HC Zlatý Grál

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 12.07.2013, 10:54 hod.

Pokud střelci nebudou immune to fire, tak se jich nebojím. Fissure si s nimi poradí, aniž by se do mě vůbec trefili. Toho medvěda nemám, kdybych měl, měl bych ho v rozpisu skillů. Jenže kdybych ho měl, bylo by o 4 levly slabší volcano, čímž bych měl slabší jak fissure, tak hlavně molten boulder, který je pro mě v mnoha situacích skutečně klíčový. Zatím se přikláním k tomu, že tento char dojedu asi jen jako čistého fire dudu.

70 % mých ripů je u mě proto, že udělám nějakou kravinu.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od RIP » 12.07.2013, 13:26 hod.

Ja myslel ten povestny 1 bodik, prece tam nebudes vypisovat vsechny skilly ;) Jinak chapu, jak to myslis, vetsinu charu ztratim tak, ze zacnu zmatkovat a k tomu me casto prave packy archeru donuti....Preju hodne stesti ;)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 30.07.2013, 21:05 hod.

Zatím se přiznám, že to dost zanedbávám, ale pokusím se dnes hejbnout kostrou a ještě před začátkem víkendu bych chtěl dojet aspoň ten první akt. Pak budu mimo domov nejméně týden.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Dark_Deamon » 31.07.2013, 09:33 hod.

Tak ať se daří a něco fajnového padne ;)

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od raisen » 31.07.2013, 22:20 hod.

Také přeji hodně štěstí, těším se na další postup :wave:
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 08.08.2013, 11:30 hod.

včera jsem na Griswoldovi na hellu pomstil bezpočet svých zariplých postav...konečně jsem si toho parchanta vychutnal....a že to bylo na players 8, tak to bylo vychutnání si ho naosmkrát. :)
...ale furt se strašně loudám. Další postavu asi udělám toho summonera...dost mi to rozhodnutí usnadnil nález zajímavého amuletu.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Dark_Deamon » 08.08.2013, 17:37 hod.

Tak jseš na začítku Hell. Do té doby ještě můžeš najít tolik předmětů, že se budeš rozhodovat mezi šesticí postav/buildů :) Hlavně postupovat v klídečku.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 08.08.2013, 18:17 hod.

to jo, hlavně se nikam nehnat...mimochodem barbar by už ocenil také nové nádobíčko (helmu + brnění). Iceblink ne že není dokonalý, ale mám pocit, že brzy už asi stačit nebude. A Lore je pro barbara škoda...ovšem na třeba Andariel's Visage se načekám.
A já bych chtěl už konečně taky buď Splendor štít, nebo Sigon's štít, ať už nemusím používat Leaf....a nějakej + 3 to ele skills amulet by taky nebyl k zahození. :)

edit a korekce: Doplněn prozatím nedokončený 1. akt Hell, je to ale dlouhé čtení, hlavně to o té Forgotten Tower, to už fakt nechci znovu zažít. :)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od RIP » 20.08.2013, 06:39 hod.

Tak jak to ctu, je to hodne masakr, pripomina mi to ma putovani s naked/underpowered buildy, je to obrovsky rozdil oproti tomu, co hraju ted, tedy treba vcera si muj barb Hulk vychutnal v Pitu 6 bosspacku u sebe - nemyslitelne pro postavu jakou hrajes Ty...Kazdopadne preju hodne stesti a drzim palce, at dojdes az na konec ;)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 22.08.2013, 23:35 hod.

Tak 1. akt hell je konečně za mnou. A musím říct, že s čistým fire dudu je celej na players 8 fakt neskutečnej zážitek :D Odehrán za 10 hodin a 40 minut čistého času a s hodně dlouhýma, i týdenníma přestávkama, protože je to prostě masakr.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Attia » 22.08.2013, 23:39 hod.

paradoxně asi nejlehčí monstrum byl koncový bos Andy, ne? :-D

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Dark_Deamon » 22.08.2013, 23:43 hod.

Paráda :) A padlo něco zajímavého?

Ve 2.aktu to bude porod na začátku a na konci. Radament ---> Tal Rasha's Tombs.

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Attia » 22.08.2013, 23:56 hod.

zato maggoty si myslím že budou asi nejoblíbenější lokací 2 aktu. Hlavní díky moulten bouldr. tam to bude podle mě ultimátní skill...

