. Myslím, že 99% lidí ani nic jiného nechtěla. Nyní bude tolik změn, že to bude nová hra a nikdo nemůže ani odhadovat, jak bude vypadat nový gameplay. Jenom balance affixů na prstenech, změna CC, CD, AS a no lifesteal budou dělat dva roky.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Alfajk » 11.10.2013, 12:23 hod.

nechapu,co tech 10 let na diablu 3 delali,kdyz ted to chteji kompletne od zakladu prekopat,vcetne samotny podstaty hry - dropu spolecne s mechanikou rpg u postav

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od firdecek » 11.10.2013, 15:44 hod.

No lepší teď než nikdy :)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Kuki10 » 11.10.2013, 15:59 hod.

Dokud neni nic oficialne potvrzeny, tak jsem klidnej a pak s tim stejne nic nezmuzem.:-D

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk 2

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Dava_C » 12.10.2013, 08:27 hod.

The stat caps for Critical Hit Chance, Critical Hit Damage and Attack Speed have been removed from the datamined files.

... Torment difficulty or higher (nové obtížnosti?)

Monsters.txt
x1_MonsterAffix_Turret - Turret
X1_MonsterAffix_BooGhost - [TEMP] Skeleton
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Psychotoxic
Wraith
Příspěvky:182
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Psychotoxic » 13.10.2013, 10:29 hod.

Znova na Diablu 3 nerobili 10 rokov ale možno také 4-5 rokov

OT: Pre zaujímavosť toto je projekt Diabla 3 z roku 2005 http://www.youtube.com/watch?v=5nmE5t1EvM8

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od firdecek » 13.10.2013, 17:13 hod.

Ani tak mě nepřekvapuje změna capů na cc, chd anebo AS, ale opravdu mě zaujaly nové obtížnosti. Vypadá to, že Monster Power zmizí a místo toho tu budeme mít třeba další 2 a více úrovní obtížností. Výhodou je to, že v MP0-10 se blbě hledaly hráči pro public multiplayer (zde předpokládám, že nových obtížností bude méně než 10). Anebo nechají monster power, pak tu ale bude ještě větší guláš v public multiplayeru :-D

Co si o tom myslíte komunito?

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Dava_C » 13.10.2013, 17:21 hod.

Nejvíc lidí z komunity si myslí, že Torment je spojení Nightmare a Hellu.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Denny
Gorebelly
Příspěvky:236
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Denny#2750

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Denny » 13.10.2013, 17:45 hod.

monster power bych zrušil a místo toho udělal inferno opravdovou výzvou , alespoň tak jak tomu bylo úplně na začátku... pamatuju ještě jak sem s kámošema težce farmil hell abychom se mohli alespoň na chvíli podívat na inferno kde jsme pak dostali pěkně na pr*el hned od první elitky. A ti, co už měli zabitého butchera na infernu pro mě byli fakt frajeři :D

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od firdecek » 13.10.2013, 20:50 hod.

Dava_C píše:Nejvíc lidí z komunity si myslí, že Torment je spojení Nightmare a Hellu.
Už to čtu taky. Asi to tak bude, takže další 5. obtížnost nebude a Monster power zůstavá (zatím :) ). No je pravda, že zábava byla v normal a pak až v inferno..nightmare a hell byla jen pruda.

Uživatelský avatar
Bagr13
Doom Knight
Příspěvky:430
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bagr#2994

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Bagr13 » 14.10.2013, 06:51 hod.

Ja myslim, ze celkem problem public je v tom ze lidi nejsou soudny :P
Co se tyce HC tak je to ok od MP5 uz tam behaji hodne slusny geary, ale co se tyce SC je to fakt tragedie, kdyz tam jsou barbari s dmg 90tis hrajou ww a predstiraji ze neco zabijeji je fakt nic moc :( SC public by potreboval treba nejakou hranici, treba barbar cca pres 180tis dmg nebo neco tak podobnyho :)
Vetsinou na MP8 behaji lidi s daleko lepsim vybaveni nez na MP10

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Reve » 14.10.2013, 13:08 hod.

Denny píše:monster power bych zrušil a místo toho udělal inferno opravdovou výzvou , alespoň tak jak tomu bylo úplně na začátku... pamatuju ještě jak sem s kámošema težce farmil hell abychom se mohli alespoň na chvíli podívat na inferno kde jsme pak dostali pěkně na pr*el hned od první elitky. A ti, co už měli zabitého butchera na infernu pro mě byli fakt frajeři :D
Jenze to inferno proste dlouho nevydrzi i kdyz bude tezky...jednou proste budes mit vybavu, ze to budes kosit jak nic..a pak budou stejne vsichni nadavat, ze to je moc lehky


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Dava_C » 14.10.2013, 14:00 hod.

Bagr: Když kouknu na diabloprogress, tak mp10 na publicu spolu může hrát odhadem tak 3500 lidí a to není ani jedno procento, dokonce to není ani jedno promile, ani půl promile z prodaných kusů D3, což je OK, je to mp10. To, že lidi nejsou soudný a lezou tam, je věc druhá. Když byl ještě dp našlapanej před oznámením datáče, tak jsem se držel v top 20 world (wizardi) nyní 13. místo a přesto se na mp10 efektivně/xp/hod nechytám, ani na mp9, takže z tohohle čísla je ještě nutné odečíst třeba archon wizardy, protože ti s 350k dps unbuffed, to budou brzdit, naopak třeba WD s 300k dps unbuffed partu brzdit nebudou. Obtížnost je tedy OK, už jsem to někde psal, že vzhledem k současným gearům je pro mě osobně mp1 úplně adekvátní obtížnost, vše ostatní je OP. Kdyby takové geary byly tenkrát v 1.00 - 1.03 infernu, tak by to vůbec nebylo těžké, jak píše Reve.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Kuki10 » 14.10.2013, 14:35 hod.

MP1?
Ja teda takovy dps nemel ani ve snu, ale poznas rozdil mezi mp1, nebo mp5?

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Diablo 3:Reaper of Souls prvé dojmy !

Příspěvek od Dava_C » 14.10.2013, 15:02 hod.

Nějaký rozdíl tam je, u mobů ne, protože tam brzdí skutečnost, že musíš při grilování zastavit, u elit rozdíl je, ale celkově je to zanedbatelný. Nicméně na tom mp1 si trvám, vyšší mp jsou umělé. Kdo měl v 1.03 50k dps, tak byl bůh a nyní tu máme 20x větší dpska díky tomu, že mají lidi nafarmeno o tisíce hodin více a někteří jsou o tisíce eur chudší, tak by to tak mělo být, hráči by měli být krutopřísně hustodémonsky OP :) .
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Odpovědět

Zpět na „Obecně“