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 22.08.2013, 23:59 hod.

Attia: jj, viz report na začátku vlákna.

Dark_Deamon: Z Andy padla Tal Rashy helma. Super pro merce. :)

Jinak ve druhém aktu bude nejhorší začátek, Arcane Sanctuary (ten bude hororovej) a Tal Rashovy hrobky, pokud tam budou ti tlustoprdi a ghoul lordi.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od raisen » 23.08.2013, 07:59 hod.

Tak gratuluji k dokončení prvního aktu :) Myslím, že teď už to bude jen horší :D
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 23.08.2013, 20:49 hod.

Radament, takovej *****!! chcípnout se mu nechtělo, oživovat kostráky ano, a jeho vypouštění blesků bylo taky jau jau. Ve druhém aktu si zřejmě užiju srandy kotel. :lol:
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od RIP » 24.08.2013, 18:11 hod.

Klobouk dolu, vyborna prace Fraxi ;) Clovek trne hruzou, jen to cte, natoz si to prozit na vlastni kuzi...U tech Tals hrobek bych radsi na nic necekal a sel rovnou do te prave, kolikrat je to tam peknej humus, jak psal DD

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 24.08.2013, 18:52 hod.

Díky. Ono se ještě uvidí, protože u Radamenta jsem zjistil, že ve 2. aktu fire imunní nejsou tak děsní jako ti v 1. aktu. Průser u něj byl hlavně v tom, že jsem kvůli mercovi asi 10x musel do města oživit + dalších 20x jen oléčit, protože jeho blesky a jed byly fakt nechutné, navíc se po jednom tp přesunul ten zmetek tak, že mi začal oživovat kostry, co jsem roztahal od něj pryč :( :( Kvůli tomu to byl fakt porod.
Další potěšitelný fakt je ten, že to tu na players 8 celkem dobře expí, jsem nečekal, že v sewers udělám skoro jeden celej levl. Jinak když není někdo fire imunní, tak i na players 8 umírá velmi rychle.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 12.10.2013, 23:21 hod.

ARCHIV

HC Fireman :dead: :dead: :dead: :dead: :dead:
Druid
Build: Firestorm, Oak of Sage + barbarský žoldák
Konečný level: 82
Konečná pozice: A2 Hell - Ancients Tunnel
DMG Firestormu: 1768-2008
Str 90, Dex 20, Vit 365, En 30
Life 2121 s oakem, Mana 282
Defense 442
Resisty: Fire -29, Cold -30, Lightning -27, Poison -80
MF: 134 %
Skilly: Oak Sage (10), Firestorm (20), Molten Boulder (20), Fissure (20), Volcano (18)

Na sobě má: Leaf hůl, rare MF brnění, Lore helmu, mf magic rukavice, mf boty, Goldwrap pásek, 2x rare prsten na life, manu a rezisty, life amulet +100, na switchi Spirit a The Ward

Nálezy, které se ripem ruší:
Angelic Sickle, Angelic Halo 2x - Arcanna's Head, Arcanna's Deathwand - Arctic Binding 2x, Arctic Furs, Arctic Horn - Berserker's Hatchet 2x, Berserker's Hauberk 2x - Cathan's Seal 2x, Cathan's Rule - Civerb's Ward - Cleglaw's Pincers - Infernal Torch 2x - Isenhart's Lightbrand 2x, Isenhart's Case 2x - Milabrega's Orb - Sigon's Wrap 2x, Sigon's Gage, Sigon's Visor - Tancred's Spine - Vidala's Fetlock

Aldur's Stony Gaze - M'avina's Tenet - Whitstan's Guard - Sander's Taboo - Tal Rasha's Horadric Crest, Tal Rasha's Fine-Spun Cloth


Crushflange 2x, Goldwrap 2x, Goreshovel, Hellcast, Iceblink, Magefist (eth), Nightsmoke, Rakescar, Raven Claw, Skull Splitter 2x, Snakecord, Stormeye, Stormguild, Stormstrike 2x, The Battlebranch 2x, The General's Tan Do Li Ga 2x, The Ward, Treads of Cthon, Wall of the Eyeless, Venom Ward 2x, Wizendraw, Woestave

Butcher's Pupil, Dark Clan Crusher, Guardian Naga, Plague Bearer, Suicide Branch, Warlord's Trust, Waterwalk


RW: Ancient's Pledge, Insight, King's Grace, Leaf, Lore (2x), Nadir, Rhyme, Spirit (zbraň), Stealth, Zephyr

8x El, 5x Eld, 12x Tir, 10x Nef, 23x Eth, 10x Ith, 17x Tal, 11x Ral, 9x Ort, 7x Thul, 9x Amn, 4x Sol, 5x Sheal, 2x Dol, 3x Hel, 1x Ist

První akt
...šel s prstem v nose, díky velké hromadě lifů. Hotovo na players 8 za necelé dvě hodinky. Nalezen jen Arctic Furs kdesi ve Stony Field. Andariel nic nedala. Do druhého aktu měním dočasnou rogue za dočasného prayer merce.

Druhý akt
...také, avšak fire odolné kostry, mumie a ghoul lordi v bossích verzích byli dost otravní. Sehnal jsem pár věcí na MF a padalo dost setů. Duriela jsem ugriloval za asi minutu, na players 8 není špatné. Tal Rashovy hrobky jsem prolejzal, dokud jsem nenašel Kááčko, jenž však byl naprosto neškodný. Hra trvala asi 2,5 hodiny.

Třetí akt
Opět celý na players 8. Profrčeno v pohodě a celkem svižně za 2 hodiny a čtvrt. Problémy dělali akorát koncilové, kteří šli nejprve po bludičce a potom s méně životy i ne zrovna ideálními rezisty po mě. Když seslal blesky Mephisto, také jsem se potil, ale jinak padl celkem rychle. Holt firestorm, když ho vyčaruju někomu přímo před xichtem, je vidět, že dostane 3x-4x tolik, než je napsáno ve statech. Zaznamenal jsem také rekordní počet run: 17 za akt, z toho 7 jich bylo Eth.

Čtvrtý akt
Zde malinko přituhlo kvůli fire odolným nemrtvým rytířům, avšak vše ostatní šlo hladce. Trochu problémový byl Izual, protože hodně vydržel a šel jen po mě. Bylo divné, že všichni bossové totálně ignorovali merce a šli jen po mě. Normální monstra však útočila na mě, oaka i merce. Velké problémy jsem měl s Infectorem (zde tradičně), oblivion knighti byli neškodní. A hoodně problémový byl samotný Diablo. Rezisty sice nejsou jedny z nejhorších, ale přesto byla jejich nízkota znát. Jednou mě uvěznil v bone prisonu, ale stihl jsem se dostat ven včas. Přesto jsem zde setrval jen hodinu a čtvrt. Btw. Hellforge dala Tir. :ble:

Pátý akt
Zde to šlo na jednu stranu svižně, na druhou stranu to občas trvalo, než člověk prolezl všechny mapky, sehnal všechny superunikáty a waypointy, proto trval 5. akt tak zhruba 4 hodiny, včetně kravího levlu. Jediná dvě problémová místa byli ancienti, kteří docela dost vydrželi, zřejmě se jim vygenerovaly vysoké fire rezisty na věcech, a Lister, jehož jsem udolával také dlouho. Baal pak šel dolů také dlouho, asi 3x jsem se vracel do města pro láhve, ale šlo to. Kraví levl pak byl s prstem v nose. Co se týče věcí, byl jsem rád, že se to rozpadalo. Barbarský žoldák zatím koná svou práci velmi dobře, oživovat jsem ho musel jen jednou.

První akt NM
Malinko přituhlo, jak damagoidně, tak na rezistech monster. Vypořádat jsem se musel i s pár imunne to fire a hlavně, nesnáším lightning enchanted + mana burn! A také to, abych někoho sežehl co nejdřív, musím přijít až k němu a poslat mu ty plameny přímo do chřtánu, aby ho zasáhly všechny tři proudy. Hodně otravný byli dark ones v katakombách, kvůli nim mě málem picla Andariel...se tam furt motali. Jinak mě dost zklamal drop, jak run (jen 12), tak unikátů (jen 3) a setů (jen 2), to byla teda slabota. Dohráno na players 8 celé a trvalo to 3 a čtvrt hodiny.

Druhý akt NM
Opět players 8 a byl to akt hrůzy, který jsem projel na čtyřikrát (protože po hodině až hodině a půl jsem toho měl až po krk). Znatelně přituhlo kvůli tomu, že moje dmg už neroste úměrně růstu života nepřátel, místy to bylo těžké. Nejhorší pořízení však bylo s kostlivci v hrobkách, protože to byla samá vysoká odolnost vůči ohni, o podpoře unravelerů radši vůbec nemluvím. Místy jsem to musel místo firestormu až probít fissůrou, protože to vážně nešlo (merc chcípal jak na běžícím pásu). Kapitolou samu pro sebe bylo Arcane Sanctuary, kde to bylo ještě horší plus v těch schodištích mírně zatočených nešlo firestorm použít vůbec...samozřejmě až na čtvrtý pokus ta správná větev. Hrobky jsem prolezl všechny, než jsem nalezl velké Kaačko, kterému dělali čestnou stráž asi půltucet normálních unravelerů a horda tak 50 koster, 10 mumií a dalších 10 duchů. Humus, kterej jsem zabíjel asi 10 minut. Pak Duriel už byl v pohodě, jen to chvilku trvalo, asi 4 minuty. V tomto aktu mě absolutně zklamal drop, nepadlo prakticky nic (pouze 2 unikáty-oba už mám: Venom Ward a Crushflange), žádný set a nejlepší ruma byla jen Amn. :ble: Celkem odehráno za 6 hodin 20 minut. :ble:

Třetí akt NM
Opět celé na players 8. Místy kapku zdlouhavé, ale na rozdíl od druhého aktu to tu nebyla otrava...paradoxně džungle byla velmi zábavná, vopruz byl až v Kurastu a zejména v Duranci, kde se to jenom hemžilo apnenkami (ne tak zlé) a ghoul lordy (hodně zlé), občas se k tomu přidali stunující přežralové v bossím vydání a o zábavu a málem i pohřební výpravu jsem měl postaráno. Na tyto hordy jsem musel víckrát, než jsem měl v úmyslu, používat fissure namísto firestormu. Koncilové byli relativně v pohodě, i Bremm, ale hodně tuho bylo u Mephista...no spíše zdlouhavo, ale životy mi tam skákaly neustále nahoru a dolů. Zhruba od Kurast Bazaaru totiž všechna monstra šla jen po mě a merce naprosto ignorovala (za to asi může upnutý Iceblink, který jsem mu na ripovu radu nasadil). S dropama to vypadalo zprvu zrovna tak mizerně jako ve druhém aktu, ale pak se to rozjelo. :) Celkem byl tento akt odehrán po navštívení všech lokalit za 4 hodiny 30 minut.

Čtvrtý akt NM
Opět celé na players 8. Na to, jak jsem se toho tady obával, to nebylo tak strašný, ačkoliv se to tu vysokýma rezistama na fire jen hemžilo, ovšem merc odvedl dobrou práci. A proti těmto na oheň odolným monstrům se mi osvědčilo kupodivu Molten Boulder. Dává fyzické škody (byť malé) a odstrkává parchanty dál ode mě, čímž jim opakovaně udílí škody. Hellforge dala Shael. :ble: Ale o pár minut později jsem mohl zavýsknout radostí. :green: V River of Flame samotné dost přituhlo, jednak tu bylo plno urdarů, ale také Venom Lordů, kteří nejen, že hodně vydrželi, navíc šli jen po mě a merce začali opět ignorovat (takže měl aspoň volné pole působnosti, aspoň nějaké pozitivum; to že jsem byl furt málem mrtvej ale pozitivní nebylo). V Chaos Sanctuaery se k tomu přidali ještě oblivion knighti a nemrtví rytíři imunní na oheň. Zde byla mým věrným přítelem hůlka s lower resist a opět skill Molten Boulder, bez něj bych tu asi skončil, a to nejenom u Infektora, kterej byl hroznej prudil, ale také u velkovezíra, jenž byl dost zákeřný. Diablo na players 8 šel pomalu, jedenkrát mě uvěznil do bone prisonu, ale včas jsem se osvobodil, než mě sežehl. Platilo pravidlo léčit, léčit, stát mu pod rukama spolu s mercem a lít pod něj firestorm. Můj byl sice menší, ale aspoň mu něco dělal. Trochu jsem ale musel improvizovat, kvůli rezistům jsem si snížil +skilly a nasadil spirita s wardem. Fungovalo to. Tento akt dohrán za asi 3 hodiny a 15 minut, z toho hodina a půl byla Chaos Sanctuary.

Pátý akt NM
Opět celé na players 8. Uff. Tady už šlo kapku do tuhého, kdo to bylo možné, tam se mi generovali střelci, hodně nepříjemné. Na ně však platilo velmi dobře fissure, některým obzvlášť odporným pak domluvil molten (který mám čím dál raději). Firestorm je skvělý vůči jednotlivcům. Tady jsem nalézal dost unikátů, hlavně exceptionálních, a překvapila mě nízká padavost run (ovšem když srovnám záznamy z normalu, tak na nightmaru jich na stejnou konfiguraci pl8 padne minimálně o polovinu méně co do množství-ovšem nedělejme ukvapené závěry, může to být náhoda - zatím). Projel jsem všechny lokace bez potíží, ale narazil jsem na ohromný problém, a to na ancienty, které jsem dle pravidel musel zvládnout také na players 8. A zde to má fire dudu opravdu těžké. Merc si ani neškrtl a už ležel (Madawc-cursed, Korlic-mana burn a Talic-lightning enchanted). Musel jsem na ně tedy sám, ještě že jsem měl inventář plný láhví, vyšlo to akorát. Firestorm proti nim naprosto nepoužitelnej kvůli whirlwindu Talica (2x mě málem zabil). Fissure také nebyl nic moc, furt to lítalo. Molten Boulder dokázal docela domlouvat Madawcovi a po vydělení od zbytku jsem ho tím udolal. Ovšem nejúčinnější bylo proti nim Volcano...přestože jsem ho měl jen na nějakém 11. levlu. Dole byl překvapivě drsnej hned první baalův bosspack fallenů warped one, ale nejhorší byl asi Lister, neboť téměř nešel zabít, ne že by byl nebezpečný. Baal byla kapitola sama pro sebe. Furt čaroval dvojníka a nic na něj neplatilo a životy mu neubývaly ani s lower resistem. Asi 20x jsem oživoval merce a asi 10x málem sebe na 1. levlu. Bitka trvala asi 20 minut. Účinný recept jsem proti němu prostě nenašel...no, hlavně že je to za mnou. Celkem za 5 hodin 30 minut. Pak přišly na řadu krávy, zde to šlo svižně tak na 30 minut (pl8) a 4 unikáty + 3 sety, docela dobrý výkon.

První akt HELL
No, nebyl jsem si jistý, zda je to dobrý nápad, ale jsem pro každou špatnost. /players 8. K tomu ne úplně nejlepší výbava a záporné (mnohde dokonce výrazně záporné) rezisty. Ale šlo to, zatím. Zde již bylo naprosto nevyhnutelné využívání všech čtyř ohnivých skillů, neboť pro každou situaci je vhodný jiný. Na ježury a zombíky Fissure, na jednotlivce pak Firestorm, na falleny Molten Boulder a pokud jich je hodně, tak Volcano. Merc pak s Plague Bearer rozesýval jed poison novou. No, trochu přituhlo v Cold Plains, kde bylo bossů trochu více, ale Fisůra si s nimi poradila většinou rychle, obezřetnost byla potřeba jen u LE+CE nebo FE. Zkouškou ohněm pro mě byla návštěva Coldcrow, protože ty nány místo toho, aby stály všechny u sebe, tak se v půlce bitky rozutekly každá jinam a musel jsem to likvidovat s vypětím nervů postupně a roztaháním. Pak se šlo na Blood Raven, kde jsem byl připravený na horor, ale naštěstí to nebylo zas tak děsné, jak jsem se obával. Jediným problémem bylo strašné hafo životů a její zdrhání. Zabíjení šlo pomalu i s lower resistem, nevíc ten její knockback na luku mi taky moc nepomohl. V kryptě a mauzoleu to byla pohoda, ale nepadlo tam vůbec nic zajímavého. Stony Field bylo taktéž na pohodu, Underground Passage už ale ne, tam bylo chvílema pořádně horko, ale ne zas tak moc. V Dark Woodu i v Tristramu to šlo, přestože tam bylo hodně fire imunit, nicméně konečně jsem pomstil na tom praseti Griswoldovi ty své ripy, co se mi tu nasčítaly. Bitka s ním však chvíli trvala. Další štací bylo Black March (ta úplně v pohodě) a Forgotten Tower, kde začalo největší utrpení.

Lučištnice byly v pohodě, všechny. Ovšem největším problémem byli devilkini a klani, obojí fire immune, a výskyt pouze ve variantách šampión nebo boss. A nebyly to v žádném případě ledajaké vlastnosti, byla to samá fana, samá amplifa, samé LE+CE+FE, prostě hnus. Navíc v kombinaci s vysokými rezisty na fyzično to skoro ani nešlo zabít a z nedostatku místa ani "uklidit". Nejhorší pořízení jsem měl se Sin Skinem, který byl imunní jak na fire, tak physical...i s lower reists hůlkou, kterou jsem na něj z půlky celou vyplácal (bitka s ním tedy trvala víc jak 8 minut). Toho musel udolat nakonec sám merc a musel jsem mu na to dát Spirita, aby aspoň něco elementálního dal...jenže ten parchant měl i vlastnosti Spectral Hit a CE, takže si dovedete představit, jak takový "dáreček" šlo zabít. Obejít ho však nešlo-občas jsem potřeboval roztahávat a potřeboval k tomu všechny již vyčištěné chodby, zatracené druhé patro. Ve čtvrtém pak přišel tydýt-klan s extra strong, cursed a fanou přímo u vstupu...tak toho jsem prostě průzkum neprůzkum (po instantu, co dostal merc) ignoroval a upaloval, co mi nohy stačily, do neznáma, naštěstí v tom neznámu byl hned vchod do pátého patra. Oddych? Na to zapomeň, Fraxi. Hned u vchodu byl další klan, tentokrát LE+holy freeze+cursed. S tím se bojovat také nedalo, tak jsem musel výrazně zpomalen s amplifou na hlavě projít přes hlouček jeho minionů (tvle já žiju :D ) a odběhl až v té velké místnosti k takové té krvavé kašně, nebo co to je. Tam se na mě vyrojily z obou dveří lukostřelkyně a při pokusu je zlikvidovat se k nim přidal onen holyfreezák. TP, merc mrtev, a mě zbylo opět jen asi 100 života. Uff. Dolů jsem se vrátil pěšky přes waypoint v Black Marchi, opět jsem musel vymanévrovat toho maníka ve 4. poschodí. Ale aspoň jsem měl "klid" na likvidaci minionů toho freezáka, který byl tak "laskav" a tentokrát zůstal tam, kde byl, a já mohl Molten Boulderovat...no, jako morální vzpruha pro merce to možná fungovalo, ale těmhle s**čům to nedělalo kvůli imunitě na fire a vysokému physical resist prakticky nic. Po jejich likvidaci jsem se rozhodl, že si udělám víc místa, a prozkoumal jedno z těch dvou slepých ramen...tam nic, a předpokládal jsem stejný výsledek i v druhém. No, tam byly další střelkyně, pár duchů...a hlavně další boss klanů, a mnohem silnější než ten s holy freezem, který si mě moc nevšímal! Kur** A ten předchozí kolotoč začal znova, asi 3x jsem se do 5. patra vracel přes waypoint, a pak přes toho klauna ve 4. patře. Brzy jsem zjistil, že tohohletoho taky nezabiju, takže jsem udělal nemyslitelné a prostě se rozhodl to proběhnout až ke komtese. No, vybral jsem si k tomu to opravdu "správné" rameno. Měl jsem naštěstí připravený tp pro případ zvrhnutí a ještě že tak. V mžiku mrtvý oak, pak i merc, já už stihl zdrhnout před hordou omightovaných slečinek a také zchlazený aurou toho šmejda, co se pustil taky za mnou. Znovu přes waypoint, tentokrát ale druhým ramenem, za mnou se pustili naštěstí jen dva minioni tamtoho bosse, co byl silnější než holyfreezan. Tam bylo naštěstí jen pár osamocených lučištnic. Pak jsem oakem a fissůrou lákal slečinky, hodně opatrně, byly vskutku hodně silné, a rychlé. Nakonec zhebla i ta potvora a čas zúčtování přišel i na toho klana s holy freezem, co se do toho připletl. Ocenění? Jen Eth. :ble: No, toto trápení trvalo víc jak hodinu. Pak jsem zašel ještě do Cave, kde jsem zažil v obou patrech dva multishot LE mišáky. A co víc, merce ignorovali a šli jen po mě. A co ještě víc, jeden z nich se znenadání objevil, ani nevím jak, na ústupové cestě, kde jsem bojoval s jinými monstry, a já mu vletěl a jeho minionům přímo do prostředka. -2000 života, zásah od všech gulí+fullka + zběsilý úprk. Tohle fakt už zažít nechci, jak jsem ho jen mohl přehlídnout? Každopádně po tomhletom byla pauza nutná, i když jsem ten den chtěl tento akt dojet už celý.

Po velmi dlouhé pauze jsem si to dal už celé až do konce. V Tamoe jsem jen nakoukl do Pitu, ale jelikož čestná lukostřelná stráž byla fire imunní, měla imunitu na fire a k tomu fanu a hordu devilkinů a flusačů bílých koulí, radši jsem to tam po třech pokusech zabalil, přece se tam nenechám zabít. Pokračoval jsem do katedrály, kde to až na občasnou fire imunitu nedělalo žádný problém. Dokonce ani smith nedělal problémy, jen mi picnul merce. Dole ve věznici jsem si ale musel dávat dobrýho majzla na kostlivé mágy, přeci jen záporné rezistence jsou záporné rezistence a players 8 jim to ještě jednou celé z 1,5násobuje. Pitspawn ale moc nezlobil, tomu stačily asi 4 fisúry a hotovo. Boneash taky nic moc a v katakombách jsem bloudil jen v prvním patře, kde to byl samej boss krysáků a dark-onů a byla celkem otrava je likvidovat. Dolejc jsem se relativně brzo trefoval k dalšímu poschodí, avšak problém byli pavouci, kteří skoro nešli zabít, tzak kde to šlo, jsem je nechal být, a také ghoulové. Stejný problém, ovšem jejich bossové obvykle bývali rádi extra fast...s těmi jsem už bojovat musel a nebylo to vždy zrovna hezké. Takový speciální dáreček byla nadílka 3 bossů ghoulů přímo u Andariel, z toho jeden byl imunní na fyzično i oheň. Na něj jsem musel uplatnit stejnou taktiku jako na toho jednoho klana ve forgotten tower. Uklidit jsem to neměl kam. Horror byla likvidace jejich minionů, bylo jich opravdu hodně a každý potřeboval tak 20 molten boulderů. No, samotná Andy nebyla tak špatná. Do boje se připlatl jeden dark-ne (kterej pořádně překážel) a tři flusači bílých koulí. Díky nim skvěle fungovala fisůra (díky mercovi to bylo možné-vydržel nápor Andy i těch tří, podporován fullkami) a když byli všichni flusači mrtví, měla Andy už jen o něco míň jak polovinu života. Po zbavení se toho dark-ona pak už jen stačilo vyhýbat se spreji, jedovým šipkám i klepetům. A příležitostně sesílat firestorm. Bitvu jsem čekal, že bude delší než nějaké tři minuty (na players 8!). S dropem mohu být spokojen, Tal Rashy helma potěší velmi merce, který ten Life Steal opravdu už zoufale potřebuje a experiment s King's Grace se moc neosvědčil. Do dalšího aktu však vyrazím s rezistama ještě zápornějšíma, než s jakými jsem do hellu dorazil. Odehráno za 10 hodin 40 minut.

Druhý akt HELL

Vše v pohodě (krom standardně fire imunních, kteří šli ztuha, přesto vše hráno na players 8. Konečnou mi vystavili v Ancients Tunnel fire imunní čtyřrucí mečouni. Chyběla už poslední místnost a tam jen skupina těchto velmi obtížně zabitelných, tak jsem to chtěl k truhle proběhnout. Jaká to byla nerozvážnost, se ukázalo vzápětí, protože u truhly bylop ještě pár dalších jedinců a ti mě obklíčili. Oak mrtev, ani ne sekundu poté já mrtev, ani jsem nestihl vypít fullku.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Zlatý Grál

Příspěvek od Fraxinus » 12.10.2013, 23:23 hod.

Druhý char, který rozjíždím, je HC Skeletar
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Odpovědět

Zpět na „HC příběhy“